części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa a czujnik temperatury powietrza

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa a czujnik temperatury powietrza

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa a czujnik temperatury powietrza

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 CDI nie odpala na zimno.

Pragnę zaznaczyć że już uporałem się z tym problemem. Oto kilka wskazówek dla użytkowników chcących zaoszczędzić czas i pieniądze można to spokojnie zrobić samemu. 1. Sprawdzić szczelność układu paliwowego widać bąbelki powietrza w przewodach paliwowych przy filtrze paliwa i pompie wtryskowej. Wymieniłem oringi na przewodach paliwowych po 5plnszt w pompie wtryskowej około

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Czujnik Temperatury Powietrza Zasysanego

Witam Postanowiłem założyć nowy temat dotyczący czujnika temperatury powietrza zasysanego w układzie dolotowym w mercedesie w210 i podzielić się problemem z którym spotkałem się. Początkowymi objawami które skierowały nie na sprawdzenie samochodu na SD było czarne dymienie przy ruszaniu niewielkie kłębiące się bąki czarnego dymu oraz ciągły wydobywający się dym przy gwałtownym

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do MERCEDES BENZ KLASA A

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Nietypowy problem w210 e200 Juz mu nie daje rady zalamka

Panowie mam potworne przejscia z moim w210. Przez niego odechciewa mi sie wszystkiego. Mam e200 z 96r. Od jakiegos czasu zaczely sie problemy delikatnie skakaly obroty czasem lekki spadek mocy. 2 tygodnie temu auto nagle przestalo jezdzic (dlawilo sie gaslo w ogole nie mialo mocy) Pojechalem z nim na warsztat i diagnoza - uszkodzony przeplywomierz. Kupilem nowa przeplywke i zaczely sie problemy...

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 300td - Czujnik temperatury powietrza dolotowego

Mam pytanie czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego ma wpływ na wartości doładowania turbiny. W moim przypadku mam uszkodzony czujnik i pokazuje mi temp powietrza ponad 100 stopni i na komputerze wskazuje mi niskie doładowanie turbiny. Może ktoś wie jakie powinny być przybliżone wartości tego czujnika Dodam że przepływka nowa.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 czujnik temperatury powietrza

mam pytanie bo jakos mi sie nie poszczescilo i nie moge w necie znalesc schematu wtyczki czujnika temperatury powietrzaa dokladnie potrzebuje wiedziec dokad idzie piec kabelkow ponumerowanych od 1-5 i ktore z nich ida do cujnika powietrza.moje mb to avantgarde w210 benzyna 2.0l 2000r.

Witamy Cię na forum i zapraszamy do "powitalni".Nie napisałeś o który czujnik temperatury powietrza Ci chodzi.O ile dobrze pamiętam żaden nie ma 5 przewodów.

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 nie odpala - mam kody usterek

W środę zakupiłem C200K i w czwartek już nie dał się uruchomić. Dzisiaj przyjechał ekspert z kompem T30 i sczytał mi kody usterek. P2024 - B28 (czujnik ciśnienia) Zwarcie z biegunem dodatnim Przerwa w przewodzie [P0108] P2004 - B18 (czujnik ciśnienia wysokości) Sygnał Zwarcie z biegunem dodatnim Przerwa w przewodzie [P0108] P203A - M167 (Siłownik klapy obejściowej powietrza)

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Co 2 tygodnie "psuje" przepływomierz

Jak ku[iłem MB w listopadzie wyświetlał bład przepływomierza m.in. Dał się skasowac i było OK. W styczniu br. padł całkowicie. Wymieniony na nówkę Pierburg 7.22684.07.0 za 350 zł pojeździłem z 2 tyg i pod koniec stycznia to samo tryb awaryjny do 3000 na kompa i PRZEPŁYWOMIERZ nie wierzę ale cóż ten na gwarancji i po nowy do sklepu taki sam jak poprzedni (bo trzeba jakoś jeździć)

sie niepoprawnymi wartosciami zasysanego powietrza. Bledy typu zwarcie przerwa brak sygnalu to raczej definitywnie jego smierc - oczywisciepo sprawdzeniu ze wiazka gdzies nam nie przywiera. PS. do kolegi ktory slyszy "odkurzacz" po starcie motoru - to raczej nie przeplywomierz bo tam przeciez nie ma czesci ruchomych a po organoleptycznym opisie (oraz po fakcie ze jezdzisz benzyna)

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 CDI P2024 P0100 P2355

witam ponownie panowie wracam na forum z cdi który się dotąd nie psuł a obecnie sypie jego osprzęt c220cdi bez DPF 150PS. auto długo jeździło w trybie serwisowym był stały błąd z czujnikikiem temperatury powietrza w kolektorze intercooler błąd P0110 przerwana wiązka miedzy czujnikiem a kostką ECU wcześniej wymieniony przepływomierz teraz przy okazji sprawdzona cała wiązka elektryczna

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Lejace wtryski

Juz od początku zauwarzyłem że moje auto po gwaltownym przyśpieszeniu puszcza zadziwiajace chmurkizastanawiam sie czy jest to wina wtryskówczy też automaty tak mająw co bardzo wątpie.co może być przyczyną Z góry dziekuje za porady.

Proponuję zacząć od wymiany filtra powietrza następnie wyczyścić czujnik temperatury powietrza dolotowego jeśli to nie pomaga i kopci dalej można wyczyścić zawór EGR na kolektorze dolotowym. Za taki stan rzeczy może tez być odpowiedzialny czujnik obrotów wałka rozrządu który sieje dużą ilością błędów podobnie do czujnika temperatury.

A gdzie się znajduje czujnik temperatury powietrza dolotowego bo niewiem

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Czujnik temperatury powietrza dolotowego 29 TD

Pytanko czy uszkodzony czujnik temperatury powietrza dolotowego może powodować przechodzenie samochodu w tryb serwisowy Z odłączonym czujnikiem ten problem nie występuje. Autko z silnikiem 29 TD. Pozdrawiam

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Co to za czujnik

Panowie wybaczcie jeśli pytanie wyda Wam się trywialne co to za czujnikiustrojstwa nr 6466 na załączonym rys Mój misio wszedł w stan awaryjny i tak się męczę od czwartku. Dziś wymieniłem przepływomierz - nic z tego. czujnik 64 wygląda jak jakaś grzałka (cienki drucik). Jako że był zaolejony - wypłukałem w rozcieńczalniku nic lepszego nie znalazłem. Teraz się suszy tylko co

64 to czujnik temperatury powietrza... czujnik masy powietrza jest przy filtrze powietrza... OmO

64 to czujnik temperatury powietrza... czujnik masy powietrza jest przy filtrze powietrza... OmO I jak wspomniałem już go wymieniłem na oryginalnego Pierburga. Stary nie był wcale taki brudny.

Jest to czujnik temperatury powietrza dolotowego.(a Kolega pyta o czujnik cisnienia)

Na 1 fpto to czujnik temperatury powietrza dolotu Na 2 foto - nie znam Na 3 foto to moze byc ten czujnik o ktory pytasz (u mnie jest jeszcze na nim napis map sensor) ten czarny wazyk wychodzacy z niego idzie do zaworu EGR

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 czujnik temperatury

Witam. Gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza zasysanego Auto to MB C200 kompressor z 2001 silnik M111.

Robertj71 koledze chodzi o czujnik temperatury powietrza ZASYSANEGO a nie czujnik temperatury zewnętrznej.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E300D strasznie słaby

Witam mam straszny problem z moim MB. 3000 diesel bez turbo odpala ładnie nie dymi spalanie w normie 10l. Raz jedyny pokazał błąd EDC auto nie jedzie reaguje na połowę pedału gazu od połowy zero reakcji. żeby sprawniej się rozpędził lepiej dać mniej gazu niż do dechy. Max obroty na biegu jałowym do jakich się kręci to jakieś 4700obr na każdym biegu max obroty spadają rozpędziłem

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 uszkodzony czujnik

witam. moj problem polega na tym ze w gumowym przewodzie ktory biegnie od filtra powietrza do kolektora jest jakis czujnik i przez przypadek go uszkodzilem. co to za czujnik za co on odpowiada i czym grozi jazda z uszkodzonym czujnikiem. z gory dzieki i pozdrawiam.(w210 2.2d 95km)

jest to chyba czujnik temperatury powietrza dolotowego ale pewności nie mam

Proszę o podanie wartości rezystancji czujnika temperatury powietrza dolotowego w 3.2cdi dla temperatury 20C.Sprawdziłem kilka czujnikówoczywiście używanych dla których ta wartość wynosi 5400-6000 ohm.W literaturze spotkałem się z wartością 2500 ohm dla 20. [ Dodano

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Urzadzenie diagnostyczne

Witam serdecznie mam pytanie. Otoz mam mercedesa C200 CDI (2002 rok) W203. Nie posiadam urzadzenia diagnostycznego Star diagnosis. Chcialbym jednak miec takie mozliwosci jak salon mercedes. Czy moge zatem zakupic inne urzadzenie z koncowka CAN Chodzi o te tanie urzadzenia (do 60 Euro). Star Diagnosis kosztuje 900 Euro wiec nijak mi sie to nie oplaca a chcialbym miec mozliwosc czytania bledow i programowania

Podam przykład wykorzystania Carsoftu z interfejsem 38-pin w znalezieniu przyczyny gaśnięcia w202 2.2D 94 mojego ojca. Auto coraz częściej przy pierwszym odpalaniu rano (garaż pozioma podłoga tzn. nie z górki) potrafiło zgasnąć po kilkunastu sekundach od zapalenia przy czym dwie kolejne próby rozruchu kończyły się zaskoczeniem silnika i natychmiastowym gaśnięciem. Nieszczelność przewodów

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 olej w przewodzie do INTERCOOLERA

Witam Ostatnio zebrało mi się na czyszczenie przewodów dolotowych przepływki i kolektora. Wyczyściłem i mogę powiedzieć że byłem z tego zadowolony gdyż były bardzo brudne w środku. Sadza dosłownie jak w kominie momentami grubości 05 cm. Po przejechaniu ok. 100 km. zajrzałem do przewodów-połączeń jeszcze raz-tak z ciekawości. Shok W środku w rurze idącej przy zderzaku do INTERCOOLERA

Mam pytanie dotyczące rury dolotowej powietrza do kolektora ssącego a- który to jest czujnik temperatury powietrza a który to czujnik ciśnienia pow.Mam urwana tą małą wtyczke 1

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 diesel gaśnie podczas jazdy.

Witam.Posiadam mesia 220 diesel automat.zwykły diesel od traktora.Po kilku miesiącach eksploatacjizaczął się problem.Potrafi podczas jazdy zgasnąc nawet na obrotach będąc zapalają się lampkiskrzynia wariuje.Póżniej nie można go uruchomic przez chwile.kilka razy trzeba przekrecic zapłon i poczekac i wtedy zapali i chodzi ok.podejrzewam immobilizerwymieniłem filtr paliwa i nic to nie zmienilo.Jestjakis zawór w pompiepompa jest chyba lucas delphi.

Witam jestem nowym uczestnikiem forum ale czytam wypowiedzi na forum i myślę że uzyskam pomoc na moje kłopoty. Od jakiegoś czasu gaśnie mi silnik podczas jazdy. Dzieje się to zawsze po przejechaniu 24-27 km.od momentu pierwszego uruchomienia - wiem z dokładnością w którym momencie zgaśnie mi silnik. Po zgaśnięciu i próbie uruchomienia silnik zapala bez problemu po odczekaniu około

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E250 TD Brak mocy

Mam problem ze swoim oczkiem. Byłem na komputerze ( KTS Boscha) wykazał bład regulatora doładowania powietrza pojechałem do swojego mechanika sprawdzil ten regulator podcisnienia i szczelnosc układu wszystko jest ok. Nastepnie sprawdził luzy na turbinie sa ale dolikatne turbo sie kreci ale autko dalej nie ma mocy. Pomozcie bo juz niewiem co mam robic. [ Dodano

stawiając na problem z zasilaniem w paliwo sprawdziłbym czujnik temperatury powietrza doladowanego (to miernikiem) i MAP sensor ( z tym gorzej najlepiej podmienić). Poza tym sprawdziłbym cały dolot (od filtra po kolektor) pod kątem przedmuchów powietrza.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 E270 CDI zapala na zimno za 1-2 sek. gaśnie i koniec

Zaczeło sie tak Zapalam samochód na zimno i zaraz potem gaśnie. Po około kwadransie z trudem zapalał. Przy następnym zapalaniu na zimno robiłem to z "gazem". Wprowadzałem go natychmiast na 1500-2000 obrotów i trzymałem 3-4 minuty. Póżniej mogłem jeżdzić cały dzien gasiłem zapalałem bez problemów. Czasem musiałem go dlużej kręcic ale to wszystko. Wczoraj zachęcony wyższą

Spotkałem się z prawie identycznymi objawami u ojca w 22D z pompą Lucasa czyli nie CDI... Padnięty był czujnik temperatury powietrza dolotowego (w rurze za filtrem powietrza).

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Błąd silnika w210

Witam posiadam w210. 1998r 2.2 diesel automat. Gdy pale go i grzeje swiece to wlacza sie EPC nastepnie go gasze i odpalam ponownie i jest OK. Jesli odpalam inaczej tz. nagrzewam swiece nastepnie cofam kluczyk i odpalam to dziala OK nie ma EPC. świece sprawdzone przekaźnik sprawdzony układ nie zapowietrzony. Dziś byłem na diagnostyce i mam 2 błędy P0110 czujnik temperatury powietrza zasysanego

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 W210 2.2 cdi 125km - dymienie i brak mocy poniżej 2400rpm...

Witam Koledzy Zwracam się z wielką prośbą o podanie jakiś wskazówek. Od kwietnia jestem posiadaczem W210 2.2 cdi 125 km 1999r w manualu. Niestety spotkała mnie przykra niespodzianka. Mianowicie samochód zbiera się jak W124 200D nie ma wogóle przyspieszenia. Dopiero przy obrotach ok 2400rpm auto "dostaje kopa" i dopiero w tym momencie mogę poczuć że mam coś prawie jak 2.2 cdi

Powiem Ci co ciekawego dzisiaj odkryłem Dzisiaj jechałem rano na odpiętej przepływce. Auto prawie nie kopci nawet jak wciskam gaz w podłogę. Wydaje mi się że nawet lepiej się zbiera. Numer mojej przepływki to Pierburg 7.22684.07.0 czyli zamiennik odpowiadający numerowi w EPC. Czyli uwalony czujnik temperatury na dolocie niekoniecznie będzie wykazywał błąd Czy na przepływomierzu też

Mnie taka wzorcowa też by się przydała. Profilaktycznie wymieniłem sobie przed chwilą czujnik temperatury powietrza dolotowego - ten o którym mi pisałeś. Stary czujnik był cały z oleju nawet był brudny w okolicy wtyczki. Wymieniłem na nowy (oczywiście elektrosolem wyczyściłem wszystko dosuszyłem wykałaczką z kawałkiem papieru i zapodałem smar miedziowy) . Podpiąłem przepływomierz

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 BRAK MOCY

Witam Jestem posiadaczem Mietadora W203 mam problem niestety od niedawna zaobserwowałem brak mocy ( niezależnie od obrotów biegu czy nawet jak wcisne pedał gazu ) martwi mnie to potwornie widzialem temat podobny do tego i nawet pisalem w nim lecz postanowilem zalozyc nowy myslalem ze to wina zlego paliwa ( jakas rzybura zatankowana czy co ) ale to chyba nie bylo powodem wymienilem filtr

wczoraj podpiełem auto pod komputer (ale jeszcze przed tym odzyskało swoje moce moze nie do konca ale odzyskało) na kompie wyskoczył błąd od czujnika temperatury zasysanego powietrza. czujnik pokazywał 135-138 stopni (wiec mało prawdopodobne). tylko szukałem tego czujnego i nie mogłem go znaleść. koleś mowił ze czujnik moze być wmontowany w przepływomierz i stąd mogły być wczesniej

Uwalony czujnik temperatury powietrza zasysanego Chyba pomiar ten odbywa się przez przepływomierz

Wszystkim szukającym przyczyn spadku mocy wahań mocy samochodu - raz lepiej raz gorzej wyskakujących błędów czujników temperaturyilościciśnienia powietrza doładowanego błędów przepływomierza polecam poszukać pękniętych najmniejszych przewodów gumowych ale też tego co było przyczyną tych objawów u mnie - mianowicie dokładnego przeczyszczenia chłodnicy powietrza doładowanego.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 EPC co to za ustrojstwo

Witam mam taki problem zapala mi sie kontrolka EPC zaraz po uruchomieniu zimnego silnika obroty falują i zdarza sie ze czasem zgaśnie ale gdy sie nagrzeje problem znika i jeździ normalnie jak narazie znalazłem na forum problem z EPC gdy silnik jest rozgrzany a u mnie jest na odwrót aha w210 2.2D 1995 automat

Mam identyczną sytuację tyle że mi się to zdarza przy niskich temperaturach. Byłem na testach i magicy nie wiedzieli dlaczego ale już chcieli wyjmować mi pompę. Puki co jeżdżę z tym problemem 3 rok występuje tylko zimą. Jak zapalam normalnie świeci się EPC i silnik pracuje w trybie awaryjnym ja zagrzeję świece cofnę kluczyk i przekręcę już bez grzania to jest ok. Wczoraj wymieniłem czujnik temperatury powietrza dolotowego ale nic nie pomogło.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Co to za wtyczka

Witam. Mam zagadke. Znalazłem w okolizach czujnika ciśnienia klimatyzacji kabel z wtyczką która po prostu sobie jest i szuka swojego gniazdka. Możecie mi powiedzieć co to za kabelek i gdzie on powinien być

Ja taką wtyczkę mam przy czujniku temperatury powietrza doładowanego który jest w tej rurze pomiędzy intercoolerem a zaworem EGR

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 NIE ZAŁĄCZA SIĘ TURBINA W w210 270cdi 2002r

Witam Mam problem z turbo po odpaleniu rano nie załącza się turbina po przejechaniu kilku kilometrów muszę zgasić silnik odczekać parę minut i wtedy się załącza turbina ale nie zawsze co to może być za przyczyna proszę o jakieś wskazówki z góry dziękuje.

Ja bym sprawdził na początek czujnik temperatury powietrza doładowanego. Komputer powinien wyjaśnić wszystko. Tylko nie wymieniaj od razu przepływki jeśli wyskoczy błąd na to.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Przygasa po zatrzymaniu falujące obroty

Witam. Pytanko dotyczy E280 rzędowy LPG 96r. Na benzynie dusi się do 1500 obrotów dławi przy wciśnięciu pedału w podłogę powolne ruszanie ze świateł jakoś idzie przy hamowaniu na sam koniec przygasa i wraca na obroty czasem obroty falują czasem nie. Na gzie nie przygasa obroty również falują i przerywa przy starcie ze świateł. Ktoś może podpowiedzieć co to jest. Nadmienię że auto jest z automatem.

świece i kable nówki czujnik temperatury powietrza był luzem ale zamontowanie nic nie pomogło. Zatem pewnie zostaje tylko podpięcie pod kompa

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Kontrolka silnika - co sie dzieje

Witam Wczoraj zapalila mi sie kontrolka silnika. Komputer nie wyswietla zadnych usterek. Czy ktos moglby powiedziec co sie dzieje Zmian w jezdzie nia zauwazylem wszystko niby ok - ale kontrolka martwi. Prosze o pomoc. Dzieki.

Cóż jestem po diagnostyce... wynik nie ma dramatu ale też nic do przodubezradny Przy okazji dzisiejszej diagnostyki (przy przebiegu 15.000) wymienione świece stan czterech cewek po dwóch miesiącach od nowości- "bez uwag" przepustnica i przepływomierz - "bez uwag" (filtr powietrza nowy) układ dolotowy powietrza "bez uwag" brak jakichkolwiek nieszczelności układu dolotowego powietrza regulator alternatora- ok (podaje napięcie 143V). Komputer oprócz powtarzającego się przy każdym odczycie błędu pt. "zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym" brak innych błędów. Diagnosta Wynik diagnostyki wizualnej nieszczelny wariator (olej minimalnie wycieka poprzez kość elektroniczną "mocząc" przy tym znajdujący się poniżej czujnik temperatury). Według diagnosty olej ma właściwości oporowe i może dawać przekłamania odczytów tych czujników. Sprayem na alkoholu oczyszczono elementy elektroniczne. Na dniach zobaczymy czy to wyeliminuje moje notoryczne "przygasanie świateł" na zimnym silniku. Poza tym i tak będę musiał pomyśleć o nowym wariatorze i czujniku temperatury. Jutro podzwonię i popytam o ceny. Ponoć czujnik temperatury to wydatek rzędu około 100 zł więc gdyby na tym się skończyło byłoby cudownie. W najbliższych dniach dostałem zadanie domowe zaobserwować zakres temperatur w których następuje "przygasanie świateł". POZDRAWIAM mackowski31wp.pl C-180 2.0 benz. 129KMGAZ

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 BAS ABS ASR Skrzynia biegow....

Pomocy. jade sobie dzisiaj normalnie a tu nagle komunikat o bledzie BAS ABS ASR skrzynia (asb) jedzie tylko na jedynce dojechalem do domu zgasilem a teraz nie odpala nie moge kluczyka wyciagnac ani biegu zmienic e200k 200r potrzebna szybka porada udalo mi sie wyciagnac kluczy... czujnik hamulca to ten z dwiema wtyczkami a ten czujkik skretu to ten z blokada kierownicy silnik dalej nie odpala. moge go przekrecic ale rozrusznik wogole nie kreci... [ Dodano

P2026 czujnik temperatury w systemie wychwytywania par paliwa - napiecie za niskie Zwarcie z masa w wiazce przewodów czujnik temperatury w systemie wychwytywania par paliwa P2040 czujnik cisnienia powietrza dla wtrysku srodka redukcyjnego - sygnał wejsciowy za wysoki Zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiazce przewodów czujnik cisnienia powietrza dla wtrysku srodka redukcyjnego . Aczkolwiek nie wiem czy to ta przyczyna. Hipoteza roll

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 czujnik temperatury zasysanego powietrza

witam wszystkich i mam pytanie czy ten czujnik to tak zwana przeplywka i jeszcze jedno w ktorym miejscu sie znajduje prosze o jakis opis dziekuje i pozdrawiam silnik cdi 22 143 kM 98 ROK

tak masz racje fabek ale chodzi mi gdzie znajduje sie czujnik temperatury zasysania powietrza

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Jak działa AGREGR

Chodzi raczej o to kiedy(w jakim momencie )jest zamknięty i nie przepuszcza spalin.Czy przy szybkim starcie jest otwarty czy zamknięty.Czy wymiana może pomóc w ograniczeniu dymienia.Pozostał tylko ten zawór jeżeli chodzi o dymienie.Wszystko inne już sprawdzone lub wymienione.Pomocy

Co do wpisywania selekcji wtrysków. Pierwsze wersje nie miały tego systemu w ogóle.Potem nie wszystkie modele.Nie wiem dlaczego. Recyrkulacja spalin i wszystkie pochodne została stworzona w celu ograniczenia emisji związków azotu.Spaliny (część) dopalana jest powtórnie.Niestety zmniejsza to moc silnika więc procedura przeprowadzana jest w ściśle określonych warunkach.Na dobrze nagrzanym

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 problem z odpaleniem auta odpowietrzanie pompy paliwa.

dzisiaj po wymianie termostatu w aucie postanowielm sprawdzic czy wszystko dziala.. po przekreceniu kluczyka auto zapalilo na sek a potem od razu zgaslo.. kiedys mialem podobna sytuacje ale po dluzszym kreceniu auto odpalilo.. tym razem bylo jednak inaczej. rozladowalem caly aku probujac odpalic auto. jesli ktos mial taka sytuacje to prosze o info co zrobic zeby to ustrojstwo odpalic..

Nie wiem czy to ma związek miałem kiedyś w serwisie VW LT z silnikiem 2.8 który jak wiadomo jest dziełem mercedesa i też common rail. Na początku przybył na lawecie w ogóle nie odpalał padnięty był jeden z czujników temperatury cieczy który wysyłał sygnał do sterownika później jak już odpalił to także na kilka sekund i gasł lub dusił się szarpał na ciepłym silniku prawie

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Dogrzewacz silnika

Czy ktoś wie czy we wszystkich 220CDI był montowany dogrzewacz silnika. Na innych forach jest dużo postów na temat dogrzewaczy w starszych wersjach (np. 202). Czy w wersji classic też montowali jak to sprawdzić

Czy ktoś wymieniał ten dogrzewacz Czy można go wymienić od dołu (wyjmując rozrusznik) czy trzeba wyciągać kolektor ssący U mnie po wymianie termostatów nadal silnik zbyt wolno się nagrzewa. Nurtuje mnie też jeszcze jedno pytanie. Zamówiłem używany podgrzewacz z gwarancją rozruchową ale mamy lato i ciężko będzie sprawdzić jego działanie. Mam plan żeby włożyć czujnik temperatury

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Siłownik przepustnicy E290 TD oraz czujnik temperatury pow.

Witam niedawno zakupilem swoja zabaweczke i jeszcze nic tak naprawde o niej nie wiem (pierwsze W210) Wczoraj chlopak wszedl w tryb awaryjny (na trasie). Po zgaszeniu ok ale jak dojechalem do swiatel (po lightowym trepowaniu) i postoju na nich znowu wszedl w ten tryb. Potem )do dzis ok - ale ze jestem dociekliwy to zaczalem kopac i EGR (wydaje sie byc) sprawne olej w dolocie (w normie - film oleju

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Co to za czujnik

Witam Czy ktoś z forumowiczów wie co to za czujnik wisiał tak sobie za prawym reflektorem Dodam tylko że pojawia mi się komunikat na komputerze motorlufter werkstatt aufsuchen wiem że ma związek z wiatrakiem może ten czujnik ma jakiś związek z wiatrakiem i komunikatem Proszę o pomoc Auto- mercedes 2.7CDI 2000rok Zdjęcie0164.jpgczujka

To czujnik temperatury zewnętrznej do "dogrzewaczy" silnika.Powinien być wpięty pod wlotem powietrza do filtra powietrza.Nie jest przyczyną pojawiania się wymienionego komunikatu "to inna bajka".

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 po chwili wchodzi w tryb awaryjny

witam w moim 2.2 cdi dzieją się dziwne rzeczy po krótkiej jeździe wchodzi w tryb awaryjny zwłaszcza gdy obroty silnika zejdą poniżej 2tys. przy bardzo ostrej jeździe na wysokich obrotach wszystko jest ok. oczywiście na zegarach nie wyświetla żadnego defektu. jak już wejdzie w ten tryb awaryjny wystarczy zgasić odpalić i po chwili historia znowu się powtórzy. w trybie awaryjnym max

Z tymi kodami błędów to będzie teraz problem bo wiąże się to z kolejna wizytą na diagnozę. Komputer na diagnozie wcześniej podawał błędy związane z czujnikiem ciśnienia doładowania czujnikiem temperatury spalin czujnikiem masy powietrza. Auto wtedy wchodziło w tryb awaryjny sygnalizowany na desce. Po wymianie tych elementów i resecie komputera chwilę było dobrze. Teraz dalej wchodzi

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 falowanie obrotow

witam. Problem polega na tym ze po odpaleniu obroty minimalnie faluja. pamietam ze jakis czas temu tak nie bylo. Dodam ze komputer nie pokazuje zadnego bladu 220CDI 2001 pozdrawiam ps czy mozliwe jest aby to byl przeplywomierz

Temat rzucającego na D- vie auta poruszany jest już w kilku tematach. Ja chwilowo mogę się pochwalić że się z nim uporałem (po półtora roku wymieniania kolejnych części w aucie świece cztery cewki wysokiego napięcia filtr powietrza czujnik temperatury sprawdzenie szczelności układu dolotowego powietrza czyszczenie przepustnicy sprawdzenie przepływomierza diagnostyka komputerowa silnika

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 temperatura

pytanko jaka jest temp. na silniku waszego cdi

Witam u mnie identyczna sytuacja jak u kozacco wymieniłem termostat na nowy (oryginał) a temperatura kształtuje się dokładnie w tym samym przedziale co u kolegi. Dodam że w moim MB nie ma podgrzewacza a w serwisie powiedzieli że taka temperatura zimą jest niczym dziwnym i tu zacytuje speców od srebrnej gwiazdy" TE TYPY TAK MAJĄ" w co nie do końca wierzę myślę że nowy termostat

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 pali czujnik temperatury powietrz doładownego w 2.7 cdi

witam wszystkich mam problem z 2.7 cdi 2000 rok wentylator chłodnicy kręci cały czas cewki z ogrzewania otwierają i zamykają się bez przerwy a jak podłącze czujnik temp. powietrza doładowanego to się aż pali żywym ogniem czy ktoś przeżył taką usterkę w swojej gwiazdce za wszelką pomoc z góry dziękuję

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Problem z turbiną w E290 TD

Witam. Mam spory problem z turbiną w swoim oku 2.9TD. Po przejechaniu kilku kilometrów turbina sie wylącza i auto traci moc. Po zatrzymaniu zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu auto znowu zaczyna jechac ale tylko przez kilka kolejnych kilometrów. Sprawdziłem cały układ podciśnień i wygląda na szczelny. Sterowanie turbiny(pompka z dźwignią działa) elektrozawory zamieniałem kolejnością

Zadaj pytanie ekspertowi