części samochodowe nanodatex

mazda 2 przepustnica

Samochody związane z zapytaniem mazda 2 przepustnica

Pytania i odpowiedzi: mazda 2 przepustnica

AUDI A4 B5 [B5 ACK] Gdzie jest przepustnica

Witam W moim sprzęcie obroty zaczeły nieźle falować często zdarza się że nawet gaśnie. Jutro podepnę samochód pod VAG-a ale wcześniej chciałbym wyczyścić przepustnicę tylko nie wiem jak się do niej dostać. Jeśli miałby ktoś schematy byłbym zobowiązany

W środę jeszcze raz podepnę pod VAG-a i zczytam kody. Problemy z przepływomierzem miałem w moim poprzednim aucie (mazda 626) z tym że tam powodem uszkodzenia była instalacja gazowa. Po strzale samochód ledwo jeździł a audi jeździ całkiem dobrze a problem jest tylko z obrotami na biegu jałowym oraz to że czasami ciężko go odpalić. Zapala i po chwili gasnie.Tak jak pisałem w środę podpinam do VAG i zobaczymy jakie błędy są.

MAZDA MX 5 Pomocy coś nie tak z silnikiem

witam mam problem pojechalem zrobic sobie dwa kułeczka na parkingu i jak sie zatrzymalem to od tego czasu przy obrotach powyzej 35tys cos dziwinie stuka w silniku nie mam pojecia co to moze byc przy malych obrotach raczej jest wszystko okey macie jakieś pomysły (((

starych swiec nie mam... a cewka albo przepustnica ile kosztuja i jak to stwierdzic > Cewka to jest duży koszt jakieś 600 zł przepustnica ok 200 musisz poszukać allegro szroty itd. Najpierw posprawdzaj te kable czy na pewno masz dobrze podłączone. Gdzieś był taki temat na forum. A jak stwierdzić usterkę nie mam pojęcia mechanikiem nie jestem ale mechanik Ci powie. Wydaję mi się

Zobacz Gaźniki, przepustnice do MAZDA 2

MAZDA MX 5 [NB] Problemy z silnikiem (lpg)

Cześć Jestem całkiem nowy pod względem bycia na forum jak i posiadania Madzi. Udało mi się zostać szczęśliwym posiadaczem MX-5 NB 1.6 z 1999r. z zainstalowaną sekwencją lpg (ECU protektor z tego co wyczytałem -> to samo co Zenit). Generalnie wszytko było wporzo może przy przełączaniu na lpg przez chwilę obroty falowały (moment tak dwie sekundy) i strzela z rury przy mocniejszej

To w takim razie pewnie regulacja biegu jałowego tylko. Nieprawidłowo działa silnik krokowy który odpowiada za regulację dawki powietrza w momencie gdy przepustnica jest zamknięta. Problem z rozruchem może wynikać z tego że się nie otwiera tak mocno jak powinien i silnik nie ma w czym spalić benzyny. Umów się z kimś kto ma ten silniczek sprawny i podmień. Jeśli problemy ustaną to

dostania pewnie w ASO za parenascie zl) bo stara sie porwie ale samemu zawsze skladalem na uzywanej bo nic sie zepsuc nie chcialo. Robilem to w Hondzie Mitsubishi i MX5 tez. To co sie wyleje to ciecz chlodzaca - przepustnica jest nia podgrzewana jesli wyleje sie niewiele to nie musisz uzupelniac. Ew. sprawdz (na zimnym) poziom cieczy w chlodnicy - powinno byc pelno potem pojezdzij troche (1-2

MAZDA MX 5 [NB] Problem z obrotami na luzie

Dzisiaj wyczyściłem calutką przepustnicę jak trzeba sprawdziłem czy dolot nie bierze lewego powietrza i wszystko jest jak powinno być mimo to mam trzy problemy na luzie (na wciśniętym sprzęgle jest ok) 1. Jak silnik jest zimny to obroty spadają do 600 (jak skończy się ssanie) jak się nagrzeje wracają do normy. Zapewne gęsty olej w skrzyni stawia opór dlatego tylne koła się kręcą

na początek dobrze wyczyść przepustnicę i regulator wolnych obr jeśli to nie pomoże to trzeba wejść w tryb diagnostyczny i sprawdzić poprawność ustawienia TPS (zamknięta przepustnica wentylator OFF minimalnie otwarta przepustnica wentylator ON) oraz ustawienie bazowego kąta wyprzedzenia zapłonu (10) dobrze by było jeszcze sprawdzić VSS (czujnik prędkości jazdy) z tego co pamiętam w wersji NA zabudowany jest w liczniku

pompa paliwa jest z NA. Poprzedni właściciel tego silnika mówił że miał ten sam problem więc sądzę że to nie wina swapu. Kąt wyprzedzenia zapłonu będę miał sprawdzony dzisiaj. przepustnica i zawór IAC są wymyte na cacy. Tego TPSa jeszcze nie ogarniam.

u mnie coś takiego sie zrobiło tylko ze NA 1.8 wiec przepustnica chyba inna troche przepłukałem układ chłodzenia (syf na maksa duzo by opowiadać) od tamtej pory obroty przy dojerzdzaiu do skrzyzowań spadały mi na 600 wzrastały przy dodaniu gazu dopiero. Wiec pomyślałem ze moze przeczyściło to podgrzewanie przepustnicy przez ktore przepływa płyn i ten cały zawór ISC pod spodem przepustnicy.

model 95 wiec po lift takem czuł że nie jest dobrze mierzyłem mu oporność na wtyczce wychodzi 155ohm a z tego co wyczytalem gdzies na innych forach ma być 12 sprężyny nie rozbierałem wyczyściłem tylko kanały którymi przepływa płyn w miejscu łaczenia zaworu z przepustnica jest gumowa cienka uszczelka w rowku i ona była ok. ale jedna rzecz mi sie przypomniała ze człowiek głupi

MAZDA MX 5 [NA] Za wysokie obroty

Witam Wiem że temat był kilka razy poruszany jednak nie znalazłem odpowiedzi. Mx5 na 1993 r 16. Obroty silnika 1100 było 1200 lecz czyszczenie przepusticy troche pomogło. Śruba regulująca wolne obroty na przepusticy maksymalnie skręcona. Obroty nie falują tylko cały czas trzymają swoją wartosc. Najciekawsze jest to że po właczenie odbiornika prądu np świateł obroty spadają o 100

Dzięki za odpowiedzi z odłaczeniem aku jeszcze nie próbowałem zaraz zobacze śruba jest całkowicie wkręcona jej odkrecenie powoduje podwyższenie obrotów przepustnica się zamykała żadnych wżerów tam nie widziałem

W takim razie masz tylko 2 możliwości. Problem z zaworem powietrznym lub nieszczelność w dolocie za przepustnicą. I od tego bym zaczął poszukiwania. Którędyś to powietrze się musi dostawać. We wczesnych NA jest taki wredny gumowy korek na tylnej ściance kolektora dolotowego zobacz czy się nie obluzował albo wręcz zgubił...

Nie ma żadnej śruby. Ta która jest powinna być zabetonowana przez fabrykę. Nie wiem ile razy można powtarzać że przepustnica jest skalibrowana fabrycznie i do tej dyszy przy seryjnym ECU nikt się nie powinien dotykać bo tylko sobie kuku narobi...

No ale lysy powyzej pisze że sprawdził i przepustnica jest zamknięta. ale jest też taka szpilka na której podpiera się ten chwytak Lysy ma to trochę inaczej rozwiązane najprawdopodobniej w starszych NA w tym miejscu jest coś wyglądem zbliżonego do pneumatycznego aktuatora to taki hamulec aby przepustnica nie waliła tylko się delikatnie domykała. Właściwie sam nie wiem po co

MAZDA MX 5 [NA] Problem na zimnym silniku

Mam pewien kłopot z Mazdą Mx5 z 1995r mianowicie przy odpalaniu na zimnym silniku pracuje nie równo i tak jakby nie przelała paliwa. Po 10 minutach od odpalenia łapie obroty i już jest wszystko ok dodam że to nie świece gdyż wymieniłem je ostatnio razem z przewodami. Pracuje na oleju 10w40 mobil1. Czy ktoś miał podobny problem

Wydaje mi się że wasze problemy mogą być związane z tym śmiesznym zaworem od wolnych obrotów. Przynajmniej może tak być przy silnikach 1600. Miałem podobny problem u siebie ale ściągnąłem jeden wężyk z tego zaworu co jest pod przepustnicą taki grubszy wiem że jeden z nich był z płynem chłodzącym więc trzeba uważać bo ściągnięcie go na gorącym silniku może być niebezpieczne.

Nie wiem dokładnie na jakiej zasadzie to działa. Jeżeli masz 1.6 to będziesz to miał pod przepustnicą. Jest tam też podpięta jakaś kostka. Może ktoś to już wcześniej rozbierał to Ci lepiej wytłumaczy. Ja od tamtej pory nie mam już z tym problemu więc tam nie zaglądam.

Należy -odkręcić przepustnicę od kolektora ssącego -odkręcić od przepustnicy zawór (w dolnej części trzyma się na 3 śrubkach) -wymyć wszystko dokładnie i złożyć ps.często przy tej operacji szlag trafia uszczelki -papierową pomiędzy przepustnicą a kolektorem -gumową pomiędzy przepustnicą a zaworem dlatego warto zakupić je wcześniej w ASO ponadto trzy śrubki trzymające

MAZDA MX 5 Przepustnica

Chciałbym wyczyścić zawór nie wiem jak rozkręcić kto mi powie gdzie są jeszcze 2 śruby (podobno tyle jeszcze jest httpwww.miata.netgarageisc.html) załączam zdjęcie Zdjęcie006.JPG

Yanik jest chyba na bieżąco z przepustnicami........ja również jestem zainteresowany tematem przepustnicy bo obroty trochę mi szaleją. Chyba wszyscy są już w Sudetach.

MAZDA MX 5 [NA] Problem z Mazdą Gaśnie po odpaleniu itp. Pomocy

Witam. Niedawno zakupiłem Mazdę mx5 Okazyjnie dość Tanio lecz niestety bardzo zaniedbała i trochę skorodowaną ale problem polega w silniku mianowicie Jak go odpalę to od razu gaśnie chyba że dam gaz na maxa wtedy odpali i wkręca się na obroty ale za to w ogóle nie trzyma niskich obrotów i gazem można zejść najniżej do 2 tys poniżej gaśnie i strasznie dziwnie pracuje za to jeśli

a patrzyłeś czy działa "silniczek krokowy przy przepustnicy" ktory podaje powietrze gdy przepustnica jest zamkniętaa co za tym idzie jest jeszcze potencjometr albo styk pozycji "zero" przepustnicy ogarnij tez rzaczy bo to ma znaczny wplyw. jak mniemam to jest 1.6

MAZDA MX 5 przepustnica

witam dzis dobralem sie do czyszcenia silnika krokowego. wyciagnalem cala przepustnice umylem dokladnie kazdy jej zakamarek. niestety nie ma oczekiwanego rezultatu.(obroty lekko faluja i po puszxczeniu gazu zostaja na okolo 1500 by po kilku sekundach spasc do normalnych okolo 800) byc moze cos zle zrobilem albo czegos nie zrobilem. moje pytania czy plastkowa czesc na obrazku o nr 20-660 w niebieskawym

_________________mazda mx5 NB 18 00r

MAZDA MX 5 [połączony] Jakie spalanie w MX-5

Jak wyglada w waszych samochodach spalanie Jak duza jest roznica miedzy silnikami 1.6 i 1.8 w NB

Wcale nie jest Ja w czasie BalkansDrift2010 zarejestrowałem jednego dnia 69 litra100 km. Faktem jest że dzień był kompletnie cruisingowy ale na pokładzie emiks miał 2 osoby i full bagażu na 2 tygodnie. Cymes spalania leży głownie w umiejętności delikatnej pracy przepustnicą swego czasu pojeździłem trochę w podłączonym komputerem diagnostycznym prawie niewyczuwalne pod nogą zmiany pedału gazu przekładały się na dość znaczne różnice w dawkowaniu paliwa...

Ciekawa teoria - szybko by się licznik zamykał Generalnie jak każde auto komputer MXa wzbogaca mieszankę przy gwałtowniejszych zmianach położenia przepustnicy dość znacznie dlatego jazda w okolicach maksymalnego podciśnienia (minimalnie uchylona przepustnica) jest korzystne. Ale nie popadajmy w paranoję - rozpędzanie auta do 80kmh praktycznie bez ciśnięcia gazu na bardzo dużym dystansie

MAZDA MX 5 [NA] ciezko odpala

Witam zaobserwowalem ostatnio ze Slicznotka niechetnie odpala szczegolnie po dluzszym postoju. Musze dlugo krecic stopniowo zalapuja poszczegolne cylindry az wkoncu silnik zaskakuje z poczatku z b. niskimi obrotami ktore po dluzszej chwili stopniowo rosna do ok 1200. Wydaje mi sie ze problem dotyczy ilosci dostarczanego powietrza poniewaz lekkie uchylenie przepustnicy podczas krecenia powoduje ze

Zawór IAC przeczyść na początek pod przepustnicą. Ewentualnie pokręć śrubą regulacyjną jeżeli ją wykręcisz i będzie lepiej odpalać to znaczy że zatkany brudem jest IAC.

MAZDA MX 5 [NB] Kontrolka check engine

Drodzy Poszukuje poradypomocy. oddalem swoja NBFL na wymiane skrzyni biegow. przed oddaniem jej do warsztatu wszystko bylo ok. Obecnie mam taki problem ze zapala sie kontrolka "check engine" i dodatkowo silnik wchodzi na 1500 obrotow a po nacisnieciu sprzegla spada na 900.. teoretycznie wszystkie kable wtyki itp byly sprawdzane i po rozlaczeniu czujnika sprzegla obroty sa wlasciwe ale kontrolka nadal sie pali. Macie moze jakis pomysl co sprawdzic gdzie szukac pomocy Z gory dziekuje

sprawdź nieszczelności w dolocie. druga rzecz to TPS i zawór IAC trzecia zobacz czy linka przepustnicy jest prawidłowo ustawiona to znaczy czy przepustnica się (mechanicznie) do końca zamyka. czwarta to warunki testowe 0507 jest generowany przy określonym ustawieniu czujnika wciśnięcia pedału hamulca i czujnika ciśnienia w pompie wspomagana. Zobacz czy przypadkiem któryś z nich się nie odłączył. Po eM

MITSUBISHI IV [CA4A 1.6] przepustnica kolektor pytanie

Witam mam pytanie kupiłem przepustnice do colta widoczną na zdjęciu poniżej. Wie ktoś może do jakich silników ona idzie. Mam colta z 95 1.6 113km. Na moim kolektorze nia ma napisane ECI MULTI. Druga róznica to ze u mnie wchodzą 3 przewody chyba od podgrzewania przepustnicy a w tej która zakupiłem widac tylko jeden zaznaczony czerwonym kółkiem. Dodam że nie mam fizycznie w rękach jeszcze

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI IV [CA1A 1.3] Przepustnica...

podejdzie cała przepustnica z krokowcem i czujnikiem polozenia przepustnicy z 1.6 16v do mojego 1.3 12v czy były jakies roznice pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI VII PRZEPUSTNICA KROKOWY 2.4 DOHC

WITAM Doradźcie czy przepustnica z krokowym z silnika 20 97 r będzie pasowała do silnika 18 (rok galanta 9394) Chcę kupić dokładnie ten zestaw httpallegro.plmitsubi...1891428023.html

_________________Galant E54A 2.0 V6 1995 MT Galant E56A USA 1993 2.4 DOHC (brat) Honda Accord 2.0 TD 1996 (Brat) mazda 323 F 2001 (Starzy) Duży Polski Fiat (brat) Nissan Primera P10 16 1994 (sprzedany) Mój Gal httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt70368 Fiatolot httpforum.mitsumaniaki...derasc&start0

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI VII [E55A 2.0] Silniczek krokowy przepustnica galant 1.8 2.0

Dzisiaj dorwalem druga przepustnice do Galanta 1.8 2.0 colta 1.6 i lancera 1.6 ( sa identyczne ) kupilem ja w celu wymienienia silniczka krokowego. No i tak zaczely sie schody okazuje sie ze silniczek w tych modelach jest calutką podstawą przepustnicy. Fotka Na tej fotce juz z wykreconym złączem ( myslalem ze jak odkrece zlacze to wyjdzie mi caly silnik a tu wyszlo cos takiego No wiec

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI VIII [EAxA] Przepustnica - wymiana na większą

Siema zainteresowałem się od niedawna swapem przepustnicy z innego mocniejszego modelu mam prośbę jaki jest ori wymiar w 2.5 V6 Może już ktoś robi l takiego swapa Chcę od tego zacząć tuning silnika a potem kolejne istotne kroki. Pozdro

_________________Pozdrawiam Hubert Mitsubishi Galant Avance EA5A 01 AT (obecnie) Hyundai Tiburon GK 1.6 16V 04 (obecnie) Mitsubishi Galant Sport Edition EA2A 98 AT (sprzedany) mazda 626 GLE Special 2.0 16V 95 (sprzedana) Mitsubishi Colt CA0 1.6 16V Postert 92 (sprzedany) Mitsubishi Colt C50 1.3 8V 90 (sprzedany) Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieselem...

MITSUBISHI ECLIPSE PRZEPUSTNICA KROKOWY GALANT USA VS ECLIPSE

Witam MOŻE KTOŚ Z SZANOWNYCH ECLIPSOMANIAKÓW BĘDZIE SIĘ ORIENTOWAŁ. OTÓŻ MAM GALANTA 24 DOHC . PADŁ MI KROKOWY PRAWDOPODOBNIE (FALOWANIE OBROTÓW) I CHCIAŁBYM WYMIENI OD RAZU CAŁĄ PRZEPUSTNICE Z KROKOWCEM - ALE POWIEDZCIE MI CZY Z ECLIPSA 20 DOHC przepustnica Z KROKOWYN BĘDZIE PASOWAŁA DO MOJEGO SILNIKA (4G64) BĘDZIE TO CHODZIŁO BO JUŻ GŁOWĘ TRACĘ I NIE WIEM Z CZEGO TO PODPASOWA BO OD ZWYKŁYCH GALANTÓW (v6 TEŻ) NIE PASUJE PONO WIĘC JUŻ TU SZUKAM POMOCY...

_________________Galant E54A 2.0 V6 1995 MT Galant E56A USA 1993 2.4 DOHC (brat) Honda Accord 2.0 TD 1996 (Brat) mazda 323 F 2001 (Starzy) Duży Polski Fiat (brat) Nissan Primera P10 16 1994 (sprzedany) Mój Gal httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt70368 Fiatolot httpforum.mitsumaniaki...derasc&start0

MAZDA MX 5 [połączony] Szarpanie przy ruszaniu

Autko mam od miesiąca przebieg 45.000 km stan bardzo dobry natomiast autko dziwnie się zachowuje podczas wolniejszego ruszania czuć uderzenia na pedale sprzęgła (drążku zmiany biegów też) szarpanie. Jak ruszę dynamicznie więcej gazu szybciej puszczę sprzęgło to jest ok problem tylko jak ruszam powoli np przy parkowaniu Zastanawiam się gdzie tkwi przyczyna Aby sprawdzić sprzęgło

Szybciej bym podejrzewał zacinającą się gdzieś linkę gazu lub przyblokowany sworzeń pedału gazu. Gdyby był luz to nie powinno być skoku przepustnica otwierałaby się po prostu trochę później. Po eM

MAZDA MX 5 I zasada działania zapłonu w silniku 1.8 lub 1.6 z lat 89-97

Witam na jakiej zasadzie działa zapłon w mx5 1.8 lub 1.6 Chce się pozbyć elektryki i torche pobawić z silnikiem i założyć gaźniki od motocykla tylko nie wiem na jakiej zasadzie działą zapłon w tych silnikach Chodzi mi głównie o to żeby założyć silnik do innego samochodu postwić goły słupek z gaźnikami od motoru sam montaż ganiźników nie zrobi mi problemu tylko zapłon na

ITB owszem ale ree wspomniał o ITB śluby co wiąże się jednoznacznie z MSem (ecu) a tego autor wątku chce uniknąć już nie wspominając że nie chodzi mu o ITB tylko o gaźnik czyli odstawić ecu wtrysków i komputera. Ja to rozumiem tak że ma być słupek i działac ma na gaźniku jak doda gazu to ma jechać bez większej elektroniki. najlepiej oczywiście ITB z gaźnikiem i w necie do takich

MAZDA MX 5 [NB] Spadają obroty na luzie

Mam taki problem czasami z obrotami na zimnym silniku. Po odpaleniu jak obroty zlecą poniżej tysiąca czasami stojąc na światłach i wrzucając na luz obroty spadają do 600 i tak się trzymają jak wcisnę sprzęgło wskakują do 900 puszczę znowu do 600 jak auto się rozgrzeje już nie ma tego problemu. Przerabiał ktoś taki przypadek

Niestety zmiana oleju była wraz z nową skrzynią i silnikiem pod komputer nie mam możliwości podpiąć na ten czas szkoda ze wiązka z NB nie ma obd2 bo bym miał możliwość. Zastawiam się czy może brudny zaworek za przepustnicą co dostarcza powietrze jak auto jest na luzie może być przyczyną w innym aucie mały brud na dolocie miał wpływ na obroty.

MAZDA MX 5 [NA] zalewa na ciepłym silniku

Witam jestem nowym forumowiczem mam na imie Max i od niedawna posiadam mx-5 1.6 NA z 1993 roku i chciałbym sie podpiac pod temat Sprawdzałem rózne posty na tym forum ale niestety nie znalazłem nic konkretnego co by mogło pomóc nie chce odrazu do mechanika auta oddawac bo moze samemu uda cos w tym temacie zaradzic z Wasza pomoca) Niestety mam problem ze silnikiem a własciwie z jego osprzetem..problem

Cewkę można spr z grubsza tzn są pomiary multimetrem (gdzieś w necie jest opisane) poza tym można wykręcić świecę wsadzić w fajkę dotknąć pokrywy zaworów i odpalić furę wtedy patrzymy czy iskra na każdym cylindrze jest mocna. Do rozważenia poza tym jest zawór wolnych obrotów (jedna część jest pod przepustnicą druga z boku kolektora ssącego) sprawdź też kable i świece.

On nie może żadnego odgłosu wydawać bo to czujnik (a właściwie stycznik) położenia przepustnicy. Ale nieco niżej pod przepustnicą jest zawór powietrzny wolnych obrotów. Brzęczenie nie dochodzi przypadkiem od niego Zdejmij wtyczkę i porównaj... EDIT czujnik temperatury to ten w tej pokrywce jak na foto w załaczniku... Po eM 22headrearoldmotor.jpg

Max sprawdź zawór powietrza dodatkowego na zimno (takie jakby ssanie). Tu jest opisane co i jak (air valve) httpwww.miata.netgarageisc.html (w 18 jest zintegrowany z przepustnicą w 16 oddzielnie jak na rysunku). Poza tym polecam przeczyścić przepustnicę i dolot.

MAZDA MX 5 Falujące obroty 2.0160km NC

Witam Wiem że wątek na ten temat już był ale nie doczytałem w nim... żadnej konkretnej diagnozy pomocy.... więc powielam odgrzewam kotleta..... Następujący problem jest taki że falują mi obroty 500-1000rpm.. na biegu jałowym lub jak z biegu wrzucam na luz... przez jakieś 20s potem silnik pracuje już równo..... wczoraj zaobserwowałem jak samochód stał 1.5tyg nie odpalany to z garażu

Procedura jest następująca Wsiadasz w samochód kręcisz się po okolicy aż silnik złapie normalną temperaturę wracasz do domu. Powinno ustąpić. Przy wyjętym aku to normalne - przepustnica się kalibruje czy coś w ten deseń...

MAZDA MX 5 Kilka problemów z Madzią NB 1.8 00r.

Witam Z racji tego że ruszyłem z tematem "poprawy" mojej Madzi muszę wyjaśnić kilka denerwujących i być może poważnych spraw. 1. Auto na jałowym biegu przy wciśniętym sprzęgle pracuje cicho i spokojnie jak powinno. Po odpuszczeniu sprzęgła słychać głośniejszą pracę jakby takie no jakby to nazwać "charczenie" "szorowanie" dziwne... cóż to może być

Matko nie chciałem się wypowiadać ale się poddałem. Po pierwsze wszystkie trzy problemy BYŁY wałkowane z 20 razy w historii. Po drugie ostatni problem może wynikać z tuzina rzeczy - generalnie w pewnym zakresie obrotów przy dużym podciśnieniu gdyby mieszanka była odrobinę bogatsza obroty by nie spadały. Ale teraz uwaga kilka powodów dla których lepiej to tak zostawić niż szukać

MAZDA MX 5 Przewody zapłonowe

W miatce dzieją się nastepujace rzeczy 1.na luzie po przygazowaniu jej lekko obroty spadaja ponizej 1000 (do ok 500) i wydaje odglos jakby sie przyduszala 2.w trasie przy dojezdzaniu do np swiatel z chwile wcisnietym sprzeglem na 2 mazda gasnie. nie dzieje sie to czesto ale jednak czasem sie zdarza. Co myslicie o tym Co moze byc powodem Mechanik mowil ze przy przewodach zaplonowych jest nalot ktory sugeruje ze jest przebicie. Moga to powodowac te przewody czy moze cewki

Miałem taki sam problem po wyhamowaniu auta do zera obroty spadały lekko podduszając auto... gasnąć nie gasła. Wyczytałem na forum że powody mogą być trzy kable świece przepustnica. Pierwsze dwa załatwiłem nie pomogło... Nabierałem mocy na przepustnicę. Jako że średniawo u mnie z warunkami do majsterkowania to nabierałem mocy dość długo aż znalazłem KENT ONE SHOT -> httpalnar.plkent-zmyw...hot-p-7144.html

MAZDA MX 5 [NB] Problem z utrzymaniem wolnych obr. w niedogrzanym siln.

Hej Zapalam zimne auto i jest OK. Jadę silnik się rozgrzewa kończę jazdę. Silnik nie zdąży do końca się ostudzić i chcę jechać dalej. Wtedy jest problem - po odpaleniu i w czasie jazdy wolne obroty spadają do około 500 więc dodaję gazu na każdych światłach. Jednocześnie jedzie jak żółw. Teraz miałem właśnie taką sytuację - jadę na trójce jak żółw i w pewnym momencie

Swimmer wolnych obrotów się niczym nie reguluje. przepustnica jest całkowicie bezobsługowa można ją (razem z zaworem powietrznym) jedynie wyczyścić. I to jedynie chemicznie żadnych ostrych narzędzi...

Odkopię trochę temat. Gwoli przypomnienia - czasem po odpalaniu nie załapuje któryś cylinder. Auto dławi się zdycha aż do momentu gdy "załapie" to wtedy samochód wciska w fotel. Wymienione świece przewody wyczyszczona przepustnica i dalej to samo. W zasadzie to jestem na etapie wynajdowania innych przyczyn niż cewki Otóż zauważyłem (oczywiście może akurat to przypadek

MAZDA MX 5 Swap 1.6 NB do NA 1.6NB1.6NA perfect 115KM

Noszę się z zamiarem wzięcia tego "złoma" silnika od Maksa i w zasadzie jestem zdecydowany. próbowałem szukać czegoś w szukajce ale wychodzą informacje nie związane z tematem. Chyba z rok temu rozmawiałem ze splinerem na temat silników 1.6 NB że konstrukcja prawie identyczna jak ta z NA 1.6 1. teraz tak mój plan to zrobić z tego silnika pełne 115KM Jak to zrobić Przełożyć wałki czy całą górę Śluba napisał w giełdzie

Teraz dopiero doczytałem by te rzeczy zostawić czy kolektor z przepustnicą czymś się różnią prócz elektroniką chodzi mi o przepustowość powietrza. 2. Co z różnicami wynikającymi z wiązki którą mam w swojej NA 3. Czy do aktualnej wiązki podłączać kompa od NB 1.6 4. Czy jesli podłącze kompa od NB to będe mógł lecieć na przepływce od NB 5. Jedynym sposobem by mieć

w takim razie głowice zostawić i wziąc sam dół będe musiał. Zostaje mi kolektro ssący z przepustnicą i przepływka no i ten nieszczęsny alternator który obadam. Generalnie w starym silniku jak wiecie lubi pożerac oleju trochę bez oznak (prócz bagnetu). Mam uszczelniacze i dużo roboty jest z ich wymianą mając silnik na wierzchu Dlatego tak kombinowałem żeby jak najwięcej rzeczy

Dobra Wczoraj miałem przyjemność pogadać z Tobą majkel_c na żywo a ciut wcześniej zajrzałem pod maskę NB florka (dzięki) no i jak wół jest tam wejście na ten czujnik Reasumując silnik Maksa nie zostanie rozszabrowany na 99%. Dlatego pare ogłoszeń w giełdzie trzeba będzie anulować Pytanie tylko 1. Czy zostawić sobie kolektor dolotowy z przepustnicą z NB czy mój komp nie

MAZDA MX 5 I Silnik - jak ciepły to faluje i nie tylko....

Cześć przeglądałem już wątki z podobnymi problemami ale nie dokońca znalazłem odpowiedź... problem jest gdy silnik się rozgrzeje do prawidłowej temperatury roboczej (woda ciepła i olej bo wskaźnik ciśnienia oleju na wolnych nieco poniżej "2"). W tedy to zaczynają się wariacje albo obroty skaczą na 15 - 2 krpm albo spadają tak że czasem gaśnie.... a jak zgaśnie to nie

no to dzięki Kufelmanowi i częściom po robótkach Sluby udało się.... Winą całego zamieszania był nie dokręcony Air Valve - dwie śruby miały ok 15 obrotu luzu i pewnie na naszych dziurach odkręcały się dalej bo częstotliwość objawów zwiększała się... Droga jaką pokonałem to.... - wymienione świece i kable WN (i tak im się należało ) - wymieniona sonda lambda (pewnie

u mnie na czyszczeniu sie nie skończyło. pomogło na jakiś czas ale niestety okazało się że przepustnica jest wyrobiona i musiałem wymienić. Z czyszczeniem zaworu powietrza nie jest tak łatwo nie wiem jak w 16 ale w 18 śruby do odkręcenia zaworu są miekkie jak masło i potrzeba śrubokrętu gwiazdki sporego rozmiaru żeby je odkrecić. w tej przepustnicy ktora teraz mam nie udało mi sie ich ruszyć. jak sie nie odkręci to pozostają waciki do uszu)

mam dokładnie te same objawy ostatnio.. to była sonda dzięki z góry za info Byłem dzisiaj u elektronika. Sonda jak najbardziej ok. Świece czyściutkie przepustnica czysta. Prawdopodobnie przyczyną zbyt wysokich spalin był....rozregulowany aparat pomiarowy - ale sprawdzę jutro na innej stacji diagnostycznej. Odnośnie drobnego spadku osiągów - okazało się że filtr powietrza zdecydowanie

MAZDA MX 5 Wyszperanie szpery

Spoko Jeśli nie możesz nigdzie znaleźć gotowego zestawu to może warto pomysleć o zakupieniu samej szpery dedykowanej do Twojego dyfra

Kaaz to wysoka półka....OBX to Chinol - czyli wszystko jasne. Najtańsza alternatywa to szpera z RX7 lub RX8 (są identyczne) i pasują P&P do Miaty...ale tylko do dyfrów powyżej 94r. Oryginalne LSD z RX7 lub RX8 wylicytujesz na Ebay już od 200USD Po zakupie wystarczy zdemontować dyfer odkręcić aluminiową osłonę zdemontować panewki trzymające łożyska przełożyć wieniec złożyć

Przykładowe oferty części samochodowych mazda 2 przepustnica

  • MAZDA 6 MAZDA6 PRZEPUSTNICA 2.3 POZNAN - Wysogotowo (150.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 PRZEPUSTNICA 1.4 B 05r - Biała Podlaska (120.00PLN)
  • MAZDA 6 MAZDA6 PRZEPUSTNICA 2.0 CITD - Gniezno (169.00PLN)
  • MAZDA RX8 RX-8 MAZDARX8 przepustnica krokowy - WRONKI / POZNAN (199.00PLN)
  • MAZDA 6 MAZDA6 PRZEPUSTNICA 2.3 POZNAN - Wysogotowo (150.00PLN)
  • MAZDA 2 MAZDA2 PRZEPUSTNICA 1.4 B 05r - Biała Podlaska (120.00PLN)
  • MAZDA RX8 RX-8 MAZDARX8 przepustnica krokowy - WRONKI / POZNAN (199.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi