części samochodowe nanodatex

mazda 5 piasta

Samochody związane z zapytaniem mazda 5 piasta

Pytania i odpowiedzi: mazda 5 piasta

MAZDA 626 IV GE Wymiana szpilek w piastach przednich kół na dłuższe

Jestem na etapie zakładania dystansów. Potrzebuję wymienić szpilki na troche dłuższe. Moje pytanie jest takie czy jak odkręcę tą śrubę trzymającą piastę to czy wyjdzie ona (piasta) bez problemu Uda się zrobić całą operację bez wymiany łożysk Szpilki rozumiem że normalnie wybijam albo wyciskam na prasie Z góry dzięki za odp

W jakim samochodzie Jeśli w GE to niestety musisz mieć ściągacz ewentualnie oczywiście można zdemontować zwrotnicę i na imadle to wybić na siłę młotem weź pod uwagę że przy wyciąganiu piasty szlag trafi łożysko więc trzeba niestety go wymienić przy wprasowywaniu piasty z powrotem w zwrotnicę. Wybijesz młotkiem

thx za odpowiedź. Kurde trochę szkoda łożyska kupować trochę poszukałem na ten temat i znalazłem 2 tematy viewtopic.phpf127&t63950&p1633788&hilitwymianaszpilekp1633788 i taki Jaksa tak to opisał jakby nie był to problemhttpwww.mazdaspeed.plforumviewtopic.phpf125&t27882&p398964&hilitwymianaszpilek626p398964 Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły jak to zrobić bez kupowania łożysk

Napisz w jakim aucie w końcu.

aaa no w 626 ge w tym dziale jest wątek przecież

MAZDA 626 IV GE Mazda 626 MX-6 (GE) Poradniki i Fotorelacje (FAQ)

Model 626MX-6 GE 1992-1997. Silniki KL 165KM 24DOHC 2.5L V6 1992-1997 KL-ZE 200KM FS 115KM 16DOHC 2.0L R4 1992-1997 FP 90KM 16DOHC 1.8L R4 1995-1997 FP 105KM 1992-1995 RF-CX 75KM Comprex 8OHC Diesel 2.0L R4 1992-1997 PORADNIK Ważna informacja (Regulamin) Wszystko na temat instalacji LPG (dział LPG) Chcesz się pochwalić swoim samochodem zapraszam (dział Nasze Mazdy) Tutaj kieruj pytania

Zobacz Piasty, łożyska tylne do MAZDA 5

MAZDA 626 IV GE Różnice pomiędzy mazdą 626 europejską i 626 Cronos

Czy ktoś może mi wytłumaczyć czym się różni Crosnos od zwykłej 626 pozwa lepszy wypasem Cronos to sedan a 626 liftback ale co jesze mają inne

zostaje jedynie wymiana podobają mi się jednoszybowe te co mam chciałbym w miarę możliwości je zostawić. światła z tyłu mam czerwono białe kierunki świecą na czerwono czy to jest problem. Dodam że auto w kraju jest od 2001 roku mam papiery potwierdzające przegląd zerowy oraz w dowodzie wszystkie przeglądy coroczne. Czy układ wydechowy jest znacząco inny niż mazdach

MAZDA 626 IV GE ABS w dieslu..

Witam Od niedawna jestem posiadaczem mazdy 626 GE 2.0 Comprex. Ponieważ mój model jest wersją baaardzo ubogą a kupiłem go za niewielkie pieniądze postanowiłem go delikatnie doposarzyć Oczytałem się wiele na temat klimy którą będę zakładał regeneracji comprexa wiem też że założe elektryczne szyby do mojego cacuszka ale nigdzie nie znalazłem na forum informacji o ABS-ie. Stąd też

Nie wiem skad jesteś ale miałbym wszystkie części aby wyposażyć mazdę w ABS. Oprócz czujników i pompy a nawet korektora jest jeszcze spory zestaw elektroniki pod kokpitem trzeba zamontować. I ciekaw jestem czy główna wiązka auta jest różna w dieslu i benzynie Ale szczerze mówiąc nie wiem czy jest sens taki się bawić bo ten ABS w tych starych mazdach wcale taki udany nie jest jak

MAZDA 626 IV GE Wymiana łożyska popmpy wspomagania (Mazda 626 GE KL)

Czy ktoś samodzielnie dokonał takiej operacji w swojej pompie czy da się to łożysko wyjąć bez rozbierania całej pompy Co przy okazji razem z łożyskiem wymienić i czy są jakieś niespodzianki na które trzeba przy tym uważać. Jak by jeszcze ktoś znał oznaczenie tego łożyska to już wogóle bym klaskał uszami.

wymienić można w każdej chwili ale nowe łożysko to w takiej pompie nie będzie i nie wiadomo jak długo jeszcze pochodzi. Ja chce to sam wymienić i prawdopodobnie da się to wymienić nawet nie wyjmując pompy z samochodu wkręcając w piastę dłuższe śruby po zdjęciu segera piasta z wałkiem i łożyskiem powinna wyjść na zewnątrz. PO wymianie łożyska delikatnie wbić całość z powrotem i zabezpieczyć. Prawdopodobnie jutro się tym zajmę.

MAZDA 626 IV GE Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)

Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I) Wprowadzenie Elektroniczny Moduł Sterujący w sposób ciągły sprawdza sygnały pochodzące z poszczegól-nych czujników układu silnika skrzyni biegów ABSu poduszek powietrznych i innych ele-mentów samochodu. Prawidłowość odczytywanego sygnału porównywana jest z wzorcami zapisanymi w pamięci stałej sterownika. W przypadku wykrycia

No podstawa to chyba wyczyszczenie pierścieni ABSu na piastach i czy dobrze są przymocowane czujniki. Może błędy biorą się z niewyraźnego sygnału. Można też sprawdzić wtyczki nie powinno być trudno je znaleźć pod plastikami bagażnika i pod maską. Więcej nie powiem bo średnio w tym temacie się znam

MAZDA 626 IV GE Zapieczony przegub

Witam jak w temacie zapieczony przegub nie idzie go wyjąć z piasty pierwsza próba młotek 5tka i nic dalej ściągacz zaczep ramiona pękł. Tylko zniszczyłem gwint dla nakrętki dociągającej. Zmieniałem niecałe 2lata temu z drugiej strony też z wielkim oporem wyszedł dodam że smaru w piaście niebyło. Trudno bez prasy się nie obejdzie oby piasta wytrzymała bo łożysko jest spisane na

W maździe zdarza się ...dosyć często miałem kilka takich przypadków i jak były sprawne przeguby zewnętrzne to przy wymianie np. sprzęgła wyciągałem razem z piastą półoś Zdarza się też że nie idzie odkręcić nakrętki albo nakrętka zrywa gwint ale jak wymieniasz przegub to nie problem Tak że Twój przypadek nie jest odosobniony

MAZDA 626 IV GE Stukanie z tylnego koła

Witam Mam nadzieje że ktoś w forumowiczów pomoże mi z problemem z którym zmagam się już od jakiegoś czasu. Otóż chodzi o dziwne stukanie z tylnego prawego koła. Dźwięk jest charakterystyczny grzechotanie bardzo podobne jak w przypadku uszkodzonego przegubu. Ponieważ zbliżał się termin badania technicznego konieczny był remont zawieszenia. Wymienione zostały wszystkie amorki osłony

Czesc kolego. Ciekawa sprawa bo wlasnie poraz pierwszy zalogowalem sie na tej stronie a juz trafilem na watek z ktory uporalem sie dzis. Mialem ten sam problem czyli stukanie i grzechotanie w tylnym prawym kole. Pewnie ucisza Ci sie nieco przy hamowaniu a nasila po dluzszej jezdzie Niestety moja diagnoza jest niekorzystna. Jest to lozysko. Niestety zintegrowane jest z piasta a taka czesc jako orginalna

MAZDA 626 IV GE Gdzie ustawia się kąt pochylenia koła (626 GE Comprex)

Witam.Małe pytanie.W którym miejscu ustawia się kąt pochylenia koła przedniegoBo zamierzam wymienić amortyzatory a opinie są różne...że na łożyskach mcpersonainni twierdzą że na śrubach łączących amortyzator z piastąJak będe wymieniał to na co najlepiej zwrócić uwage

Tylko na górnych mocowaniach amortyzatorów obracając je wokół własnej osi. Na łączeniu amortyzatora z piastą mógłby ustawiać jakiś rzeźnik.

Masz na myśli te 8 lub 10 śrubco przykręca się poduszke do kielicha Tylko na górnych mocowaniach amortyzatorów obracając je wokół własnej osi. Na łączeniu amortyzatora z piastą mógłby ustawiać jakiś rzeźnik.

MAZDA 626 IV GE Jak hamują Wasze Mazdy

Witam Jedziemy asfaltową drogą o suchej nawierzchni z prędkością 80-90 kmh wciskamy pedał hamulca do oporu i co się dzieje w waszych autach U mnie wygląda to tak 1. czuć gwałtowne szarpnięcie ale nie na tyle silne aby pasażer przypięty pasami zaliczył glonojada na szybie nawet nie ma efektu zablokowania pasów kierowcy to nie dotyczy bo trzyma kierownice i wciska pedał. 2. załącza

Panowie czy ktoś z was wymieniał bębny w Cronosie (GE) bo lookam po forum i gdzieś się coś przewinęło że w IC mają takowe. Przywozili mi już ze 3kpl i nic nie mogę dopasować bo jak nie 4śruby to piasta w bębnie itp. Bujam się już z tym tematem ze 2miesiące a hamulce z tyłu słabawe Jak ktoś zna temat to proszę o jakiś nr kat. albo namiar na nie. Dodam jeszcze że w IC w katalogu na stronie mają szczęki a nie mają bębnów.

MAZDA 626 IV GE Klekotanie po wymianie klocków i tarcz tył (626 GE FS)

Witam jestem po wymianie klocków i tarcz z tyłu mojej Madzi. Najpierw wymieniłem same klocki do starych tarcz ale były one zjechane nierówno i w lewym kole już metal się wżynał w tarcze po tej wymianie po przejechaniu jakiegos dystansu z lewego koła dochodziło straszne chrobotanie które ustepowało po wcisnięciu hamulca nożnego lub chociaz na jeden zabek recznego Pomyslalem ze to wina

zapomnialem napisać że problem się rozwiązał po dokreceniu imbusa od rewcznego o pol obrotu. natomiast mam inne pytanie czy tarcze w GE są przykrecane do piasty czy tylko trzyma je zacisk u mnie nie bylo srubek aby skrecic z piasta ba otwory nawet nie pasują i teraz nie wiem bo prawa tarcza lekko brakuje jej docisniecia i stuka i teraz nie wiem czy powinny byc przykrecone czy sa zle zalozone ze stuka

Powiem Ci szczerze że nie wiem o co dokładnie chodzi. szpilki ruszają się w piaście Z tego co napisałeś w poście wyżej to wnioskuje że poprostu Ci się wydaje że one się ruszają. Jak masz założona tarcze i ona jest nie jest przykręcona do pisaty to jak ruszasz szpilkami wtedy tarcza stoij w miejscu bo klocki ją trzymają a szpilki się ruszaja razem z piasta. Jeżeli dobrze zrozumiałem

MAZDA 626 IV GE Jaka jest długość oryginalnych szpilek

Jaka jest długość oryginalnych szpilek w piastach w MX-6 626 wie ktoś

MAZDA 626 IV GE Sworzeń wahacza

Oglądałem go sobie na wszystkie strony na razie bez zdejmowania wahacza i ni w ząb nie wiem jak go wymienić. Czy jest on w ogóle wymienny czy musze wywalić cały wahacz Wygląda jakby sworzeń był wciskany na jakiejś prasie albo co Ktoś wie jak się do niego dobrać

Spawy Kto to wymyslił W żadnym wypadku a jak ktoś nie wie dlaczego to niech sobie przetnie sworzeń i bedzie wiedział. Pomiędzy piastą a czopem kulistym jest wkładka z tworzywa a ono nie jest specjalnie odporne na temperaturę. Rozumiem że bez prasy demontaż i montaż sworznia jest mało prawdopodobny Konieczny jest w tym wypadku całkowity demontaż całego wahacza A ja sie tyle wczoraj napociłem z łącznikiem stabilizatora...

MAZDA 626 IV GE Zmiana silnika z 2.0 na 2.5 v6

Mam pytanie drodzy Mazdowicze otuż mam silnik 2.0 16v w mojej madzi i zastanawiam się nad kupnem 2 bo ten zaczął kopcić jak z komina a wcześniej zastanawiałem się już nad kupnem nowego auta ale z silnikiem 2.0. kożystając z okazji że ten się sypie chciałbym go zmienić ale nie na 2.0 a 2.5 v6. Co bym do tego potrzebował czy jest sens robieni tego (tzn tej zmiany) I jaki by był tego koszt z góry dzięki za pomoc

Jezu nieprawda ze w sroc pierdzielenia. Jak juz wyciagamy silnik to wyciagmy jeszcze kilka rzeczy. Polosie z piastami sanki wiazke do kompjutra poduchy Czyli raptem dniowka wiecje roboty

MAZDA 626 IV GE Łożysko w piascie przedniego koła

Ile to kosztuje go 626 Ge 93 2.0 16V Chodzi mi o łożysko i wymianę.

Więc trzeba się rozejrzeć za całą piastą

MAZDA 626 IV GE Przednie zawieszenie po spotkaniu z krawężnikiem PLS HELP

Niestety szczęście mi nie dopisało wczoraj wpadłem w poślizg i udeżyłem bokiem (prawy przód) w krawężnik . Jak na razie wygięły się dwie felgi i coś jeszcze. Po wymianie kół na przedniej osi w dalszym ciągu podczas jazdy coś wibruje(prawy przód). Podnosiłem auto wszystko w zawieszeniu wygląda ok zero luzu. Obracające się koło (na 4 biegu) w powietrzu bije lekko na boki jakby

MAZDA 626 IV GE Szumi z tyłu

Witam coś mi szumi i huczy z tyłu. Prawdopodbnie jest to lozysko. U mnie z tyłu są tarcze czy wymiana jest ciężka i czy duzo kosztuje. I jeszcze jedno wymienia się samo lozysko czy razem z piastą Pzdr

Z tyłu masz łożysko razem z piastą jeden element. Cena około 440zł wymiana ok 60. (ceny w wawie)

MAZDA 626 IV GE Szarpanie kierownicą przy większych prędkościach EPC do Mazdy

Witam wszystkich. Niedawno dolaczylem do szczesliwych posiadaczy madzi 626 2literki z 16zaworami z 1992 hb (model 92-97) .Auto sprawuje sie niezlenarazie wiekszosc tras to raczej po miescie ale pare razy zrobilem krotki wypad na autostrade i mam maly problem przy predkosciach powyzej 110 120kmh zaczyna szarpac kierownica.Auto jedzie prosto nie sciaga go na zadna strone ale te wibracje sa dosc mocno

Przyczyn moze byc wiele krzywa tarcza felgi brud miedzy piasta a felga zle wywazenie kolaopona moze byc walnieta.Wszystko to sprawdzisz w dobrym warsztacie oponiarskim ktory nie jest nastawiony na masowke tylko na jakosc.

MAZDA 626 IV GE Walka przy wymianie osłon przegubów dłuuugie )

Musiałem napisać ten wątek bo walczyłem z kumplem prawie 6h Ogólnie miała być to wymiana osłon przegubów zewn. osłon na amorkach i przy okazji łożysk na MacPhersonach. Prawa strona dzień wcześniej poszła w miarę sprawnie wszystko schodziło jak trzeba no może oprócz sworznia wahacza ciężko go było wyciągnąć. A na drugi dzień jak myśleliśmy że ta gorsza strona jest już

xXx ja nie kumaty w tych sprawach chodzi Ci o wyjęcie półosi z przegubu wew Nie zrobiliśmy tego bo jak dobrze pamiętam miało jakiegoś oleju dużo wywalic A przy naszej walce odpieliśmy wszystko co się dało oprócz właśnie półosi z przgubu wew. tylko na niej wisiała piasta razem z przegubem zewn. Ale mniejsza z tym pewnie i tak bez sensu gadam . Moja wiedza kończy się dokładnie na tym co zrobiliśmy a kroczek dalej jestem zielony i nie bardzo wiem co do mnie piszesz

FORD Chęć zakupu mk3 diesel co radzicie

Witam. Panowie mam zamiar kupić mk3 w dieselu i teraz moje pytanie co radzicie jaki silnik dieslowski najlepszy i z jaką mocą mam teraz z swoim 90km i troszke mało chciał bym coś ok 130km z tego co kiedyś wyczytałem to któreś silniki są bardzo awaryjne ( Pompo wtryskiwacze ) buda na pewno combi ewentualnie hb. Chciał bym abyście napisali mi jakie mankamenty maja te mondki i na co zwracać

Odnośnie ubezpieczenia Ubezpieczenie w PZU - OCACNW. OC 90% AC 100% - opłacone we wrześniu 2008 roku. Samochód ubezpieczone na kwotę 26.600 zł na cenę składa się NNW 99 zł AC 2.034 zł OC 1.561 zł 3.694 zł. W cenie oprócz zniżek jest także 5% rabatu za płatność w skali roku i 5% rabatu za kontynuację. Porównując ofertę PZU z innymi wiodącymi firmami ta wyszła najkorzystniej

VOLKSWAGEN STUKANIE W PRAWYM KOLE JADAC PROSTO

WITAM NIE UKRYWAM ZE JESTEM NOWY NA TYM FORUM I SZUKAM POMOCY WŁAŚNIE TUTAJ BO JEDEN MECHANIK TO DRUGI TAMTO PROBLEM POLEGA NA TYM ZE JADĄC SOBIE PROSTO NASZYMI POLSKIMI DROGAMI CO JAKIŚ CZAS SŁYCHA STUKI PO WRZUCENIU NA LUZ SLYCHA JE PRAKTYCZNIE CAŁY CZAS... STUKANIE TO CZASAMI JEST POJEDYNCZE A PO WRZUCZENIU NA LUZ PRAWIE ZAWSZE TAK JAKBY COS GDZIES WALIŁO NIE MAM ZIELONEGO POJECIA CO TO

Kolego kiedys gosciowi robiłem łożysko z tego co sie nie myle jakas mazda łozysko kosztowało jego z piasta jakies 300 zł pytałem sie jego czy to lewe koło on mówi tak tak lewe napewno to nie sprawdzałem wymieniłem lewe łozysko troche było roboty nie powiem ze nie gosciu przyjezdza i mówi ze jednak to prawe haha . Dziwięki przenoszą sie trzeba brac to pod uwage Jesli mówi ze łożysko w lewym kole to wymienic ewentualnie szukac dalej przyczyny

VOLKSWAGEN Zawieszenie tył

Witam Ledwie co troszke sniegu spadlo i zachcialo mi sie na recznym jezdzic zaje mozecie mi powiedziec co rozjeb z tylu w lewym tylnim kole albo raczej co ewentualnie bede musial kupic i ile mniejwiecej za to zaplace kolo wyglada jak w kamazie czyli wchodzi do srodka udezylem w kraweznik bokiem nie mam narazie jak zajrzec tam ale wiem ze oprucz felgi musialo mi cos jeszcze pujsc bo samo z siebie

Witam Belka raczej nie to kawałek dobrej grubej blachy nie to co np w mazdach. Sam zobacz piasta mogła puścić. Koszt hmm cos pewno kolo 100wki. httpwww.automotosklep.home.plwitryna.htm

Przykładowe oferty części samochodowych mazda 5 piasta

  • MAZDA 6 MAZDA6 PIASTA WAHACZ ZWROTNICA LEWY TYŁ - POZNAŃ-DĄBROWA (200.00PLN)
  • MAZDA 6 MAZDA6 PIASTA WAHACZ ZWROTNICA PRAWY TYŁ - POZNAŃ-DĄBROWA (200.00PLN)
  • mazda 6 mazda6 piasta przód tył 2.0 CIDT RF5C - Sobótka (105.00PLN)
  • MAZDA 6 MAZDA6 PIASTA WAHACZ ZWROTNICA LEWY TYŁ - POZNAŃ-DĄBROWA (200.00PLN)
  • MAZDA 6 MAZDA6 PIASTA WAHACZ ZWROTNICA PRAWY TYŁ - POZNAŃ-DĄBROWA (200.00PLN)
  • mazda 6 mazda6 piasta przód tył 2.0 CIDT RF5C - Sobótka (105.00PLN)
  • MAZDA 5 MAZDA5 MAZDA3 MAZDA6 PIASTA - BOBROWA (150.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi