części samochodowe nanodatex

mazda mx 3 amortyzator 5 i

Samochody związane z zapytaniem mazda mx 3 amortyzator 5 i

Pytania i odpowiedzi: mazda mx 3 amortyzator 5 i

MAZDA MX 5 Sprężyny do NA 1.6

Witam. Dobra sprężyna poszukiwana x 4 W mojej przyszłej Madzi 1 jest pęknięta 2 niedługo pęknie a kolejne 2 pewnie by podzieliły ich los za rok. Co kupić Potrzebuje coś o specyfikacji bardziej sportowej od seryjnych ale nie mega hard torowe żeby się dało jeździć bez poduszki pod tyłkiem. Obniżające ale też w rozsądnych wartościach - 152025mm np. Zależy mi na dobrym stosunku

MAZDA MX 5 MazdaSpeed zawias regulowany

Może ktoś wie.....czy mazdaSpeed była fabrycznie wyposażona w taki zawias Mogę to sprowadzić do siebie i nie mam pewności. earth_apk-img600x400-1271402793idprj796182.jpg

Eunos Roadster wychodził z seryjnymi jednostkami napędowymi jednak można było zamówić w dziale mazdaspeed wersję Touring Kit B-Spec - z kompresorem. Co do zawieszeń. Wszystkie zawieszenia o sportowym zacięciu były dostępne tylko za pośrednictwem mazdaspeed jednak tak samo jak w przypadku pozostałych modeli Mazdy np. MX-6 można było zamontować wybrane części już w nowym aucie zamawiając

MAZDA MX 5 Wymiana amortyzatorówsprężyn

Zabrałem się w swojej maździe za wymianę sprężyn. Z tyłem było wszytsko okej ale napotkałem problemy przy wymianie przodu. Nie mogę wyciągnąć amortyzatora z gniazda. Wymieniał ktoś może sprężyny bądź amortyzatory u siebie i mógłby podpowiedzieć co jeszcze mam odkręcić aby się dało go stamtąd wyciągnąć

łączniki stabilizatora przedniego od dolnego wahacza. ściągasz sprężynę na amortyzatorze ściągaczem odkręcasz 2 śrubki od góry i jedna przy dolnym wahaczu. potem bierzesz coś długiego zapierasz o sanki jednym końcem i dźwignia odginasz dolny wahacz do dołu(możesz dla ułatwienia odkręcić górny wahacz od piasty i poluzować delikatnie dolny wahacz na śrubach przy sankach) teraz przydaje się pomoc drugiej osoby aby wyciągnęła amortyzator. mi tak poszło w 3 mazdach. pozdrawiam

MAZDA MX 5 Jakie amortyzatory na tył

Witam. Moje amortyzatory na tyle są już delikatnie mówiąc zużyte i chyba wypadałoby się tym zająć przed zimą. Sprężyny ponoć są jeszcze dobre więc wymienię tylko same amortyzatory. Moje pytanie brzmi co najlepiej wstawić mam NB 1.8 miracle i seryjne zawieszenie (przynajmniej tak mi się wydaje) Z tego co czytałem to dobre są bilsteiny. Tylko jakie można by wstawić b4 czy może

_________________była BlackBird NBfl03 1.8 Memories -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 jest Ptaszor NA96 1.8 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt4852 jest Saabina Saab96 V4 76 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt9196 jest Hieronim.......

w sumie już wszystko wiem założę bilsteiny b6. Trochę się pospieszyłem z tym tematem za co przepraszam. Skoro już tu jest to może ktoś ma jakieś propozycje innych amortyzatorów. Ni o jeszcze jedno pytanie. Muszę robić geometrię przy wymianie amortyzatorów tylnych

Z tego co gdzieś wyczytałem MX-5 z fabrycznym sportowym zawiasem mają zakładane na pierwszy montaż właśnie Bilsteiny. Czy nie lepiej niż wymieniać amortyzatory byłoby w takim razie pojechać do serwisu Bilsteina w Warszawie i zregenerować je sobie Bilsteiny są kompletnie rozbieralne oni powinni wymienić wszystkie gumki oringi zalać je nowym olejem nabić nowym gazem ba - mogą nawet doregulować

MAZDA MX 5 Jaka jest Vmax

Myślałem że madzia w wersji NBFL z 146KM silnikiem jest w stanie jechać ponad 200 kmh. Tymczasem w weekend udało mi się po raz pierwszy rozpędzić ją na maxa na A2. Na szóstym biegu dochodziła ładnie do 5 tys. obrotów (licznik pokazuje wtedy zdaje się koło 180kmh) i potem właściwie już nie szła szybciej Jechałem na długiej prostej z pedałem gazu do podłogi i prędkość właściwie

najpierw w jedną stronę a po przekroczeniu szczytu fali w drugą stronę). Im miększe bardziej zużyte zawieszenie (głównie amory) tym bardziej się podda zawieszenie pod wpływem działania fali i tym bardziej auto będzie chciało zmienić kierunek. Im silniejsza siła dobicia amortyzatora tym auto mniej zareaguje na to bo amortyzator ma warunki żeby sobie z tym poradzić. Moja mazda

MAZDA MX 5 gumki amortyzatorów

Witam Zauważyłem że mam popękane te gumki - harmonijki na amortyzatorach. Można gdzieś coś takiego kupić Jeśli nie to czy jazda z takimi popękanymi może doprowadzić do uszkodzenia amorków Jakiś syf tam do środka nie naleci pzdr quench

ja boryka się z tym samym problemem. Z przodu podeszły od civica ( tak mnie poinformowano - 30pln za sztukę) a odnośnie tyłu jest problem bo szpikulec jest cienki a i skok amortyzatora jest bardzo krótki. I tu jest problem. Jakbyście załatwiali z niemcowa taniej niż z ASO mazda to ja bardzo chętnie. a trzeba to zrobić bo inaczej szlag amorki trafi w kilka tygodni jay po polskich drogach. POzdrawiam

Odkopuję dla potomnych temat osłon amortyzatorów fabrycznych. Cena w ASO - 160złszt. Cena w sklepach z częściami do japońskich aut - 70złszt. Cena na ebay IL mx5parts itd. - około 16Euroszt. A za 30złszt. możecie zakupić tutaj httpwww.moto-punkt.pl lub na aukcjach allegro tego sklepu - nick allegro moto-punkt

_________________była BlackBird NBfl03 1.8 Memories -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 jest Ptaszor NA96 1.8 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt4852 jest Saabina Saab96 V4 76 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt9196 jest Hieronim.......

nigdy nie miałem w ręku osłon do NB - wywnioskowałem z opisu osłon na stronach IL " mazda&174 MX-5 TYP NA & NBFL 1989-2005" httpwww.ilmotorsport.d...233ca47a76eaf52

MAZDA MX 5 upgrade górnych mocowań amortyzatora w NA

Tylne zawieszenie w NA ma skłonność do bujania się na wybojach w NB problem ten został rozwiązany przez podniesienie punktu górnego mocowania amortyzatora dzieki czemu amortyzator ma większy zakres pracy i poźniej dobija w bumpstopy. Jeśli wymieniamy całe zawieszenie w NA to warto kupić gdzies na szrocie komplet górnych mocowań z NB i zamówić amorki od NB&8211 wtedy podobno wszystko

Mechanik raczej dobry a nawet bardzo i miał do czynienia z mx5 kumpli. Zamontował wedle oznaczeń tym bardziej że wygląda że mają różne długości względem osi . Później ściągałem je już z wujkiem i były zamontowane w teorii jak trzeba. Wiedzę nt zawieszeń mam żadną ale myślałem że może sprzedawca się walnął i dał od NB i wyszła różnica na tych mocowaniach i wadze auta chociaż nie wiem czy jest fizyczna możliwość zamontowania sprężyn od NB do NA bez zmian mocowań...jak nie to się poddaje . Koleś nadal wystawia jakieś sprężyny ale już bez informacji o modelach (chyba po mojej wizycie a to wszystko było w wakacje) - httpallegro.plmazda-m...3117420072.html

Zobacz w jaki sposób są zakończone. W wątku httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 na pierwszej stronie na zdjęciach są dolne mocowania sprężyn z NB z zestawu amortyzatorów bilsteina. Widać na nich wycięcie i tak też jest zakończona sprężyna z NB. W NA mocowanie jest płaskie na całym obwodzie i sprężyna jest też w taki sposób wykończona. Jeśli ktoś do amortyzatora z NA upchnął sprężynę z NB to faktycznie długość kolumny mogła wyjść idiotyczna. Po eM

_________________była BlackBird NBfl03 1.8 Memories -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 jest Ptaszor NA96 1.8 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt4852 jest Saabina Saab96 V4 76 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt9196 jest Hieronim.......

_________________mazda.. dafür gibts keine medikamente.

MAZDA MX 5 Twarde zawieszenie- czy to normalne

Do tej pory jezdzilam civiciem i del solem w porownaniu z mazda poprzednie dwa autka to wrecz plyniecie po ulicy....a tutaj kazdy kamyczek i neirownosc to zab na zab zachodzi. Powiedziano mi w serwisie ze to normalne przy tym modelu aczkolwiek ze wzgledu na to ze to nie byl serwis Mazdy wole uslyszec opinie od uzytkownikow. Dziwi mnie tez wyjatkowa niestabilnosc auta na drodze przy nierownosciach-

W mojej mam Bilsteiny czyli teoretycznie twardzsze amortyzatory felgi 16" i moim zdaniem auto nie jest przesadnie twarde. Ciężko mi odnieść się do Del Sol ale miałem dobrą chwilę Accorda TypeS i wydaje mi się że komfort resorowania w obu autach jest podobny. Dla przykładu S2000 jest wyraźnie twardsza. mazda jest niedużym autem i będzie odrobinę nerwowa ale jakiejś masakry nie

MAZDA MX 5 Zawieszenie

dzisiejszy kurs dolara mnie rozwalił... miałem zamówić zawieszenie z flyinmiata ale okazało sie ze przesyłka kosztuje 500.... całe zawieszenie sie zrobiło na tyle drogie ze wróciłem do pomysłu kupienia czegoś z mx5parts.co.uk Interesuje mnie zawieszenie które bedzie zachowywało jakiś komfort jazdy i bedzie dobrze zachowywało sie na torze - wiec amorki raczej z regulacją tłumienia

Innych amortyzatorów nie warto regenerować - oczywiście z pewnymi wyjątkami typu Ohlins itd ale to totalny HiEnd i cenowo pełen odjazd. Bilstein po prostu przewiduje serwisowanie wyższych modeli swoich amortyzatorów(B6 w górę) - są w pełni rozbieralne. PanKolczyk - teraz to zabiliście mi szkopuł. Wygląda na to że albo ktoś w mojej żabie wymienił fabryczne amortyzatory na Bilsteina

PanKolczyk - nie mam obsesji Bilsteina oglądając auto od spodu wydawało mi się się że to amortyzatory Bilsteina ale upierał się nie będę. Powiem więcej wątpię żeby 10cio letni amorek po 120k km tak elegancko wybierał więc bardzo możliwe że poprzedni właściciel zmienił oryginalne amortyzatory. Tym bardziej skoro Twoje młodsze i po mniejszym przebiegu jak sam twierdzisz nie wybierają

MAZDA MX 5 I [połączony] Mazda EPC i dekodery VIN

Pewnie większość z Was go ma ale wrzucę dla tych którzy jeszcze go nie mają. Przydaje się żeby zobaczyć jak coś jest zbudowane albo żeby spisać numery części. To katalog części którego używają w serwisach Mazdy. LINK Należy ściągnąć te dwa spakowane pliki potem stworzyć z nich wirtualne CD. Następnie znaleźć na LA1 plik instalatora odpalić go i postępować zgodnie

Zainstalowałem i skonfigurowałem ten programik i teraz mam niezłą zabawę. Jest naprawdę świetny tylko niestety nie mogę zrozumieć wszystkich oznaczeń w tym "AIC" 2DR - napęd na dwa koła DOHC - silnik GASOLINE - benzynówka 1600 - pojemność silnika MT - 5-SP - podejrzewam że chodzi o skrzynię biegów EXC.BILSTEIN DAMP. - amortyzatorki 4-DISC - NOR. DIFF - zapewne otwarty dyfer WO A. LOCK BRAKE - coś z hamulcami ale co EXC.SP-ED - ECE - 97 MODEL - bez komentarza Pomoże ktoś odszyfrować oznaczenia ze znakiem zapytania P.S Jutro rano gruntowne sprzątanie i myjnia bo tak się składa że moja madzia też ma urodzinki I to akurat dziś coś mnie podkusiło do zainstalowania tego oprogramowania... niesamowite. mazda.GIFScreen z programu EPC

Mnie się też tak wydaje Ale exc to bardziej excluding niż exclusive To samo dotyczy amortyzatorów bilstein Więc raczej brak bilsteinów i special edition Pozdr Michał

MAZDA MX 5 [NB] MX-5 cross country czyli Bilstein B6sprężyny standard

Hej Mam pytanie do forumowiczów którzy nieco lepiej się znają na zawieszeniu ode mnie (co nie jest trudne). Otóż kupiłem jakiś czas temu od jednego z użytkowników na forum Bilsteiny B6 do NB i pojechałem z nimi do serwisu w celu ich zamontowania ze sprężynami fabrycznymi. Po zamontowaniu okazało się że samochód jest w wersji cross country co może i dobre jest na zimę ale wygląda

Warsztat powiedział że te amortyzatory są do krótszych progresywnych sprężyn i że używanie tego typu amortyzatorów ma właśnie sens tylko z odpowiednimi sprężynami i jeszcze jakąś modyfikacją zawieszenia (nie pamiętam już na czym polegającą) i wtedy mamy dobre zawieszenie na tor

Hej Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc w rozwiązaniu problemu Fotkę wrzucę natomiast pewnie dopiero w przyszłym tygodniu. Byłem w serwisie chłopaki przełożyli prawidłowo amortyzatory. Powiedzieli że założyli je tak ponieważ tak były nałożone te mocowania dolne na amortyzatory gdy wyjęli je z pudełka (sprzęt był kupiony od jednego z użytkowników forum). Prawdę mówiąc

MAZDA MX 5 Stabilizatory

Czy ktoś kto ma MX-5 NB hard suspension i suwmiarkę byłby tak miły i zmierzyłby mi średnice swojego tylnego stabilizatora Chciałbym wiedzieć jaka jest różnica grubości pomiędzy stabilizatorami z normalsport suspension a hard suspension Może ktoś po prostu wie gdzie znajdę taką informację

Nic nie mówi o stanie sprężyn. To jest test przylegania wykonywany w zakresie w którym pracuje praktycznie wyłącznie amortyzator. Co do wiarygodności takiego testu... Jest niewielka szczególnie w zawieszeniu wielowahaczowym. Przykładowy eksperyment wykonany latem tego roku. Test sprawności na ścieżce wynik 76%. Po demontażu amortyzatorów okazują się one kompletnie zużyte można je

Tak i nie. Rozmawiałem na ten temat z kimś kto na rajdach a teraz wyścigach na 14 mili zjadł zęby. Ogólnie polecił mi te amortyzatory jako jedne z najlepszych (co wielkąnowością nie jest) ale stwierdził też że po większym przebiegu praktycznie każdy amortyzator traci swoje właściwości - prawda jest taka że uszczelnienia po pewnym czasie twardnieją i amortyzator traci kompresję olej i warto go przynajmniej zregenerować.

oznacza że amortyzator jest do wywalenia. Generalnie (zresztą kilka osób o tym pisało na forum) jeśli skutecznośćtłumienia spada poniżej 80% diagności już zaczynają bardzo krzywo patrzećna auto. W praktyce oznacza to tyle że amortyzator każdej chwili może się wylać albo spowodować małe "bum" na drodze bo w zakręcie zamiast nie pozwolićdobić zawieszeniu przepuści... A teraz wróćmy na moment do auta Tycjana

Można mówić i mówić a materia oporna. amortyzator możesz sprawdzić tylko w jeden sposób. Wyjąć z samochodu i zmierzyć na standzie do testowania amortyzatorów. Wszystkie testy na ścieżkach diagnostycznych mają się nijak do rzeczywistości.

MAZDA MX 5 Gdzie w necie szukać alternatywnego dla oem zawieszenia

Jako że zaczynam szukać zawieszenia i raczej chciałbym gwint aby mieć pole manewru pytanie do Was gdzie szukać mogą być sklepy wysyłające z UE ale rownież z US. Oczywiście dyskusja nad konkretnymi zawiasami też mile widziana

W D2 regulację tłumienia zmienia się przez górne pokrętła masz 36 stopni twardości... wg mnie przy 0 mogłoby być twardziej. Na zdjęciu... z prawej to przód a z lewej tył. Przód ustawiasz początkowe napięcie sprężyny a amortyzator pracuje w całym zakresie niezależnie od wysokości. Zmieniając wysokość tyłu zmieniamy skok amortyzatora. Nie jest to jakaś tragedia bo dostosowując

Skoro oferuja takie to moze cos to daje ale ja nie mam pojecia co. Wlasnie rozbieram swoje zawieszenie wiec spojrz jak to wyglada (foto w zalaczniku). amortyzator mocowany jest w dolnym wachaczu (te dwa rdzawe otwory ) wiec jego pochylenie nie ma nic do pochylenia zwrotnicy... Ma to zastosowanie w autach z mcpersonami gdzie jest tylko dolny wachacz a amortyzator robi za drugi (rysunek) camber.jpg

MAZDA MX 5 I [NB] Pytanie o bumpstopy i piszczacy amortyzator

Hej jakis czas temu dostalem uzywany gwint TA technix. Jako ze jest w srednim stanie chce go przez zime doprowadzic do ladu - odmoczyc w ropie rozruszac pierscienie odmalowac sprezyny. Mam natomiast dwa pytania 1. Czy zeby auto nie dobijalo tak ostro na glebszych dziurach trzeba zastosowac twarde czy miekkie bumpstopy 1a. Na dobijanie pomaga tez obnizenie zawieszenia bo sie wydluza ruch sprezyny

Obniżenie skraca ruch amortyzatora ergo szybciej dojeżdża do bump-stopa i robi się... BUMP czyli dobicie btw majk - jak tam bump stopy się czują

Chyba nie zrozumiałeś - masz problem z amortyzatorem ilub zestrojeniem całości. Bumpstopy nie powinny zbyt często przejmowaćuderzenia - po to amortyzator "tłumi" uderzenia.

_________________była BlackBird NBfl03 1.8 Memories -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 jest Ptaszor NA96 1.8 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt4852 jest Saabina Saab96 V4 76 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt9196 jest Hieronim.......

MAZDA MX 5 obniżenie auta

chcialbym sie pozbyć tych szczelin pomiedzy kolami a nadkolami mam 2154016 czy jak obniże o 35 mm auto ( skrócenie sprężyn ) to bedzie mi obcierać coś czy nie

auto o 40-45 mm - dobór sprężyny obniżjącej jest uzależniony od "twardości" amortyzatora i w większości przypadków do zwykłych aut ulicznych daje się miękkie sprężyny typu jamex które są miękkie i wpołączeniu z miękkim amorem dobrze współgrają (chodzi tu o ten wspomniany efekt "podskakiwania" w przypadku miękkiego amora i twardej sprężyny. - amory w mx5

jesli masz seryjne amortyzatory i jedynie zalozone krotsze sprezyny (w celu obnizenia auta) to wystarczy zalozyc seryjne sprezyny i wszytko powinno smigac. natomiast jesli mialas zmieniany caly zestaw srpezymy amortyzatory to moze sie okazac ze bedziesz musiala tez zmienic amortyzatory aby powrocic do seryjnych ustawien.

MAZDA MX 5 osłony amorków

Ostatnio zmieniając opony na letnie bo pora już chyba najwyższa z niemiłym zaskoczeniem stwierdziłem że wszystkie gumowe harmonijki na amortyzatorach mam popękane I stąd moje pytanie do znawców - czy będą pasowały z modelu 323 bo tylko do tego modelu udało mi sie znaleźć. np httpwww.allegro.plite...ej_jakosci.html

Mam nadzieję że nikt mnie nie wyklnie za głoszenie herezji ale wiem z doświadczenia że te gumki nie muszą być totalnie idealne. Ja mam doświadczenie w amortyzacji... roweru. Zanim mnie wyśmiejecie to powiem że dobry sam jeden przedni amortyzator do roweru kosztuje przynajmniej 1200zł. Bardzo dobre kosztują ponad 3000zł szt. Akurat w rowerze amortyzacja jest troche bardziej skomplikowana

MAZDA MX 5 Wylany amortyzator

Jadac autem i skrecajac w prawo czuc ze lewa tylna czesc auta sie kladzie i auto inaczej sie zachowuje w zakrecie (gorzej) czy dobrze rozumiem ze jest to wylany amorek Pytam na forum bo siedze w robocie a sprawa wydarzyla sie w drodze do niej. Szukam podpowiedzi u was bo nie wiem gdzie mam sie udac czy do sklepu po nowki B6 czy dzwonic po lawete... P.S. Przepraszam za brak PL znakow ale u mnie w pracy sa takie komputery.[list]

_________________była BlackBird NBfl03 1.8 Memories -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 jest Ptaszor NA96 1.8 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt4852 jest Saabina Saab96 V4 76 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt9196 jest Hieronim.......

MAZDA MX 5 [NB] Bilstein B6 tył - różne wersje

Cześć Pytanie głównie do ludzi którzy kupowali B6 do NB w wersji aftermarket. Zamówiłem sobie B6 do tyłu i przyszły mi dwa różne amortyzatory. Różnice widać poniżej Niestety w opisie aukcji nie było ani słowa na temat różnic a ja się jakoś specjalnie nie przyglądałem. Co gorsza na pudełku i naklejkach jednego jest napis Germany a drugiego Made in Germany aczkolwiek

MAZDA MX 5 amortyzator

Jestem na kupnie tylnych amortyzatorów do mx5 NA 1.6.Gdzie polecacie kupić by było jak najtaniej

MAZDA MX 5 [NB] Śruba amortyzatora tył - wieczne odkręcanie..

Hej kolejny problem z zawieszeniem... Przy odkręcaniu tylnego amortyzatora pomimo kilkukrotnego spryskania dolnej śruby trzymającej go do wahacza penetratorem poszła całość. Nie rozumiem po co inżynierowie mazdy tak utrudnili życie i dali dostęp tylko do nakrętki a śrubę wsadzili w mocowanie które u mnie niestety nie wytrzymało próby czasu. Śruba teraz kręci się w kółko wraz z

_________________mazda.. dafür gibts keine medikamente.

MAZDA MX 5 wymiana sprężyn zawieszenia

Zabieg wykonalny w garażu czy lepiej oddać to w ręce warsztatu

Te trytki wyniosły go drożej jak ściągacze Ja bym chciał się podpiąć z pytaniem w temacie obniżania. Mam seryjny zawias i chciałbym delikatnie obniżyć. Jeżdżę chilloutowo więc nie potrzebuje chyba jakiegoś super torowego zawiasu dlatego chcę zostawić seryjne amortyzatory. I moje pytanie brzmi czy skromne obniżenie powiedzmy -30mm nie wpłynie szkodliwie na amortyzatory Gdzieś

Przykładowe oferty części samochodowych mazda mx 3 amortyzator 5 i

  • MAZDA MX-6 1994R Amortyzator lewy przód - Przemęt (80.00PLN)
  • AMORTYZATOR TYLNY 2 SZT MAZDA MX-5 MX5 NA 89-97 - Warszawa (200.00PLN)
  • Mazda MX-5 Amortyzator tył L lub R 2006/09 r. - Kiełczów (249.00PLN)
  • MAZDA MX-5 MIATA 89-98 AMORTYZATORY PRZÓD I TYŁ - Kraków (79.00PLN)
  • MAZDA MX-5 1991 1.6 AMORTYZATOR PRZEDNI PRZÓD LEWY - GOŃCZYCE (150.00PLN)
  • MAZDA MX-5 1991 1.6 AMORTYZATOR PRZEDNI PRZÓD PRAW - GOŃCZYCE (150.00PLN)
  • AMORTYZATOR PRZEDNI MAZDA MX-5 MX5 NC 2006 - 2012 - Warszawa (200.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi