części samochodowe nanodatex

mazda 5 czujnik położenia wału

Samochody związane z zapytaniem mazda 5 czujnik położenia wału

Pytania i odpowiedzi: mazda 5 czujnik położenia wału

MAZDA MX 5 [NB] Czujnik położenia wału korbowego

Witajcie Jestem nowy na forum i od niespełna miesiąca jestem właścicielem MX-5 (NB). Dzisiaj został zdiagnozowany w moim aucie błąd - uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Bardzo proszę o wskazówkę gdzie można w jakiś przyzwoitych pieniądzach zakupić ten czujnik. Z góry dziękuję i pozdrawiam Michał

httpallegro.plmazda-d...3425715829.html zaraz pewnie ktoś wyskoczy że to nie do MX-5 a ja odpowiem że zastosowałem identyczny tyle tylko że z mazdy 323 i działa bez zarzutu jedyna różnica to inna długość kabla no i oczywiście cena

_________________mazda mx5 NB 18 00r

Bo to ten sam czujnik co ma nie działać. Nawet kabel powinien być taki sam. Ostatnio wkładaliśmy własnie wersję z 323 do jednego czegoś kosztował coś około 70 PLN. Poszukajcie sobie po numerach Mitsubishi J5T27072 ten czujnik jest też w Fordach stosowany i wcale nie jest drogi. Po eM

Dzięki za pomoc. A tak korzystając z okazji czytałem że lubią się posypać też czujniki położenia wałka rozrządu. Czy tutaj też są jakieś zamienniki z innych aut

MAZDA MX 5 [NB] Dławi się po dłuższej jeździe

Mam problem z dziwnym zachowaniem miatki... Auto normalnie odpala silnik normalnie się rozgrzewa (wskazowka temperatury lekko ponad pół skali) i jesli jazda trwa nie dluzej niz 30 min wszystko jest ok. Jesli jade ok. 35-40 min. tzw. "jazdy warszawskiej" (czyli glownie korki ) to zaczyna się robić ciekawie. W pewnym momencie nieznacznie spada temperatura (wskazówka przechodzi na lekko

W jeepie takie jaja skonczyly sie wymiana CPS czujnika polozenia walu. Nie walka rozrzadu tylko walu.. jak mi sie rozgrzewal to cos mu przestawalo stykac i nie dawal poprawnych danych kompowi.

Sprawdź działanie czujników położenia wału i czujnika położenia wałków rozrządu. Czy w czasie kiedy auto się rozgrzeje nadal przesyłają informacje o stanie położenia wałuwałków do komputera. Niech podłączą Ci auto pod komputer i na wykresie oscylacyjnym sprawdzą czy czujniki przesyłają informacje w momencie kiedy auto jest silnie nagrzane (długo "gazuj" silnikiem na obrotach 4000 i wyżej). Jeśli któryś z czujników przy podwyższonej temperaturze nie prześle informacji do komputera auta to komputer odczytuje to jako błędne położenie wałuwałków i wyłącza silnik w celu ochrony. czujnik Halla ma to do siebie że kiedy silnik jest zimny mimo że jest padnięty nadal wysyła informacjepracuje jednak kiedy się nagrzeje - leci w kulki Ten problem zdarza się w NBFL. Jeśli nie da rady to dzwoń do ASO Mazdy Polska do Gorzowa Wkp. - tam jest główny mechanik mazdy na Polskę - Jak spece ze Szczecina Poznania i Warszawy wymiękają to tam odsyłają mazdy. AUTO KORDYL - Autoryzowana Stacja Obsługi mazda ul. Wawrów 111 - Gorzów Wlkp. tel. 95 728 90 32

No brzmi to sensownie co piszecie... Silnik mocno sie nagrzewa po otwarciu termostatu troche sie schładza (stąd lekko spadająca temperatura - bo spada nie bardzo tylko właśnie delikatnie) a przez to mocne nagrzanie świruje któryś czujnik położenia... Podjade jutro do Jaksy i zobaczymy czy uda się coś zdiagnozować. Sam bez kompa niewiele zdziałam Drogie te czujniki jakby trzeba było

Przy wymianie czujnika położenia wału trzeba zweryfikować kąt zapłonu. Wspornik słabo wspiera jego poprawne ustawienie. Zresztą czujnika wału i tak samodzielnie bez kanału lub podnośnika nie wymieni.

Zobacz Czujniki położenia wału do MAZDA 5

MAZDA MX 5 I zasada działania zapłonu w silniku 1.8 lub 1.6 z lat 89-97

Witam na jakiej zasadzie działa zapłon w mx5 1.8 lub 1.6 Chce się pozbyć elektryki i torche pobawić z silnikiem i założyć gaźniki od motocykla tylko nie wiem na jakiej zasadzie działą zapłon w tych silnikach Chodzi mi głównie o to żeby założyć silnik do innego samochodu postwić goły słupek z gaźnikami od motoru sam montaż ganiźników nie zrobi mi problemu tylko zapłon na

Podstawą do sterowania zapłonem w mx5 NA-NBfl są sygnały z czujników położenia wału korbowego i jednego z wałków rozrządu. Fizycznie w NA oba sygnały pochodzą z zintegrowanego czujnika zainstalowanego z tyłu głowicy w 1.6 na wałku dolotowym w 1.8 wydechowym. W NBNBfl czujniki są osobne jeden na kole wału drugi na wałku w głowicy. Na podstawie tych sygnałów seryjne ECU uruchamia

MAZDA MX 5 Pomocy Miata Nie Odpala

Witam Panowie pomocy.... Zmieniliśmy rozrząd w Mazdeczce i auto teraz nie chce odpalić Wszystko ustawione jak w książce nakazane. Auto kręci ale nie chce odpalić Iskra jest pompa paliwa działa Błędów żadnych komputer nie pokazuje CO TO MOŻE BY

O widzisz zapomniałem napisać NB 2000 rok 18 motor... szukać w rozrządzie ale nie ma co już... wałki na znakach wał również. czujnik położenia wału na swoim miejscu .... przy odpalaniu zachowuje się jak by był za wczesny zapłon......

Ja jak u siebie zmieniałem rozrząd to odwrotnie założyłem taką metalową tarcze z której czujnik położenia wału zczytuje informacje i też się głowiłem myślałem że przewody źle podłączyłem zapłonowe a on strzelał i łąpał ale zapalić nie chciał potem odkręciłem koło pasowe wału a za nim jest ta tarcza metalowa odwróciłem ją na drugą stronę i od razu zapalił więc może masz tą samą przyczynę załączam fotkę koło pasowe.jpg

problem nie został jeszcze rozwiązany.... Dzieki uprzejmości kolegi jakkomo z tego forum wykluczyliśmy pare rzeczy. Do jego mazdy zapięliśmy czujnik położenia wału czujnik położenia wałka rozrządu przepływomierz oraz moje cewki z kablami. Jego mazda odpaliła na tym zestawie bez najmniejszego problemu..... Nie chciałem już nadwyrężąc kolegi i nie zdzierałem pokrywy i plastików

Moim zdaniem ta czarna metalowa blacha z której czujnik położenia wału zczytuje informacje mogła się delikatnie obrucić poprzez ścięty kołek metalowy lub on wypadł podczas rozkręcania i blacha się przesuneła sprawdź czy na kole pasowym ten kołek ustalający siedzi

MAZDA MX 5 roznice w silnikach 1.8

Siema) było sporo o różnicach miedzy silnikiem 1.6 115km a 90km w NA ale mnie ciekawią różnice pomiędzy 1.8NA a 1.8NB.... co poza 10HP więcej pytam dlatego ze chciałbym nabyć MSa jak najszybciej ] i do 1.8NA robią MSy P&P a do 1.8NB niestety już nie( Sadzicie ze dało by rade wsadzić MSa dedykowanego do 1.8NA do silnika 1.8NB pozdrawiam Śluba

W temacie MSa jestem totalnym laikiem ale na chłopski rozum każdy komputer samochodowy zbiera i analizuje informacje z różnych czujników w samochodzie (sonda lambda przepustnica czujnik położenia wału czujniki położenia wałków rozrząduprędkość obrotowa silnika czujniki temperatur itd.) a następnie przekazuje sygnały do odbiorników takich jak wtryski zapłon....blablabla. Seryjny

MAZDA MX 5 [NB] Problem z odpalaniem zmulenie na zimnym

Witam problem ktory neka mnie od jakiegos czasu stal sie na tyle uciazliwy ze postanowilem zalozyc ten temat i poprosic Was o pomoc. Z gory mowie ze wertowalem forum ale nigdzie nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi ani tez symptomow identycznych z moimi. Do rzeczy Mam problem z odpaleniem zimnego silnika (rano lub po kilkugodzinnym postoju). Rozrusznik kreci ale potrzebuje czasem 5-6 prob zeby

SKODA OCTAVIA mazda 3 diesel - przy dodaniu gazu spadają obroty

Kolega ma mazdę 3 diesel i ma problem. Po odpaleniu gdy doda gazu obroty spadają. Gdy jedzie (próbuje jechać) też obroty spadają po dodaniu gazu. Dzieje się to na biegu jałoym jak i w czasie jazdy. Wcześniej żadko te zjawisko występowało teraz w zasadzie auto nie nadaje się do jazdy bo nie wejdzie na obroty. Wszystkie filtry były wymieniane dwa miesiące temu. Podpowiedzcie co to może być

A może to jakiś czujnik połozenia wału korbowego wałka rozrządu czujnik halla czujnik połozenia przepustnicy

MAZDA MX 5 I NIE odpala po swapie z 1.6NB na 1.8BP brak iskry i paliwa.

witam. Zrobilismy swapa w mazdzie mx5 z 1999 z silnika 1.6 16V dohc na silnik 1.8 BP dokładnie BP6D zmienne fazy rozrzadu.Została wymieniona wiazkasterownik silnika stacyjka wraz z immo i modułemczyli wszystko jak ma byc. Niestety samochod nie odpala brak iskry i paliwa.Mam pytanie czy ktoś dokonywał już takiego swapaGłowny proble który rzuca mi sie w oczy to to ze została mi wolna jedna wtyczka

Następny co grzebie przed zlotem Opis jest mocno zagmatwany. Ale. Zacznijcie od diagnostyki zasilania poszczególnych elementów zasilanie 12V i masa na wtyczkach czujnika położenia wału i wałka rozrządu (tam nie ma żadnego czujnika halla tak przy okazji) zasilanie i masa na wtykach cewek (obu) zasilanie na wtryskiwaczach sprawdzenie czy pompa paliwa działa połączenie pomiędzy

witam tyle mi sie udało dzis sprawdzic cewki-zasilanie i masa jestczujnik polozenia przepustnicy -zasilanie i masa jestzawor sterujący obrotami- zasilanie i masa jestczujnik położenia wału-zasilanie i masa jest.Lampka z immo nie daje żadnych oznak życia- wogole sie nie swieci.Kontrolka z alternatora nie pojawia sie. [ Dodano

MAZDA MX 5 Zapłon (ustawienia)

Witam wszystkich. Pytanie jak w temacie. ZyskistratyniebezpieczeństwaKto z was testował różne opcje i jakie opinie. Dziękuje za odpowiedzi i wszystkich pozdrawiam.

(mx5.prv.pl ) Domowy tjuning silnika Przyspieszenie kąta wyprzedzenia zapłonu to najtańszy i najskuteczniejszy sposób zwiększenia mocy silnika w MX-5 NA o kilka KM. MX-5 jest jednym z niewielu współczesnych aut z silnikami sterowanymi elektroniką gdzie na kąt wyprzedzenia zapłonu można wpływać ręcznie. W nowych autach (n.p.w NB) czujniki spalania stukowego pozwalają na maksymalne

MAZDA MX 5 Muli brakuje mocy przy ruszaniu.

Sprawa jest tego typu że na zimnym lub ledwo ciepłym silniku gdy ruszam auta od 2 tys muli. Dopiero od 3 tys jest już normalnie. Po 5 minutach nie ma problemu już. Co może być przyczyną tego Generalnie autko ostatnimi czasy muli zakres mocy na dole jest koszmarny nie można żwawo ruszyć. Już nie mówie tu o piszczeniu opon czy coś... W aucie ostatnio zostało wymienione -świece

naturalnie jest czujnik położenia wału. Czy nieszczelność przy tym czujniku może spowodować takie krzywe akcje czy cały czujnik jest do wymiany Jakby ktoś mi podpowiedział jaki numer części ma ta uszczelko pod czujnikiem w 1.6 115 byłbym wdzięczny.

MAZDA MX 5 [NB] Problem z obrotami na luzie

Dzisiaj wyczyściłem calutką przepustnicę jak trzeba sprawdziłem czy dolot nie bierze lewego powietrza i wszystko jest jak powinno być mimo to mam trzy problemy na luzie (na wciśniętym sprzęgle jest ok) 1. Jak silnik jest zimny to obroty spadają do 600 (jak skończy się ssanie) jak się nagrzeje wracają do normy. Zapewne gęsty olej w skrzyni stawia opór dlatego tylne koła się kręcą

w NB nie da się regulować kąta wyprzedzenia zapłonu no chyba że zrobisz fasolkę na mocowaniu czujnika położenia wału i go podniesiesz (przyśpieszysz zapłon) lub obniżysz (opóźnisz zapłon) w trybie diagnostycznym obroty mają być 800 - 50 kąt wyprzedzenia zapłonu 10 - 1 poza trybem diagnostycznym kąt wyprzedzenia zapłonu ma się mieścić między 6 a 18 ja z tego co pamiętam kody mrugałem diodą świecącą w złączu (na liczniku brak check engine)

W którym miejscu jest ta kontrolka w desce W trybie serwisowym mam skoki od 8001400 obrotów taka sinusowida kąt wyprzedzenia zapłonu też mi wtedy pływał ree będzie bardziej wiedział co się działo ja nie ogarnąłem tej skali. Sprawdzę czy dobrze siedzi ten czujnik położenia wału. Info z carspeeda nowy IAC kosztuje 3600zl

Wymieniłem dzisiaj IAC na inny nie było falowania obrotów po uruchomieniu w trybie serwisowym natomiast wciąż był problem z dławieniem po puszczeniu gazu oraz z wyprzedzeniem zapłonu na luzie w okolicach 0. Zmieniłem IAC z powrotem na swój i jest tak samo jak na pożyczonym więc sądzę że to nie on jest problemem. Podejrzewam teraz że to ustawienie zapłonu ma zły wpływ na obroty

15 raz to napiszę ale trudno. W trybie serwisowym ma być 10. Jeśli nie jest 10 sprawdź przede wszystkim montaż czujnika położenia wału i wałka. czujnik spalania stukowego ma znaczenie tylko poza trybem serwisowym tak samo jak czujniki temperatury.

MAZDA MX 5 Brak zapłonu.

Mam taki oto problem. Na calkowicie zimnym silniku (po nocy ) zjawisko to nie wystepuje. Chodzi o to ze nie ma w ogole zaplonu. Wyglada to tak odpalam somochod jade gasze po 20 min wracam i nie odpala. Zeby odpalil ponownie trzeba zakrecic rozrusznikiem i odczekac jakies 20 -40 min. Samochod moze stac i 3 h a i tak nie odpali jezeli wczesniej nie przekreci sie zaplonu i nie odczeka tych 20-40min.

miałem taką usterkę że na zimno zapalał a jak się nagrzewał to gasł i nie szło odpalić silnika ponownie dopóki nie ostygł. piszę o tym bo winny okazał się właśnie czujnik położenia wału a dokładnie przewód idący od czujnika do komputera - może to coś podobnego i warto sprawdzić czujnik albo spójność wiązki

MAZDA MX 5 [NA] witam chodzi o rozrzad

witam mam pytanie ale tylko do fachowcow w dziedzinie zmiany rozrzadu . posluchajcie przed wymiana paska jadąc na warsztat jadac polna drozka na biegu 2 rugim wcisnelem modniej gaz - mazda ostro zarzucilo tzn ladnie sie zebrala. Ok po wymianie paska okolo 3 godz. wyjezdzam z warsztatu ( auto oczywiscie wczesniej rozgrzane ) robie dokladnie to samo auto zamula nie ma az takiej mocy jak przed wymiana

MAZDA MX 5 moze ktos pomoc

witam od dwoch dni walcze z madzia po wymianie pierscinie i panewek(remont silnika) po zlozeniu nie chce odpalic nie wiem czy to ma znaczenie ale mechanik na poczatku przestawil zaplon o 180stopni na walkach rozrzadu wtedy wogole nie chcial gadac ale po ustawienu wszytko wg. danych kreci niby chce zaskoczyc ale wowczas rozlacza i mometnalnie wlacza wentylator chlodnicy wie ktos moze o co chodzi probuje

nie wiem jak w mazdzie ale podobne objawy mialem w audi. Przestawiony byl aparat zaplonowy na ktorym byl tez czujnik halla a komputer obliczal polozenie rozrzadu z czujnika połozenia wału i wlasnie poprzez halla z aparatu zaplonowego. Troche sie to rozjechalo i od razu odcinał zapłon. Nie wiem czy tak jest w mazdzie wiec jest to tylko wolna sugestia.

hm nie widze aby mazda miala w bloku czujnik polozenia walu jedyny jaki znalazlem to ten na walku rozrzadu niestety dzis nie podzialalem bo maraton w pracy wlasnie do warszawy tak mysle czy odczyt bledow cos pomoze jednak bardzo dziekuje i wyslucham kazdej rady bo koncepcji mi brak pozdrawiam

MAZDA MX 5 [NA] Wałek ssący w NA - zerwany klin

Cześć mądre głowy Jestem na finiszu swapa z 1.6 90km NA na 1.6 110 NBFL. Ze względu na czujnik CAS przełożyłem wałek ssący ze starego silnika. Przy okazji również wydechowy. Już witałem się z gąską gdy przy ostatnim odpaleniu silnika przy wejściu na obroty coś je Okazało się że zerwał się klin blokujący koło zębate na wałku ssącym. Czyli na szczęście problem na

Samochód stoi w Markach i dopiero dzisiaj uwało mi się zrobić zdjęcia. Oryginalne wałki z NBFL 1.6 110km. Góra I oznaczenie B6KP Dół E oznaczenie B8MC Wałki ssące z obu silników. Na górze z NBFL 1.6 110km oznaczenie B6KP Na gole z NA 1.6 90km oznaczenie B64J Jeszcze jedno zdjęcie porównujące końcówki wałków. Przyczyna dla której wałek został przełożony z silnika z NA do NBFL - w NA czujnik położenia wału jest na końcu i wałek musi mieć takie wycięcie (na dole). Wiązka została z NA więc trzeba było przełożyć też wszystkie czujniki oraz pokrywę zaworów. Poniżej wałek ssący z NA ze ściętym klinem. Dzisiaj odwiedziłem pana tokarza który zdjął ten "uchwyt mocujący wałek (na zdjęciu obok wałka nie znam formalnej nazwy) i okazało się że wałek się "zatarł" na tym elemencie. Z jakiegoś powodu się zablokował co widać na zdjęciu i w efekcie zerwało się koło zębate. Na tym zdjęciu widać lepiej uszkodzenie - widać że metal jest ścięty. I tak to wygląda. Czyli nie jest tak że "od tak" zerwał się klin. Pan tokarz zmierzył obwód wałka rozrządu w tym najszerszym miejscu i oto wyniki Na górze z NBFL 1.6 110km oznaczenie B6KP - 406 mm Na dole z NA 1.6 90km oznaczenie B64J - 400 mm Dodatkową korzyścią płynącą z przełożenia wałka z NA miał być zysk w postaci mocy gdyż wałek z NA miał być ostrzejszy. Jak to ma się do tych wartości Póki co zrezygnowałem wyjmowania tego ściętego klinu i trzeba się skupić na znalezieniu przyczyny. To jak to jest w tym wałkiem z NA To oryginał z wersji 90km czy jak ktoś kiedyś podejrzewał pochodzi z wersji 115km

MAZDA MX 5 [NA] Przepustnica a wysokie obroty

witam pomocy cholera cos znow spapralem wziolem sie za czyszczenie przepustnicy odkrecilem przemylem wydmuchalem nie rozkrecalem czujnika polozenia walu i nie odkrecalem tez tego czujnika podspodem przepustnicy uszcelnilem delikatnie sylikonkiem (doslownie musniecia aniola aby nic tam nie zakleic ) i du po odpaleniu ma wysokie obroty 1200 i za groma nie chce spasc nizej co jest nie tak pomuzcie

MAZDA MX 5 Koło Pasowe ( problem )

Niechciałem zakładać nowego tematu... Czy ktoś miał podobny problem w NB httpwww.youtube.comwatchvP75feCy_MRM Szukałem po necie ale znalazłem tylko u Właścicieli NA... Jeśli ktoś miał ten problem w NB i udało mu sie go rozwiązać proszę o wskazówke... Podobno w tej wersji silnika on nie występował.... Witam wszystkich szukam koła pasowego i nie moge znaleźć do mojej wersji

niet) to kolo bedzie pasowac tylko do 1.8 w NA twoje jest inne mianowicie ma wypustkę dla czujnika położenia walu ktrego w tym kole niema gdyż w silniku 1.8 z NA czujnik ten jest zastąpiony innym prawdopodobnie ale nie jestem pewien bedzie pasowac kolo pasowe z silnika 1.8 140KM z NB Pozdrawiam Sluba

MAZDA MX 5 I Brak paliwa i zapłonu po swapie (

Wczesniej niż się spodziewalem bo juz wczoraj nowy silnik trafil na swoje miejsce. Niestety przy próbie odpalenia okazalo się że nie dziala pompa paliwa a cewki nie daja iskry Rozrusznik kręci. Samochod posiadal zalożony przez poprzedniego wlasciciela ukryty wylacznik zaplonu ktory wymontowalem zaraz po kupnie - balem sie takiej wlasnie sytuacji. W trakcie obecnych poszukiwań wyszlo na jaw

Jeszcze jedna sugestia tak na gorąco. Nie jestem w stanie w tej chwili sobie przypomnieć a nie mam dostępu do materiałów. ECU _może_ nie uruchomić pompy paliwa i zapłonu dopóki nie ma informacji z czujników położenia wału i wałków o prędkości obrotowej silnika czyli na proste mimo że rozrusznik kręci to komp o tym nie wie. Czyli jakiś problem z podłączeniem czujników mógłby

MAZDA MX 5 problem z silnikiem

Witam. Mam problem. Związku z problemami z cewkami postanowiłem poeksperymentować z cewkami od innych aut. Wybrałem cewki od renault. Zamontowałem 1 szt. Posprawdzałem co i jak podłączyłem i wywaliło bezpiecznik ENGINE 15A. Wsadziłem drugi tak na wszelki wypadem 10A. Auto odpaliło ale chodziło nierówno i było słychać że na 2 garach inaczej i na 2 inaczej. Postanowiłem powrócić

podejrzewam że to jedna cewka padała na alem. dzisiaj rano nie odpalił ale miał ochotę. sprawdzę dzisiaj iskrę czy jest. Jak nie ma wogle to wina czujnika położenia wału korbowego jak będzie iskra tylko na jednej cewce to wina drugiej cewki. Jak by to była wina komputera to by nie chciał kręcić i nie odpalał i palił się czek engine. Mam rację czy się mylę [ Dodano

MITSUBISHI IV [CA5A 1.8] czujnik położenia wału

Wyskoczył mi błąd 22 - z tabeli na stronie naszego kolegi wyczytałem ze to czujnik p.wału Gdzie on się znajduje Muszę wymienić cały aparat zapłonowy czy może znajduje się przy wale na bloku silnika

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI VII Czujnik położenia wału

Może ktoś powiedzieć gdzie on się dokładnie znajduję Najlepiej jakby ktoś wstawił zdjęcie)Potrzebuje go wyczyścić albo wymienić bo niestety mam błąd 22 (nie pali nie kręci).

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI CARISMA I DA [Cari 1.6] Czujnik położenia wału korbowego

Witam Jakie są objawy jeśli uszkodzony jest czujnik położenia wału korbowego w Carismie 1.6 i. 90KM 1997 r.

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MAZDA MX 5 NB 1.6 Sterownik silnika

Witam Mam do was pytanie posiadam mazde nb w wersji 1.6 i poszukuje do niej sterownika silnika oryginalny ma kod B6MM lecz nie moge takowego nigdzie znaleść. Znalazłem sterownik tylko o kodzie B6MU po wygoglowaniu wyskakuje mi że ten sterownik także działa z 1.6. Czy ktoś z was podmieniał sterowniki albo posiada wiedze czy ten sterownik zagada

Mam problem z odpaleniem auta czasami odpali czasami nie.Dla przykładu po całej nocy odpoczynku odpali. Jak już ruszy to jeździ na 50% ewidentnie brakuje mocy gdy docisnę nagle pedał gazu na maxa to sie dławi i potem już nie odpali na jakiś czas. Samochód był u mechanika i elektryka obaj nie mogą nic poradzić. Po przekładce części wykluczyłem usterkę przepływomierza ECUcewki zapłonowej

MAZDA MX 5 [NB] Mx5 nie chce zapalić

Witam wszystkich od wczoraj mam problem z odpalenie mx5 nb 1.6 kręci rozrusznikiem ale nie chce zapalić. Podejrzewam że to pompa paliwa macie jakiś sposób na sprawdzenie ewentualnie jakieś sugestie co może być przyczyną awarii Dodam że stało się to nagle trzy godziny wcześniej samochód normalnie jeździł

Może być jeszcze czujnik położenia wału.

MAZDA MX 5 [NB] Pomocy - kończą mi się obroty -(

Tydzień temu na torze Lublin a wczoraj na Ułężu wróciła dolegliwość która już kiedyś trapiła mój samochód - "znikające obroty". Po dojściu do 5-6tyś silnik "przerywa" jakby opierał się ogranicznik - czasami na chwilę i rusza dalej czasami permanentnie. Wydaje mi się że problem nasila się po porządnym zagrzaniu - nie udało mi się go odtworzyć "na mieście"

MAZDA MX 5 [NB] Kręci ale nie odpala...

znajomy ma poważny problem ze swoją MX-5ką NB 1.8 a mianowicie wczoraj jeździliśmy ja i on swoimi Miatami i nie było żadnych niepokojących oznak a dzisiaj przy próbie odpalenia jego auta - kicha - rozrusznik kręci ale nie chce odpalić brak iskry (na wszystkich 4) i co najważniejsze - immobiliser (kontrolka) nie reaguje - nie świeci nawet na chwilę przy odpalaniu z kolei jak odłączył

immo nawet jak nie rozpozna kluczyka pozwala odpalić na 2 do 3s ja bym najpierw przejrzał wszystkie bezpieczniki i zasilania oraz czujnik położenia wału i wałka rozrządu

MAZDA MX 5 Nie robi obrotomierz pytanie gratis

Hej 2 pytanka. Odkad kupilem MX nie dziala obrotomierz. Po wlaczeniu zaplonu wskazowka podskakuje do okolo 1100obr i tak juz zostaje do wylaczenia zaplonusilnika po czym spada do zera. Moje pytanie za co sie zabrac gdzie szukac. Slabo sie znam na takich rzeczach a juz tym bardziej na elektryce wiec prosze o jakies rady dla laika. Czy moze odrazu jechac do mechanika jesli tak to i tak chcialbym wiedziec

Że jak Z czujnika położenia wału Bassharvest w Twojej miacie w zależności od rocznika źródło sygnału dla obrotomierza może pochodzić z dwu miejsc. Jeśli masz starszą wersję cewek (z 4 pinami we wtyczce) obrotomierz jest zasilany z wyjścia układu cewki (sygnał z jednego z tych pinów). Jeśli nowszą wersję z 3 pinami na wtyczce obrotomierz zasila sygnał wyzwalający cewki zapłonowe

MAZDA MX 5 problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku.

Witam. Od jakiegoś czasu moja Madzia przy odpalaniu na rozgrzanym silniku dziwnie startuje. sprawa wygląda tak odpalam na zimnym i jest wszystko ok przejadę kilka km tak żeby silnik sie nagrzał do 90st. Wyłączę na 10 min.(np. skocze do sklepu) i tutaj pojawia sie problem po odpaleniu na gorącym jeszcze silniku czasami masakrycznie skaczą obroty auto zachowuje sie jakby nie łapały wszystkie

czujnik położenia wału

Też bym na to stawiał. Efekty są takie że samochód nie może wejść na obroty zachowuje się jakby miał "odcinkę" przy 1500 obr. itp. a jednocześnie wtryski leją normalnie przez co strzela w wydech i takie tam... Rozsynchronizowują się czujniki położenia wału i wałków rozrządu

A gdzie jest czujnik położenia wału i wałków w MX-5 Przecież jest jeden na wałku reszta to regulacja kątów.

MAZDA MX 5 nie odpala (

Witam Dobra wiadomość - kupiłem miatke Zła wiadomość - dzień po zakupie nie odpala. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kreci słychać tylko taki pisk i kliknięcie. Pali sie kontrolka akumulatora i kontrolka pomarańczowa bodajże abs-u (takie autko jakby w poślizgu w koleczku pod obrotomierzem) z tym że czasami ta kontrolka gaśnie po czasie. Podładowalismy akumulator (5

A kręci rozrusznik Jeśli tak to sprawdź jeszcze czujnik położenia wału korbowego.

MAZDA MX 5 Ogromne spalanie

Witam Sprawdzilem dzisiaj srednie spalanie w miescie. Na pelnym baku 98 ( policzylem 45 l.) przejechalem 315 km Co daje srednia 143100 km A wcale nie jezdzilem agresywnie. W czym moze byc problem Mam nadzieje ze doswiadczeni wyMiatacze wiedza cos w tym temacie

Nie da się zapłonu w łatwy sposób przestawić można przesunąć na siłę czujnik położenia wału ale więcej jak 2 stopnie tym nie zrobisz... Wariator Regulowane koło od zapłonu w sensie httpflyinmiata.comind...number07-91000 Tym można regulować ale niestety tylko opóźniać...

Przykładowe oferty części samochodowych mazda 5 czujnik położenia wału

  • MAZDA CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU ZL01 1423 - ZIELONA GÓRA (99.00PLN)
  • * MAZDA6 czujnik położenia wału 2.2 2010r MAZDA 6 - Bydgoszcz (170.00PLN)
  • MAZDA CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU ZL01 1423 - ZIELONA GÓRA (99.00PLN)
  • * MAZDA6 czujnik położenia wału 2.2 2010r MAZDA 6 - Bydgoszcz (170.00PLN)
  • MAZDA CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU ZL01 1423 - ZIELONA GÓRA (99.00PLN)
  • * MAZDA6 czujnik położenia wału 2.2 2010r MAZDA 6 - Bydgoszcz (150.00PLN)
  • * MAZDA6 czujnik położenia wału 2.2 2010r MAZDA 6 - Bydgoszcz (150.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi