części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa s moduł sterujący

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa s moduł sterujący

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa s moduł sterujący

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Błąd EPC kod błędu P1190-128

witam jakiś czas temu pisałem że sporadycznie zapala mi się kontrolka EPC właśnie jestem po wizycie w serwisie i wyskoczyły 2 błędy w silniku P1481-004 Awaria świex żarowych Cylinder 3 (wiem że mam 1 świece do wymiany) i drugi BARDZO mnie niepokojący błąd P1190-128 Y74 (zawór regulacji ciśnienia) N39 (moduł sterujący CDI) koleś stwierdził że jest uszkodzony moduł sterujący

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Combination Control Module - awaria Prosze pomóżcie

Witam Od tygodnia walczę ze swoim mowym nabytkiem E240 V6 1998r w automacie. I szczerze - mam tego złoma dość Co rusz napotykam szereg problemów - co jakś czas nie działa centralne zamykanie tzn. kieunkowskazy zamigają na wciśniecie przycisku (chyba zamknij) na pilocie ale nic się nie dzieje. Pompa podciśnienia nie działa zamki drzwi nie zamykają sie ani nie otwierają. Oświetlenie

Zobacz Moduły zapłonowe do MERCEDES BENZ KLASA S

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Dziwnie działająca szyba

Witam. Mam taki oto problem. Posiadam mercedesa W210 2.0 kompressor i problem polega na tym że szyba kierowcy w tym przypadku prawa ( Anglik ) otwiera sie stopniowo. Wszystkie szyby i szyberdach zaprogramowane i mimo tego szyba kierowcy po naciśnieciu guzika (otwieranie) otwiera sie tylko o kilka centymetrów i ponownie trzeba guzik wcisnać. Wiec do pełnego otworzenia szyby musze nacisnąć

Cześć Kajtek. Przyciski działają. Czuć pod palcem że są dwa stopnie. Po wciśnięciu na poziom pierwszy i drugi słychać ( cykanie w module) Podmieniałem już cały moduł sterujący od szyb na konsoli centralnej a także ten w drzwiach i dalej jest tak samo. Mój model to anglik więc ten moduł mam od strony kierowcy ( prawy ) ale na allegro widziałem że prawy moduł czyli w europie

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 W210 Problem z szyną CanBus brak komunikacji między modułami

Witam wszystkich. Mam E klasę z "okrojoną" wiązką tzn z samochodu zostało wyrzucone całe wyposażenie typu radio elektryczne szyby airbag itp itd wraz z wiązką została tylko stacyjka blokada kierownicy silnik kompletny skrzynia biegów i sterowniki. Silnik odpala i skrzynia reaguje na wybierak auto jeździ tylko skrzynia nie zmienia biegów cały czas jest w trybie awaryjnym. Podłączyłem

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Auto gaśnie gdy jest jeszcze 14 baku problem przelewu baku

przejrzałem forum lecz nie stwierdziłem iż ktoś tak dokładnie opisał problem który mnie dotyczy. Auto gaśnie kiedy jest jeszcze paliwo (czyli na konsoli pokazuje 14 baku). Faktycznie paliwo jest ponieważ rozebrałem komory baku i okazało się iż paliwo jest i czujniki poziomów pokazują dobrze lecz zauważyłem inny problem że paliwo jest tylko w lewej komorze baku czyli za kierowcą po

Ale przedni czy tylny modul SAM Jesli tylny to nie powinno byc zadnych wtyczek odpietych. Moga byc od czujnika przechylu (EDW) elektrycznego zaworka zwalniania zaglowkow sterownika modulu telewizyjnego lub jednak sa od tylnego modulu SAM. Jesli zas z przodu przy przednim SAMie to obok jest modul sterujacy silnika MECDI jezeli go tam nie masz (taka srebrna prostokatna skrzynka) to nic dziwnego ze

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 2.7 cdi dziwny problem

witam Pojawiaja sie bledy P100P2306P1611P0190P1192P1222P1234P0105P2319P1481 i wszystko zwiazane z napieciem moje pytanie czy ktos wie czego i gdzie szukac Dziwne jest to ze czasami jest wszystko ok i auto pare sekund jedzie normalnie a czasami jak chwyci bledy to tryb awaryjny i zero reakcji na pedal gazu do momentu az znowu zaskoczy i na chwile jedzie normalnie.Jak powoli rozpedze auto zanim dostanie

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Błąd EPC po przejechaniu 2km w mrozie -19 stopni

Tak jak wyżej . Odpaliłem dzisiaj marysię rano (stała całą noc - nie wiem jakie były mrozy w nocy) rano pokazywało -185 .Przejechałem jakieś 2 kilometry (z jednym postojem ) .Silnik pracował normalnie pierwszy rozruch ciężki (Musiała z 5 razy zakręcić) .Podczas jazdy wszystko normalnie silnik pracował regularnie bez problemów nagle zadławił się raz szarpnął i zgasł .... na

Bez SD nic nie wywrozysz. Mogl ulec uszkodzeniu ktorys z czujnikow lub mogla zebrac sie woda w module sterowania CDI ktora zamarzla i rozsadzila modul sterujacy CDI (raz byl taki przypadek na forum trzeba by poszukac). Przyczyn moze byc od groma. Najlepiej carsoft i odczyt bledow albo SD. Na poczatek wypnij wszystkie wtyczki z modulu sterowania CDI i jeszcze raz je podepnij. Moze zaskoczy.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Coś pożera prąd z akumulatora bardzo szybko. Undervoltage

Witam serdecznie mam taki problem w MB w203 270 CDI 2001 150 tys km Wczoraj po powrocie z myjni pojechałem do znajomego była bardzo duza mgła do tego. zostawiłem auto na pół godziny normalnie zamknięte. Przychodzę nie idzie auta otworzyć z pilota wchodze kluczykiem wkładam pilota do dtacyjki a stacyjka go nie przyjmuje. Po chwili zoorientowałem sie ze nie ma prądu w aucie nie działało

Witam Mam podobny problem z aku. Jeden padł kupiłam nowy wystarczył na 15 m-ca podładowałam wystarczył na kilka dni znów naładowałam i starczył już tylko na 1 dzień. Oddałam autko do mechanika i sprytnie wskazał na moduł sterujący fotelem z pamięcią kierowcy (dodam że po ładowaniu aku przestał mi odjeżdżać fotel choć kierownica odjeżdżała). W serwisie cenę za moduł podali

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 nie działa tylna lewa szyba

mam problem z tylna lewą szybą - nie otwiera się na przycisk przy drzwiach ani na przycisk z przodu

Do sprawdzenia moduł sterujący w drzwiach...

Podpinam się. Jak w temacie lewa tylna szyba nie działa reszta wszystko w porządku. Brak reakcji na przyciskinic nie słychaćzarówno w drzwiach jak i na konsoli środkowej rocznik 98 więc modułu komfortu już nie mam. Z tego co wyczytałem to winowajcą może być przycisk (to wstępnie wykluczam bo jeden albo drugi powinien działać) kolejny element to moduł sterujący w drzwiach silniczek

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Fotel kierowcy wciąż grzeje na max

Koledzy ostatnio w nocy wlaczylem podgrzewanie foteli. Nastepnego dnia przychodze do auta a tu akumulator rozladowany. Naladowalem podlaczylem i ruszam. Po kilku minutach czuje ze moj fotel grzeje na maxa mimo iz mam wylaczony przycis na konsoli. Jak sie okazalo ogrzewanie chodzi caly czas nawet po wyjeciu i zamknieciu auta (co za tym idzie rozladowuje akumulator). Dzieje sie tak tylko z jednym fotelem-

Wysiadł moduł sterujący lub błąd na instalacji np. masa.moduł pod tylną kanapą. Nr.MB A 2028202426 W210 SIH Ogrzewanie tylnych siedzeń do 01.05.99.jpg

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 problem z wiatrakiem pomocy

mam problem z wiatrakiem a mianowicie po odpaleniu autka od razu wlacza sie wiatrak chlodnicy sprawdzalem temperature silnika i jest ok co robic

Jak dla mnie efektem tego że się nie włącza od razu wiatrak chłodnicy jest zepsuty moduł sterujacy wiatrakiem albo jest za niski poziom gazu w klimatyzacji i to tez bedzie miało takie skutki ze po odpaleniu odrazu właczy ci sie wiatrak...ale bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie moduły

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 brak prądu

Witam kurcze ostatnio dzieje mi sie cos z drzwiami przednimi pasazera(... nie ma w nich chyba czasami pradu bo migacz w lusterku nie dziala miga lampka oswietlajaca nogi wychodzacemu miga tez raczka od podnoszenia szyb i nie dziala w nich centralny zamek((( pomozcie co to moze byc

miałem też takie coś właśnie z drzwiami pasażera brak kierunku zamek nie działał szyba również. U mnie to nie był kabelek tylko moduł sterujący. Stary się spalił. Koszt modułu plus minus 600 zł. Montaż prosty ale sam tego nie robiłem tylko fachowiec zajęło mu to 20 - 30 min.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Wymiana stacyjki - immobiliser

Witam dotyczy E220 z 97 Gdzie znajduje się immobiliser W samej stacyjce czy w module sterującym praca silnika a może jeszcze gdzieś indziej Precyzując pytanie Czy można porostu przełożyć stacyjkę z kluczykiem z innego mercedesa czy trzeba też przełożyć sterownik silnika a może coś jeszcze I jak wygląda wtedy sprawa otwierania auta radiowo z kluczka

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 wiatrak wlaczony na stale

witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z wiatrakiem w moim W 203 cdi jest włączony na stale po przekreceniu kluczyka . ma ktos z forumowiczapomysl jak sprawdzić moduł sterujący wiatraka chłodnicy . . wiem ze moze byc wiele przyczyn takiego stanu .do tej pory sprawdzilem czujnik temperatury silnika dziala klima jest nabita i działa .wszystkie czujniki temperatury wewnętrznej i zewnętrznej działają poprawnie .

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 ALTERNATOR - regulator napięcia problem z ładowaniem itp.

Witam wszystkich Mam problem z ładowaniem ponieważ gaśnie mi auto i pisze bateri ladung "" Po następnym odpaleniu chodzi aż do następnego razu aku jest nowe 88ah wymieniłem regulator i nic dalej to samo alternator to Valeo 90A ładowanie oscyluje około 13.6 a 13.8v niewiem co to może być pomużcie Z góry dziękuje za odpowiedzi. Avantgarda E280 193ps.

Dobrze tak też zrobię. Chciałbym jednak sprawdzić połączenie między licznikiem a alternatorem. Ze schematu wynika że ten niebieski przewód wzbudzenia nie biegnie bezpośrednio do alternatora ale najpierw jest poprowadzony do "złącza skrzynki modułów sterujacych dodatkowej nagrzewnicy" (X7211) a następnie dopiero z tego złącza jest przewód do alternatora to by wyjaśniało różne

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Jaki dokładnie sterownik silnika do mojego auta

Witam. Tak jak w temacie VIN w podpisie. Jaki dokładnie był zainstalowany i czy podchodzi o innych numerach i czy ważna jest data softu w sterowniku i który to numer. Prawdopodobnie był u mnie wymieniany i chcę wiedzieć co tam naprawdę było. P.S. Korzystałem z tej rosyjskiej strony ale to bardzo zagmatwany temat widzę żeby stwierdzić dokładny numer

Twoj modul sterujacy to A026 545 65 32. Jesli bylby bafryczny to moze byc A020 545 04 32. Mozliwosci tez byly A023 545 96 32 A025 545 85 32 A020 545 04 32 A032 545 96 32 A026 545 65 32 a to wszystko zalezy od tego kiedy moglobyc zrobione i co bylo dostepne na stanie. Co do wersji oprogramowania to moglo byc updatowane przy kazdej okazji w ASO wiec trudno stwierdzic zanim nie wrzucisz na SD. Po co ci to wiedziec

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E320 Przekaźniki

Witam Szukalem na forum i nie znalazlem. Gdzie jest skrzynka z przekaznikami ew.sam przekaznik do PTSPDC (parktronic) z gory w.dzieki. [ Dodano

z pokora przyjmuje nalezny mi opier... reka admina surowa ale ojcowska chodzi mi o to czy dla PTSPDC istnieje przekaznik(kostka) i gdzie jest (pod nogami pasazera jest modul sterujacy-zgadza sie) ew. gdzie znalezc rysunek-rozpiske przekaznikow kzlacza diagnostycznego (sa jakies inne) ps.WISa (jeszcze) nie mam.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Co to może być takiego

Panowie Czy w MB W210 1995r. może być moduł sterownik o Nr.2108200026 i i za co byłby odpowiedzialny

glowny modul sterujacy elektryka. jest w kazdym w210.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Problem z elektryką

Witam. Miałem zdarzenie typu duża dziura na drodze nic się nie stało z autemale swieci kontrolka silnika czy płynu w silniku i nie ma kierunków wycieraczekspryskiwacza proszę o pomoc. Bezpieczniki wszystkie dobre. W210 E230 benzyna 1997r kombi. Dzięki

Witam Czy za sterowaniem kierunkamiwycieraczkamispryskiwaczem odpowiedzialny jest moduł sterujący po prawej stronie auta taki plastikowy z dwoma wtyczkami.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Kontrolka świec żarowych - świeci po uruchomieniu silnika.

Hej) Czy ktoś mi powie co oznacza świcąca lampka świec żarowych w 270CDI po włączonym silniku. Czy to oznacza że któras ze swiec się skończyła Dzieki)

Hej 270 CDI rok 99 - taki mam problem Wymieniłem komplet świec (oryginał Bosch) i pali mi się kontrolka po rozruchu non-stop. Świece sprawdziłem - ok. Może być moduł sterujący że niby podczas wymiany szlak go trafił A jeżeli tak to czy mogę użytkować auto czy zaraz coś mi wybuchnie. Podkreślam że pali ładnie nagrzeje () świece zgaśnie odpalam a tu znów się pali.

W związku z powyższym tematem mógłby mi ktoś pomóc w identyfikacji katalogowego numeru części jaką jest przedmiotowy moduł sterujący pracą świec żarowych (VIN WDB2100161A997139) Z góry dzięki.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 diesel gaśnie podczas jazdy.

Witam.Posiadam mesia 220 diesel automat.zwykły diesel od traktora.Po kilku miesiącach eksploatacjizaczął się problem.Potrafi podczas jazdy zgasnąc nawet na obrotach będąc zapalają się lampkiskrzynia wariuje.Póżniej nie można go uruchomic przez chwile.kilka razy trzeba przekrecic zapłon i poczekac i wtedy zapali i chodzi ok.podejrzewam immobilizerwymieniłem filtr paliwa i nic to nie zmienilo.Jestjakis zawór w pompiepompa jest chyba lucas delphi.

Rozbierasz moduł sterujący pompy i na nowo rozgrzewasz lutownica wszystkie połączenia na płytce drukowanej tak aby cyna ładnie się rozlała na połączeniu.Do tego potrzebna jest lutownica o cienkim spiczastym grocie i mocy ok. 40-60 wat oraz cyna i dobry topnik.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Świece żarowe 32 Cdi - wymiana

Witam Pytanie jak w temacie - w 3.2 Cdi świeca drugiego cylindra się skończyła - taki błąd wyskakuje na komputerze diagnostycznym . Rano na zimnym delikatnie przy odpalaniu szarpie - nic przyjemnego - więc stwierdziłem trzeba wymienić - tylko że okoliczne mechaniory jak słyszą hasło "wymiana świecy żarowej Cdi " to albo dziękują - ale mogą się podjąć bez żadnej odpowiedzialności

A to juz chyba tylko Twoja fantazja Ci podpowiada i radosna tworczosc. Faktycznie jesli Ci sie prady w swiecach zle porozkladaj moze byc niedobrze mrgreen Tylko do czego jest ten modul sterujacy praca swiec hmm - od tego aby zasilac kazda swiece z osobna czyz nie I pewnie dlatego kiedy jedna z moich swiec dostala zwarcie reszta mogla funkcjonowac dalej -> wnionek -> nie sa podlaczone w szereg i nie plynie ten sam prac przez wszystkie swiece.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Problem z skrzynią automatyczną

Mam mercedesa E 300 TD W210 177 KM SEDAN z skrzynią automatyczną w którym padł silnik.Przywiozłem Anglika (kombi) z tym samym silnikiem i skrzynią i przełożyłem do swojego. W angliku silnik pracował idealnie i skrzynia też w moim silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach a skrzynia ciągnie do 4 tyś.obr.ale auto nie ma takiego przyśpieszenia i jest wolne.Czy ktoś mógł by mi pomóc w zdiagnozowaniu jakie mogą być przyczyny.

Sprawdź i ew. podmień przekaźnik regulacji wolnych obrotów... albo cały moduł sterujący silnika...

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Wyskakuje blad EPC co to jest

Witam Mam problem ze swoim autkiem( C220 CDI 2000r). Podczas jazdy nagle gaśnie ( w większości wypadków podczas nagłego dodawania gazu). Na komputerze wyskakuje błąd EPC. Po chwili probujac uruchomic silnik w wiekszosci przypadkow udaje sie ale bardzo dlugo nie chce zalapac Ma ktos moze pomysl co moze byc przyczyna Z gory wielkie dzieki

EPC moze miec wiele znaczen. Od zle zalanego paliwa poprzez przeplywomierz pompe paliwa czujniki modul sterujacy CDI turbine i wtryskiwacze. Oczywiscie sa miliony innych rzeczy ktore moga wywolac blad EPC. Dlatego najlepsza diagnoza na SD.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 pompka podciśnienia

Przepraszam za lamerskie pytanie ale czy to co zaznaczyłem na focie to pompka podciśnienia Po wyłączeniu zapłonu jakąś minute półtorej dziwnie pryka jakby się coś tam smażyło w środku. Potem cisza. Czy to normalne zachowanie c220_cdi2.jpg

Modulator sterujący pracą turbosprężarki jest zamocowany na zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia. Drugi (od recyrkulacji spalin) jest zlokalizowany pod kolektorem ssącym.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 uklad paliwowy

witam mam problem moj w 203 2.2cdi nie wchodzi mi na obroty a mianowicie wykrecilem pompe paliwowa ponieweaz ciekla mi jedna sekcja obczyscilem skrecilem pomoglo nie cieknie ale o tej pory nie da sie przekroczyc 3 tys obrotow podlaczalem go pod komputer i niema bledow jak ktos wie ja pomoc bylbym wdzieczny

Moim zdaniem pompa sama w sobie nie ma nic do tego ze silnik nie wkreca sie na 3000obr. Gdyby pompa nie dawala rady to silnik zgasl by. Na Twoim miejscu jeszcze raz przeskanowal bym modul sterujacy CDI pod katem bledow bo nie wierze ze nie ma bledu.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Słabo przyspiesza pomorze ktoś

w moim mb dzieje się tak że jak delikatnie wciskam pedał gazu to przyśpiesza niby normalnie a jak chciałbym mu depnąć to jakby nie miał mocy ma dużego muła. A na 6biegu to już bardzo słabo do140km i dalej nie chce co to może być wrażenie takie jakby turbiny nie było. Pomóżcie proszę.

Byłem w serwisie i mam do wymiany moduł sterujący silniczkim od wiatrakaale nie o to się pytamtylko czy przez to mógł włączyć się tryb awaryjny

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Gdzie znajduje się moduł komfortu 2.9TD

Witam ponownie. Proszę o jakieś zdjęcia gdzie znajdę moduł komfortu w swoim aucie E290TD. Numer podany przez Fabek to 2108203826. Nie ma go w skrzynce po prawej stronie (patrząc w kierunku jazdy) tam gdzie jest większość modułów. Nie mogę znaleźć go również pod kanapą. Albo już oślepłem od szukania. Nawet pompy od centralnego nie mogę namierzyć. Swoją drogą może warto w jakimś

Cyrki jakieś bo powinieneś mieć (pod maską w skrzynce) tam jeszcze moduł najbliżej ściany grodziowej. Ale zaraz go znajdziemy. Zdemontuj listwy pod szybą i osłony wycieraczki aby dobrać się do kabli sterującymi silnikiem wycieraczki. Zobacz gdzie te kable idą mają iść właśnie do modułu zespolonego SKF.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 moduł EGS

Witam wszystkich.Mam pytanie.Za co jest odpowiedzialny moduł EGSw ASBbo mam problem o którym pisałem wczoraj tylko w dziale "skrzynia biegówsprzęgło".Tak w skrócie byłem wczoraj w ASO celem wymiany oleju w ASB i okazało sięże jest uszkodzony moduł EGS a konkretnie zespół czujników N3.Najdziwniejsze jest to że auto jeżdzi normalnie.Co dalej z tym zrobić roll

moduł EGS to sterownik elektroniczny wewnątrz skrzyni mierzący obroty poszczególnych wałków sterujący zaworami hydraulicznymi i mierzący temperaturę oleju.Często jest dobry a winę ponosi słynna kość (cieknąca) pośrednicząca w połączeniu z wiązką sterownika głównego skrzyni automatycznej w skrzynce modułów.Diagnoza wskazuje tylko kierunek poszukiwań.Proponuję wymienić ww kość pośredniczącą.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Dwa błędy jednocześnie P1636 i P1482

Witam Przytrafiło mi się coś bardzo dziwnego w tym samym momencie pojawiły mi się dwie usterki. Coolant wisit workshop i kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu pod kompa wyrzuciło 2 błędy P1636 (Electrical EngineAirco) i P1462 (Preglow output). Czy to możliwe że 2 moduły uszkodziły się jednocześnie czy może są na jednej wiązce która gdzieś się przetarła a może zepsuł

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 lampki pod drzwiami ((((

Witam Widziałem dzisiaj podobnego mercedesa jak mój i zauważyłem że ma on lampki pod drzwiami a mój ma zaślepki. Czy można w to miejsce wstawić lampki czy raczej nie Czy idą tam jakieś kable do podłączenia

Gerri ma rację to kłopot nawet dla mnie.Co dopiero mówić dla sklepu. Starszego i najstarszego rozwiązania nie pamiętam a na WIS-ie to tragedia.Podam Ci na przód i na tył taki jaki widzę na zdjęciu. 0025460041 szt 8 0005404605 szt 4 0005403805 szt 4 0005464340 szt 8 0005460845 szt 8 Ewentualnie gdyby tył nie chodził z modułu to przewód minus (sterujący) najprościej puścić z wyłącznika drzwi. Wesołej zabawy.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Modulatory podciśnienia

witam Mam kilka pytań dot. modulatorów podciśnienia w 2.9TD 1.Czy się różnią od siebie budową wew. modulator od sterowania turbiną a modulator od EGR i siłownika przesłony jeśli tak to jak je rozróżnić 2.Który wtyk od elektryki jest do modulatora turbo a który do EGR i siłownika przesłony 3.Jak ktoś z państwa już rozbierał któryś z modulatorów bardzo bym był wdzięczny o rade jak prawidłowo go złożyć pozdrawiam..

1. Oba sa jednakowe. 2. Jeden masz po stronie turbiny drugi bedziesz mial przy EGR. Dwa przewody podcisnienia wchadza. Ten posrodku to zasilajacy powietrze. Ten blizej krawedzi to sterujacy do TURBOEGR. 3. Z tego co wiem to tam nie ma co rozkladac tylko wymienic. Numer czesci A000 545 04 27.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 3.0TD - siłownik podciśnieniowy sterujący zaworem turbiny

Witam Wszystkich serdecznie i przechodzę od razu do meritum. Mój Merc ma silnik 3.0 TD 177KM i wszystko wskazuje na to że jest problem z siłownikiem który porusza zaworem w turbinie. Rzecz nie jest łatwa do dostania ponieważ serwis nie sprzedaje jej jako część zamienną. Na rynku są jedynie używane lub regenerowane. Najbliżej mnie jest osoba która ma taki siłownik tyle że od silnik

generalnie powinien dzialac ten modulator podcisnienia.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E 300 TD Jedzie ale nie Tak jak Powienien

Witam was Problem mam taki ze 1. Jak opadalam to jedzie ale po 15 minut przestaje jechac tzn jest Diesel ale nie Turbo Diesel. 2. Nie przyspiesza ale kreci do 4.500 obrotow. 3. Potrafi krecic wysoko i nie zmieniac biegow jak nie odpuszcze gazu. 4. Rozpedzam sie maksymalnie do 120 kmh no masakra jakas . I teraz tak nie wiem co sie moze dziac Czy jest to Tryb awaryjny i nie jedzie Przyplywomierz

To modulator podciśnienia sterujący siłownikiem turbosprężarki.Innymi słowy regulator doładowania.Musiałbym mieć nr.Vin aby pokazać rysunek lub zdjęcie.Jest cała kupa rozwiązań. Na dole przykład to te urządzenia nad filtrami. Podciśnienia 210 320CDI.jpg

Zadaj pytanie ekspertowi