części samochodowe nanodatex

honda civic termostat vi

Samochody związane z zapytaniem honda civic termostat vi

Pytania i odpowiedzi: honda civic termostat vi

HONDA CIVIC Termostat

Witam Warunki atmosferyczne dzisiaj pokazały -8 i zauwazyłem dziwna rzecz otóż przejechałem Hania około 10km i wskazówka temp chłodnicy prawie wcale się niepodniosła chyba tak nie powinno być. Dopiero jak auto stało na wolnych obrotach zaczęło sie dźwigać. Jaka jest tego przyczyna termostat wcześniej były temp Dodatnie ale jakoś na to nie-zwracałem uwagi.

httpallegro.plhonda-civic-vi-ter...880267240.html podpasuje np ten mam civic d14a3 95r 90km httpallegro.pltermostat-oryginal...886525035.html

HONDA CIVIC VI Honda Civic VI 1.4i 90km - Eco driving

To mój pierwszy post dlatego witam wszystkich forumowiczów Mam nadzieję że pisze w odpowiednim dziale i nie dubluję tematu. Chciałbym was zapytać jak wygląda spalanie tego auta w zależności od stylu jazdy. Jestem tego bardzo ciekawy a samemu raczej trudno mi sprawdzić. Generalnie proszę o odpowiedź na poniższe ale jeśli macie coś jeszcze ciekawego do powiedzenia to się nie krępujcie

Zamieszczone przez fakir Warto też przy odpaleniu przełączyć temperaturę nawiewu na zimne wtedy silnik szybciej się nagrzeje dopiero po nagrzaniu włączyć na ciepło To w jakim celu w aucie mamy termostat oraz tzw mały i duży obieg

Zamieszczone przez MikeFoto To w jakim celu w aucie mamy termostat oraz tzw mały i duży obieg A w takim celu aby od razu po odpaleniu nie puszczało wody na chłodnice. termostat zamknięty - woda zapieprza po silniku i nagrzewnicy. termostat otwarty - woda zapieprza po silniku chłodnicy i nagrzewnicy. Przy pracy silnika podczas gdy mamy pokrętło temp. ustawione na zimne i zamkniętym termostacie woda zapieprza tylko po silniku

teorii masz rację - jakby się zastawić to działa. Jednak praktyka jest inna i korzyść jest niezauważalna. Chłodniczka ogrzewania jest malutka i różnicy większej nie robi przynajmniej ja nie zauważyłem żeby silnik się szybciej nagrzewał. Najważniejsze by termostat działał poprawnie. Tu możesz sobie poczytać mój wywód jaki kiedyś napisałem odnośnie Eco-Drivingu - httpwww.civicklub.plforumshowth...1post1511918

Zobacz Pompy płynu chłodzącego do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC VI EJ9 HB D14A3 by toXzjEee

honda civic 1.4i EJ9 D14A3 SOHC non VTEC Skrzynia biegów S40 Moc 75hp6000rpm & 109Nm3000rpm B16A2 DOHC VTEC NA Skrzynia biegów Y21 Moc 160 hp7600rpm & 150Nm7000rpm Valvoline Maxlife 10W40 Grubsza chłodnica z MB6 VTi Przewody silikonowe chłodnicy SAMCO czerwone Plan Wszystkie węże silikonowe SAMCO fioletowe Głowica B18C6 Seryjny od EK4 B16A2 Plan ITB (Independent Throttle Body) na bazie przepustnic

HONDA CIVIC VI Civic VI 1.4 Is wysokie spalanie

witam wszystkim od niedawna jezdze honda civic 1.4 IS i niestety martwi mnie spalanie ....... auto potrafi przy spokojnej jezdzie wziasc 10l ... a z tego co wiem to pala mniej co moze byc przyczyna wymienilem sonde na nowa i co jakis czas ja sprawdzam i pracuje elegancko termostat tez jest nowy i niestety juz nie mam pomysłow co dalej pozdrawiam

HONDA CIVIC VI Wysokie Spalanie Civic VI 1.4

Witam. Posiadam Hondę civic VI 1.4i 75KM.(wymieniona uszczelka pod przepustnicą). Mam natomiast jeden problemktórego nie zdołałem rozwiązać do tej pory. Mianowicie chodzi o poziom spalania który przekracza 12l100KM.(Tryb mieszany) Sprawdzane metodą zalewania pod korekta sama stacja ten sam dystrybutor. Koła sprawdzone-nie hamują Sonda również sprawdzona-po jej odłączeniu spalanie nie

HONDA CIVIC VI Łapanie odpowiedniej temperatury Honda civic VI

Witam jestem posiadaczem hondy civic VI 1.4 90km 96rok. Wydaje mi się że silnik za długo łapie odpowiednią temperaturę i przez to za długo ssanie chodzi w efekcie większe spalanie. Ile zajmuje wam nagrzanie silnika do odp. temp. w zimie ok 0 stopni C Przy jakiej temp wyłącza się ssanie I jak to rozpoznać. Jeżeli okaże się że rzeczywiscie ssanie chodzi za długo jaki może być tego

Najpewniej obstawiam kopnięty termostat w takim razie bo faktycznie trochę za długo 15 minut w jeździe.

Poczytaj sobie jeszcze ten temat httpwww.civicklub.plforumshowth...mostatotwarty Tu masz manual z wymiany temostatu w civicu httpextern.plsamochodtermostat termostat na wymianę poszukaj sobie np. TAMA albo Takato

a jak dokładniej zdiagnozować zepsuty termostat Bo to może być tylko czujnik temperatury walnięty. I jakie silnik powinien mieć obroty na ssaniu-na luzie a jakie przy normalnej pracy na luzie

Zamieszczone przez hornichmarcin Czyli co ja moge miec walniete jak jadac w nocy przy -15jadac sto kilometrow bez przerwy i wciskajac sprzeglo skazowka obrotow zatrzymuje sie na 1200 czyli tak jak by na ssaniu a to przeciez trasa... No termostat O ile niby temp na wskaźniku może i jest to silnik w trasie się chłodzi zwłaszcza przy takich mrozach Nie ma co wymyślać tylko wymienić termostat i

HONDA CIVIC pytania i odpowiedzi - VI gen EJEK

Idąc śladem innych (choćby użytkowników civiców 5D z tego forum) proponuję temat do zadawania konkretnych pytań w kwestiach technicznych związanych tylko z 6 gen. Będąc kiedyś posiadaczem MB2 doceniłem istnienie takiego tematu i teraz brakuje mi go w tym dziale. Zamiast zakładać nowy wątek z pytaniem Jaka żarówka pasuje do kontrolki rezerwy itp. można je umieścić tutaj. Dzięki

większych dystansach grzeje się tak jak powinien Z termostatem wszystko ok P Przerabiałem temat termostatu jakieś 2 tygodnie temu. Zrób test. Odpal rano auto niech pochodzi 2-5 minut i sprawdź tak otwórz maskę górny wąż od chłodnicy mam być ciepły a dolny zimny. Jak na dolnym poczujesz ciepło - to masz na 10000000000000% walnięty termostat. Teraz po wymianie ujadę może 2 km i honda

Zamieszczone przez Wito A jakieś wskazówki odnośnie marki tego termostatu. Bo jak już go wymienię to chcę wstawić coś na lata ) I jak z wymianą jego Mając warsztat narzędzia i tylko jedną lewą rękę dam radę Z góry dzięki. Pozdro. termostat na 100% 2 miesiące temu kiedy zaczęły się zimniejsze dni przechodziłem przez to samo - wyminiłem termostat i płyn chłodzący i teraz

Zamieszczone przez zurek100 Straasznie długo podnosi się temperatura wody(chociaż w końcu dochodzi do odpowiedniej i nie przekracza jej) i jak się jedzie szybciej albo z włączonym ogrzewaniem na maxa znacznie opada. termostat Czy wystarczy wymienić i odpowietrzyć płyn chłodniczy bo aktualny jest już strasznie zmęczony życiem na oko. A może najpierw Dzień Dobry a nie termostat hę httpwww.civicklub.plforumshowth...ic-Klub-Polska

tak jak kolega pisze termostat moje pytanie czy stabilizator przedni z V gen podejdzie do VI

HONDA CIVIC VI Ej9 D14a4 scarlet

MODEL rok 1997 HB 3 drzwiowa SILNIK -d14a4 zdrowiutki -olej silnikowy Motul 6100 Synergie 10w40 -nowy filtr oleju Wix -nowy pasek rozrządu PowerGrip Gates -nowy napinacz rozrządu INA -nowe świece zapłonowe Denso K20PR-L11 -nowy termostat Vernet -nowy filtr paliwowy by Checker -) UKŁAD DOLOTOWY -dolot stożek Simota -filtr odmy Jacky -doprowadzenie powietrza ze zderzaka na stożek -kolektor

HONDA CIVIC VI EJ9 D16 Turbo 2000r

MODEL honda civic EJ9 D16 Turbo 2000r SILNIK -kute tłoki CP Pistons 76mm -kute korbowody Eagle -blockguard Golden Eagle -panewki ACL Race -śruby głowicy ARP -głowica D16Z6 -blok D16Y8 -zmodyfikowana pompa oleju -świece irydowe Denso IK24 -przewody zapłonowe Vision -uszczelki silnika OEM -wtryskiwacze 560cc -pompa paliwa Walbro -gruba chłodnica wody (eBay) -chłodnica oleju Mocal -podkładka

HONDA CIVIC VI EJ6 D16Y7 Pyrkowy Civic

Marka honda Model civic Silnik D16Y7 Rok produkcji 1999 Skrzynia manualna Wyposażenie klima przyciemnione szyby Układ dolotowy kolektor D16Z6 stożek K&N Układ wydechowy kolektor D16Y8 Układ napędowy seria fele O.Z.Enkei Evo 3 Układ hamulcowy seria Zawieszenie sprężyny H&R -40 Car-Audio głośniki Clarion Pioneerradio Blaupunkt wzmacniacz Mac Plany w poczekalni -rozrząd - ZROBIONE -konserwacja

HONDA CIVIC VI EJ9 B16A2 Turbo by PrzemoWWL

MODEL honda civic EJ9 rok 1998 SETUP I SILNIK D14A4 Plany - D-series lub B-series. UKŁAD DOLOTOWY - seria Plany - kolektor ssący z D15B7 - done - parówa simota - done - doprowadzenie zimnego ze zderzaka - done - odgrodzenie stożka z laminatu - done UKŁAD WYDECHOWY - seria Plany - kolektor 4-2-1 - done - usunąć katalizator - done - środkowy z VTI 2 - done - końcowy przelotowy proex - done

HONDA CIVIC VI civic vi szybko sie nagrzewa trzyma temperature

siema. sprawa wyglada nastepujaco po odpaleniu auta(zimny silnik d14a3) lapie temperature po okolo 2 minutach dochodzi do normy (zakladamy 90stopni) i ja trzyma nie przegrzewa sie. Moje pytanie jest takie czy to normalne ze te modele sie tak szybko sie nagrzewaja mialem wczesniej jajko i wiem ze z reguly trwalo to dluzej niz 2 minuty... Dla jasnosci nie katuje na zimnym nie zielam nie wiadomo ile. Jezdze do 5060 kmh jakies sugestie

Zamieszczone przez Poll W civicu MB wskazówka jest na 13 skali nie połowie ) I te komentarze pseudo mechaników. wie pan ja bym wymienił termostat bo się panu silnik nie dogrzewa

HONDA CIVIC V Civic VVI Gen. Informacje na temat aut

Cześć wszystkim. Zbieram kasiorkę na nowe auto i mam wybrane trzy samochody które prawdopodobnie kupię. Jednym z nich jest hania V lub VI i dlatego potrzebuje zdobyć jak najwięcej informacji na temat tych aut mianowicie - Jaki silnik Myślę o jakimś 1.5-1.6 grunt żeby nie palił jak smok przy zwykłej jeździe ale był dość dynamiczny. - Typowe usterki(oprócz korozji). Np. w moim obecnym

HONDA CIVIC Pytanie o moment otwarcia termostatu

Nie znalazłem takiego wątku więc pytam czy termostat od d14a2 różni się bardzo od d14a4 W mojej hani silnik jest d14a4 a osprzęt w tym termostat od d14a2. termostat - zamiennik szwankuje więc chce kupić oryginał ale zanim kupię chcę rozwiać wątpliwości....bo jeśli w silniku d14a4 termostat otwiera sie pozniej to wolę kupić prawidłowy tak by silnik pracowal przy odpowiedniej temperaturze.

Temat rozwiązany Pojechałem do ASO i człowiek powiedział że we wszystkich VI gen czy to angielka czy japoniec termostat otwiera się przy 78 stopniach. Zakupiłem taki za 114 zł zamontowałem wczoraj i wszystko jest jak należy

HONDA CIVIC I nie działa wentylator chłodnicy civic i pare pytan o klime VI gen qp d16y7

Witam problem jak w tytule bezpieczniki sprawdzone wentylator podłączony na krótko dziala . Drugi problem mam z klimatyzacja mianowicie klima była od nowości a od kiedy ja mam samochód to nie miała chłodnicy od Klimy chlodnice kupilem i zamontowalem i teraz takie pytania Na panelu nawiewu po wciśnięciu wlacznika AC nic się nie dzieje nawet nie podświetlane się włącznik po wciśnięciu . co to może być Drugi problem to jak sprawdzić czy sprężarka jest sprawna

Chłodzenie silnika zrobione wyjalem termostat sprawdziłem czy działa tak samo czujnik od uruchomienia chłodnicy czujnik działał termostat nie termostat wymieniłem i zaczeło działać Przekaźnik jest napewno czy sprawny nie wiem A co do tego ze nie świeci to chyba sprawdzałem bez włączonego wentylatora Dzisiaj sprawdzę na włączonym biegu juz A wie ktos może jak sprawdzić czy sprężarka działa

HONDA CIVIC VI oaki jak smok dlaczegocivic VI d14a3

pali od 12l do 14l na 100km troche po miescie troche w trasie bezwarunkowo zawsze tyle wezmie ten co mi sprzedawał te auto to powiedział ze pali 6 góra 7l i co robic komputer nie pokazuje zadnych błedów moze idzie mu wgrac mampy paliwowe takie zeby palił jak najmniej i jesli to nic nie zmieni to bede próbował innych sugesti

W zimie przy duzych mrozach krótkich trasach i starym termostacie to nawet normalnie pali... he he jeśli tak ma na zimę to wymień termostat i wtedy zobacz bo koszt niewielki a zawsze się przyda . Jesli jednak to nic nie da to sonda lambda pozostanie a tu już większy wydatek. Ja na ten przykład z D13Z6 na trasie spaliła mi 66l100km a w mieście na ssaniu i krótkich trasach potrafi i 10l spalić a termostat mam wymieniony w lato zeszłe.

Zamieszczone przez rafal86 a sonda napewno dobrze robisz samodiagnostyke ze nie masz błedów Za spalanie odpowiada sonda i z tego co wiem to nie zawsze komp pokaże ze jest walnięta Rafal86 jak pamiętam to u nas kiedyś w D13B2 tak było ze sonda czy sprawna czy nie komp nic nie wykazywał problemów a spalanie rosło ale to juz silnik na wielo wtrysku i tu inne kody błędów są i niekiedy za

HONDA CIVIC VI Problem z chłodzeniem Honda Civic Aerodeck 2.0 diesel 2000 r seria MC

Wentylatory nie działają nawet po dłuższej jezdzie górny wąż od chłodnicy jest gorący a dolny zimny temp.na wskazniku jest w okolicy połowy ale woda w zbiorniczku jak i chłodnica częściowo jest gorąca. Możliwa awaria termostatu Spotkałem się z teorią że są dwa tylko gdzie proszę jeżeli jest to możliwe o jakieś foto lub linka bo ten silnik ROVERA to czarna magia dla mnie .

jak dolny masz zimny to na bank termostat Jest oczywiście jeden termostat . termostat jest zamontowany na węzach w obudowie . znajduję sie miedzy chłodnicą a blokiem silnika napewno dojrzysz

zacznij od termostatu mniejszy koszt a jeżeli będzie gorszy scenariusz i to rzeczywiście pompa ( chociaż nie wydaję mi się) to wymiana termostatu nie zaszkodzi.

Zamieszczone przez shabba Wentylatory nie działają nawet po dłuższej jezdzie Odepnij czujnik od termostatu zewrzyj piny wtyczki włącz zapłon i sprawdź czy wentylator działa (albo tak jak wyżej ktoś pisze podłącz bezpośrednio do aku) Jeżeli wentylator działa to termostat na bank do wymiany.

HONDA CIVIC VI Gdzie czerwone pole temperatury w Civic 5D 1997 rok

Witam Mam pytanie odnosnie wskaznika temperatury w ukladzie chlodzenia w civic 5D 1997 rok. Na wskazniku nie ma czerwonej strefy tylko jest jedna kreska czerwona prawie przy koncu wskaznika. Przy normalnej jezdzie mam troche ponizej polowy czyli w normie. Jednak w czasie ostatnich upalow na Mazurach w miescie w korkach (gaz klima) skoczylo mi czasem na postoju w gore. Nie osiagnelo nigdy czerwonej

Nie powinno tak byc cos pada. Moze chlodnica przestaje byc drozna moze termostat moze pompa wody albo moze masz zapowietrzony uklad. Sprawna honda trzyma sie polowy skali i nie idzie w gore. A wentylator Ci sie wtedy wlaczal

znow to sprawdzic wtedy twardosc gornego przewodu od chlodnicy. Jesli bedzie tak twardy ze bedzie ciezko go zgniesc (wzrost cisnienia) to znaczy to ze to uszczelka. Uszczelka ma to do siebie ze jej objawy beda sie nasilac wiec wtedy tez bedzie to jasne. Obawialem sie czy ciecz chlodzaca czasem nie pojdzie mi do oleju ale jeden mechanik (maja u siebie kilka Hondziawek) wytlumaczyl mi ze silniku civicow

HONDA CIVIC VI EK3 B19VTEC by Maras

Model EK3 Rok produkcji 96 Silnik B19 VTEC by Fawor NGS-R - tłoki RS Machines custom pod OEM pierścienie CR 12.01 - panewki ACL Race - wałki C4 - wtryski 326cc - wszystkie uszczelkiuszczelniacze OEM honda od jarusnet.pl - OEM EK9DC2 Oil Huile - przegrody miski olejowej Project-k - olej Millers XF 5w50 - gruba chłodnica Nissens 26mm - podstawka pod filtr oleju Mocal z termostatem - chłodnica oleju

HONDA CIVIC VI Honda VI gen. 1.4 is wysokie spalanie

Witam proszę pomóżcie hania zaczęła pali 1011 l na 100 km wszystko zaczęło się po wymianie rozrządu ( tak mi się coś wydaje ) byłam na analizie spalin i te są ok. co jeszcze w pierwszej kolejności powinnam sprawdzić. i czy ktoś wie gdzie na terenie Warszawy lub okolic można wymienić te wszystkie rurki od paliwa i reszty bo są w kiepskim stanie ( tak na oko ) z góry dzięki za pomoc

HONDA CIVIC VI EJ9 D14Z2 - Yellow Black Eyed Beauty by nyndz

MODEL 1.4iS EJ9 1999 Auto jest nadal na czarnych blachach 1wszy właściciel kupione w 99 w Auto Witolin w Warszawie. Tym autkiem jeżdżę od 8mego roku życia - zaczynałem od tylnej kanapy przez fotel pasażera aż do pięknego momentu gdy w końcu trafiłem na fotel kierowcy. Przejąłem Hankę po rodzicach - uwielbiam ich za to ze chcieli mieć oryginalne auto... Ten samochód ma u nas w rodzinie

Zamieszczone przez Zelazko Jak jest kasa to moim zdaniem faktycznie warto wziąć B18C od kogoś pewnego skrzynia S80 z krótką 4 i jest fajny zestawik Silnik pewnie od Marka będę brał skoro nie ma pośpiechu to z pewnością się coś trafi po drodze - a jak nie to sam się rozejrzę pewnie nawet sporo taniej wyjdzie... Prawda jest taka że gdyby gość z czerwonej kupety VI gen którą notabene

HONDA CIVIC VI EJ9 D14A4 by GoGi )

II miejsce w kategorii najładniejsze auto zlotu - Pokaż Swoją Honde 31.08.2013 Długołęka Model EJ9 hatchback Rok 1997 Moc 100km 118nm Silnik seria D14A4 Plany - instalacja gazowa LPGTECH [zrobione] - dolot ze stożkiem K&N [zrobione] - air box - air duct [zrobione] - świece Denso K20TT [zrobione] Układ wydechowy seria Plany - kolektor 4-2-1 - brak katalizatora [zrobione] - całość 2 [zrobione]

Jakieś lepsze fotki wkrótce D Także honda dziś otrzymała instalacja gazowa Tech sekwencja przegub lewy oslona przegubu prawego termostat tuleje prawego wahacza drążek końcówke.

HONDA CIVIC VI EJ9 H22JDM R-Spec Biały miś

Aktualnie wóz prezetuje sie tak Do dyspozycji ] Sezon 2008 MODEL 96 EJ 3d Motorowna no1. SILNIK blok H22A tłoki nadwymiar P5P CR 111 korby i swożnie P5P sprezynki i talerze Sk2 wałki Sk2 Stage2 reg. kółka Sk2 UKLAD DOLOTOWY pipercross holey ATRUKLAD WYDECHOWY 4-2-1 JDM ceramic 2.5 2.9 MEGAN R CARBON SPEC ELEKTRONIKA ECU p1H GREDDY GAUGES UKLAD NAPĘDOWY JDM non LSD ACT STAGE 3 hybrydowe wałki

HONDA CIVIC VI D14a3

Witam Mam pytanko odnośnie swojej hondy 1.4i. Podczas ostatnich mrozów (-5) coś dziwnego dzieję się z ogrzewaniem. Na postoju autko szybko się nagrzewa do optymalnej temperatury nie spada na postoju po włączeniu ogrzewania w samochodzie ale wystarczy że przejadę kawałek drogi (1km) i wskazówka temp. spada do samego dołu. Płyny są w porządku. Zastanawiam się czy to nie wina termostatu.

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic termostat vi

  • oslona obudowa termostatu Honda Civic VI 1.5 - wielkopolska (39.00PLN)
  • Obudowa Termostatu Trójnik wody Honda Civic VI - wielkopolska (49.00PLN)
  • Honda Civic VI 3D 5D termostat obudowa termostatu - Poznań (50.00PLN)
  • HONDA CIVIC VI 6 CZUJNIK TERMOSTAT KLIMATYZACJI 5D - kwidzyn (49.00PLN)
  • Honda Civic VI 3D 5D termostat obudowa termostatu - Poznań (50.00PLN)
  • Honda Civic VI 3D 5D termostat obudowa termostatu - Poznań (50.00PLN)
  • Honda Civic VI 3D 5D termostat obudowa termostatu - Poznań (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi