części samochodowe nanodatex

jak wymienic wklad lusterka

Pytania i odpowiedzi: jak wymienic wklad lusterka

DAEWOO NUBIRA KLAJ KLAN [Nubira II] Jak wymienić wkład lusterka

Witam wszystkich .Mam takie pytanko jak wymienić wkład lusterka w NUBIRCE 2 ROCZNIK 2000 silnik 16 16v lusterka są elektrycznie sterowane i podgrzewane.Zgóry dzięki za pomoc.

ja mam takie samo pytanie tylko że w leganzie

Łosi mi katana my fellows

ale Leganza ma inny silnik

na nowy się nie sprawdzi (nie będzie się trzymał). Trzeba delikatnie podważyć wkład lusterka płaskim śrubokrętem (trzyma się na zatrzaskach) i wyjąć go (uwaga na przewody od podgrzewania). Wstawić nowy i po kłopocie (w zatrzaski musi wejść idealnie równo inaczej nowy wkład pęknie). Polecam jednak zlecić tą robotę fachowcom którzy już się w to bawili (gdy się nie wie jak

AUDI A4 B5 [ALL B5] Wymiana wkładu lusterka

jak wymienić wkład lusterka nie poczynając większych szkód

MITSUBISHI V Colt CJ0-FAQ - sugestie propozycje itp

jakbyście nie widzieli tworzę coś takiego i mam prośbę do wszystkich korzystających z tego podforum o ewentualne wskazówki co powinienem zmienić w tym co pojawiło się do tej pory. jak skończę całość - to również o sugestie czego zabrakło. Więc jeśli ktoś coś ma do napisania zasugerowania - to proszę to tutaj napisać Aha i niech mi ktoś spróbuje napisać nowy temat o tym co już jest w FAQ - to

httpforum.mitsumaniaki...k%B3adlusterka - mój faq jak wymienić wkład lusterka..

HONDA CIVIC wymiana wkładu lusterka bocznego

Witam i mam pytanie jak wymienić wkład lusterka(szkło)bo niektórzy mówią żeby nakleić nowe szkło na to rozbite a inni żeby wymienić ale jak podobno podgrzewa się ramkę plastikowa ale jak w wodzie suszarką proszę o pomoc jak to zrobić od początku bo wolę wymienić wkład. lusterko elektryczne nie podgrzewane.

HONDA CIVIC uszczelka pod przepustnicę

gdzie mozna kupic uszczelke pod przepustnice od d14a4 bo chce wywalic zwezke

Zamieszczone przez ziomek89 gdzie mozna kupic uszczelke pod przepustnice od d14a4 Chłopie weźże się ogarnij trochę po jaką cholerę zakładasz kolejny temat w podobnym stylu - Ile kosztuje rozrząd - httpwww.civicklub.plforumshowth...d-honda-1-4-95 - Gdzie kupić uszczelkę - httpwww.civicklub.plforumshowth...przepustnic%EA - jak wymienić wkład lusterka - httpwww.civicklub.plforumshowth...39314-lusterka

VOLKSWAGEN Wymiana wkladu lusterka prawa strona

witam czy moze ktos wie jak wymienic wklad lusterka prawa strona w golfie mk 4 1998 dziekuje za informacje

VOLKSWAGEN mk 4 1998 wymiana wkladu lusterka prawa strona

witam na forum mam pytanie czy ktos wie jak wymienic wklad lusterka prawa strona w golfie mk 4 z 1998 dzieki za info pozdrawiam

VOLKSWAGEN jak wymienic wklad lusterka

Witam mam u siebie z prawej strony lusterko kotre ma szklo plaskie (powinno byc wypukle) lusterka sa elektryczne i podgrzewane znalazlem caly wklad na allegro z wypuklem szklem tak jak w orginale httpmoto.allegro.plitem390681610_wk ... 91_98.html jak wyciagnac sam wklad z lusterka i zamontowac nowy

Znalazlem cos takiego-mysle ze w MK3 bedzie podibnie... httpwww.vw-passat.plindex.phpoptio ... 0&Itemid9

Przechodzilem przez to i link podany przez gopiter jest ok. Sam wymienialem wq tego i nie bylo problemu

pod podanym linkiem jest znakomity guide. moge tylko dodac ze operacje oddzielenia starego szkla z przepalona grzalka od plastykowego uchwytu nalezy przeprowadzac na cieplo po uprzednim podgrzaniu opalarka lub suszarka. zdecydowanie przyspiesza to te czynnosc i eliminuje mozliwosc polamania czegokolwiek. u mnie wygodniej jest rozpoczac demontaż wkladki z zatrzaskow od zewnetrznej strony lusterka - tylko tam mozna wlozyc palce i podwazyc wklad.

dzieki wielkie wszystki szczegolnie za link wiedzialem ze na was zawsze mozna liczyc

BMW SERIA 5 E90 E91 E92 E93 Wymiana wkładu lusterka

Witam szukałem w tematach i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie jak wymienić wkład lusterka nie urywając zaczepów i przewodów do podgrzewania

SKODA OCTAVIA elektryczne lusterka

Witam Mam pytanie OII 19TDI czy ustawiajac lewe lusterko (strona kierowcy) automatycznie ustawia sie prawe tak jest u mnie czy to prawidlowe dzialanie. jak autoamtycznie zamykaja sie lusterka w OII

Witam Czy macie może jakieś instrukcje jak wymienić wkład lusterka w octavce I (niepodgrzewane lusterka) Nie chcę niczgo uszkodzić przy okazji wiec wszystkie sugestie moga mi pomóc. Dzieki

ALFA ROMEO 156 932 [156] wymiana wkładu lusterk

Nie znalazłem nic w wyszukiwarce więc pytam. jak wymienić wkład lusterka w 156
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi