części samochodowe nanodatex

mercedes benz klasa a czujnik podciśnienia kolektora

Samochody związane z zapytaniem mercedes benz klasa a czujnik podciśnienia kolektora

Pytania i odpowiedzi: mercedes benz klasa a czujnik podciśnienia kolektora

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Nie mogę uruchomić auta - błąd 1622

Witam po przekręceniu stacyjki świecą się wszystkie kontrolki na desce i nie gasną rozrusznikiem nie da się zakręcić z poziomu stacyjki. Podejrzewam jakiś problem z immo ale tak naprawdę nie wiem od czego zacząć Prosiłbym o jakieś wskazówki może wystarczy pomierzyć jakieś obwody żeby się dowiedzieć jaka jest przyczyna Przy stacyjce wiszą dwa cienkie zielone przewody zakończone

No wiem ale narazie nie mam jeszcze tego czujnika który powinien być podłączony do kolektora ssącego ( stąd chyba błąd P0105 jeśli dobrze kombinuję ) i nie podłączyłem jeszcze elektrozaworów od egr i od sterowania przepustnicą ( bo narazie nie wiem jak ) ale wydaje mi się że bez tego i tak powinien zapalić ( gdyby nie problem P1622 ) - poprawcie mnie jeśli się mylę no i co dokładnie

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Znów 32 cdi silnik ..odpalanie i inne

Witam Jako że forum merc-mani jakoś mniej ruchliwe jest spróbuje tutaj ze swoim problemem W moim W220 3.2 cdi pojawił się objaw "dziwnego" odpalania - tzn. czasem odpala normalnie bez żadnych problemów przy powiedzmy -5C ( tyle max było na minusie odkąd go mam ) a czasem odpali od kopa pochodzi sekundę i zgaśnie wtedy trzeba dość długo kręcić aby znów odpalił . Co ciekawe

Uruchamiamy rozrusznik i obserwujemy narastanie ciśnienia. Rozruch silnika powinien nastąpić już przy około 125 barach (jest to wartość minimalna ) a ciśnienie w układzie podczas próby może osiągnąć wartość nawet 160 barów. Jeżeli pomimo osiągnięcia tak wysokiego ciśnienia w CR nie udało się uruchomić silnika a z rury wydechowej nie wydobywał się dym świadczący o dawkowaniu

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do MERCEDES BENZ CLASS A

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 230 Kompresor - czujnik cisnienia doładowania A004 153 33 28

Witam W moim silniku na kolektorach plastikowych z góry jest przykręcony czujnik A004 153 33 28 który jak sprawdziłem jest czujnikiem ciśnienia absolutnegodoładowania. Do czujnika jest podłączona wiązka elektryczna natomiast krociec jest skierowany w dół i nie podłączony do niczego. Pytanie co on właściwie mierzy Krociec idealnie pasuje do rurki podciśnienia ale nie znalazłem takowej.

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Blad P1189

Witam wszystkich taki problem sie pojawil po podlaczeniu samochodu pod SD pojawil sie nastepujacy problem P1189-016 M55(silownik ukladu wylaczania kanalow ssacych) nastawniki melduja usterke(meldunek o impulsowaniu masy) P0105-002 B28(czujnik cisnienia) Napiecie sygnalu za wysokie podlaczylem auto pod SD bo od czasu do czasu samochod podczas jazdy sie zacinal i nie jechal szybciej jak 140km

witam ponownie troche sie jzu doksztalcilem od mojego pierwszego posta w kwestii kolejnego ustrojstwa jakim sa niewatpliwie "klapki rezonansowe" myslalem ze mam zawalony kolektor i dzwignie ciezko chodza czy cos. bylem u mechanika swojego zdjelismy pokrywe silnika i od gory widac kawalek silownika elektrycznego dzwigienke i listwe. przy wylaczonym silniku dzwigienka wskazuje godzine

MERCEDES BENZ KLASA C II 203 Jak działa AGREGR

Chodzi raczej o to kiedy(w jakim momencie )jest zamknięty i nie przepuszcza spalin.Czy przy szybkim starcie jest otwarty czy zamknięty.Czy wymiana może pomóc w ograniczeniu dymienia.Pozostał tylko ten zawór jeżeli chodzi o dymienie.Wszystko inne już sprawdzone lub wymienione.Pomocy

Co do wpisywania selekcji wtrysków. Pierwsze wersje nie miały tego systemu w ogóle.Potem nie wszystkie modele.Nie wiem dlaczego. Recyrkulacja spalin i wszystkie pochodne została stworzona w celu ograniczenia emisji związków azotu.Spaliny (część) dopalana jest powtórnie.Niestety zmniejsza to moc silnika więc procedura przeprowadzana jest w ściśle określonych warunkach.Na dobrze nagrzanym

MERCEDES BENZ KLASA E II 210 Problem z turbiną w E290 TD

Witam. Mam spory problem z turbiną w swoim oku 2.9TD. Po przejechaniu kilku kilometrów turbina sie wylącza i auto traci moc. Po zatrzymaniu zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu auto znowu zaczyna jechac ale tylko przez kilka kolejnych kilometrów. Sprawdziłem cały układ podciśnień i wygląda na szczelny. Sterowanie turbiny(pompka z dźwignią działa) elektrozawory zamieniałem kolejnością

kolega fiolek mial zapewne na mysli czujnik ciśnienia doładowania który znajduje sie pod maska po prawej stronie w komorze silnika patrzac od przodu dochodzi do niego przewód taki jak od podcisnienia podłączony do kolektora dolotowego i jedna wtyczka zdaje sie 3 pinowa. pozdrawiam

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi