części samochodowe nanodatex

jaguar type filtr

Samochody związane z zapytaniem jaguar type filtr

Pytania i odpowiedzi: jaguar type filtr

JAGUAR X TYPE CF1 X-type filtr powietrza

Witam mam troszkę głupie i jednocześnie banalne pytanie dla osób którzy dłużej niż ja mają Kota...Kupiłem dzisiaj filtr powietrza i mam pytanie...filtr jest firmy Bosch na powierzchni filtrującej jest przyklejona tj gąbka (cienka biała)...we wcześniejszych samochodach nie spotkałem się z czymś takim...czy może mi ktoś szybko odpowiedzieć czy ta gąbka ma być bo jest potrzebna czy

Ta gabka tez filtruje i ma byc razem z filtrem.

Powiem szczerze że właśnie odpowiedzi od Ciebie spodziewałem się pierwszej  wolałem zapytać bo nigdy wcześniej nie miałem czegoś takiego w filtrze stąd moje zdziwienie jeszcze raz dzięki za odpowiedz można zamknąć temat

JAGUAR X TYPE CF1 X-TYPE 2.2 D filtr osuszacz (kondenser skraplacz) klimatyzacji

Panowiemam rozszczelnioną klime w moim babyjag&39u i potrzebuję wymienić filtr jak w tytule  filtr osuszacz (czasem zwany kondenser lub skraplacz) klimatyzacji. Na stronach producentów hella czy nissens nie figuruje nic pod jaguarem X-type 2.2 D. Czy dobre będzie założenie że jak kupię ten filtr od Mondeo III 2.2 TDCi to będzie pasowałw załączniku zdjęcie tego ustrojstwa. a tu

Zobacz Filtry oleju silnika do JAGUAR S TYPE

JAGUAR X TYPE CF1 Wymiana oleju i filtru w x type

Panowie po jakich odległościach wymieniacie X type 25 v6 sport

To jest ogólna przyjęta zasada wypisana w encyklopedii dla x type Jaki koszt filtra do mojego modelu

Nie  pamiętam  ale  poszukaj  filtrona  albo Sędziszowa pamiętam że  niewielkie pieniądze  płaciłem w katalogu  występował   jako  do  Forda mondeo ST. Porządne  ponoć filtry.  Szkoda że wyrzuciłem  opakowanie  dałbym  symbol. Niech sprzedawca  jak ma sprawdzi Ci w katalogu. Zachowaj ostrożność bo łatwo o pomyłkę.

Test filtrów oleju - czyli ile jest filtra w filtrze httpwww.auto-swiat.pl1-test-filtrow-oleju-czyli-ile-jest-filtra-w-filtrze

Co do filtrówfiltron Shit. Miałem przypadek Mercedesa W211 (okular 2004r.) w którym filtron (tam są wkłady jak w X-type TDCI) się najzwyczajniej w świecie rozpadł. Od tej pory nie kupie już filtrona.Natomiast Sędziszów jak najbardziej tak.DlaczegoChociażby dlatego ze robią na pierwszy montaż dla wielu marek z logo danej marki.Osobiście zawsze biorę MANN Knecht (Mahle) Hengst Bosch

JAGUAR X TYPE CF1 X-type 20 diesel wtyczka przy filtrze powietrza a kontrola check

Witam trochę się naczytałem na forum na temat przyczyn dziwnego kopcenia 20 diesli. Dziś wziąłem się za wstępną diagnostykę przyczyn. Zdjąłem plastikową osłonę silnika wyszło że olej z korka się wylewa i trochę się nagromadziło na wtryskach świecach czy co to tam cztery wetknięte przy wlewie  . Szmatka i czysto. Zmieniłem uszczelkę na korku i git. Zabrałem się dalej za

W X-type 2.0D te dwie wtyczki co idą do obudowy filtra powietrza są... puste. W obudowie filtra nie ma żadnych czujników złącza te są najprawdopodobniej do diagnostyki.Kopcić może przez zabity filtr powietrza. Jak zamierzasz tym autem dłuzej jeździć to polecam pomyśleć nad wkładem KN jest on już na całe życie auta można go prać można i konserwować odpowiednimi kosmetykami KN.

Za filtrem na rurze jest przepływomierz. Jeżeli tam nie podłączyłeś wtyczki to check miał prawo zapalić się.

Dziś za którymś odpaleniem check zniknął więc sprawa powiązana i rozwiązana jednak to błąd wypiętej wtyczki  przepływomierza. filtr wymieniony - stary miał dziurę (pewnie dodatkowy przedmuch) oraz dociśnięta rura dolotu powietrza do filtra bo wyskoczyła z zaczepów. Następnego dnia check zniknął a i kopcić przestało jakby hmmm. Niemniej mam ochotę przepucować korektor i zawór egr  dzieks

JAGUAR X TYPE CF1 Pytanie przed zakupem X-type

Witam.Po uzbieraniu pewnej gotówki i nabyciu odpowiedniego doświadczenia postanowiłem znaleźć sobie ciekawsze auto. Po długich poszukiwaniach trafiłem na X-type. Zacząłem intensywnie szukać o nim informacji ale szczerze mówiąc nie wiem do tej pory paru rzeczy. Dlatego postanowiłem tutaj rozwiać swoje wątpliwości. Trochę informacji o mnie i moich preferencjach.1.   Jeżdżę

wr.Pompa wspomagania 200zlsprezarka klimatyzacji 150zlprzewody klimatyzacji 800zlnadkola dwa przednie spawane 200zlświatła dzienne 250zlPodpora wału 200zlczytnik dvd 850zlsonda lambda 100zltarcze przod plus klocki 430zlelektrozawory skrzyni biegow 250zlrozrusznik 308zlzbiorniczek płynu wyrównawczego 170zltylne zawieszenie (gumy) plus stabilizatory 625zlczujnik tempertatury 25zldekielki jaguar

Ja za swojego dałem 20k. Miałem parę usterek które zrobiłem sobie sam. Do tego kupiłem opony filtr kabinowy filtr paliwa czujnik temperatury czujnik biegu wstecznego oraz statuetkę na maskę.x-type  

JAGUAR X TYPE CF1 Przeglad po kupnie - X-type

Witam serdecznieWiem ze ten temat juz byl ale moze warto przekleic ten temat i umiescic tutaj wsyzstkie niezbedne informacje jakie elementy warto wymienic i jakie najlepiej po kupnie kociaka)Chcialem wymienic wszystkie oleje plyny i filtry1.Jaki polecacie olej do x-type v6 3.0 automat z LPG 20026 litrow Catrola Magnatec 5W40 wystaczy2. Jakiej firmy kupic filtr oleju paliwa powietrza zeby cena nie odstraszala

JAGUAR X TYPE CF1 Wątpliwości przed zakupem starszego X-Typea

WitamDość poważnie zastanawiam się nad zakupem jaguara X-type (2003-2005) z silnikiem dieslowym (2.0). To co mnie skłania do zakupu to- piękne wnętrze- bogate wyposażenie- normalne spalanie (7l100km)- atrakcyjna () cena- możliwość instalacji niektórych części z tańszego Mondeo- silnik nie jest za mocny co w sumie chyba jest zaletą bo mam nikłe doświadczenie w jeździe- niezbyt przyciągający

diesel 2.0Znalazłem bardzo merytoryczną wypowiedź użytkownika Jawe83. Pozwolę sobie zacytować może też przydać się innym"Jeszcze jedna prosta sprawa którą radzę Ci przypilnować abyś nie wpadł w duuuuże koszta po zakupie - układ wtryskowyJak już będziesz pewien zakupu danego egzemplarza (blacharka i zawieszenie ok) to jedziesz do ASO bądź serwisu specjalizującego się w jaguarachFordach

JAGUAR X TYPE CF1 X Type 2.0D na biegu jałowym wibruje silnik i kierownica . Pomocy

Witam wszystkich zauważyłem problem z moim jaguarem X type 2.0dPo odpaleniu i otworzeniu maski przód silnika dość mocno wibruje(wibruje tylko przód tzn. tam gdzie jest filtr powietrza i lewa strona trochę ciężko opisać)wibracja przenosi się na kierownice.Na biegu jałowym 850 omin wibruje a jak dodam gazu na 950omin to wszystko elegancko.Możliwe że to jakaś poduszka od silnikaDodam że

JAGUAR X TYPE CF1 3.0 v6 - LPG

witajcie jestem szczęśliwym posiadaczem x-type 3.0 v6 z 2003 roku. Jak dodąt wszystkie moje porzednie samochody ( innie niż jag) miały LPG wiem że silniki forda a taki ma ten jag nie lubią gazu w chili obecnej przeszukuje internet z tym hasłem . Znalazłem człeka pod Łomżą ktory montował w tych autach gaz ale jedno żródło to za mało proszę o wnoszenie do tematu swojich uwag z góry dziękuje.hubertus

Witam założyłem gazik koszt 3800 zł butla 59 l w kole jaguar X-type 3.0 V6 230km iwersja usa1.reduktor- silver2. zawor- ominna 3. zbiornik-GRODOWSKIE ZAKŁADY METALOWE 59 L W KOLE4. wielozawor-tomaseto 5. obudowa wielozaworu- GZWM6. zawor tankowania - tomaseto 7. CZUJNIK CIŚNIENIA AC8. ELEKTRONICZNA JEDNOSTKA STERUJĄCA - STAG -300-6-PREMIUM9. WTRYSKIWACZE GAZU - HANNA 200010.filtr GAZU KMEPRZEWÓD

JAGUAR X TYPE CF1 Ile koztuje filtr paliwa Czy to bezproblemowa wymiana

Ile kosztuje filtr paliwa Czy to bezproblemowa wymiana

Wspominałem we wcześniejszym wątku poradźcie czy te odpowiednie Brak szczegółów w opisiehttpwww.iparts.plauto-czescifiltr-paliwajaguarx-type-cf1-od-2001-062-5-v6-196km56-4741-15607-100261.html

JAGUAR X TYPE CF1 x-type wymiana oleju silnikowego

Witam wszystkichPo kupnie x-type (2.0 diesel 140tys km przejechane) okazało się że olej silnikowy po wyjęciu bagnetu jest doslownie czarny. Poprzedni właściciel mowil że po wymianie (rok temu) przejechał na nim 9tys km a nalal taki dobry olej że mozna na nim przejechać 16tys km ().Podpowiedzcie proszę jaki olej mi radzicie wlać do silnika. Łącznie z wymianą filtru olejowego. Czy filtr powietrza również trzeba wymienićSorki za pytania Panowie ale jestem babą Pozdrawiam

hejka. do 2.0 D producent zaleca 5W-30.polecany sa m.i.Castrol Magnatec 5W-30 A1Millers XF Longlife ECO 5W-30wraz z filtrem leje sie 6 litrow a olej sie wymienia co 20 tys km albo raz w roku.filtr powietrza wymienia sie co 60 tys km. powodzenia

JAGUAR X TYPE CF1 X TYPE 2.0 FILTR CZASTEK STALYCH

Witam jestem nowy i chyba sie zamotalem bo przed chwila wyslalem takie samo pytanie do dzialu powitalnego-no trudno.Nosze sie z zamiarem zakupu x typa 2.0 ok.2005r.i czy mozecie mi szanowni forumowicze odpowiedziec czy kazdy mial filtr czastek stalychile tys.km wytrzymuje sprzeglo i silnikczy 200tys.km to juz koncowka tej przygody czy mozna jeszcze spokojnie takiego kociaka uzytkowac Bede bardzo wdzieczny

hejka DPF (filtr czastek stalych) bylo jako opcja (ale rzadko) od 2007. silnik to zmodifykowany psa i mimo swoich(malych) humorach dlugotrwaly. poczytaj dzial x-type i sie dowiesz ze np. 2.2 bylby lepsza alternatywa. milego

JAGUAR X TYPE CF1 Wtryski 2.0

Witam.Przymierzam się do x-type w dieslu. Mam kilka pytań-czy silnik i skrzynia są dokładnie takie jak w mondeo -typowe usterki-koszt dwumasy i czy to odpowiednik z mondeo-W mondeo od 06.2003 jest zmodyfikowany układ wtryskowy(trochę trwalszy) czy ktoś zna datę zmiany w x-type

Myslę że nie masz się co martwić mimo wszystko ten silnik w jaguarach jest mało kłopotliwy powiem tak ja jeżdzę x-typem 2.0d ojciec jeździ x-typem 2.0d no dziadek nie jeździł co prawda ... ale nie narzekamy na silniki  -  prosty w obsłudze każdy najprostszy skaner ELM z łatwoscią odczytuje ewentualne usterki części typu sprzęgło filtry termostaty itp oraz  niektóre elementy zawieszenia  pasują z mondeo więc i ceny jak z forda ...

JAGUAR X TYPE CF1 Jaki olej do automat. skrzyni biegów X-Type 3.0 i jak często wymieniać

Dopiero co zakupiony jaguar X-type 3.0 z automatem ma 187tys km przebiegu - generalnie skrzynia chodzi dobrze choć zauważyłem 2 przypadki kiedy szarpie1) przy naciśnięciu do oporu czasami przez krótką chwilę są 2-3 szarpnięcia jakby się dławił (choć zwykle włącza się normalne doładowanieboost i odjeżdża normalnie)2) przy prędkości ok 70kmh około 1500 obrotówmin poszarpuje dość

JAGUAR X TYPE CF1 subwoofer X-type

Drodzy koledzy mam pytanie czy orientuje sie ktos czy jest możliwość podłączenie wzmacniacza i subwoofera powiedzmy blaupunkt pod seryjne radyjko. (bez dotykowego wyświetlacza) wydaje mi sie ze nie da się ale chciałem sie upewnic.

Ten konwerter umozliwia podpięcie do wzmacniacza 2 kanałów ( stereo ) jesli wzmacniacz jest bardziej zaawansowany to te 2 kanały moze ci rozdzielic na 4 głosniki a najlepiej jakbys miał wzmaka z wyjściem na suba wtedy wzmacniacz będzie miał wbudowany filtr dolnoprzepustowy i na suba będzie szedł miękki i czysty bas bo bez filtra to subwoofer zagra tak jak głosniki w drzwiach tylko

Choina ja wiem ze bas  zależy od pudła i jego litrażu no i oczywiście od samego głośnika też ale choćby pudło było idealnie obliczone do głosnika to nie zagra on basem jakim chcesz bez filtra dolnoprzepustowego .   Mnie chodziło tylko oto ze  gdy głosnik bedzie podłaczony poprzez filtr to wtedy zagra basem a to czy bedzie czysty i miekki to juz kwestia głosnika i pudła

JAGUAR X TYPE CF1 Migająca kontrolka ciśnienia x-type 3.0

Witam serdeczniew moim kocie pojawił się problem a mianowicie po nagrzaniu się silnika na biegu jałowym zaczyna migać kontrolka ciśnienia oleju w momencie dodania gazu problem znikadodam że obroty to jakieś 650 700obrmin co może być przyczyną

Kiedy miałeś wymianę oleju wraz z filtrem i jakiej firmy filtr oleju zamontowany był Zdarza się że filtr oleju jest przypchany i na wolnych obrotach nie jest w stanie przepuścić odpwoedniej ilości oleju do pompy. Sprawdź te miskę olejową. Czy nie ma przypadkiem wgniecenia. Miałem juz przypadek taki że klient miał wgniecioną miskę w okolicy smoka zasysającego olej do silnika i na wolnych obrotah nie był w stanie zassać odpowiedniej ilości oleju.

JAGUAR X TYPE CF1 Filtr oleju X-Type 3.0

Witajcie potrzebuje info jaki filtr oleju idzie do iksa. Chodzi mi o filtrona(wspieram rodzima gospodarke ) znalazlem OP 5331 do mondeo V6 ale niestety na stronie do jaga nie ma podanego...

filtron nie ma w ofercie filtra oleju do X 2530. Mann W71936 - Bosch 0451103369 - Knecht OC460

JAGUAR X TYPE CF1 X-type 2.0D 2005 wtryski

Panowie krotka pilka. Mam pytanie czy wtryski w moim Jagu są kompatybilne z fordowskimi Auto ma 100tys na karku chce je zregenerowac w ASO Forda. W Mondo wtryski lecialy po jakichs 60-70tys wiec oceniam ze juz czas.Jestem na 99% pewny ze podejda. Nie wiem jak bedzie jaguarowski komputer wspolpracowal z tymi wtryskami po regeneracji. Czy ktos robil taka operacje

predkosc auta spotka sie z dodawanym gazem (przeze mnie lub przez tempomat). A moze to sprzeglo trzeba zrobic albo kolo dwumasowe Nie wiem.Jestem juz troche zmeczony ta doktoryzacja w Fordzie od poczatku byla sugestia zeby wtryski wymienic tzn zregenerowac nowe wtryski 1500zeta sztuka regeneracja ponoc 500zl sztuka. Mam tylko watpliwosc jak potem zestroic (o ile trzeba) zregenerowane wtryski z jaguarowskim

JAGUAR X TYPE CF1 Wymiana filtra paliwa 2.0d

Chciałbym korzystając z weekendu wymienic filtr paliwa mam pytanie czy ma on gdzies ręczną pompkę do napełnienia czy po wymianie sam sie napełni

Hej filtr w X-type Diesel nie ma pompke reczna. jednak z tym "sam sie napelni" to moze byc problem wiec lepiej wypelnij filtra przed montazem wlacz pompke paliwa kilka razy zanim startujesz auto. powodzenia

JAGUAR X TYPE CF1 x-type 20 diesel - kopci gdzie ta sławetna wadliwa rura

Naczytałem się na forum przyczynach kopcenia jaguarowych diesli   Gdzie jest ta sławetna usterkowa rura co to jest bolączką i przyczyną kopcenia Czy chodzi o tę co schodzi w dół od zaworu EGR. Jeśli to inna to proszę o wskazówki Z góry podziękowałjaguarowy świeżak 

Za kolektor i zawór egr mam ochotę się zwiąść. Na fotum forda koleś porządnie opisał krok po kroku  Póki co docisnąłem jedną z dwóch rur dolotu powietrza do filtra powietrza (zeskoczyła z zaczepów). filtr powietrza w rogu był naderwany więc dostawał pewnie dodatkowy lekki przedmuch. Nowy założony. I na koniec dnia to było tyle. Następnego dnia albo siła sugestii albo wydaje

W końcu wziąłem się za czyszczenie.  W przeciwieniństwie do opisu kolegów z fordowskiego forum tu przyda się klucz 10tka (śruby na kolektorze) oraz 8ka (na zaworze egr). Odpiąć dwa czujniki z obudowy filtra powietrza trzeci położenia wału. Zdemontować obudowę filtra powietrza (wyciągnąć z dwóch gumowych zatrzasków) odkręcić trzy śruby mosujące obudowę flitra z kolektorem

JAGUAR X TYPE CF1 x-type śmierdząca klimatyzacja

Mój problem to brzydki zapach po włączeniu klimatyzacji. Gdy nawiew chodzi przy wyłączonej klimie to jest OK (żadko coś czuć). Gdy włączę klimatyzację od razu (prawie zawsze) pojawia się brzydki zapach.Co radzicie zrobić Czy warto coś samemu zrobić - widziałem w sklepach różne środki albo do psikania do kratek wentylacji albo do wciskania spray-u by środek się wydobywał w kabinie

żeby klima nie śmierdziała w starszych autach trzeba co roku zrobić pełne odgrzybianie czylio wymianie filtra chyba nie muszę wspominać1.ozonowanie i to profesjonalnym sprzętem(połowa  warsztatów od klimy ma zabawki za 1000-2000pln a chodzi o to  ile ozonu urządzenie wytworzy---jednostki mgh )2.pianka na parownik (może być plak ja stosuję MOTIP środek czyszczący klimatyzację)3.odświeżacz

JAGUAR X TYPE CF1 Parę pytań odnośnie nowego nabytku - kombi 2.0D

 Witam wszystkich forumowiczów. Dzisiaj zostałem posiadaczem czarnego X-type&039a kombi w 2.0 dieslu.Przepraszam że napiszę zbiorczy wątek odnośnie moich pytań ale nie na każde zapytanie znalazłem odpowiedź na forum. Będę wszystkim wdzięczny za odpowiedzi 1.Jaki przebieg musi pokonać samochód aby się zagrzać [bo nie wiem czy termostat dobrze pracuje]2.Na co należy zwrócić uwagę

JAGUAR X TYPE CF1 X-Type ESTATE 2.0d

Witam wszystkich forumowiczów Mam pytanie a mianowicie  chcę kupić X-type w wersji kombi z silnikiem 2.0 diesel&039a (głównie chodzi mi o ekonomię i bezawaryjność).Chciałbym przeznaczyć na ten cel do 20 tyś czy w ogóle warto myśleć o X-type w tej cenie czy sobie darować szczerze mówiąc to będzie mój pierwszy KOTEK i nie wiem co o nim myśleć ESTATE jest dla mnie piękny Ile

Mała aktualizacja.Zawieszenie jest dostępne wszystko w zamienniku. Ostatnio widziałem i wymieniałem nawet gumy tylnych wahaczy z Lemfordera (ZF) czyli dobry jakościowo zamiennik.Co jeszcze jest z Mondeo- wahacze przednie- filtr paliwa (w 2.0D2.2D)- sterownik parktronic&039a- filtr kabinowy- stabilizator przedni (jak również jego mocowania i gumy)- rura plastikowa ta do nagrzewnicy z 3 króćcami

JAGUAR X TYPE CF1 X-Type 20d 2003 r. Problem - gaśnie. Pomocy

Mam problem ze swoim X-typem. Mam go od prawie 2 lat. Pare dni temu zgasł mi w czasie jazdy. Zapaliła sie sprężynka od świec żarowych. Próbowałem zapalić - bez skutku. Po chwili zapalił. Pracował bez zarzutów - cicho nie kopci ma moc a kontrolka zgasła. Przejechałem ok. 10 km. Postawiłem pod domem. Jak jechałem do pracy znowu ten sam objaw - po przejechaniu ok. 10 km. Kontrolka i zgasł.

Ostatnio mi również zaczęła migać kontrolka świec odcięło turbinę auto straciło moc i coś zaczęło stukać pod maską. Oczywiście myśli najczarniejsze ale zgasiłem auto poczekałem chwilę zapaliłem i bez problemu przejechał 30 km prosto na stacje benzynową bo już na oparach jechałem. Po zatankowaniu do pełna (już 3 bak a diesel to minimum 900 km na baku) nic się nie dzieje.

JAGUAR X TYPE CF1 Parujace szyby

No i zaczelo sie Zrobilo sie zimno duzo wilgoci popadal snieg a w aucie mgla... jak daje defog to spoko wentylacja chodzi na maxa przednia szyba ok boczne zaparowane tyl ok bo dziala tam ogrzewanie....zmniejsze troche nawiew i znowu mleko...tlustego nalotu na szybach nie mam dywaniki suche... raczej nagrzewnica ok nic nie ciekniewymieniony filr mam na nowy gdy we wrzesniu odgrzybialem i nabijalem

G....o prawda żadne filtry - wymiana nie pomoże czy myślicie że każdemu samochodowi (jaguarowi) z chwilą zakupu trzeba wymienić wszystko bo poprzedni właściciel nie wymienił. One(filtry) nie kończą się nagle wraz ze zmianą właściciela spada ich wydajność. jaguar(X) paruje i tyle. Miałem widziałem i szukam następnego. Jeżdżę teraz innym autem ale niestety coś w tych samochodacxh jest takiego że nie pozwala przestać o nich myślec

JAGUAR X TYPE CF1 Rozwa&380ania nad kupnem Jaguara X-type

Witajcie. Poszukuje kotka iksa)  na allegro znalaz&322em takiego  Panowie moze kt&243ry&347 z Was ma jakis dobry egzemplarz na sprzeda&380. Wczoraj rozmawia&322em z u&380ytkownikiem iksa 2.0D. Powiedzia&322 ze zadnych wtrysk&243w i pompy nie regenerowa&322. Je&378dzi nim ponad dwa lata. Tak&380e czekam na propozycje. Chcia&322bym si&281 zmiescic w kwocie do 27k. razem z ewentualna regeneracja)

Moja żona posiada 2.1 V6 auto zostało kupione z polskiego salonu z poprzednimi właścicielami miałem kontakt jest bezwypadkowy auto ma aktualnie zrobione 136 tys. Jak go kupowałem miał ponad 100 tys. Żona jeździ nim do sklepu znajomych korzysta z niego również syn czasami zabieram go żeby przepalić na dłuższej trasie żeby nie robił tylko podjazdów na wstępie w aucie zostały wymienione

ja mam 3.0. z gazem i jestem pod dużym wrażeniem - bardzo ładnie współgra. Tylko trzeba pamiętać o regularnych kontrolach instalacji i przy okazji oczywiście o zmianie filtrów.

JAGUAR X TYPE CF1 Jaki olej do X-Type 2.5 benzyna 4x4 manual

Witam Kolegów po raz pierwszy  .Wczoraj kupiłem swojego pierwszego Jaga- jak w tytule rocznik 2003r. Chcę wymienić olej i filtry. 3 krótkie pytania1. Jaki olej wlać2. ile litrów wejdzie3.czy filtry oleju i powietrza od Mondeo mkIII będą pasować

opcja szukaj nie boli a wszystkiego się dowiesz i nie będziesz musiał czekać na odpowiedz po za tym Witamy na forum poniżej link do odpowiedzi na twoje pytania kup zestaw service kit na eBay kosztuje grosze do jaga i nie zawracaj sobie głowy innymi filtrami masz jaga a nie fordahttpjaguarclubpoland.netforumindex.phptopic16033.0.html

witaj. do silnika wraz z filtrem 5.8 litrow.poleceniaCastrol EDGE 0W-40 A3B4Castrol Magnatec 5W-40 C3Millers Oils XFS 5W-40 XSS 5W-30 albo Millers Trident 5W-40Mobil 1 5W-40Zmien mechanika polsyntetyk 10W-40 nie ma potwierdzeniahomologacja producenta.co do filtr oleju to jest standardowy kupisz wszedzieAlco Filter SP1244ACDelco X4019EBosch 0451103369Delphi FX20022filtron OP5261Hengst Filter H14W38Knecht OC460 K&N Filters HP2009Mahle OC460Mann-Filter W71936 Quinton Hazell WL7071

JAGUAR X TYPE CF1 x-type 2.2 d pomocnicza pompa paliwa nawaliła

Panowienawaliła na 90% pomocnicza pompa paliwa ta pod tylną kanapą w zbiorniku.Wtyczka ma 4 kable 2 grube i 2 cienkie na cienkich po przekręceniu zapłonu pojawia sie napięcie na grubych nie. (czy to OK) Ponadto przy próbe demontażu przewodów uszkodziłem szybkozłączki (te żeńskie czerwone i białe). Okazało się że przed wyjęciem pompki z baku należy opuścić zbiornik paliwa. (niestety

Do odpowietrzenia filtra paliwa gdy nie ma elektrycznej służy specjalna pompka ręczna (taka gruszka na przewodzie paliwowym przed filtrem).

JAGUAR X TYPE CF1 MATKO CO DZISIAJ SIĘ STAŁO ....

Witam wszystkich i prosze o teorię ...Zostawiłem x- type przez weekend na dworze . Rano odpalam samochód a po silnikiem leje sie olej  jak z kranu  ... ogłupiałem i pytam się go jak mogłeś mi to zrobić w taki mróz Zadzwoniłem po pomoc drogową i odstawiłem do mechanika . Stoi tam jeszcze nie ruszony . Pytanie moje do was co mogło sie stać Wyciek jest z przedniej częsci silnika

Przykładowe oferty części samochodowych jaguar type filtr

  • JAGUAR S-TYPE FILTR OBUDOWA FILTRA PRZEPŁYWOMIERZ - Zielona Góra (100.00PLN)
  • JAGUAR S-Type Filtr węglowy OBUDOWA FILTRA - Garwolin (149.00PLN)
  • JAGUAR S-TYPE S TYPE FILTR OLEJU ORYGINAŁ NOWY - Częstochowa (150.00PLN)
  • JAGUAR S-Type FILTR WĘGLOWY KABINOWY OBUDOWA FILTR - Garwolin (49.00PLN)
  • JAGUAR S-TYPE S TYPE FILTR OLEJU ORYGINAŁ NOWY - Częstochowa (150.00PLN)
  • JAGUAR S-TYPE S TYPE FILTR OLEJU ORYGINAŁ NOWY - Częstochowa (150.00PLN)
  • JAGUAR S-TYPE S TYPE FILTR OLEJU ORYGINAŁ NOWY - Częstochowa (150.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi