części samochodowe nanodatex

honda civic zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy

Samochody związane z zapytaniem honda civic zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy

Pytania i odpowiedzi: honda civic zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy

HONDA CIVIC Wedrówka płynu z chłodnicy do zbiornika wyrównawczego

Cześć .Mam pełną chłodnicę płynu na zimnym silniku i w zbiorniku wyrownawczym tak troche ponad minimum. Po jezdzie dłuzszej tak ok 250-300 km w zbiorniku wyrównawczym na gorącym silniku jest w okolicy max jak ostygnie to w wyrownawczym jest dalej max a w chlodnicy nie jest pełno no i znowu przelewam z wyrównawczego do chłodnicyżeby było w niej pełno i wszystko zaczyna sie od początku.Auto

HONDA CIVIC poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym

SYTUACJA Miałem już trochę problemów z chłodzeniem silnika - niestety nadal nei rozwiaznych. Jednorazowo wyciekło mi 1 litr płynu gdzieś przy nagrzewnicy (miałem zalany dywanik pasarzera dgy dolałem wody destylowanej weszło równo litr). Po uzupełnieniu wodą utrzymuje poziom. (Słyszałem także od gościa z Serwisu Hondy że civiki coupe miały czasem problemy z chłodzeniem coś tam

Zamieszczone przez dymek Podczas jazdy w korku wskazania temperatuty pozostaja bez zmian a włącza sie wentylator (czy to normalne czy wskazówka powinna sie wychylić w kierunku Hot) to normalne wskazówka nie będzie ci się wychylać w stronę HOT w znaczącym stopniu. U mnie podczas postoju w korku itp. wskazówka unosi sie jakiś 1mm max w góre i włącza się wentylator. Zamieszczone przez

Zobacz Zbiorniki wyrównawcze płynu chłodzącego do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC Zbiornik wyrownawczy

Witam ubywa mi plynu w zbiorniku wyrownawczym nawet jak dolewam i auto jest zgaszone. Jak silnik nie pracuje to chlodnica nie zaciaga plynu wiec jakim sposobem moze plyn uciekac Wyciagnalem zbiorniczek i przejrzalem go nie widac zadnego pekniecia. sytuacje odkrylem po moim niedopatrzeniu. dolalem plynu przed wyjazdem i nie zakrecilem zbiorniczka wyrownawczego. Tankujac na stacji gaz do pelna po przelaczeniu

HONDA CIVIC poziom płynu w zbiorniku wyrównanwczym

mam pewien problem (dodam iż hondę 1.6 vti mam poraz pierwszy wcześniej był crx d16a9z którą nie było problemów) zacznę od początku podczas zakupu hania miała mało płynu sprzedawca twierdził ze nią nie jeżdził zimą i ze jak włączyłem ogrzewanie to wpiłą płyn- mozę i racja wiec po zakupie delikatnie dojechałem do domu około 40 km nic sie z tem nie dziło. wymieniłem płyny

za dużo płynu w zbiorniku wyrównawczym a żeberka w chłodnicy - można zażnąć motorek. czemu płyn sie nie cofa do chłodnicy jak ostygnie

HONDA CIVIC Wyciek płynu chłodzącego - korkiem chłodnicy

Witam Spotkała mnie niezbyt ciekawa sytuacja otoż podczas jazdy zauważyłem lekką parę znad maski i z niepokojem zauważyłem że wskaźnik temperatury sięgnął maxa wyłączyłem natychmiast silnik samochodu już nie odpalałem - wrócił na holu do domu. Dziś przystąpiłem do poszukiwania przyczyny i obstawiałem albo wąż chłodnicy albo ułamany króciec. Niestety awaria jest chyba bardziej

Zbiorniczek wyrównawczy zaniedbałem to fakt ale to z tego względu że znam osobiście paru użytkowników civica i u każdego było to samo więc uznałem że to normalne. Co do uszczelki pod głowicą to w sumie objawy się by zgadzały ale czy to możliwe w przypadku gdy oleju nie przybywa konsystencja jest ok a płyn też nie ma oznak zmieszania z olejem Nie wiem zbytnio od czego zacząć co

HONDA CIVIC I Skacze temperatura i wyrzuca płyn przez zbiornik wyrównawczy

Na początku chciałbym powiedzieć ze prześledziłem kilkanaście takich tematów i nie znalazłem całkowitej odpowiedzi a nie chce wyrzucać pieniędzy na naprawianie nie tego co tzreba. W trakcie jazdy z prędkościa miniumum 40 i więcej temperatura jest idealna ok. 13 skali niestety gdy przyjdzie zwolnić albo się zatrzymać (na rozgrzanym silniku) wskazówka temp. momentalnie wedruje w góre

HONDA CIVIC Przybywa plynu w zbiorniczku wyrównawczym

Zauważylem że przybywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczyma w chłodnicy ubywa silnik 15000km po remonciewęże dosyć twarde i nie zauważyłem wycieków. Wylewając płyn ze zbiorniczka kolor był taki bardzo jasno brązowy i mętny.Kupiłem już korek ale używany i bez zmian. Czy spróbować kupić korek nowyczy szukać gdzie indziej Oleju nie ubywa nie przybywakorek czysty bez nalotów i mazi Silnik d15b2.

Zamieszczone przez wojtas0010 jesli robi sie podcisnienie na wezach i plyn wraca do zbiornika wyrownawczego to uszczelka pod glowica jest winna To akurat normalne. Gorzej jak tego płynu wyrzuca ogromne ilości i nie zawsze chce wrócić do chłodnicy.

HONDA CIVIC Poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku - dziwny problem

Witam wszystkich. Od kilku tyg. obserwuje dziwne zjawisko związane z poziomem płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym. Otóż gdy rano (przy zupełnie zimnym silniku) sprawdzam ten poziom w zbiorniczku jest ok. 3 cm płynu powyżej poziomu MIN. Natomiast bezpośrednio po jeździe (gdy silnik jest gorący) płynu jest mniej - ok. 15 cm ponad poziom MIN. Nie jest to jednak żaden wyciek gdyż

tej sytuacji Wiem że jeśli płyn jest bardzo gorący może go nieco przybyć w zbiorniku natomiast tu mamy do czynienia z przypadkiem dokładnie odwrotnym... Dodam że oprócz opisanego wyżej zjawiska nic się niepokojącego nie dzieje poziom płynu nigdy nie spadł poniżej MIN zaś wskazania temp. silnika również są jak najbardziej prawidłowe. Byłbym wdzięczny za ewentualne sugestie (civic

HONDA CIVIC Wyciek płynu chłodniczego-termostat

Więc sprawa ma się tak. 2 dni temu wymieniałem w warsztacie termostat swojej Hani. Przejechałem przez ten czas ze 30 km. Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem że po przejechanie ze 4 km wskaźnik temperatury poszedł na 23 norma połowa a nagrzewnica wali lodowate powietrze. Po ok 3 min wskaźnik wrócił na połowy a nagrzewnica zaczęła grzać natomiast zauważyłem że obroty gwałtownie spadły

HONDA CIVIC Wymiana płynu chłodzącego

Witamczy ktoś się orientuje na temat wymiany płynu w hondzie civic 1.7 ctdi z 2003r Nie jestem do końca pewny ale nie widzę w ogóle wlewu na chłodnicy i czy może to się robi tylko poprzez zbiornik wyrównawczy .A jeszcze nie wiem czy jest śruba spustowa na bloku silnika tej hondy

HONDA CIVIC Wymiana płynu chłodniczego D14Z4 mb2

Witam. Szukałem po całym forum wiadomości dotyczące wymiany płynu ba nawet znalazłem temat na który ktoś odpowiedział Było szukaj. W google też brak. Więc mam mało płynu kolor niebieski. Nie wiem co to za szajs. Pozostałość po poprzednim właścicielu. Pomyślałem żeby dolać prestone ale czy to coś da Lepiej wymienić cały. Korek upustowy od chłodnicy znajdę sam ale czy ktoś

HONDA CIVIC Płyn w chłodnicy w D14A8

Mam pytanie dotyczace plynu w chlodnicy. Konkretnie czy w zbiorniku wyrownawczym mam miec plyn Jesli dolewac to dolewac do chlodnicy czy zbiornika Bo mam w chlodnicy a w zbiorniczku nie. Moge mieszac plyn chlodniczy (mam zielony)

HONDA CIVIC zbiorniczek plynu wspomagania

czy ktos wie i moze mi opisac lub pokazac gdzie znajduje sie zbiorniczek do plynu wspomagania w civic 1.7 ctdi dzieki

niema zbiorniczka układu wspomagania kolega wyżej dobrze ci odpisał wspomaganie jest elektryczne EPS po każdym uruchomienia samochodu zapala się kontrolka i gaśnie jest tylko zbiornik wyrównawczy płynu hamulcowego obok niego taki mały do układu sprzęgła i płynu chłodniczego z przodu koło chłodnicy

HONDA CIVIC poziom w wyrównawczym

kupiłem. poziom w zbiorniku poniżej min. trochu bujałem na tym zalałem pod max dzis patrze dalej taki poziom poniżej min ocb sperdala gdzieś to czy mam niedobory jakies w układzie i to sie wypełnia.( jak bujnołem nowy post to tylko z niewiedzy bo ciężko cos znależć na ten temat)w chłodnicy nie ma oleju nie kopci trochu leje spod apartu albo głowicy ale to olej raczej(pocenie chyba wiadome

Zamieszczone przez qbagzu kupiłem. poziom w zbiorniku poniżej min. trochu bujałem na tym zalałem pod max dzis patrze dalej taki poziom poniżej min ocb sperdala gdzieś to czy mam niedobory jakies w układzie i to sie wypełnia.( jak bujnołem nowy post to tylko z niewiedzy bo ciężko cos znależć na ten temat)w chłodnicy nie ma oleju nie kopci trochu leje spod apartu albo głowicy ale to olej

HONDA CIVIC Zapytanie co to za zbiornik pod maska )

Wiec...dzis odkrylem ze mam jakis pusty zbiorniczek...znajduje sie z 20 -30 cm po lewej stronie za wlewem plynu do chlodnicy...nie mam pojecia do czego owy zbiornik sluzy... silnik D16V1 EP2 przepraszam ze lekko glupie pytanie

Nieważne czy w chłodnicy jest płynu pod korek w zbiorniczku wyrównawczym też ma on być

HONDA CIVIC plyn w chlodnicy

witam mam takie pytanie mam silnik d15b2 i jest to zwykla seria i dzisiaj mialem okazje jechac autostrada A4 wiec postanowiem przetestowac V-max. I jestem troche zaskoczony bo powyzej 160 to tak juz srednio przyspieszal a 180 udalo mi sie osiaganc tylko przez chwilke z gorki. Dodam ze taka predkosc powyzej 150 to utrzymywalem moze ok 5 min. I zaliczylem zonak kiedy wskozowka od tem. plynu w chlodnicy

wlasciwosci fizkochemiczne cieczy bralem pod uwage tylko z tropu zbilo mnie ze az tyle tego plynu przybywa a podrugie to cytat z Sam_ naprawiam_civikjest napisane Poziom cieczy chlodzacej powinien znajdowac siegdy sielnik jest zimny(temperatura cieczy chlodzacej wynosi ok 20C)przy naku Max na zbiorniku wyrownawczym co wy na to

HONDA CIVIC wymiana plynu chlodnicowego

mam problem z wymiana nie moge dokrecic sruby do spuszczania plynu z bloku silnika boje sie mocniej przekrecic zeby jej nie urwac posiadam EG4 d15b2 jest jakis inny sposob aby spusic stary plyn z bloku

Podłączę się do tematu bo zgryz podobny Jw. napisane - większej szkody nie będzie jak z bloku nie upuszczę (EJ2 D15B7) - śruby nawet nie próbowałem ruszać narazie... Bo nie ukrywam że dziś pod wieczór ze zgrozą i przerażeniem biegłem do auta... bo termometr jak wskazał -1 stopień C... a auto na wodzie destylowanej stało... I narazie auto ma pusto w chłodnicy jak i zbiorniku wyrównawczym. Ruszać blok silnika (teraz oczywiście zalane będzie płynem nie wodą).

HONDA CIVIC Problem - szybko rosnąca temperatura płynu

Mam taki problem. Wczoraj wracajac do domu cos sie stalo niedobrego. Wyjechalem z parkingu i nie minelo 5 min a temp. juz byla powyzej polowy na skali. Wiec dojezdzajac do domu zauwazylem ze temp. byla juz na czerwonym. I stoje i slucham jak wentylator pracuje. Na pewno chlodnica jest do wymiany i plynu tez tam malo bylo. I dzisiaj rano odpalam wszystko ok i w pewnym momencie obroty zaczynaja falowac

Musisz mieć w zbiorniku wyrównawczym płyn. po to on służy. odkręć korek chłodnicy i sprawdz czy jest.

HONDA CIVIC Płyn chłodniczy Ubywa w znacznych ilościach.

Nie odsyłajcie do szukajki iż przeczytałem praktycznie wszystkie opinie ale dalej nie jestem pewnie tego wszystkiego. u mnie wygląda to tak wleje do zbiorniczka płyn na max przejechałem 8 km silnik sie zagrzał wiatrak sie włączył temp utrzymywała sie mniej niż połowa w chłodnicy jest płynu max po otwarciu korka. Po odczekaniu nocy w zbiorniczku jest płynu na minim. I właśnie nie wiem

czas a tu zima powazna i chlod w srodku szyby marzna i zaparowuja jesienia mozna było wytrzymac chociaż szyby parowaly czy to moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica i czy to mialo by wpływ na skutek ogrzewania czy tez zapowietrzony układ chlodzenia wraz z nagrzewnica czy tez jedno i drugie razem co zrobic czy mozna temu zaradzic w prosty sposob czy powazna naprawa czy nasze problemy w hondach

HONDA CIVIC Problem z ogrzewaniem

Witam Dzisiaj zdarzyło mi się coś dziwnego. Wracając z pracy zatrzymałem się dosłownie na 5 minut do sklepu. Silnik rozgrzany w samochodzie ciepło. Po odpaleniu wskazówka temperatury w ok. połowie wskaźnika a z nawiewu zaczyna lecieć zimne powietrze. Po 10 minutach dojechałem do domu nadal leci zimne. Siedzę czekam przegazowałem tak do 6 tyś a tu wskazówka temperatury podskoczyła

Mam podobny problem z niedogrzeniem w środku parującymi szybamiubywającym płynem w chłodnicy w mojej Hondzie civic 1998 V-TEC AERODECK D15Z8 otóż uzytkuje ja od 092009 świezo kupiony nabytek miał zbyt mały stan płynu w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym bo świeżo po zakupie zauważyłem te braki i dolałem ok 2 litrów płynu bo temp. nagle zaczela skakac na poziom max i z powrotem na 12 i 13 wartości po dolewkach do chłodnicy i zbiornika wyrównawczego jeszcze w sumie ok 2 litry do dnia dzisiejszego nie udalo mi sie odpowietrzyc ukladu bo nie wiem gdzie jest u mnie odpowietrznik na grubym wężu górnym od chłodnicy do bloku silnika nie ma go wiec gdzie może byc jak odkręcę korek od chlodnicy bable powietrza leca i poziom plynu raz podnosi sie do gory raz opada dmuchawa pracuje na wszystkich obrotach a efekt mizerny szyby paruja a cieplo troche na szybę przednią leci lub na dolny wylot jak przełącze zakres na jaki element ma dmuchać płynu ubywa co jakis czas a tu zima powazna i chlod w srodku szyby marzna i zaparowuja jesienia mozna było wytrzymac chociaż szyby parowaly czy to moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica i czy to mialo by wpływ na skutek ogrzewania czy tez zapowietrzony układ chlodzenia wraz z nagrzewnica czy tez jedno i drugie razem co zrobic czy mozna temu zaradzic w prosty sposob czy powazna naprawa czy nasze problemy w hondach to norma prosze o doradę przyjaciele od hondy civic )

czas a tu zima powazna i chlod w srodku szyby marzna i zaparowuja jesienia mozna było wytrzymac chociaż szyby parowaly czy to moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica i czy to mialo by wpływ na skutek ogrzewania czy tez zapowietrzony układ chlodzenia wraz z nagrzewnica czy tez jedno i drugie razem co zrobic czy mozna temu zaradzic w prosty sposob czy powazna naprawa czy nasze problemy w hondach

HONDA CIVIC Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia czy płyn do d...

Hej Szukałem szukałem ale nie znalazłem. Jeśli gdzieś jest taki temat to proszę o naganę i skierowanie do tematu Od jakichś 2 m-cy mam problem z układem chłodzenia. Generalnie płyn zaczął wyciekać różnymi drogami i nie mam pojęcia co jest przyczyną czy zbyt duże cisnienie czy jakaś nadprzyrodzona zdolność penetracyjna płynu (płyn Dynagel 2000). Hondą jeżdżę już 5 lat i

HONDA CIVIC Pomocy Problem z chłodzeniem (

Szanowni Koledzy pomóżcie Rzadko zakładam nowy temat ale teraz mnie przycisnęło. Otóż od tygodnia Hanka mi się za bardzo nagrzewa. Dodam że jesteśmy razem już 5 lat i zawsze wskaźnik temperatury utrzymywał się w połowie skali (nieważne czy zima czy lato). Teraz podchodzi pod czerwoną krechę - nie dochodzi do końca bo zawsze wcześniej puszczam nawiew gorącego powietrza i trochę

Od siebie dodam więcej możliwości 1) walnięta UPG - masz przedmuch na układ chłodzenia i rośnie ciśnienie wywalając płyn w wyrównawczy zbiornik. Jak ostudzisz auta najlepiej po nocy to sobie pomacaj węże od chłodnicy - jeśli to UPG będą dość twarde nawet jak auto ostygnie. Wtedy (na zimnym) odkręć korek od chłodnicy usłyszysz sssssssssyyyyk. Następnie przelej z wyrównawczego nadmiar do chłodnicy. Pościskaj górny wąż aż zaczną lecieć z chłodnicy bąble powietrza. Wtedy poziom opadnie. Dolej znowu ze zbiornika wyrównawczego. Po tej operacji zoabczysz że przez następne 200-300km nie będzie się grzał wcale. Potem znowu przelej i tak w kółko. Jeśli nie robisz tras powyżej 200-300km na raz to się tym nie przejmuj. Ja jeździłem z walniętą w ten sposób UPG 2 lata. Nic się nie pogłębiało ale byłem bardzo zdyscyplinowany i codziennie zaglądałem w wyrównawczy ile tam jest płynu. Ale o wyjazdach na wakacje z rodziną i pełnym obciążeniu zapomnij po 150km drogi jak utnkniesz w pierwszym korku będziesz miał 34 skali potem już będzie tylko gorzej nawet podjazd z prędkoscią wzglednie dużą pod górę będzie powodował wzrost temp. Żeby sprawdzić czy to UPG podjedz do dobrego warsztatu i każ sprawdzić testerem zawartość spalin w układzie chłodzenia. 2) zakamieniona chłodnica równiez wywala w wyrównawczy bo nie nadąża przepchnać pompa wody 2) walnieta pompa wody co w hondach jest baaaardzo rzadkie

HONDA CIVIC Problem z płynem chłodniczym (dziwne ubywanie)

Witam Jestem właścicielem Hondy civic VI 14 90km 1996 od dwóch miesięcy. Zauważyłem problem z poziomem płynu chłodniczego. Pewnego razu dostrzegłem pusty zbiornik wyrównawczy. Dolałem. Przez jakieś dwa miesiące poziom płynu nie zmieniał się. Nie widać żadnego wycieku. Zrobiłem w tym czasie około 4 tyś km. Dziś przed podróżą sprawdziłem poziom płynu i był w normie. (23 pomiędzy

HONDA CIVIC Nagłe przegrzanie się auta.

Witam mam dość poważny problem. Podczas jazdy wieczorem -nie stałem w korkach- temperatura silnika gwałtownie wzrosła pod czerwone pole. Zatrzymałem auto ale już dało się wyczuć zapach spalenizny. Podniosłem maskę i okazało się że wywaliło płyn chłodniczy. Po dłuższych oględzinach okazało się że ubyła także znaczna ilość oleju i przedostała się ona do układu chłodzenia

HONDA CIVIC kłopot z temp silnika

Witam Kłopot wyglada tak ze od tygodnia ponad po dluzszej i szybkiej jezdzie w moim civicu (D14A2 silnik) jak stane na swiatlach na np 30 sek to rosnie wskazowka temp plynu wentylator sie wlacza tez i tak jest na postoju jak sie juz jedzie to temp norma (ponizej polowy skali lekko) a w zbiorniku wyrownawczym wtedy jak jest wskaznik wysoko to pokazuje plynu ponad max jak sie wlaczy ciepla dmuchawe

Zamieszczone przez galaka76 Witam Kłopot wyglada tak ze od tygodnia ponad po dluzszej i szybkiej jezdzie w moim civicu (D14A2 silnik) jak stane na swiatlach na np 30 sek to rosnie wskazowka temp plynu wentylator sie wlacza tez i tak jest na postoju jak sie juz jedzie to temp norma (ponizej polowy skali lekko) a w zbiorniku wyrownawczym wtedy jak jest wskaznik wysoko to pokazuje plynu ponad max jak

HONDA CIVIC plyn chlodniczy spierdziela...

wczoraj po pokonaniu prawie 5000km od zeSWAPowania b16a2 do mojej coupejki dokonalem pierwszej dolewki oleju w ilosci 0.4 litra(mobil 10w40) i z tej wartosci jestem zadowolony ale zauwazylem tez ze w zbiorniczku wyrownawczym chlodnicy jest prawie suchodolalem ok 0.7 dynagelu i po przejechaniu ok 80km znowu zauwazylem ze plyn opadl ponizej minimumsprawdzilem zbiorniczek i stwierdzilem ze jest mokry

i przelew do wyrownaeczego jest otwarty na stale. W sumie nic sie nie dzieje oprocz spieprzania nagrzanego plynu przelewem do wyrownawczego i stad na zewnatrz-) Jedynym objawem jest mokry zbiornik wyrownawczy i bulgotanie w nim plynu po lekkim butowaniu. Przerabialem to niedawno i malo silnika nie rozebralem o rozbebeszaniu termostatu chlodnicy im wezy nie wspomne-) Pozdr. WIT wezme korek z civica

HONDA CIVIC Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MAMBMC

Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przedewszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta podpinajac sie pod czyis temat to sie to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... mozna tu pisac jesli sie potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice tuningu i wszystkich rzeczach zwiazanych

Zamieszczone przez Bolsik httpallegro.pllisting.phpsearch...ategory0&sg1 korek chłodnicy nigdy nie będzie w 100% szczelny ... jak w zbiorniczku nie pływa olej to szukaj gdzie indziej nagar pod korkiem oleju itp ogolnie na zbiorniczek wyrównawczy bym nie patrzył bo w hondach to on raczej jest bo jest Na korku masz napisane powyżej jakiego ciśnienia przepuszcza. Jeśli ściskanie węża ręką

HONDA CIVIC Potworny problem z płynem chłodniczym.

Witam. Autko po przeszczepie silnika odebrałem na początku tygodnia..paliło jeździło bez zarzutu. Dwa dni temu rozwaliło mi przewód od chłodzenia ( ten przy głowicy) sprawa została naprawiona lecz auto zaczęło się grzać. Moja wina bo nie odpowietrzyłem układu chłodzenia. Dziś rozwaliło mi trójnik z wężami od płynu chłodniczego. Auto zaczęło dymić na biało. Ubytków oleju

Zamieszczone przez siemens_15 Co do odpowietrzania to odkręcasz tylko śrubę odpowietrzającą do momentu aż zacznie wyciekać sam płyn bez powietrza. Nic więcej. A gdzie jest ta śruba odpowietrzać w ten sposób odpowietrzanie układu chłodzenia 1. rozgrzewany silnik... 2. wyciągamy zbiorniczek wyrównawczy oraz wężyk który do niego wchodzi i zostawiamy go luźno... 3. otwieramy korek

Zamieszczone przez raggaman odpowietrzanie układu chłodzenia 1. rozgrzewany silnik... 2. wyciągamy zbiorniczek wyrównawczy oraz wężyk który do niego wchodzi i zostawiamy go luźno... 3. otwieramy korek na chłodnicy na pracującym silniku...(uwaga by pod dużym ciśnieniem nie wywaliło nam płynu na ręce odkręcać powoli przez jakąś szmatę) 4. patrząc na silnik od przodu po lewej stronie

HONDA CIVIC Przegrzany na trasie

Witam wybrałem się w trasę 800 km. Po przejechaniu 250 km na światłach zauważyłem że wskazówka zaczyna się podnosić wyżej niż zwykle szybka reakcja zjazd na stacje później serwis - diagnoza przycięty zamknięty termostat płyn z chłodnicy wywaliło do zbiornika wyrównawczego pod korek chłodnica letnia. Termostat został wymieniony na vernet dolanie płynu odpowietrzenie i jazda dalej

Też mi się wydaje że jeśli wskazówka temperatury się podnosi to trzeba zacząć sprawdzać układ chłodzenia. W swojej pierwszej 5D walczyłem z tym zaczynając od korka chłodnicy a na uszczelce głowicy kończąc. To tak tylko na marginesie Od roku mam nową Hankę i nic z nią się nie dzieje w kwestii chłodzenia wskaźnik jak zaklęty stoi na 13 skali płynu nie wywal wszystko generalnie

HONDA CIVIC Problemy z plynem chlodniczym

Ubywa mi plyn w chlodnicy. Oleju nie przybywa auto nie kopci w wyrownawczym czysto. Chlodnice ogladalem i wizualnie wyglada na OK. Co jeszcze przejrzec Dzis dolalem plynu do chlodnicy jak zawsze. Zadziwilo mnie to ze w wyrownawczym przybylo plynu bylo miedzy min a max a teraz jest ponad max. Co to moze byc ze plynu przybylo I od czego go przybylo

Dzisiaj zajrzałem pod maskę i w zbiorniku wyrównawczym mam płynu do kreski Max. wcześniej było do Min. a chłodnica zalana pod korek. Przez ostatnie dwa tygodnie było cholernie gorąco no i kilka razy stałem w korkach ale z temperaturą silnika nic się nie działo. Zastanawia mnie tylko to czy teraz powinienem dolać płynu do chłodnicy znowu pod korek czy też nie ruszać nic No i drugie

odpowietrzanie układu chłodzenia 1. rozgrzewany silnik... 2. wyciągamy zbiorniczek wyrównawczy oraz wężyk który do niego wchodzi i zostawiamy go luźno... 3. otwieramy korek na chłodnicy na pracującym silniku...(uwaga by pod dużym ciśnieniem nie wywaliło nam płynu na ręce odkręcać powoli przez jakąś szmatę) 4. patrząc na silnik od przodu po lewej stronie na rogu pod pokrywą od

HONDA CIVIC problem z chłodzeniem

wieć tak wszystko było ok do wczoraj tzn. wracałem i zawsze temperature miałem z 1mm ponizej połowy a ti nagle podskoczyło 2mm ponad połowe no i sie zatrzymałem otwieram mache i w zbiorniczku wyrównawczym po sam korek płynu ze aż sie wylewa a w chłodnicy mało tzn (przelało z chłodnicy do zbiornika) i tak odpowietrzyłem na nowo układ zalałem płynem i zauważyłem ze ja kjade spokojnie

nie wiem czy ktoś tu jeszcze zajży ale mam dylemat dokładnie taki jak kolega sajmon1100 kiedyś ... mianowcie wieć tak wszystko było ok do wczoraj tzn. wracałem i zawsze temperature miałem z 1mm ponizej połowy a ti nagle podskoczyło 2mm ponad połowe no i sie zatrzymałem otwieram mache i w zbiorniczku wyrównawczym po sam korek płynu ze aż sie wylewa a w chłodnicy mało tzn (przelało

HONDA CIVIC ubywający płyn chłodniczy

Witam mam taki problem bo cały czas mi brakuje płynu chłodniczego ostatnim razem wymieniałem płyn chłodniczy spuściłem cały stary i wlałem nowy prestona po kreske max i po dwóch dniach patrzę a tam nie ma nic no to dolałem znowu i po następnym dniu znowu mam pusto w zbiorniczku nie wiem czy to jakiś wyciek czy co ale generalnie nie dymiło mi spod maski ani nic tak więc raczej nie spalało

No mówimy Ci że do chłodnicy masz wlać . zbiornik zostaw w spokoju - nic tam nie nalewaj. Jak w chłodnicy będzie pełno to odpal silnik . Zapomniałem wcześniej napisać że powinieneś jeszcze przesunąć suwak od wentylacji wnętrza do końca w prawo (na najcieplejsze) . Nawiewu możesz nie włączać. Jak silnik sobie pochodzi to włączy się wiatrak chłodnicy i wtedy otworzy się duży

HONDA CIVIC Grzejący się 1.4 is ciężka diagnoza problemu. (

Witammoja honda raz na jakiś czas potrafiła zagrzać się w korkujednak po ruszeniu bądź krótkim postoju z włączonym accu silnik wracał do normalnej temperatury.Problem stał się bardzo uciążliwy kiedy po raz 1 pojechałem autkiem w dłuższą trasę po około 200 km zagrzał się do oporu zauważyłęmże wentylator nie kręci więc zwarłem go i problem ustąpił na następne 100 km.(włącznik

HONDA CIVIC Problem z płynem chłodniczym...

Witam Mam taki problem w zbiorniku na plyn chlodzacy co pewien niedlugi czas dolewam plynu bo ubywa go do poziomu ok 2-3cm ponizej paska MINIMUM....zalewam do maxa to widac jak stojąc w korku paruje z nad korka od wlewu i ogolnie cala chlodnica wydaje sie byc goraca jak pieron.... problemu nie ma gdy poziom znowu sie obnizy ponizej minimum pod maską nie zauważyłem żadnego wycieku płynu a jednak

Witam Chciałbym zapytac o dolewanie płynu chłodniczego. W zbiorniku wyrównawczym stan pokazuje ok. MINIMUM. Kiedy otwieram wlew płynu do chłodnicy pojawia mi się piękny zielony kolor owego płynu. Czyli tak jakby stan po odkreceniu korka byl OK. Pytanie banalne Czy płyn dolewam poprzez ten wlew czy jakos po przez zbiornik wyrównawczy dzieki dominvip

HONDA CIVIC V Honda Civic D15B7 Coupe

Witam serdecznie Po długim czasie postanowiłem pokazać mojego potwora d d d MODEL listopad 1994 Coupe 1.5 LSI SILNIK seria DATA ZAKUPU luty 2007 UKŁAD DOLOTOWY seria PLANY albo wkładka albo stożek (raczej wkładka) UKŁAD WYDECHOWY seria wywalony katalizator - wmontowana rura końcowy - przelot DW Sport ELEKTRONIKA seria klimatyzacja PLANY indigo ZAWIESZENIE Sprężyny przód tył Jamex - 40mm

Na zimnym silniku poziom musi być max w chłodnicy i do max w zbiorniku wyrównawczym. Po jeździe jak rozgrzejesz silnik będzie mniej płynu w wyrównawczym bo będzie w układzie. Jak silnik ostygnie powinien wrócić do poziomu max w wyrównawczym.

HONDA CIVIC Problem z silnikiem Prosze o pomoc

Witam Dzisiaj stałem sie szczęśliwym posiadaczem Hanny. Jechałem z Tomaszowa Lubelskiego do Lublina jakies 130 km. ok 50 km przed Lublinem pojawiły sie problemy. Zacząłem słyszeć metaliczne dzwięki z silnika. Coś w rodzaju stukania nie wiem dokłądnie jak to opisać. Prawie od razu ( 500m może kilometr) zatrzymałem sie. W momencie jak sie zatrzymywałem samochód zgasł. Próbowałem

HONDA CIVIC Szybkie pytanie .....

Witam Czy normalnym jest ze po 25 km jazdy (miasto) w civicu 1.3 HB (d13b2) dolny waz idacy od chłodnicy w kierunku silnika jest poprostu zimny a gorny goracy Pytam poniewaz mam wrazenie ze uklad jest zle odpowietrzony przez co auto nie nagrzewa sie do swojej optymalnej temp. pracy stad tez notuje 1 litr wiecej na spalaniu 100km . Z gory dzieki za odp.

Zamieszczone przez bp2020 A jak najprosciej to zrobic Poszukać w SZUKAJ nie łaska No dobra masz tu poczytaj Uzupelnienie plynu i odpowietrzenie wstepne ukladu chlodzenia Odkrecamy odpowietrznik (czerwony) calkowicie. Oczyszczamy jego gwint oraz kruciec. Przedmucmy otwor udrazniajac jego kanal odpowietrzajacy. Smarujemy np smarem miedzianym lekko gwint i wkrecamy reka ale nie do konca tak zeby

HONDA CIVIC I Termostat. Koszt i wymiana.

Witam zaczne od tego że szukałem ale nei znalazłem gdzie w d15b2 znajduje sie termostat jak go wymienic czy to poważny problem i dużo rozbierania silnika jaki jest przykladowy koszt takiego termostatu dzieki z gory

Zamieszczone przez DjMariush w tym miejscu Wymiana polega na odkreceniu dwóch śrub i wymianie termostatu. Pozniej ewentualnie uzupełniasz plynale wiele sie nie uleje przy wymianie Kolego Budziniak po co spuszczać płyn Nie rozumiem ale jaja hehe ta śruba służy do odpowietrzania układu chlodzącego Uzupełnienie płynu i odpowietrzenie wstępne układu chłodzenia po wymianie np. termostatu.

HONDA CIVIC Płyn chłodzący

Mam pytanie dotyczące kontroli poziomu płynu w chłodnicy w silniku 18. Ostatnio zauważyłem iż zbiornik wyrównawczy jest pusty .Po dłuższym postoju auta.Wcześniej nie zauważałem takich zjawisk.W instrukcji pisze aby w takim wypadku sprawdzić poziom w chłodnicy.Wydawał mi się dobry.Wskaźnik temperatury silnika był jak zwykle na środku.Czyli w normie.Ale podjechałem do ASO i tam wlali

HONDA CIVIC Przegrzewa się.

Witam Otóż mam następujący problem z autem ( civic 14 3d 6gen ) Auto się przegrzewa przy dłuższym postoju na włączonym silniku tzn. gdy jadę na trasie ( ostatni 5h non stop ) to auto ciągle trzyma odpowiednią temperaturę jednak gdy stanę i zostawię auto z włączonym silnikiem to wskazówka po paru minutach wędruje do maximum. Fanatyków uszczelni pod głowicą uprzedzam że - nie

HONDA CIVIC zimno w srodku

a mam taki znow problem ze rano jak odpale hanke to sie wskazowka temp podnosi na okolo 80% wzwyz a potem jak sie troche przejedzie to sie normuje do troche nizej niz polowa czy mozliwe jest ze mi zamarza plyn chlodniczy a potem rozmarza i sie normuje kupowalem koncentrat K2 Kuler 4litry napisane bylo ze jak 11 sie rozrobi to bedzie do temp. -35stopni rozrobilem 4 litry koncentratu z5 litrami wody

Zamieszczone przez fastfurious1 a wiesz moze jak odpowietrzyc W V Gen można różnie to zrobić. Generalnie na górnym węzu do chłodnicy od silnika masz wystający zawór odpowietrzający który odkręcasz kluczem 13. Skoro już masz płyn w układzie to najlepiej zrobić to na włączonym silniku (uwaga bo jak sie nagrzeje to z zaworu bedzie strzelac w gore) możesz też odkręcić delikatnie zawór

HONDA CIVIC I Gęsta zielona i tłusta substancja [EJ9 D14A4]

WItam Bylem wczoraj u mechanika na kanale i zwrocil mi uwage ze pod silnikiem wszystko jest zielone.. Innymi slowy wszystko jest pokryte jakas taka tłustą zieloną substancją niewiadomego pochodzenia.. Nigdzie nie widać wycieku. Wszystkie plyny wydaja sie byc w pozadku. To co mi sie skojarzylo to -kilka dni wczesniej napelnialem klime -dzien przed wizyta u mechanika podczas jazdy cos mi zasyczalo

Zamieszczone przez Lcfr Zamieszczone przez siemaR Zamieszczone przez Jacq w chłodnicy sprawdzałem i jest pod samiutkim korkiem.. Zamieszczone przez Jacq W wyrownawczym to chyba wogole wode mam... jakim cudem bo to dwa oddzielne zbiorniki roll evil grin grin grin mrgreen Nie zmienia to faktu że są połączone i jest to niemożliwe. Stawiam na płyn chłodniczy. Poza tym ziomuś w chłodnicy płyn

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi