części samochodowe nanodatex

mazda 2 wtrysk mx 5

Samochody związane z zapytaniem mazda 2 wtrysk mx 5

Pytania i odpowiedzi: mazda 2 wtrysk mx 5

MAZDA MX 5 [NB] Problemy z silnikiem (lpg)

Cześć Jestem całkiem nowy pod względem bycia na forum jak i posiadania Madzi. Udało mi się zostać szczęśliwym posiadaczem MX-5 NB 1.6 z 1999r. z zainstalowaną sekwencją lpg (ECU protektor z tego co wyczytałem -> to samo co Zenit). Generalnie wszytko było wporzo może przy przełączaniu na lpg przez chwilę obroty falowały (moment tak dwie sekundy) i strzela z rury przy mocniejszej

1) Omijaj EGP szerokim łukiem 2) Ile mają wtryski (jakie masz założone) i jaki tam masz reduktor 3) Problem z odpalaniem to mogą być puszczające wtryski.

Skoro EGP mam omijać szerokim łukiem to gdzie się zgłosić Ktoś coś poleci Najlepiej Praga-Południe Co do wtrysków i reduktora to zaraz skoczę zobaczyć tylko coś szamnę P A swoją drogą to jak się mają wtryski lpg do odpalania na benzynie Chodzi o coś w stylu że puszczają na cylinder gaz po zgaszeniu czy coś Ostatnio przed zgaszeniem wyłączyłem lpg i parę metrów przejechałem

Ja mogę polecić Nikodema człowiek troszkę ciężki w kontakcie ale zna się na rzeczy 792 518 358 tyle że to Ursynów bądź Legionowo. Co do wtrysków to dokładnie o to chodzi. Elektrozawór masz przed reduktorem i tam w rurkach i samym reduktorze zostaje pewna ilość gazu. Jak zgasisz silnik na gazie a wtryski nie trzymają cały ten gaz trafia do cylindrów zalewając silnik i stąd problem

wtryski albo nieszczelne albo coś. Najpewniej do wymiany. I jeszcze ten Nikodem powiedział że oryginalnych Koreańskich Hana prawie nie da się dostać i że jak znajdę to chętnie je włoży ale tak to "pseudo-hany" nie poleca. Barracuda jak zobaczyłem wydaje się niedroga i powinna dać rady (i chyba Nikodem wymienił ją w polecanej tańszej półce bo potem to już koszta 800-1200

MAZDA MX 5 LPG w DOHC miata

Witam Ceny paliw powodują że możliwość wykorzystania pełnej dynamiki auta( jazda powyżej 4-5 tyś obr) uszczupla kieszeń każdego użytkownika miatki w zastraszającym tempie.Miatka zazwyczaj jest kolejnym autem w rodzinie i w momencie gdy trzeba wykonać tzw "trase" zostaje ze względów ekonomicznych w domu.Myśle ze Montaż LPG wyeliminowałby ten problem i pozwolił w pełni cieszyć

co do LPG i turbo to zaraz cos wkleje... a pozatym... ja tez nie mam kola zapasowego... dali mi tylko zestaw naprawczy TUNING przez instalacje LPG w Imprezie Wielu fascynatów i posiadaczy Subaru Imprezy zapewne zastanawia się czy można w takim aucie zamontować instalację LPG. Otóż odpowiedź jest twierdząca. Firma Auto Gaz we współpracy z firmą Czakram (importer BRC - włoski potentat

W końcu udało mi się dorwać zbiornik zamiast koła o średnicy 520 na 180 mm 28L pojemności czyli pewnie 2224L gazu (idealnie pasuje w miejsce zapasu mx-5 i troche bagażnika zostanie ) STAG 4 wtryski MAGIC JET oraz parownik SCORPION ST już czekają Mam jeszcze do was takie pytanie czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej wychodzącej z ECU mam zamiar podłączyć STAGA zaraz koło ECU tak by do komory silnika szły tylko kable do parownika map sensora i wtryskiwaczy

taką flanszę widziałem u siebie.. niestety w mx ie nie rozbierałem więc nie wiem co jest w środku.. gdzieś w tej okolicy będą klapki tak to wygląda w mazdzie 3 Poniżej przykład nawiertów - u mnie są podobnie tylko zewnętrze są na zewnątrz - a wtryski są wyprowadzone ponad listwą paliwową przez co są w pionie - a tak podobno mają lepsze warunki pracy. No i na samym dole mazda

To zmienna długość dolotu.. wtryski najlepiej jak są jak najbliżej oryginalnych wtrysków.. więc najlepiej mieć je w bloku.. i tak demontować gazu już nie będziesz tak samo jak istotna jest długość wężyka od wtrysku do dyszy... koniecznie powinny być równej długości i najlepiej jak najkrótsze.. Kolejna istotna sprawa to żeby wtrysk nie dmuchał na jeden z zaworów.. bo jak mnie powiedziano może to powodować wypalanie tego drugiego z uboższą mieszanką..

MAZDA MX 5 [NA] Projekt Mazda MX-5

Witam serdecznie Jestem nowy na forum cześć jestem Łukasz P. Dobra teraz do rzeczy już jakiś czas planuję zrobić MX-5 NA. Jestem w fazie szukania odpowiedniego modelu do zakupu. Wszystko chcę robić powoli bez pośpiechu (co jest defakto wbrew mojemu charakteru). Ma to być długi projekt dający dużo satysfakcji. Wcześniej posiadałem 323f Ba więc powiedzmy że podstawową wiedzę

zdłubane auto Nie od dziś wiadomo że tuning to inwestycja która nigdy się nie zwraca...na wlasnym przykłdzie kilka faktów - nowy kit turbo Greddy 1500 dolków - Megasquirt P&P 700 dolków - sprzęgło około 1500zł - wydech około 1000zł - orurowanie intercooler bovzłączki spawanie itd. 800zł - wtryski 400 zł - sonda szerokopasmowa z kontrolerem 900zł - swap hamulców z 235

MAZDA MX 5 dymienie na biało

Witam jak w temacie mam problem tego typu że gdy odpalam auto na zimnym za mną pojawiaja sie kłęby białego dymu przez około 1-2 min od uruchomienia po tem wszystko znika . jaka może być tego przyczyna

Otórz koledzy zacząłem od najtanszych sposobów bo tknęło mnie cos w zupełnie innym kierunku. mazda trochę leżakowała przez zime pod chmurką i mało była eksploatowana. Kupiłem preparat za 641 (czyszczenie wtrysków i usówanie wody itp) wlałem 75 ml i zalałem za 100 pln na Shelu. Zreszta tam gdzie zawsze tankuje. Po przejechaniu ok 100 km całkowicie kopcenie zanikło praca silnika

MAZDA MX 5 Komputer pokładowy

znalazłem takowy temat na mazda speed httpwww.mazdaspeed.pl...pf115&t84628 i tak się zastanawiam czy któraś z naszych mazd ma coś takiego zamontowane i czy dużo jest zachodu by wsadzić komputerek zamiast seryjnego zegarka

komputera pokładowego. W ostatnim numerze Motor nr 37 jest artykuł o takim komputerku. httpwww.telwis.pluniw...-ukp-p-119.html bardzo fajne urządzenie niewiele kosztuje a dużo przydatnych opcji ma. Potrzebne są do podstawowych danych tylko dwa sygnały - Do wskazań prędkości urządzenie pobiera informacje z czujnika prędkości zamontowanego w samochodzie (Vehicle Speed Sensor &8211

Nie wiem jak z prędkością w pierwszych NA (czy jest vss) ale wtryski to nie problem podpinasz się pod którykolwiek z wtrysków i po robocie.

wtrysków najlepiej z wtrysków chociaż pewnie jakiś pin wychodzi z ECU natomiast VSS masz w klastrze zegarow opisany jako RSW -> patrz tu httpwww.mx-5.plviewtopic.phpp166507

MAZDA MX 5 Kilka problemów z Madzią NB 1.8 00r.

Witam Z racji tego że ruszyłem z tematem "poprawy" mojej Madzi muszę wyjaśnić kilka denerwujących i być może poważnych spraw. 1. Auto na jałowym biegu przy wciśniętym sprzęgle pracuje cicho i spokojnie jak powinno. Po odpuszczeniu sprzęgła słychać głośniejszą pracę jakby takie no jakby to nazwać "charczenie" "szorowanie" dziwne... cóż to może być

niż naprawa wtrysków. Wymiana świec i kabli WN - bez efektu. Przyszłą pora na układ doprowadzenia powietrza - układ szczelny z nowym filtrem powietrza. 1. Czyszczenie dolotu benzyną ekstrakcyjną - tak daleko jak mogłem sięgnać bez odkręcania przepustnicy i czyszczenie przepływki. Trochę pomogło - na ok. 500 km - znów "lubił" zgasnąć i oborty falowały. 2.

MAZDA MX 5 [NA] Wtryski jaka wydajność jakie kolory

mam pytanie bo nie doszukałem się na forum Jakie wtryski występują w NA (kolory mnie interesują i wydajność ) ewentualnie czym zastąpić serie i jaki kolor ma seria

Niczym bo po co Ewentualnie przy padzie wtrysków z 1.8 można je zastąpić wtryskami z 1.8 NB ponoć lepiej rozpylają. Po eM

_________________była BlackBird NBfl03 1.8 Memories -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt1149 jest Ptaszor NA96 1.8 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt4852 jest Saabina Saab96 V4 76 -- httpwww.mx-5.plviewtopic.phpt9196 jest Hieronim.......

MAZDA MX 5 I zasada działania zapłonu w silniku 1.8 lub 1.6 z lat 89-97

Witam na jakiej zasadzie działa zapłon w mx5 1.8 lub 1.6 Chce się pozbyć elektryki i torche pobawić z silnikiem i założyć gaźniki od motocykla tylko nie wiem na jakiej zasadzie działą zapłon w tych silnikach Chodzi mi głównie o to żeby założyć silnik do innego samochodu postwić goły słupek z gaźnikami od motoru sam montaż ganiźników nie zrobi mi problemu tylko zapłon na

Nie docenia bo w życiu nie widział prawdziwego rozbudowanego gaźnika. Samo ustawienie gaźnika nie jest problemem większym niż strojenie układu wtryskowego. Gaźnik nawet bardzo porządny nie będzie nigdy oczywiście tak elastyczny jak układ wtryskowy bo dopasowania do zmiennych warunków temperatury ciśnienia etc nie da się na nim wykonać. No i koszt zestawu wtryskowego na pełnym standalone

Z R1 przykład był mocno skrajny stopień sprężania 1271 odcinka przy 12 000 rpm zdecydowanie pomaga dużej mocy ale było trochę motocykli o mniejszej pojemność (300-500ccm) do których gaźniki były brane " z półki" ewentualnie lekko modyfikowane pod mocowania konkretnego bloku a mimo to uzyskiwały bezproblemowo 100KMlitr. Nie zdziwiłoby mnie gdyby z BP udało się wykrzesać

MAZDA MX 5 [NB] Problem z utrzymaniem wolnych obr. w niedogrzanym siln.

Hej Zapalam zimne auto i jest OK. Jadę silnik się rozgrzewa kończę jazdę. Silnik nie zdąży do końca się ostudzić i chcę jechać dalej. Wtedy jest problem - po odpaleniu i w czasie jazdy wolne obroty spadają do około 500 więc dodaję gazu na każdych światłach. Jednocześnie jedzie jak żółw. Teraz miałem właśnie taką sytuację - jadę na trójce jak żółw i w pewnym momencie

że wybranie MX5 to była dobra decyzja Teraz jest trochę smutniej. Chłopcy na warsztacie sprawdzili jeszcze przepustnicę przepływomierz i niby wszystko jest ok. Teraz znów po półgodzinnej przerwie odpaliła jak marzenie pochodziła chwilę i kolejne odpalenie znów to samo. Na biegu jałowym obrotomierz skacze od minimalnych wartości do 1000 rpm faluje w końcu gaśnie a cała mazda

że wybranie MX5 to była dobra decyzja Teraz jest trochę smutniej. Chłopcy na warsztacie sprawdzili jeszcze przepustnicę przepływomierz i niby wszystko jest ok. Teraz znów po półgodzinnej przerwie odpaliła jak marzenie pochodziła chwilę i kolejne odpalenie znów to samo. Na biegu jałowym obrotomierz skacze od minimalnych wartości do 1000 rpm faluje w końcu gaśnie a cała mazda

MAZDA MX 5 Pomocy Miata Nie Odpala

Witam Panowie pomocy.... Zmieniliśmy rozrząd w Mazdeczce i auto teraz nie chce odpalić Wszystko ustawione jak w książce nakazane. Auto kręci ale nie chce odpalić Iskra jest pompa paliwa działa Błędów żadnych komputer nie pokazuje CO TO MOŻE BY

problem nie został jeszcze rozwiązany.... Dzieki uprzejmości kolegi jakkomo z tego forum wykluczyliśmy pare rzeczy. Do jego mazdy zapięliśmy czujnik położenia wału czujnik położenia wałka rozrządu przepływomierz oraz moje cewki z kablami. Jego mazda odpaliła na tym zestawie bez najmniejszego problemu..... Nie chciałem już nadwyrężąc kolegi i nie zdzierałem pokrywy i plastików

MAZDA MX 5 [NA] Miata nie odpala - brak iskry

Pisałem w czaterii ale problem się rozwinął. Sytuacja wygląda teraz tak - nie ma iskry na świecach zapodając 12V z aku wprost na piny przy cewkach iskra jest słaba i raz na kiedyś - moduł samodiagnostyki świeci światłem ciągłym (ta opcja ze zworkami i diodą w złączu dignostycznym) Świece teraz dałem nowe oporności cewek zgadzają się z serwisówką Haynesa na crank angle

MAZDA MX 5 Metaliczne stukanie w silniku - brak mocy - nietrzymanie obr

Witam Mam mega problem. Objawia się metalicznym stukaniem w silniku nietrzymaniem obrotów. Po wyjęciu pierwszej fajki od świecy silnik jeszcze bardziej nierówno chodzi a stukanie nie znika. Zdjąłem pokrywę zaworów żaden zawór nie jest zawieszony i pracują wszystkie równo. Rozrząd raczej nie jest przestawiony gdyż był robiony u dobrego mechanika który już nie raz to robił w niejednej mx5 (jest dobrze napięty). Poniżej filmik

Hmm... To ja do moich poprzednich pomysłów (czyli przestawiony rozrząd lub brak zapłonu na części cylindrów) dodam jeszcze jeden... Tak samo się zachowuje na LPG i Pb Jeśli na LPG byłoby dobrze a na Pb niekoniecznie to sprawdziłbym czy się nie rozpadła gdzieś instalacja elektryczna do wtrysków benzynowych... Ona pewnie jest gdzieś przecięta aby doprowadzić sygnał z wtrysków do

MAZDA MX 5 I Spadające obroty i gaśnięcie

Po zmontowaniu pokrywy i zamontowaniu stożka wystąpił problem. mazda odpala chodzi przez 5 sekund po czym spadają obroty do zera i gaśnie. Problem występuje za równo na biegu jałowym jak i innych biegach przy dodawaniu gazu też. Sprawdziłam trzy razy wszystkie kable wszystkie wtyczki i kostki. Wydaje się że powinno być dobrze. Zauważyłam wyciek paliwa w tym miejscu ten element

MAZDA MX 5 stukanie pompy paliwa

witam ostatnio jadac z zamknietym dachem i bez muzyki doszedl do mnie dzwiek stukania klekotania pochodzacy zza plecow (gdzies po srodku auta). wydaje mi sie ze to moze byc pompa paliwa bo gdy zdejme noge z gazu (zaczynam hamowac silnikiem) owo stukanie ustaje i dopiero jak dodam gazu to po jakis 2 sekundach stukanie powraca. dodatkowo powiem ze przy wlaczaniu silnika przez ok 1-2 sekundy slysze

Znajdziesz też tam wiele innych ciekawych rzeczy... Jeśli chodzi o spadek ciśnienia - z założenia powinno się trzymać zadanej wartości. Przy robieniu map paliwa trzeba zrobić poprawkę na ten spadek i czas otwarcia wtrysków nieco podnieść w okolicach czerwonego pola. Pocieszeniem jest że ten spadek zawsze jest mniej więcej taki sam. Można założyć pompę walbro 255

MAZDA MX 5 I Układ wydechowy mazda 16 90r

Witam Mam takie pytanie za kolektorem wydechowym a przed katalizatorem ten kawałek rury wydechowej jest osłoniety metalowym rękawem prawdopodobnie żeby ograniczyć nagrzewanie ale wyrdzewiał dość znacznie i dzwoni czy mogą być jakieś problemy jeśli sie go pozbęde I naprawde nikt nie wie gdzie jest gniazdo lambdy

Jakie gniazdo lambdy W wydechu czy chodzi ci o kostke na przeowdzie Kostka jest schowana za cewkamiczujnikiem polzoenia wałka idzie do niej pojedynczy przewod z wiazki od wtrysków.

hmm tak chodzilo o kostke ... a wiec obszukałem cały samochód ... i kostke znalazłem wpiętą w przwód od lambdy urwaną od kabla ... po wcześniejszym opisie i teoretycznym wnioskowaniu doszedłem gdzie powinna się owa kostka znajdować... z tej wiazki od wtrysku wychodzi jeden przewód który jest zaizolowany ... czerwono niebieski ... wyglada jak komplet do urwanego gniazda... to ten

MAZDA MX 5 I NIE odpala po swapie z 1.6NB na 1.8BP brak iskry i paliwa.

witam. Zrobilismy swapa w mazdzie mx5 z 1999 z silnika 1.6 16V dohc na silnik 1.8 BP dokładnie BP6D zmienne fazy rozrzadu.Została wymieniona wiazkasterownik silnika stacyjka wraz z immo i modułemczyli wszystko jak ma byc. Niestety samochod nie odpala brak iskry i paliwa.Mam pytanie czy ktoś dokonywał już takiego swapaGłowny proble który rzuca mi sie w oczy to to ze została mi wolna jedna wtyczka

Następny co grzebie przed zlotem Opis jest mocno zagmatwany. Ale. Zacznijcie od diagnostyki zasilania poszczególnych elementów zasilanie 12V i masa na wtyczkach czujnika położenia wału i wałka rozrządu (tam nie ma żadnego czujnika halla tak przy okazji) zasilanie i masa na wtykach cewek (obu) zasilanie na wtryskiwaczach sprawdzenie czy pompa paliwa działa połączenie pomiędzy

MAZDA MX 5 [NA] mx5 NA miata - zmiana kąta zapłonu

ostatnio uslyszalem ze w NA wersji amerykanskiej warto zmienic kat zaplonu poniewaz na poczatku lat 90 w USA bylo inne paliwo i miatki byly do niego dostosowane. Ta modyfikacja ma zwiekszyc moc i lepsze zbieranie sie juz na nizszych obrotach. To prawda Co o tym myslicie

ja mowie o przegieciach a nie tam 2 stopniach. jak ktos przegnie o 10 w jedna lub druga strone a przy okazji ma walniete wtryski lub jeden wtrysk i ma ubogo to wtedy moze cos tam sie dziac. wyprzedzenie zapłonu się projektuje i liczy pod zakładany przebieg momentu a nie szuka na hamowni. tego nie kumam ale ok jak dla mnie mapy sie robi zawsze tak by soiagnac maksymalna sprawnosc silnika

MAZDA MX 5 [NB] Mx5 nie chce zapalić

Witam wszystkich od wczoraj mam problem z odpalenie mx5 nb 1.6 kręci rozrusznikiem ale nie chce zapalić. Podejrzewam że to pompa paliwa macie jakiś sposób na sprawdzenie ewentualnie jakieś sugestie co może być przyczyną awarii Dodam że stało się to nagle trzy godziny wcześniej samochód normalnie jeździł

skoro podejrzewasz pompę to sprawdź pompę odepnij wężyk zasilający listwę wtryskową paliwem łatwy do zlokalizowania i szybko wykluczysz pompę. Następnie sprawdź czy wtryski leją (czy świece są mokre po kręceniu) jeżeli tak to sprawdź iskrę czy występuje na kablach świecach.. generlanie paliwoiskra i będziesz wszystko wiedział. Jeżeli ktoś mnie pyta co może być przyczyną awarii bez wiadomego co jej uległo to mówię zazwyczaj że nie jestem wróżkąP Ale jako że masz NB to może cewka) one lubią grymasik obsługują po 2 cyl. więc idealnie do "nie palenia". Ale to wróżenie z fusów.

MAZDA MX 5 [NB] O-ring wtryskiwaczy NBFL

Witam czy ktoś zna może dokładne wymiary lub modele zamienników o-ringów i uszczelek górnych wtryskiwaczy Silnik 1.6 rocznik 2003. Z góry dziękuję

MAZDA MX 5 [NA] Problem na zimnym silniku

Mam pewien kłopot z Mazdą Mx5 z 1995r mianowicie przy odpalaniu na zimnym silniku pracuje nie równo i tak jakby nie przelała paliwa. Po 10 minutach od odpalenia łapie obroty i już jest wszystko ok dodam że to nie świece gdyż wymieniłem je ostatnio razem z przewodami. Pracuje na oleju 10w40 mobil1. Czy ktoś miał podobny problem

Ja mam taki problem że jak auto jest totalnie zimne (np po nocy) i odpalę to chodzi ładnie jak tylko dodam odrobinę gazu to zaczyna chodzić nierówno (jakby na 3 cylindry). Ja zacząłem zdejmować fajki od świec jak tak nierówno chodził to mi wyszyło że pierwszy cylinder nie pali. Kable mam nowe świece też cewki są parzyste więc powinny nawalić dwa cylindry a nie jeden więc wyszło

MAZDA MX 5 [NA] Twardy dach-pomysł na...

Z racji jeszcze małego doświadczenia z Mazdą mam do Was jedno pytanie Co myślicie o wykonaniu twardego dachu ( do wersji NA NB) Przeglądając ostatnio oferty (allegro ebaykilka inych) trafiłem na ceny które są wg za wysokie (w Polsce na allegro ok 2500 zł USA 700 USD ale bez szyby). Po rozmowie ze swoimi pracownikami ( jestem współwłaścicielem warsztatu motocyklowego) wspólnie stwierdziliśmy

robienie z pleksi polega raczej na termicznym kształtowaniu arkuszy są firmy które z tego prze różne rzeczy robią koszta olbrzymie z tego co miałem okazję z firmą z śląska która się w to bawi rozmawiać a dla mnie laserem cieli windshota a gdzie tam reszta uzbrojenia. Służbowo natomiast ostatnio spotkałem się z stolikami taborecikami wykonywanymi tą metodą pleksa 12 odpowiednio

MAZDA MX 5 Czy musze kupić komputer jak chce zmienic immo

W cyklu dlaczego ja dzis mam taki problem. W sumie miesiąc temu oddałem wóz do serisu mazdy. Bo nie działa immo raz odpalał a raz nie. W serwisie trzymali go 2 tygodnie i powiedzieli że nie mogą sprowadzić tej części i nie dadzą rady naprawić. No to mówie czy mogą wyciąć immo ale oczywiście wielki bulwers że oni takich rzeczy nie robią. Ale polecili mi innego naprawiacza. Ponoć

Odpowiadajac na pytania 1. Zdiagnozowali koniecznosc wymiany modulu IMMO 2. Kod do IMMO dostalem z serwisu Czyli byc moze po zakupie samego immo bede mogl wprogramowac go do kompa dobrze zrozumielame was P.s. po 3 sekundach wlasnie sie wylacza silnik czyli tam te wtryskiwacze nie dzialaja. A po 3 probach juz nawet nie wlacza na te 3 sekundy tych wtryskiwaczy tylko miga kontrolka od immo

Przykładowe oferty części samochodowych mazda 2 wtrysk mx 5

  • MAZDA MX3 MX-3 1,8 V6 WTRYSK WTRYSKIWACZ - Jelenia Góra (100.00PLN)
  • WTRYSK WTRYSKIWACZ MAZDA MX3 MX 3 1.6 95r - Żernica (50.00PLN)
  • Mazda mx3 mx 3 wtrysk wtryskiwacz listwa 1.6 - Zbąszyń (179.99PLN)
  • WTRYSK WTRYSKI MAZDA MX6 MX-6 2.0 - Wieleń (50.00PLN)
  • MAZDA MX5 MX-5 1.6 LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI WTRYSK - Częstochowa (150.00PLN)
  • MAZDA MX5 MX-5 1.6 LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI WTRYSK - Częstochowa (150.00PLN)
  • MAZDA MX5 MX-5 1.6 LISTWA WTRYSKOWA WTRYSKI WTRYSK - Częstochowa (150.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi