części samochodowe nanodatex

mazda 5 cewka

Samochody związane z zapytaniem mazda 5 cewka

Pytania i odpowiedzi: mazda 5 cewka

VOLKSWAGEN MAZDA 323 - CEWKA ZAPłONOWA

WITAM. kumpel ma mazdę 323 i ma problem z cewką chodzi o to czy można zastosować cewkę z jednym wtykiem (z dwoma nie może dostać na rynku wtórnym) drugi wtyk jest ponoć od obrotka (on nie ma w aucie obrotomierza) a ma cewką na dwa wtyki (foto) i pytanie do Was czy można zastosować cewkę z jedną wtyką skoro była ta z dwoma. PS na forum mazdy nikt nie umiał mu pomóc

a czy ma jakieś oznaczenia przy wtyczkach na cewce i czy były podłaczone obie wtyczki. jeżeli była podłaczona 1 wtyczka to sprawdz czy po włączeniu zapłonu pojawia się na jednym z kabli. Aha czy jesteś pewien że to cewka padła

KUBEK mało wiem na ten temat bo kolega mnie prosił bo wie że u nas są bardziej kumaci ludzie wiem że miał dwie wtyki podłączone mimo że nie ma obrotomierza aha mówił ze to na bank cewka jest padnieta - posprawdzane

bez obejrzenia tego ciezko stwierdzic ale powinno działać na jednej kości

MAZDA 626 IV GE Objawy źle funkcjonujących kabli WN cewki aparatu zapłonowego

witam wszystkich.własnie wróciel z trasy i pech chcial ze cos nawaliłojakos dojechalem i zaraz dalem sie do wgladu co i jaka na jutro potzebuje samochod.Jak sie okazalo to najprawdopodobnie kable bo jak zdejme jeden przedwod ze swiecy to caly kabel swieci i wala przebicia do masychce zrobic cos takie wzocmnie izolazcje tasma bo narazie tylko to mi pozostalo do zakupu nowych kabli.a pytanie jest

Nie. U mnie nic nie było słychać a zapłon miałem przestawiony dosyć zdrowo do przodu tak że wariowały wolne obroty do tego auto jeżdziło normalnie tylko wolne obroty szalały. jeżeli coś w aparacie cyka to masz tam przebicia a cyka przeskakujaca iskra. Sprawdz kopułkę i palec jak są wypalone to wynień jak nie to pada cewka w apracie lub moduł. (zagadaj do Tadziola on regeneruje aparaty)

mam dokladnie ten sam problem w mx6 2.5 v6 kl 92r . gdy przyspieszam (z regoly na 2 badz 3 biegu ) (pedal gazu wcisniety w podloge gwaltowne przspieszenie ) szarpie silnik . jest to pojedyncze dosc mocne szarpniecie . objaw pojawia sie w zakresie obrotow 3 tys a mniej wiecej 5 tys obrmin i przy gwaltownym przyspieszaniu . jak przyspieszam powoli objaw nie wystepuje . co to moze byc . kopulka jest

cewka zmieniona obroty dalej rwie czasami. Ktoś ma jakies pomysły co sprawdzić Kableświecemodułcewkapaleckopułka nowe. Już rozkładam ręce nie wiem co to może być może masy gdzieś posprawdzać

Witam i proszę o pomoc. Wczoraj wracając z pracy moja mazda zgasła i już nie odpaliła. Objawy wskazują na aparat zapłonowy(brak iskry). Rozebrałem aparat (typ S5) i na cewce są ślady przegrzania w dwóch miejscach. Jak sprawdzić czy to faktycznie cewka padła.

Zobacz Cewki zapłonowe do MAZDA 5

MAZDA 626 IV GE Spadanie obrotow przy wciskaniu gazu

Witam Mam taki objaw silnik na wolnych obrotach dodaje leko gazu i silnik zamiast zwiekszac obroty najpierw je zmniejsza a po sekundzie zwieksza (czuc wyraznie obnizanie obrotow bo czasami prawie ze gasnie silnik). Mam wrazenie ze jest to kwestia regulacji wychylenia przepustnicy (chyba wkrecenia badz wykrecenia tego wlacznika przy przepustnicy) i ze dzieje sie tak dlatego ze przy wciskaniu gazu

Witam Panów Miałem dokładnie takie objawy jakie tu wszyscy opisują w skrócie dławienie przy dodaniu gazu. Pojechałem do Jaksy i werdykt był szybki. Cewki. Jeżeli macie załozony gaz to istnieje ogromna szansa że gazownik pociągnoł z cewek zasilanie a takie rozwiazanie kończy się szybkim niszczeniem ich. Jeden z szanownych Panów mechaników zamontował mi na test jakies stare wymieniane juz komuś cewki i różnica była OGROMNA. W piatek bede miał nowe i będe wiedział jaki jest efekt przy nowych cewkach i odłoczeniu od nich gazu Pozdrawiam mazda 626 GF 1997 HB 1840ccm

MAZDA 626 IV GE po rozebraniuzlozeniu silnika nie chce zapalic

Hej szukam pomyslow na temat co moze byc przyczyna... cokolwiek wam do glowy przyjdzie ) robilismy maly remoncik mojej mazdy wszystko poszlo stosunkowo OK silnik zostal zlozony OK rozrzad zalozony i ustawiony tak jak w ksiazeczce haynesa. kabelki zgodnie z naszymi ospalymi (3 nad ranem) umyslami chyba podlaczone tam gdzie trzeba cewka zalozona i ustawiona na podanie iskry w odpowiednim momencie z

MAZDA 121 DA [Mazda 121 DA] Brak prądu.

Witam serdecznie Znajomy odkupił ode mnie pojazd marki mazda 121 DA (Taka jak Kia pride tyle że na gaźniku i od niedawna ma z nią problem. Jechał nią i nagle mu zgasła - okazało się że nie ma prądu - nie wychodzi z cewki więc wymieniliśmy cewkę - odpaliła. Silnik popracował ok 1 minutę i się wyłączył i to samo - z cewki nie wychodzi prąd. Wymieniliśmy aparat zapłonowy (używany)

MAZDA 626 IV GE Mam problem z odpaleniem autka

Witam Mam problem z odpaleniem autka wszystko chodziło jak tralala ale do czasu kręce rozrusznikiem i nic tylko kupa nerwów że po małym remoncie znowu coś nie tak wcześciej była wymieniamna uszczelka z pod głowicy i co się z tym wiazę po złożeniu ustawiłem rozrząd i wszystko było ok odpalił za pierwszym razem zrobiłem 15 Km i zgasł. po swojej obserwaci zauważyłem coś co mi w oko

brak iskry znaczy aparat kuku a oto prosta procedura zawężenia obszaru usterki 1) czy świece są zalane paliwem Tak (a)nie (b) (a) brak tylko iskryczy jest zasilanie aparatujesli jestta przy zał.zapłonie w gnieździe diagn.na term. IG- musi być napięcie akumulatora cewka czy modułPomiędzy term.IG- a B włączamy LED i rezystor szeregowy 1kOhmw pozycji rozruch LED powinien migotacjeśli

Witam Autoko zrobiło mi ostatnio niespodziankę podczas jazdy silnik zgasł i już nie odpalił. Brak iskry na świecach Kopułkę i palec wyeliminowałem wpinając się pod cewkę. paliwem śmierdzi przy próbie odpalenia Na pinach IG jest napięcie Testerek diodowy wpięty wg przepisu po przekręceniu kluczyka dioda świeci a przy kręceniu lekko przygasa czy to o takie migotanie chodzi jak

Poskładałem wszystko do auta powtórne testy utwierdzają mnie w przekonaniu że to cewka dioda podłączona pomiędzy IG i B ładnie miga podczas kręcenia rozrusznikiem. Iskry dalej nie ma. cewka do KL-ki nie jest tania i po prześledzeniu wielu postów na różnych forach dosyć często pada. Będe raczej w ten czy inny sposób próbował ją zastąpić jakąś inną.

I ja mam dokladnie to samo po zastosowaniu ukladu z probe tez iskry brak. szkoda ze wczesniej nie doczytalem to co tadziol napisal Zapewne i u mnie cewka idzie do wymiany. No i tu sie zapytam da rade cewke zamiennik dac jakas tania

MAZDA 626 IV GE Problemy z ogrzewaniem brak reakcji na przesuwanie potencjometru temperatury

Posiadam mazdę 626 2.5 V6 z 92 r na gazie i mam problem z ogrzewaniem. Samochód miał kiedyś kimatyzację ale została wymontowana. Może ktoś coś pomieszał lub jest uszkodzone sterowanie ogrzewaniem bo grzeje słabiutko ale cały czas (lato i zima) i nie ma reakcji na przesuwanie potencjometru ogrzewania. Nie ma również oświetlenia panelu ogrzewania Nie mogę sobie dac z tym rady i czasami

Heh a tak swoją drogą to byłem dzisiaj u tego znajomego gazownika (jak ciekawie brzmi...hehe) no i wreszcie przywrócił mi przełączanie z Pb na LPG w czasie pracy silnika. Ciekawostką jest fakt ze AL700 cos popierdzielił i sam sie ustawił na silnik R4 z dwoma cewkami...A do tego rzekoma temperatura parownika była -55 stopni C. Heh przy takich ustawieniach za żadne kombinacje nie hcciał

MAZDA 626 IV GE Podłączenie zewnętrznej cewki zapłonowej.

Witam Czy jest taka możliwość podłączenia zewnętrznej cewki zapłonowej zamiast orginalnej uszkodzonej. Z tego co się dowiadywałem to chyba jest to możliwe wiąże się to tylko z przeróbką

W moim poprzednim autku padła mi cewka WN. Przerobiłęm na zewnętrzną od Golfa (wiem że to wstyd niemieckimi organami reanimować japończyka). Na tym rozwiązaniu przejeździłem bez najmniejszego problemu ok 230 tys km autko nadal jeździ. Nie znam tej Mazdy ale jeżeli jest tam jedna cewka dla 4 garnków ja bym przerobił...

MAZDA 626 IV GE Parametry cewki zapłonowej

Witam. Gdzies juz to widzialem ale jakos nie moge znalezc. Potrzebuje parametry cewki ktore powinna miec zeby ocenic czy jest sprawna i nie uszkodzi modulu. Chce ja zmierzyc ale musze miec dane. Wiemz e je gdzies widzialem. Chodzi oczywiscie o cewke z aparatu do 626 GE KL czyli KL01. Pozdrawiam. Artur

Marek...po prostu troche sie boje ze zalicze wtope jesli z cewka cos jest nie tak i uszkodzi mi sie nowy modul. NIe chodzi o to zebym Ci nie wierzyl ale wiesz...wole byc pewny. Podaj mi wartosci jakie powinna miec cewka.

MAZDA 626 IV GE mazda 626 1992 2.0 16v kicha na gazie i benzynie

Witam jestem nowym użytkownikiem forum.Mam problem z tym autkiem mianowicie kicha i strzela wymieniłam przewody WN i świece filtr powietrza.nie przyniosło to rezultatu.I w dodatku sporo pali na 37l gazu robie około 220km.Bardzo często kicha na rozgrzanym silniku.Wszystko zaczeło sie dziać od chwili kiedy zaczoł mi się włączać wetylator na zimny silniku.POMOCY byłem już u 3 mechaników i nic.Dodam ze uszczelniłem cały układ dolotowy i to też nic nie pomogło.

Sprawdzilbym bledy i szczegolnie sonde bo to moze byc przyczyna duzego spalania.Sprawdzilbym rownierz aparat zaplonowyczy nie ma oleju w srodku.Ponadto moze cewka po rozgrzaniu szwankowac i stad te problemy.Podlaczenie pod kompa pokazaloby czy czujniki sa sprawne

MAZDA 626 IV GE Wymiana paska rozrządu (626 GE KL)

Witam. CZy ktos moze wymienial rolki kiedy wymienial pasek rozrzadu Tak mnie to zastanawia bo cos mi sie zdaje ze powinienem je wymienic....chyba dwa szumia Slyszalem ze te elementy powinno sie wymieniac za kazdym razem kiedy sie zmienia pasek. Co wy na to Wiecie jaki moze byc tego koszt Jak znam swoje szczescie to pewnie wysoki...( autko oczywiscie moja 626 GE KL) Pozdrawiam.

Ja mam fakturę na 2000 (ze wszystkim) Ale powiem Ci że aparat zapłonowy jest droższy Kompletny 4300 cewka 700 płytka z czujnikami i modułem 1000 (i tymi pierdułkami które też dostałeś)(orginalne) kopułka chyba ok 200-300 (nieorginał) Więc jak ja miałem wizję że mam aparat do wymiany to porażka kompletna... Mam szczęście posiadać aparaty rozbieralne A jeżeli chodzi o rozrząd to pznawałem sobie jego anatomie na moim drugim silniku no i nie wiem czemu to tyle kosztuje

MAZDA 626 IV GE Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)

Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I) Wprowadzenie Elektroniczny Moduł Sterujący w sposób ciągły sprawdza sygnały pochodzące z poszczegól-nych czujników układu silnika skrzyni biegów ABSu poduszek powietrznych i innych ele-mentów samochodu. Prawidłowość odczytywanego sygnału porównywana jest z wzorcami zapisanymi w pamięci stałej sterownika. W przypadku wykrycia

Nie wiesz co mówisz. Ja mogę Ci napisać z własnego doświadczenia że się mylisz. Na pewno niemiec ma lepszą blachę silnik jakość wykonania ale nie ma tego czegoś. Nie wiem nie mogę odtworzyć filmów(z winy mojego internetu) 10 zgoda może być bład czujnika temp powietrza zasysanego ale on nie powoduje takich cyrków. 11 nie ma takiego błedu. Możliwe ze masz blędy czterocyfrowe i masz

MAZDA 626 IV GE szarpie przy normalnej jeździe gdy przyśpieszam jest ok

problem pojawił się podczas upalania go na lotnisku gdy chcę zachować stałą prędkość to zaczyna coraz bardziej szarpać natomiast gdy dość żwawo przyśpieszam albo hamuję silnikiem to jest ok podczas jazdy też dochodzą dziwne strzały spod samochodu. 10tyś km temu wymienione świece przewody i cewka. Nagrałem też filmik z diodą to są chyba kody dwu cyfrowe ale mam mętlik w głowie jak próbuję je odczytać httpswww.youtube.comwatchvSOqA1tC7n4M

brak lpg sonda lambda mogłaby dawać takie efekty wątpię też żeby wyprzedzenie mogło się samo przestawić w aparacie spalanie było przed awarią normalnie chodzi o to że teraz nie można tym samochodem normalnie jechać bo szarpie przygasa dopiero jak wcisnę gaz do dechy to się w miarę bez szarpania zbiera cewka nowa moduł wstawiony inny przewody i świece mają 10tyś od ngk. Może to

MAZDA 626 IV GE Magda szarpnęła i zgasłaciężko miała odpalić

Witam mam taki problem bo dzisiaj samochód stał na dworze ok.25godz po czym wsiadam przekręcam kluczyk i auto kręci i nie odpala benzyna jestgaz też więc próbuję i tak za 5-6 razem udało się odpalić ujechałem z 3km zgasiłem auto i odpaliło od dotknięcia później wracałem już do domu i po ujechaniu ok.10km auto szarpnęło i ok i drugi raz szarpnęło później no i zgasł i znów

Za mało danych i jakoś chaotycznie to opisałeś. Sprawdź sobie błędy może cewka może świece przewody kopułka palec swiece...

MAZDA 626 IV GE Silnik nie odpala iskra i paliwo jest

Witam auto stało 3 tygodnie wcześniej zdechło na trasie objaw zero iskry. Obecnie aparat zapłonowy jest po regeneracji jest iskra przewody WN są sprawne świece dają iskrę(na pewno trzy które dały się wykręcic) po wyjęciu świec są mokre od paliwa a auto mimo 40 minutowego kręcenia rozrusznikiem nie ma nawet zamiaru odpalić. Aparat był przerobiony na zewnętrzną cewkę

MAZDA 626 IV GE Dziwny przypadek nie odpala przekaźnik MAIN RELAY

Witam.Mam od pewnego czasu następujący problem z moją mazdą.Auto czasami nie chce odpalić Dzieje sie to najczęściej gdy jest już rozgrzany lub po prostu stoi na słońcu (nie wiem czy może to być dobry trop). Przeważnie gdy po takim strajku postoi z dwie godziny lub na drugi dzień rano odpala bez problemu. Mechanikom nie chce sie szukać przyczyny bo zdarza się to średnio raz w tygodniu.Ale

A cewka w aparacie zapłonowym

immo nie cewka tez nie. Najlepiej było by w momencie kiedy nie odpala zmierzyć napięcie dochodzące do aparatu i pompy paliwa.

MAZDA 626 IV GE Dziwne rzadkie przerywanie podczas jazdy....

Może źle szukałem ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie Wiec zaczne od poczatku. mazda troche postała w garazu powiedzmy z tydzien po tym czasie wyjechałem nia i cos sie zmieniło tak na odcinku 40km zdarzaja sie dwa przerywania podzas jazdy nie umiem tego okreslic nie patrzyłem na licznik jak to sie dzieje ale czułem jak by nagle odcieło zapłon czy cos w tym

U mnie tak było jak cewka zapłonowa miała przebicia. Wykręciłem na chwile od kolegi okazało się że chodzi równiutko to też włożyłem do siebie nową.

MAZDA 626 IV GE Problem z obrotmi biegu jałowego (626 GE FP 96r.)

Witam serdecznie wszystkich i przepraszam jak zle zacząłem wątek Problem dotyczy mojej madzi 626GE 18 96r. a mianowicie po nagrzaniu silnika obroty pieknie spadaja i sa idealne Rzecz w tym ze gdy tylko dodam lekko gazu to obroty zawieszaja sie na poziomie 1200brotówi tak jest dopoki go nie przydławie sprzęgłem po czym spadaja na swoje miejsce i tak w kółko Przepustnice przeczyściłem wrac

Miał ktos podobny przypadek w sumie może być na to wytłumaczenie kiedy zmieniłem palec i kopułkę zmieniła się rezystancja przejścia od aparatu do świecy na mniejszą co spowodowało zwiększenie obciążenia układu aparatu zapłonowego. Możliwe jest że mój aparat zapłonowy w tym cewka moduł czujnik obrotów (halla bądź indukcyjny) był już dawno na wykończeniu co spowodowało jego

MAZDA 626 IV GE Problem z rozruchem

Mam problem z odpaleniem madzi w sobotę postawiłem auto pod domem normalnie jeździła zero problemów w te mrozy do tej pory ale schodzę do auta w niedzielę i nie odpala.. rozrusznik kręci od czasu do czasu nawet słychać jak silnik na ułamek sekundy odpali ale od razu gaśnie. pomerdałem przewodami wysokiego napięcia pomęczyłem ją trochę ale nic z tego więc przestałem żeby nie wyładować

Witam Aby nie zakładać nowego tematu podczepię się pod ten opisując dokładnie jakie mam objawy co było sprawdzane i co wymienione. Bardzo proszę o pomoc Około rok temu padł alternator brak było ładowania (świeciła się kontrolka ładowania). Został naprawiony przez elektryka. Po kilku miesiącach zaświeciła się ponownie kontrolka ładowania ale również kontrolka podobna do świateł

MAZDA 626 IV GE Falujace obroty silnika po naprawie zawieszenia pomocy

mam nadzieje ze zrozumiecie ze nie przeszukalem dokladnie forum podkontem mojego problemu ale zalezy mi na czasie a mianowicie bylem dzisiaj u mechanika wymieniac komplet wahaczy gałki kierownicze łączniki kompletne zawieszenie z przodu spokojnie przyjechalem zostawilem samochód po odbiorze samochód pracowal nierówno skaczą mu obroty miedzy 800 a 0 po czym gasnie czasem pochodzi 5 minut czasem

witam mechanik umywa rece powiedzial ze jak sie nie podoba mam isc do rzecznika praw konsumenta. sprawdzilem wszysko dokladnie swiece wszyskie sa ok to samo z kablam i cewka jak myslicie co moze byc przyczyna na pierwszy rzut oka wyglada jak by nie palila wa wszyskie cylindry

MAZDA 626 IV GE przepustnica czysta a obroty szaleja

wyczyscilem przepustnice i przeplywomierz a obroty dalej dziwne skacza miedzy 1500 a700 do tego auto ma jakas dziwna czkawke tak jakby nie palilo na wszystkie gary. Zapala sie tez kontrolka ladowania ale nie zawsze . Czy ktos ma jakis pomysl co sie dzieje

Kable WN świece cewka lub zapłon ogółem To do sprawdzenia jeżeli przepustnica sprawna.

MAZDA 626 IV GE Po zagrzaniu sie silnika zaczyna szarpać i gaśnie-pomocy

[size150] Witam-zacznę od początku jechałem swoja mazia do pracy i przy ruszeniu ze świateł mazia mi zgasła i już jej nie odpaliłem . Zawiozłem do magika i po 3 dniach stwierdził że padł reduktor od gazu (ze starości 140kkm) i narobił zamieszania że nie odpalał ani na benzynie jak i na gazie . Wymienił reduktor na nowy i świecie i zadzwonił że autko można odebrać (koszt 600 zł)

Witam- wszystkich problem rozwiązany okazało sie że to uszkodzona cewka zapłonowa w aparacie .pozdrawiam

MAZDA 626 IV GE Czujnik położenia wału od MX-3 K8 (626 GE KL Cronos)

Witam. Jak w temacie. Mam cronosa 2.5 v6 wywala mi bląd 03 i niema iskry więc prawdopodobnie czujnik polożenia wału padł bo czyszczenie nic nie pomogło I teraz pytanko czy będzie mi pasował jeden z czujników od MX3 1.8 v6 do cronosa A jak nie to skąd taki czujniczek dorwać bo na allegro pustki

sprawdź oporność starego może kabelek przetarty paskiem albo zgnił od wilgoci. Może da się go odratować w końcu to tylko cewka na rdzeniu. Chyba ze ci padł fototranzystor w aparacie zapłonowym bo skoro piszesz ze nie ma iskry to raczej tam. Z tego co wiem to w kl przy uszkodzonym czujniku na wale korbowym iskra będzie.

MAZDA 626 IV GE Po wymianie filtra paliwa auto odpalilo i zgasło (626 GE KL)

witam Dzisiaj się w koncu zabralem za wymiane filtra paliwa odkladalem to troche bo blo widac ze będzie z tym niezła zabawa bo dojście było bardzo słabe silnik V6 ( nie ma gdzie reki wlożyc pod maską) a ja jeszcze mam lpg sekwencje wiec jeszcze nad filtrem jest reduktor ale mniejsza z tym. Dlugo walczylem zeby odczepić dolny wężyk od filtra udalo sie zalozlem nowy filtr. Odpadpalam auto

witam dzsiaj zrobilem zewnetrzy moduł ktory wyglada tak nie zalalem go jeszcze klejem bo najpierw chcialem sprawdzic czy zadziala. Podłączyłem go a iskry nadal nie ma wiec pewnie cewka tez do wymiany aha podczas sprawdzania czy jest iskra po chwili wlaczyly sie wentylatory na chlodnicy czym to moze byc spowodowane pozdrawiam

MAZDA 626 IV GE Zanikający prąd ledwo kręci rozrusznik

kupiłem mx-6 z silnikiem 2.0 niestety chyba jest zwarcie zanikający prąd ledwo kręci rozrusznik szyber nie ma siły szyby chwilę działały ale teraz zero reakcji .Nie było nawiewu teraz się zrobił działa też centralnybrak podświetlania zegarów.Obecnie auto suszę bo było bardzo zawilgocone.Gość który mi sprzedał powiedział że jechał i naglę siadło.Po tygodniu ponoć je odpalił

Już normalnie kręci i daje paliwo ale brak jest iskry .... próbowałem podłączyć żarówkę na kabelkach do kostki ale tam też raczej nie dochodzi napięcie .Gdzie jest ten przycisk główny od zapłonu taki awaryjny zazwyczaj jest w samochodach .... Biorę się za rozbieranie modułu zapłonu i cewke sprawdze .Proszę o jakieś podpowiedzi ) EDIT Dodam że poprzedni właściciel też próbował

MAZDA 626 IV GE Dławi się przy przyspieszeniu i czasem przerywa

Objawy sa takie ze czasem przyspiesza ladnie a czasem 1 buta 2 buta i tak w polowie biegu dopiero dostaje kopa jak by vtek sie załączał dopiero na 3 tez czasem tak jest. Czesto tez mam tak ze 3 bieg 1.5rpm dodaje gazu i sie dlawi jak by paliwa brakowalo oraz czasem po hamowaniu obroty spadaja do 150-200 ale to wina przepustnicy bo byl taki watek o tym. filtr powietrza jest nowy świecie maja 30tys. Jedyny podobny watek to ten httpforum.mazdaspeed.plviewtopic.ph ... ightdlawi

Standard postępowania Wyeliminować układ zapłonowy wymienić świece wymianapodmianka kabli kopułka palec czy cewka nie daje przebić na masę może padać moduł Sprawdzić czy pompa paliwa wyrabia czy wtryskiwacze ok. Inne przyczyny o wiele rzadsze to przeskoczył pasek na rozrządzie brak kompresji i nie wiem co tam jeszcze można wymyślić.

MAZDA 626 IV GE Problem po wymianie silnika odpala i zaraz gaśnie

Witam. To mój pierwszy post na tym forum dlatego proszę wszystkich o wyrozumiałość. Kilka dni temu po tym jak pękł mi pasek rozrządu zdecydowałem się na wymianę silnika w moim autku. Nie wdając się w szczegóły podjęcia przeze mnie takiej a nie innej decyzji dodam że zakupiony silnik jest kompletny z całym osprzętem i skrzynią biegów wszystko pasuje z wyjątkiem aparatu zapłonowego

silnik pracował bez zarzutu przez około 2 godziny. Samochód jeździł wszystko było w porządku aż w pewnym momencie zgasł i od tej pory nie chce odpalić. Podobno prąd dochodzi do aparatu zapłonowego ale iskry już nie ma więc wychodzi na to że to może być cewka. Zastanawiam się tylko czy nie dałoby rady jakoś przerobić kostki (a raczej kostek bo to jest S1 a ten drugi to S5)

MAZDA 626 IV GE nieodpala na wszystkich cylindrach szukanie przyczyny

Mam taki problem ze niechce odpalac na wszystkich garach problem pojawial sie stopniowo w przeciagu okolo 3 miesiecy na poczatku raz na 2 tygodniu itd teraz praktycznie codziennie typowy objaw kabli ale wczoraj zalozylem dobre kable od Ojca i jest tak samo na moich kablach tez druga mazda ladnie odpala swiecie maja ponizej 5 tyskm wszystkie filtry tez sa nowe czy moze to byc przyczyna ze wtryskiwacz

ja miałem podobny objaw moja propozycja jest takaw garażu albo w nocy odpal auto...dodając gazu obserwuj przewody...jeżeli jest gdzieś przebicie zobaczysz to gołym okiem ale piszesz że przewody są okej...u mnie okazało się że cewka zapłonowa która powinna być w aparacie była wyjęta na zewnątrz i tam powstawało przebicie...auto przez to też nie chciało odpalać...chłopak z yakuzy

MAZDA 626 IV GE Zapalenie się lampki podsufitowej po otwarciu centralnego zamka

Jak w temacie. Mam centralny na pilota i bardzo chciałbym aby lampka oświetlenia wnętrza (podsufitowa) zapalała się po otwarciu drzwi z pilota. Nie bardzo wiem gdzie pojawia się stałe napięcie po otwarciu drzwi centralnym zamkiem z pilota (zanim otworzymy drzwi rzecz jasna). Ma ktoś taki bajer u siebie Byłbym również bardzo wdzięczny za podpowiedź w jakich okolicach podłogi lub słupków

zasilanie napięciem stałym 12V.. skoro kolega ma nieco pojęcia o elektronice to nie powinien mieć najmniejszego problemu z podpięciem. Dioda najlepiej prostownicza na dowolne natężenie bo cewka przekaźnika pobiera niewielki prąd.

MAZDA 626 IV GE Przerywanie pracy silnika podczas jazdy

Witam mam dosc dziwny problem z moja lala mianowicie przerywa mi silnik podczas jazdy jak dodaje gazu...kable i swiece juz wymienilem...moze ktos wie co to jest ma przejechane 180 tys km i jest zadbane i nie bylo katowane... do przrywania dochodzi jeszcze ciezkie zapalanie za pierwszym razem nigdy nie zapali a za drugim musze sobie pomoc pedalem gazu i tez czasem obroty spadaja dosc nisko a potem wracaja na swoje 700... dzieki z gory za pomoc pozdrawiam

No to i ja nabazgram co ja mam. Mam 626 92r. 2.0 12v LPG objawy jakie mnie stresują to mianowicie bez ostrzeżenia mi gaśnie silnik czy w trakcie jazdy czy na postojuczasem gaśnie na 10km 2 razy a czasem przejadę 1000km i ani razu dzieje się tak i na gazie i na benzynie i jak jest ciepły i zimny nie dławi się nie kicha nie kopci normalnie wkręca na obrotypoprostu gaśnie. wymienione kable

MAZDA 626 IV GE 5 przewodów WN

Witam. Dzisiaj do mnie do sklepu przyjechał Pan Madzia 626 w sedanie 97 rok produkcji 1.8 silnik. Ładne autko. Przyjechał po przewody WN bo założył LPG i ma przebicie. Wziął Sheiwe po półgodziny przyjechał ze to nie takie bo potrzebuje 5. mówię takich nie ma Sprawdziłem kilka katalogów nic. Poszedłem do auta patrze u niego no tak z kopułki wychodzi 5 przewodów. Podnoszę klapę u

pewnie wewnetrzna cewka strzelila i ktos dlubanine na zewnetrzna zrobil.Ale dziala

W xedosie przed 94 r też jest 7 przewodów (zewnętrzna cewka) a w pozostłych v-kach z seri K jest już po 6 przewodów.

Przykładowe oferty części samochodowych mazda 5 cewka

  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 16V KOMPLETNA - Biała Podlaska (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 16V KOMPLETNA - Biała Podlaska (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA ZAPŁONOWA 1.4 16V KOMPLETNA - Biała Podlaska (100.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 CEWKA CEWKI ZAPŁONOWE - Nowy Tomyśl (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi