części samochodowe nanodatex

mazda 626 filtr gazu

Samochody związane z zapytaniem mazda 626 filtr gazu

Pytania i odpowiedzi: mazda 626 filtr gazu

MAZDA 626 IV GE Spadanie obrotow przy wciskaniu gazu

Witam Mam taki objaw silnik na wolnych obrotach dodaje leko gazu i silnik zamiast zwiekszac obroty najpierw je zmniejsza a po sekundzie zwieksza (czuc wyraznie obnizanie obrotow bo czasami prawie ze gasnie silnik). Mam wrazenie ze jest to kwestia regulacji wychylenia przepustnicy (chyba wkrecenia badz wykrecenia tego wlacznika przy przepustnicy) i ze dzieje sie tak dlatego ze przy wciskaniu gazu

Hmmm a macie szczelne rury chlopaki chodzi mi o ta gumowa rure laczaca filtr powietrza z silnikiem mialem male pekniecie na karbowanej czesci i madzia nawet potrafila gasnac przy kreceniu kierownica na biegu jalowym dziwne ale zakleilem i juz jest ok.

znalazłem w historii wątków to nie zakładam nowego tematu tylko się dołączam. mam podobny problem. na PB jest to mniej odczuwalne a na LPG (SGI) jest to odczuwalne bardziej. przy jeździe na niskich obrotach na gazie i wciśnięciu mocniej pedału przyspieszenia auto szarpie. wczoraj sprawdziłem dokładniej na biegu jałowym i na PB i na LPG dusi się po mocniejszym dodaniu gazu obroty spadają

oczywiście zgadzam się że przyczyn może być wiele. co do mojej madzi to przepływomierz i sonda lambda raczej sprawne bo inaczej wzrosłoby spalanie. kabli i świec nie sprawdzałem ale na pewno kwalifikują się do wymiany bo od zakupu nie były zmieniane a minęły już ponad 2 lata i ponad 50 kkm układ wtryskowy w gazie czysty filtry czyste poza tym reduktor po regenracji i rozdzielacz gazu

MAZDA 626 IV GE dziwne zachowanie pedału gazu

witam posiadam od 2 dni mazde mx6 1992r. silnik 2.0 v16 dziwne zachowanie mam pedała gazu jak wcisnę lekko leci jak szalony na trasie jak wdepnę do podłogi to czuje jak by tracił moc a jak delikatnie nogę spuszczam z gazu to w pewnym momencie odrazu odczuwalny przyrost mocy . wydaje mi się że tak nie powino być

dostaje za mało paliwa do powietrza regulacja filtry i powinno się poprawić

regulacja w ASO filtry made in mazda i dalej tak jest

Ja jakos wciskam gaz do dechy to kola miela jak szalone jak wciskam powoli to wszystko sie dzieje z umiarem. Cos macie nie tak chlopki. filtr powietrza filtr paliwa do wymiany.

filtra paliwa sprawdź na moje oko za mało paliwa idzie. ps. tak się dzieje cały czas czy tylko jak jest zimny

MAZDA 626 IV GE Dziura w puszcze filtra powietrza

od zakupu auta (juz na gazie) zauwazylem dziure wielkosci srednicy okolo 4cm w puszcze filtra pow pod wkladem z lewej strony moje pytanie czy ktos tak ma u siebie czy to poprostu musi tak byc do gazu dostosowane

MAZDA 626 IV GE Problemy po wybuchu gazu prosba o pomoc

Może zacznę od początku.Wszystko zaczeło sie od wybuchu na gaziew momencie przyspieszania coś strzeliło pod maską i silnik zgasłale zaraz odpalił i wszystko było ok.i tak aż do trzeciego wystrzałukiedy to hukneło naprawdę porządnie i wtedy auto przestało jeżdzić na gazie bo poprostu gasło ale na PB dalej jeżdziłoale odczułem znaczny spadek mocy i wysokie spalanie.Z biegiem czasu(dwa

Obejrzyj dokładnie to co podziało się pod maską. Przede wszystkim czy wszystkie elementy dolotu są szczelnecałe obudowa filtra powietrza czy któraś rura od płynu chłodniczego nie strzeliła itp. No i raczej na pewno szukaj nowego przeływomierza ten pewnie już nie żyje po 3 strzałach. Dla pewności możesz też sprawdzić kody błędów httpwww.mazdaspeed.plobslugakody.php

MAZDA 626 IV GE Blokowanie pedału gazu 626 97

Witam Zakupiłem dodatkowy samochód i padło na Mazdę 626. Niestety blokuje się gaz po dłuższym postoju. Przy pedale wszystko jest kontrolnie rozebrałem oczyściłem nasmarowałem. Jednak to nie pomogło. Odkryłem że coś blokuje się przy przepustnicy. Nasmarowałem ale nie pomaga. Co tam może blokować Miał ktoś taki przypadek

Nic nie da albo pomoże na krótko. Wykręć ją nic nie uszkodzisz. Pewnie jakiś filtr węglowy albo pojemnik służący do eliminowania zawirowań powietrza w dolocie. Wszystko jest na forum. Poszukaj.

MAZDA 626 IV GE Trzepie autem przy dodaniu gazu nie ciągnie na biegach(

Witam. na wstepie napisze ze nic interesujacego mnie nie znalazlem korzystajac z opcji szukaj pisze to bo nie chce by temat byl usuniety. posiadam mazde 626 GE 2.0 16V od pewnego czasu ale nie zawsze mam dziwny objaw otuz po odpaleniu autka jest okej natomiast po dodaniu gazu trzepie autem (takie uczucie jakby nie palily wszystkie cylindry) podczas jazdy przy mniejszych obrotach jest wszystko okej

Jak dodajesz gaz i wyje silnik czy obroty silnika rosną Jak silnik jest nagrzany to czy nadal jest ten efekt Kiedy wymieniane filtry świece kable Pozdrawiam marek

Tak obroty wzrastaja ale wtedy coraz bardziej trzęsie.. Na rozgrzanym silniku tez trzepie ostatnio musialem z ta usterka pokonac 30 kilometrow. filtry swiece i kable nie wiem kiedy byly wymieniane poniewaz autko kupilem jakies 5 miesiecy temu a nie wiem czy poprzednik wymienial Autko nie zawsze tak sie zachowuje. Raz wszystko okej. tzn odpalam i chodzi elegancko nie szarpie ani nic a sa dni ze zachowuje

No kolego i to był błąd z twojej strony Takie rzeczy wymienia się na dzień dobry po zakupie auta. Ja obstawiam kilka rzeczy które powinieneś zrobić i wymienić. 1. Dolej płynu do chłodnicy (bezpośrednio) na full rób to powoli możesz się zdziwić ile potrafi się zmieścić. 2. Wymień bezwarunkowo filtr powietrza świece i kable WN (podejrzewam że to one są głównym winowajcą problemów)

słusznie. popękany dolot powietrza puszki rezonansowe czy obudowa filtra mogą dawać własnie taki efekt.

MAZDA 626 IV GE silnik przerywa przy dodaniu gazu

Witam Mam problem z moją Madzią a mianowicie gdy dam gaz do dechy to zaczyna samochód szarpać gdy trochę popuszczę gazu to zaś lepiej przyśpieszy. Czasami po wdepnięciu gazu do dechy nie szarpie ale jakoś słabo przyśpiesza dopiero gdy pulsacyjnie popuszczam i dodaję gaz do dechy do lepiej przyśpiesza. Dodam że mam do wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów. Olej mi wycieka na silnik

ja miałem identyczne objawy w poprzednim aucie (vectra A) po wymianie filtru paliwa problemu nie było...

MAZDA 626 IV GE Problemy przez odwrotnie założony filtr powietrza. Problem rozwiązany

Witam Wszystkich od roku czasu jeszcze mazdą 626 2.0 16V DOHC 94r. I jak do tej pory jestem z niej bardzo zadowolony i nie mialem zadnych problemów. Ale tak tydzien temu wlozylem filtr powietrza odwrotną stroną (do gory nogami) wszystko ok a po przejechaniu 150 km auto zaczeło sie dusic tak jakby był nieszczelny dolot ja mu na gaz a on sie dusi. po czym założylem nowy filtr i wyrażna poprawa

gazu nie mam nie miałem i nie będę miał Dzisiaj sprawdziłem że po zdjęciu przepływki też się dusi czyli coś głebiej jest( Kompa też zresetowałem tylko nie wiem z czego skoro nie świeciła sie kontrolka check no ale dobra odłączyłem klemy i wcisnąłem hamulec na minute a propo check engine to prawda nie ma napisu tylko namalowany silnik mógłby mi ktoś wysłać serwisówke do 94 r. na maila crupekwp.pl dzieki z góry

Myslę ze wina lezy w paliwie zbieg okolicznosci jak nie masz gazu to wtryski zostaw w spokoju sprawdz swiece jak to pisał Tomek . Mysle ze w takich przypadkach trzeba miec samochód przed nosem temat rozrosnie się na 5 stron a Ty nadal bedziesz stać w miejscu.

MAZDA 626 IV GE Spadajace obroty przy naciskaniu pedalu gazu ....

Witam Mam taka dolegliwosc nie jest to moze uciazliwe ale wystepuje ...a zastanawiam sie dlaczego otoz jak zapale silnik i jest rozgrzany i dojdzie do swoich obrotow na luzie to gdy naciskam delikatnie pedal gazu wskazowka obrotomierza spada w dol i po chwili idzie do gory no a za tym idzie lekkie zdlawienie silnika a potem juz obroty sa prawidlowe.... Co to moze byc .... Obroty na luzie sa stabilne .......

Nie wiem czy S-5 mam taki z kablami wychodzacymi prosto (czyli w kierunku przodu auta a nie do gory). Wymienialem rok temu na YEC (z japan carsu). Zastanawiam sie czy to nie coś z układem paliwowym może trzeba filtr paliwa zmienić...

raczej nie zaszkodzi tylko że u mnie problem jest wyczuwalny na Pb a na LPG jest o WIELE gorzej więc filtr paliwa u mnie nie maiłby nic do gadania. ale w twoim przypadku na pewno od filterka bym zaczął

Ja miałem identyczny problem winny okazał się filtr paliwa sprawdź to w pierwszej kolejności

MAZDA 626 IV GE Zacinający się pedał gazu.

Ostatnio zauważyłem że przy pierwszym użyciu pedał gazu podczas porannego odpalania auta ma on tendencję do lekkiego zacinania się.Dopiero po mocniejszym naciśnięciu odblokowuje się i jest ok. Proszę o radę.

Dobre sobie. Od kilku dni mam to samo ale temat musiałem odłożyć na później. Mam ciekawszy problem (proszę o wybaczenie to nie ten temat wiem) ze stukającymi zaworami najprawdopodobniej. Po zakupie silniczek mruczał idealnie. Po wymianie oleju filtra pasków po przejechaniu ok. 1kkm pojawiły się stuki. Jutro jadę do zaufanego mechanika. Na forum przeczytałem wszystko na ten temat. Śledziłem

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 (GE) Opinie

Witam Was wszystkich. Myślę że w tym miejscu mógłby przy okazji stworzyć się nowy interesujący temat czyli 626 Otóz przymierzam się do zakupu Mazdy 626 z roku 1994-1996. Co powinienem wybrać 626 V6 2.0(2.5) 24V czy 626 R4 16V Chodzi mi głównie o aspekt trwałości i niezawodności silnika. Jak zapewne większośc z nas nie mam góry pieniędzy i chciałbym aby to auto trochę mi

radość z jazdy (przynajminej jak dla mnie) tak więc polecam manual a na pewno nie polecam cronosów z awtamatem fordowskim no chyba ze masz na zbyciu ze 4000PLN to wtedy luzik 3) 5-6 lat pojeździsz bez stresów nawet jak kupisz rocznik 92 pod warunkiem ze nie kupisz zajeżdzonego auta a w dodatku po niezłych przejsciach. Jest to trudna sztuka ale do wytrwałych świat należy... 4) LPG w mazdach

ja mam 18 rocznik 94 przebieg 240000-na razie hula aż miło nie stuka bo faktycznie trzymanie poziomu oleju prawie na max ucisza stukanie. moje autko jest również z holandii i nie powiedziałbym że jest gołe ale szału też nie ma. do tego silnik stan dobry blachara (poza przypadłościami mazdowskimi) bez zarzutu. wymienić musiałem tylko tarcze z przodu no i płyny paski i filtry. pali 65-10

MAZDA 626 IV GE Problem z odpaleniem Mazda 626 GE

Witam Jak wyżej mam problem z odpaleniem samochodu a mianowicie dzieje sie tak że jak rano dopalam (zimny motor) to nie chce zaskoczyć za pierwszym razem dopiero jak odczekam około 15 sek to odpali ale dodając gazu obroty zamiast rosnąć to zaczynaja spadać i czasem zgaśnie dopiero z momentem przełączenia sie na gaz zaczyna pracować dobrze.A na ciepłym silniku tez nie chce złapać za pierwszym

MAZDA 626 IV GE Pompa PaliwaNie działa Brak Napiecia

Witam Przeczytałem wiele tematów natomiast żadne nie odzwierciedlał w 100 % mojego problemu a więc do rzeczy.Trochę na temat auta mazda 626 90 KM 95 r 1.8 Hatchback Instalacja Gazowa Sekwencja bez możliwości odpalenia bezpośrednio z gazu . Opis Problemu Przedwczoraj poszedł czujnik ciśnienia gazuz faktu braku możliwości dalszej jazdy auto holowałem pod dom aby następnego dnia

MAZDA 626 IV GE Dziwne szarpanie układem napedowym

Witam mazda 626 GE 2016V jade sobie spokojnie autem w granicach 90kmh na IV biegu gwałtownie zdejmuję nogę z gazu bez wciskania sprzęgła i nastepuje silne szarpniecie silnikiem tak silne ze auto skręca w lewą stronę() z jednoczesnym stukiem przy lewarku zmiany biegów powtarzam ten sam numer jednocześnie wciskając sprzęgło nic się nie dzieje. Auto sprawdzone na kanale żadnych

MAZDA 626 IV GE Diagnostyka Mazda 626

Witam Jak wykonać diagnostykę w mazdzie 626 GE 2.0i 16V bez wizyty w warsztacie. Od godziny przeszukuję forum i jedyne na co trafiłem to martwy link do strony httpwww.mazdaspeed.plwebwarsztatw ... .phpcobd Może ktoś pomoże.

Witam wszystkich i proszę o pomoc jestem nowym i szczęśliwym posiadaczem Madzi 626 GE 20 16V 97r. Dziś wykonałem test diodą i pokazuje mi błysk około 5sek.przerwy błysk długi i krótki 5sek.przerwy błysk długi 5 sek.przerwy błysk długi i około 10s przerwy i odnowa czyli BD 5s. BD BK 5s. BD 5s. BD 10s . i odnowa( BD- błysk długi BK błysk Krótki ) Na teście ABS pokazuje BD Bk BD 2xBk

MAZDA 626 IV GE odciecie przy 3500 rpm

Witam Dlugo szukalem i nic nie znalazlem o kolejnym problemie ( pierwszy dzieki Wam rozwiazany ) który mnie a wlasciwie Mazde dreczy. Postaram sie w miare opisac o co chodzi. Mowa o 626 GE 2.0 16v. 97 rok. Troche dlugi bedzie opis ale nie chce pisac ze nie chodzi i pytac dlaczego bo to sie mija z celem Auto zapala normalnie wolne obroty ok chodzi cichutko. Podczas jazdy wszytsko pieknie do okolo 3-35

MAZDA 626 IV GE Problem z obrotami (626 GE FP 92r. LPG)

Witam mam problem z obrotami starałem się znaleźć informacje na forum ale te co znajdowałem nie pasowały do mojego problemu. posiadam Mazde 626 GE 92 rocznik 1.8 zagazowana Stagiem. Otóż w mojej Maździe mam taki problem że na benzynie i na gazie spadają strasznie obroty podczas wrzucenia biegu jałowego podczas jazdy spadają tak bardzo że auto gaśnie. Sprawa wygląda tak że jak włączę

MAZDA 626 IV GE [626 1.8 lpg] Problem z dławiącym sie silnikiem na benzynie

Witam mam problem gdyż po wymianie świec moze i wczesniej tez ale nie pamietam auto dławi sie na benzynie na gazie nie ma tego problemu idzie ładnie a na benzynie troche sie dławi i zamula to właśnie jest dziwne. Może jest za wysoka mieszkana lub za uboga jak moge to sprawdzić zmienić jak wciskam pedał do konca na benzynie to auto skacze i dławi sie i wogóle nie idzie poza tym dzis zauważyłem

Witam dołacze sie do tematu. Mam podobny problem. Zaczne od poczatku... Mam mazde 626 1.8 fp na poczatku byl gaz II generacji i mi pozadnie strzlelalo po czym polegly dwie slynne przeplywki b577.... po wielu rozwazaniach zdecydowalem sie na zalozenie sekwencji DT gas wiec zlozylem madzie tak jak powinna wygladac przy pracy na samy pb (bez miksera i innyk dodatkow). No i zaczely sie schody przy odpaleniu

MAZDA 626 IV GE [626 1.8 FP LPG SGi] Dusi dławi na pb na zimnym nie pojedzie. Problem prawie rozwiazany

Witam przekopałem całe forum juz wielokrotnie sa podobne tematy ale juz wszystkie chyba rozwiazania probowalem. Zaczne od poczatku... Mam mazde 626 1.8 fp na poczatku byl gaz II generacji i mi pozadnie strzlelalo po czym polegly dwie slynne przeplywki b577... po wielu rozwazaniach zdecydowalem sie na zalozenie sekwencji DT gas wiec zlozylem madzie tak jak powinna wygladac przy pracy na samy pb (bez

MAZDA 626 IV GE Problem z odpalaniem.

Szukałem szukałem i nie znalazłem podobnego tematu.Posiadam mazdę 626 1.8 16v ponoć z 1997 roku 105 koników ma założoną 5 generacje gazu(ciekły wtrysk gazu)ładnie chodzi wszystko jest ok lecz przy pierwszym odpaleniu lub też jak dłużej postoi to trzeba kręcić dłużej rozrusznikiem żeby załapała.A jak odpalę i zgaszę a następnie spróbuje jeszcze raz to odpala bez problemu.Może

MAZDA 626 IV GE Skaczące obroty biegu jałowego oraz oszroniony reduktor lpg

samochód 626 GE silnik FP37066 rok 96 przebieg 142 kkm w tym 14 na LPG LPG GSI Omegas Landi Renzo objawy samochod zapala idealnie i wchodzi na ok 2 tys obr wszystko jest OK do momentu gdy silnik zaczyna łapać temperaturę ok. 80 st. C (wskazówka temp. w pozycji pionowej) obroty zaczynają skakać od 700 do 2 000 wahania obrotów są bardzo regularne (wzrost i spadek trwa ok 25 sek) po przejechaniu

MAZDA 626 IV GE Problem z obrotmi biegu jałowego (626 GE FP 96r.)

Witam serdecznie wszystkich i przepraszam jak zle zacząłem wątek Problem dotyczy mojej madzi 626GE 18 96r. a mianowicie po nagrzaniu silnika obroty pieknie spadaja i sa idealne Rzecz w tym ze gdy tylko dodam lekko gazu to obroty zawieszaja sie na poziomie 1200brotówi tak jest dopoki go nie przydławie sprzęgłem po czym spadaja na swoje miejsce i tak w kółko Przepustnice przeczyściłem wrac

MAZDA 626 IV GE Spalanie naszych mazd GE (626MX6Cronos)

EDIT Szyna PROSZĘ WPISYWA DANE DOTYCZĄCE SPALANIA W TAKIEJ FORMIE Model (626MX-6) Generacjarok produkcji (GE) Silnik symbol pojemność i rodzaj paliwa (FPFSKLKL-ZE PBLPG) Oraz Trasa lub Miasto lub Cykl mieszany.[size] Przykład mazda 626 GE 1994r FS 2.0i 115KM 16V 4DOHC Miasto 10.7l100km Trasa 7.8l100km (780km) Cykl mieszany 82l100km (60%Trasa40%Miasto)

Po pierwsze temat zalozony w nie odpowiednim dziale wystarczy poszukac a wszystko pisze jak BYK. co do spalania to po 1 jest zimniej i wiecej pali 2 2generacja gazu potrafi palic tyle 3 zalezy od jakosci gazu 4 zalezy od kierowcy i stylu jazdy 5 kable Wn. swiece filtry kiedy wymieniane 6. lpg kiedy ostatnoi czyszczony i regulowany wymiana filtrow lpg Moja pali 85-9l a 10 to maxprzewaga trasa 100-110kmh

1 jest zimniej i wiecej pali -nie ma roznicy auto stoi w ogrzewanym garażu 2generacja gazu potrafi palic tyle ------------ha hahah 3 zalezy od jakosci gazu 4 zalezy od kierowcy i stylu jazdy opon pogody itd 5 kable Wn. swiece filtry kiedy wymieniane wymienia w wakacje ngk 6. lpg kiedy ostatnoi czyszczony i regulowany wymiana filtrow lpg czyszczony miesiac temu i regulowany z wymiana filtra lpg odnosnie

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 2.0 16V IV gen.1992r ponad 20 litrów bęzyny na 100km

Spalanie ponad 20 litrów na 100km. Wymieniłem palec kopułkę świece przewody WN przepływomierz sonda lambda czujnik temperatury ten czujnik co jest w filtrze powietrza.Nic się nie zmienia auto jak się rozgrzeje kicha skaczą obroty na biegu jałowym i kicha po dodaniu lekko gazu.gazu NIE POSIADA.Miałem ale już nie mam. Odwiedziłem już 4 mechaników i nic nie wnieśli. 04 Czujnik położenia

MAZDA 626 IV GE Wycieka płyn chłodniczy tylko skąd

WITAM Mam 626 GE benzin 1.8 (bez gazu) Ostatnio jadąc zauważyłem że auto się grzeje. Wcześniej widziałem kilka kropli płynu chłodniczego ale dolałem i myślałem że będzie dobrze. Niestety nie jest. Poobserwowałem trochę i zauważyłem że płyn leci z prawej strony silnika. Gdzieś jakby pod puszką filtra powietrza. Czy ktoś może miał taką przypadłość czy tam jest jakaś konkretna

MAZDA 626 IV GE Brak mocy jaki powód

Samochód nie ma przyspieszenia i bardzo się męczy trzeba bardzo żyłować na bigach żeby normalnie jechać. Praca silnika na wolnych obrotach bez zastrzeżeń po wciśnięciu gazu do dechu to przymula go a dopiro po chwili wchodzi na obroty. Proszę o jekieś rady co to może być NIE MAM gazu

Odświeżę nieco temat spadku mocy... Mam niezagazowaną 626 1.8 90KM oraz problem z silnikiem. Silnnik osiąga prędkość max ok 130kmh a przy dociśnięciu pedału gazu na IVV biegu gokręca z trudem do jakiś 4000rpm Wymieniłem świece i przewody WN. Pomiar ciśnienia wykazał 130115110 oraz 115 na poszczególnych garach. Nie wiem gdzie najpierw szukać przyczyny żeby jak najmniej spustoszyć

MAZDA 626 IV GE Co to za elementy

Witam przy ostatnich problemach z chłodzeniem w mojej mazdzie (problem rozwiązany) znalazłem dwa elementy niepodłączone do instalacji oba są z tyłu silnika. Niestety nie mam kanału aby sprawdzić od dołu czy nie ma jakiś luźnych kabli nigdzie nie podłączonych a od góry nie widać. 1. jest jakiś czujnik obok filtra oleju wkręcony w blok silnika 2. pod przepustnicą jest jakis walcowaty

W końcu dzisiaj zrobiłem foto httpwww.krawcowa.pltmpP1100022.JPG httpwww.krawcowa.pltmpP1100024.JPG Mocowanie przepływomierza do obudowy filtra powietrza to taka troche partyzantka bo poprzedni właściciel po założeniu gazu miał strzały rozwaliło mu obudowę więc założył stożek a resztę wyrzucił strzały ustąpiły. Kupiłem na szrocie cały dolot powietrza od mazdy 626 ale jednak

MAZDA 626 IV GE Silnik nie wchodzi na obroty rozwiązane

Wtam wszystkich klubowiczów Zaczne od tego ze niedawno stalem sie wlascicielem MAZDY 626 2.0 16V GE FS LPG a problem polega na tym ze nikt jak dotad nie potrafi mi powiedziec co jes z tym autkiem nie tak. Objawy silnik nie wkreca sie na obroty plynnie tylko z takim jakby pierdzeniem niema mocy szarpie jadac ze stalym polezeniam nogi na gazie i stala predkoscia z wiekim bulem osiaga 180kmh podejzewam

MAZDA 626 IV GE Problem z odpalaniem na benzynie (626 GE)

Witam mam problem z odpalaniem na benzynie. mazda posiada LPG. Gdy jest ciepło to jeszcze jak cię moge ale gdy mróz to strasznie ciężko pali. Poza tym auto jest słabsze na benzynie wolniej wchodzi na obroty i ma marne przyspieszenie spadają także obroty do około 200-300 na gazie chodzi dobrze i dobrze przyspiesza. Proszę o radę (wykluczam przepływomierz)

Witam Pozwolę sobie podłączyc do tematu Może koledzy z Mazdy znają taki przypadek Silnik FS 2.0 115KM Dziś pojawił się u mnie problem z odpalenia autka Mam lpg i w tym trybie auto odpala i normalnie jeździ... i na pb też normalnie jeździł do dziś... W trybie benzyna nie chce odpalić jak do tego doszło Miałem mało już paliwa (wskazówka leżała) więc jechałem na stacje a po zatankowaniu

MAZDA 626 IV GE Dławi się przy przyspieszeniu i czasem przerywa

Objawy sa takie ze czasem przyspiesza ladnie a czasem 1 buta 2 buta i tak w polowie biegu dopiero dostaje kopa jak by vtek sie załączał dopiero na 3 tez czasem tak jest. Czesto tez mam tak ze 3 bieg 1.5rpm dodaje gazu i sie dlawi jak by paliwa brakowalo oraz czasem po hamowaniu obroty spadaja do 150-200 ale to wina przepustnicy bo byl taki watek o tym. filtr powietrza jest nowy świecie maja 30tys. Jedyny podobny watek to ten httpforum.mazdaspeed.plviewtopic.ph ... ightdlawi

MAZDA 626 IV GE Profilaktyka ocena jakości części niepokojące odgłosy przy hamowaniu silnikiem niska V max

Od niedawna jestem właścicielem pięknej Madzi. Przyjechała do mnie z Niemiec. Niestety coraz częstszą modą jest podkręcanie liczników. Auto z XII 96 miało na liczniku 95000 km. Niby prawdopodobne ale na śrubkach przy zegarach przy podświetleniu latarką widać delikatnie zdarty lakier. To jedno. Drugim objawem jest słyszalne delikatne drganie w okolicy zegarów przy obrotach ok. 1500.

MAZDA 626 IV GE Problem z automatem

Jak już część forum wie od niedawna jestem posiadaczem cronosa 2.0 16v w automacie. Zrobiłem nią już 1000km i generalnie jest w miarę ok.. w miarę dlatego że po przyjrzeniu się bliżej okazuje się że chłodnica jest nie oryginalna ma odwrócone króćce tj z lewej wychodzi górą i wraca na prawo wężem z prawej dołem i leci w lewo równiez przedłużonym wężem na bank po tym jak

MAZDA 626 IV GE Falujące obroty po uruchomieniu na ciepłym silniku i spadki obrotów 626 GE FP

Borykam się z problemem falujących obrotów zaraz po odpaleniu na ciepłym silniku przez jakieś 5 10 sec na zimnym start ma super 3 dni stania na mrozie i odpala od strzała albo od dwóch i trzyma 1.500 tyle że wtedy działa ssanie. No i zdarza się że podczas jazdy przy hamowaniu przy wrzuceniu na luz w czasie jazdy albo przy parkowaniu obroty mi spadają za nisko do jakiś 500 450 i wtedy

Prawie zawsze tak robię w tym wypadku poszukałem trochę pobieżnie bo nie miałem za bardzo czasu. Liczyłem że może ktoś delikatnie naprowadzi albo coś podpowie . btw. całkiem fajny ten mondek z Twojego ogłoszenia jakbym nie miał Magdy to kto wie . Całkiem możliwe że ucierpiała od strzału u poprzedniego właściciela. Kupiłem ją już w takim stanie (z rozregulowaną instalacją na

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi