części samochodowe nanodatex

mazda mx 3 rozrząd

Samochody związane z zapytaniem mazda mx 3 rozrząd

Pytania i odpowiedzi: mazda mx 3 rozrząd

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 MX-6 (GE) Poradniki i Fotorelacje (FAQ)

Model 626MX-6 GE 1992-1997. Silniki KL 165KM 24DOHC 2.5L V6 1992-1997 KL-ZE 200KM FS 115KM 16DOHC 2.0L R4 1992-1997 FP 90KM 16DOHC 1.8L R4 1995-1997 FP 105KM 1992-1995 RF-CX 75KM Comprex 8OHC Diesel 2.0L R4 1992-1997 PORADNIK Ważna informacja (Regulamin) Wszystko na temat instalacji LPG (dział LPG) Chcesz się pochwalić swoim samochodem zapraszam (dział Nasze Mazdy) Tutaj kieruj pytania

MAZDA 626 IV GE Mazda MX-6 (GE) Opinie

Mała encyklopedia i opinie o MX-6 GE Mały spis różnic poszczególnych wersji który postaram się na bieżąco uzupełniać w miarę czasu. Światła przednie W MX-6 GE seryjnie montowano trzy rodzaje świateł przednich w każdej wersji były inne. Jspec . Lampa jest jednoczęściowa i posiada każde światło osobno. Klosz lampy jest plastikowy lampa nie posiada elektrycznego ustawiania wysokości światła. Posiada soczewkę lampa nie posiada migacza.

Ooooo kolejny temat w stylu R4 mazdy lepszy niż V6 Jesus jak czytam to co piszesz to odnoszę wrażenie że FS jest lepszym silnikiem niż KL. Wydaje mi się że chodzi Ci o osiągi bo nawiązywałeś do rozmowy o osiągach V6 prowadzonej dawniej... Prawda jest taka że standardowy KL w najgorszym stanie technicznym będzie miał zawsze przewagę nad najlepszym FS-em i chyba wszyscy się ze mną zgodzą. Mówimy tutaj w obydwu przypadkach o autach NA żeby nie było nieporozumień. Nie ma co mówić że FS z Turbo wciąga KL-a bo to tak jakby ktoś startował w wyśćigu autem z klasy Profi z autem z klasy Turbo lub Turbo plus. Oczywiście zdarzają się wyjątki ale my w tym wypadku mówimy tylko o standardach. Eksploatacja V6 to wcale nie taka droga rzecz jak się wam wydaje. Trzeba pamiętać o tym że przykładowo wymiana rozrządu nie zawsze wiąże się z wymiana napinacza hydraulicznego i rolek prowadzących. W większości przypadków kończy się na wymianie samego paska rozrządu jednak oczywiście zdarzają się auta które poprostu są zaniedbane no i wtedy trzeba robić całość. Wymiana uszczelek pod deklem i sprężynek na wałkach przy okazji wymiany rozrządu to już pikuś... Jedyny problem dla osoby kogoś robiącego to zdjęcia kolektora dolotowego... Podsumowując moją wypowiedź powiem że MX-6 z 2.0 R4 które ma 115 KM to z lekka porażka. Taka moc jest dobra ale do Seicento...

calego silnika (na mrozie rano graja mi szklanki przez 2-3 minuty jak sie rozgrzewa na postoju) ale to dopiero za 70Kkm. Spalanie dolna granica w miescie 10L (trzeba sie naprawde postarac) gorna to nawet 15-16L przy nieuwaznej jezdzie .. Przyzwoite osiagi piekny pomruk szesciu garów sylwetka 100% satysfakcji (to moje 7 auto mialem rozne marki mx6 rozklada na lopatki). Bede jezdzil mazda

15 to bierze mniej niż moja ok. 17 przy średniej jeździe a bywa i lepiej ale to wszystko dla tego że ja lubię zapierd... Co do opłat to nie jest tak źle na full zniżkach 520 zł o Też jestem za tym że jak MX-6 to tylko 25 bo po 4 tyś obrotów idzie poczuć co to jest za silnik Nie chce zakładać nowego tematu wiec tu 3 pytanka 1. Czy do GE KL przy wymianie pompy wody trzeba rozbierać rozrząd

Witam Panowie (i Panie...). Przymierzam się do kupna MX6 25 V6. Znajomy ściągnął mi to cudo ze szwajcarii 2 dni temu i w związku z ttym co ile rozrząd (fura ma 131000 przebiegu książka do 05.2010 ) w książce przy 90 000 jest pieczątka z kleiner service ale nie ma wbitego rozrządu. jaki olej na drzwiach jest naklejka z hondy(tam był serwisowany przez ostatnie 6 lat) gdzie zaznaczony

Zobacz Koła rozrządu do MAZDA MX 3

MAZDA 626 IV GE Symbol oryginalnego paska rozrządu

Witam wszystkich klubowiczów. Jesem tutaj nowy i to mój pierwszy temat. Długo szukałem na forum ale nie znalazłem na niego odpowiedzi. Od jutra będę szczęśliwym posiadaczem MX-6 FS 1996r. Ma przejechane 150KM i chcę zrobić rozrząd i z tego co wyczytałem to jeśli pasek to tylko oryginalny. Do najbliższego serwisu mam ponad 100km a w moim mieście jest sporo sklepów moto. Chcąc kupić

MAZDA 626 IV GE Czujnik położenia wału od MX-3 K8 (626 GE KL Cronos)

Witam. Jak w temacie. Mam cronosa 2.5 v6 wywala mi bląd 03 i niema iskry więc prawdopodobnie czujnik polożenia wału padł bo czyszczenie nic nie pomogło I teraz pytanko czy będzie mi pasował jeden z czujników od MX3 1.8 v6 do cronosa A jak nie to skąd taki czujniczek dorwać bo na allegro pustki

a słyszysz pompę paliwa zrób taki mały test podłącz jeden z aparatów na zewnątrz bez wkładania go w głowice czyli same wtyczki włącz zapłon i przekręć ręką za tą płetwę i podczas kręcenia niech ktoś siedzi w środku i niech słucha czy słychać pompę jeżeli słychać tzn. że czujnik w aparacie jest ok i sprawdź czy faktycznie nie ma iskry przy kręceniu ręcznie -bo według

Pasek cały wałek cały...zdiołem pokrywe zaworów pompka paliwa pracuje... jedno pytanko jak rozrząd będzie przestawiony to iskry też nie będzie Bo w innych autach iskra jest tylko nie odpala lub dzieją się inne ciekawe rzeczy... aha palec i kopółka nówki... Jakieś pomysły

Czujnik od MX-3 K8 jest taki sam jak w 626 KL. Czytalem na forum wypowiedzi ze jak odlączymy ten czujnik (mowa o tym przy wale) to auto nie odpali. Jak mojemu bratu przeskoczył rozrząd w KL to nie szło jechać. Dopiero jak odlaczylismy ww czujnik to auto jeździlo 90% lepiej. Mial minimalnie niestabilne obroty ale podczas jazdy wszystko bylo ok. Tylko jak podlączylismy czujnik to ledwo o wlasnych

MAZDA 626 IV GE Falujące obroty silnika na biegu jałowym (626MX-6 GE)

Problem tak jak w temacie a mianowicie po wymianie plynu chlodzacego silnik zwariowal obroty pływaja na biegu jałowym ale ale podczas obciazenia silnika osprzetem elektryczny w pelnej opcjii czyli doslownie wszystko lecz gdy wylaczymy czesc urzadzen sprawa znika i wszystko jest ok czyli wlaczone swiatla mijania nawiew na 2 ogrzewanie tylnej szyby ale gdy dojdzie stopniowo reszta wraz z wzrostem zalanczanych

ok wiec jesli tyczy sie odpowietrzania to bylo to tak... za kilkoma goram za kilkoma lasami mieszkal sobie taki oto whiteGE i mial tak sobie mazde hehehe teraz powaga. Wiec jak odpowietrzalem robilem to dluuugo tak jak Grzyby mowil no i w miedzy czasie debatowalismy co i jak dolewalem plynu do wyrownawczego i do chlodnicy wentylator sie wlanczal i wlanczal tak samo robilem tez przy wlonczonym webasto

Falujące obroty są wynikiem braku płynu w układzie jego zapowietrzenia bądź uszkodzenia pompy wodnej. Kiedy w mojej GE ciekła pompa to co jakiś czas musiałem dolewać cieczy bezpośrednio do chłodnicy ponieważ falowały obroty i rosła temp. Skończyło się wizytą u szanownego Jaksy który wimienił rozrząd płyn i pompe. Od tamtej pory spokój aż do momentu kiedy to alternator stanął

Witam jestem od niedawna posiadaczem mazdy mx-6 20 . Gdy kupiłem samochód wszystko było ok. Wymieniłem rozrząd i też było ok ale zauważyłem lekki wyciek płynu chłodniczego wtedy mechanik poradził wymianę pompy wody. Teraz nic nie cieknie ale obroty dziwnie skaczą przez jakiś czas jest ok a za chwile spadają prawie do zera i znowu wzrastają . Co to jest pomóżcie z góry dzięki

MAZDA 626 IV GE Rozrząd

Witam co ile nalezy wymieniać rozrząd w mx-6 FS mam ją z niemiec -- serwisowana -- czyli raczej rozrząd był wymieniany wcześniej D .. obecnie mam 178 000. strzelam że wymienia się co 100 000 .. więc niemiec wymienił jak miał 100 000 .... strzelam że następna wymiana będzie przy 200 000 --- jestem w błędzie

MAZDA 626 IV GE Jaki pasek rozrządu i olej

Witam 1. Jaki pasek rozrządu polecacie do GE 2.0 z 95r ori gates czy może jeszcze coś innego auto ma udokumentowane 165000km (auto jest jak nowe wygląda w środku na góra 50tyś pod nogą kobiety) czy wymieniać rolki itp. 2. Jaki olej polecacie do tego motoru (co myślicie o olejach shell) 3. Klima działa bez zarzutu czy coś z nią robić Dzięki za wszystkie pomocne odpowiedzi

Daj więcej informacji tj. kiedy był wymieniany rozrząd (ważne kiedy były wymieniane rolki i napinacz) na jakim oleju jeździsz (syntetykpółsyntetyk czy mineralny) kiedy był wymieniany czynnik chłodzący w klimie i w jakim stanie są filtry. Jeśli masz książkę serwisową i poserwisową to powinno tam być co i kiedy było wymieniane i na podstawie tego działaj. Ja osobiście i po radzie Jaksy dałem pasek Gatsa i rolkę z napinaczem JapanCars ale do MX-3 jeżdzę na Mobilu 1

MAZDA 626 IV GE Mazda mx-6 2.5 v6 klekot silnika przy pokrywie zaworów

httpwww.youtube.comwatchvLcWd83cL4lA rozrząd wymieniony 2 tys. km temu jak i olej na półsyntetyk oraz filtry. Po zabiegu wszystko ok do wczoraj gdy Honda Civic 1.6 (150km) mnie sprowokowała fakt WYGRAŁEM ale nagle zaczął klekotać ale tak jakby przy tylnej głowicy tylko. Auto zajechało pod dom bez problemu odpala bez problemu. Nie chce nic sugerować więc prosiłbym narazie o wasze opinie . Pozdrawiam.

przeskoczył rozrząd w najlepszym wypadku kiedyś jak jechałem WV T4 to przy pokonywaniu wzniesienia normalną jazdą ukruszył się zawór w jakiś magiczny sposób wtedy tak waliło w silniku jakby młotkiem w kowadło pukał auto kopciło i nie miało mocy... kazali wracać tym złomkiem z rozwalonym silnikiem do domu no to przyjechałem 160km v-max 70kmh pod górki na 2ce trzeba było podjeżdżać.

jutro z rana zaczniemy nasłuchiwać i rozbierać zaczniemy od sprawdzenia rozrządu następnie pójdzie pokrywa zaworów w górę czterech nie połączonych ze sobą mechaników odrzuciło na pierwszy rzut oka panewkę. Pozdrawiam i podzielę się informacjami

Niestety dziś czasu nie starczyło na Madzie jak myślicie czy może być taka sytuacja -uklęk napinacz paska (stąd dzwonienie) -przeskoczył pasek (stąd taka praca silnika) Madzia jeździ i nie traci na wigorze przy zmianie rozrządu został założony stary napinacz (wyglądał na sprawny).

Na jakim oleju kiedy zmieniany i jaki przebieg ma twój silnik Jeśli słychać ten klekot na rozgrzanym silniku to pochodzi prawdopodobnie od zaworu i nie przejmował bym się tym latka lecą i aby to usunąć trzeba by ściągać głowicę. Jeśli tylko słychać na zimnym a potem ustaje to popychacze. Warto na początek wymienić olej zanim zaczniesz wymieniać pół samochodu jeśli nie był dawno

MAZDA 626 IV GE Problemy z odpalaniem mazda mx-6 25 V6

Witam Mam problemy z odpalaniem auta jednym słowem auto odpala kiedy ma kaprys Nie wiem od czego może to zależeć. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem Nie to ze cały czas raz odpala raz nie( Z tego co udało mi się ustalić po przegladnieciu to iskra jest tylko tak jakby nie podawało na wtryski paliwa zauważyłem ze problemy występuja w deszczowe dni i o dużej wilgotności powietrza

Sebunia Sprawdź połączenia czujnika położenia wału korbowego CKP Crankshaft position sensor kable czy nie przetarta izolacja a zwłaszcza konektor ten rozłącz oczyść i osusz- jest nieraz zalany płynem chłodzącym bo wycieki spod korka wlewu płynu lub jest zalany przy wlewaniu płynu. Czujnik położony z lewej strony silnikaprzy obudowie paska rozrządu mniej więcej w linii korka

Sebunia Przecież wszystko opisałem. Ten konektor to połączenie kabli poprzez wtyczki. Swoją drogą nieraz trudno je rozłaczyć trzeba się dobrze przyjrzeć jak są zbudowane i wyczaić jak je rozłączyć lub potrenować na takiej samej ale łatwiej dostępnej. Oczywiście ten waściwy konektor jest na kablu wychodzącym z czujnika w okolicy obudowy rozrządu. Powodzenia Geriavid

MAZDA 626 IV GE Mazda zgasła podczas jazdy i nie odpala (626 GE)

Witam dzisiaj jechalem mazdą rano i Wsiadłem jak zwykle przejechalem 500 metrów i nagle ciezko mi było wrzucic 2 bieg sekunde poźniej przestalo dzialac wspomaganie wszelkie zaczął zwalniać i stanął na srodku drogi. Zgasł. Kiedy probowalem odpalic na poczatku tak jakby akumulator byl padniety po chwili prob juz zaczal cos walczyc ale obroty nie prszekraczaly 15tys warczał jak traktor i

Rozrzad sprawdzales moze przeskoczyl na pasku ostatnio to przerabial kolega z mx 6 tez nagle zgasl i wyszlo w koncu ze rozrzad

MAZDA 626 IV GE Szum wiatru w drzwiach przy dużej prędkości

Witam. Od 3 miesiecy jezdze autkiem jak w temacie przebieg 134 tys. mil czyli jakies 215 tys. kmrocznik 96. Auto sprawuje sie swietnie przeszkadza mi jednak swist dochodzacy gdzies od strony szyby bocznejprzedniej czesci drzwi kierowcy jakby uszczelka Swisczy od ok. 120kmh denerwujace to jest ktos mial i sobie z tym poradzil Druga sprawa to wymiana rozrzadu. Auto bylo regularnie serwisowane do 2003r

WITAM.MAM MX 6 2.5.KL I ROBILEM ROZRZAD W POLSCE MIESIAC TEMU TU WYMIANA KOSZTUJE OKOLO 300 ZL WIEC CHYBA LEPIEJ TU JEST ZROBIC.A JEZELI CHODZI O TE SWISTY TO MUSISZ USTAWIC SOBIE SZYBE W DZWIACH BO TO SANO JA MIALEM.ROZEBRALEM DRZWI I USTAWILEM SOBIE DOKLADNIE SZYBE I JEST OK.JAK TE SZUMY POJAWIAJA SIE W OKOLICACH LUSTERKA TO JESTEM NA 100% PEWIEN ZE TO JEST TO.POZDRAWIAM

SKODA OCTAVIA ETOS ver. 3.2.1.03 Multilanguage ISO

httprapidshare.defile...06.Et.part1.rar httprapidshare.defile...06.Et.part2.rar httprapidshare.defile...06.Et.part3.rar httprapidshare.defile...06.Et.part4.rar httprapidshare.defile...06.Et.part5.rar httprapidshare.defile...06.Et.part6.rar Password www.AvaxHome.ru VW Seat Skoda and Audi wykaz części orginalnych super program

S Coupe Santa Fe Isuzu Piazza Trooper Campo Midi N Kia Pride Rio Sephia Clarus Magentis Carens Sedona Sportage Besta Lada Samara Forma 1200 1300 1500 Classic Nova Toscana Niva Lancia A112 Y10 Ypsilon Fulvia Flavia Delta Prisma Dedra Lybra Beta Trevi Gamma Thema Kappa Zeta Land Rover Freelander Series III 90110130Defender Discovery Range Rover Lexus IS200 IS300 GS300 GS430 LS400 LS430 SC430 RX300 mazda

BMW Autodata 3.18 [ENG]

[img][640480]httpcontent.imagesocket.comimagesOPEN83a.jpg[img] AUTODATA ver. 3.18 OBEJMUJE WSZYSTKIE MODELE DO 2007 Język angielski PROGRAM JEST KOMPLETNY I W PEŁNI DZIAŁAJĄCY Program stanowi nieocenioną pomoc przy diagnostyce naprawach regulacjach. Zawiera schematy elektryczne naprawy lokalizacje sterowników geometrię kół momenty dokręcania śrub kody serwisowe fabryczne procedury likwidacji

BMW Autodata 3.16 - Multilanguange [ENG] - dane dot aut

Wersja Multilanguange ale polskiego nie ma Autodata 3.16 zawiera schematy elektryczne naprawy lokalizacje sterowników geometrię kół momenty dokręcania śrub kody serwisowe fabryczne procedury likwidacji komunikatów nie wymagające żadnych dodatkowych akcesoriów przypominających o zmianie oleju jak i okresowym przeglądzie - przydatne podczas gdy sami zmieniamy olej i sami serwisujemy swój

VOLKSWAGEN SZYBKIE pYTANKO

Panowie i panie mam pytanie brat ma mazde mx-3 i odpalił auto przed chwilą zaczęlo coś strzelać koło rozrzadu i obroty spadły o 750 jakie są objawy kiedy by sie zerwał pasek czy jest mozliwe że silnik dlaj by chodził mazda to mx-3 1.8 16v 140KM aha no i sprawdziliśmy taki test odpalam auto odkręcam korek wlewu oleju i chlapiei auto gaśnie wiec chyba rozrzad jest dobry ale co to może byc

TOYOTA COROLLA VERSO Kody P0300 i P0304 prośba o pomoc

Witam Takie kody bledw odczytano w ASO. P0300 - utrata zaplonu P0304 - utrata zaplonu na 4 cylindrze Tutaj wiecej informacji o kodach httpwww.obd-codes.com...re-detected.php Czy mglby ktos doradzic co po kolei sprawdzac Czy Toyota ma jakies procedury serwisowe do ktrych stosuje sie ASO Bo mam wrazenie ze sprawdzaja na chybil-trafil. Dotychczas zamienione byly cewki 3 z 4-ta i blad wciaz na 4 cylindrze.

Kiedys dotarla do mnie mazda MX-3 1.8 silnik nie pracowal rwno i strasznie bylo slychac cos jak popychacze hydrauliczne. Co sie okazalo Pasek rozrzadu byl tak luzny ze pozmienialy sie fazy rozrzadu po wymianie paska i rolek silnik pracowal idealnie. Wystarczy ze rozrzad przestawi sie o jeden zab i juz pojawiaja sie problemy z praca silnika.

HONDA CIVIC V EG3 B18C4 by Gorliś

MODEL Honda Civic HB 93 SILNIK SILNIK - B18C4 tloki itr (P73-00) glowica splanowana 03 mm CR ok 1161 - walki Brian Crower stg 2 sprezynki i talerzyki Brian Crower - regulowane kolka rozrzadu Unorthodox Racing - wtryski denso 440cc (impreza wrx) - chlodnica 25mm - Tegiwa oil pan baffle - olej millers xfs 5w50 - chlodnica oleju Setrab 16 rzedowa - podkladka z termostatem Mocal UKLAD DOLOTOWY - Kolektor

Od razu przepraszam bo post bedzie dlugi ale graty sie zbieraly od wrzesnia zeszlego roku wiec nie moze byc inaczej. Wszystko zaczelo sie od tego ze wpadlem w zle towarzystwo - ok 300 konne BMW e36 370 konne focusy ST i RS ok 400 konna mazda mx-5 dwa ok 440 konne lancery evo... Jedyna fura z ktora byl sens stawac na kresce to 230 konne audi TT. Wyrgywalem dopoki nie naprawil quattro pozniej mogl sie

Przykładowe oferty części samochodowych mazda mx 3 rozrząd

  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU MAZDA MX-6 2.5 V6 - wielkopolska (99.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU MAZDA MX-6 2.5 V6 - wielkopolska (99.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU MAZDA MX-6 2.5 V6 - wielkopolska (99.00PLN)
  • !!Wałki rozrządu MAZDA MX 3 1,8 V6'95 CZEŚĆI!! - kraków (69.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU MAZDA MX-6 2.5 V6 - wielkopolska (99.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU MAZDA MX-6 2.5 V6 - wielkopolska (99.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU MAZDA MX-6 2.5 V6 - wielkopolska (99.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi