części samochodowe nanodatex

honda civic tłok korbowód v

Samochody związane z zapytaniem honda civic tłok korbowód v

Pytania i odpowiedzi: honda civic tłok korbowód v

HONDA CIVIC Jak wyprasować sworznie tłokowe

Witam tak jak w temacie jak wyprasować sworznie tłokowe Czytałem że to nie jest takie łatwe i nie którym tłoki pękały gdzieś czytałem że w trakcie składania mocno schładzamy sworzeń a korbowód nagrzewamy do 300 stopni. A jak postempować w trakcie demontażu sworznia z korbowodu aby nie uszkodzić tłoka oraz korbowodu Proszę o porady i podpowiedzi bo szukałem w manualu i nie znalazłem

można wsadzić tłok do bardzo gorącej wody na parę minut a sworzeń powinien być tak spasowany że będzie się obracać z minimalnym luzem w korbowodzie (chyba że ma być odwrotnie) należy wbijać z użyciem kawałka drewna no i oczywiście żeby tłok nie leżał na złomie tylko na gładkim podłożu

nie wiem jak w innych autach ale w hondzie sworzen w główce korbowodu ma pasowanie bardzo ciasne a obraca sie w tłoku takie rzeczy robi sie w sprecjalnych zakładach bo muszą miec stępel i matryce zeby tłok sie nie odkształcił i robi sie to na gorąco a taki rzeczy jak lanie paliwa w tłok to w ciągnikach sie robił i to nie nowych jak ktos nie wierzy jak mocno siedzi sworzen w korbie to prosze

Oj siedzi i to sztywno rozbieralem zajechane d15 na zlom i bez diaxa nie dalem rady odczepic tloka od korbowodu. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

No ja myśle że będzie trzeba przy wyprasowywaniu nagrzać wszystko sworzeń oraz główkę korbowodu dopasować coś aby dobrze przylegało do boku tłoka i wyciskać na prasie tylko przed wyciskaniem jeszcze w środek sworznia psikną bym zamrażaczem i dopiero zaczynał wyciskać czyli według praw fizyki korbowód powinien się rozszerzyć a sworzeń schłodzony od środka powinien się skurczyć

HONDA CIVIC wywalił korbowód

wczoraj moja hania wystawiła korbowód no i silnik za złom sie nadaje.mam tzn miałem D15B2 mam do kupienia taki sam za 650 zł moze cos doradzicie moze jakas zmiana na cos mocniejszego i jakie to sa zmiany [ Dodano Czw 19 Paź 2006 ] dodam ze ten silnik co moge kupic ma 160 tys km przejechane mysle ze to niewiele jak na hanie.jest to wersja jakas CITY moze wiecie co to jest

Panewka sie skonczyła zapewne] cos o tym wiemy...] podpore wału połamało(jest chyba ze stopu aluminiowego) Jesli jeszcze nie zdiałes miski to zrób to i zobacz jak to wygląda moze nie być tak tragicznie...Napewno 4 zawory do wymiany 2 ssące 2 wydechowe(spotkały sie z tłokiem) Nowy komplet panewekszlif wału ok .100-120 zł szlif bloku ok.100-150zł tłok z korbowodem - tłok sworzeń I

HONDA CIVIC I spasowanie tłoków i zdejmowanie wału.. mity czy prawda..

Witam ponownie. Niedawno opowiadałem jak to zdechł mi jeden garnek w trasie. Na szczęście wróciłem do chaty o własnych siłach głowicy httpwww.civicklub.plfiviewtopic.phpt3182 Po zdjęciu głowicy okazało się że ułamał się kawałek zaworu - stąd brak ciśnienia itd. (zdjęcia pokażę później) a oderwany kawałek wciąl się między cylinder a tłok. Zeszlifowało go ale na szczęsie

co do tego zdejmowania wału zeby wyjac tłok to jest nie prawda wał zostaje na miejscu zdejmujesz tylko podpore wału zeby było lepsze dojscie do srób mocujacych mostki korbowodów odkrecasz korbowód (2 nakretki) i po sprawie

HONDA CIVIC Korbowody b18c4 w b18c6

Witam czy są różnice między korbowodami z b18c6 a tymi z b18c6 Mam uszkodzony wał i korbowód w itrze i chciałbym założyć wał korbowody z b18c4 tłoki z b18c6

HONDA CIVIC Tłoki doprężające

Przegladałem forum i znalazłem pojecie tłoki nadwymiarowe i tłoki doprężające czy ktoś moze mi wytłumaczyć co to jest i jak to działa

Znam zasadę działanie tłoka więc rozumiem ze jeśli tłok przemieszcza się od DMP do GMP powoduje sprężenie dla każdego silnika inne więc jeśli w D13 załozono tłok PM7 (doprężający) to zgodnie ze specyfiką silnika jest to normalny tłok dla tego cylindra i głowicy i niczego nie dopręża bo powoduje normalną kompresję dla silnika D13 (13BAR) natomiast założenie takiego tłoka (PM3)

HONDA CIVIC d15b2 ugięty korbowód przez paliwo

witam kumpel kupil d15b2 jakos sie na obroty nie bardzo chciala wkrecac i sie mulila troszke jego pierwsze auto mowil cos ze duzo pali jak na 1.5 pewnego dnia zaczela sie bardzo dziwnie zachowywac grzac sie itp... po zdjeciu glowicy okazalo sie ze gdy pierwszy i czwarty tlok jest w górze pierwszy jest ok 1cm nizej po wyjeciu korbowodu okazalo sie ze jest ugięty. Kupilismy silnik z anglika jednak

HONDA CIVIC tłoki z d13 w d15

witam mam tloki z d 13 i chciał bym je wsadzic do d15. wiem ze trzeba wymienic korbowody na te z d15 tylko jak to zrobic I to jest właśnie moje pytanie jak wyjąć sworznie tłokowe z d13 i z d15 żeby nic nie uszkodzic

dokladnie na you tube ostatnio znalazlem filmik jak skladali jakis silnik to grzali sama glowke korbowodu i sworzen wchodzil doslownie reka czyli wyjsc tez powinien w ten sposob tylko najlepiej bylo by wsadziic cos w sworzen zeby sie razem z korba nie nagrzal za bardzo naciecie korby tez dobry patent tylko trzeba uwazac zeby tloka nie naciac przez przypadek

HONDA CIVIC Masa ukladu korbowo tlokowego

Wywazal ktos wal korbowody i wazyl tloki Wlasnie jestem na etapie skladania B16 przyszedl szlif 025 nowe tloki PCTX nowe panewki ACL RACE itp i chcialbym przed zlozeniem miec konkretny sprzet i stad pytanie Wywazal ktos albo wazyl cos takiego

HONDA CIVIC I Wymiana wału i układu korobowo -tłokowego.

Witam. Mam taki problem w del solce D16Z7 po ściągnięciu głowicy okazało się ze ktoś przerobił 2 śruby na 2 szpilki w bloku podjąłem decyzje o zmiany bloku kupiłem blok z D16Z9 i zastanawiam się czy można przerzucić wał i korby z tłokami do nowego bloku D16Z9 z bloku D16Z7 bez jakich kol wiek problemów i czy trzeba osiować cały układ czy można założyć nowe panewki i poerścienie bez jakich kol wiek zmartwień..... Pilnie potrzebuje pomocy...

Zamieszczone przez FireFly Witam. Mam taki problem w del solce D16Z7 po ściągnięciu głowicy okazało się ze ktoś przerobił 2 śruby na 2 szpilki w bloku podjąłem decyzje o zmiany bloku kupiłem blok z D16Z9 i zastanawiam się czy można przerzucić wał i korby z tłokami do nowego bloku D16Z9 z bloku D16Z7 bez jakich kol wiek problemów i czy trzeba osiować cały układ czy można założyć

właśnie tylko że te szpilki juz mają ponaciągane gwinty a nakrętki którymi była przykręcona głowica rozkruszyły się dlatego nie chcę kombinować tylko kupiłem blok z D16Z9 wiem że panewki prawdopodobnie nowe ale czy mogę przerzucić wał korbowody i tłoki z bloku D16Z7 do bloku D16Z9 bez jakich kolwiek problemów czy wynikną z tego jakieś komplikacje jeśli nie wyosiuje wału z korobowodami do tego bloku.

HONDA CIVIC V DRAG JDM D15B JDM by Szatan

civic EG3 by Szatan &8226 MODEL honda civic 1995 NOWA zdrowa buda bez reperaturek EG3 SILNIK &8226 BLOK D15B2 honowany wyrównana płaszczyzna &8226 WAŁ D15B (na korby D16) wyważany dynamicznie z sprzęgłem &8226 Panewki korbowodów TAIHO dokładnie spasowane &8226 Panewki wału NPR spasowane i lekko zmodyfikowane &8226 KORBY z ZC1 wypolerowane zrobiona owalizacja &8226 ARP Korbowodów &8226 głowica

HONDA CIVIC VI EK3 by ZEUS New SETUP Project CZARNULA TURBO

CAŁKOWITA PRZEBUDOWA PROJEKTU httpwww.civicklub.plforumshowth...highlightzeus SILNIK D16Y7Z64G63T BLOK SILNIKA D16Y7 Rozwiercanie honowanie cylindrów wygładzenie powierzchni styku bloku z głowicą oraz miską olejową ogólne czyszczenie i sprawdzanie drożności kanałów wodnycholejowych WAŁ KORBOWY Obróbka szczegółowe wywarzanie PANEWKI ACL RACING KORBOWODY B20 obróbka dodanie smarowania

HONDA CIVIC V EJ2 D15B Eaton M62 by Bashoo

honda civic EJ2 D15B Eaton M62 MODEL 94 EJ2 Coupe LSi 207000km przebiegu - honda kupiona prze zemnie w Lipcu 2010r SILNIK Był D15B7 Jest Głowica D15B - uszczelniacze zaworowe OEM honda - kable zapłonowe NGK OEM honda Niebieskie - Świece OEM NGK honda - Dotarte zawory - uszczelka głowicy OEM honda - regulowane kółko rozrządu VMS - separatorki kabli ala VMS - tłoki YCP Vitara - Korbowody Z1

HONDA CIVIC Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MAMBMC

Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przedewszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta podpinajac sie pod czyis temat to sie to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... mozna tu pisac jesli sie potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice tuningu i wszystkich rzeczach zwiazanych

Problem stuka sworzeń tłokowy w D16B2. Chcę wymienić tłok z korbowodem. Pierścienie przełożyć ze starego do nowego. Czy w poszukiwaniach drugiego tłoka z korbowodem wystarczy że dobiorę zgodnie z tą tabelą Czyli do mojego D16B2 powinien pasować z D16Y3 D16Y2 D16W3 D16W4 tłok od vtec różni się od non-vtec

Zamieszczone przez Bartko Problem stuka sworzeń tłokowy w D16B2. Chcę wymienić tłok z korbowodem. Pierścienie przełożyć ze starego do nowego. Czy w poszukiwaniach drugiego tłoka z korbowodem wystarczy że dobiorę zgodnie z tą tabelą Czyli do mojego D16B2 powinien pasować z D16Y3 D16Y2 D16W3 D16W4 tłok od vtec różni się od non-vtec Ta tabelka ma się nijak do doboru tłoka. tłok

HONDA CIVIC V B16A2 HB Honda Civic V

MODEL -Hatchback -1993 SILNIK B16A2 - Podstawowa obróbka głowicy - Pierścienie OEM - Panewki ACL Race - Świece NGK - Nowy pasek OEM - Nowa rolka OEM - Uszczelka pokrywy zaworów OEM - Uszczelki świec OEM - Uszczelniacze wałka OEM - Uszczelka aparatu zapłonowego OEM - Uszczelka pod głowicę OEM - Uszczelniacz wału od strony skrzyni OEM - Uszczelniacz wału od strony rozrządu OEM - Uszczelka

luz byl dobry wielokrotnie to mowilem skrzatiemu nawet skontaktowalem sie z mechanikiem a on potwierdzil 9 setek pasowania dla rozjasnienia sytuacji odkupilem silnik od kolegi blok glowica itd dzis rozebralem z ciekawosci i porobilem dobre fotki wedlug mnie a nie jestem specem ewidentnie przegrzanie panewek jedna korbowodowa to byla grubosci wlosa a reszta glownych byla tak przegrzana ze wszystkie

HONDA CIVIC V D15B2 VTEC - EG4 Red Hatch by airman

MODEL 1994 EG4 honda civic Hatchback LSi SILNIK Była seria. SETUP II - Odpalony 08.05.2014 - głowica VTEC D16Z6portingobróbka przylgni zaworowych - wałek rozrządu seria D16Z6 - kółko regulowane VMS Racing gunmetal OEM klin - uszczelniacze zaworowe OEM honda - nowie pierścienie tłokowe TP Japan - UPG D16Y8 - uszczelka miski olejowej OEM honda - panewki korbowodowe NPR - kolektor ssący D16W4Y8

HONDA CIVIC V Civic EG8 FERIO D16T by Autokuźnia.pl & Wystroimy.pl

Jako że sezon pomału się zaczyna a projekt jest już na ukończeniu postanowiłem opisać go tutaj MODEL honda civic EG8 D16 Turbo SILNIK -kute tłoki CP Pistons 76mm -kute korbowody Eagle -blockguard Golden Eagle -panewki ACL Race -śruby głowicy ARP -głowica D16Z6 -blok D16Y8 -zmodyfikowana pompa oleju -świece irydowe Denso IK24 -przewody zapłonowe Vision -uszczelki silnika OEM -wtryskiwacze

HONDA CIVIC V Czarne EJ2 d15b7--d16z6 by MAJU

Hania znana w Łodzi wśród klubowiczów. Kupiona została od jednego z forumowiczow. Poprzedni wlasciciel zrobil kawal roboty ale jak to Hania zawsze sie cos znajdzie zeby bardziej cieszylo oko i serce. MODEL 1996 coupe EJ2 Silnik 1 - D15B7 - świece NGK Platinum - dolot ze stożkiem SIMOTA - odgrodzenie stożka od komory silnika - doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka - przepustnica B16A2

HONDA CIVIC V Civic EG4 B16T by Majlo

Marka i Model honda civic eg4 rok 1992 Modyfikacje Silnika -Swap na b16a1 -kute tłoki CP -pierścienie CP -korbowody Eagle -panewki ACL Race -blockguard -uszczelka pod głowice Cometic -wszystkie uszczelki silnika ASO honda Układ Dolotowy - seryjny kolektor ssacy od b16a1 - uszczelka hondata - IC chyba od fiata - jakis stożek - orurowanie by Qowax Układ Wydechowy - Turbosprężarka Turbonetics

HONDA CIVIC VI EJ9 D16 Turbo 2000r

MODEL honda civic EJ9 D16 Turbo 2000r SILNIK -kute tłoki CP Pistons 76mm -kute korbowody Eagle -blockguard Golden Eagle -panewki ACL Race -śruby głowicy ARP -głowica D16Z6 -blok D16Y8 -zmodyfikowana pompa oleju -świece irydowe Denso IK24 -przewody zapłonowe Vision -uszczelki silnika OEM -wtryskiwacze 560cc -pompa paliwa Walbro -gruba chłodnica wody (eBay) -chłodnica oleju Mocal -podkładka

HONDA CIVIC V Honda civic EG3 H22 By JOZIN

Witam. Dzisiaj prezentuje wam moją Honde Sam auto robiłem od podstaw. Czyli blacharka lakierowaniewymiana instalacji el w całym aucieswap silnika itp Było Silnik 1.3 75HP JEST silnik -Blok-H22A2 -wałki rozrządu Accord Type R -tłoki H22A -Splanowana głowica i blok w celu podbicia CR. ok 121 Zmieniono -Panewki główne ACL DURAglide 780 JAPAN -Panewki Korbowodowe ACL Performance Engine JAPAN

HONDA CIVIC V coupe turbo D16Z9 by Mowad

Aktualizacja 13.05.2012 honda civic Coupe Ej1 seryjnie silnik D16Z9 125KM Porobione NA ZEWNATRZ biale kierunkowskazy przod i bok spoiler OEM hondy na klapie dokladka przedniego zderzaka z VTI lampy tyl red-white maska z laminatu oklejona folia 3M Carbon WEWNATRZ kierownica i galka zmiany biegow obszyta skora z przeszyciem czerwona nicia boczki drzwi z czarnym materialem przeszyte czerowna nicia

HONDA CIVIC VI Civic ej9 d14a4

MODEL honda civic EJ9 SILNIK D14A4 Plany - Swap D16Z6 ( w trakcie ) - Panewki ACL Race - Pierścienie tłokowe NPR - Szpilki ARP - Śruby stopek korbowodów ARP UKLAD DOLOTOWY wkładka K&N Plany - Turbo TD04HL-13T - IC 550x180x60 - Blow Off HKS Type - o rurowanie 55mm TIG UKLAD WYDECHOWY 2 na 1 przelocie M-Tech 50cm i końcowy M-tech oem look komorowy Plany - 2.5 na 1 przelocie 80mm końcowy przelotowy

HONDA CIVIC VI Ej9sed GreenPeace prawie seria by K&M

Gdyby ktoś tydzień temu powiedział mi że kupię Hondę chyba prędzej bym pociął się mokrym herbatnikiem niż chciał to zrobić po przygodach z moją byłą V hb z D16a9 znienawidziłem tą markę na potęgę. Szukałem następnego auta trochę czasu przymierzałem się do Galanta Stilo Abarth Leona fr Ibizy Cupry no i 200sxa. Aż pewnego razu znajomy tak dla jaj podesłał mi link do pewnego

HONDA CIVIC V Moja mała zabawka d16z6T

MODEL 94 EG4 3D SILNIK D16Z6T GARRET GT 28RS GŁOWICA po portingu zawory na trzy kąty polerowane kanały i poszerzane obrubka bloku szpilki głowicy ARP kute tłoki visseco kute korby Prism Sprężynki brian crower Panewki główne ACL Race 5M1957H honda civicCRX D Panewki korbowe ACL Race honda wałek rozrządu comps cams 2 prowadnice i uszczelniacze SUPERTECH uszczelka pod ssący jakaś

Zamieszczone przez KFAS Patrzę na to zdjęcie i mam pytanie czy dziurki w panewkach którymi ma być natryskiwany olej z korbowodu pasowały do korb Prism Bo u mnie nie pasowały trzeba było wywiercić 2 otworek w panewce żeby po złożeniu był natrysk na tłoki Chodzi mi o to httpimagizer.imageshack.usv2800...02683mjj.jpg Bo jak u Mnie nie pasowało to u Ciebie ktoś mógł nie zwrócić na to uwagi Teraz już jest zrobione tak jak ma być myślę ze będzie chodzić do końca świata hehe za pierwszym razem były złe segery dokładnie takie które po rozgrzaniu wpadły do miski olejowej i stało sie jak stało szkoda gadać No i stało się hania dotleniona na 1.3 bara strojenie jogal. Jakoś się odpycha teraz zaworek może i chinol ale dał sobie radę po zmianie sprężynki. Doładowanie 1.3 przy odcięciu spada na 1.2 teraz testujemy oby jak najdłużej Jest do zrobienia jeszcze parę rzeczy ale to już na spokojnie Takie tam z archiwum httprebelart.ultime.plhonda-civic-dragon-ball-z

HONDA CIVIC V EG8 Black&White

Cześć jestem Tomek i jestem nowy mam nadzieję że przyjmiecie mnie do swego grona Hondziarzy Jestem z okolic Rzeszowa i a oto mój pojazd MODEL honda civic Sedan 93r. SILNIK - D15B2 WYMIENIONE -Kable BOSCH -Świece NGK -Uszczelniacze na zaworach -Planowanie głowicy -Docierane zawory -Pierścienie na tłokach -Rozrząd kompletny (pompa wody itp) -Panewki korbowodowe -Sprzęgło EXEDY CLUTCH KIT

HONDA CIVIC V EG4 d15 VTEC (180KM) by Backyard (81saren)

MODEL honda civic 93 hatchback SILNIK Głowica d16z6 - głowica poprawiona przez 81saren ( Backyard Garage ) - wałek Comp Cams stage 2 - sprężynki talerzyki Brian Crower stage 2 - regulowane kółko rozrządu Blok d15b8 - tłoki d15 poprawiona przez 81saren ( Backyard Garage ) - wał d15 - śruby korbowodowe ARP UKŁAD DOLOTOWY - kolektor ssący skunk2 - CAI by ( Backyard Garage ) - stożek simota

HONDA CIVIC V Pro Civic D15....A1 JDM TURBO

Witam Chciałbym przedstawić wam mojego civica Silnik D15b2 z głowicą od d16a1 (taka modyfikacja gdyż średnica tłoków w obu silnikach jest taka sama lecz d15b2 ma mniejszy skok tłoka co działa pozytywnie ) Kute korbowody Eagle Kute tłoki JE Pistons odprężające Panewki ACL Race Uszczelka pod głowice Cometic Ostrzejsze wałki rozrządu Pasek rozrządu conti kevlar Kolektor wydechowy Baran

HONDA CIVIC V EH2 D16Z9 Racing Team JHM

honda zbudowana i wystrojona przez www.J H M.com.pl MODEL D15B8 1995r NH0 Hatch EH2 SILNIK - Swap D16z9 - Ostry wałek GMS Stage1 - Regulowane kółko rozrządu (chyba kopia AEM) - tłoki doprężające PM7 P29 z D16A9 - Sworznie tłoków OEM - Pierścienie NPR - Uszczelniacze zaworowe OEM - Uszczelka pod głowicę D16Y8 (3 warstwy) - Szpilki głowicy i śruby korbowodowe ARP - JHM Custom Gearbox

HONDA CIVIC remont d16z2 - decydujące starcie.. )

Przedstawiam dziś cz.3 mojego serialu o zdechłym garnku.. cz.2 patrz httpwww.civicklub.plfiviewtopic.phpt3521 Oto nadeszła wiekopomna chwila. Wyjeliśmy garnki ze zlewaka.. A oto stan inwentarza - 3 tłoki praktycznie nie ruszone.. jeden dziabnięty od góry - jutro jedzie do expertyzy.. - cylindry praktycznie nie ruszone. Nawet ten z dziabniętym tłokiem.. (minimalne rysy) - panewki główne jak

HONDA CIVIC D16Z6 Klekoczące Zawory kasowniki

Witam Właśnie zakończyłem transplantacje słupka w mojej ej2 Silnik który wstawiłem miał przebieg około 180tys. Aparat zapłonowy ustawiony w centralnej pozycji na razie nie ustawiony. Wszytko do tej pory działa ok auto przyzwoicie się zbiera martwi mnie jednak dobiegające z głowicy klekoczenie. Na biegu jałowym nic nie słychać klekotanie zaczyna się przy ok 2tys. obr. i przy niewielkim

Ale to są ceny za panewki korbowodowe i główne. Jeśli bym kupił tłoki od innego silnika także po panewce i wymienił u siebie ten w którym poszła panewka to było by git Czy honda dopuszczała do montażu tylko te korbowody których waga była taka sama czy trzeba selekcjonować według wag Jak ma się tolerancja otworu na panewkę tych korb do nowych panewek cyfry na korbach oznaczają tolerancje w zakresie od 0 do 0024 co 0006

HONDA CIVIC V EJ1 D16Z9 Cukiereczek

EJ1 D16Z9 By Mły Cukiereczek MODEL -Model civic EJ1 coupe -Rok 1995 -Kolor Harvard Blue Pearl (B-63P-3) SILNIK - Powiększone kanały w głowicy ssące i wydechowe Zrealizowane z planów - Wypolerowane kanały ssące i wydechowe Zrealizowane z planów - Doprężenie silnika z 9.21 do 10.391 - wyliczone przez kalkulator Zrealizowane z planów - Remont silnika na częściach &8226 Panewki korbowodowe

Pierścienie na tłoki tłoki w blok wał uzbrojony w panewki i korbowody też Zdjęcia z prac Założony wał Pierścienie na tłoki Panewki na korbowody Ściskanie pierścieni aby włożyć w blok Wkładanie w blok tłoki na miejscu Simeringi VICTOR REINZ Uszczelki ELRING Filtr oleju WIX Olej GM 10W-40 Dotarte zawory i gniazda. Pierwsza Fotka dotarte Druga niedotarte. Uszczelniacze zaworowe założone.

HONDA CIVIC V Eg6 b16a2 na 205 km

MODEL - 1992 EG6 Hatchback SILNIK - zrobione - B16A2 - tłoki PCT od civica TYPE R - walki rozrzadu Skunk2 Pro Series 2 - sprezynki Skunk2 Pro Series talerzyki Skunk 2 Pro Series tytanowe - reg. kolka rozrzadu Skunk2 Pro Series - aluminowa chlodnica - lekkie kolo pasowe - kapitalny remont silnika przy 200tys km - usztywnione poduchy klejem do szyb d - olej MOTUL 300V 10W40 - przewody chlodnicy SAMCO

CTR - obrobka glowicy - wywazone tloki i korbowody - walki rozrzadu Skunk2 Pro Series 2 - sprezynki i talerzyki Skunk2 Pro Series 2 - lekkie kolo pasowe - kapitalny remont silnika przy 200tys km - reg. kolka rozrzadu Skunk2 Pro Series UKLAD DOLOTOWY - Dolot PasswordJDM Carbon Fiber Power Chamber Intake - Przepustnica Skunk2 Pro Series 68mm - Kolektor ssacy Skunk2 Pro Series rozwiercony na 68mm - hondata

HONDA CIVIC V D16z6 by KFAS dotlenione 2 bary i jakoś to jedzie

D16z6 Sedan KFAS Wreszcie się zebrałem aby opisać Moją padakę zrobiłem nią już prawie 3 tyś km i jakoś się nie rozleciała więc opisuję jest to wspaniały wypasiony sedan którego nabyłem już chyba z 2 lata temu za 1800zł Silnik D16Z6 seryjnie 16 125ps142Nm chwilowo (bedzie kolejne strojenie bo sa jeszcze rezerwy w zapłonie i paliwie) 329ps445Nm doładowanie w piku 2 bary spadające

HONDA CIVIC I D15B - remont i dłubanina - czy jest sens

Witam Czego dotyczy temat - wielu wątpliwości odnośnie wspomnianego wyżej silnika D15B zakupionego przypadkiem jak i całego samochodu (6 gen HB) Skoro pojawił się samochodzik i fajnie jeździł po SWAPIE zacząłem troszkę grzebać i tak oto popełnione zostało poniższe - kolektor e-bay 4-2-1 z przelotem na 225 i końcowym pro-ex został wrzucony w sierpniu - lekkie koło Otoczak przy okazji

HONDA CIVIC VI 2000 km od zaaplikowania CERAMIZERa

Witam obiecałem że zdam relację jak moja żrąca olej hondzia zachowuje się po wlaniu dwóch dawek ceramizera. Żarła 1l1000 km wlałem dwie dawki jak proponował producent. Wszystko robiłem zgodnie z instrukcją itp. Od zaaplikowania minęło 2000 km. I co I nic Po prostu nie żre już tyle oleju bo przestałem ostro jeździć jak mi koleżanka jadąc za mną powiedziała że kopcę jak debil. A jak przypalę do czerwonej kreski to ile brała tyle bierze. Także duuuuupa..... Wiatrak

Bravo dla Wiatraka że po zakupieniu powiedział prawdę. Bo pewnie sporo ludzi by ściemniało że pomogło aby nie wyszło że kupili coś niepotrzebnego. Ja właśnie robie silnik. Miałem już ściągniętą głowicę i z dołu miskę i poluzowane te użebrowanie pod korbowodem ale korbowód i tłoki jeszcze nie ruszane. Postanowiłem że zaleje na noc naftą na tłoki a pod spód podłożyłem

HONDA CIVIC V Ej2 czarna coupetka

Witam wszystkich Pora przedstawic auto na forum. Auto posiadam od czerwca 2007 po miesiącu poszukiwan kupiłem tego civica. Jest to moje pierwsze auto MODEL 1994 Ej2 Silnik D15B7 - wrzesien 2011 kapitalny remont silnika - nowe uszczelniacze supertech - nowe zawory - planowanie głowicy - tłoki Arco nadwymiar 050 - szlif cylindrów 050 - pierscienie tłokowe Teikoku 050 - panewki korbowodowe nominał

HONDA CIVIC V D16Z9 EJ1 Black by Sovieto

MODEL 1995r EJ1 PRO-TEC D16Z9 SILNIK - D16Z9 z fabryki - olej Valvoline VR1 5W50 syntetyk - 23.06.2010 - wymiana rozrządu - pasek rozrządu GATES 104z - napinacz SKF - pompa wody GMB Japan - 15.07.2011 - remont silnika na najlepszych gratach przejście na syntetyk - uszczelniacze zaworowe OE honda - pierścienie tłokowe NPR - panewki główne i korbowodowe ACL RACE - uszczelka miski olejowej OE

HONDA CIVIC Honda CRX 1.6 16V - pomoc przy uturbieniu

Witam Zakupiłem kilka miesięcy temu Hondę CRX 1.6 16V buda ED9 silnik D16Z5. Od zakupu generalny remont całego samochodu. Wymienione zawieszenie tarcze hamulcowe klocki świece kable filtry. Wstawione rozpórki. Poniżej zdjęcie obecnie wyglądającego samochodu Po czasie zostały zmieniony kolektory wydechowe z serii B 4.2.1. a także dodany kolektor ssący Simota. Po tym zabiegu pojechaliśmy

Żeby to konkretnie uturbic przydało by sie wymienic tłoki i korbowody na kute kolektor dolotowy ssacy moze zostac łape od silnika by sie przydało wymienic na mocniejsza a zestawy turbo orurowaniaturbinakolektor wylotowy gumy intercooler i reszta do kazdego modelu hond znajdziesz na ebay.com turbo kit honda d16z5 czesci z ameryki tam sie lubują w zestawach do hani

HONDA CIVIC V EG9 b16a2 by podlez. W poszukiwaniu JDM-u i mocy )

MODEL 1994 EG9 SILNIK B16A2 Kute tłoki CP Piston 8150mm CR 981 Kute korby SCAT Panewki główne ACL Race Panewki korbowodowe ACL Race Uszczelka pod ssący P2R Wtryskiwacze Lucas 440ccm kable WN Vision 104mm gruba chłodnica aluminowa 50mm olej Millers CFS 10W50 UKLAD DOLOTOWY Kompresor JRSC Wspawane rdzenie Laminova 2szt Obieg wodny z dodatkową chłodnicą i pompą Bosch 800lmin. Stożaek AEM

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic tłok korbowód v

  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
  • Honda Civic V 1.3 tłok tłoki korbowód 1343ccm - Sosnowiec (39.99PLN)
  • HONDA CIVIC 1.6 16V VII TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBY - Ostrowiec Świętokrzyski (60.00PLN)
  • honda civic 1.3 16v JAJKO tłok tłoki korbowód - podkarpacie (34.99PLN)
  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi