części samochodowe nanodatex

mazda 5 cewka

Samochody związane z zapytaniem mazda 5 cewka

Pytania i odpowiedzi: mazda 5 cewka

MAZDA MX 5 Cewka Zapłonowa Mazda MX-5 1.6 16v 110KM

Witam jestem nowym posiadaczem mazdy mx-5 i pierwsza usterka która mnie spotkała to cewka zapłonowa 1 i 4 cylindra. W tym temacie chciałbym rozwinąć trochę temat możliwości jakie udało mi się znaleźć odnosnie tego tematu. Od początku cewka mazda MX-5 1.6 16v ORYGINAŁ z salonu Mazdy 1659 zł. Po dużych upustach (kupując np. przez firmę czy salon samochodowy) 1000 zł. Zamiennik

_________________mazda mx5 NB 18 00r

Tak jak wspomniałem wykonałem zabieg montażu cewek od mazdy 323 1.8 16V do mojej MX-5 1.6 16v 110KM. Zabieg zakończony sukcesem NAjwiększym zaskoczeniem było to że w mojej mazdzie Cewki były już wpięce na 3 piny więc nie musiałem w ogóle przerabiać kostek. Jedynąmodyfikacją było odwrócenie cewek w ramce bo stare cewki miały wpinane wtyczki frontalnie a obecne od góry. Tak więc

Temat z przed roku ale problem dotyczy mnie akurat teraz. Kupilem Mazde MX5 niedawno.Model z 99 rokuz oryginalnym przebiegiem. Nie skladana z trzechprzyjechalem normalnie na kolach.Moze nie jest w super stanie ale juz dalem do warsztatu i zmienilismy co bylo trzeba. Dzis mialem odebrac auto ale mechanik zadzwonilze jest problem. Padla jedna cewka. Silnik 1.6 110 KM. Koszt nowych wiadomouzywek

Sprawdźcie jeszcze wiązkę. Może była pouszkadzana i ją partacz jakiś tak naprawił że teraz trigger jest zwarty i się cewka bez końca ładuje.

MAZDA MX 5 [nb] Co sprawdzić przy zakupie Mazdy

Witajcie Pomimo iż przeszukałem FAQ i użyłem wyszukiwarki nie znalazłem tematu w którym byłyby opisane rzeczy które powinno się sprawdzić przy zakupie Mazdy MX-5 (interesuje mnie wersja nb ale myślę że temat może dotyczyć wszystkich modeli) oraz sposoby na sprawdzenie czy samochód nie był bity (bez i z użyciem specjalistycznych narzędzi). Czytając forum udało mi się już jakieś

To ten tekst ze starej strony Parę wskazówek na podstawie Auto Motor und Sport Klassik . artykuł z 2002r. mazda MX-5 jest niesamowicie odpornym autem swoim użytkownikom nie sprawia zbyt wiele kłopotów jednakże kupując używaną MX-5 trzeba ją dokładnie zbadać. Karoseria 1.Błotnik przedni. 2.Nadkole. 3.Próg. 4.Blachy nadwozia. 5.Miękki dach. Mimo tego że zabezpieczenie

Zobacz Cewki zapłonowe do MAZDA 5

MAZDA MX 5 DIY Cewka hybrydowa MX-5323

W mojej NB zaczęła szwankować jedna z cewek. Jak wiadomo problem z cewką dotyka wcześniej czy później prawie każdego użytkownika MX-5 a komplet cewek jest drogi... W ASO 1900zł do tego trzeba czekać bo nie mają na stanie. Na ILmotorsport 1600zł. Sprowadzenie ze Stanów lub Anglii to wydatek 1300-1400zł. Zamiennik kosztuje 700-800zł - jakość to niewiadoma. Są jeszcze używki które

ok krótko mówiąc - cewka to cewka - prąd będzie podawać zawsze w ten sam sposób problemem może być tylko jej zwymiarowanie na potrzeby konkretnej obudowy oraz rodzaj wtyczek mam nadzieję że obędzie się bez potrzeby eksperymentowania jak najdłużej ale w przypadku jakiejś draki z cewką do 16 na pewno warto spróbować tej "trzeciej drogi"

No tak dobrze to nie jest... cewka ma swoje parametry. To nie jest tak że każda cewka jest taka sama a różnice to tylko obudowa i wtyczki. Jednak jeśli jest tak jak w przypadku 323 BJ 1.8 i NB 1.8 - ten sam silnik różniący się jakimiś tam kosmetycznymi zmianami to można przyjąć że parametry cewek będą różnić się minimalnie albo będą identyczne.

Jezeli chodzi o silnik 1.6 oznaczony jako B6 ktory jest w Mx-5 wystepowal tez w 323 BG w latach 1989-1994 Mx-3 oraz Xedos 6. W roznych latach mial rozna moc od 88 koni w silniku Sohc do 115 Dohc. Co do BJ to silnik 1.5 ktory w nim wystepowal nie jest w ogole powiazany z B6 i cewki z niego nie podejda sa tam dwie cewki bezposrednio montowane na swiecach i od tego rozdzielone kablami na dwie kolejne. Wiec przy zepsutych cewkach w 1.6 zostaje zastosowanie albo z ww samochodow albo z 1.8.

a może ktoś napisać jak jest z cewką do NBFL 1.8 tak na przyszłość

MAZDA MX 5 Problem z Cewka NA

Witam wiem ze bylo juz duzo na temat cewek w mx5 i problemami z nia zwiazanymi ale mam pare pytan. Ktos gdzies na forum napisal ze cewki sa takie same od 90-05 roku czyli w Na i Nb sa te same. Ale przeczytalem tez ze problemy z cewkami maja glownie NB wiec pytam jak to mozliwe Ja mam NA i zaczyna mi przerywac do 2tys obrotow dalej jedzie normalnie i odzyskuje moc. Nie wymienialem jeszcze kabli

Nie przynajmniej w porównaniu z fantastycznym modelem z późnych NA 1.8 NB 1.8... Ale każda cewka się zużywa i wcześniej czy później przestanie działać. Po eM

póki co jest sprawna). Wychodzi mi na to że jedyna pasująca do NA 16 ma symbol Mazdy B61P-18-10XB lub B61P-18-10XC . Tej pierwszej nigdzie nie znalazłem ta druga jest do zamówienia w ASO Mazdy na Wielickiej za ok. 1.400 zł. Droga jak diabli. Przypadkiem znalazłem też sklep w Krakowie o którym nie miałem pojęcia - Firma Handlowa AUTO-MOTO Rafał Walentynowicz ma 2 sklepy - ul.Polonijna 5

MAZDA MX 5 Szarpie mi jak gazuje jakby nie działały jakieś cylindry cza

Mam tak że jak przyspieszam to mi tak szarpie wóz. Tak słychać jakby nie działąły wszystkie cylindry. Jak powoli gazuje to potem jest ok ale musze mieć wysokie obroty. Wymieniłem przewody filtry ale nie pomagało i jest coraz gorzej. Czy to może być wina cewki Jak cewka sie może zepsuć to nie powinna odrazu nie działać a nie tak przerywać jakoś Mam NA 97 1.6 90KM to czy te cewki

MAZDA MX 5 Czy cewka zapłonowa z NBFL pasuje do NB

Witam Jesli temat gdzies byl to przepraszam i prosze o odeslanie do stsosownego topicu. Pytanie jak w temacie mam mx-5 NB 99r 1.8 i pojawił się problem z cewką zapłonową. Tzn. Przy odpalaniu auta pali na 3 gary. Czasami chwyci i zaczyna palić na wszystkie 4. Problemem jest na 100% cewka zapłonowa bo to już stwierdziłem z mechanikiem (pozatym świece i kable były dopiero co wymieniane). Na

cena w serwisie to jakiś śmiech na sali (2300zł brutto ). Wczoraj wlasnie ogladalem ceny cewki do NBFL na MX5 parts i ceny roznia sie od podanej przez Ciebie. Do mojej wersji duza cewka kosztuje 1270zl. Po drobnym upuscie

Mala zmianafaktycznie 1200zl kosztuje cewka do NB .A do mojej 400 zl jedna a sa dwiewiec wydatek juz jest.

MAZDA MX 5 problem z zapłonem mazda mx 5 1.6 81 kw

Witam szanownych uzytkowników tego cudownego roadstera mam nadzieje ze ktos bedzie w stanie mi jakos pomoc sprawa wyglada tak kilka dni temu przesadziłem z jazda na rezerwie do tego stopnia ze samochód zaczał prychać. czym predzej dotoczyłem sie do stacji beznynowej zatankowałem do pełna 98 ultimate zapalam silnik a tu ... bełkot jak w starym dieslu zero dynamiki i momentalny wzrost

witam ponownie. pojawił sie kolejny problem - wymieniłem cewke i obecnie sa nastepujace objawy gdy silnik jest zimny to wsyzstko jest ok po kilku odpaleniach mam wrzenie ze cewka znowu zaczyna przerywać. Obecna cewka zostala wymontowana z samochodu jezdzacego do samego konca bez problemow wiec wydaje mi sie malo prawdopodobne aby padła wlasnie w takim momencie. Czy macie jakies pomysły co moze byc przyczyna takiej a nie innej pracy silnika

Kurde straszycie mnie cewkami a teraz zaczyna mi coś przerywać na bardzo niskich obrotach Normalnie wykrakaliście... Mam tylko nadzieję że to nie jednak cewka. Objawy są takie że na ciepłym silniku przy spokojnym kulaniu się na 2biegu na 1kobr po dodaniu gazu czasem przyszarpnie straci na ułamek sekundy iskrę na którymś cylyndrze i nie mam pojęcia czy tylko na jednym. Zakładam że

MAZDA MX 5 cewki do wymiany

tydzien temu zaczęła się akcja z mazda przy obrotach na poziomie 1200-1300 zaczynała szarpać i dusić sie najpierw myślałam że to przez wilgoć ale z dnia na dzień nasilało sie i dzisiaj okazało się że do wymiany jest cewka. Koszt nowej oryginalnej to okolo 1700zl używkę można mieć już za jakieś 300-400zł. Zdecydowałam nie oszczędzać na częściach do mazdy bo chcę żeby chodziła

Jedna cewka kosztuje 67 Funtów httpwww.mx5parts.co.uk...roducts_id1078 Jak chcesz to jestem w stanie jakoś to załatwić z anglii tyle ze nie gwarantuje czasu w jakim to dostaniesz do rąk. Ta cewka z tej strony to orginał "Genuine mazda Part"

VOLKSWAGEN MAZDA 323 - CEWKA ZAPłONOWA

WITAM. kumpel ma mazdę 323 i ma problem z cewką chodzi o to czy można zastosować cewkę z jednym wtykiem (z dwoma nie może dostać na rynku wtórnym) drugi wtyk jest ponoć od obrotka (on nie ma w aucie obrotomierza) a ma cewką na dwa wtyki (foto) i pytanie do Was czy można zastosować cewkę z jedną wtyką skoro była ta z dwoma. PS na forum mazdy nikt nie umiał mu pomóc

a czy ma jakieś oznaczenia przy wtyczkach na cewce i czy były podłaczone obie wtyczki. jeżeli była podłaczona 1 wtyczka to sprawdz czy po włączeniu zapłonu pojawia się "" na jednym z kabli. Aha czy jesteś pewien że to cewka padła

KUBEKmało wiem na ten temat bo kolega mnie prosił bo wie że u nas są bardziej kumaci ludzie wiem że miał dwie wtyki podłączone mimo że nie ma obrotomierza aha mówił ze to na bank cewka jest padnieta - posprawdzane

MAZDA MX 5 Immo pompa paliwa cewka

Witam. Do tej pory podglądałem forum jako gość ale pojawił się pierwszy problem i muszę się odezwać. Auto to Mx-5 1.8 sport 146 KM 2001 r. Otóż cały okres zimowy auto sobie odpoczywało i nie jeździło. Było odpalane co tydzień i nie było problemów. Jak już śniegi stopniały auto ruszyło na pierwsze przejażdżki i wszystko było w porządku. Około tygodnia temu stanąłem i już

Sprawdź na początek połączenia pomiędzy modułem immo a resztą wiązki oraz cewką czytnika w stacyjce. Moduł jest pod kierownicą tak mniej więcej nad pedałem gazu.

MAZDA MX 5 Cewki zapłonowe

Od paru dni wertuje temat cewek zapłonowych poniewaz moja odwinela kite. ASO mazdy po moim numerze VIN oznajmilo mi ze moja cewka to B6MC-18-10XB (lub nowsza wersja z koncowka XC) Szukalem takiej cewki w USA ale goscie od serwisu oznajmili mi ze w stanach nie bylo wersji 1.6L i z tego powodu nie beda miec odpowiednich cewek. rocznikowo odpowiednia cewka to BP4W-18-10XB9U - wg europejskich katalogow

MAZDA MX 5 II Brak prądu na 2 garchach

A wiec jechałem Miatą i odbiłem na stacje benz. i podczas wjeżdzania niewiadomo dlaczego miata przestała chodzić na 2 cylindrach Wróciłem do domu jak maluchem tak pierdziała na 1 myśl - przewody ale nie świece ale też nie. Mówie jedna cewka ( bo tam są dwie ) - przypomne że to MX5 9.2 r 1.6 B. No to mówie zamienie przewody z druga cewką i zobacze czy odpali na tej drugiej. Zamieniłem

MAZDA 121 DA [Mazda 121 DA] Brak prądu.

Witam serdecznie Znajomy odkupił ode mnie pojazd marki mazda 121 DA (Taka jak Kia pride tyle że na gaźniku i od niedawna ma z nią problem. Jechał nią i nagle mu zgasła - okazało się że nie ma prądu - nie wychodzi z cewki więc wymieniliśmy cewkę - odpaliła. Silnik popracował ok 1 minutę i się wyłączył i to samo - z cewki nie wychodzi prąd. Wymieniliśmy aparat zapłonowy (używany)

MAZDA MX 5 I NIE odpala po swapie z 1.6NB na 1.8BP brak iskry i paliwa.

witam. Zrobilismy swapa w mazdzie mx5 z 1999 z silnika 1.6 16V dohc na silnik 1.8 BP dokładnie BP6D zmienne fazy rozrzadu.Została wymieniona wiazkasterownik silnika stacyjka wraz z immo i modułemczyli wszystko jak ma byc. Niestety samochod nie odpala brak iskry i paliwa.Mam pytanie czy ktoś dokonywał już takiego swapaGłowny proble który rzuca mi sie w oczy to to ze została mi wolna jedna wtyczka

Nie ma czegoś takiego moduł zapłonowy był tylko w najstarszych NA 1.6. ECU steruje bezposrednio cewka cała elektronika jest wewnątrz cewki. Jakbyś chciał sprawdzić czy cewka działa to oczywiście możesz sobie wysłać ręka sygnał na triger cewki ale trudno będzie bo musiałby mieć jakieś 5ms Tak czy inaczej niezależnie od tego które czujniki w tym setupie działają poprawnie a

MAZDA MX 5 [NB] cewka zapłonowa

witam nie wiem czy to wlasciwy dzial jesli nie to prosze ew administratora o przesuniecie czy cewka prezentowana na stronie kmparts.pl do 1.6 nb rocznik 1999. czy ktos moze kupowal ma jakies zdanie o tym produkcie -czy warto zakupic na zaś pisalem do kmparts i napisali " ze nie jest to ory ani OEM tylko wersja tworzona tylko pod ich logiem i daja na nią 2 lata gwaracji" . Cena 1000

Ja kupiłem używane cały komplet. Kosztował 110zł. W moich starych padła jedna cewka więc drugą mam na zapas. Właściwie jeździ na wszelki wypadek w bagażniku. Nigdy nie wiadomo kiedy padną Przymierzałem się wcześniej do adaptacji cewek od Mazdy 323 tak jak to zrobił kolega rogI

cześć Niestety pierwszy zonk u mnie padła mi jedna cewka i teraz szybkie pytanie - kupić używaną OEM czy np. chińszczyznę typu MOBILETRON Pytanie tylko- która dłużej pożyje Od razu uprzedzam że nie chcę się bawić w przeróbki z innego auta ..

MAZDA MX 5 problem z silnikiem

Witam. Mam problem. Związku z problemami z cewkami postanowiłem poeksperymentować z cewkami od innych aut. Wybrałem cewki od renault. Zamontowałem 1 szt. Posprawdzałem co i jak podłączyłem i wywaliło bezpiecznik ENGINE 15A. Wsadziłem drugi tak na wszelki wypadem 10A. Auto odpaliło ale chodziło nierówno i było słychać że na 2 garach inaczej i na 2 inaczej. Postanowiłem powrócić

MAZDA MX 5 [NB] Dziwny problem z nie odpalaniem

Od trochę więcej niż miesiąca mam swoją miatkę. Co jakiś czas zdarza mi się dziwny problem. Mianowicie jak jest wilgotno (pada śnieg) po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu go na 3 min zdarza się że nie odpali. Poprzedni właściciel sugerował mi że coś się dzieje z cewką wiec liczyłem się z jej wymianą ale wstrzymywałem się bo nie było to dla mnie jednoznaczne. 2 razy było

MAZDA MX 5 dławi sie na niskich obrotach (

co to moze byc dlawi sie tak do 1.5 tys a pozniej ok nie zawsze bo czasami jest dobrze a czasami zle zalatwilem sobie nowa sonde lambde moze pomoze]

cewka Jesli mam racje to bedzie bolec finansowo Takie same objawy byly u mnie jak padla cewka. Jest jeszcze szansa ze to kable.

MAZDA MX 5 [NB] Problem z utrzymaniem wolnych obr. w niedogrzanym siln.

Hej Zapalam zimne auto i jest OK. Jadę silnik się rozgrzewa kończę jazdę. Silnik nie zdąży do końca się ostudzić i chcę jechać dalej. Wtedy jest problem - po odpaleniu i w czasie jazdy wolne obroty spadają do około 500 więc dodaję gazu na każdych światłach. Jednocześnie jedzie jak żółw. Teraz miałem właśnie taką sytuację - jadę na trójce jak żółw i w pewnym momencie

Na drugią zmianę dotarł specjalista elektyk i on już nie ma wątpliwości - cewka od cylindrów 2 i 3 leży i kwiczy bo po prostu one nie palą. Co w takiej sytuacji No bo chyba nie nowa Dokładnie od 323 1.8 16V będzie pasowała Czy jest jakaś różnica od 323Fa No i czy w tym 1.8 była faktycznie taka sama jak w 1.3 bo na alledrogo je łączą Edit Ha ha - zagadek ciąg dalszy. Zamieniliśmy

MAZDA MX 5 Kable wysokiego napiecia

Jakie kable polecacie Preferuje japonskie ale nie wiem jeszcze jaka firma dobrze sie spisuje. Slyszalem takze ze NGK sa bardzo dobre.

przewody dość dobre robi pabianicki SENTECH natomiast akurat do MX-5 odwalili jakąś manianę z długościami bo te kable są po ok.10cm za długie i jest też kabel cewka -rozdzielacz (ale po co to nie wiem bo chyba żadna mx-5 nie miała rozdzielacza). Można do nich wysłać stare kable to dorobią na wzór nowe a może by i wstawili pasujacy wreszcie rozmiar do NA. Bo całą resztę czyli końcówki

MAZDA MX 5 CB - o co w tym chodzi

Chłopaki jakem Mistrzyni Zamętu to nie mam pojecia o co chodzi w temacie cb. Gadać do tego nauczyłam się stosunkowo niedawno i mi się spodobało więc niniejszym chcę kupić. Upatrzone mam takie dwa wynalazki (bo małe) i za diabła nie wiem co poszczególne parametry techniczne oznaczają. Które jest świetniejsze chciałabym wiedzieć po prostu Opcja nr 1 httpwww.allegro.plite...a_75_wx_st.html

swiadczy o jakosci anteny jest jej zysk podawany w decybelach aczkolwiek jest to parametr często zawyżany przez producentów anten.[quote] Każda antena posiada cewkę choćby po to by można ją było zestroić. Dodatkowo antena nie jest wydłużana impedancyjnie do 11m lecz do długości elektrycznej anteny. Anten pełnofalowych się nie stosuje. Najczęściej spotykane anteny to 12 14 58

MAZDA MX 5 nie odpala (

Witam Dobra wiadomość - kupiłem miatke Zła wiadomość - dzień po zakupie nie odpala. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kreci słychać tylko taki pisk i kliknięcie. Pali sie kontrolka akumulatora i kontrolka pomarańczowa bodajże abs-u (takie autko jakby w poślizgu w koleczku pod obrotomierzem) z tym że czasami ta kontrolka gaśnie po czasie. Podładowalismy akumulator (5

witam Podepne sie do tematu bo nie chce zakladac nowego posta a moj problem jest podobny. Mianowicie wczoraj wszystko gralo wszystko dzialalo itd. Dzisiaj rano przy probie odpalenia Madzi zauwazylem ze po przekreceniu stacyjki nie swieci sie kontrolka akumulatora (nowy od grudnia 2007). Oczywiscie proba opalnia autka nie doszla do skutku. Tzn wydaje taki dzwiek jakby chcial zapalic ale nie chce zaskoczyc.

czesc moze faktycznie poszła cewka poszukaj uzywanych ja mialem ten sam problem jaies 4 miesiace temu. Cewke uzywana kupielm za 150 zł i do tej pory jest bajka jak chcesz to dam ci namiary do goscia ktory ma dobre i tanie czesci do mazdy mx5 (rowniez z wymiana czesci nie ma problemów). natomiast jesli to nie cewka to zaplac kilka złotych za diagnoze w warsztacie - zaoszczedzisz swoj czas i piedniadze na czesciach ktore okaza sie zbedne pozdrawiam

MAZDA MX 5 [NB] Problem z odpaleniem odciecie komputer immo

Witam To mój pierwszy post wiec prosze o wyrozumiałość. Własnie jestem w trakcie konczenia pracy nad przekładką z Anglika wszystko już prawie gotowe poskładane a tu nagle BIG PROBLEM. Otóż po skończeniu składania środka podzespołów pod maską zalaniu sprzegła hamulców wspomagania nadszedł czas na odpał a tu problem bo ani drgnie zero odzewu tylko przekaźnik który odłącza

O super dzięki za info Sytuacja jest taka cewka jest podłączona połączenie cewka-moduł sprawdzone sprawdzałem na drugiej cewce to samo wiec albo obie cewki albo moduł Z modułem łatwo nie będzie bo mam drugi ale przeprogramowanie go żeby działał zamiast pierwszego A co do po uszkadzanej instalacji to przekładka z anglika wiec trzeba ja "trochę" "pouszkadzac".

MAZDA MX 5 Multi problems MX-5

Wiem że temat powinien nazywać się konkretniej ale przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na kilka pytań więc wstawiam je tutaj. Liczę na szczere odpowiedzi 1. Silnik czasem przerywa tzn gdy jest ciepły i np jadę 60 kmh trzymając gaz na stałym poziomie auto szarpnie (tak jakby brakło mu paliwa) a potem jedzie znowu elegancko. Nie jest to długie (w czasie) szarpnięcie. Czy to

PL nowa cewka to koszt ponad 2k PLN. Nie ma zamienników. Taniej wychodzi sciagniecie z GB (sprawdzone) albo proba kupna na rynku wtornym. ad2. bez sprawdzenia skad to jest - jest to wrozenie z fusow. Moze to być pasek może łożysko a może pare innych rzeczy. Bez organoleptycznego sprawdzenia - zero pomysłu. ad 3. jest ciepło. Tak jak koledzy napisali - plyn warto zawsze zmienic ale MX5

MAZDA MX 5 cewka zapłonowa - gdzie kupić

Posiadam od bardzo niedawna 1.8 NA 95 wczoraj przejechałem się autem do sklepu i pod tym sklepem już zostałem...Auto nie chciało odpalić (rozrusznik działa wszystkie kontrolki się palą akumulator OK generalnie zero objawów awarii. Wezwałem mechanika elektryka sprawdził przewody styki łączenia bezpieczniki immo dopływ paliwa etc. Generalnie OK poza tym że BRAK ISKRY. Padło poważne

Niestety iskry nie ma na żadnym cylindrze mechanik też się zdziwił bo choć po jednej stronie powinno działać ale tak nie jest. Dziwne bo chwilę przed awarią w samochodzie było montowane radio i potem auto już nie zapaliło...Wszystkie bezpieczniki połączenia są OK prąd dochodzi dziwna sprawa...może to jednak niefartowny zbieg okoliczności zastanawiam się jeszcze nad kwestią immo

MAZDA MX 5 Cewka - wylatuje kabel Wysokiego napięcia.

Witajcie Problem to wypadający kabel WN. Kiedyś jak mi wypadł to czuć było ogromny spadek mocy i telepanie ale wczoraj spadł 1 kabel i czuć to było dopiero na rondzie przy lekkim drifcie. Samochód nie chcial lecieć więcej niż 4 tys obr. (przy obciążeniu) ale tak to motor spokojnie się kręcił do 7 tys. na prostej. Zajrzałem do cewki (bo tam kabel lubi się odłączać) i jest tam

spalanie to była taka mała dygresja sam wiesz że nie mogę się pozbyć tego problemu a złe kablecewka mogły skutkować niedopalaniem jego. co do cewek to Five spytał akurat o kable i świece oraz falujące obroty. Z resztą cewki przeczyszczone tylko ciekawi mnie czy inni tez tak mają że metal w środku cewek jest naprzemian inny.

MAZDA MX 5 Kolejność podłączenia przewodów do cewki

Jak w temacie jaka jest kolejność podłączenia przewodów napięcia do cewki Szukałem zdjęć na necie ale jest masa kombinacji wrrrr a mi chodzi o fabryczne podłączenie Znalazłem nawet takie cudo Pozdrawiam i czekam na jakieś info

druga jest bezużyteczna i idzie w kosmos. W przypadku emiksa dzieje się to jednocześnie na parach cylindrów 1-4 i 2-3 dlatego tak a nie inaczej są sparowane cewki. Tu raczej chodzi i prostotę konstrukcji i sterowania a nie o jakieś zjawiska dopalania które w tym przypadku akurat nie występują. Co ciekawe fakt że jedna iskra jest "marnowana" nie oznacza że tracone jest 50%

MAZDA MX 5 Dziwne przerywanie...

Od jakiegoś czasu mam drobne problemy ze swoją Miatą napiszę mniej więcej jak to wygląda. W okolicach czerwca jechałem sobie spokojnie po mazurskich łukach nagle auto szarpnęło raz i drugi. A że zatankowałem na nieznanej sobie stacji pomyślałem że pewnie to kiepskie paliwo - zalałem jakiś preparat do wtrysków dla świętego spokoju więcej problem się nie pojawił aż do... ...odbioru

MAZDA MX 5 Pomocy coś nie tak z silnikiem

witam mam problem pojechalem zrobic sobie dwa kułeczka na parkingu i jak sie zatrzymalem to od tego czasu przy obrotach powyzej 35tys cos dziwinie stuka w silniku nie mam pojecia co to moze byc przy malych obrotach raczej jest wszystko okey macie jakieś pomysły (((

starych swiec nie mam... a cewka albo przepustnica ile kosztuja i jak to stwierdzic > cewka to jest duży koszt jakieś 600 zł przepustnica ok 200 musisz poszukać allegro szroty itd. Najpierw posprawdzaj te kable czy na pewno masz dobrze podłączone. Gdzieś był taki temat na forum. A jak stwierdzić usterkę nie mam pojęcia mechanikiem nie jestem ale mechanik Ci powie. Wydaję mi się

Przykładowe oferty części samochodowych mazda 5 cewka

  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 16V KOMPLETNA - Biała Podlaska (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 16V KOMPLETNA - Biała Podlaska (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 16V KOMPLETNA - Biała Podlaska (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi