części samochodowe nanodatex

honda civic tłok korbowód v

Samochody związane z zapytaniem honda civic tłok korbowód v

Pytania i odpowiedzi: honda civic tłok korbowód v

HONDA CIVIC wywalił korbowód

wczoraj moja hania wystawiła korbowód no i silnik za złom sie nadaje.mam tzn miałem D15B2 mam do kupienia taki sam za 650 zł moze cos doradzicie moze jakas zmiana na cos mocniejszego i jakie to sa zmiany [ Dodano Czw 19 Paź 2006 ] dodam ze ten silnik co moge kupic ma 160 tys km przejechane mysle ze to niewiele jak na hanie.jest to wersja jakas CITY moze wiecie co to jest

Panewka sie skonczyła zapewne] cos o tym wiemy...] podpore wału połamało(jest chyba ze stopu aluminiowego) Jesli jeszcze nie zdiałes miski to zrób to i zobacz jak to wygląda moze nie być tak tragicznie...Napewno 4 zawory do wymiany 2 ssące 2 wydechowe(spotkały sie z tłokiem) Nowy komplet panewekszlif wału ok .100-120 zł szlif bloku ok.100-150zł tłok z korbowodem - tłok sworzeń I

HONDA CIVIC Tłoki doprężające

Przegladałem forum i znalazłem pojecie tłoki nadwymiarowe i tłoki doprężające czy ktoś moze mi wytłumaczyć co to jest i jak to działa

Znam zasadę działanie tłoka więc rozumiem ze jeśli tłok przemieszcza się od DMP do GMP powoduje sprężenie dla każdego silnika inne więc jeśli w D13 załozono tłok PM7 (doprężający) to zgodnie ze specyfiką silnika jest to normalny tłok dla tego cylindra i głowicy i niczego nie dopręża bo powoduje normalną kompresję dla silnika D13 (13BAR) natomiast założenie takiego tłoka (PM3)

HONDA CIVIC tłoki z d13 w d15

witam mam tloki z d 13 i chciał bym je wsadzic do d15. wiem ze trzeba wymienic korbowody na te z d15 tylko jak to zrobic I to jest właśnie moje pytanie jak wyjąć sworznie tłokowe z d13 i z d15 żeby nic nie uszkodzic

dokladnie na you tube ostatnio znalazlem filmik jak skladali jakis silnik to grzali sama glowke korbowodu i sworzen wchodzil doslownie reka czyli wyjsc tez powinien w ten sposob tylko najlepiej bylo by wsadziic cos w sworzen zeby sie razem z korba nie nagrzal za bardzo naciecie korby tez dobry patent tylko trzeba uwazac zeby tloka nie naciac przez przypadek

HONDA CIVIC D16Y7 a benzyna jaka najlepiej

Czesc wszystkim tak sie zainteresowalem sprawa dotyczaca paliw 95 i 98. Jakie jest najlepsze paliwo do tego silnika czy 98 moze mu zaszkodzic ja przykladowo od kupna leje 98 i zadnych problemow nie mam ale sluchy mnie doszly ze najlepiej lac takie paliwo jakie zaleca producent naszych Hanek z konkretnymi silnikami. I tak sie zastanawiam czy moze nie szkodze swojemu silnikowi zalewajac go 98mka moze ktos mial jakies przygody z silnikiem po zalaniu innej benzynki niz wczesniej. Pozdrawiam

zaczerpniete z innego forum "Paliwo napędza silnik poprzez spalanie się mieszanki paliwowo-powietrznej w jego cylindrach. Spalanie to przebiega w bardzo krótkich cyklach. W trakcie każdego cyklu zmieszana wcześniej z powietrzem benzyna musi ulec możliwie jak najbardziej całkowitemu spaleniu z określoną (dużą) szybkością. Istotne jest aby zapłon nastąpił w wyniku iskry od świecy

HONDA CIVIC Kompresor

httpwww.rotrex.eu.com - co sadzicie o takich przerobkach silnika mam na mysli np opcje zwiekszenia mocy o polowe jakie sa zwiazane z tym przerobki (wzmocnienie elementow auta)

Zalety stosowania kompresora - niska temperatura powietrza doładowującego - możliwość stosowania nadciśnienia na małych RPM - duży ładunek przy stosunkowo małym ciśnieniu - proporcjonalny wzrost ciśnienia do obrotów silnika - mały wzrost obciążeń w układzie korbowo tłokowym - duża żywotność zestawu kompresora ( ok. 10 lat ) - możliwość stosowania bez modyfikacji mech. silnika

HONDA CIVIC Części

Siema czy ktoś mógłby napisać gdzie można kupić nowe części do hondy civic 1.6 vtec z silnikiem d16z6 chodzi mi o tłoki korbowody. Strona może być polska lub zagraniczna sam szukałem i ciężko znaleźć sklepy z takimi rzeczami.

HONDA CIVIC 1.4i 75KM D14A3

Witam (choc juz zdazylem to zrobic w odpowiednim dziale) Stalem cie posiadaczem Cifa 5D 1.4 z Niemiec. Auto jednak jest w wersji 75KM. Poradzcie mi jak w prosty sposob przywrocic mu oddech pelna piersia czyli 90KM edit zmienilem nazwe tematu - Furious

witam mam ten sam problem. Chcę kupić civica 1.4 5d z 96 który ma 75 KM. jeżeli będzie miał taką zwęzkę to czy usunięcie nie uszkodzi silnika Przecież jeżeli rzeczywiście potrzeba zmienić komp bo mieszanka będzie zbyt uboga to tym samym silniczek będzie się bardziej grzał. A tak na marginesie czy ktoś wie o ile można bezpiecznie podnieść moc w tym motorku bez wymiany wnętrzności

HONDA CIVIC dmucha z bagnetu

panowie znajomy mnie nastraszył bo wyciągnął bagnet to lekko dmuchało powietrze takie czyste bezbarwne nie zeby plulo olejem czy cos samo powietrze jak przygazowal to juz nie dmuchało. silnik od zmiany do zmiany nie bierze oleju plyn wporzadku olej czysty wiec martwic sie tym

Wiec tak jesli ci dmucha tylko lekko przy wyciagnetym bagnecie to nie masz sie czym martwic to normalne praca tlokow korbowodu ale jesli zacznie ci bagnet wysadzac to odma to wyczyszczenia masz kolo filtra oleju sie znajduje trzeba odkrecic i wyczyscic dojscie z kanalu

HONDA CIVIC dylemat z b18c4

witajcie mam takie male pytanie tutaj na forum kolega sprzedaje silnik b18c4 <sam słupek > za 600 ziko no i mam ochote go wziasc i zamontowac w moim ej9 dodam ze ten silnik pali olej i wymaga kompleksowej renowacji jak dla mnie w sumie i dobrze bo mysle o zakuciu go. Tylko mam pytanie jak bedzie z dostepnoscia podzespolow najbardziej meczy mnie ta elektryka czyli wiazki co myslicie czy warto

Za te pieniądze to ciekawa pomysł tym bardziej że chcesz go zakuć. Szlifujesz cylindry wkładasz nadwymiarowe kute tłoki korbowody panewki głowica do remontu uszczelki uszczelniacze i masz nowy silniczek.

HONDA CIVIC Jak wyprasować sworznie tłokowe

Witam tak jak w temacie jak wyprasować sworznie tłokowe Czytałem że to nie jest takie łatwe i nie którym tłoki pękały gdzieś czytałem że w trakcie składania mocno schładzamy sworzeń a korbowód nagrzewamy do 300 stopni. A jak postempować w trakcie demontażu sworznia z korbowodu aby nie uszkodzić tłoka oraz korbowodu Proszę o porady i podpowiedzi bo szukałem w manualu i nie znalazłem

można wsadzić tłok do bardzo gorącej wody na parę minut a sworzeń powinien być tak spasowany że będzie się obracać z minimalnym luzem w korbowodzie (chyba że ma być odwrotnie) należy wbijać z użyciem kawałka drewna no i oczywiście żeby tłok nie leżał na złomie tylko na gładkim podłożu

nie wiem jak w innych autach ale w hondzie sworzen w główce korbowodu ma pasowanie bardzo ciasne a obraca sie w tłoku takie rzeczy robi sie w sprecjalnych zakładach bo muszą miec stępel i matryce zeby tłok sie nie odkształcił i robi sie to na gorąco a taki rzeczy jak lanie paliwa w tłok to w ciągnikach sie robił i to nie nowych jak ktos nie wierzy jak mocno siedzi sworzen w korbie to prosze

Oj siedzi i to sztywno rozbieralem zajechane d15 na zlom i bez diaxa nie dalem rady odczepic tloka od korbowodu. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

No ja myśle że będzie trzeba przy wyprasowywaniu nagrzać wszystko sworzeń oraz główkę korbowodu dopasować coś aby dobrze przylegało do boku tłoka i wyciskać na prasie tylko przed wyciskaniem jeszcze w środek sworznia psikną bym zamrażaczem i dopiero zaczynał wyciskać czyli według praw fizyki korbowód powinien się rozszerzyć a sworzeń schłodzony od środka powinien się skurczyć

HONDA CIVIC VI 2000 km od zaaplikowania CERAMIZERa

Witam obiecałem że zdam relację jak moja żrąca olej hondzia zachowuje się po wlaniu dwóch dawek ceramizera. Żarła 1l1000 km wlałem dwie dawki jak proponował producent. Wszystko robiłem zgodnie z instrukcją itp. Od zaaplikowania minęło 2000 km. I co I nic Po prostu nie żre już tyle oleju bo przestałem ostro jeździć jak mi koleżanka jadąc za mną powiedziała że kopcę jak debil.

Bravo dla Wiatraka że po zakupieniu powiedział prawdę. Bo pewnie sporo ludzi by ściemniało że pomogło aby nie wyszło że kupili coś niepotrzebnego. Ja właśnie robie silnik. Miałem już ściągniętą głowicę i z dołu miskę i poluzowane te użebrowanie pod korbowodem ale korbowód i tłoki jeszcze nie ruszane. Postanowiłem że zaleje na noc naftą na tłoki a pod spód podłożyłem

HONDA CIVIC I spasowanie tłoków i zdejmowanie wału.. mity czy prawda..

Witam ponownie. Niedawno opowiadałem jak to zdechł mi jeden garnek w trasie. Na szczęście wróciłem do chaty o własnych siłach głowicyhttpwww.civicklub.plfiviewtopic.phpt3182 Po zdjęciu głowicy okazało się że ułamał się kawałek zaworu - stąd brak ciśnienia itd. (zdjęcia pokażę później) a oderwany kawałek wciąl się między cylinder a tłok. Zeszlifowało go ale na szczęsie

co do tego zdejmowania wału zeby wyjac tłok to jest nie prawda wał zostaje na miejscu zdejmujesz tylko podpore wału zeby było lepsze dojscie do srób mocujacych mostki korbowodów odkrecasz korbowód (2 nakretki) i po sprawie

HONDA CIVIC Korbowody b18c4 w b18c6

Witam czy są różnice między korbowodami z b18c6 a tymi z b18c6 Mam uszkodzony wał i korbowód w itrze i chciałbym założyć wał korbowody z b18c4 tłoki z b18c6

HONDA CIVIC d15b2 ugięty korbowód przez paliwo

witam kumpel kupil d15b2 jakos sie na obroty nie bardzo chciala wkrecac i sie mulila troszke jego pierwsze auto mowil cos ze duzo pali jak na 1.5 pewnego dnia zaczela sie bardzo dziwnie zachowywac grzac sie itp... po zdjeciu glowicy okazalo sie ze gdy pierwszy i czwarty tlok jest w górze pierwszy jest ok 1cm nizej po wyjeciu korbowodu okazalo sie ze jest ugięty. Kupilismy silnik z anglika jednak

HONDA CIVIC Charczenie silnika...

2005.05.30 Witam Wiem ze tytul postu brzmi dziwnie ale jakos nie potrafilem tego inaczej opisac. W czym sprawa... Otoz zauwazylem ze jak dodaje powoli gazu w mojej Hondzie to czuje w zakresie obrotow 2-3 tys. cos jakby "charczniecie"pierdzenie. Slysze to wtedy jak dodaje gazu powoli i dodaje tak wolno zeby to uslyszec. W czasie normalnego wciskania w czasie jazdy tego nie slychac lub bardzo

Moim zdaniem dałeś d... Jak sie ma rozebrany do tego stopnia silnik to trzeba robić już wszystko jak sie nie jest pewnym przyczyny usterki. Moim zdaniem fachowcy mieli troche racji ale czy do końca Powinieneś był zrobić od razu porządek z tulejkami korbowodowymi (od strony tłoka) i obejżeć też miejsce pracy sforznia korbowodu w tłoku nie mówiąc już o tym że trzeba było cały dół

HONDA CIVIC szklanki

Kiedy siedze w samchodzie to slysze klekot dieasla a kiedy podniose maske i stoje przed autem to nic nie slychac. Pojechalem do mechanika i powiezialal ze silnik pracuje dobrze i nie slcyhac zeby zawory byly do regulacji. Tak ze nie wiem co jest grane juz... ale jeszcze sie dowiedzialem ze to moga byc jakies szklanki bo to sie robi jak smaochod dlugo stoii i obajwy sa wlasnie takie jakby klepal dieasel czy to jest powazneJAk mozna to usunac

mam takie pukanie w d15b2 ale tylko na zimnym po rozgrzaniu wszystko milknie. teraz kiedy jest trochę cieplej na zewnątrz ten klekot jest miej słyszalny. mój mech kiedyś mi o tym opowiadał chodzi o to "chyba" że jak ktoś dawał przed tobą Hani w kość na zimnym szczególnie zimą to coś ciekawego dzieje się z układem korbowodowo-tłokowym (czyli gdzieś na dole) i tak właśnie

HONDA CIVIC V Stuki na zimnym silniku czy to wał D15B7 3d 5 gen

Wymienilem panewki głowne i korbowodowe kontrolka oleju juz sie nie zapala po uru chokmieniu silnika jak to mialem wczesniej jednak na zimnym wciaz stuka przez dwie trzy minuty az sie troche rozgrzeje. Czy powodem tego moze byc chropowatosc walu korbowego Bo panewki byly mocno wystukane...

Zamieszczone przez kpopis1 Wyjmowalem kolejno przewody wysokiego napiecia i okazalo sie ze po wyjeciu przewodu z trzeciego cylindra przestalo stukac. mogłeś w ten sposób zabić cewkę zapłonową idea a jak już to zrobiłeś i przestało pukać czyli tłok nie był pchany wybuchem mieszanki czyli gdzieś jest luz na tym właśnie cylindrze w sensie luz korbowód-tłok tak jak pisze Lcfr albo dalej coś z panewką korbowodową

HONDA CIVIC D16Z6 Klekoczące Zawory kasowniki

Witam Właśnie zakończyłem transplantacje słupka w mojej ej2 Silnik który wstawiłem miał przebieg około 180tys. Aparat zapłonowy ustawiony w centralnej pozycji na razie nie ustawiony. Wszytko do tej pory działa ok auto przyzwoicie się zbiera martwi mnie jednak dobiegające z głowicy klekoczenie. Na biegu jałowym nic nie słychać klekotanie zaczyna się przy ok 2tys. obr. i przy niewielkim

Silnik wyniósł mnie 500zł. Więc remont wydaj mi się ma sens. korbowód nominał mam ofertę za 200zł panewki korbowodowe oem 115zł. Pytanie tylko jak sprawdzić i czy mogą zostać stare korby i panewki główne. ew. ile wyniosą korby czy całe tłoki z panewkami głównymi.

Ale to są ceny za panewki korbowodowe i główne. Jeśli bym kupił tłoki od innego silnika także po panewce i wymienił u siebie ten w którym poszła panewka to było by git Czy honda dopuszczała do montażu tylko te korbowody których waga była taka sama czy trzeba selekcjonować według wag Jak ma się tolerancja otworu na panewkę tych korb do nowych panewek cyfry na korbach oznaczają tolerancje w zakresie od 0 do 0024 co 0006

HONDA CIVIC blok D16Y8 z głowicą Z6

witam mam pytanie na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.. czy bez przeszkód można założyć głowice Z6 do bloku od D16Y8 i do tego zestawu włożyć na doprężenie tłoki np z D13B2 bo mam możliwość zakupu dołu silnika.. mój dół D16Z6 raczej niedługo siądzie i szukam alternatywy.. pozdr

Zamieszczone przez danio13 ile straci mocy jeśli zostawie tłoki Y8 a tłoki z D16Z6 podejdą na wał od Y8 ew. na korby.. Co do mocy to ciężko powiedzieć.tłoki z korbowodami Z6 bez problemu podejdą na wał Y8 czy też same tłoki na korby.

HONDA CIVIC Remont silnika - depresyjne wątpliwości

Witam ogólnie ogarniam temat remontu silnika a mianowicie dołu bo góra splanowana od d16z6. Mianowicie im bardziej się zagłębiam w temat ( nie mam mechanicznej szkoły) tym mam bardziej depresyjny nastrój. Czyli zaczynamy jeśli tłoki są ok nie są zatarte to przy progu na cylindrze albo jakimś uszkodzeniu i tak należy wymienić koszta. Jeśli panewki są uszkodzone a tym bardziej wał

HONDA CIVIC D14A3 Stuka na zimnym ocb

Witam jestem tu nowy wiec z góry sorki jeśli coś poprzekręcam Mianowicie mam taki problem iż z rana po przestanej nocy z okolic silnika słychać dziwne klekotanie (tak jak by diesel ) po klekocze tak z 30 sec. i przestaje potem nie daje o sobie znać ani na niskich obrotach ani na wysokich w ogóle się już nie pojawia nawet jak auto postoi i z 5 godzin bez uruchamiania to tego nie słychać

Witam.. mam w sumie od 2 lat ten sam problem..owe klepanie pojawilo sie jakies 75 tys km temu (silnik D13B2)...wyraznie slyszalne na zimnym silniku zaraz po odpaleniu slyszalne glosniej gdy zwiekszy sie obciazenie...prawie zanika po nagrzaniu sie silnika ale przy przechodzeniu przez zakres tak od 25-3 tys obr przy srednim obciazeniu slychac takie ciche terkotanie (najwyrazniej podczas lekkiego przyspieszania

HONDA CIVIC Masa ukladu korbowo tlokowego

Wywazal ktos wal korbowody i wazyl tloki Wlasnie jestem na etapie skladania B16 przyszedl szlif 025 nowe tloki PCTX nowe panewki ACL RACE itp i chcialbym przed zlozeniem miec konkretny sprzet i stad pytanie Wywazal ktos albo wazyl cos takiego

HONDA CIVIC Różna kompresja .. czy mnie czeka remont

hej mam pytanko.. ostanio zmierzyłem ciśnienie w mojej haniii i na kazdym cylindrze ma rozne cienie pierwszy 11 drugi 10 trzeci 11 czwarty 9 .. nie wiem bo sie nie zam az tak dobrze ale o chyba nie wrozy nic dobrego. tymbardzej ze mi chlipije dosyc sporo oleju.. czyli objawy silnika do remontu.. natomiast fakt ze ma dosyc dobre przyspieszenie (przynajmniej tak mi sie wydaje) powoduje watpilwosci co do tego silnika.. powiedzcie co tu jest grane..

Zamieszczone przez KamiloV90 nio a mozna wymienić same pierścionki bez tłoków i szlif cylindra.. a uszczelniacze to czego dokładnie bo sie zabradzo nie orientuje .. Szlif i tłoki robisz tylko jak tłokicylindry nie trzymają wymiarów. Wtedy robisz szlif kupujesz nadwymiarowe tłoki i nadwymiarowe pierścienie. A to przy naprawde zajechanym silniku dopiero możliwe. Wymieniasz uszczelniacze

HONDA CIVIC remont d16z2 - decydujące starcie.. )

Przedstawiam dziś cz.3 mojego serialu o zdechłym garnku.. cz.2 patrz httpwww.civicklub.plfiviewtopic.phpt3521 Oto nadeszła wiekopomna chwila. Wyjeliśmy garnki ze zlewaka.. A oto stan inwentarza - 3 tłoki praktycznie nie ruszone.. jeden "dziabnięty" od góry - jutro jedzie do "expertyzy".. - cylindry praktycznie nie ruszone. Nawet ten z dziabniętym tłokiem.. (minimalne rysy)

HONDA CIVIC B18C4 bierze olej

Witajcie Stałem sie szczęsliwym posiadaczem hanki aerodecka b18c4 ogolnie jestem bardzo zadowolony z samochodziku. Ostanio jednak zauwazylem dosyc spore zuzycie oleju wychodzi 2 litry na 3 tys km. Nie oszczedzam bryki to fakt ale czy takie zuzycie oleju jest wpozadku czy juz mam szykować kase na jakis remont Byłbym wdzieczny za jakaś porade

Zamieszczone przez redbull998 przybliżone koszty remontu b18c4 ... zależy na jakich klamotach ale 3-4 tys to minimum z robocizną a i tak różnie to bywa po remoncie. Jak dużo bierze oleju to niestety ale kłania sie owalizacja tłoków czyli nowe tłoki obróbka bloku potem dojdzie płaszczyzna bloku co też sie często zdarza. Teoretycznie warto zrobić remont niż kupić drugi silnik bo prawda

HONDA CIVIC I Wymiana wału i układu korobowo -tłokowego.

Witam. Mam taki problem w del solce D16Z7 po ściągnięciu głowicy okazało się ze ktoś przerobił 2 śruby na 2 szpilki w bloku podjąłem decyzje o zmiany bloku kupiłem blok z D16Z9 i zastanawiam się czy można przerzucić wał i korby z tłokami do nowego bloku D16Z9 z bloku D16Z7 bez jakich kol wiek problemów i czy trzeba osiować cały układ czy można założyć nowe panewki i poerścienie bez jakich kol wiek zmartwień..... Pilnie potrzebuje pomocy...

Zamieszczone przez FireFly Witam. Mam taki problem w del solce D16Z7 po ściągnięciu głowicy okazało się ze ktoś przerobił 2 śruby na 2 szpilki w bloku podjąłem decyzje o zmiany bloku kupiłem blok z D16Z9 i zastanawiam się czy można przerzucić wał i korby z tłokami do nowego bloku D16Z9 z bloku D16Z7 bez jakich kol wiek problemów i czy trzeba osiować cały układ czy można założyć

właśnie tylko że te szpilki juz mają ponaciągane gwinty a nakrętki którymi była przykręcona głowica rozkruszyły się dlatego nie chcę kombinować tylko kupiłem blok z D16Z9 wiem że panewki prawdopodobnie nowe ale czy mogę przerzucić wał korbowody i tłoki z bloku D16Z7 do bloku D16Z9 bez jakich kolwiek problemów czy wynikną z tego jakieś komplikacje jeśli nie wyosiuje wału z korobowodami do tego bloku.

HONDA CIVIC remont silnika

Witam forumowiczow bardzo serdecznie i znowu prosze o pomoc i porady. Mianowicie sprawa jest taka ze moja hondka bierze olej. Nie wiem dokladnie jakie ilosci ale duzo. Bylem na hamowni w zastecu na puszkina i wyszlo 104 KM i 133 nM. Strasznie kopcila na niebiesko wiec panowie sprawdzili kompresje. 134 cylinder maja po 101 a drugi niestety 55 do 6. Panowie powiedzieli ze do wymiany uszczelniacze zaworowe

a ja mam takie pytanko jakbym robił remoncik uszczelniaczy pierscieni uszczelki głowiecy i itp wymianna i do tego bym wymienił tłoki na takie co robią większa kompresje to na co musiałbym zważać autko nie będzie robione pod turbo tylko myślalem o zmianie tłoków. przy takiej zmianie trzba co jeszce wymienić korbowody panewki to na pewno ale co jeszce lepsza uszczelka głowicy

Zamieszczone przez Misiekemeryt160 szlif wału plus panewki nowe docieranie zaworów nowe uszcelki wąłu korbowego oraz wałka rozrządu nowe płyny silnikowe. wału w Hondzie sie nie szlifuje dlatego że utwardzana jest tylko wierzchnia warstwa panewki jak najbardziej przy remoncie można wymienić ale nie zawsze wymagają wymiany Zamieszczone przez zabas a ja mam takie pytanko jakbym

HONDA CIVIC V zmiana głowicy z 13 na 15 (1992-1995)

Napewno to już bylo ale mam pytanie... Czy mając Honde civic 13 16v EG3 mozna załozyc glowice od 15 (90KM) z tych samych roczników czyli 1992-1995 Powód glowica moje jest peknieta (jest po tescie cisnieniowym) Licze na wasza pomoc i konkretna odp. Pozdrawiam

Zamieszczone przez jogal A nie dałoby się po prostu do tej głowicy dołożyć też pompkę elektryczną też od d15b2 Marzy mi się zrobienie d13b7 bo już chyba d13z6 chyba by się nie dało. Albo czy można chociaż do głowicy 1.3 włożyć wałek od d15b7 i jakoś zrobić tą krzywkę na pompkę paliwa Ma ktoś może zdjęcia wałków z 1.3 i 1.5 oj Ty jakies fantazje tu tworzysz..... na

HONDA CIVIC d16z2 - co to za wynalazek

Witam. W moim cifie 90 d16z2 wyzionął ducha jeden z cylindrów.. 150km od domu.. .. na szczęście wróciłem na 3-ch.. Jednak prawdziwy problem zaczął się gdy zacząłem szukać drugiego motorka.. i tu niespodzianka albo nie ma albo cena zaporowa typu 2000.. itd. wszystkich innych na pęczki.. i tu moje pytanie potrzebny mi tylko goły silnik. Jaki inny blok może mi współpracować z moim

Niby myślałem o remoncie ale kilku ludków (czyt. mechaników) stwierdziło że jak już brał tyle "oleum" mrgreen to do wymiany wszystkie pierścionki a jak dziura w tłoku lub urwany korbowód to i tłok do wymiany razem z zaworami bo napewno pogięte. Przy okazji nie omieszkali nadmienić że jak się takie żeczy wymienia (tłoki pierścionki i zawory) to powinno się wszystkie.. przy

HONDA CIVIC civic coupe 1.6 sohc zatarty silnik

witam forumowiczow mam duzy problem mianowicie zamienilem 3dni temu mojego fokusa na honde civic z silnikiem 1.6 sohc i podczas podrozy do domu (200km) zaczely mi klekotac panewki zjechalem na 1szy cpn i zobaczylem ze nie ma w nim grama oleju zanim kupilem olej przygazowalem go jeszcze przepustnica zeby zobaczyc co tak klekocze bo myslalem ze to moze byc jeszcze lozysko od sprzegla(w sprawach silnikowych

witam tez miałem podobny przypadek w d14a4kupiłem auto ktoś wcześniej żałował olejuna początku coś cichutko klekotało ale przez głośny wydech nie było tak tego słychaćmyślałem ze to przez rozregulowane zaworyale później zaczęło strasznie głośno klekotać po ściągnięciu miski i odkręceniu korby okazało się ze panewka się obróciła na korbowodzie tłoka i wal porysowałapodejrzewam

HONDA CIVIC padnięty d15b7 ale mam d13b2 czy składać Pomocy

Witam wszystkich od jakiegoś czasu jeżdżę hondami najpierw miałem d13b2 i mam ją nadal ale teraz mam też ej2 d15b7. Coupeta miała robiony remont głowicy nowe panewki i zawory i pompe wody ale dołu nie no i stała jakieś 7 miesięcy od tygodnia po uruchomieniu nią jeżdzę i się okazało że bierze olej no i strasznie kopci w dodatku od wczoraj zaczeło się jeszcze wycie skrzyni biegów.

Chłopaki mam tu dziwne wrażenie że nie wiecie jak te silniki są zbudowane. po pierwsze słupek d13 i d15 to to samo różnica jest tylko w tym co jest na dole czyli dłuższe korbowody i tu nie jestem pewny ale tez wał korbowodowy. Czyli reasumując przekładka blok d13 głowa d15b7 jeśli chcesz doprężyć to możesz zostawić tłoki z d13 oczywiście skrzynia z d13 i jak piszesz sprzęgło

HONDA CIVIC [POMAGAMY] Wielki słownik pojęć technicznych

Witam serdecznie Na różnych forach już widziałem takie tematy ale na naszym jeszcze nie.. A więc Piszemy tłumaczenia różnych narzędziczęściterminów po angielsku które niekoniecznie mają zastosowanie w dosłonym tłumaczeniu. Sądzę że taki słownik przyda się każdemu oczywiście o ile każdy doda coś od siebie Zasada działania prosta Ja zaczynam podając listę terminów które

Zamieszczone przez taz666 Korbowody- Pistons Zawór VTEC - VTEC Valve (ogólnie zawór - valve ale chyba nie tyczy się zaworów w głowicy) Głowica - Head () Header () Czujnik - Sensor (jest wiele czujników np. water temperature sensor to czujnik temperatury wody) Cap- Pokrywka zakrętka np. oil cap - zakrętka w lewu oleju Małe sprostowanie Korbowody - Piston Rods tłoki - Pistons Głowica - Cylinder Head

HONDA CIVIC Wał z b18c4 > b16a2

Witam. Czy wał z panewkami od b18c4 pasuje do b16a2 Pomocy

do bloku tak ale jak zalozysz korbowody z b16 lub b18 to tłoki beda troche wystawac. botrzebujesz korbowody krótsze niż te z b18c4.

HONDA CIVIC Duży pobór oleju

Witam Od 2 tygodni posiadam Hanie VI 1999 1.6 i mam tylko jeden duzy problem "Olej" Otoz mieszkam w Holandi i 2 tygodnie temu wymienilem Olej w PL Mobil 10w40 przyjechalem 1100km do Nl i Oleju na bagnecie jest minimalnie ... jestem bardzo zadowolony z Silnika i z jego dynamiki wiec [wymiana nie wchodzi w gre jak czytalem w innych postach] emm mam zamiar zainwestowac w naprawe i pytanko

Mój poprzedni silnik D14A8 wcinał około 1-2l 1000km. Okazało się że przemieliło jeden z pierścieni dodatkowo na reszcie tłoków były one zapieczone już nie mówię o przytartych panewkach W jego miejsce wskoczył D16Y7 który od razu został poddany małemu remontowi. Oto spis rzeczy które zostały wymienione - spisane z faktury Pierścienie tłokowe kpl. STD - 275zł Panewki główne

HONDA CIVIC Honda CRX 1.6 16V - pomoc przy uturbieniu

Witam Zakupiłem kilka miesięcy temu Hondę CRX 1.6 16V buda ED9 silnik D16Z5. Od zakupu generalny remont całego samochodu. Wymienione zawieszenie tarcze hamulcowe klocki świece kable filtry. Wstawione rozpórki. Poniżej zdjęcie obecnie wyglądającego samochodu Po czasie zostały zmieniony kolektory wydechowe z serii B 4.2.1. a także dodany kolektor ssący Simota. Po tym zabiegu pojechaliśmy

Żeby to konkretnie uturbic przydało by sie wymienic tłoki i korbowody na kute kolektor dolotowy ssacy moze zostac łape od silnika by sie przydało wymienic na mocniejsza a zestawy turbo orurowaniaturbinakolektor wylotowy gumy intercooler i reszta do kazdego modelu hond znajdziesz na ebay.com turbo kit honda d16z5 czesci z ameryki tam sie lubują w zestawach do hani

HONDA CIVIC Płyn chłodniczy Ubywa w znacznych ilościach.

Nie odsyłajcie do szukajki iż przeczytałem praktycznie wszystkie opinie ale dalej nie jestem pewnie tego wszystkiego. u mnie wygląda to tak wleje do zbiorniczka płyn na max przejechałem 8 km silnik sie zagrzał wiatrak sie włączył temp utrzymywała sie mniej niż połowa w chłodnicy jest płynu max po otwarciu korka. Po odczekaniu nocy w zbiorniczku jest płynu na minim. I właśnie nie wiem

no to sobie za długo nie pojeździłem od ostatniego opisania mojego problemu dziś chciałem autko odpalić ale jedno cyknięcie i silnik nie kręci wg mnie przez uszczelke do cylindra nalało sie płynu chłodniczego i tłok nie miał go jak wypompować ale po chwili odpaliła najpierw na jeden chyba cylinder potem sie przedmuchala reszta i zaczeła chodzić normalnie. Po przejechaniu może 5km

HONDA CIVIC Zaślepiona Odma

Witam Krótko silnik D15B2. Mam go od niedawna. Trochę duzo palił zrobiłem reset i jest lepiej ale nie idealnie. Dzis miałem trochę czasu więc skoczyłem do garazu i odkryłem taki czar Widać zaślepioną odmę zaznaczyłem rurkę do której jest przymocowana inna wieksza która prowadzi donikąd Jest ucięta zostało jej jakies 15 cm. Pytanie Czy to jest problem Czy się nie przejmować

ok przyznaje się to kiepska pomoc... próbowałem znaleźć jakiekolwiek wytłumaczenie czym jest w ogóle odma przez analogie medyczną i ww. artykuł. znalazłem jeszcze taki tekst "Odma jest to rura(średnicy do 1 cm) którą odprowadza sie cisnienie i gazy (być moze też miesznake paliwową) z komory korbowodowej czyli tam gdzie jest wał poniewaz jak wiadomo w związku z tym ze pierscienie

HONDA CIVIC Klepia LMA w glowicy jak powinny sie zachowywac

Zrobilem remont silnika D16Z9 (nowe tloki panewki korbowody kute w glowicy byly zmienione uszczelniacze). I od pierwszego odpalenia chodzi jak diesel httppl.youtube.comwatchvc6WH4i0RfdA Juz na innych forach rozwazalismy opcje luznych tlokow itd ale ominmy temat calego dolu bo bylem u przeroznych mechanikow i wszyscy mowia ze klepanie slychac z glowicy. Zawory sa wyergulowane (sprawdzalem ze 3 razy)

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic tłok korbowód v

  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
  • Honda Civic V 1.3 tłok tłoki korbowód 1343ccm - Sosnowiec (39.99PLN)
  • HONDA CIVIC 1.6 16V VII TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBY - Ostrowiec Świętokrzyski (60.00PLN)
  • honda civic 1.3 16v JAJKO tłok tłoki korbowód - podkarpacie (34.99PLN)
  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)
  • TŁOK TŁOKI KORBOWÓD KORBOWODY HONDA CIVIC 1.5 16V - Świętochłowice (49.99PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi