części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa a pompa paliwowa

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa a pompa paliwowa

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa a pompa paliwowa

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 problem z odpaleniem auta odpowietrzanie pompy paliwa.

dzisiaj po wymianie termostatu w aucie postanowielm sprawdzic czy wszystko dziala.. po przekreceniu kluczyka auto zapalilo na sek a potem od razu zgaslo.. kiedys mialem podobna sytuacje ale po dluzszym kreceniu auto odpalilo.. tym razem bylo jednak inaczej. rozladowalem caly aku probujac odpalic auto. jesli ktos mial taka sytuacje to prosze o info co zrobic zeby to ustrojstwo odpalic..

Nie wiem czy to ma związek miałem kiedyś w serwisie VW LT z silnikiem 2.8 który jak wiadomo jest dziełem mercedesa i też common rail. Na początku przybył na lawecie w ogóle nie odpalał padnięty był jeden z czujników temperatury cieczy który wysyłał sygnał do sterownika później jak już odpalił to także na kilka sekund i gasł lub dusił się szarpał na ciepłym silniku prawie

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Pompa paliwa - C200 Kompresor 20

Witam Proszę o małą podpowiedź bo pogubiłem się w numerach OEM Mój C200 odmawia posłuszeństwa przy odpalaniu. Sytuacja pierwsza zapala lecz po 2-3 sekundach pracy silnik się dławi i gaśnie powtórne kręcenie rozrusznikiem po 2-3 próbach pomaga i mesiek zapala. Sytuacja druga kręcę go rozrusznikiem i nic po 6-8 próbach zapala. Wszystko to na zimnym silniku. Diagnoza ASO po

Zobacz Pompy paliwa do MERCEDES BENZ CLASS A

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Nie odpala na ciepłym silniku

Witam. Mam problem z moim mercedesem c klasa 2000 rok 2l kompresor auto nie odpala na ciepłym silnikiu.Po odczekaniu jakiś 3 godzin z ledwością odpali i z rana jak opalam to też mam kłopot z uruchomieniem samochód nie wchodzi na obroty przy pierwszym odpaleniu tylko go dławi i ma jakieś 400 obrotów po zgaszeniu i ponownym odpaleniu i musze tak zrobić z trzy razy dopeiro wchodzi na obroty.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 C230 BŁĄD P0506 OBROTY NIZSZE NIZ OCZEKIWANE

Witam pojawił mi się taki błąd auto z 07 roku przebieg 40tys km gdzie szukać przyczyny

pompa jest za kierowca zintegrowana z czujnikiem ilosci paliwa lewej komory zbiornika paliwowa. W drugiej komorze (za pasazerem) jest tylko czujnik ilosci paliwa prawej komory zbiornika. Z gory obie komory wygladaja tak samo. Po odkreceniu okraglych oslon widac znow plastikowe oslony z wtyczkami ktore rowniez wygladaja tak samo. Do komory za kierowca dochodza jeszcze przewody paliwowe ktore podpiete

Z radości iż mój merc pali dotyk i nie ma błędów nie chciałem się wdawać w dyskusję iż pompa paliwowa jest za pasażerem ( w wersji europejskiejp) wiem bo wyjmowałem) ps. odnośnie tego iż nie ma pompy paliwowej w baku diesla to nie był bym tego taki pewien) W common rail jest pompa w baku httpwww.pojazdy.ikem.p...likicommon.pdf

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 c180 dusi sie nie zapala rozrusznik krecipomocy

Witam rece juz mi opadaja co moze byc przyczyna (mam nadzieje ze nie jakas elektronika wtryskow) wracam ze sklepu zapalam i zaskakuje silnik ale sie dusi jak wlaczam bieg to gasnie i tak ze 3 razy po czym juz nie odpalil a rozrusznik krecil caly czas akumulator tez byl ok po ok. 30 minutach zapalil bez problemu pognalem szybko na stacje i wlalem nowego paliwa bo myslalem ze z paliwem zatankowanym

Dzieki za odpowiedzi oddalem dzis auto do mechanika powiedzial ze sprawdza czy dostaje paliwo i jutro bede wiedzial mam nadzieje ze to nie pompa paliwowa (bo mnie troche nastraszyl) czy ktos wie ile taka pompa kosztuje

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Dziwne szarpanie Mercedes W210 22D Automat

Witam od kilku dni jestem posiadaczem mercedesa W210 22D avangarde w automacie i mam pewien problem. Autem szarpie przy 2tyś obrotów ( nie tylko ale najczęściej) jest to takie delikatnie szarpanie i falowanie obrotów. Dodam iż samochód jest po wymianie olejów filtrów w silniku i skrzyni. Może jakieś propozycje za co się zabrać co zrobić Szarpanie w sumie ciężkie do opisania bardziej

Czy może to mieć coś wspólnego z pompą paliwową A może jest jakiś dobry diagnosta z rejonów trójmiasta

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 spadające obroty

witam wszystkich fanów i użytkowników marki MB mój mercedes c200 kompressor nawala 2 tygodnie temu przejechałem 150 km wyłączyłem silnik a po chwili odpaliłem - całe auto dziwnie szarpało silnik próbował chodzić ale obrotomierz skakał miedzy obrotami 500-1200 aż wreszcie gasł próbowałem jeszcze kilka razy odpalić i od razu dodać gazu wtedy szybciej gasł Myślałem że to przez

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 ZAPOWIETRZANIE UKŁADU PALIWOWEGO PRZY 14 ZBIORNIKA

Witam.Może ktoś miał też ten problem i może coś poradzić Gdy poziom paliwa w zbiorniku spada poniżej 14.zaczyna się zapowietrzanie układu.Czy to brud w zbiorniku a może jest tam jakaś pęknięta rurka przez którą zasysa się powietrze gdy poziom paliwa spadnie do 14.Proszę pomóżcie bo dziś byłem już na lawecie.

Do lewej komory dochodzą kable zasilające. Brązowe to przewody pod napięciem jeden jest cienki drugi grubszy. Jeśli jeden z nich jest taki gruby to musi zasilać coś o większej mocy. Po co dwa przewody zasilające. Powiem wam w sekrecie że na tym grubszym zamontowałem wyłącznik który w położeniu off odcina mi zasilanie i silnika nie uruchomię. W związku z tym u mnie na bank jest w którejś komorze (prawej) pompa paliwowa. Poniżej zdjęcia skopiowane z tej strony httpbenzclub.ruforum...E5%E1%E0%EA%E0 Lewakomora.jpg

Masz racje tak to sie nazywa. pompa paliwowa z czujnikiem poziomu paliwa. Nie mam pojecia dlaczego tak to sie nazywa. Dodam ze w serwisie po dokladnym obejrzeniu przez pracownikow nie byli w stanie powiedziec dlaczego taka ma nazwe. Dlaczego mnie nikt nie slucha mialem ten sam problem. Byla nieszczelna pompoa wysokiego cisnienia zamontowana na przodzie silnika. Wyciekow z niej tez nie bylo Pozdrawiam

U kolegi z silnikiem benzynowym przyczyna jest pompka paliwa przy lub w baku pompa paliwowa ma sile zeby paliwo dostarczyc do silnika ale za malo zeby przepompompowac paliwo z komory do komory

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Spadki mocy w W203 320 benzyna

Witam mam W 203 z 2000 r 320 benzyna. Ostatnio pojawił mi się problem auto chwilami traci moc i po chwili ja odzyskuje chwilami nawet ciężko ruszyć z miejsca. Wymieniłem filtr paliwa i nic to nie pomogło. A najgorsze że usterka nie jest cały czas np. auto postało całą noc i rano jeżdziło normalnie. Jeżeli ktoś ma pomysł co to może być to bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

Auto naprawiłem okazało się że to pompa paliwowa. Pozdrawiam

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 BRAK MOCY

Witam Jestem posiadaczem Mietadora W203 mam problem niestety od niedawna zaobserwowałem brak mocy ( niezależnie od obrotów biegu czy nawet jak wcisne pedał gazu ) martwi mnie to potwornie widzialem temat podobny do tego i nawet pisalem w nim lecz postanowilem zalozyc nowy myslalem ze to wina zlego paliwa ( jakas rzybura zatankowana czy co ) ale to chyba nie bylo powodem wymienilem filtr

Moim zdaniem to pompa paliwowa zdycha i daje właśnie takie objawy. Ciśnienie za małe jak zaczynasz go mocniej kręcić w czasie jazdy. Najlepiej to kompa na kolana i na krótką trasę.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Webasto

Witam Gdzie się znajduje bezpiecznik od webasta E290TD 96

Czujnik płomienia nie widzi płomienia.Wniosek paliwo nie dochodzi (pompa paliwowa) lub nie jest zapalane (świeca żarowa).Do ustalenia na Star Diagnosis.

Możesz mi powiedzieć gdzie jest pompa paliwowa do webasta (przy pompie wtryskowej...czy przy webascie) i gdzie jest ta świeca i czy taką świecę dostanę nową. Ja mam takie webasto httpmoto.allegro.plit...210_diesel.html Z góry dzięki za odp. Pozdro lol

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Nie mogę uruchomić auta - błąd 1622

Witam po przekręceniu stacyjki świecą się wszystkie kontrolki na desce i nie gasną rozrusznikiem nie da się zakręcić z poziomu stacyjki. Podejrzewam jakiś problem z immo ale tak naprawdę nie wiem od czego zacząć Prosiłbym o jakieś wskazówki może wystarczy pomierzyć jakieś obwody żeby się dowiedzieć jaka jest przyczyna Przy stacyjce wiszą dwa cienkie zielone przewody zakończone

Przekaźnik świec jest wymieniony na inną używkę lecz glowy nie dam że jest sprawny ale to napewno da się jakoś zmierzyć natomiast wydaje mi się że rozrusznik i pompa paliwowa tak czy inaczej powinny dzialać bez względu na działanie świec jeśli się mylę to mnie poprawcie. Tutaj też był opisywany taki sam przypadek ale wtedy nie znaleziono rozwiązania. Swoją drogą mogłem się dokleić ale niestety za późno znalazłem.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Kompresor kręci a nie pali

Witam wszystkich czy mógłbymi ktoś pomuc bo nie mogę sobie rady dać a nie znalazłem poddobnego problemu otóż nie mogę zapalić z pierwszego tak jak było do tej pory tylko pali mi za 6-8 razem rozrusznik dobrze kręci akumulator też jest dobry a nie odpala i jeszcze w tym samym czasie zrobiło mi się tak jak przekręcam tą moją rybką i puszcam to samo kręci aż zapali nie odbija kluczyk

pompa paliwowa jest pod podłogą w rejonie koła tylnego lewego.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 obroty

Witam wszystkich.Siedzę już dwie godziny a jestem po szóstej nocce w pracy.Mam problemkiedy odpalam moją mercedes (zimny silnik) wszystko jest ok.Kiedy odpalam ciepły silnik i poczekam aż zgaśnie kontrolka swiec zarowych obroty falują.Jak odpale cieply w czasie gdy pali się lampka świec żarowych odpala normalnie.Jeśli to bylo to przepraszamale proszę o odpowiedź co to może być.

kolego z tego co sie orientuje przyczyna falowania na ciepłym w dieslu moze być problem z dawka paliwa czyli albo pompa paliwowa albo wtryski a takze spotkałem sie z przypadkiem kiedy głowica była do roboty a konkretnie gniazda zaworowe zawór sie nie domykał spadała kompresja i efekt falowania - w audi 25tdi czestm efektem falowania i wytrącania sie silnika jest równiez wytarcie krzywek na

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Długie palenie i obroty silnika 3.0 TD

Witam Mam 2 małe problemy że tak powiem bardziej kosmetyczne ale przeszkadza mi to i czasem denerwuje.. także jak macie jakieś pomysły to mówcie) - Pierwszy problem dotyczy palenia samochodu. Gdy jest zimny podchodzę grzeje świece triammm i pali) a gdy złapie temperaturę i próbuję go odpalić zaczyna długo kręcić.. tzn nie tak naprawdę długo ale o wiele dłużej niż jak jest zimny..

To nie taka kosmetyka... Chyba większość 300TD ma takie "jazdy". Jak nie czujnik położenia wału to zapowietrzający się układ paliwowy albo pompa paliwowa. Nie masz bąbelków powietrznych w przewodach Kiedy wymieniałeś filtr paliwa Dałeś nową uszczelkę miedzianą Nie pocą się wtryski Poczytaj na forum. Dużo tego jest naprawdę. Ciekawostka zaparkowałem ostatnio u znajomego

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Falujące obroty

Witam wszystkich. Mam pytanie jaką potęcjalną przyczyną przy uruchamianiu zimnego silnika jest dosyć glośny warkot dodam że wydech jest całypo osiągnięciu temperatury okolo 1 minuty silnik pracuje normalnie. Dodatkowym problemem jest iż kiedy jest zimny i kiedy wciąż słychać głośną pracę falują obroty silnika pomiędzy 500 a 1200rpm Kolejną sprawą jest iż kiedy już jeżdże

20 kompressor silnik 111 Dalej mecze sie z falujacymi obrotami. U mnie falowaly podczas wysokich temperatur i zagrzaniu samochodu. Podjezdzam do skrzyzowania luz i sprzeglo wcisniete obroty miedzy 500-1200 czasami gasnie i nie odpala przez kilka godzin ale to rzadko raz na 3 tygodnie. Przeplywomierz wymieniony nowy filtr powietrza przepustnica wyczyszczona. CheckEgnige pokazywal blad przeplywomierza

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 silnik drzy i gasnie

Koledzy co moglo sie stac.wieczorem mylem auto mamyjce cisnieniowej. Rano po odpaleniu auto chodzilo jakby nie palil na wszystkie cylindry. Cale drzalo i gaslo po dodaniu gazu. Po odpaleniu auta odrazu na gazie auto chodzi normalnie. Co moglo siasc pompa paliwowa

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Dławienie się silnika

Witam Mam pewien problem otóż mój ostatnio nabawił się dziwnej dolegliwości podczas jazdy na 3 biegu i wyższym gdy dodaje gazu delikatnie to zaczyna się dławić i szarpać. Np. jadę na 4 biegu i w okolicach 80 kmh przy 2 tyś. obrotów przy powolnym dodawaniu gazu szarpie a gdy mocniej wdepnę gaz wtedy przestaje. Wczoraj doznałem apogeum tego problemu jadąc do miejscowości X ( 80 Km

Filtr paliwa szczelność przewodów paliwowych i pompa paliwowa - do wymiany lub sprawdzenia działania... Nie ma zależności od stanu paliwa w zbiorniku Np. gdy jest mniej niż połowa baku

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 wzorst spalania po nowych filtrach

Witam Ciekawostka - mój Kompressor 01 163km po wymianie filtrów powietrza i paliwa zaczął łykać dokładnie 2 litry więcej paliwa niezależnie od rodzaju trasy.. Ktoś ma może jakiś pomysł jak to zmienić Marek

Klient dla nich to krowa dojna.. inny przypadek. Kobitce w skodzie wyskoczyła taka specjalnie założona przez gazowników zaślepka przy filtrze powietrza która w razie wystrzału gazu się otwierała przez co samochód dostawał lewe powietrze i szarpał. Akurat była blisko salonu Więc pojechała. Kawka herbatka i panowie orzekli iż pompa paliwowa padła i trzeba wymienić. razem 800zł. Na

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Cieżki rozruch CDI

Pojawił sie niezapowiedziany Rano wychodze odpalam i odrazu gasnie. Cisnienie podskoczyło mi kiedy obok kobieta zapaliła cieniasa i odjechała. Sprawdzam swiece żarowe wszystkie sprawne.(dla zainteresowanych prostym sposobem na sprawdzenie swiec bez wykrecania jest zdjecie wszystkich przewodow na swiecach-sa wciskane i przewodem pod napieciem delikatne dotykanie koncowki-iskrzysprawna nie iskrzynie

Przerabiałem niedawno podobny problem. Mechanik stwierdził że to nieszczelna pompa paliwowa. Do modeli przed liftem jest "zestaw naprawczy" (uszczelki o-ringi etc.). To plus jakiś plastikowy zaworek 3 przewody - w sumie zapłaciłem 320zł.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 problem z poziomem paliwa

widam posiadam c180 kompresor w 203 i jezeli mam pełny zbiornik benzyny samochód jezdzi ok ale jezeli jest 14 zbiornika zaczyna przerywacz i nie chce jechac po zatankowaniu wiekszej ilości paliwa jest ok moze ktoś miał taki przypadek pomózcie .

tema byl juz poruszany. Tak to poprostu nieszczelan pompa paliwowa napedzana mechanicznie znajduje sie na przodzie silnika. pozdrawiam

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Problemy z brakiem mocy...

Ech byłem dziś na hamowni w Mastersie badania potwierdziły przypuszczenia że autku brakuje mocy i "nie jeździ tak jak kiedyś". Wyniki od około 290 koni () do około 320.... W każdym razie 400 z tego nie wychodzi... Powraca zagadnienie wykrytego kiedyś błędu "zawór ciśnienia powietrza doładowującego" (czy siakoś tak) który to błąd po wymianie przekaźnika już

hym a nie bedzie to zwiazane z pompa paliwowa bo własnie od niej auto traci moc przynajmiej tak jest w moim przypadku własnie stoi moje na serwisie i robia toalbo zawalony filtr paliwa

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Pompa wysokiego ciśnienia - wyciek paliwa

Witam. W mojej C 200 cdi (2002 r.) pojawił się problem . Gdy odpalam samochód przy niskich temp. ( poniżej 10 stopni) pojawia się zawilgocenie przy przewodach w pompie wysokiego ciśnienia ( zapach paliwa czuć jest nawet w kabinie ) po rozgrzaniu silnika wycieków nie ma. W ubiegłym roku zima wymieniałem oringi na tych dwóch przewodach ( oryginalne po 9 zł. za szt. ) czy możliwe jest że

w serwisie i oni sami nie wiedzą na 100% co to jest bo komputer nic nie pokazuje. Ostatnio jednak zauważyłem że pompa wtryskowa jest mokra i kolega mechanik powiedział że pompa do wymiany. mam 2 pytania 1. Czy to rzeczywiście musi być pompa czy przyczyną może być coś innego 2. Jeśli to pompa i trzeba ją wymienić to czy wraz z nią obowiązkowo wymienia się pompę paliwową. W mercedesie

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Pompa LUCAS i kontrolka EPC

Witam wszystkich MB E klasa 2.2D 97&8217 opiszę po krótko mój problem Po przekręceniu kluczyka nagrzaniu świec odpalam silnik- pali sie kontrolka EPC i silnik nie wchodzi na wyższe obroty niż 1200 wystarczy jednakże wyłączę zapłon kluczykiem i odpalę motor bez grzania świec wszystko jest oklampka gaśnie i silnik wkręca sie normalnie na obroty w czasie jazdy jest wszystko ok.

Na chłopski rozum. Kończy Wam się czujnik. Jeśli po podgrzaniu świec wywala błąd podgrzewam świecegaszę i odpalam na "zimno"(mieszanka paliwowa jest już podgrzana)jeśli zapali się Wam EPC podczas jazdy(prędzej czy później to pewnie nastąpi) to wtedy kasa w zęby i regeneracja Lucasa lub przeróbka na Boscha.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 EPC - komunikat w 27 CDI

Witam. Mam pytanko. Dziś podczas gdy wyłączałem silnik kluczykiem pojawił mi się błąd. Patrzę a na wyświtlaczu coś takiego. EL. POWER CONTROL VISIT WORKSHOP EPC - czy komuś coś się takiego przytrafiło Domyślam się że wysyła mnie do "serwisu" ale co to może być za przyczyna rano w te mrozy odpalał bez problemu. Błąd pojawił się tylko raz i oby na tym poprzestał potem

Komunikat z EPC pojawił mi się jak spadło ciśnienie w układzie paliwowym między pompą wtryskiwaczy a pompką paliwa (wypadł mi kruciec) i samochód momentalnie zgasł by zapewne nie zapowietrzyć wtryskiwaczy. Można domniemać że jest czujnik ciśnienia paliwa gdzieś za pompką paliwową. Przyczyną więc może być kiepskie paliwo czy śmieci w filtrze paliwowymzbiorniku paliwa.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Pompa paliwowa

Mam takie pytanie czy ktoś próbował zamontować do w 210 2.9TD zwykłą pompę na linkę zamiast pompy z immobilizer.A jeśli tak to ile to kosztowało i czy wszystko poprawnie działa .

_________________pojemność- 2.9TD Diesel rok pro.- 1997 skrzynia biegów-manualna

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi