części samochodowe nanodatex

lancia lybra sterownik

Samochody związane z zapytaniem lancia lybra sterownik

Pytania i odpowiedzi: lancia lybra sterownik

LANCIA LYBRA Lybra - sterownik silnika

Mam pytanie-caly czas walcze ze swoim zamulonym autemjaki bedzie efekt jesli do silnika 2.4 20v bedzie włozony komputer od 2.0 20vwyjalem swój i mam chyba włozony od 2.0domysły po numerach na podstawie allegroczy auto bedzie mialo mniej mocy

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD 140KM - komputer silnika

Witam Mam lekko uszkodzony komputer w mojej Lybrze. Został on zalany po wyczyszczeniu samochód działa ale jest niepewny (zimne luty itp). Mam znajomego który skopiuje mi cały sterownik potrzebuje tylko kupić drugi. Oryginalny ma numer 0 281 010 339 ok 300zł Czy centralki pasują z samochodów sterowniki typu EDC15C6 1. lancia lybra 1.9 JTD CF3 115KM 0 281 010 338 120zł 2. lancia lybra 2.4 JTD

Jak możesz brać pod uwagę sterownik z 1.9 skoro Ty masz w 2.4 5 garów a 1.9 ma ich cztery. Jak zrobisz sterowanie 5 cylindra Bierz z Lybry 2.4 150 KM - 2. lancia lybra 2.4 JTD CF3 150KM 0 281 010 743 120zł

Zobacz Pozostałe do LANCIA LYBRA

LANCIA LYBRA Lybra - padł elektrozawór EGR - wpływ na spalanie

Po intensywnych testach samochodu już coś nie coś wiem. Zauważone usterki 1. Elektrozawór sterujący zaworem EGR jest padnięty - nie podaje podciśnienia choć przed nim podciśnienie jest. ECU widzi cały czas otwarcie zaworu jako 1%. 2. ECU zgłasza błąd EGR - jedyny błąd jaki podaje FiatEcuScan. 3. Falują obroty. Niezależnie czy silnik ciepły czy zimny to ciągle lekko falują. Słychać

sadzą i smołą... (dolot szczelny filtr nowy) Maxymalny przepływ mam 500 mgi. I wychodzi na to że przepływka jest dobra bo po odpięcu silnik dostaje muła i kopci (według mnie jest to spowodowane tym że silnik dostaje pełną nieobciętą przez przepływomierz - dawkę paliwa ale nie może go dopalić z powodu zbyt małej ilości zassanego powietrza). Ja obserwuję Twoje zmagania z lybra

Witam Przepływka pośrednio steruje zaworem EGR.Przy biegu jałowym zawór EGR się otwiera i część spalin zasysana jest do kolektora ssącego. W przypadku zaślepionego lub zastałego w poz. zamkniętej zaworu EGR do kolektora ssącego nie wpłynie nic- zgodnie z fabrycznymi założeniamimapy. Teraz ECU albo zredukuje dawkę paliwa spadek mocydo ilości zasysanego powietrza albo zwiększy dopływ powietrza. Czy powiększy się różnica mas powietrza mierzonego do założonego Ale ECU w pamięci ma zapisane wykorzystanie części spalin -narasta konflikt. Chybaże wraz z zaślepieniem zaworu EGR wymaże się z pamięci sterownika wykorzystanie spalin. Czy to ma wpływ na falowanie obrotów biegu jałowego Pozdrowienia Zbyszek55 z Bydgoszczy lancia lybra sw 2 jtd

Witam W Librze CF2 zawór EGR wykonuje polecenia wydane przez elektrozawór bez kontroli wykonania tzn brak jest czujnika położenia zaworu -trzpienia EGR. Jak można sprawdzić prawidłowość wykonania otwarcia EGR Być może jest także elektrozawór otwiera się zgodnie z poleceniem PCM gdzie on jest a zawór -gruszka go olewa i chodzi jak chce . sterownik PCM jest zdziwiony i przechodzi w tryb awaryjny i samochód więcej pali. Podobno jak zawór EGR jest otwarty to powinien być spadek ciśnienia doładowanego ponieważ mniej spalin kręci sprężarką-czy to się sprawdza Na forum Mazdy pisząże zawór EGR otwiera się w granicach 725 - 2500 obr u nas też Pozdrowienia Zbyszek55 z Bydgoszczy lancia lybra sw 24 jtd CF2 lancia lybra sw 24 jtd CF2

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 JTD 115KM - brak katalizatora i wpływ na spalanie

Po zakupie wziąłem moją lyberkę na kanał w celu dokonania kilku poprawek pod podwoziem i wymian. Wcześniej nie zwróciłem uwagi ale tym razem rzuciło mi się w oczy że ma brak katalizatora i za to wspawane nierdzewną rurkę. Teraz pojawia mi się pytanko do znawców mechaników bądź użytkowników którzy wiedzą mają jakieś doświadczenie jaki ma to wpływ na spalanie Z moich obliczeń

Dobra Panowie i Panie znalazłem odpowiedź na moje pytanie. Moja lancia lybra 1.9 JTD 110Ps z 2001r. nie miała i nie ma sondy lambda. Byłem na kompie u kolegi on sam się zdziwił że nie mam sondy (fachowiec od tej marki i wielki miłośnik). Podpiął się i wyszedł mu tylko 1 błąd EGR. Czyli nawet sterownik nie wykrył braku sondy. po naprawie przeciętego wężyka od zaworu EGR moc wróciła i nie ma check na blacie. zamykam swój problem. Pozdrawiam

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 jtd - kontrolka EOBD

Witam szanownych kolegów. Mam taki mały problem zaczne od poczatku... Pierwszy raz w styczniu w czasie jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika eobd po dojechaniu na miejsce zgasiłem samochód chcąc go po minucie odpalic nie odpalił. Po około 3 godzinach odpalił normalnie. I był spokój z kontrolka...ale dzis znowu zapaliła się w czasie jazdy i po zgaszeniu auta ponowne próby odpalenia

ach juz doczytałem krakow) hmm musze pomyslec bo z checia bym sie przejechał) co do mojego sterownika akurat nie mam podłaczonego do auta laptopa ale z wykresu jest taki numer FESExp_1204152110_lancia lybra 2.4 JTD_File1 rok 01

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 JTD 115KM - wyniki pomiaru Fiatecuscanem

lancia lybra 19 JTD 115kM. Wszystko działa usterek brak. Przyspieszenie wydaje się dobre spalanie w mieście 75-8 l przy średniej prędkości 35kmh przy dystansie 700 km.Ale właśnie naczytałem się na temat roli przepływki w konsumpcji paliwa i wykonałem pomiar (w załączeniu).Pomiar na postoju. Może szanowne grono specjalistów znawców silników lanci coś w tym temacie podpowiedzą dobre wyniki złe.A może jakieś spostrzeżenia

Witam Idąc z duchem postępu skusiłem się na FES 3.42 Ciężko się łączy i zrywa połączenie. Czy muszą być nowe sterowniki tzn zaktualizowane Interfejs od Viakena zakupiłem ponad rok temu gdy był wtedy FES 1.4 Poprzednio używałem wersji 3.3 i było ok. Czy macie podobne problemy Pozdrowienia Zbyszek55 z Bydgoszczy lancia lybra sw 24jtd

LANCIA LYBRA Lybra 1.8 (Hitachi) - problem z płynną pracą silnika

Witam wszystkich Potrzebuje malej pomocy. Od jakiegos czasu sa problemy z plynna praca silnika zaraz po odpaleniu(zawsze na zimnym silniku). Szczegolnie problem jest wyczuwalny w cieplejsze dni. Efekt jest taki ze silnikiem rzuca jakby wypadaly zaplony. Nie daje sie i nie reaguje na wcisniecie gazu. Pomaga tylko delikane trzymanie nogi na pedale gazu do momentu az silnik uda sie wkrecic na obroty lub

LANCIA LYBRA Lybra - gaśnie podczas jazdybłędyP0215-0191-0404-1320-0335

Witam Mam w mojej lybrze następujące błędy P0215 - Sterowanie elektrozaworu gaszenia silnika P0191 - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa P0404 - Sterowanie zaworu EGR P1320 - Niezgodność sygnałów fazy i obrotów P0335 - Czujnik obrotów silnika Auto gaśnie mi podczas jazdy i nie chce odpalić przez kilka do kilkunastu minut...Zdarzyło się też tak ze dwa razy że nie chciał odpalić na

miejsc. Zgodnie ze schematem na złącze diagnostyczne na diodę immo do komputera i na bezpiecznik chyba service 20 pod nogami kierowcy. Gdzieś wyczytałem że centralka immo leci jeszcze przez sterownik centralnego zamka. Na schemacie tego nie widziałem ale wywaliłem wszystkie centralki jakie są za klapką obok lewej nogi pasażera z przodu. sterownik centralnego bez alarmowego samochodu lancia

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD - duże spalanie w trasie słabsze osiągi

Od jakiegoś czasu wydawało mi się że samochód pali mi za dużo. Kiedyś sprawdziłem wszystkie węże od turbo i do turbo (były ok) wymieniłem filtry i myślałem że wszystko jest ok a że nie jeździłem z podpiętym komputerem to na tym zakończyłem. Ale w niedzielę zrobiłem 120 km po wcześniejszym zatankowaniu na full i ponownie zatankowałem na full. Wyszło że moja lybra spaliła

osiąga maksymalnego otwarcia bo obroty byłyby niestabilne. Podczas normalnej jazdy jest to 1% podczas hamowania silnikiem 99%. U siebie mam zaślepiony EGR - różnicy w pracy silnika oprócz błędu P0404 nie ma. Jedyna zaleta to brak nagaru w kolektorze. Dla diesla bardzo duże znaczenie ma temperatura zewnętrzna. Podczas upałów turbodiesle bardzo słabną i to prawie wszystkie. Akurat lybra

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 JTD - marq86

Witam. Wreszcie nadszedł czas na prezentację mojej Lybry szerszemu gronu Do auta przesiadłem się z Fiata Brava 1.2 16V którego z resztą do tej pory mam... bo jakoś tak żal było się rozstawać Kilka słów o moim samochodzie - sprowadzona do Polski z Austrii w połowie stycznia w moich rękach od połowy lutego rocznik 2001 wersja 115 KM Poszukując Lybry w grę wchodziły jedynie trzy kolory

dolewać płynu do spryskiwaczy - a tak po problemie Założyłem używkę klakson gdyż mój był tak zardzewiały że po jednorazowym trąbnięciu palił bezpiecznik. W silniczku wyczyszczono i zaślepiono EGR przy okazji przeczyszczono przepustnicę i sprawdzono szczelność połączeń powietrznych. Wczoraj wymieniłem pęknięty wodzik w drzwiach kierowcy... niech by go szlag Za tydzień lancia

LANCIA LYBRA Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości

Witam serdecznie Jestem posiadaczem Lybry 19 JTD 105 KM kupiłem sobie kabel do diagnostyki auta na alegroszu i wczoraj zrobiłem kilka testów przy użyciu FiatEcuScan. W temacie diagnostyki auta jest na razie laikiem więc z góry przepraszam jeśli pytania będą głupie. Problemy jakie mam z autem 1. Dwukrotnie zdarzyło mi się że podczas bardzo intensywnej jazdy zapaliła się kontrolka silnika

Polecam sprawdzic wtryski przy sterowniku EDC15 CF 2 za pomocą dojków krowich.Podłączamy wężyki na przelewy do wtrysków.Potrzebujemy dla 19- 4 czterech strzykawek takich samychjesli chodzi o pojemnośći czterech przewodów paliwowych.Odłączamy przewody przelewowe z wtrysków w miejsce odłączonych przewodów przelewowych montujemy przewód ze strzykawkądla kazdego cylindra.Przelew wychodzący

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD - wymiana alternatora

Wymieniał ktoś może samodzielnie alternator w Lybrze 2.4 JTD Dużo jest z tym pracy Czy lepiej oddać mechanikowi (ciekawe ile by wziął) pozdr

Odświeżam temat bo właśnie wczoraj byłem zmuszony wymontować alternator z mojej Lybry. Perspektywa wyciągania półosi albo odkręcania sanek albo przesuwania silnika do przodu trochę mnie zniechęcała. Postanowiłem wyciągnąć go do góry. Poszło nadspodziewanie łatwo - jest z tym chyba mniej roboty niż z wyjmowaniem go do dołu. W tym celu trzeba odkręcić sterownik świec żarowych zasobnik podciśnienia i zawór sterujący EGR (wszystko mocowane do grodzi) wyjąć filtr paliwa razem z mocowaniem i odkręcić przewody prądowe od rozrusznika. Alternator wychodzi zupełnie lekko nic nie przeszkadza. Najgorsza część roboty to odkręcenie od silnika - dostęp zwłaszcza do górnej śruby mocowania jest oczywiście po byku. P.S. Lista pozycji z wątku co was wkurza w lybrach automatycznie uległa aktualizacji

LANCIA LYBRA Lybra 1.8 - uszkodzony wałnaprawa a może swap

jak w temacie poszedł wał mianowicie zatarł się az tak na panewce iz juz mu zaden szlif nie pomoze. dostać sam wał w dobrym stanie i zafundować mu panewnki to dość duzy wydatek . mam terz drugą opcje załozyć silnik 2.0 od Barchetty znajomy odsprzedał by mi taki w pełni sprawny dosłownie za cene dobrych panewek do 1.8. na mocowanie silnika niby wszystko by pasowało ale tu moje pytanie

Wystarczy sprawdzić numery sterowników ECU we Fiacie i lybrach 2.0 i 1.8. Podejrzewam że będą zupełnie inne. A jeśli są inne to dochodzi Ci koszt ECU adaptacja IMMO i inne problemy. Może się okazać że taniej wyjdzie kapitalka Twojej jednostki. Jeśli Twój wał nie nadaje się do niczego to ja mam od 1.8 do regeneracji który oddam w cenie złomu. PS zwracaj uwagę na swoją ortografię

LANCIA LYBRA Lybra Po remoncie silnika problem z odpaleniem 2.0 20V

Niedawno zajmowałem się regenracją silnika. Wymieniona została uszczelka silnika sprzęgło zregenerowana skrzynia biegów alternator rozrusznik. W czasie tych manewrów silnik był poza samochodem zdemontowany. Po założeniu wszystkiego na swoje miejsce pojawiły się nastepujece problemy Po przekręceniu kluczyka świeci się kontrolka lancia CODE wskazówka temperatury idzie na maxa do góry

Kolego lybra ma 2 wtyczki do sterownika silnika... A tak poza tym jak bym nie wiedział o co w tym chodzi to bym się nie brał za to... Piszę o pomoc a nie zbędne komentarze a co do opcji szukaj to już szczegółowo przeglądałem....

Prawdopodobnie sterownik silnika ma złą masę.W wyniku tego z licznikem dzieją sie jaja.Proszę odłączyć wtyczki od sterownika silnika i posprawdzać masy pod obciążeniem nie miernikiem.Czy kości idzie przełożyć z lewej na prawą -nie. Po podaniu plusa na zestaw wskazników logika działania zestawuprzeeprowadza test w postaci wyzerowania wszystkich wskaznikówktóry czeka na sygnał rozrusznika

Ale ja nigdzie nie napisałemże to brak masySugeruje posprawdzać zasilania i masy sterownikanie miernikiem tylko obciążeniem. Do autora postu Proszę sprawdzic pin 15 złącza A sterownika silnika ma tam wisieć stały plusktóry również zasila sterownik code pin 3 .Jest to teen sam przewód zabezpieczony bezpiecznikiem 75 A w dodatkowej skrzynce bezpieczników koło kierowcy.

LANCIA LYBRA Moje wozidło - Lybra SW 1.9 jtd - Rodżer

Witam wszystkich wreszcie się zebrałem zrobiłem parę fotek i czas się pochwalić pojazdem. lancia z grudnia roku 99 - zarejestrowana jako 2000 () ale to taki szczegół przyjechała z Holandii w Polsce jestem pierwszym użytkownikiem. Wersja bez navi i telefonu (chociaż jakieś pozostałości instalacji znalazłem) poza tym chyba nic jej nie brakuje. Zrobiony kompletny rozrząd płyny paski

LANCIA LYBRA Lybra 2.0 20v - błąd U1600

Witam. Miałem dzisiaj mieć dłuższy wyjazd i zonk nie mogę odpalić. Wcześniej kilka razy przy przekręceniu kluczyka nie gasł za pierwszym razem symbol immo ale jak go wyjąłem ze stacyjki i ponownie przekręciłem to wszystko było ok. Dzisiaj jak jechałem zapalił się symbol immo i po zgaszeniu nie mogę go zapalić - świeci się kontrolka silnika a kontrolka immo w ogóle się nie zapala.

LANCIA LYBRA Lybra 2.0 20v - uszkodzony wariator - przeskok rozrządu

Panie i Panowie Mam dość poważną sprawę i niemały problem który muszę bardzo pilnie rozwiązać. Powiedzcie mi proszę czy uszkodzony wariator może doprowadzić do przeskoczenia rozrządu Mechanik od którego wyjechałem po wymianie czujnika położenia wałka chce mnie teraz obarczyć niebagatelnymi kosztami za remont silnika który pierwotnie miał wziąć na siebie... Teraz uważa ze to

Dziękuję ze odzew. Wypada chyba przybliżyć trochę jak to wszystko się zaczęło. Otóż pojechałem Lancią nad morze a mieszkam w okolicach Ł odzi więc jakieś 400 km było zrobione. Wszystko odbyło się bez najmniejszych kłopotów. W przeddzień powrotu silnik zaczął szaleć Prychał strzelał nie trzymał obrotów gasł na sprzęgle gasł na luzie. Od razu znalazłem mechanika na miejscu

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

Po głowie ostatnio chodzi mi pomysł zaślepienia zaworu EGR w mojej Lybrze. Wiem że taki zabieg nie jest ekologiczny. Jednak działanie zaworu EGR kojarzy mi się z wsadzeniem jednego końca rurki w pupę a drugiego do nosa . Ostatnio czyściłem czujnik doładowania i w kolektorze dolotowym jest dużo błota. Jak się domyślam zawędrowało znalazło się tam ono przez EGR. Ponadto jestem ciekaw

jaką masz wersję silnikową jesli CF2 (136KM)- zaslepic możesz bezkarnie. Jesli CF3 (wersje 140-150KM) - chcąc zaślepic - zapraszam najpierw do mnie. Wyłaczyć muszę EGR w mapach sterownika (operacja podobna do chiptuningu - zgrywanie map zmiany w mapach EGR programowanie sterownika) i dopiero zaślepienie. W CF3 jak zaślepisz EGR spowodujesz błąd na desce i tryb awaryjny i lipa z jazdy

No być może nie bedzie jawnego trybu awaryjnego ale ktoś był u mnie z Alfą 2.4 JTD 140 KM z zaślepionym EGR i miał problem ze po pewnym czasie auto nagle traciło moc by po odpuszczeniu gazu i dodaniu ponownie moc wróciła. Po wyłaczeniu w sterowniku EGR- wiecej zaniki mocy się nie pojawiały. Większość z tego co auta trafiały do mnie to juz EGR był albo zacięty albo przepuszczał i

Ale walczycie Ryszard EGR w tych konkretnie silnikach (1.9 i 2.4 JTD (nie TDS) CF2 oraz 1.9 i 2.4 JTD CF3) nie kontroluje ani nie zabezpiecza turbosprężarki. Podobnie jak katalizator. To w 1.9 TDI katalizator zabezpieczał turbinę przez rozkręceniem blokując przepływ spalin nie pozwalał na zwiekszenie lub przekroczenie doładowania. Powtórzę jeszcze raz. W tych konkretnie silnkach EGR jest

LANCIA LYBRA Lybra - błąd w podłączeniu kablem

Witam Właśnie otrzymałem kabel link . Użyłem programu FiatECUScan i nie chce mi podłączyć się z autem. Co prawda podłącza mi się z airbag-iem ale nie mogę robić żadnych testów. Proszę o pomoc. Wydaje mi się że kabel (piny) są dobrze podłączone ale może właśnie kwestia w tym i muszę to ręczenie przerabiać. jeśli tak to głupota że sprzedają te kable nie gotowe do użytku.

Też kupiłem kabel od tego sprzedającego. Wychodzi na to że nie tylko u mnie był problem... Nic nie rób z bebechami interfejsu - wszystko ok. Winne są sterowniki - za stare na płycie dostałeśem o ile pamiętam v1coś. trzeba zmienić na v2.06.00 (z certyfikatem WHQL) Ściągnij nowe (polecam 2.06.00) i zainstaluj (uprzednio odinstaluj stare).Po instalacji zmniejsz latency time z 16 na 1. Jeśli

Zanim zaczniesz instalować sterowniki do kabla vag kklproszę odinstalować wszystkie wczesniej zainstalowane sterowniki. Nastepnie masz tutaj najnowsze sterowniki do kabla opartego na chipsecie FDTIhttpwww.ftdichip.comDriversVCP.htm.Gdy windows poprawnie wykryje kabelwchodzimy do menedzera urządzeń i sprawdzamy który com został przydzielony przez system naszemu kabelkowitaki sam nr portu com

Sorry trochę źle to napisałem - dotnet (Microsoft .NET) to takie środowisko Microsoftu do uruchamiania aplikacji napisanych w tym frameworku. Nie wiem jaką masz wersję (możesz to sprawdzić w panelu sterowania) ale jak coś to TUTAJ wersja 3.5 (zainstaluj jeśli masz 2.0) Ale teraz widzę że mimo wszystko masz problem ze sterownikami. W załączniku zobacz dwa obrazki jak u mnie to wygląda.

Co do błędu z silnika to ja na Twoim miejscu sprawdził bym ponownie po tygodniu czy nie pojawił się znowu jeśli tak to wtedy wymienić na razie obserwować. A co do poduszek to nie jestem pewien strzelam zupełnie - według mnie podłączyłeś się do złego sterownika poduszek tam przy połącz jest też skanuj czy coś w tym stylu (nie pamiętam) jak naciśniesz wyskoczy nowe okienko i wyszuka

LANCIA LYBRA Lybra 1.8. Gdzie tu jest przeplywomierz

Dzisiaj zajrzalem pod maske w poszukiwaniu przeplywomierza i zglupialem dla mnie to powinien wyglagac jak mufka z wtyczka ale nic takiego nie ma Sa jekies dwie skrzyneczki zaznaczone na czerwono ale nie wychodza z nich zadne kable Gdzie szukac przeplywomierza jesli wogole jest

I tym się lancia różni od aut na literę F A tak na poważnie przepływomierz mierzy ilość przepływającego powietrza w kanale bocznymdzięki temu sterownik nie posiada funkcji samooczyszczania drututzw.burn-itjak również nie jest podatny na zjawisko pulsacji powietrza szczególnie przy niskich obrotach i dużym obciążeniu.Co nie znaczy że nie posiada wad

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD - interface do samodzielnej diagnostykiwirus

Witam Jako świeży posiadacz Lybry mam pytanko Jaki interfece diagnostyczny polecacie do samodzielnej rozmowy z Lybrą Oczywiście nie chodzi mi o o rozwiązania typu BOSCH KTS za kilka tys. a raczej opcję ekonomiczną i najlepiej na USB. Dodatkowo jakie oprogramowanie polecilibyście do Lybry. Słyszałem że FiatECUScan daje radę. Interesuje mnie także kwestia wirusa do 2.4jtd. Czy da się zrobić

Liczyłem na Twoją wypowiedź bo przeglądając forum zauważyłem że dzięki Tobie parę Lyber dostało nowe życie . Co do silnika to 2.4jtd 150KM jaki sterownik tam siedzi jeszcze się nie orientowałem ale chyba coś koło EDC15. Oczywiście nie zamierzam nic wgrywać na jana bez analizy wsadu winols to co najmniej głupie. Interesowała mnie kwestia czy da się zaaplikować samemu beż dużego

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 CF2 - brak mocybrak błędów

No to i kupiłem sobie Lybrę zresztą od Huberta Dziś po pierwszej jeździe na przegląd jestem troszkę podłamany. Auto w ogóle nie przyspiesza mój stary opel klekot lepiej się zbierał. Wciśnięcie pedału gazu w podłogę powoduje wolniutkie bardzo wolne zwiększanie prędkości. Za autem nie ma żadnego dymu kopcenia nic. Podłączyłem kompa mając nadzieję że będą wskazówki (błędy)

chciałbym zczytać nr seryjny sterownika (komputera) ECU czy mogę użyć FES-a czy wymontować sterownik. Pytam się aby przywrócić (włożyć ) nowy sterownik w oryginale.

Oczywiscie wczesniej logi i na tej podstawie juz auta widzieć nie musze. Byle sterownik dotarł pocztą wieczorkiem obróbka sotfu i na dzień następny sterownik leci nazad do własciciela

LANCIA LYBRA Lybra 24 jtd - problem ze sprzęgłem

Witam. Mam następujący problem czasami (bardzo rzadko) pedał sprzęgła chodzi lekko wtedy auto ma 100% mocy i niskie spalanie a w zasadzie przez cały czas pedał sprzęgła chodzi ciężko - wtedy brakuje autu mocy i spalanie jest automatycznie wyższe o jakieś 15-2 litry. Pytanie co mogłoby być tego powodem. Jakieś 2 tygodnie temu wymieniałem sprzęgło (poprzednie wytrzymało jakieś 50tys

Serwis ASO ma na 100% examiner i wykupiony pakiet aktualizacji. Kto w Krakau ma z prywaciarzy Examiner z aktualizacjami - tego nie wiem. Gdybym znał dokładną wersję sterownika i aktualnego softu - mógłbym sprawdzic dostepne aktualizacje. Zrzut ekranu 1 okna FiatEcuScana - z info o sterowniku z którym sie połączono posiada wymagane info. Warsztat tuningowy nie dysponuje aktualizacjami softu

Masz że napiszę po chłopsku zatkany EGR ale nie wyłaczony w mapie . Silnik oczekuje zwiekszonego przepływu powietrza przepływomierz EGR. Z EGR nie dostaje jednak nic bo niby jak pozostaje sama przepływka. Ja bym w sterowniku wyłączył EGR wówczas sterownik bedzie liczył sam przepływomierz a bład EGR przestanie wystepować w sterowniku. Jakie podczas jazdy masz cisnienie doładowania

LANCIA LYBRA Lybra - podłączenie kablem vag

szukam kogoś kto ma możliwość podpięcia kompa do samochodu i wykasowania błędu poduszki. najchętniej z Krakowa lub okolic. mam kompa mam kabel ale niestety nie jestem w stanie się połączyć z ecu. próbowałem różnymi programami i niestety ... nic. piny są oczywiście zmostkowane 3 z 7 tak jak zalecał Jan123456. pozdrawiam

może być tak jak w tym poście jednak podałem linka gdzie nie musisz sie bawić z ustawianiem prędkości transmisji nie musisz nic ustawiać odpalasz program fiat ecuscan z linka podanego w odpowiedzi.To jest zupełnie inny program fiatecuscan.Ten z Twojego linka to stary niezawodny kwp za pomoca którego zrobisz codeicssterownik kllimysterownik xenonów dotyczy lybryProgram fiatecuscan to dla

LANCIA LYBRA Lybra - błąd 1673 napięcie kondensatora boostera

Witam mam problem z moją Lancią L y brą 1.9 JTD w trakcie jazdy zgasła i nie daje się odpalićpo podłączeniu pod komputer wykazało dwa błędy jeden to 1320 drugi 1673 napięcie kondensatora boostera.Po wymianie czujnika położenia wału ten pierwszy się skasował ale auto nie chce dalej zapalić.Paliwo dochodzi do wtryskówsprawdziłem wszystko co mogłem i moje pytanie może wiecie gdzie

Czyli padł sterownik. Jak to się stało to jest tak rzadki przypadek ze można traktować jak ewenement ze w JTD padł sterownik. W jakich okolicznościach się to stało jakieś objawy wcześniej

LANCIA LYBRA Lybra - JTD świece żarowe kontrolka

Witam Pytanie mam takie co może być za uszkodzenie jeżeli pali się kontrolka świec że nie jest dogrzewana Czy to będzie do wymiany świeca bo (mruga kontrolka świec po odpaleniu) Co to się dzieje o co chodzi Czy tak można jeździć

Przestańcie szerzyć jakieś zabobony o czyszczeniu sterownika sterownik jest fabrycznie zaklejony i nie da rady go rozebrać i złożyć tak aby nie było widać ingerencji(to jest elektronika i musi być szczelna) na dowód tego zamieszczam foto takiego rozebranego i widać ten styk w jakim jest idealnym stanie. Załącznik

Myślę że McBain się przejęzyczył lub źle zrozumiał mechanika. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie przecież rozklejał obudowy sterownika. Według mnie zaśniedziałeniełączące styki złącza sterownika to prawdopodobny przypadek. Z elektroniką i osprzętem dzieją się na prawdę przedziwne rzeczy czasami... Sam zacznę od przeczyszczenia złącza bo mruga mi sprężynka. Jak nie pomoże wymieni się świece...

Jaka piękna myśl i jak łatwo zauważyć przejęzyczenie lub złe zrozumienie i jak to dużo znaczy i jest na pewno różnicą przeczyszczenie sterownika a przeczyszczenie złącz sterownika .

Jakie styki wyjąłeś Przecież ten sterownik jest oryginalnie zaklejony i nie da się go otworzyć i złożyć. Na zdjęciu zamieściłem rozebrany czyli rozłamany taki sterownik i żeby go złożyć trzeba go ponownie skleić i po drugie te styki się nie niszczą.

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 JTD CF2 - słabe przyśpieszenie logi

Witam szanowne grono. Prosze o ocene logów bo jeździ dość słabo jak na swoją moc. Do tej pory wymieniłem przepływkę bo stara stała w miejscu filtry nowe dolot szczelny za turbiną wizualnie też szczelny. Log z nową przepływką i ze starą też bo tam wyżej kręciłem. Załącznik

A co tobie się dzieje z obrotami (11sec może to błąd pomiaru) Zrób jeszcze logi czasów i kąty początków wtrysków potem lub prędzej podmieniłbym przepływkę na sprawdzona i jeszcze raz logi (mam taka jak chcesz mogę pożyczyć ) Jeśli będzie ciągle mała (za mała masa powietrza) to wywaliłbym w sterowniku przepływkę ( sterownik wysyłasz do Ramzesa lub do mnie) Jeśli dalej będzie

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 jtd - lubi czasem sobie zgasnąć

... Latem zeszłego roku moją Lybre zaczęła nękać pewna przypadłość a mianowicie na wolnych obrotach np. podczas postoju na światłach lubiła sobie zgasnąć bez żadnego powodu . Prawie zawsze udawało się ją uruchomić od razu czasem trzeba było odczekać kilka minut i silnik zapalał . Przeleciałem fora w sieci i wywnioskowałem że chodzi o czujnik położenia wału. Przy okazji

Weź Ty wypierdziel tego syfa spod maski i zrób porządny tuning. Dzis taki własnie szajs made in belgium (firma tuningowa w Belgi to montowała parę lat temu) wypierdzieliłem z sterownika w Alfie 166. Wlutowany był taki wynalazek zamiast orginalej pamięci. Wyciąłem parcha wlutowałem orginalną pamięć AMD29F400BT zaprogramowałem orginalnym wsadem do tego sterownika zlogowałem auto naniosłem

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD - kopci na szaro

Witam Mam problem z moja lancia gdy auto stoii dodaje gazu nawet pełnego to pusci delikatna czarna chmurke i nic a gdy startuje czy tez jade i dodaje gazu z wydechu wydobywa sie szary dym ( cholernie mi to przeszkadza szczegolnie wieczorem gdy ktos za mna jedzie i oswietla mi spaliny to az wstyd(( Wtryski po czyszczeniu i czesciowej regeneracji ( przejechane okolo 20 tys) Turbina po regeneracji (5

Najprawdopodobniej masz nieszczelny zawór EGR. Możesz zaślepić na próbę i zobaczyć czy poddymia po zaślepieniu. Jesli ustąpi to masz winowajcę. Wówczas zapraszam np. na wyłaczenie sprzętowe ERG i (lub) remap sterownika. Zrób następująco Podłącz EcuScana zaznacz Obroty silnika Dawka paliwa (ogólna) Mierzone cisnienie doładowania Mierzony przepływ powietrza Cisnienie RAIL połozenie

Przykładowe oferty części samochodowych lancia lybra sterownik

  • Lancia,Lybra:Sterownik (2.0 20v 00 r) - Przyszowice (59.00PLN)
  • LANCIA LYBRA STEROWNIK KOMPUTER IMMO 0281010338 - Gliwice (520.00PLN)
  • LANCIA LYBRA STEROWNIK MODUŁ 1.9 JTD - POZNAŃ (100.00PLN)
  • Lancia,Lybra:Sterownik (1.9 JTD 01 r) - Przyszowice (99.00PLN)
  • LANCIA LYBRA STEROWNIK 46 54 38 80 - gdansk (32.00PLN)
  • LANCIA LYBRA STEROWNIK 46 41 64 98 - gdansk (29.00PLN)
  • LANCIA LYBRA STEROWNIK 46 54 90 46 - gdansk (33.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi