części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa s zawór ciśnienia paliwa

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa s zawór ciśnienia paliwa

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa s zawór ciśnienia paliwa

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI

W ciągu ostatnich 3 tygodni zauważyłem że zostają za mną kłęby czarnego dymu jak ruszam dynamicznie. Czy to mogą być wtryski Może paliwo Czy może jakaś inna przyczyna. Żaden komunikat się nie wyświetla.

witam... - środek czyszcący nie pomógł - zrobiłem pareset kilometrów - róznicy w kopceniu brak - dziś założyłem nowy zawór ciśnienia paliwa na listwie - róznic w kopceniu brak zastanawia mnie ten EGR - po zatrzymaniu auta na D samochód kopci ale tylko przez jakieś 40 sekund. po tych paru sekundach wyraźnie słychac jak wyłancza sie jakies urządzenie (chyba EGR) i auto przestaje

właśnie odebrałem swój samochód z warsztatu. został wymieniony komputer samochodu. samochód kopci jak kopcił. wczesniej wymienione elementy też nic nie pomogły. wymiana kolektora - 1200 zł wymina zaworu podciśnienia sterującego EGR - 400 zł regeneracja wtrysków - 1000 zł wymiana zaworu ciśnienia paliwa na listwie - 560 zł wymiana egr 500 zł czyszczenie ponowne egr i kolektora

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 auto nie chce odpalić

Cześć Panowie dziś po wyjeżdzie z firmy zatrzymałem się na fajeczkę przejechałem może jakieś 300 metrów. Po 10 minutowym postoju okazało się że nie chce odpalić. Silnik kręci aku ok. Autko zholował mój znajomy. Na miejscu zostały sprawdzone czujnik położenia wału - ok bezpieczniki magiczna skrzyneczka po stronie pasażera gdzie podobno lubią się porobić zimne luty filtr paliwa

Czesc ZGIwtryski sprawdzałempierwszy na miarce pokazał jedna krske wiecej pobierania paliwasprawdzałem to na przelewachpowietrze mysle ze nie bo nie widac go w przewodachzostał czujnik połozenia wałuwymieniłem jeszcze z tym ze na uzywany ale do sprawdzenia zawor cisnienia paliwa ten na listwie przy szbiepare dni było ok i znowu swoje.

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do MERCEDES BENZ CLASS S

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 CHECK ENGINE

Witam Zakupiłem 2 tygodnie temu C 180 CL 203 i dziś zaświecił się CHECK ENGINE. Zauważyłem że rano jak jest zimny silnik przy cofaniu auto gaśnie (tylko przy cofaniu). A przy jeździe na Drive obroty spadną do ok 500 obrmin i zaraz wzrosną.

zawor cisnienia paliwa na listwie prawdopodobnie ci padl ale sa rozne przypadki.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Czym różnią się wtryski

Witam Mam takie pytanieczy ktoś z was może odpowiedzieć jakie różnice występują między wtryskami o nr 613 i 646647 itp Nie chodzi tylko rozpylacze ale o ciśnienia i budowę wewnętrzna i dlaczego nie można ich zamieniać.Wszystkie są 6 otworowe i rozumiem że mogą mieć inny kąt rozpylani ale niektóre mogą mieć taki sam kąt tylko jak i z gdzie się o tym dowiedzieć Proszę o pomoc mam wtryski po regeneracji i nie jest najlepiej

Regeneracje przeprowadziłem w dużej firmie byłem przy sprawdzaniu i powiedziano mi ze wymienią wszystkie dysze na oryginalne a jeden uszczelnia bo zaczynał przelewać trochę i ta się stało.Co do gwarancji to jak to udowodnić co prawda są ocechowane cechą zakłady ale co do ich prawidłowej pracy. A nawet jeżeli jest żle to czy warto oddawać je w te same ręce .Co do żródła to wczoraj

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 głośna praca c 270 cdi 2004 wtryski po regeneracji

Witam wszystkich Jestem nowym forumowiczem ale przeczytałem wiele tematów i nie spotkałem odpowiedzi na mój problem.Posiadam od 2 lat c270 cdi 2004 132 tys i wtryski już regenerowałem a problem polega na tym że zimny motor klekocze głosno i jest twardy w jeżdzie po rozgrzaniu przy jezdzie do 1500ob silnik pracuje twardo po przekroczeniu tych obr jest ciszej i bardziej elastycznie.Mechanicy

A czy przyczyną może być początek końca zaworu ciśnienia paliwa

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Rozprawka na temat olejów silnikowych - bardzo przydatne

mozna podwiesic na stałe - ja przeczytałem po mimo ogromu tekstu zapraszam do lektury Wstęp Na poniższą broszurkę i na niemieckie forum dyskusyjne podobne do naszego autocentrum natrafiłem jakiś czas temu przeglądając internet w poszukiwaniu wskazówek co tu zrobić żeby zmniejszyć lub najlepiej zlikwidować zużywanie oleju w moim 2E. Akurat przewijał się tam i nadal przewija bardzo

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Kontrolka silnika i błąd ciśnienia paliwa poniżej 14 baku

Witam Zaczynając od początku- wracając do domu nagle wyświetliła się kontrolka pomarańczowego silnika samochód zgasł.Samochód odrazu odpalił jednak błąd nie zniknął.Po podłączeniu do komputera komputer wykazał następujące błędy czujnik ciśnienia na listwie CR i Regulator ciśnienia na listwie CR. Elektronik sprawdził komputerem czujnik ciśnienia na CR działa poprawnie

i wyświetla "CHECK" Mianowicie P1187 - obwód czujnika ciśnienia w listwie CR P1190 - Obwód zaworu regulacji ciśnienia paliwa Co prawda pompa wysokiego cisnienia na czole silnika "pociła" się od ropy ale umyłem silnik i wymieniłem O-ringi i nadal to samo. Dodam jeszcze że silnik ciężko odpala tz. długo kreci. Przepraszam że wcześniej nie wspomnialem chodzi o mercedesa

Wszystko co opisujesz pasuje jak ulał do nieszczelnego układu paliwowego i jest to chyba najtańsza i najprostsza rzecz do sprawdzenia ale skoro nie wierzysz to proponuję zacząć od regeneracji wtrysków i wymiany pomp wysokiegoniskiego ciśnienia wraz czujnikiem i zaworem regulującym.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 EPC i niespodzianki

Witam Auto z 2001r CDI automat. Auto po przeglądzie A dwa tygodnie wcześniej. Kilka tygodni temu poczułam zapach paliwa w kabinie- pod maską widać było miejsce wycieku auto też jakieś jakby spowolniałe i lampka świecy żarowej zapalająca się ponownie po uruchomieniu silnika. W serwisie wymiana pompy paliwa i świec żarowych. Po jeździe ok 40 min komunikat EPC kręcił ale nie zapalił

U mnie jest nadal podobnie. Problem w sumie jest niezależny od temperatury czy biegu oraz innych zmiennych jak paliwo. Co prawda czas wtrysku ma tutaj główne znaczenie bo przy krótkim nie będzie problemu. Dłubanie przy pompce niskiego ciśnienia trochę pomogło ale nie wyeliminowało problemu. Wnioskuję stąd że problem leży w zbyt niskim ciśnieniu paliwa. I nie chodzi mi o pompę wysokiego

Panowie czy błąd EPC może być spowodowany kiepskim akumulatorem Mój aku jest jeszcze w oryginale zaczyna mi się powtarzać problem że przy mrozie po odpaleniu gaśnie mi auto i pojawia się EPC. Wtryski wszystkie wymienione filtr paliwa wymieniony pompa wysokiego ciśnienia uszczelniana w zeszłym roku zawór regulujący ciśnienie wymieniony czujnik ciśnienia przepływomierz też nowy.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 cisnienie paliwa benzyna

Witam Od kilku tygodni auto coraz gorzej zapala. Ale jak zaskoczy to juz pracuje równo i można śmigać ile fabryka brak błędów na diagnostyce. Jedyną rzeczą jaką zauważyłem to brak ciśnienia paliwa na listwie. po odkręceniu tego zaworku ( taki wentylek ) nic nie trysnęło. moje pytanie jest takie gdzie w moim mesiu jest zawór zwrotny a może regulator ciśnienia paliwa czy jest

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 CZUJNIK [SENSOR] CIŚNIENIA PALIWA -LISTWA

Witam wszystkich.Mam pytanko.Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa znajdujdujacego sie na listwie poprzez np pomiar jego oporu lub jakikolwiek inny sposob (silnik 220cdi).Komputer dianostyczny pokazal zle funkcjonowanie zaworu i sensoraw zawór to moge uwierzyc-za niskie cisnieniesensor to chyba rzadka sprawagdyby poszly oba naraz to auto chodzilo by koslawoa ja poprostu chce zlikwidowac dymieniektore sie pojawia przy ostrym wcisnieciu gazu.

KICHCIO ja wiem ze ze troche moze zakopcicale moj to juz zostawia zbyt duza chmure dymudlatego podlaczyłem go pod kompa i wykazalo niskie cisnienie na listwiewskazujac na zle dzialanie sensora i zaworui tak mi cos mowi ze to bedzie ten zawora sensor to moze faktycznie wyczyszcze na poczatekw kazdym razie dziekia co do danych to wydaje mi sie ze ten zawor i sensor chodzi w wielu innych mietkach w e klasiesprinterze i vito wiec 2.2cdi i wszyscy wiedza o co chodzi.pzdr

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Gaśnie w czasie jazdy - CDI

witam Problem zaczął się na drugi dzień po wyjeździe urlopowym (ok. 700km). Rano auto zapaliło przejechało dosłownie dwa metry i zgasło. Próby uruchomienia zakończyły się fiaskiem. Na początku myślałem że powodem jest brak paliwa - auto stało na rezerwie (komputer pokazywał że jeszcze można zrobić ok. 50km). Przywiozłem trochę ropy zalałem i auto zagadało po chwili zgasło.

Nie bardzo wiem czy się rozumiemy... Mi chodzi o zawór utrzymujący ciśnienie na stronie powrotnej paliwa przeważnie znajdujący się na przewodzie w okolicach filtra paliwa ale jak jest w dokładnie nie wiem. Nie chodzi mi bynajmniej o czujnik ciśnienia paliwa w listwie (wkręcany). Prosty test można zrobić wystarczy zacisnąć przewód powrotny paliwa przed wspomnianym zaworkiem zwyczajnie

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 nie odpala E 300TD 98r

Witam od jakiegoś czasu moje auto zaczęło ciężko odpalać aż pewnego poranka przy mrozie ok -10stopni nie odpaliło w ogóle. Auto próbowałem odpalić samo startem wymieniłem filtr paliwa auto odmarzło stojąc kilka dni w ciepłym garażu lecz to też nie pomogło. Objawy są takie że auto kręci a nie odpala. Zaprowadziłem auto do warsztatu mechanik stwierdził że zapowietrza sie

Czy ja dobrze zrozumiałem Wymieniłeś przewody wysokiego ciśnienia (metalowe) Były jakieś wycieki na pompie Przecież plastikowe przewody na których najczęściej łapie powietrze mają już założone oringi. Poza tym jak już wymieniać to wszystkie łącznie z oringiem przy pompie wtryskowej za zaworem odcięcia paliwa filtrem wstępnym i przewodami między tym zaworem a pompą paliwa. Przejrzyj

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 gaśnie podczas jazdy

e200 cdi gaśnie podczas dynamicznej jazdy (jak przyśpiesze) powyżej 3200 obrotów muszę go zamknąć otworzyć i dopiero odpali. Wymieniałem zawór ciśnieniowy na listwie i oringi i nie pomogło.

aha myslalem ze zadnych bledow nie ma. skoro ma blad na listwie to nie zawracajmy sobie glowy jakims czujnikiem walu. mam nadzieje ze filtr paliwa nie jest zapchany bo to banalna sprawa. skoro wymieniles zawor regulacji cisnienia paliwa na listwie zakladam ze jest sprawny. byc moze czujnik paliwa na listwie padl lub cos nie styka. jest on od przodu listwy jak zdjemiesz pokrywe silnika. wyjmij kluczyk odlacz wtyczke w ksztalcie litery U przeczysc 3 styki.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Falowanie obrotów 22 cdi 150 km 05

Witam wszystkich Ponawiam temat w dziale silnik ponieważ ostatnio pisałem o moim problemie w dziale skrzynia. Mój problem jest dosyć skomplikowany. Falowanie obrotów występuje podczas jazdy objawia się to w ten sposób jakby autko nie dostawało paliwa lub ktoś bawił się pedałem gazu. Dziś byłem w Józefowie aby panowie sprawdzili mi skrzynie biegów ponieważ jest to automat. Okazało

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Silnik nie pracuje prawidłowo szarpie gaśnie

Witam. Mam następujący kłopot. Ostatnio rano chcę odpalić i kręcę zapyrkotał 5 razy i zgasł przy kolejnych próbach to samo. Sprawdziłem pod zaworkiem od odpowietrzania i wyszło że nie ma ciśnienia paliwa. Wymieniłem filtr paliwa. Ciśnienie już jest. Teraz jest taki objaw odpala normalnie ale po 3 sek. zaczyna szarpać silnikiem tak jak by leciał na 2 garkach. Wcześniej jak

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 BRAK MOCY

Witam Jestem posiadaczem Mietadora W203 mam problem niestety od niedawna zaobserwowałem brak mocy ( niezależnie od obrotów biegu czy nawet jak wcisne pedał gazu ) martwi mnie to potwornie widzialem temat podobny do tego i nawet pisalem w nim lecz postanowilem zalozyc nowy myslalem ze to wina zlego paliwa ( jakas rzybura zatankowana czy co ) ale to chyba nie bylo powodem wymienilem filtr

Co do zaworka (a raczej czujnika ciśnienia) na listwie - może mieć związek z gaśnięciem auta po odpaleniu i z dłuższym kręceniem. Może tamtędy dostawać się powietrze do przewodów paliwa - sprawdź czy nie ma pęcherzyków powietrza w nich - prowadzi to bowiem do zapowietrzania się układu. Co do słabej mocy - trzeba zacząć od przepływomierza jeśli nie chce wchodzić po wyżej 2

witam naprawiłem auto już dawno temu lecz dopiero teraz sie zebrałem aby wyjasnic co się stało rozszczelnił się zaworek cisnienia i był do wymiany gdyż tamtędy dostawało się powietrze w pompie paliwa sparciały jakieś gumki które zaczeły przepusczać paliwo u mechanika stała e-clasa z identycznym problemem tyle ze tam paliwo które wyciekało z pompy dodatkowo spaliły alaternator

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 W210 2.2 cdi 125km - dymienie i brak mocy poniżej 2400rpm...

Witam Koledzy Zwracam się z wielką prośbą o podanie jakiś wskazówek. Od kwietnia jestem posiadaczem W210 2.2 cdi 125 km 1999r w manualu. Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka. Mianowicie samochód zbiera się jak W124 200D nie ma wogóle przyspieszenia. Dopiero przy obrotach ok 2400rpm auto "dostaje kopa" i dopiero w tym momencie mogę poczuć że mam coś prawie jak 2.2 cdi

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 EPC pomocy 270 CDI

troche znalazlem ale rozne sa objawy i rozne przyczyny tego bledu. u mnie wyglada to tak ze jak wyprzedzam i dam mu dobrze gazu to mi auto gasnie calkowicie dodatkowo dosc mocno kopci jak da sie wiecej gazu. moze ktos tez mial takie same objawy dodam tylko jeszcze ze auto to 2.7cdi z 2000r a wszystkie filtry sa nowe i intercoler tez.

Może być wiele przyczyn ale najczęściej do wymiany regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy CR. W210 CDI listwa z czujnikiem i zaworem..jpg

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 błedy W203 C220 27CDI

Witam. Po diagnozie komputera pokazalo błędy P1190 zawór regulacji ciśnienia paliwa P1351 Synchronizacja wał korbowywałek rozrządu P1482 Stopień końcowy sterowania świec żarowych P1615 Zasilanie sterownika P1664 Elektroniczne wzmocnienie ogrzewania Proszę o jakieś wypowiedzi (pomocne) w tym kierunku

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Znów 32 cdi silnik ..odpalanie i inne

Witam Jako że forum merc-mani jakoś mniej ruchliwe jest spróbuje tutaj ze swoim problemem W moim W220 3.2 cdi pojawił się objaw "dziwnego" odpalania - tzn. czasem odpala normalnie bez żadnych problemów przy powiedzmy -5C ( tyle max było na minusie odkąd go mam ) a czasem odpali od kopa pochodzi sekundę i zgaśnie wtedy trzeba dość długo kręcić aby znów odpalił . Co ciekawe

Uruchamiamy rozrusznik i obserwujemy narastanie ciśnienia. Rozruch silnika powinien nastąpić już przy około 125 barach (jest to wartość minimalna ) a ciśnienie w układzie podczas próby może osiągnąć wartość nawet 160 barów. Jeżeli pomimo osiągnięcia tak wysokiego ciśnienia w CR nie udało się uruchomić silnika a z rury wydechowej nie wydobywał się dym świadczący o dawkowaniu

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Pomocy Szarpanie auta skaczące obroty 22 CDi 150 KM

Witam Mam taki problem a mianowicie z 220CDI 2005r że jak jadę i trzymam równo gaz to szarpie jakby paliwa nie dostawał (czy to może być zawór turbiny) czy ktoś spotkał sie z takim problemem co to może być Podmieniana pompa wysokiego ciśnienia - to samo zawór na listwie czujniki. Zauważyłem iż po wymianie zaworu regulacji ciśnienia na listwie przez jakiś czas jest dobrze. Na drugim

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Paliwo się cofa

Witam mam problem z odpaleniem samochodu na benzynie. Zauważyłem że przyczyną tego jest cofanie się paliwa. Gdzie znajdują sie jakieś zawory odpowiedzialne za utrzymanie ciśnienia. Czy założyć jakiś dodatkowy zawór zwrotny jak tak to w którym miejscu Z której strony listwy paliwowej jest dopływ paliwa Czy pompa paliwa ciągnie przez filtr czy pcha przez niego Dzięki za odpowiedzi

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Nie chce odpalić

Witam wszystkich po długim czasie problem mam taki przyjechałem rano poszedłem do domu po dwóch godzinach chciałem pojechać w jedno miejsce otworzyłem normalnie pilotem wszystkie kontrolki są chcę odpalić a tu nic cisza akumulator oki może ktoś wie o co ho. Miałem taki przypadek z omegą kilka lat temu i to był czujnik położenia wału ale nie mam pojęcia aaa... komputer nie pokazuje

Raczej ciężko by problem z zaworem regulacji ciśnienia w railu czynił problemy a komputer milczał (tzn. brak błędów). Jeśli zawór jest niesprawny to komputer nie ma możliwości sterowania ciśnieniem co skutkuje w najlepszym razie pracą silnika w trybie awaryjnym. Ja bym dla własnego świętego spokoju przejrzał sam wszystkie przewody paliwowe na odcinku od filtra paliwa poprzez pompę

Problem może być trochę upierdliwy w znalezieniu. Możesz sprawdzić czy - pompa wysokiego ciśnienia i jej okolice są suche - czy niema powietrza w przezroczystych przewodach paliwowych Wprawdzie przewody wyglądają na nowe ale one mają już swój wiek i na połączeniach może gdzieś być nieszczelność (ktoś tu nawet na forum przejechał się na takim założeniu). Druga rzecz to ten

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Cieknie paliwo

Witam. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce które mam całe mokre od paliwa. Moje pytanko jak to uszczelnić i czy można zrobic to samemu Dzięki za podpowiedzi dsc05615j.jpg

Witam Tak po prawdzie to z tego rysunku za wiele dowiedzieć się nie można. Z lewej strony tego zaznaczenia znajduje się tzw. "zawór powrotny". Jeśli to z niego cieknie to trzeba wymienić oring na przewodzie paliwa który do niego dochodzi od spodu. Trzeba również pamiętać iż zawór ten posiada również dodatkowy oring w swojej konstrukcji. Znajdziesz go gdy wymontujesz cały zawór.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Układ zapowietrzony

Witam. mercedes zapowietrza się. Wężyk paliwowy między gasidłem a filtrem paliwa jest pusty. Ale dzieje się to tylko wtedy gdy auto stoi pod górkę i przednie koła są wyżej niż tylne. W odwrotnej sytuacji nic się nie dzieje. Jak to możliwe że tylko stojąc pod górkę pompa się zapowietrza

Termostat w podgrzewaczu pelni funkcje sterownika paliwa i w zaleznosci od temperatury (18-30 stopni) kieruje je do czesci grzejnej(ta metalowa) lub czesci bakielitowej niepodgrzewanej(ta czarna) W podgrzewaczu nie ma rowniez zaworka zwrotnego. (z zatem tak mniemam ze stabilnosc paliwa w ukladzie niskiego cisnienia utrzymuje zaworek zwrotny w pompie wspomagajacej(ssaco-tloczacej) - pokazalem ja na str 1) Podgrzewacz paliwa E300TD.jpg

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Gaśnięcie przy gwałtownym przyspieszaniu 320CDI.

Dla koneserów tematu.Mam dwa auta w obsłudze w doskonałym stanie silnikowym 300 tys. 320CDI.Przy gwałtownym dodaniu gazu gasną na 3-4-biegu EGS około 4-5 tys.obr. Odpalenie po 2-3 razach kręcenia rozrusznikiem.Komputer wskazuje na zawór upustowy listwy CR ze wskazaniem na za wysokie ciśnienie.W obu wypadkach na listwie CR wymieniłem i czujnik ciśnienia i zawór regulacyjny.Efekt żaden.Czy

Wyjście z listwy CR jest wężykiem gumowym do stalowego.Ten wężyk zostałby rozerwany sądzę że przy 20 barach.Stalowy przy 200-500.Po za tym główny odpływ połączony jest z przelewami wtrysków.Wątpię by wytrzymały 3-5 barów. Nadal brak pomysłu.Skłaniam się bardziej ku tematowi ilość powietrza-dawka paliwa przepływ obserwowany przez sterownik.Identyczny problem znalazłem na

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Odpowietrzenie ukladu paliwowego

Witam. Wymienilem dzisiaj wszystkie 3 przewody paliwowe na nowe ( dwa ktore wychodza z pompy wysokiego cisnienia i jeden ktory wychodzi z filtra paliwa ) i oczywiscie sa w srodku puste bez ON. Mam pytanko czy krecic do bolu az odpali czy moze macie jakies inne pomysly aby nie meczyc aku i silnika. Wyczytalem na innym forum ze mozna odkrecic te przewody metalowe ktore wchodza w wtryski i skecic az poplymie ropa skrecic do kupy i powinien odpalic. Co o tym myslicie drodzy forumowicze. Pozdrawiam

Nie zassie ponieważ w przewodach jest powietrze a w zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia. Z Plakiem to już chyba najgorszy pomysl jaki można wymyślić) Odkręcać przewodów wtrysków nie radzę tak robiło się przy starym dieslu w naszych przewpdach jest około 1200 bar na biegu jałowym poczytaj o Common Rail. Cienka smużka paliwa pod takim ciśnieniem skórę tnie jak masło. Moja

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Powietrze w układzie paliwowym

Witam czy ktoś wie może co to z urządzonko jest na górze silnika do którego dochodzi jeden z przewodów paliwowych (wygląda mi to na plastikowy zaworek). Pytam bo z tamtego miejsca (tak mi sie wydaje) dostaje mi się powietrze do wężyka (zaznaczonego poniżej). Mam problem z zapalaniem i szukam którędy się dostaje powietrze (oringi na przewodach wymienione). stronka.JPG

Ponieważ w tym modelu nie masz pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku a zamiast niej masz pompę ssąco tłocząca (wysokiego ciśnienia) uklad paliwa nie może być zapowietrzony w tym przypadku pompa nie zassie paliwka. Pod ten zaworek w serwisie podłączają pompkę aby wyssać powietrze i napełnić układ paliwem ze zbiornika np. po wymianie filtra paliwa lub któregoś elementu układu zasilana.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Zapłon - długo kreci (łapie na raty)

Witam Fanów Od tygodnia walczę z odpaleniem samochodu ( świece akumulator rozrusznik wszystko sprawne już sprawdzone nawet regulator ciśnienia sprawdziłem) Problem odkryłem przypadkowo kiedy zdjołem wężyk doprowadzający paliwo do filtra (okazał się suchy a o ile mi wiadomo tam powinno być paliwo. Całe paliwo zleciało mi z silnika do zbiornika (problem połowicznie rozwiązałem

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 2.0 kompressor kosmiczne spalanie

Witam mam pytanie dotyczące spalania mojej w203 mianowicie silnik 2.0 kompressor benzyna zalany parę razy do pełna za 320zł zrobionie max 350km (jazda po mieście) - wychodzi ok. 090gr-1zł za 1km. Jeżdżę raczej ekonomicznie delikatnie. Jak czytałem na opinie innych użytkowników to im w mieście pali 13 max 15l na 100km a nie tak jak mój ok.18l. Wydaje mi sie to trochę dużo więc chciałem

Im więcej czytam porad tym bardziej jestem "załamany" co ma LPG do zużycia 19 cdm benzyny mlodymisiu886 idź ścieżką podciśnień czyli tych wężyków. Od tego trzeba zacząć. Jak kupiłem swoją gwiazdę to miałem milion problemów mimo wpisów w książce o przeglądach wykonywanych dokładnie jak w "szwajcarskim zegarku". Pojazd wciągał po 18-19 cdm paliwa na gazie

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Jak działa AGREGR

Chodzi raczej o to kiedy(w jakim momencie )jest zamknięty i nie przepuszcza spalin.Czy przy szybkim starcie jest otwarty czy zamknięty.Czy wymiana może pomóc w ograniczeniu dymienia.Pozostał tylko ten zawór jeżeli chodzi o dymienie.Wszystko inne już sprawdzone lub wymienione.Pomocy

Co do wpisywania selekcji wtrysków. Pierwsze wersje nie miały tego systemu w ogóle.Potem nie wszystkie modele.Nie wiem dlaczego. Recyrkulacja spalin i wszystkie pochodne została stworzona w celu ograniczenia emisji związków azotu.Spaliny (część) dopalana jest powtórnie.Niestety zmniejsza to moc silnika więc procedura przeprowadzana jest w ściśle określonych warunkach.Na dobrze nagrzanym

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Zbiornik paliwa 270 cdi

Witam Mam problem. mam w203 270cdi 2003r. Gdy zostaje mi w zbiorniku 14 paliwa to auto się dusi i gaśnie po czym się zapowietrza. Stało się tak dwa razy. Teraz się pilnuje żeby nie wyjechać całego zbiornika. Jaka może być tego przyczyna Pytałem w jednym servisie to powiedzieli że w zbiorniku są jakieś kubki przelewowe które trzeba wymienić. Może ktoś jest zorientowany jak to naprawić

Witam Rozebrałem mój zbiornik rzeczywiście tak jak było pisane na forum tam w tych kubkach nie ma sie co zepsuć jedynie może sie coś zapchać. wstepnie jestem w trakcie wymiany oringów na przewodach paliwowych przy silniku jeśli to nie pomoże to znalazłem we wrocławiu ludzi którzy handlują oryginalnymi zestawami naprawczymi pomp wysokiego cisnienia w mercedesie. w pompie można wymienić

jak narazie jeszcze nie do końca. nie miałem czasu za dużo pracy. ale zmieniłem te oringi na przewodach paliwowych - jednak to nie pomogło chociaż troszke lepiej już sie tam to paliwo w zbiorniku przelewało. kupiłem teraz na allegro zestawy naprawcze do pompy wysokiego ciśnienia ale poprostu nie mam kiedy narazie tego zrobić. kupiłem uszczelki i grupe zaworów zwrotnych. reszta uznałem

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Bardzo ciężkie zapalanie E 270 cdi

Witam wszystkich. Mam problemy z odpaleniem swojej gwiazdki w tą piękną zimę przy tych mrozach jest masakra i zaczyna mnie to denerwować.Wygląda to tak mianowicie że po nocnym staniu pod chmurką kręcę i kręcę rozrusznikiem jak szalony i nic zaznaczę jeszcze że jakieś 40 min przed odpaleniem odpalam webasto.Rozrusznik kręci jak oszalały zero odzewu i tak 4-6 razy i cyk zapala mi się

Mam to samo powodem okazała się nieszczelna pompa wysokiego cisnienia . Jak już odpalił i się dobrze nagrzał to uszczelnienia w pompie trzymały . Pierwsza próba odpalenia miała się tak że odpalił na 2 sec i gasł z powodu braku paliwa pózniej to mogłem sobie kręcić aż bateria padła. Zobacz czy pompe masz suchą mi kapało na zimnym silniku . Jeśli to nie to może zawór na listwie lub jakiś czujnik.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Ciśnienie paliwa na listwie

Witam wszystkich Potrzebuję informacji na temat ciśnienia paliwa na listwie a mianowicie jak działa regulator ciśnienia i czy ciśnienie zaraz powinno spaść po wyłączeniu silnika OM611 22l CDI

Upuszcza nadmiar ciśnienia na podstawie danych ze sterownika czyli jak przy 3kRPM pompa podaje 1500bar a żądanego na listwie masz 1000 to różnicę koryguje zawór.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Rano nie zapala..

Witam ponownie z problemem. Znowu zrobiło sie zimno i rano nie chce zapalac. Po 5min kreceniu odpala i pozniej caly dzien jest ok. Oringi były wymieniane filtr paliwa tez. Co dalej Pozdrawiam KK.

przelewa to nie znaczy że leje chodzi oto że nie utrzymuje ciśnienia na wtrysku i paliwo wraca spowrotem do zbiornika przez przelew przez co ciśnienie na listwie spada do takiego poziomu że przez inne wtryskiwacze nie może sie przebić. Te wtryski nigdy a przenigdy nie lały występuja w nich trzy usterki - zacinajaca sie iglica przez co silnik pracuje nierówno - cewka odpowiedzialna za unoszenie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi