części samochodowe nanodatex

mitsubishi carisma alternator da

Samochody związane z zapytaniem mitsubishi carisma alternator da

Pytania i odpowiedzi: mitsubishi carisma alternator da

MITSUBISHI CARISMA I DA typy alternatorów do MITSUBISHI CARISMA 95 1.8 16V

Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość padł mi alternator w mojej carismie oryginał to BOSCH 0123315015 a pod spodem napis MD 325700 próbowałem zdobyć coś na allegro ale zaliczyłem dwa pudła jeden pasuje do mocowań ale nie pasuje podłączenie a w drugim pasuje podłączenie ale nie pasuje do zamocowań przejrzałem parę katalogów i znalazłem tam poniższe zestawienie które

MITSUBISHI CARISMA I DA Łożyska alternatora w Carisma 18 gdi

Witam wszystkich serdecznieMam następujący problema mianowicie zaczął mi głośno pracować alternatorszczególnie jak silnik się rozgrzeje.Przypuszczam że zakończyły żywot łożyska.Mój problem polega na tym że nie znam parametrów łożysk jakie mam zakupića nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie autka na dłuższy czas niż jeden dzień.Może któryś z szanownych forumowiczów

jeżeli na korpusie alternatora masz któryś z numerów JA1522IR 3730038310 AB195126 A3TA5492 MD343416 to NSK6303R średn zewn. 47 średn wewn. 17 szer. 14 oraz BRG66907 średn zewn. 23 średn wewn. 8 szer. 14 zalecam korzystanie z wyszukiwarki na przyszłość bo identyczny temat istnieje

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] car audio - za malo pradu - alternator

witam. wsadzilem do autka troche sprzetu grajacego i pojawil sie problem. wzmacniacz ktory ma 300w rms wydaje sie byc zbyt duzym obciazeniem dla alternatora. przygasaja swiatla spadaja obroty. co gorsza swiatla przygasaja nawet jak sie przycisnie gaz (3k rpm). oczywiscie mam zamonotowany cap 1f (bez niego gasl silnik)) ale nadal nie jestem zadowolony z efektu tym bardziej ze przyjdzie drugi wzmacniacz

no nic przymierzam sie wiec do zakupu alternatora z regulatorem (z odzysku pewnie). jest jakis sposob zeby sprawdzic czy jest sprawny bez wsadzania go do auta i po 2 czy carisma 1.8 ma mocniejszy alternator dzieki z gory

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Wymiana alternatora

Czesc Wam Ktorkie pytanko - czy ktos z Was ma moze jakis manual albo instrukcje jak wymienic alternator w Cari z 2000r 99KM Probowalismy sie wczoraj do tego przymierzyc ale jest dosc kiepski dostep do srub I wychodzi nam ze trzeba by bylo najpierw odkrecic cala prawa pol os... [ Dodano 11-03-2014 1030 ] Od razu dodam ze sprawdzalem manual I nie ma tam informacji o tym w jaki sposob odkrecic dolna

MITSUBISHI CARISMA I DA Wymiana paska alternatora i klimy

Witam muszę wymienić pasek alternatora i klimy tylko nie wiem jakie paski mam zamówić bo na allegro nie znalazłem . Moja carisma to 1.6 16V . Bardzo prosił bym o pomoc bo dopiero zacząłem przygodę z tym samochodem

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] Wymiana paska alternatora

Pasek alternatora jest już w opłakanym stanie(jest jeszcze oryginalny dayco z napisem mitsubishi ) i muszę go wymienić. Chciałbym zrobić to sam więc czy mógłby mi ktoś napisać jak się to robi Konkretnie czy zrobie to od góry czy potrzebuje kanału i jak się naciąga pasek Dzięki z góry za odpowiedzi.

MITSUBISHI CARISMA I DA rolka od alternatora

Witam jest możliwość wymiany samej rolki w alternatorze na która idzie pasek bo kurcze ciagle piszczy pasek nawet jak sie go podciagnie to za jakiś czas znawu pisczy i prawdopodomnie łożysko jest wyrobione już na lolce a posiadam cari 2000r GDI

Wszystko da się wymienić ale może za ten pisk odpowiada zużyty pasek. Jeśli wymiana paska nie pomoże to wtedy koło pasowe. Żeby wymienić łożyska trzeba rozebrać cały alternator.

a na pewno to rolka od alternatora być może to rolka napinająca piszczy i się przenosi koło z łożyskiem od alternatora prawdopodobnie jest zintegrowane i trzeba wymienić całość - do tego trzeba specjalny klucz do odkręcenia

Wszystko zależy czy to jest pisk paska czy jakiegoś łożyska bo jeśli paska to na 99% rolka alternatora. Ma najmniejszą powierzchnię styku z paskiem i dlatego najszybciej się zużywa a jeszcze przy wyładowanym aku alternator stawia duży opór. Z nowym paskiem jeszcze jest ok ale jak kliny paska trochę się wytrą to pasek nie opiera się na klinach tylko płasko na kole i zaczyna się ślizgać.

właśnie widziałem ze ta roleczka po której śmiga pasek alternatora jest za tym pierwszym paskiem więc trzeba go zdjąć tylko nie wiem jak się za to zabrać Wiecie może co trzeba najpierw poodkręcać i jak potem trzeba te paski odpowiednio ponapinać a jakbym chciał podjechać do mechanika bez paska alternatora to można i nic się nie stanie oprócz rozładowania akumulatora

MITSUBISHI CARISMA I DA alternator

Witam czy alternator z carismy 18 gdi pasuje do 18 16v . Ponieważ ostatnio ledwo dojechalem do domu zapaliła mi sie kontrolka od ładowania i przejechałem jeszcze jakies 20 km. później już jak stałem to przerywał i nie równo chodził a jak go zgasiłem to już nie odpalił brak prądu. Pytam ponieważ mam 2 carismę na cześci.

Jeśli podejdą uchwyty i koło pasowe to wszystko poza tym powinno dać się podłączyć. Ważne aby alternator miał podobną moc najlepiej taką sama lub większą jak oryginalny. Jeśli do obu alternatorów dochodzą po 2 przewody to podłączenie będzie takie samo w obu przypadkach gruby to wyjście ładowania a cienki to kontrolka ładowania.

jednak coś jest nie tak wykręciem alternator i ten mój ma kostkę na 2 piny czerwony i niebieskia w tym z gdi są 4 piny niebieski czerwony czerwono niebieski i czarny. Da radę jakoś to podłaczyć

Nie znalazłem żadnych schematów odnośnie gdi jedynie co znalazłem to jest on połączony z kompem auta w celu monitorowania przez komputer napięcia ładowania z drugim pinem od lewej w tej czteropinowej kostce w alternatorze. Ale możesz próbować go podłączyć podłącz kabel od ładowanie ten gruby na śrubkę. Następnie weź jakiś mały bezpiecznik samochodowy max 5A i poprzez ten bezpiecznik

MITSUBISHI CARISMA I DA Alternator

witam Od pewnego czasu zaczeło mi gwizdac łozysko przy alternatorze z tego powodu wezme sie za rozbiorkie czy mam sie spodziewac innych rozwiazna tech. jak w standardowych alterantorach i jakie łożyska tam są jakies numery jak ktros juz rozbierał no i ile kosztuja. Za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki

mam pytanie może ktoś pomoże... jakie są różnice między alternatorem w GDI o numerze MD360635 a alternatorem o numerze MD343416 W moim GDI jest ten pierwszy jednakże czy mogę zamienić go na ten o drugim numerze.... w tabeli porównawczej wychodzi ze oba pasują.... do GDI z 99 roku... i oba byly w samochodach montowane...

Jeśli pasują uchwyty to spokojnie da się zamontować i podłączyć. Najlepiej aby do obu alternatorów dochodziło tyle samo przewodów.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] Kilka problemów po zalaniu alternatora

Parę dni temu uzupełniałem płyn do spryskiwaczy i jakoś mi pojemnik z rąk uciekł. Zalałem alternator i jego okolice. Pogoda jest jaka jest więc nie było jak tego osuszyć. Po uruchomieniu samochodu obrotomierz przez jakiś czas pokazywał zero a pasek klinowy piszczał jak szalony. Potem wszystko wróciło do normy ale zauważyłem że jak uruchamiam silnik po mroźnej nocy to na początku

też mam padniety regulator niestety juz prawie rok. Mam problemy podobnie jak Ty że czasem światłą migają wtedy czuć delikatne falowanie obrotów no i co gorsze gdy swiatłą migają to samochód gorzej przyśpiesza. Fakt ze trudno o ta cześć conajmniej tak jak by carisma była 56ltenim klasykiem nie wiem czy to realne ale czy nie dało by rady ominąć oryginalny regulator i podłaczyc się

może i się da ale trochę to takie nieprofesjonalne jak w starym fiacie. Regulator włąsnie niestety jest wewnątrz alternatora i razem ze szczotkotrzymaczem Kylek zadam archaiczne pytanie ale pasek Ci się już nie poślizguje Obserwuj go bo czasami uślizg może być bez odgłosu piszczenia

Kylek myśle ze wymiana paska klinowego powinna pomóc. To ze troche płynu poleciało na alternator to żadna tragedia. Jakby za każdym zalaniem trzeba było go wymianiac to juz bym miał pewnie 10 alternator u siebie. Co jakis czas myje silnik myjką cisnieniową i jeszcze alternatora ani regulatora napiecia nie wymieniałem.[b]

LEWY używany alternator kosztuje max do 200 zł nawet na allegro. Ja pytałem po szrotach w mojej okolicy i tak do 200 właśnie kupi i to z gwarancją rozruchową 2 tygodnie lub nawet miesiąc. tu masz kilka linków co znalazłem na allegro tylko musisz swój obejrzeć dokładnie żeby nie kupić innego. Co najważniejsze przy wymianie to mocowania żebyś nie miał problemu z montażem prąd ładowania

MITSUBISHI CARISMA I DA alternator

Silnik 18 16V GDI alternator- zbyt niski prąd ładowania w efekcie akumulator jest nie doładowany.Do wymiany szczotki.Moje pytanie jakie i gdzie szukać.

A zeby dostac sie do tych szczotek to trzeba wyjąć alternator czy da się je jakos wyjąć bez jego odkręcania. Moze moje pytanie jest retoryczne ale ja poprostu nie wiem czy one są wewnątrz czy gdzieś na wierzchu.

MITSUBISHI CARISMA I DA wymiana szczotek na regulatore w alternatorze

witam mam pytanie jesli już ktoś to robił musze wymienić szczotki na regulatorze w alternotorze czy da się wymienić bez wyciagania całego alternatora jak ktoś już to robił prosze o wypowiedz pozdrawiam

MITSUBISHI CARISMA I DA alternator Carisma 19td

Witam mam najechane 280 tys i planuje wyjazd do CRO mam się martwić o altka szczotki itd czy taki przebieg nie jest graniczny dla tegoż urządzenia

Jeśli alternator działa poprawnie to wymienił bym tylko łożyska lub jeszcze szczotki jeśli są już krótkie i jeśli jest taka potrzeba to przetoczył bym komutator. Jeśli chodzi o łożyska to warto wydać parę groszy więcej i kupić jakieś lepsze.

Ja u siebie łożyska w alternatorze wymieniałem przy przebiegu ok 200 kkm bo już je było słychać i to dość dobrze. Oczywiście nie żałowałem kasy na nowe i kupiłem markowe - w tej chwili już nie pamiętam jakie - i na razie mam spokój. Dlatego też warto przejrzeć i sprawdzić alternator przy takich przebiegach.

MITSUBISHI CARISMA I DA alternator w 1.8 gdi

Witam kilka tygodni temu zepsuł mi się alternator- przestał ładować akumulator.Oddałem go do regeneracji wymienili regulator napięcia szczotki mostek prostowniczy okazał się sprawny. Kilka dni po zamontowaniu alternatora okazało się że na wolnych obrotach napięcie ładowania wynosi 125volt oraz utrzymuje się na takim poziomie do około 3tys obrmin następnie napięcie wzrasta do 143 V

Z kontrolkami wszystko wydaje się dobrze po przekręceniu kluczyka zapala sie kontrolka świeci się i gaśnie po odpaleniu silnika. Dziśiaj byłem w warsztacie gdzie regenerowali mi alternator i wszystko z nim ok tzn gdy jest wyjęty z auta podłączony do maszyny do testowania alternatorów pracuje prawidłowo. W czwartek jestem umówiony z elektronikiem może on rozszyfruje co się dzieje .

Dziś się wziąłem za ten problem z alternatorem chcę przeanalizować problem od strony alternatora oraz od strony komputera ECU( tego w kabinie ) ponieważ komputer steruje pracą alternatora.Drugi alternator kupiłem na allegro i czekam aż do mnie przyjedzie podmienię go z tym regenerowanym i zobaczę jakie będą efekty jeśli będzie dobrze to znaczy ze coś schrzanili podczas regeneracji i będę z nimi walczył . Natomiast jeśli okaże się że to ECU to zaczną się problemy. CDN

Witam problem rozwiązany po wymianie alternatora na używany z allegro ładowanie przy pełnym obciążeniu wynosi 139V na wolnych obrotach oraz 142V na 1100rpm. Jutro pojadę do warsztatu gdzie regenerowali mój alternator i będzie zadyma przez tych niby fachowców 4 razy wyjmowałem alternator z auta i zmarnowałem dużo czasu ciekaw jestem co mi powiedzą .

dymek skończyły Ci się prawdopodobnie szczotki albo wytarły się pierścienie ślizgowe alternator do regeneracji pozostałe objawy związane są ze słabym ładowaniemspadkiem napięcia albo brakiem ładowania ewentualnie sprawdź jeszcze masy na silniku i karoserii oraz przewód pradowy () glowny na alternatorze

MITSUBISHI CARISMA I DA alternator carisma 1.8gdi

witam poszukuje alternatora do carismy 18 gdi 1999r po dzisiejszych ulewach chyba go zalało brak ładowania suszenie nic nie pomogło może ktoś ma jakiś namiary na sprawną uzywke

Mi swego czasu podszedł alternator z galanta 2.0

dzieki temat zamknięty alternator zregenerowany o 350 jestem lżejszy i autko śmiga

MITSUBISHI CARISMA I DA Carisma 1.9 TD wymiana paska alternatora

Witam Was Jestem tu nowy tak że jest to mój pierwszy post. Przeglądałem forum z odpowiedzią na moje pytanie lecz nie znalazłem konkretów zawsze mogłem coś ominąć ale mam pytanie odnosnie wymiany paska alternatora jak się do tego zabrać. Efekt w moim aucie podejrzewam że jest dość częsty otóż pasek jest znacznie przetarty oraz z tego co zauważyłem największe koło jest jak by zbyt

Mialem podobna usterke u mnie winna byla taka sprezynka przy alternatorze. nie pamietam jak sie nazywala zrywalo mi i przecieralo pasek

Ale masz na mysli napinacz czy ten caly amortyzator ktory jest w komplecie z jedna z rolek przy alternatorze Czy moze to jest czesc ktora jest w srodku Pasek rozumiem ze tez wymieniales

MITSUBISHI CARISMA I DA alternator i rozrusznik

Pytanie o te dwa podzespoly a mianowicie czy beda pasowaly z cari po lifcie do cari przed liftem [ Dodano 23-02-2010 2149 ] no Panowie jesli ktos wie cos na ten temat to prosze o sugestie. Mam nadzieje ze nia ma tu roznicy miedzy gdi a 1.6

hmmm w sumie to ja nie mam problemu z alternatorem (chyba) tylko mam okazje kupic alternator i rozrusznik z cari po lifcie po 70zl za jedno i drugie a wiem ze sa sprawne(igla ) a ze moja cari po nocy odpala nie nie od razu tylko musi kilka razy zakrecic pozniej podczas dnia odpala jak trzeba to podejrzewam ze bol jest w alternatorze lub rozruszniku a jak tylko pogoda sie poprawi to wymieniam rozrzad

MITSUBISHI CARISMA I DA Przekaźnik alternatora

Witam czy ktoś wie ma jakieś danie jak sprawdzić przekaźnik alternatora U mnie strasznie się grzeje i na desce świeci się kontrolka od ładowania a ładowanie jest w porządku. Żeby nie było nieporozumień to chodzi o przekaźnik R3 zaznaczony tutaj Cari 1.8 1995r

Znalazłem w instrukcji serwisowej od GDI. Myślę że nie ma to znaczenia jaki silnik. Obwody powinny być takie same. Dodaje zdjęcie i tłumaczenie jak sprawdzić czy przekaźnik jest dobry. Tłumaczenie 1.Wyjmij przekaźnik alternatora ze skrzynki przekaźnikowej w komorze silnika. 2. Ustawić tester typu analogowego w zakresie do pomiarów omów sprawdzić że istnieje ciągłość gdy () zacisku

Kontrolka ładowania jest podstawowym przyrządem do sprawdzenia ładowania. Jeżeli zaczyna się palić to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić ładowanie alternatora. Z tego co zauważyłem w instrukcji serwisowej w zależności od temp. powinno się wahać od 138 do 146. Jeżeli kontrolka zaczyna migać delikatnie świeci to zaczyna się problem z alternatorem. Możliwą przyczyną może być

MITSUBISHI CARISMA I DA NR Alternatora

Szukam nr katalogowego alternatora do Carismy 1.6 16v 2001 albo stronki przez którą ustalę nr Z góry dziękuje za szybka pomoc

witam przerabiałem to i to moje notatki osprzet alternator bosh 0123315008 nr kat MD318458 w silnikach 4G92 16 materiałyszczotki regulatora nr BX213 KOMUTATOR NR KAT 135172 ŁOŻYSKA 63036203 KOSZT CZĘŚCI 40 ZŁ OPIS NAPRAW z wyjętego alternatora wykręcamy reg. nap. i delikatnie odcinamy górną odłonę ( do ponownego użycia) wyrywamy zużyte szczotki małymi obcegami ( uwaga na spreżynki)

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.8 GDI] alternator

Witam.niedawno poruszałem temat napięcia podczas ładowania 15.2V i wynikającym z tego świeceniem kontrolki ładowania.Zakupiłem więc używany alternator od kolegi z forum lecz po wymianie problem jest ten sam .Możliwe żeby regulatory napięcia w obu alternatorach dawały tak samo błędne napięcie podczas ładowaniaProszę kolegów o pomoc bo już zgłupiałem...

nie chodzi mi o schematy bo tam po drodze wszystko jest wporządku a tam gość wymienił alternator i problem znikł . To znaczy że coś w starym alternatorze nie grało raczej na pewno regulator. Więc spróbuj dorwać sprawny alternator lub nowy regulator .

Mam dobry alternator bo moj szwagier tez ma carisme ale z tematu na elektridzie zrozumialem ze blad moze tkwic w wiazce ale akurat temu gosciowi pomogla wymiana alternatora...zanim zaczne wykrecac alternator od szwagra chcialbym zbadac te przewody...

MITSUBISHI CARISMA I DA Łożysko alternatora

Witam .Mam takie pytanie co może być przyczyną dosyć głośnego szumienia z alternatora czy to łożysko jeśli tak to jaki typwymiar łożyska moge kupić.CARI 1.6 16v 96r

To napewno łożyska miałem to samo kilka dni temu wymieniłem oba i i jest cacy. Łożyska nie są jednakowe jednak nie wiem czy przy 16 i 18 jest to samo więc nie będę Ci podawał rozmiarów. Koszt jednego dobrej jakości łożyska to ok. 15 zł. Zdemontuj alternator wymontój łożyska i sprawdź wymiary - nie zapomnij o odłączeniu akumulatora bo będzie bum - nowy bezpiecznik 80A kosztuje

MITSUBISHI CARISMA I DA Szum alternatora po zdjęciu paska cicho

proszę o podanie dokładnych wymiarów i oznaczeń łożysk alternatora BOSCH do Carismy 16 rocznik 98 pilne

podaj model alternatora to może coś wynajdę. gdyby rozebrać alternator to na każdym łożysku jest numer ot. cała tajemnica bo np. w TechŁożu na pewno będą mieli

niestety nie mam żadnych danych odnośnie podzespołów w tym alternatorze po za regulatorem napięcia. Jednak ten alternator to to samo co modele HYUNDAI3730038310 LUCASLRA01924 LUCASLRA1924 montowany w Hyundaiu sonacie 2.0 i 2.4 i w Galancie 2.4 od 12.1998 może to jakoś Ci ułatwi poszukiwania łożysk

MITSUBISHI CARISMA I DA Naciąganie paska alternatora

Witam mam carisme 1.8 gdi 1998r i mam pytanie jak naciąga się w tym samochodzie pasek alternatora Naciąganie polega na dokręceniu śruby czy jak Ogólnie to chodzi o to wydaje mi się że powinna się znajdować w alternatorze śruba którą napina się pasek lecz u mnie jest tylko otwór ja nią i po prostu jej nie ma. Prosił bym o odpowiedź bo piszczy przy odpalani

MITSUBISHI CARISMA I DA Terkoczący silnik alternator FILM

Witam. Od kilku dni mam problem ze zdiagnozowaniem usterki. Straszny terkot spod maski. Nie wiem czy to alternator czy któraś z rolek może coś z rozrządem Link do filmiku FILM

Musisz poluzować główną śrubę którą jest przykrecony alternator od spodu następnie od góry luzujesz śrubę wkręcaną z boku (prawdopodobnie klucz 12 mm) i luzujesz uciągacz na max. Wtedy luzujesz alternator i ściągasz pasek.

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.9TD] łożysko alternatora

Witam Mam pytanie bo podejrzewam że padło mi łożysko alternatora bo słychać taki dźwięk jak silniczek elektryczny oddaje czym wyszcze obroty tym bardziej go słychać na postoju takie obcieranie słychać w tej części gdzie jest właśnie alternator . I mam takie pytania. 1.Ile tych łożysk jest 2.Czy takie łożyska są drogie Z góry dzięki za pomoc.

Przykładowe oferty części samochodowych mitsubishi carisma alternator da

  • ALTERNATOR MITSUBISHI CARISMA DA 98 1.8 GDI 4G93 - SZCZECIN (138.00PLN)
  • ALTERNATOR MITSUBISHI CARISMA DA 98 1.8 GDI 4G93 - SZCZECIN (138.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi