części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa s zawór ciśnienia e 210

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa s zawór ciśnienia e 210

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa s zawór ciśnienia e 210

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Rozprawka na temat olejów silnikowych - bardzo przydatne

mozna podwiesic na stałe - ja przeczytałem po mimo ogromu tekstu zapraszam do lektury Wstęp Na poniższą broszurkę i na niemieckie forum dyskusyjne podobne do naszego autocentrum natrafiłem jakiś czas temu przeglądając internet w poszukiwaniu wskazówek co tu zrobić żeby zmniejszyć lub najlepiej zlikwidować zużywanie oleju w moim 2E. Akurat przewijał się tam i nadal przewija bardzo

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Cieknie paliwo

Witam. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsce które mam całe mokre od paliwa. Moje pytanko jak to uszczelnić i czy można zrobic to samemu Dzięki za podpowiedzi dsc05615j.jpg

Witam Tak po prawdzie to z tego rysunku za wiele dowiedzieć się nie można. Z lewej strony tego zaznaczenia znajduje się tzw. "zawór powrotny". Jeśli to z niego cieknie to trzeba wymienić oring na przewodzie paliwa który do niego dochodzi od spodu. Trzeba również pamiętać iż zawór ten posiada również dodatkowy oring w swojej konstrukcji. Znajdziesz go gdy wymontujesz cały zawór.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI

W ciągu ostatnich 3 tygodni zauważyłem że zostają za mną kłęby czarnego dymu jak ruszam dynamicznie. Czy to mogą być wtryski Może paliwo Czy może jakaś inna przyczyna. Żaden komunikat się nie wyświetla.

witam... - środek czyszcący nie pomógł - zrobiłem pareset kilometrów - róznicy w kopceniu brak - dziś założyłem nowy zawór ciśnienia paliwa na listwie - róznic w kopceniu brak zastanawia mnie ten EGR - po zatrzymaniu auta na D samochód kopci ale tylko przez jakieś 40 sekund. po tych paru sekundach wyraźnie słychac jak wyłancza sie jakies urządzenie (chyba EGR) i auto przestaje

właśnie odebrałem swój samochód z warsztatu. został wymieniony komputer samochodu. samochód kopci jak kopcił. wczesniej wymienione elementy też nic nie pomogły. wymiana kolektora - 1200 zł wymina zaworu podciśnienia sterującego EGR - 400 zł regeneracja wtrysków - 1000 zł wymiana zaworu ciśnienia paliwa na listwie - 560 zł wymiana egr 500 zł czyszczenie ponowne egr i kolektora

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 wymiana wtyczek

witam grzebiąc przedwczoraj przy autku okazało się że mam połamanych kilka wtyczek jedną połamałem sam (w końcu już 15 lat im stuknęło) a nie chcę jeździć z nimi przymocowanymi na try-trytki (tak miałem zamocowaną wtyczkę na 4 wtrysku). wtyczkę od świecy żarowej wymieniłem bez problemu ale reszty nie dałem rady bo nie wiem jak je rozebrać żeby wyjąć kable z pinami (za to

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 auto nie chce odpalić

Cześć Panowie dziś po wyjeżdzie z firmy zatrzymałem się na fajeczkę przejechałem może jakieś 300 metrów. Po 10 minutowym postoju okazało się że nie chce odpalić. Silnik kręci aku ok. Autko zholował mój znajomy. Na miejscu zostały sprawdzone czujnik położenia wału - ok bezpieczniki magiczna skrzyneczka po stronie pasażera gdzie podobno lubią się porobić zimne luty filtr paliwa

Czesc ZGIwtryski sprawdzałempierwszy na miarce pokazał jedna krske wiecej pobierania paliwasprawdzałem to na przelewachpowietrze mysle ze nie bo nie widac go w przewodachzostał czujnik połozenia wałuwymieniłem jeszcze z tym ze na uzywany ale do sprawdzenia zawor cisnienia paliwa ten na listwie przy szbiepare dni było ok i znowu swoje.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Jedzie do 160 km.h Ciąg dalszy

Witam jak juz kiedyś pisałem na forum mój e 300 TD jedzie do 160 i koniec casami nawet do 120 jest problem auto nie ma mocy .. objaw jest taki po skasowaniu błędów z kompa autko jedzie normalnie przy ponownym przyśpieszaniu juz jest problem wymieniłem przepływke na bosch taka jak była uszczelniłem intercooler bo dostawał lewego powietrza sprawdziłem podciśnienie i wszystko ok a autko nie jedzie pomocy ............ [ Dodano

jeden zaworek jest od turbiny a drugi od egru jesli wchodzi w awaryjny tryb a po objawach na to wyglada to sprobuj zamienic zaworki miejscami i zobacz czy bedzie poprawa bedziesz wiedzial ze napewno to jest przyczyna ja w swoim 290 przerabialem temat doglebnie od zaworkow zaczynajac prez czujnik cisnienia doladowania przeplywke na coolerze konczac. powodzenia.

wszystko jasne merc juz przyspiesza i na jeździe probnej bylo 215 kmh wymieniłem zaworek cisnienia turbiny numer częsci A000 545 04 27 skasowałem błędy i maszeruje jak dziki ... stary czujnik rozebrałem i poprostu od srodka zgnił .. w koncu zdrowy i zadowolony E 300

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Znów 32 cdi silnik ..odpalanie i inne

Witam Jako że forum merc-mani jakoś mniej ruchliwe jest spróbuje tutaj ze swoim problemem W moim W220 3.2 cdi pojawił się objaw "dziwnego" odpalania - tzn. czasem odpala normalnie bez żadnych problemów przy powiedzmy -5C ( tyle max było na minusie odkąd go mam ) a czasem odpali od kopa pochodzi sekundę i zgaśnie wtedy trzeba dość długo kręcić aby znów odpalił . Co ciekawe

Uruchamiamy rozrusznik i obserwujemy narastanie ciśnienia. Rozruch silnika powinien nastąpić już przy około 125 barach (jest to wartość minimalna ) a ciśnienie w układzie podczas próby może osiągnąć wartość nawet 160 barów. Jeżeli pomimo osiągnięcia tak wysokiego ciśnienia w CR nie udało się uruchomić silnika a z rury wydechowej nie wydobywał się dym świadczący o dawkowaniu

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Błąd ciśnienia doładowania tryb awaryjny

Witam. Auto przechodzi w tryb awaryjny nie ma reguły czy jest silnik rozgrzany czy tez nie najczęściej podczas jazdy pod górkę zazwyczaj w momencie kiedy auto zmienia bieg nie koniecznie przy wysokich obrotach. Po podpięciu pod komputer wychodzi błąd " sterowanie ciśnieniem doładowania 1470" ponadto wyskakuję bład " obwód przekażnika elementów grzewczych 1664 " ale

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Zawór regulacji ciśnienia.

Witam. Panowie można poprosi o podanie nr org. i boscha zaworu... do meśka o nr WDB210016B160619 Dzięki.

Na SD wyszło że jest padniety ten że zaworek i chce go wymienic. Mam problemy z zapalanie ciepłego auta i chciałbym się upewnic co do nr.

hmmm mam pytanie - konkretnie SD pokazał ze ten zawór jest padniety czy pokazał brak lub zanik cisnienia na listwie CR i czy mamy na mysli to samo httparchiwumallegro.pl...-670153941.html i oczywiscie pokazał (tak to okresle bo sie nie znam) ze wtryski są ok

mechanik stwierdzil ze sa jakies wartosci przekroczone tego zaworu i zeby go wymienic. Co do wtryskow to rewelacji nie ma ale da sie jezdzic jeszcze. ( zbieram kase na regeneracje)

Moja wiedza nie jest tak duza stad moje pytanie było . Wynikało ono z tego ze jak ja mialem 3 wtrysk walniety to komputer pokazał "zanik cisnienia na listwie " i choc zawór mi wymieniono - to zbytecznie ale to wiem teraz mrgreen

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Błąd P1470 - przetwornik ciśnienia doładowania

Witam wszystkich To jest mój pierwszy temat na tym forum więc jeśli będzie coś nie tak proszę o wyrozumiałość . Od niedawna jestem posiadaczem E290 Classic 97r Automat. Usterka mojego auta polega na tym iż przy prędkości ok 80kmh na 5 biegu (skrzynia automat) przy wciśnięciu gazu do końca skrzynia zrzuca z 5 biegu o dwa biegi do dołu i przy przyspieszaniu nie wchodzi już wyżej...

witam włąsnie dzisiaj zamieniłem zaworki E 300 TD avangarde zaworki takie same sprawdziłem numery zaworek uszkodzony przed zamianą błąd P1470 po zamianie zaworków błąd P 1403 zaworek juz zamówiłem mam nadzieje ze bedzie oki

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Paliwo się cofa

Witam mam problem z odpaleniem samochodu na benzynie. Zauważyłem że przyczyną tego jest cofanie się paliwa. Gdzie znajdują sie jakieś zawory odpowiedzialne za utrzymanie ciśnienia. Czy założyć jakiś dodatkowy zawór zwrotny jak tak to w którym miejscu Z której strony listwy paliwowej jest dopływ paliwa Czy pompa paliwa ciągnie przez filtr czy pcha przez niego Dzięki za odpowiedzi

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E 270Cdi 3 tys obrotow max i brak mocy

Witam Na wstepie aby nie zostac "zjechanym" ze nie uzywam opcji szukaj informuje iz szukalem i czytalem wszystkie watki dotyczace tego rpoblemu. Jednak z racji ze kazdy przypadek jest inny poprzedzonymi innymi zdarzeniami chce opisac moj moze to pozwoli na jakas szczegolowa diagnoze tym bardziej ze doceniam rady znalezione na tym forum. Merc E 270CDI rok 2000 po lifcie. Oczywiscie wszystko

Kolego u mnie przyczyną był zawór - sterownik ciśnienia turbiny samochód miał takie same objawy jak u Ciebie tak mi wykazało podłączenie pod komp. po wymianie wszystko wróciło do normy przyśpieszenie ok. ale do 140 kmh i potem znowu odcięcie do 3000 tyś. obrotów ale tym razem przynajmniej wszystko wracało do normy po wyłączeniu auta i ponownym zapaleniuumówiłem się już na ponowną

Może filtr jest za ścisły lub wpuszcza powietrze.Problem z czujnikiem ciśnienia jest taki że tylko na podstawie testu jego i zaworu regulacyjnego ciśnienia można wnioskować który z tych (drogich) elementów jest uszkodzony a nie raz po wymianie okazywało się co innego. Może być uszkodzona wstępna pompa lub pompa główna.Bez testów wpakujesz się w wydatki.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E320 CDI kilka pytań

Witam. Niedawno kupiłem E 320CDI. ogólnie auto spisuja się całkiem dobrze ale 1. Gdy jechałem ok 100kmh po gwałtownym dodaniu gazu auto straciło moc. nie chciało przekroczyć ok 2200 obrmin. Gdy się zatrzymałem zgasiłem auto i odpaliłem usterka ustała i jechał normalnie. zdarzyło mi się to juz kilkanascie razy. z regóły za miastem lub pod górke. Czy spotkał się ktoś juz z podobnymi

320 CDI to tylko jeden silnik w W210. Problemy przy gwałtownym przyspieszaniu (strata mocy) są nagminne. 1. Zatkany wydech - trzeba pogonić pająki z rury wydechowej. 2. Uszkodzony zawór regulacji ciśnienia CR.Na końcu listwy wtrysku. 3. Uszkodzony czujnik pomiaru ciśnienia CR.Na przodzie listwy wtrysku. 4. Zarośnięty kolektor ssący (brak powietrza). 5. Przepływomierz kłamie.Górna

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Rozrząd 2.2CDI

Witam .... Najprawdopodobniej odzywa się rozrząd u mnie w silniku bo przy schodzeniu z wyższych obrotów słychać dość mocne nieregularne stuki w okolicach rozrządu. Trzeba będzie wymienić łańcuch ślizgi ew. napinacz. Mam pytanie gdzie najtaniej szukać części ..czy występują zamienniki Ktoś z Was może już wymieniał ten temat ..proszę o jakieś istotne szczegóły z góry dziękuję za odp.

Moze trzeba go pierw zdiagnozowac jak nie poslucham to glowy nie dam... lol naciagniecie lancucha mozna sprawdzic ale trzeba sciagnac pokrywe zaworow (a to jest koszt demontazu wtryskiwaczy shock jak sie uda) ustawic i zablokowac walki i zobaczyc co podzialka na kole pasowym przyniesie.... napinacz jest hydrauliczny jak jest cisnienie oleju to dziala ok.... plozy sa z tworzywa i moga sie wytrzec

Panowie nie róbcie człowiekowi wody z mózgu. Pokrywę zaworów ściągamy bez demontażu wtryskiwaczy. to jest CDI.... lol Napinacz hydrauliczny może być zużyty niezależnie od stanu ciśnienia w układzie smarowania (najczęściej pada w nim sprężyna). sprezyna podpiera tylko dluga listwe zeby nie miala luzu naprezenie pochodzi z cisnienia oleju.... Nie polecam łańcuchów spinanych

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 EPC co to za ustrojstwo

Witam mam taki problem zapala mi sie kontrolka EPC zaraz po uruchomieniu zimnego silnika obroty falują i zdarza sie ze czasem zgaśnie ale gdy sie nagrzeje problem znika i jeździ normalnie jak narazie znalazłem na forum problem z EPC gdy silnik jest rozgrzany a u mnie jest na odwrót aha w210 2.2D 1995 automat

Witaj na forum.Przy okazji uzupełnij w podpisie dane Twojej "damy". Najgorszy to błąd P1187 i nim należy się zająć bo grozi przerwaniem pracy silnika w czasie gwałtownego przyspieszania (wyprzedzania).Najczęściej to uszkodzony (do wymiany) zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. zawór znajduje się na końcu listwy od strony kabiny. Fabryka zaleca zawsze przy tym błędzie zacząć od niego.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Szarpanie i dziwne cykanie na ciepłym silniku.Wtryski

Więc tak koledzy zima się skończyła a że robię generalnie krótkie dystanse (praca-dom) to silnik się rzadko nagrzewał do książkowych 80 stopni więc dopiero teraz zauważyłem że coś dziwnego się z nim dzieje. Przy temperaturze około 60 stopni na D zaczynają się jakieś dziwne drgania takie kilku sekundowe jakby ktoś trząsł silnikiem na lewo i prawo po czym ustają i tak w kółko

Typowy objaw zużycia wtryskiwaczy przy tych silnikach to przede wszystkim utrudniony rozruch porannyoraz spadek mocy.Ale takie objawy wcale nie muszą wskazywać tylko na zużyte wtryskiwaczeone mogą być dobrea np.uszkodzona pompa wtryskowalub zawór wysokiego ciśnienia.Zużyte klapki w dolocie też wydają charakterystyczne dźwiękio układzie zaworowym nawet nie wspominam(cykanie).Jeśli silnik

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Gaśnięcie przy gwałtownym przyspieszaniu 320CDI.

Dla koneserów tematu.Mam dwa auta w obsłudze w doskonałym stanie silnikowym 300 tys. 320CDI.Przy gwałtownym dodaniu gazu gasną na 3-4-biegu EGS około 4-5 tys.obr. Odpalenie po 2-3 razach kręcenia rozrusznikiem.Komputer wskazuje na zawór upustowy listwy CR ze wskazaniem na za wysokie ciśnienie.W obu wypadkach na listwie CR wymieniłem i czujnik ciśnienia i zawór regulacyjny.Efekt żaden.Czy

Wyjście z listwy CR jest wężykiem gumowym do stalowego.Ten wężyk zostałby rozerwany sądzę że przy 20 barach.Stalowy przy 200-500.Po za tym główny odpływ połączony jest z przelewami wtrysków.Wątpię by wytrzymały 3-5 barów. Nadal brak pomysłu.Skłaniam się bardziej ku tematowi ilość powietrza-dawka paliwa przepływ obserwowany przez sterownik.Identyczny problem znalazłem na

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Układ zapowietrzony

Witam. mercedes zapowietrza się. Wężyk paliwowy między gasidłem a filtrem paliwa jest pusty. Ale dzieje się to tylko wtedy gdy auto stoi pod górkę i przednie koła są wyżej niż tylne. W odwrotnej sytuacji nic się nie dzieje. Jak to możliwe że tylko stojąc pod górkę pompa się zapowietrza

Termostat w podgrzewaczu pelni funkcje sterownika paliwa i w zaleznosci od temperatury (18-30 stopni) kieruje je do czesci grzejnej(ta metalowa) lub czesci bakielitowej niepodgrzewanej(ta czarna) W podgrzewaczu nie ma rowniez zaworka zwrotnego. (z zatem tak mniemam ze stabilnosc paliwa w ukladzie niskiego cisnienia utrzymuje zaworek zwrotny w pompie wspomagajacej(ssaco-tloczacej) - pokazalem ja na str 1) Podgrzewacz paliwa E300TD.jpg

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Pompa vacum czy tak ma byc

Witam mam pytanie silnik 2.9 td z pompy vacum wychodza dwa krocce jeden biegnie do serwa. Drugi jest u mnie zaslepiony Czy tak ma byc Tak na marginesie dodam ze auto nie ma powera zero bledow na komputerze nie wpada w tryb awaryjny.. pompa_vacum_178.jpgMniejszy krociec mam zaslepiony

Pompa wtryskowa złożona prawidłowo. Byłem u pompiarza zaraz po wymianie żeby sprawdził. Byłem już u dwóch mechaników w okolicy. Podpinali pod komputer sprawdzali wszystkie elementy - i zawsze kończyło się na odpowiedzi "Panie czego sie pan czepiasz tego samochodu". Zero błędów na komputerze turbina dobrze pompuje z hamulcem nie ma problemów. ja zauważyłem jedną zasadę -

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E320 v6 z lpg

witajcie mam problem z moja gwiazdamianowicie z dnia na dzien zaczal nierowno pracowac.po podlaczeniu pod kompa pojawil sie komunikat "zaniki zaplonu w 456cylindrze"i wzmianka o problemie z O2 z sanda lambda.wymienilem swiece probowalem odlaczyc wydech przy kolektorze (pomyslalem ze to moze katalizator)i dalej nic -( .czy taki ferment moze siac komp od gazu ze odlaczylby cala glowiceprosze o pomoc... vin WDB2100651a613343

Temat znany przez cały świat MB. Zaczyna się od sprawdzenia stanu wałka rozrządu i stanu łańcucha (rozrząd). Pomiar ciśnienia sprężania.Potem system "poddmuchiwania" zaworów dodatkowym powietrzem.Drożność kanałów w głowicy.Nagar na tłokach i zaworach.To zamyka 99% usterek.Reszta to elektronika dopasowania itd. Zakładam że katalizatory i sondy i kable cewki świece są

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Nie ma mocy 29td

E klase W210 2.9 turbo diesel. Podczas jazdy traci moc nie reaguje na pedał gazu przy 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny po podpięciu komputera wyskakuje komunikat REGULACJA CIŚNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM. Przepływomierz zawór EGR elektro zawór podciśnieniowy są sprawne. POMOCY

witam.elektrozawór podciśnieniowy to rozumiem zaworek vac sterujący turbiną oraz egrmoże czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym przekłamuje i stąd tryb awaryjnypozdr

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 nie odpala E 300TD 98r

Witam od jakiegoś czasu moje auto zaczęło ciężko odpalać aż pewnego poranka przy mrozie ok -10stopni nie odpaliło w ogóle. Auto próbowałem odpalić samo startem wymieniłem filtr paliwa auto odmarzło stojąc kilka dni w ciepłym garażu lecz to też nie pomogło. Objawy są takie że auto kręci a nie odpala. Zaprowadziłem auto do warsztatu mechanik stwierdził że zapowietrza sie

Czy ja dobrze zrozumiałem Wymieniłeś przewody wysokiego ciśnienia (metalowe) Były jakieś wycieki na pompie Przecież plastikowe przewody na których najczęściej łapie powietrze mają już założone oringi. Poza tym jak już wymieniać to wszystkie łącznie z oringiem przy pompie wtryskowej za zaworem odcięcia paliwa filtrem wstępnym i przewodami między tym zaworem a pompą paliwa. Przejrzyj

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Uruchamianie silnika CDI

Mam pytanie do wlascicieli CDI czy wasze silniki w porównaniu do grupy 19 TDI slabo odpalaja Znaczy jezdzilem sporo grupa 1.9 TDI (VP i PD) i moim zdaniem CDI przy nich odpala bardzo slabo to znaczy ze rozrusznik musi wykonac kilka obroto gdzie w TDI praktycznie z pierwszego zęba palił. Moze ktos wypowiedziec sie w tym porównaniu. Albo mam jakies skrzywienie albo rzeczywiscie CDI nie odpala z przysłowiowego pierwszego zęba tylko tak z 1-2 sekundy musi pokrecic.

Ja dodam od siebie że miałem identyczny problem... winny był "sparciały" gumowy oring zaworka regulacji ciśnienia listwy. Oring za 7 zł. i 5 minut roboty -) Witam. Ja w kwestii formalnej -D W którym dokładnie miejscu znajduje się owy zaworek i jak wygląda

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E290 TD97 kasowanie błędów

Przepraszam jeżeli już był taki post ale przeglądałem to forum i nie znalazłem odpowiedzi czy w warunkach domowych idzie usunąć błędy w komp. Miałem problem z EGR którego zaślepiłem oraz miałem dziurę w intercoolerze wszystko naprawione turbina działa bo powyżej 2000 obrotów zaczyna ciągnąc choć ogólnie jest mułowaty. Czy to komputer blokuje czy jeszcze jakaś usterka

Często piszecie o różnych typach i oznaczeniach silników. Jaki mam ja Moje auto to W210 E290TD WDB2102171A539861 a tak dokładnie szukam opis błędów które można odczytać z diody czyli są to kody flash. Wiem że na forum są zamieszczone ale to chyba do silnika benzynowego. Ja robiłem już próbę z diodą i wszystko by się zgadzało ale po dodaniu masy na 3-4s. mrugała jednostajnie mrugnięcie-przerwa

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Po wymianie termostatu nie dziala ogrzewanie w 100%

Witajcie. Wymieniłem termostat na nowy. Wymieniłem płyn na nowy i dolałem do pełna sprawdzając jego stan już po 3 pełnych rozgrzaniach i ostygnięciach - zrobiłem już 150km w ten sposób i w środku nie grzeje na żadnej kombinacji nawiewu zimno cieplo podloga góra czy wewnętrzny obieg lub nawet bez klimy. Zauwazylem jednak ze jak dam na 0 i po paru minutach dam nawiew to leci gorace

Raczej korka od zbiorniczka wyrównawczego. To mi wygląda na wyższe ciśnienie od dopuszczalnego w układzie.Jednym z jego powodów może być uszkodzony sam korek a konkretnie znajdujące się w nim zaworki ciśnieniowe.Podmień korek lub kup nowy - koszt ok. 20 zł.Zobacz na wybitą na nim wartość ciśnienia.Nie powinna być większa jak 14 bara.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Kontrolka świec żarowych - świeci po uruchomieniu silnika.

Hej) Czy ktoś mi powie co oznacza świcąca lampka świec żarowych w 270CDI po włączonym silniku. Czy to oznacza że któras ze swiec się skończyła Dzieki)

Witam Mogę służyć poradą dla użytkownika "crash". Posiadam identyczne autko. U mnie dwukrotnie wystąpił problem ze spadkiem mocy tzn. obroty tylko do 3000 max. Za pierwszym razem uszkodzony był zawór podciśnienia turbiny ( patrząc z przodu auta znajduje się po lewej stronie komory silnika obok tzw. akumulatora podciśnienia ). Za drugim razem powodem był uszkodzony przepływomierz

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Zapowietrzył się czy co

Witam dziś wyjechałem z domu do stacji paliw i niestety nie dojechałem. Samochód zgasł wyskoczył bład wizyt workshop. Według wskazań jest jeszcze 5 l paliwa w zbiorniku. Zjechałem tylko na pobocze zgasiłem samochód i próbowałem odpalić niestety tylko kręci. Czy to zapowietrzył się układ czy co innego. Co z nim jutro zrobić dolać paliwo i próbować odpalić czy ciągnąć do mechanika.

witam podepnę sie pod temat mam ten sam problem co adi tylko że u mnie pokazywało że mam 15l i Błąd na kompie EPC silnik zgasł podczas jazdy skrzynia automat. Ponowny rozruch silnika udało się wykonać dopiero z kabelków - dlaczego Czy niedoładowany akumulator może mieć wpływ na prawidłową pracę czujnika i zaworu na listwie wys ciśnienia(podczas rozruchu)

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Rozsypała się szklanka zaworowa E220CDI 125KM

Witam Nie wychodziło mi by znaleźć podobny temat na forum więc założyłem nowy. Dziś zauważyłem wyciek oleju z silnika. Po ściągnięciu plastikowej obudowy ozdobnowygłuszającej okazało się że w pokrywie głowicy jest dziura taka na kciuk. Zrzuciłem pokrywę i się okazało że szklanka całkiem się rozsypała. Załączam zdjęcia. 1. Czy jest możliwość wymiany tej szklanki

Sprawdż gniazdo szklanki bo założenie nowej do rozchechłanego gniazda nic nie da.Nadmierny luz powodować może spadek ciśnienia oleju na tej szklance i klepanie .

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Zawor EGR i jego dzialanie E300TD

Gdy zdejme przewod z lewego emulatora EGR i robie podcisnienie lub nadcisnienie(dmuchajac w owa rurke) nie wyczuwam zadnej reakcji zaworu EGR W zwiazku z tym uprzejmie prozse o info i opis jak byc powinno foto zaworu EGR RGR widok 1.jpg

do pełnego otwarcia EGR potrzeba 600-700 mbar podciśnienia czyli ciśnienia ujemnego.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 puchnący przewód za IC

Witam wszystkich. dopatrzyłem się dziś problemu a mianowicie gdy auto wkręcę na wyższe obroty puchnie wąż za IC. Co może być przyczyną Dodam że auto jeździło bez turbo ok roku po czym wpadło w moje ręce i stało prawie pół roku w garażu. Powoli wymieniłem prawie wszystko i wczoraj ostatnią rzecz a mianowicie przepływomierz tyle że auto nie miało nadal mocy. Gdy wjechałem dziś

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E300D strasznie słaby

Witam mam straszny problem z moim MB. 3000 diesel bez turbo odpala ładnie nie dymi spalanie w normie 10l. Raz jedyny pokazał błąd EDC auto nie jedzie reaguje na połowę pedału gazu od połowy zero reakcji. żeby sprawniej się rozpędził lepiej dać mniej gazu niż do dechy. Max obroty na biegu jałowym do jakich się kręci to jakieś 4700obr na każdym biegu max obroty spadają rozpędziłem

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Błąd EPC kod błędu P1190-128

witam jakiś czas temu pisałem że sporadycznie zapala mi się kontrolka EPC właśnie jestem po wizycie w serwisie i wyskoczyły 2 błędy w silniku P1481-004 Awaria świex żarowych Cylinder 3 (wiem że mam 1 świece do wymiany) i drugi BARDZO mnie niepokojący błąd P1190-128 Y74 (zawór regulacji ciśnienia) N39 (moduł sterujący CDI) koleś stwierdził że jest uszkodzony moduł sterujący

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 W210 2.2 cdi 125km - dymienie i brak mocy poniżej 2400rpm...

Witam Koledzy Zwracam się z wielką prośbą o podanie jakiś wskazówek. Od kwietnia jestem posiadaczem W210 2.2 cdi 125 km 1999r w manualu. Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka. Mianowicie samochód zbiera się jak W124 200D nie ma wogóle przyspieszenia. Dopiero przy obrotach ok 2400rpm auto "dostaje kopa" i dopiero w tym momencie mogę poczuć że mam coś prawie jak 2.2 cdi

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E290 przepustnica powietrza doładowanego

Koledzy Jaka jest różnica w tych wersjach silnika e290 że jeden ma przepustnicę powietrza doładowanego a drugi nie ma. Czy można stosować te układy zamiennie Przepustnica wydaje się być zastosowana aby EGR nie pchał spalin pod prąd tylko do kolektora dolotowego. Przepustnica jest sterowana równolegle tym samym podciśnieniem co zawór EGR. Pozdrawiam e290.png

Przepustnica zniknęła po lutym 1997 roku razem z nową instalacją elektryczną. Prawdopodobnie jej zadaniem było dławienie ciśnienia tak żeby silnik mógł pobierać spaliny przez otwarty zawór egr a nie rozładowywał nadciśnienie dolotu do kolektora wylotowego. Jej zamknięcie(przymknięcie) może powodować też efekt zwiększonego hamowania silnikiem trzeba by podejrzeć ciśnienie na jej siłowniku w trakcie jazdy to byśmy się pewnie prawdy dowiedzieli.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Turbina w 2.9TD i 3.0TD

Jakie cisnienie przy jakich obrotach uzyskują te 2 turbiny Dostała mi się w ręce turbo od 3.0TD i potrzebuję tych danych żeby wiedzieć czy jest sens montowania tego jako że mój swap się przełożył Mam nadzieję że nie było takiego tematu.

Cisnienie doładowania okresla sterownik silnika w układach EDC lub zawor upustowy By-pas mechaniczny w starszych układach. Nie wiem jak dokładnie wygladaja obie turbiny i co za tym idzie czy sa zamienne.Turbina dobierana jest do charakterystyki pracy sinika a za jej cisnienie max w danym pojezdzie odpowiada jak wczesniej pisalem sterownik. Mozna wstepnie załozyc ze turbina do E-300 ma wieksza

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Bardzo ciężkie zapalanie E 270 cdi

Witam wszystkich. Mam problemy z odpaleniem swojej gwiazdki w tą piękną zimę przy tych mrozach jest masakra i zaczyna mnie to denerwować.Wygląda to tak mianowicie że po nocnym staniu pod chmurką kręcę i kręcę rozrusznikiem jak szalony i nic zaznaczę jeszcze że jakieś 40 min przed odpaleniem odpalam webasto.Rozrusznik kręci jak oszalały zero odzewu i tak 4-6 razy i cyk zapala mi się

Mam to samo powodem okazała się nieszczelna pompa wysokiego cisnienia . Jak już odpalił i się dobrze nagrzał to uszczelnienia w pompie trzymały . Pierwsza próba odpalenia miała się tak że odpalił na 2 sec i gasł z powodu braku paliwa pózniej to mogłem sobie kręcić aż bateria padła. Zobacz czy pompe masz suchą mi kapało na zimnym silniku . Jeśli to nie to może zawór na listwie lub jakiś czujnik.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 EPC pomocy 270 CDI

troche znalazlem ale rozne sa objawy i rozne przyczyny tego bledu. u mnie wyglada to tak ze jak wyprzedzam i dam mu dobrze gazu to mi auto gasnie calkowicie dodatkowo dosc mocno kopci jak da sie wiecej gazu. moze ktos tez mial takie same objawy dodam tylko jeszcze ze auto to 2.7cdi z 2000r a wszystkie filtry sa nowe i intercoler tez.

Może być wiele przyczyn ale najczęściej do wymiany regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy CR. W210 CDI listwa z czujnikiem i zaworem..jpg

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 POMOCY>>> EPC sie zapala auto traci moc nie reagu

Witam. Mój problem z samochodem wygląda następująco. A więc chodzi o mercedesa W210 2.2 diesel 95 KM z 1997 roku z automatyczną skrzynią. Gdy jadę spokojnie zazwyczaj nic się nie dzieje. Natomiast podczas dynamicznej jazdy lub nagłego dodania gazu zapala się kontrolka EPC silnik traci moc spada z obrotów zaczyna nim rzucać nie reaguje na dotykanie pedału gazu. Dodam że dwukrotnie wymieniłem

hej mialem podobny problem ale bez kontrolki EPC. 1. po pierwsze kiedys mialem problem z oringami zapowietrzal mi sie uklad paliwowy. i przypomnialo mi sie ze jezeli problem jest z paliwem nigdy nie pali sie kontrolka EPC auto poprostu gasnie. 2. najprosciej bylo by podjechac na diagnoze odrazu zobaczysz co go boli. od czegos trzeba zaczac. 3. ja bym optowal za ktoryms z czujnikow albo

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Jaki olej

Wiemże temat był wiele razy poruszany na forum. Ale nie znalazłem tam wiadomości o oleju do tego silnika. Jestem przed pierwszą wymianą oleju. Jaki olej polecacie do E240 ( rok prod.1998 przebieg 195 tys.) ). Wiem że do tej pory był wlewany wg książki 0W40 5W40 i ostatnio Mobil 5W30. Czy zmienić firmę czy zostać przy mobilu Czytałem wiele negatywnych opinii o LOTOSIE ale z tego co wiem

Zmiany ciśnienia oleju sa malo ważne jeżeli nie spadają poniżej krytycznej wartości. Pompa może dawac i 100 bar ale na wał i td idzie olej po zaworze regulacyjnym przelewowym zwykle i osiąga kilka bar zależnie od konstrukcji. Ważniejsze jest jakie ma pozostałe właściwości. Ponadto1. nawet niby słabszy olej regularnie wymieniany jest ok. 2. Wasze indywidualne doświadczenia są o

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi