Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
wykręciła się bez problemu W sklepie zamówiłem świece BOSCH-a do BGWBHW wyciągam z pudełka nową świecę a tu zonk w ogóle inna tzn dłuższa cieńszy gwint itp. Dzwonie do sklepu do znajomego żeby wyjaśnić sprawę podałem mu kod z wyciągniętej świecy i gdy oddzwonił okazało się że to nietypowy model i tylko dostępne są BOSCHA około 80złszt. a w servisie SUWALSKIM WV jakiś
UWAGA UWAGA świece żarowe do silnika 2.0TDI BGW z DPF to BOSCH 0 250 402 004 napięcie 5V jeszcze poniżej obok znaczka vw N 105 916 07 dzisiaj komplecik znajomy zamówił mi i mówił że około 80 zł jak odbiorę postaram się dać znać ile stały i jak po wymianie dziś spaliła mi świeca ta którą miałem wykręcone a 2 dni temu wszystkie były ok i wyskoczył mi komunikat Abgas werkstatt
No te check engine jest od wielu rzeczy jeżeli wyskoczy to najlepiej na vag diagnozować ja mam vag ale nawet nie podpinałem bo wiedziałem że świeca padla bo przy odpalaniu silnik słabo łapał jak nigdy... wstawiłem świece od AWX 12v i pali elegancko przy -12 dopiero ale jutro i tak 4 wymieniam na oryginał...
świece żarowe do BGW 2013-01-25_16-02-59_964.jpg oznaczenia na paczce 1StPC. N 105 916 07 pasta miedziowa Copper 5ml.
Mając VAGa robimy test silnika i któryś z kolei to właśnie test świec żarowych. Przekaźnik cyka sobie rytmicznie a my możemy sprawdzić napięcie. A no i jeśli mamy chociaż jedną świecę dobrą zobaczymy jak nam światełko w podsufitce rytmicznie przygasza więc to jest też łatwy sposób na sprawdzenie czy chociaż jedna nam grzeje
Chciałem sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Zamieszczone przez e-mako Czyli teraz w lecie nie mam szans tego sprawdzić Nie można jakoś oszukać auta aby pokazał się prąd na kablu zasilającym świece.
Zamieszczone przez petertom Świece mam dobre ale chciałem sprawdzić czy instalacja jest sprawna i czy w razie potrzeby (przy niskich temp.)zadziała. więc jak odłączę czujnik temp. silnika to powinno zagrzać świecę ( czy będzie prąd na kablu )
Witam jestem tu nowy Chcialem sie dowiedziec jak sprawdzic świece żarowe bez vaga i bez wykrecania słyszałem o sposobie na iskrzenie ale nie wiem czy w tym aucie tak moge bo podobno są w nim świece na 5v poradzcie coś
wymieniaj wszystkie - koszt ok 100zl i masz problem z glowy... polecam swiece beru a co do metody sprawdzenia to najpewniejsza jest ta o ktorej pisze Lukasz... wykrecasz swiece i podajac napiecie ( na wierzcholku - na obudowe) sprawdzasz jak dlugo sie grzeja... na prostowniku tez to mozesz zrobic. czas rozgrzana do czerwonosci powinien byc ok 3-4 sek. tylko sie nie poparz
nie wieszcz Ci nic nie pokaże spróbuj 2 razy podgrzać świece czy jest jakaś różnica... u mnie objawem spalenie 2 sztuk była nierówna praca silnika przy odpaleniu odpalał na 2.. Ja założyłem NGK polecam
Na przyszlość użyj szukajki bo wielo na ten temat było Sprawdzenie świec żarowych Przede wszystkim musisz zdjąć osłonę z silnika. jak już to zrobisz to zobaczysz wtryski oraz właśnie świece . Znajdują się w zagłębieniach i dochodzą do nich czarne kopułki. Musisz je po kolei zdjąć i żeby wykręcić świece będziesz potrzebował klucz nasadowy 10 ale długi. Żeby wyjąć świecę
JA wymienilem swiece i filter przy temp. do 0 palil ok ale tak okolo -10 w dol slabo troche dlugo krecil i tak jakby nie palil na jakis gar ale pochwili zalapywal teraz po wymianie podobno 2szt byly zle jest o niebo lepiej pali na dotyk bez problemu troszke dluzej sie grzeja ale pali super
Sprawdziłem świece i się okazało że mam jedną spaloną więc zamówiłem od razu 4sztuki z alegro ŚWIECE ŻAROWE VW AUDI SEAT SKODA 19 TDI BERU (numer 527207408) Czy ktoś z was kupował takie świece i mi podpowie czy dobre kupiłemBo cena jest przystępna w sklepie chcieli jeszcze raz tyle tylko mnie zastanawia czy to czasem nie podróbki.
Właśnie pod wpływem ciśnienia następuje zapłon. Poczytaj. httppl.wikipedia.orgwikiSilnik_...ie_samoczynnym AlDente w odpowiedzi na posta który zniknął. Wszystko zależy od silnika miałem peugeota 1 spalona świeca i silnik mało z ramy nie wyskoczył w środku lata a jak odłączyłem wszystkie świece to nie zapalił pomimo tego że silnik był ciepły. W pasku 2 świece spalone przy temperaturach blisko zera prawie nie odczuwalny brak grzania 2 świec przy odpalaniu.
kolego możesz sprawdzić taj jak w maluchu ustawia sie zapłon na żarówke jeden kabel na plus a drugi na świece jak jest sprawna to żarówka zaswieci .
prawidłowoa jak nie masz żarówki to samym kabelkiem...do plusa i na świecę na chwilkę przyłożyć jak nie ma iskry to spalona...
witaj miesiąc temu wymieniałem swiece żarową. Nie wiem jak jest u ciebie ale ja musiałem odkręcić listwę przez którą płynie prąd na świece potem wziołem miernik który ustawiłem na sprawdzanie przejścia ( piszczek) i sprawdzałem czy jest przejście ( musi piszczeć) żeby to sprwdzić musisz jedną końcówką miernika dotknąć miejsca gdzie jest zamocowany przewód z prądem do świecy
Panowie mam pytanie Czy świece w d5 (s60) 2002r można sprawdzić starym sposobem tzn podłączyć pod aku i sprawdzic czy grzeją Naczytałem się że są też świece 5v i takim sposobem ich się nie sprawdzi a wręcz mozna zepsuć. Na tej z Volvo jest napisane 11V Sprawdzałem miernikiem przykładałem jedna końcówkę do masy a drugą do końcówki na która zaklada się fajkę i pokazuje jakby wogóle nie było przejścia.
Tak jak pisze szerszeniak sprawdzisz czy jest przepływ prąduco wcale nie musi oznaczać że swieca jest sprawna.Najpewniej jest wykręcić świece i podpinając zasilanie sprawdzić jak grzeją.jak ja wymieniałem świece okazało sie że wszystkie grzałytylko widocznie już nie tak jak powinny.Po założeniu nowych klekot pali od strzała.
No może ja też się wypowiem. Jeżdziłem na Monarkach (syf totalny wymieniłem 2 komplety i nie przejechałem 25 tyś.)na Boshach zrobiłem prawie 100 tyś. a na Beru nie wiem ale mnustwo i jeszcze są. Co do sprawdzenia świec możesz sprawdzić tak jak piszą na krótko plusem ale ten patent ma małą wade bo wykryjesz tylko wadliwą świecę. Ja jestem zwolenikiem wykręcania świeć i sprawdzania
Przewodnik mam i miałem kilka mk2 w dieslu i w każdym tak było. Zadałem kiedyś taki temat mojemu mechanikowi i on mi wytłumaczył tak że automat co załancza świece nie włancza ich przy każdym przekręceniu kluczyka (tak chyba jest w Oplach) tylko jak temperatura silnika spadnie do jakiejś tam temperatury i dla tego jak po jakimś czasie przychodzisz do auta to musisz kręcić kilka razy
apropos sprawdzania omomierzem... sprawa jest banalna swieca to jest poprostu grzalka dziala prawie jak drut na zwarcie wiec rezystancja jest bliska 0 ohm. Ale jak chcesz sprawdzic omomierzem to i tak musisz odkrecic listwe pozniej przewody miernika jeden dotknac do koncowki swiecy a drugi do masy np.. do glowicy i jak jest przejscie to jest oki choc ja osobiscie oprocz sprawdzenia swiecy omomierzem