części samochodowe nanodatex

honda civic turbosprezarka

Samochody związane z zapytaniem honda civic turbosprezarka

Pytania i odpowiedzi: honda civic turbosprezarka

HONDA CIVIC D13B2 a do tego TURBOSPRĘŻARKA Da rade zrobić

Witam Przeglądałem ostatnio Allegro i zaczołem sie zastanawiać czy nie dało by sie wsadzić turbosprężarki do silnika D13B2 w Vgen civic. Myślałem o sprężarce z Audi 1.8 lyb Yaris 1.4 Co myślicie na ten temat i czy by sie dało takie zrobic NIE SZKODZĄC silnikowi. Pozdro

lepiej pozbieraj kase i kup chociazby d16z6 i bedziesz bardziej zadowolony

pomysł bez sensu zrób swapa krol

A wiesz dlaczego Z 1.3 75 koni nawet jakby się to udało (czyli pomijam kwestię gaźnika itp.). to wyjdzie Ci ile - 120 koni Za kwotę od 7 tysięcy (drutowanie i grzebanie samemu) do ponad 10 tysięcy. Tymczasem d16z6 dostaniesz za jakieś 2500-2800 swap jakiś 1000 (przekładka okablowanie itp.). A dolicz jeszcze hamulce...

HONDA CIVIC V Civic EG4 B16T by Majlo

Marka i Model honda civic eg4 rok 1992 Modyfikacje Silnika -Swap na b16a1 -kute tłoki CP -pierścienie CP -korbowody Eagle -panewki ACL Race -blockguard -uszczelka pod głowice Cometic -wszystkie uszczelki silnika ASO honda Układ Dolotowy - seryjny kolektor ssacy od b16a1 - uszczelka hondata - IC chyba od fiata - jakis stożek - orurowanie by Qowax Układ Wydechowy - Turbosprężarka Turbonetics

Zobacz Turbosprężarki, kompresory do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC V Civic EG8 FERIO D16T by Autokuźnia.pl & Wystroimy.pl

Jako że sezon pomału się zaczyna a projekt jest już na ukończeniu postanowiłem opisać go tutaj MODEL honda civic EG8 D16 Turbo SILNIK -kute tłoki CP Pistons 76mm -kute korbowody Eagle -blockguard Golden Eagle -panewki ACL Race -śruby głowicy ARP -głowica D16Z6 -blok D16Y8 -zmodyfikowana pompa oleju -świece irydowe Denso IK24 -przewody zapłonowe Vision -uszczelki silnika OEM -wtryskiwacze

HONDA CIVIC V Civic D16Z6 Hatch Turbo

MODEL 1995 HB Mechanika robiona w Promotorze na przestrzeni kilku lat w między czasie zmieniła się buda silnik skrzynia i wiele innych rzeczy. Poniżej opis stanu na wiosnę 2014 SILNIK D16Y2 seria uszczelka głowicy Cometicśruby ARP głowicywtryski z USA(nie pamiętam modelu)chłodnica wody Vtichłodnica oleju Mocal 13 rzędowa 235mm podstawka chłodnicy oleju z termostatem. UKLAD DOLOTOWYturbosprężarka

HONDA CIVIC VI EJ9 D16 Turbo 2000r

MODEL honda civic EJ9 D16 Turbo 2000r SILNIK -kute tłoki CP Pistons 76mm -kute korbowody Eagle -blockguard Golden Eagle -panewki ACL Race -śruby głowicy ARP -głowica D16Z6 -blok D16Y8 -zmodyfikowana pompa oleju -świece irydowe Denso IK24 -przewody zapłonowe Vision -uszczelki silnika OEM -wtryskiwacze 560cc -pompa paliwa Walbro -gruba chłodnica wody (eBay) -chłodnica oleju Mocal -podkładka

Niestety okazało się że turbina jest zbyt mała żeby osiągnąć cokolwiek sensownego Ta turbosprężarka nadaje się ale do soft turbo a nie do tego co chcieliśmy osiągnąć. W dodatku okazało się że WG ładuje tylko 0.7-0.8 bara. Jeździ się całkiem przyjemnie auto jest bardzo elastyczne - praktycznie jak diesel. Dodatkowo przyspiesza naprawdę całkiem mocno ale wiadomo - to wciąż

Wszystko poszło ładnie i sprawnie trzeba będzie jeszcze popracować nad ustawieniem doładowania bo MBC nie do końca się sprawdza. Minimalne doładowanie to 0.75 bara (wykres poniżej). Samochód wystrojony jest do 1.2 bara. Wykresu narazie nie wrzucam bo chcemy go jeszcze dopieścić ale powiem tylko że było dużo ponad 300... Aha i jeszcze jedno - WG w atmosferę jest ISTY twisted Zmiany w

HONDA CIVIC VI EK3 by ZEUS New SETUP Project CZARNULA TURBO

CAŁKOWITA PRZEBUDOWA PROJEKTU httpwww.civicklub.plforumshowth...highlightzeus SILNIK D16Y7Z64G63T BLOK SILNIKA D16Y7 Rozwiercanie honowanie cylindrów wygładzenie powierzchni styku bloku z głowicą oraz miską olejową ogólne czyszczenie i sprawdzanie drożności kanałów wodnycholejowych WAŁ KORBOWY Obróbka szczegółowe wywarzanie PANEWKI ACL RACING KORBOWODY B20 obróbka dodanie smarowania

HONDA CIVIC VI Civic 1.4i Ej9 97 r. D16A6

MODEL EJ9 1997r. hatchback 3 drzwi 152000 km - Było jak kupiłem SILNIK SWAP na D16A6 - założony regulator ciśnienia paliwa od H23 (zwiększone ciśnienie paliwa w szynie z 2.4 bara na 2.8 bara) szyna paliwowa ze stabilizatorem ciśnienia od D16Y2 założony osobny filtr na odmę obrobiona głowica metalowa uszczelka pod głowicą grubsza chłodnica (z rdzeniem 28 mm) oraz dodatkowa chłodnica

HONDA CIVIC V 400hp B18C EH2 by MAMBA GARAGE z teamu BHW

Marka i Model honda civic 1994r EH2 D15b8 Modyfikacje Silnika - SWAP na b18c rozwiercony na 2 litry kute tuleje tłoki i korby uszczelka mocniejsza panewki kute chlodnica oleju Układ Dolotowy - Blov Off Greddy WG Turbonetics 44mm IC custom filtr stożkowy Układ Wydechowy Turbosprężarka z serii t3 kolektor wydechowy top mount ala Full-Race downpipe wydech Modyfikacje Elektroniki i Paliwa wtryskiwacze

Zamieszczone przez markos nie przyspiesza wolniej niz przyspieszaloby seryjne b18c Jeżeli chcemy być upierdliwi to turbosprężarka powoduje minimalne straty nie takie jak kompresor ale zawsze Pytanie wynika z mojego braku doświadczenia w pracy obsługuje dizla z turbiną o wielkości pięści 8 latka i tam jest wkurzająca mnie turbo dziura byłem ciekaw jak to się ma przy takim ślimaku w jeździe na codzień bo na 14 to wiadomo.

HONDA CIVIC VI Ej9sed GreenPeace prawie seria by K&M

Gdyby ktoś tydzień temu powiedział mi że kupię Hondę chyba prędzej bym pociął się mokrym herbatnikiem niż chciał to zrobić po przygodach z moją byłą V hb z D16a9 znienawidziłem tą markę na potęgę. Szukałem następnego auta trochę czasu przymierzałem się do Galanta Stilo Abarth Leona fr Ibizy Cupry no i 200sxa. Aż pewnego razu znajomy tak dla jaj podesłał mi link do pewnego

HONDA CIVIC V d15z1 turbo by bruno

MODEL 92 hatchback 3d SILNIK D15z1 turbosprężarka volvo v40 UKLAD DOLOTOWY ssący wraz z przepustnicą z y8 intelcooler ford probe UKLAD WYDECHOWY seria ELEKTRONIKA komp od d15b7 UKLAD NAPĘDOWY seria ZAWIESZENIE seria Kołaseria zima felgi 13 UKLAD HAMULCOWYseria BODY-KIT seria ŚRODEK seria CAR-AUDIOseria MOC PLANYwiększy cooler mapa pod turbo zmiana silnika Witam wszystkich bardzo serdecznie

HONDA CIVIC V EJ2 D15 KTurbo in Progress

honda civic Ej2 995r. automat D15b7 (narazie starczy) Seria plany Dolot alukwasiak home-made Mechaniczna Turbosprężarka Mercedes Sprinter 2.2 130PS Wastegate 50mm V-Band na dolocie (do regulacji cisnienia doladowania) Seria plany 4-2-1 eBay 225 przelot ostatni alaMUGEN Seria Plany Wystroic komputer pod 0.45Bar Potrzebne wskaźniki Auto-gauge Smoke Obudowa na slupek Seria Plany brak Seria plany jakaś

HONDA CIVIC V EJ2 D16 Turbo Coupe by Smoq

SILNIK Obecnie wystrojone na 08 bara - zimowo co daje 232 KM & 275 Nm Blok D16Y7 głowica D16Z6 Korby Eagle Tłoki SRP 91 CR Panewki ACL RACE Śruby ARP Wtryski DSM 450cc Pompa paliwa Walbro 255 UKŁAD DOLOTOWY Turbosprężarka Garrett TB03 Intercooler chińczyk 2M blow off UKŁAD WYDECHOWY SS autochrom kolektor 25 przelotowy zakończony M-TECH komorowy 25 downpipe ELEKTRONIKA Wskaźnik Boost GREDDY

HONDA CIVIC V Honda civic EH9 B16A2

Jestem posiadaczem civica EH9. To mój drugi civic sedan V generacji. Fundusze na auto nie były zbyt wysokie a mimo wszystko udało mi się kupić wymarzonego civica . SILNIK Wcześniej Seryjnie powinien być D16Z6 a było D16Y3 z VI gen. pokrywa zaworów pomalowana na czerwono magnetyczny korek oleju usunięte puszki rezonansowe z dolotu głowica splanowana 0.2 mm uszczelka pod głowicą od d16y8

hmm przydałoby się (jrsc) ale cena powala droższe niż sama b16-stka httpwww.civicklub.plforumshowth...-pod-h22-przep jrsc zapowiada się najciekawiej turbosprężarka jakoś do mnie nie przemawia P

jest aż tak głośny ale za to turbosprężarka więcej kosztuje

o rotrexie nie słyszałem bardzo często też chodzi mi po głowie właśnie turbosprężarka no czymś dmuchnę a pewnie ostatecznie wybiorę po cenie . Wolałbym kupic już cały zestaw z tym że kolektor wylotowy to pewnie będe musiał robić pod siebie żeby mieć klimę a raczej typowy baran nie zmieści sie razem z chłodnicą klimy Póki co mam jedną oponę uniroyal rainsport2 na przód no

HONDA CIVIC V EJ2 Civic From Hell

MODEL 1995 EJ2 coupe 2d SILNIK D15B7 - SWAP na K24A3 Accord TypeS - Łapy silnika PROcustom - turbosprężarka GT35 - wtryski 850ccm - w trakcie - pompa paliwa Bosch 044 - w trakcie - tuleje Darton - w trakcie - tłoki WISECO 875mm 881 - w trakcie - korbowody Eagle - w trakcie - panewki ACL Race - w trakcie - szpilki głowicy ARP - w trakcie - szpilki podpór ARP - w trakcie - uszczelka Cometic -

HONDA CIVIC VI ek3 D15Z6 Turbo-b18C4 Turbo

Na początku moje ek3 (D15Z6) 2000r było uturbione w GMS Na D15Z6 tdo4 IC wydech 2.25 Przy ciśnieniu 022 było Ponieważ G.Grabowski obawiał się o silnik ustawił bardzo bezpieczne ciśnienie .Później był plan żeby zakuć i podnieść doładowanieale dzięki namowom chłopaków z Beer honda Wawa zmieniłem plany Modyfikacje Silnika - SWAP na b18c4 tłoki Wiseco korby Eagle uszczelka Cometic

HONDA ACCORD I SJ SY I-CTDI turbosprężarka do wymiany

Witam w raz z zakupem nowego samochodu Accord kombi rok 2005 mam do wymiany turbinę moje pytanie jest takie czy w innych silnikach I-CTDI sa takie same turbiny czy może znacząco inne czy słyszeliście czy można przełożyć turbo od civica czy CR-Va poniżej symbole z turbinki Garrett M24 AR.53 1-2 tabliczka znamionowa Garrett HA1580J 18900-RBD-F02 729-125-0008 ew. może ktoś z Was ma do sprzedania taką turbinkę dzięki krrizz

Nie będą pasowały te od CRV i civica i-CTDI obudowy mają inny kształt np. obudowa strony zimnej od civica ma zupełnie inny wylot powietrza natomiast ta od CRV ma chyba inny kształt obudowy strony gorącej. Może jakbyś przełożył swoje obudowy do tej turbiny od civic CRV to by poszło ale pewności nie ma. W Hondzie koszt turbiny jest bardzo wysoki jednak swego czasu znalazłem firmę która

HONDA CIVIC VI EJ9 H22JDM R-Spec Biały miś

Aktualnie wóz prezetuje sie tak Do dyspozycji ] Sezon 2008 MODEL 96 EJ 3d Motorowna no1. SILNIK blok H22A tłoki nadwymiar P5P CR 111 korby i swożnie P5P sprezynki i talerze Sk2 wałki Sk2 Stage2 reg. kółka Sk2 UKLAD DOLOTOWY pipercross holey ATRUKLAD WYDECHOWY 4-2-1 JDM ceramic 2.5 2.9 MEGAN R CARBON SPEC ELEKTRONIKA ECU p1H GREDDY GAUGES UKLAD NAPĘDOWY JDM non LSD ACT STAGE 3 hybrydowe wałki

HONDA CIVIC Kompresor

httpwww.rotrex.eu.com - co sadzicie o takich przerobkach silnika mam na mysli np opcje zwiekszenia mocy o polowe jakie sa zwiazane z tym przerobki (wzmocnienie elementow auta)

Popularnie zwane kompresory czyli sprężarki wyporowe napędzane mechanicznie dają zazwyczaj małe ciśnienie (nie w dragsterach) więc cały osprzęt typu IC jest zbędny i instalacja się upraszcza. Turgosprężarki mają szersze możliwości i magą całkiem sporo nadmuchać i zazwyczaj ładują przynajmniej 0.5 - 0.6 Bara. IC w takim przypadku jest wymagany. Kompreksy często się widuje w hondach

HONDA CIVIC Pytanie o E-Vtec

Witam - czy mozecie mi po krótce opisać jak działa Eco-Vtec - mam civica z 96 1.5 eco-vtec 115km - zauwazylem jadac na 5 lub 4 biegu przy obrotach dochodzacych od 2300 do 2500 silnik dostaje tz kopa nie jest to jakas znaczaca moc tak jak przy turbosprężarkach ale jest czy tj normalne w tego typu silnikach - bo czuć tak zauważalnie tylko na 4 i 5 biegi na pozostalych praktycznie tego nie odczówam

HONDA CIVIC civic sport diesel warto Za

Zastanawiam sie nad kupnem civica w wersji sport z silnikem diesla. Czy ktos poleca to auto z takim silnikiem Czy części do niego sa drogie Czy jest możliwośc podniesienia mocy chipem

W oplach IZUZU był początkowo bez common rail bodajże 75 i 80 KM. Potem ISUZU dołozyło comon rail inne turbo i 16 zaworową głowicę i były wersje 80 100 i 125 KM. W Honach tylko 100 KM. Oprócz innego zasilania zmieniona jest też turbospręzarka na ze zmienną geometrią łopatek i pewnie też elektronika sterująca. Co dokkladnie różni jednostki opla i hondy to nie wiem ale napewno większość silnika i zasilania common rail jest takie samo. Inny jest wydech.

HONDA CIVIC tłumik końcowy-wydech -katalizator

jako że cała masa wątków na ww temat zasmieca forum prosił bym o ponowne zgrupowania i pisanie w jednym temacie bez przescigania sie pseudo sprzedawców w reklamowania swoich i nie tylko produktów

Czyli wszystko robić na rurze 2.5 cala tak A o tłumiki pytać chłopaków z forum. Powiedzcie mi jeszcze tylko co sądzicie o reaktorze katalitycznym Są ponoć takie tylko ze sportowe które nie hamują spalin. Nie wiem czy to prawda ale słyszałem też że często w sportowych autach z turbosprężarką ludzie nie montują żadnego tłumika tylko za turbiną jest reaktor a dalej leci zwykła rura

Zamieszczone przez HakerPL1 Czyli wszystko robić na rurze 2.5 cala tak A o tłumiki pytać chłopaków z forum. Powiedzcie mi jeszcze tylko co sądzicie o reaktorze katalitycznym Są ponoć takie tylko ze sportowe które nie hamują spalin. Nie wiem czy to prawda ale słyszałem też że często w sportowych autach z turbosprężarką ludzie nie montują żadnego tłumika tylko za turbiną jest reaktor

HONDA CIVIC shell helix ultra racing 10w60

Cześć Właśnie dorwałem od wujka za darmo funkiel nówkę nie otwierany olej shell helix ultra racing 10w60. Z tego co pisze na opakowaniu jest to full syntetyk z jakimiś tam dodatkami. Co o nim sądzicie Dobry olej czy nie Nada się do silnika d16w4 z przebiegiem teoretycznie 127 tys. km. Zacząłem szukać i znalazłem takie coś Shell Helix Ultra Racing 10W-60 Najdoskonalsze zabezpieczenie

HONDA CIVIC VI Poliftowe EK3 D15Z6 by Wi

MODEL Poliftowe EK3 D15Z6 Zakup 30032013 SILNIK - D15Z6 VTEC Turbo zrobione - VTEC D16Z6 zrobione - TD04-16T wystrojone na 06 bara zrobione - walbro 255 zrobione - wtryski 550cc STI zrobione - MBC i Blow Off Properfekt Typ I zrobione - intercooler silikony obejmy itd. by FMIC zrobione - EGT BOOST OIL TEMP - Auto Gauge SM Warning zrobione - chłodnica chińczyk 12 12 na klimie by FMIC zrobione - regulowane

Funkcję alarmu Powiadomienie Zmienny kod Zabezpieczenie przed skanowaniem Zabezpieczenie drzwi pokrywy silnika bagażnika Dwu-strefowy czujnik udaru Wejście czujników dodatkowych Przeciwporwanie Dwuobwodowa blokada pojazdu Programowany drugi obwód blokady Rozbrajanie programowanym kodem PIN Awaryjne rozbrajanie Awaryjne uzbrajanie Ciche uzbrajanierozbrajanie Samo uzbrajanie Uzbrajanie pasywne Wbudowany

HONDA CIVIC V EJ2 b7-z6-z6T SodeSleeper

MODEL EJ2 2HG 93 Camelia Red SILNIK Seria D15B7 Obecnie D16Z6 na małym sterydzie -Turbina Td04hl-13g chłodzona cieczą ze zintegrowanym WG -Wtryskiwacze WRX 440cc ( Ciemnoniebieskie ) -Pompa Paliwa - jakiś noname niby replika walbro ale praktycznie ma mniejszą wydajność narazie i tak starczy aż zanadto. -Chłodniczka od VTI 26mm będzie montowana na dniach. Plany -Remont silnika zakucie

Turbosprężarka podziękowała za współprace. Ale jest mały UP Będzie 0.6b. Arczi chętnie popatrze jak mi łoisz dupsko

HONDA CIVIC V EJ2 B16A JDM ENGINE by GZSTEFAN

my ride by TEAM MODEL -honda civic Coupe EJ2 PRO-TEC 1994r. SILNIK -swap z D15B7 na B16A JDM -olej Valvoline VR1 10w60 -świece NGK Platinium -przewody układu chłodzenia GATES RACING blue -nowa chłodnica NISSENS pod B-serię -uszczelka pod ssacy termiczna (heatshield) firmy P2R -filtr olejowy K&N Performance Gold -ozdobny kabel masowy UKŁAD DOLOTOWY -parówa SIMOTA -filterek na odmie SIMOTA UKŁAD

Zamieszczone przez whoytas ty ziom ale powiedz do czego ci ten blow off na dolocie sie kuzwa nie znasz to milcz Zawór upustowy różnicy ciśnienia (ang. Blow Off) utrzymuje stałe ciśnienie w układzie dolotowym turbo doładowanym silnika spalinowego. Gdy przepustnica będzie zamknięta powietrze pompowane przez turbosprężarkę (która jest dalej na obrotach) wylatuje przez zawór upustowy. Zapobiega

HONDA CIVIC V All Motor All Day czyli H22 powered by BOOSTperformance

Właściciel Sztywny vel. Madman Silnik H22A7A5 All Motor All Day - kompletny blok z tłokami korbami i wałem H22A7 - głowica H22A5 po pełnej obróbce portingu itd... - odpięte wałki balansujące - wałki rozrządu H22A7 Układ dolotowy - uszczelka termoizolacyjna P2R - rozwiercony kolektor ssący H22A5 na 66mm - wypolerowane kanały w kolektorze ssącym - wywalone klapki IAB - zaślepiony EGR

już są pierwsze graty do next stage turbosprężarka TD05 z Subaru Imprezy STI oraz intercooler chinol w najbliższym czasie wpadną jeszcze wtryski także z STI oraz jakiś blow off

HONDA CIVIC V EJ2 d15 vtec Visracing

Oto co wykonalem przez 2 lata od zakupu Zakup auta w 2008 od pierwszego wlasciciela w NL z przebiegiem 154200km. Od tamtej pory auto zrobilo 5000tys po polskich drogach poniewaz mieszkam w NL Model EJ2 1996r Zielona perla Silnik D16Y7(3tys po remącie) glowica z ssakiem od z6 grube kable WN vision 102 pelny wydech 225 koncowy ala twin loop skrzynia s40 z 34 crx lekkie kolo zamachowe ACT Wtryski 310ccm

HONDA CIVIC V B16A2 By Flea

Model Civc V 92.r Silnik 1.5 D15B2 1.6 B16A2T - Valvoline VR1 Racing 10W-60 - Turbosprężarka TD04HL 15T - Wtryski 425ccm - Pompa paliwa Walbro 255 a - Świece Denso - Niebieskie kable zapłonowe Vision 10.2mm - Separatorki Vision - Filtr paliwa AEM Układ Dolotowy - Orurowanie z kwasówki PROcustom - Zawór upustowy Properfekt typ I - MBC Properfekt - Intercooler Iveco - Filtr stożkowy Simota Układ

HONDA CIVIC WESTGATE

male [OT] A co to ten westGate

wastegate to po polsku zawór regulujący maksymalne ciśnienie doładowania Jak wiadomo zeby sie turbosrezarka krecila (pompowala powietrze do silnika) potrzebuje spalin ktore ja napedzaja. Im mniejsza turbosprezarka tym mniej spalin potrzeba zeby sie rozkrecila (pompowała). W wiekszosci turbosprezarek mamy wewnetrzny zawor regulujacy cisnienie doladowania (WASTEGATE). Jest to poprostu klapka na

chyba takiego efektu raczej nie otrzymasz bez tego czegos (turbosprezarka)

HONDA CIVIC V 92 EG SIR-T

MODEL 1992 EG5 SILNIK B16A2 T3T4 Vtrim UKLAD DOLOTOWY KN oraz orurowanie by SSG HKS SuperBov UKLAD WYDECHOWY 25 ELEKTRONIKA hondata S300 jakieś HKSy i Defi UKLAD NAPĘDOWY skrzynia S9B ZAWIESZENIE Tein SuperStreet KOŁA SSR TypeC 7x16 5kgsztuka UKLAD HAMULCOWY 282mm przód 260mm tył BODY-KIT dokładka od VTi ŚRODEK fotele Recaro Speed Długi podłokietnik honda Acces audio konsola kieszonka na

ekhm... turbosprezarka jest za mala. trzeba bedzie na wieksza zmienic

HONDA CIVIC VI Ek3 b18c4 vti

EK3 B18C4 VTI MODEL EK3 1998r. 3d SILNIK B18C4 UKLAD DOLOTOWY Stożek K&N parówa odgrodzenie home made przepustnica Skunk2 65mm kolektor dolotowy Skunk2 uszczelka termiczna pod kolektor dolotowy hondaTA Plany przegroda między silnikiem a dolotem oraz nawiew zimnego powietrza na dolot UKLAD WYDECHOWY Wydech o śr. 55mm z przelotowym tłumikiem srodkowym i dedykowanym Ulterem na końcu kolektor 4-2-1

Zamieszczone przez havok Aha masz wydech 55 mm i chcesz się pchać w taki o 2 mm szerszy (bo 2.25 to 57mm) 55mm to zewnętrzna średnica minus 1-15mm na grubość ścianki robi się 52-53mm a kiedyś ktoś na tym forum uświadamiał mnie że 225 cala to średnica wewnętrzna. Wydaje mi się te 4-5mm na średnicy warte są uwagi bo na przekroju robi to ok. 8% wzrostu. Druga sprawa to to że wszystkie

HONDA CIVIC V D16z6 T Żaba by AdiEJ2

Oto co wykonalem przez 2 lata od zakupu Zakup auta w 2008 od pierwszego wlasciciela w NL z przebiegiem 154200km. Od tamtej pory auto zrobilo 5000tys po polskich drogach poniewaz mieszkam w NL Model EJ2 1996r Zielona perla Silnik D16Y7(3tys po remącie) glowica z ssakiem od z6 grube kable WN vision 102 termostat Mishimoto sprzegło F1 stage 3 pelny wydech 25 koncowy ala twin loop skrzynia s40 z 34

HONDA CIVIC VI ProTurbo EK3 d15z6 - d16z6T

MODEL 1996 EK3 SILNIK NIEZAKUTE d16z6T Zrobione UKLAD DOLOTOWY dolot blow off - HKS style dv zintegrowany z turbiną - oba podłączone turbina TD04 intercooler - duży Zrobione UKLAD WYDECHOWY kolektor - baran wydech - 25 tłumiki - przelot M-TECH Zrobione ELEKTRONIKA komputer- p28 zegary - AG BOOST EGT TEMP OLEJU czujniki parkowania Zrobione UKLAD NAPĘDOWY skrzynia sprzęgło - przerobione przez

HONDA CIVIC V EG5 B18C6-Turbo

MODEL 1993 EG5 hatchback 3d SILNIK swap z D16Z6 na B18C6 - szpilki glowicy GOLDEN EAGLE - korby PROBE - tloki WISECO - walek ssacy B18C6 - walek wydechowy B18C4 - prowadniceuszczelniacze SUPERTECH - zawory 0.5mm SUPERTECH - talerzyki aluminiowe SUPERTECH - obrobka glowicy (auto-szlif) - uszczelka pod ssacy hondaTA - wtryskiwacze SIEMENS 650cc - filtr paliwa AEROMOTIVE - listwa paliwowa GOLDEN EAGLE

miedzy turbosprezarka a kolektorem ssacym. nie jest duzy. w pewnych kwestiach zostawia w tyle tradycyjne intercoolery powietrzepowietrze.

HONDA CIVIC przebiegi CTDI

Czesc do posiadaczy civicow z silnikiem CTDI (ISUZU). jakie macie przebiegi w autach Ja w swojej Hance mam 105000 km i smiga jak burza. Slyszalem od znajomego ktory jezdzil Oplem (podobno w oplach byly bardzo podobne silniki) ze smignal na swoim 500 000 km i dopiero robil remont tego dieselka. Jakie sa Wasze doswiadczenia Ile mozna realnie zrobic na tym silniku Pozdrawiam Pawel

Ja mam 170 tys. Nic nie regenerowałem. Jeżdżę od 119 tys. W nowych dieslach bardziej martwiłbym się o osprzet jak turbosprężarka czy dwumas niż o układ tłokowo - korbowy. Do remontu kapitalnego myśle że prędzej blachy się w nim rozlecą niż silnik.

HONDA CIVIC V EG5 B18T 4WD by PROcustom

MODEL 1995 EG5 hatchback 3d SILNIK D16Z6 - SWAP na B18C4 - turbosprężarka TD05HRA z Evo IXRS - wtryski Siemens 630ccm - pompa paliwa Walbro 255 - tłoki WISECO 815mm 861 - korbowody Eagle - blockguard Golden Eagle - panewki ACL Race - szpilki głowicy ARP - szpilki podpór ARP - uszczelka Cometic .030 - heatshield ssącego i przepustnicy - świece irydowe Denso IK24 - chłodnica oleju Mocal - Oil

BMW SERIES 3 E46 roznica spalania miedzy 98 a 95pb

ostatnio bralem udzial w jakiejs dyskusji na temat paliwa i wywnioskowalem z niej ze moja bunia bardzo duzo mi pali. a mianowicie podczas jazdy tylko i wylacznie po miescie niemal ze codziennie korki itd. ciezka noga czasami wyszlo mi 15-18l na 100. tankowalem do tej pory 95. zaniepokoilo mnie to bo przeciez silnik mam w idealnym stanie itp. wziolem do reki oryginalna instrukcje od bmw i tam pisza

odczucia kierowcy typy zaleje wiecej oktan to pojade szybciej. Najrozsadniej tankowac na firmowych stacjach poniewaz jakosc paliwa jest lepsza niz na malych prywatnych. Shel ma paliwo importowane a reszta kupuje paliwa w Orlenie lub Lotosie praktycznie to samo paliwo z polskich rafinerii pod innym szyldem. Przytocze test z Auto moto wrzesien 2007r seat leon 20 FSI subaru forester 2.5T honda

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic turbosprezarka

  • TURBINA TURBOSPRĘŻARKA HONDA CIVIC 1.7 CDTI TANIO - ZIELONA GORA (399.00PLN)
  • HONDA CIVIC UFO ACCORD 2,2 I-CTDI TURBOSPRĘŻARKA - Szprotawa (1200.00PLN)
  • TurbosprężarkaTurbina Honda Civic UFO 2,2 ictdi - GDAŃSK (820.00PLN)
  • HONDA CIVIC Turbosprężarka turbo 1,7 CTDI 01-05r. - Świdnica (799.00PLN)
  • Turbosprężarka Honda Civic 1.7 CTDi 100KM - szczecinek (800.00PLN)
  • Turbosprężarka Turbo Honda Civic 1.7 CDTi 100KM. - Ostróda (690.00PLN)
  • HONDA CIVIC Turbosprężarka turbo 1,7 CTDI 01-05r. - Świdnica (799.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi