części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa a czujnik zawór podciśnienia

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa a czujnik zawór podciśnienia

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa a czujnik zawór podciśnienia

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Pompa vacum czy tak ma byc

Witam mam pytanie silnik 2.9 td z pompy vacum wychodza dwa krocce jeden biegnie do serwa. Drugi jest u mnie zaslepiony Czy tak ma byc Tak na marginesie dodam ze auto nie ma powera zero bledow na komputerze nie wpada w tryb awaryjny.. pompa_vacum_178.jpgMniejszy krociec mam zaslepiony

Pompa wtryskowa złożona prawidłowo. Byłem u pompiarza zaraz po wymianie żeby sprawdził. Byłem już u dwóch mechaników w okolicy. Podpinali pod komputer sprawdzali wszystkie elementy - i zawsze kończyło się na odpowiedzi "Panie czego sie pan czepiasz tego samochodu". Zero błędów na komputerze turbina dobrze pompuje z hamulcem nie ma problemów. ja zauważyłem jedną zasadę -

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Kontrolka świec żarowych - świeci po uruchomieniu silnika.

Hej) Czy ktoś mi powie co oznacza świcąca lampka świec żarowych w 270CDI po włączonym silniku. Czy to oznacza że któras ze swiec się skończyła Dzieki)

Witam Mogę służyć poradą dla użytkownika "crash". Posiadam identyczne autko. U mnie dwukrotnie wystąpił problem ze spadkiem mocy tzn. obroty tylko do 3000 max. Za pierwszym razem uszkodzony był zawór podciśnienia turbiny ( patrząc z przodu auta znajduje się po lewej stronie komory silnika obok tzw. akumulatora podciśnienia ). Za drugim razem powodem był uszkodzony przepływomierz

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do MERCEDES BENZ KLASA A

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 MAX 140 kmh

W czwartek jechałem do Poznania autostradą. Pierwsze 60-70 km było ok. Jechałem z 5 biegu wciskam gaz do 180 sypał. Ale później tylko 140 i nic więcej. Dojechałem do Poznania zatrzymałem się na stacji otworzyłem maskę żeby silnik szybciej przestygł. Po 20 min jechałem dalej i znowu miał kopa po czym po przejechaniu kilku km to samo. Żadnych komunikatów kontrolek szarpania. Tak jakby

Póki co muszę temat odłożyć bo zbieram jeszcze na ślub i nie mam za bardzo kasy (ślub w lipcu) a po ślubie będę miał kasę to zbadam sprawę. Może to być przepływomierz. Tylko nie mam od kogo pożyczyć to raz a druga sprawa ile bym musiał jeździć żeby sprawdzić czy to ten problem. Druga rzecz może to być zawór podciśnienia sterujący turbiną. Bo turbo się nie załącza jak

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Znów 32 cdi silnik ..odpalanie i inne

Witam Jako że forum merc-mani jakoś mniej ruchliwe jest spróbuje tutaj ze swoim problemem W moim W220 3.2 cdi pojawił się objaw "dziwnego" odpalania - tzn. czasem odpala normalnie bez żadnych problemów przy powiedzmy -5C ( tyle max było na minusie odkąd go mam ) a czasem odpali od kopa pochodzi sekundę i zgaśnie wtedy trzeba dość długo kręcić aby znów odpalił . Co ciekawe

Uruchamiamy rozrusznik i obserwujemy narastanie ciśnienia. Rozruch silnika powinien nastąpić już przy około 125 barach (jest to wartość minimalna ) a ciśnienie w układzie podczas próby może osiągnąć wartość nawet 160 barów. Jeżeli pomimo osiągnięcia tak wysokiego ciśnienia w CR nie udało się uruchomić silnika a z rury wydechowej nie wydobywał się dym świadczący o dawkowaniu

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 ZAwor EGR Bulgotanie wymiania turbiny.

Witam jestem nowy i to moj pierwszy poscik. Tak jak kazdy pisze ze wczesniej nie bylo takiego tematu bo nie bylo w dziale przywitan sie przywitalem i napisalem co juz robilem i czym sie bujam. Generalnie opisze sparawe auto byloo po lekkiej stluczce mialo uszkodzony intercooler ( byla w nim dziura ) auto strasznie lalo olejem wlasnie z tego intercoolera...po diagnozie okazalo sie ze caly uklad jest

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Brak mocy brak błędów - HELP

Witajcie. Posiadam problem od czasu zakupu z moją gwiazdą. Chodzi o prędkość maksymalna przyśpieszenie - moc. Objawy są następujące prędkość max 120kmh może z wielkim trudem do 130kmh (3000 obrotów to max) się rozbuja przyśpieszenie raczej słabe - ogólnie czuję że brakuje mu mocy jak na tą pojemność i liczbę koni dość mułowato się zachowuję. Początkowo były problem

mialem taki sam problem pojechalem do serwisu wymienili mi tam zawor EGR 2 zawory jakies podcisnienia i jakis malutki czujnik co wszystko kosztowalo mnie 2 tys PLN Pozdrawiam...

jestem akurat w niemczech i nie mam faktury przy sobie ale tak zawor EGR cos kolo 600 700zl czujniki podcisnienia te male chyba cos kolo 300 400 zl za szt sa 2 i taki maly czujnik nie wiem od czego on jest 400 500 zl odstawilem auto do serwisu z takim problemem jak ty i wymienili mi ten zawor egr i 2 te podcisnieniowe odebralem auto w sobote dojezdzam do chaty a auto znowu nie chodzi pojechalem tam

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Nie mogę uruchomić auta - błąd 1622

Witam po przekręceniu stacyjki świecą się wszystkie kontrolki na desce i nie gasną rozrusznikiem nie da się zakręcić z poziomu stacyjki. Podejrzewam jakiś problem z immo ale tak naprawdę nie wiem od czego zacząć Prosiłbym o jakieś wskazówki może wystarczy pomierzyć jakieś obwody żeby się dowiedzieć jaka jest przyczyna Przy stacyjce wiszą dwa cienkie zielone przewody zakończone

No wiem ale narazie nie mam jeszcze tego czujnika który powinien być podłączony do kolektora ssącego ( stąd chyba błąd P0105 jeśli dobrze kombinuję ) i nie podłączyłem jeszcze elektrozaworów od egr i od sterowania przepustnicą ( bo narazie nie wiem jak ) ale wydaje mi się że bez tego i tak powinien zapalić ( gdyby nie problem P1622 ) - poprawcie mnie jeśli się mylę no i co dokładnie

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E320CDI brak mocy i nieszczelny przewód przy pompie

Witam Jak w temacie. Przekopalem całe forum i znalazłem wiele cennych wskazówek ale nikt nie miał objawow identycznych jak moje. Dlatego pytam i proszę o porady -) Moj 2000 W210 320CDI przestał ciągnąć W sobotę zrobiłem nim trasę z Gdańska do Wawy i spowrotem. Autko szło jak należy po powrocie i zgaszeniu auta i ponownym go odpaleniu po trzech godzinach przestał się wkrecac na

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E250 TD Brak mocy

Mam problem ze swoim oczkiem. Byłem na komputerze ( KTS Boscha) wykazał bład regulatora doładowania powietrza pojechałem do swojego mechanika sprawdzil ten regulator podcisnienia i szczelnosc układu wszystko jest ok. Nastepnie sprawdził luzy na turbinie sa ale dolikatne turbo sie kreci ale autko dalej nie ma mocy. Pomozcie bo juz niewiem co mam robic. [ Dodano

bosha autko dalej klepie. Co do szukanej mocy to wymienione zostały wszystkie wezyki podcisnienia na manometrze pokacuje juz 03 bara. Mechanik wymontował turbine i stwierdził ze turbina jest mechanicznie sprawna ma tylko luz roboczy nie widać zeby były wypalone łopatki wirnika zawor tez sprawnie działa jedynie ma mały nalot sadzy na łopatkach od strony wydechu. Byłem wczoraj w serwisie mercedesa

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Pompa-Sterownik podciśnienia napięcie sterujące

Walczę z brakiem sterowania turbiną tzn stoi nieruchomo zawór na turbinie sterowany podciśnieniem. Dziś zrobiłem pomiar napięcia sterującego tą pompką podciśnienia wyniki są takie 92V po załączeniu stacyjki potem zwiększając obroty rośnie powoli w granicach 105V 112 to jest max na obrotach powyżej 3500 Wydaje mi się żeby osiągnąć maksymalną wydajność tej pompki powinno

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Błąd ciśnienia doładowania tryb awaryjny

Witam. Auto przechodzi w tryb awaryjny nie ma reguły czy jest silnik rozgrzany czy tez nie najczęściej podczas jazdy pod górkę zazwyczaj w momencie kiedy auto zmienia bieg nie koniecznie przy wysokich obrotach. Po podpięciu pod komputer wychodzi błąd " sterowanie ciśnieniem doładowania 1470" ponadto wyskakuję bład " obwód przekażnika elementów grzewczych 1664 " ale

Skoro sterowanie to może warto sprawdzić działanie modulatora ciśnienia. Jest zamienny z zaworem EGR. Przełóż i sprawdź. zawsze myślałem że zawór egr to urządzenie mechaniczne montowane na głównym przewodzie dolotowym przy kolektorze te zaworki o których wspominasz 1 znajdujący sie przy zbiorniczku wyrównawczym (czujnik podciśnienia turbo - nie doładowania) 2 znajdujący

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Urzadzenie diagnostyczne

Witam serdecznie mam pytanie. Otoz mam mercedesa C200 CDI (2002 rok) W203. Nie posiadam urzadzenia diagnostycznego Star diagnosis. Chcialbym jednak miec takie mozliwosci jak salon mercedes. Czy moge zatem zakupic inne urzadzenie z koncowka CAN Chodzi o te tanie urzadzenia (do 60 Euro). Star Diagnosis kosztuje 900 Euro wiec nijak mi sie to nie oplaca a chcialbym miec mozliwosc czytania bledow i programowania

Podam przykład wykorzystania Carsoftu z interfejsem 38-pin w znalezieniu przyczyny gaśnięcia w202 2.2D 94 mojego ojca. Auto coraz częściej przy pierwszym odpalaniu rano (garaż pozioma podłoga tzn. nie z górki) potrafiło zgasnąć po kilkunastu sekundach od zapalenia przy czym dwie kolejne próby rozruchu kończyły się zaskoczeniem silnika i natychmiastowym gaśnięciem. Nieszczelność przewodów

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 mercedes e 300 td

WITAM SERDECZNIE WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW I SZANOWNA EKIPE --MAM PROBLEM Z MOIM mercedesEM E 300 TDW ZESZŁYM TYGODNIU AUTO BYŁO NA KOMPUTZRZE ZOSTAŁY POKASOWANE BŁEDY I POJAWIŁ SIE PROBLEMAUTO NIE MA MOCYPOKAZAŁ SIE BŁAD EGR I BŁAD UKŁADU RECYLKULACJI SPALINZOSTAŁY USUNIETE A AUTO NADAL NIE MA MOCYMECHANIK OBSZEDŁ EGR I NADAL TO NIC NIE DAJECZY MOZE TO BYC ZAWÓR EGR CZY MOZE czujnik TEMPERATURY

Brak mocy to znaczy że nie działa turbo doładowanie Sprawdź czy jest podpięty wężyk czujnika podciśnienia w układzie dolotowym Na wwewntrznej ściance grodzi po lewej stronie jest kostka od której odchodzi wężyk podłączony do obudowy zaworu EGR. Sporawdź czy wtyczka od przepływomierza jest prawidłowo dociśnięta do gniazda. Wypnij wężyk od modulatora turbiny i sprawdź czy jest na nim podciśnienie.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Jak działa AGREGR

Chodzi raczej o to kiedy(w jakim momencie )jest zamknięty i nie przepuszcza spalin.Czy przy szybkim starcie jest otwarty czy zamknięty.Czy wymiana może pomóc w ograniczeniu dymienia.Pozostał tylko ten zawór jeżeli chodzi o dymienie.Wszystko inne już sprawdzone lub wymienione.Pomocy

Co do wpisywania selekcji wtrysków. Pierwsze wersje nie miały tego systemu w ogóle.Potem nie wszystkie modele.Nie wiem dlaczego. Recyrkulacja spalin i wszystkie pochodne została stworzona w celu ograniczenia emisji związków azotu.Spaliny (część) dopalana jest powtórnie.Niestety zmniejsza to moc silnika więc procedura przeprowadzana jest w ściśle określonych warunkach.Na dobrze nagrzanym

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Czujnik "A"

Witam Wczoraj podczas próby wyprzedzania przy szybkości 60kmh włączył się "check engine. Po odczytaniu błędu interfejsem wyszedł błąd P0237 co oznacza NISKI SYGNAŁ NA OBWODZIE czujnikA "A" CHWILOWEGO ZWIĘKSZENIA MOCY SPRĘŻARKI

czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym potencjometr pedału gazu jakiś zawór upustowy... kompresor to nie tradycyjna turbina gdzie mniej więcej wiadomo co co kaman trzeba by sprawdzić co to za obwód...

Zadaj pytanie ekspertowi