Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
przestawiło się bo napinacza nie odkręciłeś pewnie pompe musisz ustawić najlepiej na blokadę
Przestawiło nie przestawiło teraz będzie loteria.... jak łańcuch opadł tak dużo to i tak musisz sparawdzić ustawienie......powodzenia
podgrzewacz możesz pominąć lecz jeśli masz oryginał metalowy mercedesa na Twoim miejscu bym regenerował nie jest to zabieg trudny . Ja miałem plastikowy zamiennik Wahlera którego rozebrać może i się dało ale zregenerować to już za chiny ludowe nie dałbym rady dlatego wywaliłem podłączyłem na stałe do rurek idących w głowice i wio. Działa już tak od miesiąca nic złego nie zauważyłem
W momęcie zdejmowania łańcucha z koła wałka rozrządu napinacz był wymontowany. A co do ustawiania pompy czy jest konieczny jej demontaż Lub demontaż osłony
silnik 605 sie domyślam. Jeżeli wszystkie oringi na przewodach wymienione a nadal ssie powietrze to niestety podgrzewacz d wymiany. Koszt to ok 400 zł. Możesz też go na parę dni ominąć żeby zobaczyć czy powietrza nie będzie.
Tak pod kolektorem ssącym mw na środku głowicy - dojdziesz po przewodach paliwowych.
Dzięki kolegoa jeszcze jedno czy dzięki temu gwiazda lepiej pali
Tak pod warunkiem że jest sprawny.
A u mnie za to zrobili po polsku obejście bo żaden przewód nie idzie do pompki co odpowiada za podgrzewanie paliwa Jak zmieniałem świece to zdejmując kolektor itd zauważyłem jest dołożony jakiś jak by filtr(w środku ropka i kable paliwowe)natomiast pompka co odpowiada za ogrzewanie paliwa jest nie podłączona do niczego(są miejsca na przewodyale niestety żaden do niej nie idzie)obok
podgrzewacz to taki wymiennik ciepła. Grzeje ON płynem chłodzącym silnik. Nie jest to grzałka zamontowana w zbiorniku paliwa -) Chodzi Ci o ten oryginalnie montowany czy o jakiś wynalazek montowany w celu podgrzewania oleju roślinnego
czytałem i zrozumiałem ale czy jak płyn chłodzący przedostanie się do paliwa to nie będzie problemów z odpaleniem bardzo chętnie poczytam o tym urządzeniu...dziękuję...
zamontowane jest na lewym boku silnika prawie nad lewą łapą silnika. Do tego urządzenia dochodzi przewód od wstępnego filterka paliwa. Natomiast z tego urządzenia odchodzi przewód paliwowy do pompy którym idzie już ogrzane paliwo. Do tego urządzenia dochodzą też przewody od płynu chłodzącego.
Więc tak podgrzewacz ma za zadanie zapewnić prawidłowa płynność ON w celu zapobiegnięciu zapychania przewodów a szczególnie filtra paliwa. Jak pisałem jest to wymiennik ciepła który posiada termostat w zależności od temperatury paliwo jest kierowane do wymiennika ciepła. I tak do 8 stopni całe paliwo przepływa przez wymiennik od 8 do 25 część paliwa jest podrzewane a powyżej
A nie jest to przypadkiem podgrzewacz paliwa
Z tym kolektorem to pokręciłem. Oczywiście to kolektor ssący. A co do samego filtra to wygląda na to że w mojej wersji go nie ma. To co zaznaczyłem na zdjęciu to chyba będzie podgrzewacz paliwa. Użytkownik piotrek.m5 edytował ten post 25 październik 2012 - 0758 Zmieniono format zdjęcia na regulaminowy
Dzisiaj sobie dokładnie pooglądałem jak u mnie poprzednicy zamontowali ten filtr wstępny i porównałem go z powyższymi schematami ... i jedno mogę powiedzieć - poprzedni właściciel był mistrzem mechaniki nr 1 w Polsce Filterek wstępny jest zamontowany pomiędzy termostatem a układem podgrzewania paliwa z wymiennikiem ciepła mało tego obieg termostat-podgrzewacz jest zamknięty tzn paliwo
Dzięki Panowie za pomoc. Będąc bliskim konieczności wyjmowania pompy i jej regeneracji (opinia jednego z mechaników) postanowiłem jeszcze sprawdzić wszystkie węże i połączenia. Przy pompie i podgrzewaczu paliwa (który jednak znalazłem) opaski powrzynane były w węże i to w czterech miejscach. podgrzewacz za poradą znajomego pominąłem w obiegu (nie wiem czy dobrze zrobiłem).Naszukałem się ale Pan mieczysłąw już bezproblemowo zrobił 300 KM. Póki co sprawa rozwiązana
podgrzewacz paliwa.
Dziś rano zapalił przejechałem sto metrw i zaczął sie dławić. paliwa nie dostał. Czyli jezeli to podgrzewacz to paliwo zamarzło lub za gęste poszło. Trzeba wymienić Pozdrawiam i dzięki
A tam wymienić. Niedawno rozbierałem podgrzewacz u siebie. httpimageshack.usaimg696294zdjcie0684r.jpg Zaznacz na zdjęciu z którego miejsca cieknie. Bo wymiana podgrzewacza nie ma sensu Albo nie trzyma któryś przewód albo oring odmówił posłuszeństwa. Co do tego że po 100m zgasł- jak już odpalił to powinien chodzić. Raczej powietrze jakoś przez ten podgrzewacz dostał.
Na stacjach muszą wg. prawa sprzedawać o tej porze roku paliwo zimowe które krzepnie dopiero w -20 około. Raz robiłem test i paliwo dałem w szklance do zamrażalnika -15 st. i było nadal płynne a stało kilka dni podgrzewacz tylko ma na celu dostarczenie do pompy podgrzanego paliwa a to się uda dopiero gdy płyn chłodzący osiągnie odpowiednią temp. Więc podczas rozruchy popłynie zawsze zimne lodowate z baku Niektórzy jeżdzą bez podgrzewacza poszukaj na forum a najlepiej napraw
Witam kolege podgrzewacz paliwa jak sama nazwa wskazuje podgrzewa paliwo w określonym przedziale temperatury paliwa powyżej 30 st.C paliwo nie jest podgrzewane bodajże od 10 st.C częściowo przepływa przez wymiennik a poniżej 10 st.C zawsze jest podgrzewane. Podgrzewaniem steruje termostat który jest w wymienniku i kieruje paliwo do odpowiedniej komory która znajduje się w styczności z cieczą
A ja całe życie myślałem że takie podgrzewacze montuje się po to żeby zimą zapobiec skraplaniu paliwa na ściankach dolotu.
no wiec niechodzi tu o aku chociaz jesli i tu paliwo jest podgrzane to zmiejsza sie pobór prądu na świece to po pierwsze tak w skrucie po 2 zmiejsza ilosc spalanego paliwa i uelastycznia silnik także czemu niesprubować skoro by palił mi 55-60 L100km a nie 7-75 nietracąc przy tym na mocy a wręcz przeciwnie Ja poprostu chciałem wiedziec czy ktoś juz to ma zamontowane u siebiezeby wiedzieć jak to sie spisuje ale skoro nikt to dam znac jako pierwszy hehe
Dziś powalczyłem ze swoją nieszczelnością(skorodowany przewód zasilający) póki przewód był w gumowej obejmie wszystko było w miarę ale po zdjęciu gumy sika jak zdrowy byk widocznie to jakaś przypadłość tak czy inaczej ja się poddałem i wyciąłem kawałek metalowego przewodu wstawiłem kawałek z gumy i jest ok (mam nadzieję). Martwi mnie jedno że raz na jakiś czas pojawią sie
podgrzewacz paliwa.
Po odpaleniu rzuca na boki silnikiem przez chwilę W OM 605 to częsta przypadłość.Sprawdź główny wężyk idący od baku znajdziesz go pod pompą wspomagania jest w oplocie z wężykiem powrotnym. Wąż ten lubi się przetrzeć w okolicy mocowania pompy wspomagania może delikatnie cieknąć i łapać lewe powietrze. Przy filtrze albo podgrzewaczu paliwa w miejscach mocowania wężyków są oringi warto tam zajrzeć.
Opryskiwaczem wpiąłem się w zasilanie i najpierw przepompowałem całe powietrze następnie zaślepiłem powrót wyciek był pod opaską zaciskową w wężyku który wchodzi w podgrzewacz przy bloku silnika dość sporo kapało po uszczelnieniu znowu próba pod ciśnieniem wszystko cacy złożyłem odpaliłem i teraz mam powietrze w środkowym przewodzie wygląda to tak gdy jadę od 2000 obrotów
Nie zapomnij o podgrzewaczu paliwa zwłaszcza zimą.
jednak jest mały wyciek- w sklepie z częściami poinformowano mnie że nie ma uszczelek do podgrzewacza- pomóżcie z wymiarem oringu to sobie dobiorę zanim rozbiorę go
A co z nią nie tak że chcesz całą zmieniąć Nie ciągnie Może smok w baku zawalony. Cieknie Może to wąż albo z termostatu podgrzewacza leci Zamiennika faktycznie nie widać. Ale pompka wygląda na rozbieralną. Masz numer czyli pewnie sam znalazłeś httpwww.neorigina...4_2_912_602_912 httpwww.neorigina...045_124_185_912 Czasem drobne części nie są drogie w ASO. Sprawdzałeś na httpmb24.tk
głośników BOSE 260 - bez znaczka modelu na pokrywie bagażnika 261 - bez znaczka V12 262 - bez systemu Parktronic dla USA 265 - bez emblematu elegancesportespritclassic 269 - znaczek 600 SESELSEC na schowku przed pasażerem 270 - antena na tylnym błotniku do telefonu D-network 272 - instalacja pod telefon D-network 273 - instalacja pod telefon D-network w wersji ręczniej 274 - telefon mercedes-benz
Jest jak najbardziej w wersji z wtryskiem. Jest to związane z ekologią - a nie ze Skandynawią. Jak na złość wszystkie ruskie EPC padły - tak więc obrazków nie będzie Otóż po uruchomieniu zimnego silnika następowało skraplanie się benzyny na zimnych ściankach kolektora ssącego. benzyna docierała do cylindrów nie w postaci mieszanki paliwa z powietrzem tylko w postaci kropli - które
Juz kiedys tlumaczyle.. W mercedesach nie-kombi jesli masz powyzej 14 baku to paliwo grawitacyjnie splywa w kierunku silnika-wiec bardzo latwo sprawdzic czy to wina cofajacego sie paliwa poprzez zatankowanie np polowy zbiornika.. U mnie nieszczelny byl podgrzewacz paliwa (a dokladniej obudowa termostatu) moze sprawdz to u siebie
Ja ŚNIEŻYNK czyli 190 20D z 85r. z przebiegiem ponad 400tys. w 2006r. całe lato prześmigałem na OR Owszem silniczek chodzi ciszej... OR jest gęstszy a w niskich temperaturach staje się to problemem jeśli nie masz przepływowego podgrzewacza paliwa Poszukaj na forum bo chyba już było o tym...
Ciekawie myślisz ale widzę że masz swoje zdanie więc nie mam zamiaru co udowadniać rzeczy oczywistych. Odnośnie przepalonego a właściwie zużytego oleju mam swoją wiedzę gdyż posiadam akurat 7 frytkownic gdzie jednorazowo zalewam około 40 litrów oleju. Sam zalewam i sam wylewam więc wiem co w nim jest jaką ma konsystencję ile ma w sobie ciał obcych itd itp. I jeszcze jedno weź usmaż
Termostat jest pod pompą paliwa. Tylko że to nie termostat paliwa. To ustrojstwo działa w zakresie temp. do 8 stopni pełny obieg przez podgrzewacz od 8 do 25 stopni bocznikowo czyli i przez podgrzewacz i bezpośrednio z baku powyżej 25 tylko z baku. Jeżeli chcesz sprawdzić dla świętego spokoju to odepnij przewód od plastikowego filterka paliwa i podłącz go bezpośrednio do pompki paliwa omijając tym termostat i wymiennik ciepła.
Mnie też tak sie wydawało. Otóż w benzyniakach również sa tego typu podgrzewacze. Np. w Fordzie Galaxy jest taka grzałka która podgrzewa paliwo do temp. 40 stopni. Co prawda przed filtrem paliwa jest chłodniczka która schładza je ale grzałka jest