części samochodowe nanodatex

honda civic kolo walka rozrzadu

Samochody związane z zapytaniem honda civic kolo walka rozrzadu

Pytania i odpowiedzi: honda civic kolo walka rozrzadu

HONDA CIVIC I Moment dokrecania wałka rozrzadu i klawiatury EG33

Witam mam problem po sciagnieciu klawiatury i walka rozrzadu nie wiem jakim momentem dokrecic walek rozrzadu z klawiatura . civic 1.3 16v EG33 1993rok. Prosze o szybka pomoc Kolega Lcfr podal ze jest to 37 nm a wiec kolego Lcfr dziekuje za podpowiedz ukrecily sie 3 nowe orginale sruby. I powiem jeszcze ze jestes typowym amatorem a o mechnice samochodowej nie masz zielonego pojecia. Nie dlaczego Cie

rozrzadu nie wiem jakim momentem dokrecic walek rozrzadu z klawiatura . civic 1.3 16v EG33 1993rok. Prosze o szybka pomoc Kolega Lcfr podal ze jest to 37 nm a wiec kolego Lcfr dziekuje za podpowiedz ukrecily sie 3 nowe orginale sruby. I powiem jeszcze ze jestes typowym amatorem a o mechnice samochodowej nie masz zielonego pojecia. Nie dlaczego Cie posluchalem Przecież mogłem zadzwonic do ASO honda.

HONDA CIVIC Zmiana wałka rozrządu d13b2

Witajcie. Mam pytanie czy wałek od d16z2 podejdzie do głowicy z d13b2 (oczywiście z zaślepką na mechaniczną pompę paliwa). Czy do takiego setupu można bezproblemowo założyć elektryczną pompkę paliwa na 02 bara i podłączyć tak żeby działała od momentu przekręcenia kluczyka (podania napięcia na np. rozrusznik) do zgaszenia silnika Z góry dzięki za odpowiedzi. Pzdr Łukasz.

Panowie po zmianie wałka na Z2 ustawiłem zapłon w taki sposób że miałem lampę w której regulowane są stopnie. Ustawiłem wyprzedzenie na 16 stopni i strzelałem na koło pasowe. Ustawiłem tak że ta pojedyńcza kreska na kole pasowym zgrała się ze znakiem na obudowie paska rozrządu. I teraz pytanie autko górą jedzie super ale do 4 tyś. to jest porażka I teraz nie wiem czy źle ustawiłem zapłon czy po prostu tak ma być...

Weź ustaw sobie tak nic nie przestawiaj na lampie ustaw na 0 i strzelaj na koło pasowe następnie ustaw zapłon takżebyś przez celownik widział tą środkową kreskę z tych 3 obok siebie bo teraz to masz zapłon ustawiony na 0 stopni a powinien być wyprzedzony o 16 stopni .

Czekajcie bo już zaczynam się gubićć. Podczas ustawiania rozrządu koło pasowe miałem ustawione kreską oznaczającą GMP równo ze znakami na obudowie rozrządu. Kółko rozrządu ustawiłem tak żeby była mijanka na zaworach. Po założeniu paska wyszło o jeden ząbek opóźniony w stosunku do seryjnego rozrządu. I teraz zapłon mam ustawiony tak że jak na lampie mam przekręcone na 22

Odświeżę swój temat. Po raz kolejny walczyłem z rozrządem P I mam dylemat. Ustawiłem koło pasowe na TDC i teraz kwestia tego czy wałek od d16z2 mam ustawić tak jak w instrukcji jest dla silników d13 d15 na boczną płaszczyznę głowicy czy tak jak dla silnika d16z2 na kreskę na godzinie 7. Proszę o odpowiedzi. Znalazłem jeden temat ale nie było tam jednoznacznie powiedziane w jaki sposób

Zobacz Koła rozrządu do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC silnik d15b7 wałek od z2 jakie koło rozrządu do tego

witam tak jak w temaciesilnik d15b7 wałek od z2 jakie koło rozrządu do tego oprócz regulowanego czytałem gdzies ze od y7 bądz y8 pasuje do tego wałka dzięki z góry za info..

HONDA CIVIC wymiana wałka rozrządu

szukałęm w archiwum ale nie znalazłęm. Chce do głowicy D15B2 wsadzić wałek od D16Z2 ale nie chce przy tym zdejmować głowicy z silnika. Jest to wykonalne i jak sie do tego zabrac POZDRO

Buahahaha Jak to Ci zaworki powpadaja do cylindrów He he chopie nic nie bój Nie wyciągsz przeciesh spreżyn zaworowych tylko klawiature. Odkręcaj śruby klawiatury (to są chyba 12 - ki) Musisz to robić równomiernie (nie odkręcaj każdej śrubki do końca tylko każdą po trochu) Jak to zrobisz to klawiature poprostu podniesiesz do góry uważaj na uszczelki odpowiadające za szczelność kanału

młotkiem nie odważyłbym sie mam specjalistyczny przyrządzik juz ale myślałęm ze bedzie na tyle kolorowo ze zawór opadnie troche w łeske i ze dam rade spiąć spowrotem zawory... a tak...bede musiał pozyczyć kompresor

HONDA CIVIC IV co to za 4 znaki na kole od wałka rozrządu

Witam Mam civica 96r. EJ9 silnik 1.4 d14a3 Na wałku rozrządu na kole są 4 znaki jeden przy drugim. Czy to znaczy że mogę ustwić sobie rozrząd w którejś z tych pozycji Pozdrawiam.

Heh. To fajnych masz mechaników. Ja wczoraj ciotce zmieniałem rozrząd z książką w ręku i wyszło mi doskonale jak na debiut. Tam na kole masz przecież znaki do ustawienia. Jeśli mechanik nie miał o tym pojęcia to jakaś pomyłka. Jak stwierdziłeś że auto się zmuliło to ten kretyn jak napinacz dokręcał to przestawił rozrząd i tego nie skorygował.Pewnie nawet na kole nie zaznaczył

HONDA CIVIC Wymiana rozrzadu

Wczoraj chcialem wymienic rozrzad Rozebralem górna oslone paska i patrze ze pasek bardzo luzno zalozony mowie ok pewnie sie poluzowal ale jak chcialem ustawic GMP na pasowym to okazalo sie ze na zebatym walka rozrzadu nie zgrywaja sie znajki (UP wcale nie bylo na górze tylko troce pod skosem a znaki te kreski trzy byly przesuniete o ok 1-2 cm od tych to byly na tylnej oslonie paska) W sam naprawiam

Zamieszczone przez uniu1 Jeżeli chodzi o znaki poziome na kole wałka to one muszą być ustawione równolegle do krawędzi głowicy (która jest lekko pochylona w strone przodu) a nie równolegle jak to jest w poziomicy. To jest częsta przyczyna żle ustawionego rozrządu To to ja wiem i dlatego ustawiam kolo zebate rozrzadu tak aby ta trzecia dolna linia na kole zgadzala sie z tym znakiem na obudowie

HONDA CIVIC Ustawienie Koła pasowego przy ustawianiu rozrządu

Witam. Jestem na etapie wymiany rozrządu. wszystko ustawiłem tak jak było ustawione. silnik pracował idealnie. Jednak coś mnie zastanawia. O ile koło wałka rozrządu było ustawione na znaki tak koło na wale korbowym już nie. Zgodnie z tą stroną httpwww.civic5g.pdg.plsilnik.phpartreg_rozrzad na kole pasowym są dwie kreski. Oczywiście u mnie są dwie i trzy ale wygląda to tak że te dwie

HONDA CIVIC Panowie proszę o naprowadzenie D15B2 ustawienie rozrządu

witam jak mam ustawić wał korbowy koło zębate wału korbowego ustawić na znak który jest na pompie oleju czy też ustawić koło pasowe wału korbowego na znak który jest umieszczony na dolnej obudowie rozrządu Bo w instrukcji angieslkiej przedztawione są dwie wyżej wymienione możliwości i nie wiem którą zastosować do D15B2 bo koło zębate wałka rozrządu wiem jak ustawić tzn UP do

Zamieszczone przez monley witam jak mam ustawić wał korbowy koło zębate wału korbowego ustawić na znak który jest na pompie oleju czy też ustawić koło pasowe wału korbowego na znak który jest umieszczony na dolnej obudowie rozrządu Bo w instrukcji angieslkiej przedztawione są dwie wyżej wymienione możliwości i nie wiem którą zastosować do D15B2 bo koło zębate wałka rozrządu

HONDA CIVIC Urwany klin koła na wałku rozrządu

Cześć mam Honde V gen z silnikiem d15b7. ostatnio zrobiłem minime na d16z6. Pojeździłem na tym setupie 1 dzień i auto zgasło. Paliło z trudem i obroty max do 3000. jak się okazało uwaliło klinek w kole wałka rozrządu. Koło było z z6. Zamontowałem inne koło z d16a6 pochodziło 10 sek i znowu urwało klina. mechanik powiedział że minimalnie przesunął się rozrząd. Jaka może być

HONDA CIVIC Ustawianie kół rozrządu D14A2 - pilnie prosze o pomoc.

Witam. Krótko - bo na chwilę wyrwałem sie z garażu. Przytrafiła mi się dzisiaj nieprzyjemna rzecz - przeskoczył pasek rozrządu na szczescie obyło sie bez szkód w głowicy. Mam teraz problem - ustawiłem koła wg. manuali którymi dysponuję ( nie są to do D14 tylko do D15 D16 B16 ) i znalazłem rózne info na ten temat - jedno ze ustawiamy górne koło znaki równo z płaszczyzną głowicy

HONDA CIVIC Ustawianie rozrządu D13B2 B7 a spalanie

Jak ustawić rozrząd w D13B2 B7 Na znaki jak w manualu dla silnika D15B2B7 Mam wałek z D15B2B7 w silniku D13B7. Wymieniałem niedawno rozrząd i pasek został tak samo założony jak był poprzednio według manuala dla silnika D15B2 B7. Dalej walczę z za wysokim spalaniem. Ostatnio dowiedziałem się od kolegi że w swoim D13B2 tez miał taki problem i pomogło przestawienie rozrządu o jeden

Tak ustaw tak jak w manualu. Co do przestawienia o ząbek to możesz śmiało zmieniać o 1 nic sie nie stanie. Ja zmianiałem nawet o dwa tylko pamiętaj żeby zawsze sprawdzić ręcznie .tj. zrobic conajmniej 1 obót wałka rozrządu czyli conajmniej dwa obroty wałem głownym. najlepiej jest przykręcić koło pasowe na śrubę i kluczem nasadowym obracać przeciwnie do wskazówek zegara. albo włączyć

HONDA CIVIC I zmiana ustawienia rozrządu i zapłonu na znaki fabryczne

Oddałem auto do zmiany rozrządu (D15B7). Po rozebraniu okazało sie ze ktoś sobie zrobił swoje znaki na kole i pasek był ustawiony o jeden ząb inaczej niż znaki fabryczne. Ja tak jezdziłem 2500km a poprzedni właściciel pewnie nawet nie miał pojęcia ze tak mu pasek ktoś założył i silnikowi nic z tego powodu chyba złego sie nei działo. Mechanik chyba niepotrzebnie też bawił sie tez

panowie po minime B7Z6 ustawiłem rozrząd na znaki tak jak ma być w Z6 czyli dół - znak na kółku rozrządu ze znakiemstrzałką na bloku (godzina 2)( martwy punkt) góra - up do góry ale nie idealnie a na godzinie 7 znak na kole wałka na muszkę na obudowie teraz nie wiem dokładnie jak ustawić zapłon mam lampę stroboskopową i co po zrobieniu zworki ustawić na lampie 16 kresek i oświetlać

Zamieszczone przez Łuki81 panowie po minime B7Z6 ustawiłem rozrząd na znaki tak jak ma być w Z6 czyli dół - znak na kółku rozrządu ze znakiemstrzałką na bloku (godzina 2)( martwy punkt) góra - up do góry ale nie idealnie a na godzinie 7 znak na kole wałka na muszkę na obudowie teraz nie wiem dokładnie jak ustawić zapłon mam lampę stroboskopową i co po zrobieniu zworki ustawić na

HONDA CIVIC Problem z ustawieniem rozrządu- zajrzyjcie jeżeli macie chwilę )

Witam Otóż mam taki problem ostatnio postanowiłem sobie zmienić rozrząd w aucie bo to już była najwyższa pora na niego ze względu na brak funduszy postanowiłem to zrobić sam. I wszystko szło w miarę bez problemów wymieniłem pompę wody napinacz i pasek. Ustawiłem koło pasowe w pozycji gmb równo cechę(kreskę) z punktem odniesienia na osłonie kółko wałka rozrządu zostało ustawione

HONDA CIVIC pasek rozrządu

znając życie pytanie pewnie do Furious aloha mam silnik d14a3 pasek rozrządu ma 103 ząbki a po wymianie głowicy na y7 która to ma pasek 107 ząbkowy to jaki pasek przyniesie mi ta hybryda kurde nie wiem hinczyk

hm myslałem ze takie rzeczy wie tylko Furious jeszcze nie załozyłem ale juz niedługo to w takim razie koło pasowe wałka rozrzadu 14 a 16y7 powinno miec tyle samo trybików

Zamieszczone przez skolopendra to w takim razie koło pasowe wałka rozrzadu 14 a 16y7 powinno miec tyle samo trybików tak

HONDA CIVIC przeciekający korek na wałku rozrządu DOHC

witam mam problem z przeciekającym korkiem w B serii chodzi o zaślepkę wałka rozrządu znaqjdująca sie koło aparatu zapłonowego cały czas mi się poci . już próbowałem uszczelniać na wszystkie sposoby i wszystko na krótką metę. chodzi o cześć nr 8 może ktoś ma jakiś patent lub wymiar oringu bo w serwisie jest razem z plastikowym korkiem.

HONDA CIVIC Ustawienie rozrzadu - jaki luz na pasku

Witam ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim d14a8. Mam pytanie jak wygląda sprawa naciągu paska a dokładniej chodzi mi o to ze zrobiłem tak jak w manualu czyli zgrałem znaki na głowicy i wale założyłem pasek i znaki nadal sie zgadzały - pokręciłem pare obrotów w lewo i jest ok ale wystarczy ze przekręcę w prawo czyli zgodnie z ruchem wskazówek i czuje taki luz na wale i kolo najpierw

HONDA CIVIC PROBLEM - NIE MOŻNA USTAWI ROZRZĄDU

Witam serdecznie Mam dość poważny problem i nie zdołałem znaleźć odpowiedzi w internecie więc zdecydowałem się opisać go tu na łamach forum w nadziei że ktoś się spotkał z czymś podobnym i jest w stanie pomóc. Może opiszę całą sytuację - być może pomoże to w dochodzeniu przyczyn. Otóż jakieś 8 mies. temu nabyłem swoją drugą w życiu civic 1.5 D15b2. Już przed kupnem

witam mam identyczny problem... tylko ze pasek i rolke wymienialem sam. Otóż nie ma szans zeby na ustawic rozrzad na znakach Jesli ustawie kolo walka rozrzadu tak jak ma byc to na kole pasowym walu korbowego mam od znaku jakies 1 - 15 cm Jak kupowalem pasek to niby podawalem wszystkie dane silnika i modelu i niby to mial byc ten pasek Dodam ze przy sciaganiu starego zauwazylem ze tez nie byl idealnie ustawiony. A klin w kole pasowym jest o co w trym chodzi Pomozcie

HONDA CIVIC Popisciło sie kolo pasowe d16z6 WTF

Czolem Panowie - 1 raz w zyciu mialem taki numer. Jestem wyczulony na dzwieki jakie wydobywaja sie z auta i uslyszalem wczoraj podczas upalania na miescie niepokojace stukanie po otwarciu maski i dokladnym rozeznaniu zauwazylem ze bije kolo pasowe. zgasem silnik zalozylem na nie klucz do normalnie lekko zaczalem je dokrecac Szok Nie zdazylo mi zie nigdy wczesniej cos takiego dzis podjade i dowale go

Ogólnie jest tak że takiego czegoś się pneumatycznie zasilanym kluczem nie dokręca chyba że wstępnie później trzeba znacznie większej siły... Kolejną sprawą jest to że masz koło pasowe wałka rozrządu dociskane właśnie kołem pasowym przez podkładkę dystansowo-prowadzącą jazda na luźnym kole pasowym prowadzi do uszkodzenia klina co w skrajnie granicznych przypadkach prowadzi

HONDA CIVIC po wymianie rozrzadu ...lipa

Wymienilem rozrzad wyregulowali mi zawory i silnik inaczej pracuje spala ze 2-3 litry wiecej i nie moge nawet 180kmh pojechac bylem po raz drugi w tym warsztacie sprawdzali czy nie przesuniety jest pasek itd ale wszystko ok. Co moglo sie stac ewentualnie czy mozna tam cos zle zlozyc ze tak sie dzieje Wszystko robilem w warsztacie w ktorym robili to juz na pewno dziesiatki razy i to wlasnie w hondach.

Zamieszczone przez lakazS Najpierw autko do góry. Ściąg kolo. Odkręć sobie pompę wspomagania śruby napinające alternator i sprężarkę klimy. Ściągasz pokrywę zaworów potem łatwo poodkręcasz śruby od obudowy Radze wyciągnąć dobie rurkę od bagnetu. Wyskakuje z uszczelki. W tym momencie sprawdziłbym sobie czy dasz rade odkręcić śrubę od koła pasowego. Jeśli będzie problem

HONDA CIVIC Jak dojść do rozrządu

Mam pytanie. Chcę wymienić pasek rozrządu i napinacz w d15b7. Znalazłem na forum że wystarczy wypiąć wspomaganie i dojście jest. W sobotę zaczęło się rozbieranie i okazało się że nie jest tak łatwo. Wspomaganie zostało wypięte pasek klinowy też ale żeby zdjąć tą plastikową obudowę trzeba ściągnąć pokrywę zaworów. Obudowa jest dwuczęściowa i chyba koło pasowe też trzeba

Najpierw autko do góry. Ściąg kolo. Odkręć sobie pompę wspomagania śruby napinające alternator i sprężarkę klimy. Ściągasz pokrywę zaworów potem łatwo poodkręcasz śruby od obudowy Radze wyciągnąć dobie rurkę od bagnetu. Wyskakuje z uszczelki. W tym momencie sprawdziłbym sobie czy dasz rade odkręcić śrubę od koła pasowego. Jeśli będzie problem podjedz do warsztatu niech

HONDA CIVIC Samodzielna wymiana rozrządu

Witam Chciałbym w nowo kupionym samochodzie wymienić rozrząd. Na wstępie chciałbym się upewnić żę części które mam na oku są dobrej jakości. Czytałem trochę na forum i jeżeli nic się nie zmieniło to byłbym skłonny kupić komplet na tej aukcji httpallegro.plrozrzad-kpl-pompa-...392062001.html Pas rozrządu MITSUBOSHI Napinacz KOYO Pompa wody AISIN Co do samego procesu wymiany to

Zamiast klucza dopasuj nakrętke ktora będzie pasowac do kola pasowego do nakretki dospawać jakis grubszy plaskownik i juz masz blokade kola co do różnic ty masz jeden walek a b serii 2 co za tym idzie u ciebie sprawa ustawienia walka prostsza. Sama wymiana nie jest trudna najgożej odkrecić kolo pasowe potem juz z górki przed odpaleniem sprawdz dokladnie znaki bo przy napinaniu paska może się coś przesunąć.

HONDA CIVIC V D15B2 VTEC - EG4 Red Hatch by airman

MODEL 1994 EG4 honda civic Hatchback LSi SILNIK Była seria. SETUP II - Odpalony 08.05.2014 - głowica VTEC D16Z6portingobróbka przylgni zaworowych - wałek rozrządu seria D16Z6 - kółko regulowane VMS Racing gunmetal OEM klin - uszczelniacze zaworowe OEM honda - nowie pierścienie tłokowe TP Japan - UPG D16Y8 - uszczelka miski olejowej OEM honda - panewki korbowodowe NPR - kolektor ssący D16W4Y8

HONDA CIVIC V EG4 B16A1S9B by Greg001k

MODEL EG4 B16A1 - 1993 rok (przebieg silnika ok. 136.500 km przed remontem) przebieg budy ok 254.000km) SILNIKI 1. D15B2 DPFI - Zdrowa seria 90KM 2. D15B2 MPFI (D16Z6) - ok 120KM 3. B16A1 S9B - 1633KM (17.05.2014) Olej B-seria 1. Mobil1 10W40 OEM filtr (pierwsze 1500km) 2. Motul 8100X-cess 5W40 OEM filtr (ok 9000km) 3. Valvoline VR1 Racing 5W50 Hamp Shortie (ok 6000km) 4. Valvoline VR1 Racing 5W50

HONDA CIVIC V EG4 D15 VTEC Frost White

Witam od niedawna stałem się posiadaczem tej oto Hondy Auto zostało zakupione od użytkownika Ferio. Będę kontynuował jej historię na forum honda civic EG4 1995 3D SILNIK D15 VTEC (MiniMe Z6) - Podstawowa obróbka głowicy - Pierścienie NPR - Panewki ACL - Kable VISION - Świece NGK Iridium - Nowy pasek Mitsuboshi - Nowa rolka NSK - Magnetic screw Simota - Uszczelniacze w głowicy OEM - Uszczelka

HONDA CIVIC V EJ2 B16A2B gregor

Model honda civic Coupe EJ2 1995 2010 kolor Taffeta White (NH-578) Silnik nr 1 D16Z6 -OEM pierscienie tlokowe -OEM uszczelaniacze zaworowe -OEM uszczelki waly korbowego(dwie strony) -OEM uszczelki miski i pokrywy -OEM nowy wałek rozrzadu -OEM uszczelka pod glowice -OEM uszczelka pod ssak -OEM szpilki glowicy -Nowy pasek rozrzadu i napinacz -Panewki ACL nominal -Planowana glowica -Dotarte zawory

HONDA CIVIC V Honda CiviC EG3 by hold Monster Stodoła

honda civic HB V gen. 1.3 16V Oto moja honda jest moim drugim samochodem pierwsza była Laguna I ale to była totalna pomyłka. Po miesięcznych poszukiwaniach znalazłem moją wybrankę Honde w stanie w miarę dobrym i w przystępnej cenie szału nie ma bo i w kiepskim wyposażeniu ale jak to mówią EG3 jest dobrą bazą do modyfikacji i wymiany wszystkich części na nowe leprze MODEL honda civic

HONDA CIVIC D13B2 mpfi (na D13B7) - co jeszcze może być potrzebne

Kontynuując cykl tematów (jeśli dwa to cykl). po zrobieniu MPFI u mnie i kolegi (And84) a także później MINIME u mnie przyszedł czas na ciekawsze wyzwanie jakim było zrobienie MPFI w wozie który ma silnik z gaźnikiem. Podobnie jak w przypadku pierwszego MPFI zacząłem od wyszukania tego co jest potrzebne oraz tego co jest potrzebne a nikt o tym nie napisał. Tutaj także znalazło się kilka

HONDA CIVIC V EG4 Mini Me by kubczak

MODEL 1992 HB SILNIK D15B2 - MPFI (05.12r.) -Mini me Z6 (11.12r.) Plany -ostry wałek rozrządu comp cams 59300 (w drodze) regulowane kółko rozrządu (czeka na wałek) UKLAD DOLOTOWY -Parówa Simota UKLAD WYDECHOWY - 4-2-1 - brak katalizatora - nierdzewka 2 robiona na giętarce - 2 tłumiki środkowe - końcowy komorowy ELEKTRONIKA - komp p28 - shift light 7200 - odcinka 7600 - procedura startowa

plany z tym kolorem chyba umiera- zostaje czerwony najszybszy lekki przestój w relacji ale cały czas jest walka miesiąc temu zacząłem przejście na MPFI z osprzętem od b7- zabawy przy tym co nie miara D nastawiałem się że w 2 dni uwine sie z kumplem ale rzeczywistość znów wymierzyła tzw. mukę... krzesłem... w twarz do dziś fura nie dycha... ogólnie wyszedłem z założenia że całą

HONDA CIVIC V Civic EG9 FERIO Home Made LS(non-Vtec)

...Proszę o komentarze związane tylko z autem... MODEL -honda civic EG9 FERIO SILNIK B18B -OEM pierścienie tłokowe -OEM uszczelniacze zaworowe -OEM uszczelki walu korbowego(dwie strony) -OEM uszczelki miski i pokrywy -OEM uszczelka pod głowice -OEM uszczelka pod ssak -OEM uszczelka pod wydech -OEM zaślepka wałka rozrządu -ARP szpilki głowicy i korb -Panewki ACL -Wtryskiwacze 345cc -Przepustnica

HONDA CIVIC VI D14Z2 EJ9 (HB) Kanarek SWAP B18C4 w końcu przełamane 200KM D

MODEL 2000 r. hatchback EJ9 3d SILNIK seria D14Z2 - SWAP na B18C4 po kompletnym remoncie kapitalnym i wymianie wszystkich uszczelek performance kolektor dolotowy SKUNK 2 PRO Series uszczelka termiczna pod kolektor dolotowy hondaTA przepustnica BLOX 68mm głowica po portingu kanałów dolotowych i wydechowych szpilki głowicy ARP wałki Buddy Club Stage III kółka rozrządu regulowane Buddy Club podwójne

HONDA CIVIC V eg3 d15y7 kompresor

SILNIK D13b2- swap na D15b7 kapitalny silnika-blok d15bhonowany zabielona góra mikropolerka wału panewki ACL pierścienie NPR uszczelniacze zaworowe OEM honda kapitalny remont głowicy(D16y7) splanowanie o 03mm. polerka kanałów regulowane kółko rozrzadu Vision pasek mitschubochi rolka SKF uszczelniacze wału i wałka rozrządu NOK uszczelka pod głowice metalowa od D16y8 OEM honda inne uszczelki

HONDA CIVIC V Ej2 czarna coupetka

Witam wszystkich Pora przedstawic auto na forum. Auto posiadam od czerwca 2007 po miesiącu poszukiwan kupiłem tego civica. Jest to moje pierwsze auto MODEL 1994 Ej2 Silnik D15B7 - wrzesien 2011 kapitalny remont silnika - nowe uszczelniacze supertech - nowe zawory - planowanie głowicy - tłoki Arco nadwymiar 050 - szlif cylindrów 050 - pierscienie tłokowe Teikoku 050 - panewki korbowodowe nominał

HONDA CIVIC V EG3 D13B2 ---- D13B7 by PAWELEKHONDA

honda civic V gen ROK 1992 PRZEBIEG ok 200.000km nie wiem dokładnie koloR czerwony SILNIK 1.d13b2 1.3 16V 75KM - seria ( gaźnik zastapił setup 2 2.d13b7 1.3 16V Około 100-105KM 3.d15z6 1.5 15V Około 130-140 KM w trakcie PLANY -zdjęcie blokady drugiej przepustnicy zrobione -wstawienie jakiegos wałka rozrządu itp zrobione wpadł od 1.4 -zdejecie blokad takich jak sitko zweżka itp zrobione

HONDA CIVIC V EG4 D15B2B7 Czerwona Diablica by headone

honda civic EG4 D15B2 1991 3D SILNIK - D15B2B7 - wałek D16Z2 - regulowane kółko Vision - ssak D16Z6 - przepustnica H22A - olej Valvoline VR1 Racing 5w50 - strojenie Remont przy przebiegu 235732 km - OEM uszczelniacze zaworów - OEM uszczelka pokrywy zaworów - OEM uszczelniacz wałka rozrządu - OEM uszczelka świec - OEM uszczelka głowicy D16Y8 - OEM uszczelka przepustnicy - OEM uszczelka ssaka

HONDA CIVIC V EJ2 D15B7 by Lelenbp)

Witam. Wiem że mojej coupe do JDM-u trochę daleko ale staram się jak mogę by choć trochę przypominała ten styl. Hanie mam od 2 lat przyjechała z Niemiec jako seria i starałem się i by dawał mi uśmiech na mordce z jazdy. A więc MODEL honda civic Coupe 1.5 l 1995r. EJ2 SILNIK Było D15B7 16v 1.5 benz. Obecnie D15 VTEC (MiniMe Z6) - Podstawowa obróbka głowicy - Pierścienie NPR - Panewki

HONDA CIVIC V EG3 D13b2 by Plush

Model honda civic EG3 1993 r. Karoseria - Czerwona Plany - podświetlane ambery - done - reparatury - dokładka przedniego zderzaka od VTi - Długa lotka - done - czarne wloty w zderzaku - done - pełen detailing nadwozia - done - czarne loga [H] - done - odmalowanie listw dachowych i wyszczyszczenie syfu z lakieru w ich okolicach - done Silnik D13b2 - seria Plany - wałek z D14a1 - done - uszczelka

HONDA CIVIC (niby) przestawiony rozrząd

Witajcie mam problem z rozrządem który odkryłem wczoraj trochę przypadkowo. Moje auto to civic coupe z silnikiem d15b7. Musialem wymienić simmering na wale korbowymod strony rozrządu. Po probach dokładnego ustawienia GMP okazało się że jest to do konca niemożliwe...mianowicie ustawilem po znakach na kole pasowym ale niestety na kole wałka rozrządu jest tak jakby było o poł ząbka no

HONDA CIVIC V D13b2 HB - Turkusowy Szerszen by Sckape

MODEL 1994 HB 3D SILNIK D13b2 - głowica Z6 (VTEC) - porting głowicy od strony wydechu - kable zaplonowe NGK - niebieskie - świece NGK irydium - regulowane koło rozrządu - zalany olejem motul 8100 - filtr oleju hamp - podstawka pod filtr - nibieska - podstawka pod dodatkowy czujnik temperatury wody - wkładki z polimeru usztywniające poduszki silnika UKLAD DOLOTOWY - gruba uszczelka termoizolacyjna

Kilka rzeczy sie zmnieniło przez ostatni miesiąc - wymieniłem olej silnikowy na syntetyk motul 8100 - wymieniłem filtr oleju na hampa - wymieniłem olej w skrzyni biegów ma hondowski mtf-3 - wymieniłem filtr paliwa - tu to zupe w starym miałem - wymienilem uszczelke od połosi w skrzyni biegów - którą sam sobie zresztą rozwaliłem - wymieniłem uszczelniacz wałka rozrzadu - wymieniłem uszczelki świec w obudowiie głowicy - wymieniłem uszczelke pod pokrywą głowicy - wymieniłem uszczelkę głowicy na tą od D16y8 - wymieniłem koło od wałka rozrządu na regulowne - rozwierciłem i spasowałem z głowicą kolektor dolotowy - kompletnie przerobiłem (zdemolowałem ) gaznik - splanowałem głowice o 08mm poprawiłem w niej kanały dolotowe i wylotowe wyczyściłem z osadów i dotarłem na nowo zaworygniazda i je ustawiłem - wyczyściłem tłoki z osadów i cylindry - na tyle ile mogłem bez ich rozbierania - wstawiłem kolektor wylotowy 4-2-1 ebuy-owy - ale poprawilem spasowanie uszczelki i owinąłem tasma termoizolacyjną - wywaliłem katalizator i na jego miejsce podszedł decat (poprostu rura) tez owinieta tasma termoizolaczyjną - wczoraj niespodziewanie przed czasem dotarło pewne zamówienie Dzis tak na szybko tylko wrzuciłem bez skrecania czegokolwiek tak zechy choc zobaczyc jak wygląda. Wiem ze wiekszości pewnie sie nie spodoba - bo nie seria bo nie amberki - ale.. szczerze... wbijam w to - własnie takie chciałem i mi sie w hu.. podobają Zresztą lipa by była gdyby wszystkie civic-i wyglądały tak samo.. myśle ze muj szerszeń wygląda teraz na bardziej zadziornego

HONDA CIVIC V Honda Coupe B16 SiR-T

MODEL honda civic Coupe Pro-Tec 1995r. SILNIK - B16A2 DOHC VTEC. - korby Eagle. - tłoki Wiseco. - panewki ACL. - pierścienie Wiseco. - szpilki głowicy ARP. - chłodnica oleju Mocal. - podkładka z termostatem Mocal. - olej silnikowy 300V Motul. - oil catch tank. - wtryskiwacze 560cc z EVO 9. - pompa paliwa Walbro. - akumulator Panasonic. - kable zapłonowe NGK. - świece zimne NGK. - map sensor

świec -uszczelka pod miskę olejową -uszczelka kolektora ssącego -uszczelki VTECa -uszczelki IACV -zaślepka wałka wydechowego -uszczelniacze wału korbowego -uszczelniacz wałka rozrządu -uszczelka przepustnicy -oring aparatu zapłonowego -oring catchcana -pasek Mitsuboshi -pompa wody Nissan -napinacz Koyo -filtr oleju -olej Valvoline 15w40 (na docierkę) -olej Motul 300V 15w50 (docelowy) honda

HONDA CIVIC Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MAMBMC

Od jakiegoś czasu takie tematy widze na działach technicznych na różnych forach i sie sprawdzaja. Przedewszystkim jest mniej spamu w tematach o konkretnej rzeczy.... bo gdy ktos sie o cos pyta podpinajac sie pod czyis temat to sie to wrzuca do tego tematu. Sens tematu polega na tym... mozna tu pisac jesli sie potrzebuje szybkiej konkretnej odpowiedzi o mechanice tuningu i wszystkich rzeczach zwiazanych

już nie zacznij od przeczyszczenia stycznika w drzwiach wykręć dziudzik i przeczyść papierem styki itp potem pomyślimy jak dalej nie będzie działać Zamieszczone przez rafano W końcu udało się zdemontować termostat. Mimo gotowania cały czas jest w takiej pozycji jak ten oznaczony na obrazku jako nowy. Czyli w tej pozycji jest zamknięty i powoduje gotowanie się silnika httpwww.civic5g.pdg.plfotywym_termter_4.jpg

HONDA CIVIC V EG9 b16a2 by podlez. W poszukiwaniu JDM-u i mocy )

MODEL 1994 EG9 SILNIK B16A2 Kute tłoki CP Piston 8150mm CR 981 Kute korby SCAT Panewki główne ACL Race Panewki korbowodowe ACL Race Uszczelka pod ssący P2R Wtryskiwacze Lucas 440ccm kable WN Vision 104mm gruba chłodnica aluminowa 50mm olej Millers CFS 10W50 UKLAD DOLOTOWY Kompresor JRSC Wspawane rdzenie Laminova 2szt Obieg wodny z dodatkową chłodnicą i pompą Bosch 800lmin. Stożaek AEM

HONDA CIVIC V EG4 D15B2Z6 VTEC stage 2 sweet dreadi

Hej w końcu nadszedł czas na mój wątek Jak większość z Was wie Padlinkę kupiłam od Tomieka. Poprzedni wątek samochodu httpwww.civicklub.plforumshowth...stage-2-Tomiek Samochód idealnie spełnia moje wymagania dzięki temu że Tomek niesamowicie o niego dbał - kupiłam dokładnie taki egzemplarz jaki chciałam. Ponieważ autko nie ma służyć do codziennego zajeżdżania sporo czasu spędza

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic kolo walka rozrzadu

  • KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU HONDA CIVIC 1.3 12V EV2 - sosnowiec (49.00PLN)
  • HONDA CIVIC 01-05 KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU 1.4 1.6 - Banino (69.00PLN)
  • HONDA CIVIC 1.7 CTDI 05 100KM kolo walka rozrzadu - Kielce (90.00PLN)
  • CZUJNIK WAŁKA ROZRZADU HONDA CIVIC VIII UFO 1.8 - Koło (98.00PLN)
  • KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU HONDA CIVIC 1.3 12V EV2 - sosnowiec (49.00PLN)
  • HONDA CIVIC 01-05 KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU 1.4 1.6 - Banino (69.00PLN)
  • HONDA CIVIC 1.7 CTDI 05 100KM kolo walka rozrzadu - Kielce (90.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi