części samochodowe nanodatex

honda civic zawieszenie belka

Samochody związane z zapytaniem honda civic zawieszenie belka

Pytania i odpowiedzi: honda civic zawieszenie belka

HONDA CIVIC III zawieszenie Civica 35D

Jestem (szczęśliwym ) oczekującym na civica 5d ale moje szczęście zmącił pewien typ który powiedział mi że zawieszenie civica jest do d... w zwiazku z jakościa polskich tzw. dróg zastosowana belka skretna to rozwiązanie przestarzałe konkurencja w tej klasie stosuje juz zawieszenie wielowahaczowe czy macie swoje zdanie na ten temat jakie jest wasze praktyczne odczucie z jazdy waszymi civicami

2002 prościutką belkę skrętną. Rozwiązanie tańsze w produkcji i naprawach. EDIT i jeszcze to z wyborczej odnośnie belki w Type R Na szczęście ze starej Hondy inżynierowie zostawili wszystko co najlepsze. No prawie wszystko. Za nowym Type R wlecze się jeden problem - belka skrętna. Dlaczego nie dostał tak jak stary zaawansowanej konstrukcji wielowahaczowej Ponoć dlatego że nowego civica

moze byc ustawiony bardzo twardo... Idea zawieszenia wielowahaczowego polega z grubsza na tym ze kolo w przypadku przechylow nadwozia nierownosci drogi itp lepiej przylega do drogi bo os kola latwiej zachowuje rownolegle ustawienie w stosunku do podloza. Moim zdaniem im twardsze zawieszenie tym wielowahacz daje mniej a civic 8 gen ma wlasnie dosc twarde zawieszenie. Jest bardzo prawdopodobne ze honda

moze byc ustawiony bardzo twardo... Idea zawieszenia wielowahaczowego polega z grubsza na tym ze kolo w przypadku przechylow nadwozia nierownosci drogi itp lepiej przylega do drogi bo os kola latwiej zachowuje rownolegle ustawienie w stosunku do podloza. Moim zdaniem im twardsze zawieszenie tym wielowahacz daje mniej a civic 8 gen ma wlasnie dosc twarde zawieszenie. Jest bardzo prawdopodobne ze honda

civica jest OK to co za roznica czy jest to belka czy wielowahacz Owszem zawieszenie wielowahaczowe jest lepsze (pod wzgledem wlasciwosci jezdnych bo jak napisalem wyzej belka jest w kazdym wzgledzie bardziej ekonomiczna) i mozemy sobie deliberowac na ile nowy civic by lepiej jezdzil z wielowahaczem (o ile w ogole bylaby zauwazalna roznica)... Ale beda to spekulacje bo takie dane moze miec tylko honda.

HONDA CIVIC stukajace zawieszenie-tyl

Mam takie pytanako. jestem swierzo po jezdzie testowej w salonie i mam mieszane uczucia co do stukania zawieszenia z tylu na niewielkich dziurach. sprzedawca ktory jechal razem ze mna odpowiedzial na moje pyatnie ze zawieszenie z tylu jest niedociazone i dlatego stuka.... czy ktos wie o co chodzi

A TERAZ TROCHĘ Z INNEJ BECZKI Z racji że robię magisterkę o sterowności pojazdu w zakręcie itd do badań w pracy wziąłem swojego civica. Zrobiliśmy próby drogowe i trochę prób stanowiskowych (badawczych nad samochodem). Z takich ogólnych badań (civic Type-S 2.2 i-ctdi sprężyny H&R koła 18) wyszło że 1) charakterystyka rysorowania pionowego (góra dół) naprawdę spoko - praktycznie

No właśnie nie wiadomo. Ale podejrzewam że tak bo rodzaj zawieszenia FN2 i FN3 jest chyba identyczny. Różni się chyba tylko amorami i sprężynami. Chociaż niby numer katalogowy tylnej belki w FN3 i FN2 jest inny. Być może wynika to z tegoże np. belka FN2 może być ciut sztywniejsza... W każdym bądź razie wczoraj zaglądałem u mnie pod auta i niby w dolnych kielichach sprężyn w belce

Zobacz Pozostałe do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC Tylne zawieszenie - niebagatelny problem

witam zarejestrowałem się dziś bo jestem przekonany że z tą sprawą warto udać się na najlepsze forum dt. hondy civic sprawa jest niecodzienna oto moje auto w widoku z pod zderzaka Jak widać belka do której zaczepione jest prawy tylny i lewy tylny wachacz jest skrzywiona. Prawy tylny wachacz jest zaczepiony kilka cm wyżej. auto o dziwno stoi prosto nie zarzuca tyłem nie okazuje specjalnych

słuchaj możesz zrobić lepsze zdjęcie bo na tym to ja nie wiem co ty masz wygięte... belka dolna nie jest prosta jak linijka tylko ma takie uszy do przykręcenia wahaczy poprzecznych a no i nie jest wymienialna jest jednością z płytą podłogową... jeśli byś chciał coś tam prostować to do blacharza na ramę.

ta belka to popekana jest wahacz tez wyglada na skrzywiony

HONDA CIVIC Zawieszenie w Hondzie Civic 4D

Mam pytanie do dłuższych użytkowników civica VIII gen. 4D.Jak wam się sprawuje zawieszenie na naszych drogach.Z tego co czytałem ten model ma podobno dość delikatne zawieszenie tylne.I ciekaw jestem jak ono znosi jezdę u nas.Chodzi mi czy mieliście jakieś już kłopoty z nim..Pozdrawiam.

No to mnie to trochę ucieszyło .Ostatnio byłem w górach i oczywiście wertepy na drodze.Jechałem wolno i delikatnieale widziałem że inni mnie wyprzedzają i zasuwają szybciej.Może trochę przesadziłem .Choć ogólnie się słyszy że auta mające z tyłu zawieszenie niezależne są mniej odporne na złe drogi.Niż te z belką poprzecznąjaką ma przykładowo wersja 5D.Dlatego tak się obawiam tych naszych polskich dróg.Ale może jestem przewrażliwiony.Pozdrawiam.

HONDA CIVIC Zawieszenie w 5D.

Witam 1. Czy zawieszenie 5D rozni sie miedzy hatchem i kombi 2. Czy zawieszenie rozni sie w zaleznosci od wersji silnikowej Tzn. czy 1.4 ma takie same jak 1.8 Jesli to mozliwe prosze o szczegoly. Sciagnalem juz manual ale zanim dotyczam...

Wachacze ewentualnie można wymienić. Tylko pewnie i tak u mnie nie podpasuje bo u mnie idzie inaczej belka do której są mocowane.

HONDA CIVIC Jak zmienić tylne zawieszenie

witam dziś wziąłem sie za wymiane zawiechy na ciut niższą przód poszedł bez problemu a tył odkręciłem amora z góry(2 Sruby)potem jedną jest na dole(też odkręciłem)następnie stabilizator drążka i nic to nie dało ponieważ nawet jak naciskam nogą tylną tarczę to i tak brakuje paru centymetrów aby wyjąc cały amortyzator ze spręzyną co mam jeszcze odkręćbo już nie wiem

mechanik na pewno nie bedzie uzywal wd-40 przeciez to ci nie pomoze... to jest tak przereklamowane ze szok. uzyj jakiegos odrdzewiacza(ja uzywam fosol) tez mialem problem z ta sruba ale dobry klucz daje rade( z tego co pamietam to doslowanie kopnolem w klucz zeby sruba puscila ) moze jeszcze sprobuj odkrecic wachacz od drugiej strony(uchwyt belka pomocnicza w podwoziu)

HONDA CIVIC VII Accord VII 20 155 vs Civic 18 140

Witam serdecznie Chcailem sie Was poradzic przed zakupem co wg Was lepiej kupic. Mam do wydania jakies 45 moze 48 tysiecy zl. Zawsze chorowalem na accorda 7gen ale ostatnio zaczal mi sie podobac takze civic ufo. Wiem ze w tej cenie moge kupic i Civa po lifcie i accorda po liftingu. Plusy civica to to ze w tej cenie moge kupic auto po liftingu z konca 2008 a nawet 2009 roku nowoczesniejszy silnik iVtec

ze sztywnym zawieszeniem jeździ sie Civikiem niemal jak gokartem Mnie to pasuje i pasuje też do lekko sportowego imageu auta ale zgoda że nie każdy musi to lubić. Szkoda tylko że jest taki otłuszczony ale wyposażenie poduszki wzmocnienia itp muszą swoje ważyć. Co do zawieszenia wielowahaczowego to jest tak że im sztywniejsze auto tym mniej to zawieszenie daje. To dobrze że honda

ulozenia silnika i zastosowanego zawieszenia (tak tak belka). Zamieszczone przez Pik Co do zawieszenia wielowahaczowego to jest tak że im sztywniejsze auto tym mniej to zawieszenie daje. Powiem to wszystkim producentom aut sportowych Ciekawe czemu pakuja te wielowahacze do bardzo sztywnych bud i zawieszen skoro to nic nie daje a belka jest taka skuteczna. Zamieszczone przez Pik To dobrze że honda

HONDA CIVIC V EG4 B16A1S9B by Greg001k

MODEL EG4 B16A1 - 1993 rok (przebieg silnika ok. 136.500 km przed remontem) przebieg budy ok 254.000km) SILNIKI 1. D15B2 DPFI - Zdrowa seria 90KM 2. D15B2 MPFI (D16Z6) - ok 120KM 3. B16A1 S9B - 1633KM (17.05.2014) Olej B-seria 1. Mobil1 10W40 OEM filtr (pierwsze 1500km) 2. Motul 8100X-cess 5W40 OEM filtr (ok 9000km) 3. Valvoline VR1 Racing 5W50 Hamp Shortie (ok 6000km) 4. Valvoline VR1 Racing 5W50

HONDA CIVIC V EG5 ESI D16Z6 NA by AdiSli

Postanowiłem przedstawić wam mojego Civa jest to mój drugi po EG3 (Od groma planów części swap dachu itp ...) które okazało się ferelne Te auto zapewne może być znane bo należał do klubowicza H3M kupione dokładnie 17 sierpnia 2012 kupione w ten sam dzień co sprzedałem EG3 (2 hondy 1 dnia idealne może nie było ale za to w serii nie tknięte ręką tunera handlarza od jednego

HONDA CIVIC VI Civic EJ9 - D14A4 by DrewsiK

No to przedstawię swój dupowóz Na razie prawie wszystko seria ale z czasem stopniowo będzie lepiej Mam dopiero 18 lat i jeszcze się uczę wiec ciężko wszystko na raz zmieniać P A więc tak 1. Model honda civic VI 3D Hatchback EJ9 Rok grudzień 1998r. Kolor NH-583M New Vogue Silver Metalic 2. Silnik D14A4 &8211 1.4 is seria 90 KM przebieg 150 tys (oryginalny) Plany Swap D16Z6 lub B18C4 (jeśli

HONDA CIVIC V EJ2 D15B7 JDM by Tylik

..jako że na forum zarejestrowałem się już jakiś dłuższy czas temu (W KOŃCU ) wypada przedstawić i swoją Hondę. Hanie kupiłem niecałe 6 lat temu dokładniej pod koniec lipca 2008. Była ona czystą wyjątkowo zadbaną i dopieszczoną serią. Jest to moje pierwsze auto. Modami zaraziłem się po tym jak w marcu 09 postanowiłem włożyć do niej lepsze światła (bixenon) ponieważ stare

HONDA CIVIC V turkusowe ej1 by shadow33

Witam po dłuższej przerwie eg3 okazało się słabą bazą do modyfikacji dlatego postanowiłem poszukać czegoś ciekawszego. Trafiłem na zadbaną coupe i mam nadzieję że teraz temat się rozwinie. A planów w głowie sporo MODEL honda civic EJ1 94r. Aztec Green SILNIK D16Z9 UKŁAD DOLOTOWY - zimne powietrze ze zderzaka plany - Simota Big Tube UKŁAD WYDECHOWY - seria z katem - kolektor 421 chinol

HONDA CIVIC V EG3 D13b2 by Plush

Model honda civic EG3 1993 r. Karoseria - Czerwona Plany - podświetlane ambery - done - reparatury - dokładka przedniego zderzaka od VTi - Długa lotka - done - czarne wloty w zderzaku - done - pełen detailing nadwozia - done - czarne loga [H] - done - odmalowanie listw dachowych i wyszczyszczenie syfu z lakieru w ich okolicach - done Silnik D13b2 - seria Plany - wałek z D14a1 - done - uszczelka

HONDA CIVIC Ściąganie auta.... u mnie w prawo ...

Witam bylem w serwisie z wada pt. SCIAGA W PRAWO zrobiono badanie zbierznosci i geometrii wszystko wyszlo 100% OK i nic nie regulowali. powiedzieli ze dla nich to auto jezdzi prosto jednak dla mnie dalej przy prostej kierownicy auto sciaga na prawo (przy 100kmh na przestrzeni 200m przy idealnie prostej kierownicy jestem na drugim pasie lub w rowie ). Bylem dzis jeszcze raz jeszcze raz zrobili badania

już nie trzeba tak mocno korygować kierownicą i mam pytanie w związku z tym czy nie ucierpią na tym opony bo prawidłowej zbieżności nie ma. Praktycznie tylne zawieszenie jest nie regulowane jeśli chodzi o pochylenie kół tak powiedział mechanik więc niewiele można z tym zrobić ale chciałem was zapytac co można w tylnym i przednim zawieszeniu sprawdzic i wyregulowac VIII generacji civica.

HONDA CIVIC V EG4 Projekt By Bolsik

MODEL civic Vg EG4 HB 1994r. SILNIK Seryjnie D15B2 na razie bez zmian UKŁAD DOLOTOWY Seria UKŁAD WYDECHOWY Seria ELEKTRONIKA Seria UKŁAD NAPĘDOWY Automatyczna skrzynia seryjne wszystko zawieszenie Powiedzmy że Seria UKŁAD HAMULCOWY Seria BODY - Lotka SpoonStyle laminat - Burta USDM laminat - Maska Laminat - Dokładka Vti Laminat ŚRODEK Całkiem dobry stan CAR-AUDIO Hertze zostały w drzwiach

HONDA CIVIC Stukot zawieszenia

Panowie mam mały problem odnośnie pracy zawieszenia dziwne stukanie Może ktoś już spotkał się z tym problemem przeglądałem forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi kończy mi się gwarancja i chciałem się z tym udać do ASO przy ostatnim przeglądzie powiadomiłem ich o tym ale niczego nie stwierdzili W czasie wolnej jazdy po wybojach i nierównościach (szczególnie na skręconych kołach) słychać stuki dobiegające z przedniego zawieszenia

ledwo co (mam serię Bridgestone) i ciągle coś wali i stuka. Jeździłem ostatnio zwykłym i30 i hamulce jak nacisnąłem to wpadłem na kierownice a w zakręty wchodzę średnio 20kmh szybciej niż Hondą. Może to też złom ale fakty są brutalne. A może po prostu mam dziś zły dzień bo za cholerę sobie z tym samochodem nie radzę i znów mi kasę zeżarł. Coś w tym jest Jeździłem hondami

HONDA CIVIC VIII Zamienność części zawieszenia 1.4 1.8 2.0 2.2 w UFO

Kiedyś juz zakłądałem podobny wątek wtedy aministrator przeniósł pytanie do działu szybkie pytanie szybka odpowiedź po czym informacje szybko się zatarły. Wydaje mi się że kwestię zamienności części zawieszenia można rozciągnąć z pozytywnym skutkiem dla wszystkich użytkowników. Tutaj na pewno łatwiej będzie odnaleźć informacje niż w gąszczu szybkich pytań. Na wstępie

HONDA CIVIC VI EJ9 D14A3 by jajo

Witam Przedstawiam swoje pierwsze autko (od zawsze wiedziałem że będzie to honda ) kupione od użytkownika forum Guma12 MODEL EJ9 D14A3 COLOR PB-74P ROK 1996 SILNIK D14A3 - Valvoline MaxLife 10W40 - wymiana oleju co 10 000 - biała pokrywa zaworów UKŁAD DOLOTOWY - seria UKŁAD WYDECHOWY JEST - 4-2-1 od D16Z6 - przelot 2 - środkowy przelotowy - od środkowego do końca 45mm - koncowy OEM LOOK

HONDA CIVIC VI EJ9 D14Z1 Phoenix Yellow by cHudy.

Witam wszystkich Z racji tego że jest coraz cieplej i czasu również dużo można go spędzać przy samochodzie więc postanowiłem założyć swój temat. Hondę jako swoje pierwsze pełnoprawne auto kupiłem w styczniu i od tego czasu bezproblemowo ją użytkuję i szykuję pod siebie Jako trzynastolatka ma swoje problemy i zachcianki które małymi kroczkami będę starał się niwelować i zaspokajać.

HONDA CIVIC samochód trochę dziwnie się prowadzi

Witam mam takie pytanie Mam wrażenie że moja civic 18 140 km comfort z końca 2011 dziwnie się trochu prowadzi. Może jestem przewrażliwiony i też nie jeżdżę innymi samochodami zbyt często ale wydaje mi się że samochód powinien automatycznie łapać prosty tor jazdy i jechać prosto jak strzała a tu tak nie jest. Może nie trudno ale niezbyt łatwo jest mi ustawić koła w 100% prosty

HONDA CIVIC Chcę kupić Civica 8 gen zna ktoś to auto proszę o opinię.

Witam Przymierzam się do zakupu civica Type S z silnikiem 1.8 benzyna rok 2008 i nowszy przebieg do 50000 km. W związku z powyższym postanowiłem poczytać co nie co na ten temat. Przeczytałem posty z ostatnich 2.5 roku i przyznam iż jestem nieco przerażony i zaczynam mieć mieszane uczucia a nawet wątpliwości. Chciałbym w takim razie uporządkować to co wyczytałem na ten temat. Z najczęstszych

Zamieszczone przez Gontar Dziękuje za szybka odpowiedz oczywiście chodzi mi o benzynke 1.6 vtec Szczerze mówiąć widziałem Czerwonego Type S z czerwonym znaczkiem ( z przodem takim jak w Type R) i wyglądał bardzo fajnie oglądam teraz raporty spalania obu tych aut i Type R ma aż o ponad 3 litry większe spalanie na 100km troszkę dużo ( A jeszcze spytam jak to jest z zawieszeniem podobno

Zamieszczone przez Gontar Dziękuje za szybka odpowiedz oczywiście chodzi mi o benzynke 1.6 vtec Szczerze mówiąć widziałem Czerwonego Type S z czerwonym znaczkiem ( z przodem takim jak w Type R) i wyglądał bardzo fajnie oglądam teraz raporty spalania obu tych aut i Type R ma aż o ponad 3 litry większe spalanie na 100km troszkę dużo ( A jeszcze spytam jak to jest z zawieszeniem podobno

HONDA CIVIC Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MAMBMC

Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przedewszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta podpinajac sie pod czyis temat to sie to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... mozna tu pisac jesli sie potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice tuningu i wszystkich rzeczach zwiazanych

jesli dwu wahaczowe zawieszenie to wielowahacz to mamy wielowahaczd z tylu jest wahacz wleczony na kilku drazkach nie jest to w pelni tego slowa znaczeniu zawieszenie wielo wahaczowe ale mozna tak powiedziec. w koncu nie jest to belka skretna. a propo lokalizacji korka wlewu... wydrukuj sobie to zdjecie wejdz pod auto i szukaj po prawej stronie pod skrzynia biegow mniej wiecej kolo przegubu wewnetrznego

HONDA CIVIC V EH1 D16Z7 RTSi OEM as fuck

Witam chciałem się pochwalić moją nową starą hondą którą jeżdżę już rok. Kupiłem ją za śmieszne pieniądze od gościa który wystawił ją jako honda civic 4x4 Quatro 150KM. Doprowadziłem ją do przyzwoitego stanu i chciałem ją wkońcu pokazać. Pozdrawiam MODEL 1992 sedan 4d SILNIKd16z7 po małym remoncie - płaszczyzna głowicy docieranie zaworów. - oem uszczelniacze zaworowe

No chętnie bym się ustawił obejżeć twoją sztukę. Słyszałem od Jogala że sporo się rózni twoja od mojej. Na felgach 1955015 profil opony jednak troche za niski. Zamieszczone przez RTSI a oem zawieszenie to poraszka na zakretach Ja z serii jestem zadowolony. Seryjne zawieszenie w MB6 VTi wypada tragicznie w zestawieniu z RTSi. Obniżenie poczeka aż seria się skończy. Zamieszczone przez

HONDA CIVIC VIII Jakie Amortyzatory CIVIC VIII 1.8 przód i tył

W warsztacie cena amortyzatora( przód) to prawie 500zł. W necie ( SACHS Seria Super Touring ) ceny są na poziomie 320 -350zł. Czy możecie polecić coś sensownego na przód i na tył

Stabilizator na tyl - nie wiem belka jest inna ale mocowania moga byc te same jest ktos na forum ktos kto przeszczepil caly zawias z type r do 5d Stabilizator na przodzie masz 23mm a w type R jest 24mm Poliuretany juz sa - przejrzyj temat poliuretany jeden kolega tez dziala w kwestii tanszej alternatywy wiec niebawem moze sie okazac ze jest poliuretan w rozsadnej cenie Zaciski od erki ma sporo osob

HONDA CIVIC VIII Felgi i opony w Civic VIII gen

Mam civica 1.8 Sport z tego roku. Na dzisiaj ma alufelgi 17 i opony letnie 2254517. Nigdzie nie moge znaleźć jakie sa oryginalne felgi 16. Wiem że 65x16 i rozstaw śrub 5x1143. Ale nigdzie nie ma jakie ET i jaka średnica otworu. Wiem że ogólnie hondy mają otwory 561 i 64 ale jakie w tej wersji nigdzie nie ma nawet w manualu. A to wszystko potrzebne żeby dopasować na 100% no i wtedy można

Przyczyn ząbkowania może być sporo zaczynając od rzeźby bieżnika niektóre są bardziej na to podatne podobno opony z tyłu w samochodach z belką i napędem na przód mają większą tendencję do ząbkowania niż z zawieszeniem wielowahaczowym mimo poprawnej geometrii - nie wiem ile w tym prawdy - ale wracając do Twojego pytania tak przeważnie jeżdżę sam.

HONDA CIVIC V Ej2 By WIFI

Witam wszystkich chciałbym przedstawić wam moją hanie . Jeszcze dużo zmian czasu pieniędzy i pracy przede mną trochę to potrwa ale to moje pierwsze auto i szybko nie zamierzam zmieniać na inne Mile widziane komentarze MODEL 1995 EJ2 Coupe SILNIK - D15B7 seria Podtlenek LPG P - Czerwona pokrywa PLANY - mini-me - lub B16A2 - Seledynowa pokrywa UKŁAD DOLOTOWY - seria PLANY - dolot ze stożkiem

HONDA CIVIC V EG5 by Tyniek

MODEL 91 EG5 3D SILNIK Było D16Z6 jest B18C GSR szpilki głowicy GOLDEN EAGLE tłoki B16B NPRpierścienie NPR wałki rozrządu ITRtalerzyki i sprężynki ITR prowadnice i uszczelniacze SUPERTECH uszczelka pod ssący jakaś termo grubsza aluminiowa chłodnica wody OCT GReddy wtryskiwacze 330cc regulowane kółka rozrządu SKUNK 2 UKLAD DOLOTOWY ssący EDELBROCK PERFORMANCE X przepustnica

Zamieszczone przez PrzemoS Spyniu a jak było z autem świstaka Najpierw były foty później artykuł w GT Nie wiem jak było już dawno zaprzestałem kupowania tej świetnej gazety odkąd zeszła na psy i ma świetne opisy fur gdzie seryjne zawieszenie wielowahaczowe jest opisywane jako mcpherson czy belka

HONDA CIVIC Skosy na kolach tylnych w cifie

Hej mam pytanie (chce sie co nieco o cifie podowiadywacd) Patrze sobie z tylu (kucajac) na mojego 5D cifa i widze ze kola nie sa w pelnym pionie tylko u dolu ciut szerzej leza na ziemi by zwezic sie nieco u gory (cos na ksztalt literki A). Kumpel mowi ze mogl byc bityi mu sie pokielbasilo... Bylem na dzwignii po dzwignieciu auta te skosy sa jeszce wieksze... Mechanik mowi jak siadzie na ziemii to mu

zalezy od zawiasu jak jest wachacz poprzeczny to sie kąt zmienia w zaleznosci od obciązenia jak jest np belka skretna to zawsze jest taki sam w cifie jest bardzo skomplikowane tylne zawieszenie masz wachacz wzdłuzny i 3 wachacze poprzeczne. wizualnie koła na stojącym samochodzie powinny byc pionowo przy obciazonym powinny sie ułozyc w litere A

Zamieszczone przez rem36 zalezy od zawiasu jak jest wachacz poprzeczny to sie kąt zmienia w zaleznosci od obciązenia jak jest np belka skretna to zawsze jest taki sam w cifie jest bardzo skomplikowane tylne zawieszenie masz wachacz wzdłuzny i 3 wachacze poprzeczne. wizualnie koła na stojącym samochodzie powinny byc pionowo przy obciazonym powinny sie ułozyc w litere A Ufff dzieki bo juz myslalem

HONDA CIVIC VI EJ EK D14A3 - Projekt DarkRevange by Guma

MODEL EJ9 D14A3 COLOR PB-74P ROK 1996 SILNIK D14A3 - Przebieg 197 000 - Valvoline MaxLife 10W40 - wymiana oleju co 10 000 - biała pokrywa zaworów UKŁAD DOLOTOWY - seria UKŁAD WYDECHOWY - 4-2-1 od D16Z6 - przelot 2 - środkowy przelotowy - od środkowego do końca 45mm - koncowy OEM LOOK by Dj Hammer ELEKTRONIKA - szyberdach (domykany z pilota) - centralny zamek - H4 Philips X-treme Vision -

HONDA CIVIC Jaka różnica w zawieszeniu typeR a typeS

Witam zastanawiałem się czy zawieszenie od typeR dużo różni się od typeS

ok wiem ze jest zawieszenie twardsze sztywniejsze niższe itp. Różnice miedzy typeR a typeS w wyglądzie po lifcie też znamy Chodzi mi o to aby ktoś napisał dokładnie jakie są różnice typu stabilizatory belka spreżyny itp.

Zamieszczone przez Czajka ok wiem ze jest zawieszenie twardsze sztywniejsze niższe itp. Różnice miedzy typeR a typeS w wyglądzie po lifcie też znamy Chodzi mi o to aby ktoś napisał dokładnie jakie są różnice typu stabilizatory belka spreżyny itp. nie pozostaje Ci nic innego jak zajrzeć do service manuala i porównac sobie nr. części wtedy bedziesz wiedział jakie elmenty są różne.

HONDA CIVIC V D15B2Z6 VTEC stage 2 Tomiek

MODEL grudzień 1993 3D HB DXi KOLOR BG 28 P Tahitian Green Pearl DATA ZAKUPU lipiec 2006 SILNIK Było pierwotnie D15B2 ale - głowica D16Z6 VTEC (minime od 21.10.2009) poprawione w SLG doprężenie i reszta drobiazgów (22.04.2011) - wałek Comp Cams 59300 Stage 2 (22.04.2011) - regulowane kółko rozrządu Vision - porting kanałów wydechowych - hybrydowa skrzynia biegów (3. i 4. bieg z D16Z5)

HONDA CIVIC VI Ek3 b18c4 00

MODEL 00 EK3 SILNIK - B18c4 - wkłady poduszek Energy Suspension w tylną i przednie dolne łapy - carbon spark plug cover - chłodnica CX Racing UKLAD DOLOTOWY - PasswordJDM Parówa PLAN Kolektor Skunk2 ProSeries Przepustnica 68mm Skunk2 ProSeries UKLAD WYDECHOWY - kolektor 4-2-1 Toda Style - przelot środkowy m-tech - końcowy twinloop m-tech (całość 225) ELEKTRONIKA seryjna UKLAD NAPĘDOWY -

FORD Focus w dieslu A może Astra lub C4

Witam. Poszukuję samochodu do ok. 20000PLN (oczywiście im mniej tym lepiej) i najbardziej biorę pod uwagę coś z wymienionej trójki w temacie. W grę wchodzi tylko hatchback 5-drzwiowy. Silnik to 100-110 konny diesel. Z tych aut znam tylko Focusa lecz tylko w benzynie. Nie wiem jak jest z silnikami diesla w Focusie i tego punktu się najbardziej obawiam. Generalnie czy za 20 tys. znajdę coś

100KM astry przyspiesza tak samo jak 120KM focus czy inny golf. HB5 astra III ma 380l a focus II 385 wiec różnica prawie żadna. Tyle że focus ma niezależne zawieszenie wielowahaczowe które zajmuje mnóstwo miejsca i z tego powodu ma taki bagażnik podczas gdy astra ma zawieszenie półzależne z belką skrętną i mimo to nie ma większego bagażnika - słowem żenada. Dla porównania honda

FORD FOCUS Zbyt czuły układ kierowniczy

Może jestem przewrażliwiony ale po zmianie kół i opon na letnie wyczuwam jakby układ kierowniczy był zbyt czuły wobec tego co auto spotka na swojej drodze mam tu na myśli koleiny progi zwalniające itp. Podczas jazdy auto bardzo łatwo poddaje sie tym przeszkodom co powoduje skręty kierownicy lekkie ale wówczas auto znosi na lewo bądź prawo co zmusza mnie do mocnego trzymania kierownicy

tylko do 105 KM jest belka a co do belki z tyłu to ostatnio oglądałem program motoryzacyjny gdzie testowano alfę 147 focusa mk 3 i hondę civic IX tylko honda miała belkę z tyłu i jako jedyna nie wypadła z zakrętu podczas próby hamowania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. prowadzący program byli w szoku

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic zawieszenie belka

  • ZAWIESZENIE TYLNE TYŁ BELKA HONDA CIVIC UFO - Zielona Góra (599.00PLN)
  • honda civic sanki belka zawieszenie - Gliwice (49.00PLN)
  • Belka Silnika Zawieszenie Silnika Honda Civic IV - Nysa/Prudnik (70.00PLN)
  • honda civic sanki belka zawieszenie - Gliwice (49.00PLN)
  • HONDA CIVIC 2012 BELKA ZAWIESZENIA ZAWIESZENIE TYŁ - WARSZAWA (1200.00PLN)
  • honda civic sanki belka zawieszenie - Gliwice (49.00PLN)
  • honda civic sanki belka zawieszenie - Gliwice (49.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi