części samochodowe nanodatex

honda civic kolo walka rozrzadu

Samochody związane z zapytaniem honda civic kolo walka rozrzadu

Pytania i odpowiedzi: honda civic kolo walka rozrzadu

HONDA CIVIC ROZRZAD Honda civic 1996

co ile sie wymiania max rozrzad bo mam 170tys przebiegu a niewiem kiedy mialem wymiany rozrzad....

Z rozrządem jest tak100 tys jak jest nowy samochód(cały kpl rozrząd)druga wymiana można próbować ok 80tys kolejna 60-70.Normalnie w tych wymianach leci się z paskiem napinaczem i pompą(nie zapominamy o uszczelniaczach-drobiazg i nie wielki koszt) Koła rozrząduczyli koło wałka rozrzadu i koło rozrządu wału też się zużywai i z tego względu przebieg kolejnych wymian jest krótrzy.Jeżeli

HONDA CIVIC Zmiana wałka rozrządu d13b2

Witajcie. Mam pytanie czy wałek od d16z2 podejdzie do głowicy z d13b2 (oczywiście z zaślepką na mechaniczną pompę paliwa). Czy do takiego setupu można bezproblemowo założyć elektryczną pompkę paliwa na 02 bara i podłączyć tak żeby działała od momentu przekręcenia kluczyka (podania napięcia na np. rozrusznik) do zgaszenia silnika Z góry dzięki za odpowiedzi. Pzdr Łukasz.

Panowie po zmianie wałka na Z2 ustawiłem zapłon w taki sposób że miałem lampę w której regulowane są stopnie. Ustawiłem wyprzedzenie na 16 stopni i strzelałem na koło pasowe. Ustawiłem tak że ta pojedyńcza kreska na kole pasowym zgrała się ze znakiem na obudowie paska rozrządu. I teraz pytanie autko "górą" jedzie super ale do 4 tyś. to jest porażka I teraz nie wiem czy źle ustawiłem zapłon czy po prostu tak ma być...

Weź ustaw sobie tak nic nie przestawiaj na lampie ustaw na 0 i strzelaj na koło pasowe następnie ustaw zapłon takżebyś przez celownik widział tą środkową kreskę z tych 3 obok siebie bo teraz to masz zapłon ustawiony na 0 stopni a powinien być wyprzedzony o 16 stopni .

Czekajcie bo już zaczynam się gubićć. Podczas ustawiania rozrządu koło pasowe miałem ustawione kreską oznaczającą GMP równo ze znakami na obudowie rozrządu. Kółko rozrządu ustawiłem tak żeby była mijanka na zaworach. Po założeniu paska wyszło o jeden ząbek opóźniony w stosunku do seryjnego rozrządu. I teraz zapłon mam ustawiony tak że jak na lampie mam przekręcone na 22

Odświeżę swój temat. Po raz kolejny walczyłem z rozrządem P I mam dylemat. Ustawiłem koło pasowe na TDC i teraz kwestia tego czy wałek od d16z2 mam ustawić tak jak w instrukcji jest dla silników d13 d15 na boczną płaszczyznę głowicy czy tak jak dla silnika d16z2 na kreskę na godzinie 7. Proszę o odpowiedzi. Znalazłem jeden temat ale nie było tam jednoznacznie powiedziane w jaki sposób

Zobacz Koła rozrządu do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC wymiana wałka rozrządu

szukałęm w archiwum ale nie znalazłęm. Chce do głowicy D15B2 wsadzić wałek od D16Z2 ale nie chce przy tym zdejmować głowicy z silnika. Jest to wykonalne i jak sie do tego zabrac POZDRO

Buahahaha Jak to Ci zaworki powpadaja do cylindrów He he chopie nic nie bój Nie wyciągsz przeciesh spreżyn zaworowych tylko klawiature. Odkręcaj śruby klawiatury (to są chyba 12 - ki) Musisz to robić równomiernie (nie odkręcaj każdej śrubki do końca tylko każdą po trochu) Jak to zrobisz to klawiature poprostu podniesiesz do góry uważaj na uszczelki odpowiadające za szczelność

młotkiem nie odważyłbym sie mam "specjalistyczny" przyrządzik juz ale myślałęm ze bedzie na tyle kolorowo ze zawór opadnie troche w łeske i ze dam rade spiąć spowrotem zawory... a tak...bede musiał pozyczyć kompresor

HONDA CIVIC I Moment dokrecania wałka rozrzadu i klawiatury EG33

Witam mam problem po sciagnieciu klawiatury i walka rozrzadu nie wiem jakim momentem dokrecic walek rozrzadu z klawiatura . civic 1.3 16v EG33 1993rok. Prosze o szybka pomoc Kolega "Lcfr" podal ze jest to 37 nm a wiec kolego Lcfr dziekuje za podpowiedz ukrecily sie 3 nowe orginale sruby. I powiem jeszcze ze jestes typowym amatorem a o mechnice samochodowej nie masz zielonego pojecia. Nie

wiem jakim momentem dokrecic walek rozrzadu z klawiatura . civic 1.3 16v EG33 1993rok. Prosze o szybka pomoc Kolega "Lcfr" podal ze jest to 37 nm a wiec kolego Lcfr dziekuje za podpowiedz ukrecily sie 3 nowe orginale sruby. I powiem jeszcze ze jestes typowym amatorem a o mechnice samochodowej nie masz zielonego pojecia. Nie dlaczego Cie posluchalem Przecież mogłem zadzwonic do ASO honda.

HONDA CIVIC Ustawienie Koła pasowego przy ustawianiu rozrządu

Witam. Jestem na etapie wymiany rozrządu. wszystko ustawiłem tak jak było ustawione. silnik pracował idealnie. Jednak coś mnie zastanawia. O ile koło wałka rozrządu było ustawione na znaki tak koło na wale korbowym już nie. Zgodnie z tą stroną httpwww.civic5g.pdg.plsilnik.phpartreg_rozrzad na kole pasowym są dwie kreski. Oczywiście u mnie są dwie i trzy ale wygląda to tak że te dwie

HONDA CIVIC Po wymianie rozrzadu

Witam Dziś odebrałem hanie po wymianie oleju i paska itp i pojeździłem trochę po mieście jak sie silnik rozgrzał to przycisnąłem i na górnych obrotach coś zaczyna walić po lewej stronie jak by dziwi były nie zamknięte tylko bardziej z przodu Bardzo niepokoi mnie ten dziek. Dodam ze wymieniłem na pu syntetyk i auto zaczęło lepiej śmigać. Pozdrawiam [ Dodano Pią 14 Wrz 2007 ] proszę o pomoc nie wiem czy jutro nie jechać do mechanika z afera by to naprawił

Opcja 3 przestawiony rozrząd. Jest gdzieś topic chyba nawet ja opisywałem jak sprawdzić czy znaki graja na rozrządzie. Hej. Ale gdzie ów topic bo nie mogę znależć. Ja wymieniałem pasek przy swoim D14A4 i niestety nie mogłem zgrać ze sobą wszystkich punktów odniesienia... Wyglada to tak Na kole pasowym (koło pasków wielorowkowych) wału korbowego 3-cie nacięcie (licząc od lewj strony)

No i niestety znów problem... W gruncie rzeczy wyszło na to iż ustawiłem tak jak było przedtem. Może ktoś z Was pamięta dokładnie ustawienia jak np. wymieniał u siebie U mnie sytuacja wygląda następująco - jak ustawię koło pasowe wału korbowego na 4-tą kreskę (czyli w GMP) to na kole pasowym wałka rozrządu nacięcie po jego prawej stronie zrównuje się z krawędzią głowicy (przykładałem

HONDA CIVIC Ustawianie kół rozrządu D14A2 - pilnie prosze o pomoc.

Witam. Krótko - bo na chwilę wyrwałem sie z garażu. Przytrafiła mi się dzisiaj nieprzyjemna rzecz - przeskoczył pasek rozrządu na szczescie obyło sie bez szkód w głowicy. Mam teraz problem - ustawiłem koła wg. manuali którymi dysponuję ( nie są to do D14 tylko do D15 D16 B16 ) i znalazłem rózne info na ten temat - jedno ze ustawiamy górne koło znaki równo z płaszczyzną głowicy

HONDA CIVIC PROBLEM - NIE MOŻNA USTAWI ROZRZĄDU

Witam serdecznie Mam dość poważny problem i nie zdołałem znaleźć odpowiedzi w internecie więc zdecydowałem się opisać go tu na łamach forum w nadziei że ktoś się spotkał z czymś podobnym i jest w stanie pomóc. Może opiszę całą sytuację - być może pomoże to w dochodzeniu przyczyn. Otóż jakieś 8 mies. temu nabyłem swoją drugą w życiu civic 1.5 D15b2. Już przed kupnem

witam mam identyczny problem... tylko ze pasek i rolke wymienialem sam. Otóż nie ma szans zeby na ustawic rozrzad na znakach Jesli ustawie kolo walka rozrzadu tak jak ma byc to na kole pasowym walu korbowego mam od znaku jakies 1 - 15 cm Jak kupowalem pasek to niby podawalem wszystkie dane silnika i modelu i niby to mial byc ten pasek Dodam ze przy sciaganiu starego zauwazylem ze tez nie byl idealnie ustawiony. A klin w kole pasowym jest o co w trym chodzi Pomozcie

HONDA CIVIC Prawidłowo ustawiony rozrząd w D16Y8

W polskim manualu narysowane jest żeby rozrząd w D16y8 ustawić na znaki które znajdują się na obudowie rozrządu w anglojezycznym manualu jest narysowane że na równo z płaszczyzną głowicy. Jak jest więc prawidłowo No i druga sprawa ustawienie zapłonu w polskim napisane że na 16 na zamachowym w angielskim że na 12. Z tego co wiem po 96 roku na kole pasowym było zaznaczone 10 12 14.

Koło wałka rozrządu ustawiasz znakiem UP do góry znaki poziome równolegle do głowicy.Małe koło wału korbowego zgodnie ze znakiem na obudowie.Ważne jest też napięcie paskaale jak czytałeś manuala to wiesz o co chodzi

Zamieszczone przez CRX1 Koło wałka rozrządu ustawiasz znakiem UP do góry znaki poziome równolegle do głowicy. No właśnie teraz mam ustawione na znaki nie do płaszczyzny głowicy zapłon ustawiony na lampę aparat zapłonowy prawie na środku auto jakoś tam jeździ. Ale odkąd zobaczyłem w innym manualu i na forach zagranicznych że ustawiają na płaszczyznę głowicy to nie daje mi

HONDA CIVIC Wymiana rozrzadu

Wczoraj chcialem wymienic rozrzad Rozebralem górna oslone paska i patrze ze pasek bardzo luzno zalozony mowie ok pewnie sie poluzowal ale jak chcialem ustawic GMP na pasowym to okazalo sie ze na zebatym walka rozrzadu nie zgrywaja sie znajki (UP wcale nie bylo na górze tylko troce pod skosem a znaki te kreski trzy byly przesuniete o ok 1-2 cm od tych to byly na tylnej oslonie paska) W "sam

Zamieszczone przez uniu1 Jeżeli chodzi o znaki poziome na kole wałka to one muszą być ustawione równolegle do krawędzi głowicy (która jest lekko pochylona w strone przodu) a nie równolegle jak to jest w poziomicy. To jest częsta przyczyna żle ustawionego rozrządu To to ja wiem i dlatego ustawiam kolo zebate rozrzadu tak aby ta trzecia dolna linia na kole zgadzala sie z tym znakiem

HONDA CIVIC Rozrzad

Mam u siebie ustawiony rozrząd tak że 3 kreski pokrywaj się ze znakiem na osłonie rozrzadu natomiast wszedzie czytam ze powinien być ustawiony na tej jednej (białej) kresce po skorygowaniu tego i przesunięciu o 1 zabek auto nie reaguje na gaz ogólnie mul strasznie i cięzko chodzi. W czym tkwi problem ze na prawidłowym ustawieniu auto nie chodzi tak jak powinno silnik d15b2

Musisz wszystko po kolei sprawdzićproponował bym w pierwszej kolejności zdjąć koło pasowe wału korbowego i sprawdzić czy masz wpust jeżeli nie to już wszystko jasnejeżeli jest to zdejmij dolną osłonę rozrządu ustaw koło zębate wału korbowego na znakach (kreska na kole i trójkącik na obudowie pompy oleju) trzeba się troszkę nagimnastykować żeby go dostrzec bo jest centralnie

HONDA CIVIC Rozrzad

Mam u siebie ustawiony rozrząd tak że 3 kreski pokrywaj się ze znakiem na osłonie rozrzadu natomiast wszedzie czytam ze powinien być ustawiony na tej jednej (białej) kresce po skorygowaniu tego i przesunięciu o 1 zabek auto nie reaguje na gaz ogólnie mul strasznie i cięzko chodzi. W czym tkwi problem ze na prawidłowym ustawieniu auto nie chodzi tak jak powinno silnik d15b2

Musisz wszystko po kolei sprawdzićproponował bym w pierwszej kolejności zdjąć koło pasowe wału korbowego i sprawdzić czy masz wpust jeżeli nie to już wszystko jasnejeżeli jest to zdejmij dolną osłonę rozrządu ustaw koło zębate wału korbowego na znakach (kreska na kole i trójkącik na obudowie pompy oleju) trzeba się troszkę nagimnastykować żeby go dostrzec bo jest centralnie

HONDA CIVIC Panowie proszę o naprowadzenie D15B2 ustawienie rozrządu

witam jak mam ustawić wał korbowy koło zębate wału korbowego ustawić na znak który jest na pompie oleju czy też ustawić koło pasowe wału korbowego na znak który jest umieszczony na dolnej obudowie rozrządu Bo w instrukcji angieslkiej przedztawione są dwie wyżej wymienione możliwości i nie wiem którą zastosować do D15B2 bo koło zębate wałka rozrządu wiem jak ustawić tzn UP do

Zamieszczone przez monley witam jak mam ustawić wał korbowy koło zębate wału korbowego ustawić na znak który jest na pompie oleju czy też ustawić koło pasowe wału korbowego na znak który jest umieszczony na dolnej obudowie rozrządu Bo w instrukcji angieslkiej przedztawione są dwie wyżej wymienione możliwości i nie wiem którą zastosować do D15B2 bo koło zębate wałka rozrządu

HONDA CIVIC Płyn chłodniczy Ubywa w znacznych ilościach.

Nie odsyłajcie do szukajki iż przeczytałem praktycznie wszystkie opinie ale dalej nie jestem pewnie tego wszystkiego. u mnie wygląda to tak wleje do zbiorniczka płyn na max przejechałem 8 km silnik sie zagrzał wiatrak sie włączył temp utrzymywała sie mniej niż połowa w chłodnicy jest płynu max po otwarciu korka. Po odczekaniu nocy w zbiorniczku jest płynu na minim. I właśnie nie wiem

Ubywał mi płyn z chłodnicy na misce jakieś kropelki sie pojawiały. Pompka powietrza (jakakolwiek) pompujesz do chłodnicy powietrze (podpinasz się zamiast wężyka do zbiorniczka wyrównawczego) i patrzysz gdzie sikanajlepiej od spodu auta. U mnie padła pompa wody i sikało od boku silnika od strony kabiny. Najpierw drukujemy z serwisówki strone z widokiem tej strony silnika gdzie jest pompa

HONDA CIVIC Przestawiony o 180 stopni rozrząd

Witam. Silnik d14z4. Po zdjęciu górnej pokrywy paska rozrządu zanim cokolwiek jeszcze ruszyłem mam następującą sytuację -koło pasowe idealnie ustawiłem zgodnie z celownikiem-muszką dolnej pokrywy paska rozrządu - na pojedyncze nacięcie (trzy nacięcia obok siebie czwarte pojedyncze "białe" to chyba to właściwe). Przy tym oczywiście wypustka wału korbowego (uniemożliwiająca

HONDA CIVIC I Poprawne ustawienie rozrządu i zapłonu d15z6 z8

Witam jakiś czas temu wymieniłem pasek pompe i napinacz. Wydaje mi się że silnik na wolnych czasami troszkę sie trżęsie - prosiłbym o sprawdzenie czy znaki pokrywają się wg Was bo wg mnie jest ok. O płaszczyznę głowicy oparłem kawałek tekturki żeby było lepiej widać. Zapłon zgadza się ale wg mnie mało brakuje do końca regulacji aparatu zapłonowego - czy nie powinno być mniej

HONDA CIVIC Nietypowa wymiana pompy wody

Witam Nadszedł czas na wymianę pompy wody.... Pytanie jest następujące Czy ktoś z was już wymieniał pompę wody bez wymiany rozrządu Pasek rozrządu mam w porządku i nie widzę sensu pakowania się w koszta więc pomyślałem o wymianie pompy powiedzmy od dołu. Ktoś już probował dostać się do niej poprzez nadkole i błotnik zdejmując koło

wymiana rozrządu to 5 min...pod warunkiem ze silnik jest wyciągnięty z auta tyle własnie zajmuje inaczej wygląda gdy jest karoserii trzeba zdemontować łapę silnika i podeprzeć go odkręcić pompe wspomagania z kablami i odgiąc w kierunku grodzi. odkręcić lewe koło i śrubę od koła pasowego a ta trzyma fest. Pasek musi byc zdjęty by wymienić pompę wody. oznacz sobie kierunek biegu

HONDA CIVIC (niby) przestawiony rozrząd

Witajcie mam problem z rozrządem który odkryłem wczoraj trochę przypadkowo. Moje auto to civic coupe z silnikiem d15b7. Musialem wymienić simmering na wale korbowymod strony rozrządu. Po probach dokładnego ustawienia GMP okazało się że jest to do konca niemożliwe...mianowicie ustawilem po znakach na kole pasowym ale niestety na kole wałka rozrządu jest tak jakby było o poł ząbka no

HONDA CIVIC d15b2Rozrząd przestawiony o pół obrotu na wale korb.... WTF

Witam wszystkich Na wstępie uprzedzam że przekopałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytanie ale niestety takie zdarzenia jakie miało miejsce u mnie nie należą do powszechnych stąd zapewne brak podobnych tematów... Do rzeczy Po tym jak dobrałem się do rozrządu celem zdjęcia paska (wymieniam uszczelke głowicy) ustawiłem koło pasowe wałka rozrządu na TDC na pierwszym cyl. według

HONDA CIVIC Urwany klin koła na wałku rozrządu

Cześć mam Honde V gen z silnikiem d15b7. ostatnio zrobiłem minime na d16z6. Pojeździłem na tym setupie 1 dzień i auto zgasło. Paliło z trudem i obroty max do 3000. jak się okazało uwaliło klinek w kole wałka rozrządu. Koło było z z6. Zamontowałem inne koło z d16a6 pochodziło 10 sek i znowu urwało klina. mechanik powiedział że minimalnie przesunął się rozrząd. Jaka może być

HONDA CIVIC Honda Civic 1.6 D16Z6 problem poważny

WitamPanowie mam takie pytanie do Was...Kólko rozrzadu w moim D16Z6 poszło sie je...ać- wyrwał sie klin który ww kółko trzyma w odpowiedniej pozycji na wałku rozrządu(tak to widzenie jestem fachowcem-wiec z gory przepraszam za niefachowe okreslenia) W nastepstwie tegopasek rozrządu przesunąl sie o 3 ząbki...2 tyg.wymieniłem kompletny doł silnikagłowice przełozyłem od mojego starego

Słuchaj ja miałem to samo.też po remoncie silnika mi sie to stało po jakiś 200km plan masz taki 1 po pierwsze nowe kółko (ja kupiłem u macka za stówke) 2 po drugie zdejmujesz głowice bo zawory sie pogieły na 100%( ze dwa napewno) 3 nowa uszczelka wiadoma sprawa 4 planowanie głowicy chyba że robiłeś to niedawno 5 jeśli wyjmowałeś wałek rozrządu z głowicy to obejrzyj jego bieżnie

HONDA CIVIC [REMONT] Jutro odbieram samochód lista co robiłem....

Witam po 15 tygodnia robót odbieram jutro samochód -) Już miałem kupić coś nowego itp. ale pomyślałęm że szkoda kasy dom do wykończenia itp. -) Więc oddałem cifa do mechanika. Oto lista jaką dostał mechanik cytuję jaką dostał 1. Pierścienie najlepiej firma CTI (tańsze od RIK ale mogą być). 2. Uszczelniacze zaworów najlepiej ASO. 3. Wymiana wałka rozrządu jest w bagażniku.

HONDA CIVIC IV co to za 4 znaki na kole od wałka rozrządu

Witam Mam civica 96r. EJ9 silnik 1.4 d14a3 Na wałku rozrządu na kole są 4 znaki jeden przy drugim. Czy to znaczy że mogę ustwić sobie rozrząd w którejś z tych pozycji Pozdrawiam.

Heh. To fajnych masz mechaników. Ja wczoraj ciotce zmieniałem rozrząd z książką w ręku i wyszło mi doskonale jak na debiut. Tam na kole masz przecież znaki do ustawienia. Jeśli mechanik nie miał o tym pojęcia to jakaś pomyłka. Jak stwierdziłeś że auto się zmuliło to ten kretyn jak napinacz dokręcał to przestawił rozrząd i tego nie skorygował.Pewnie nawet na kole nie zaznaczył

HONDA CIVIC Ustawianie rozrządu D13B2 B7 a spalanie

Jak ustawić rozrząd w D13B2 B7 Na znaki jak w manualu dla silnika D15B2B7 Mam wałek z D15B2B7 w silniku D13B7. Wymieniałem niedawno rozrząd i pasek został tak samo założony jak był poprzednio według manuala dla silnika D15B2 B7. Dalej walczę z za wysokim spalaniem. Ostatnio dowiedziałem się od kolegi że w swoim D13B2 tez miał taki problem i pomogło przestawienie rozrządu o jeden

Tak ustaw tak jak w manualu. Co do przestawienia o ząbek to możesz śmiało zmieniać o 1 nic sie nie stanie. Ja zmianiałem nawet o dwa tylko pamiętaj żeby zawsze sprawdzić ręcznie .tj. zrobic conajmniej 1 obót wałka rozrządu czyli conajmniej dwa obroty wałem głownym. najlepiej jest przykręcić koło pasowe na śrubę i kluczem nasadowym obracać przeciwnie do wskazówek zegara. albo włączyć

HONDA CIVIC przeciekający korek na wałku rozrządu DOHC

witam mam problem z przeciekającym korkiem w B serii chodzi o zaślepkę wałka rozrządu znaqjdująca sie koło aparatu zapłonowego cały czas mi się poci . już próbowałem uszczelniać na wszystkie sposoby i wszystko na krótką metę. chodzi o cześć nr 8 może ktoś ma jakiś patent lub wymiar oringu bo w serwisie jest razem z plastikowym korkiem.

HONDA CIVIC Ustawienie rozrządu w D16W4.

Mam pytanko czy ktoś wie do których znaków ustawiamy koło zębate wałka rozrządu czy do płaszczyzny głowicy- czy do znaków na obudowie. Nic nie znalazłem na forum a i w manualach za dużo o tym silniku nie piszą. Jak możecie to pomóżcie

HONDA CIVIC Problem z ustawieniem rozrządu- zajrzyjcie jeżeli macie chwilę )

Witam Otóż mam taki problem ostatnio postanowiłem sobie zmienić rozrząd w aucie bo to już była najwyższa pora na niego ze względu na brak funduszy postanowiłem to zrobić sam. I wszystko szło w miarę bez problemów wymieniłem pompę wody napinacz i pasek. Ustawiłem koło pasowe w pozycji gmb równo cechę(kreskę) z punktem odniesienia na osłonie kółko wałka rozrządu zostało ustawione

HONDA CIVIC pasek rozrządu

znając życie pytanie pewnie do Furious aloha mam silnik d14a3 pasek rozrządu ma 103 ząbki a po wymianie głowicy na y7 która to ma pasek 107 ząbkowy to jaki pasek przyniesie mi ta hybryda kurde nie wiem hinczyk

hm myslałem ze takie rzeczy wie tylko Furious jeszcze nie załozyłem ale juz niedługo to w takim razie koło pasowe wałka rozrzadu 14 a 16y7 powinno miec tyle samo trybików

Zamieszczone przez skolopendra to w takim razie koło pasowe wałka rozrzadu 14 a 16y7 powinno miec tyle samo trybików tak

Zamieszczone przez Gr4b3Q Możliwości jest dużo tylko czy się opłaca pakować ciężko zarobione dolary w taki silnik Nie wiem stary jak tam z ciężko zarobionymi dolarami - nigdy ciężko nie pracowałem - oszukuje naciągam i okradam gdzie i kogo się da A jeśli chodzi czy sie opłaca pakować dolary w ten silnik.. czy jakikolwiek inny - to odpowiedz brzmi NIE Zawsze mozna poprostu wrzucić

HONDA CIVIC Samodzielna wymiana rozrządu

Witam Chciałbym w nowo kupionym samochodzie wymienić rozrząd. Na wstępie chciałbym się upewnić żę części które mam na oku są dobrej jakości. Czytałem trochę na forum i jeżeli nic się nie zmieniło to byłbym skłonny kupić komplet na tej aukcji httpallegro.plrozrzad-kpl-pompa-...392062001.html Pas rozrządu MITSUBOSHI Napinacz KOYO Pompa wody AISIN Co do samego procesu wymiany to

Zamiast klucza dopasuj nakrętke ktora będzie pasowac do kola pasowego do nakretki dospawać jakis grubszy plaskownik i juz masz blokade kola co do różnic ty masz jeden walek a b serii 2 co za tym idzie u ciebie sprawa ustawienia walka prostsza. Sama wymiana nie jest trudna najgożej odkrecić kolo pasowe potem juz z górki przed odpaleniem sprawdz dokladnie znaki bo przy napinaniu paska może się coś przesunąć.

HONDA CIVIC po wymianie rozrzadu ...lipa

Wymienilem rozrzad wyregulowali mi zawory i silnik inaczej pracuje spala ze 2-3 litry wiecej i nie moge nawet 180kmh pojechac bylem po raz drugi w tym warsztacie sprawdzali czy nie przesuniety jest pasek itd ale wszystko ok. Co moglo sie stac ewentualnie czy mozna tam cos zle zlozyc ze tak sie dzieje Wszystko robilem w warsztacie w ktorym robili to juz na pewno dziesiatki razy i to wlasnie w hondach.

Zamieszczone przez lakazS Najpierw autko do góry. Ściąg kolo. Odkręć sobie pompę wspomagania śruby napinające alternator i sprężarkę klimy. Ściągasz pokrywę zaworów potem łatwo poodkręcasz śruby od obudowy Radze wyciągnąć dobie rurkę od bagnetu. Wyskakuje z uszczelki. W tym momencie sprawdziłbym sobie czy dasz rade odkręcić śrubę od koła pasowego. Jeśli będzie problem

HONDA CIVIC Sherlock Holmes poszukiwany

Witam Jak widać na zalaczonych obrazkach wzialem sie za wymiane rozrzadu bo Hania niedawno kupiona. Kupilem zgodnie z oznaczeniami na silniku i w papierach D14A2 pasek Mitsuboshi z 106 zebami i rolke GMB. Po zdjeciu gornej oslony paska zaczalem sie mocno zastanawiac co jest grane bo siedzial tam pasek tez Mitsuboshi ale ......... z 103 zebami i rolka deczko mniejsza i z innymi ramionami KOYO. Mysle

niestety nie jest nie zgadza sie z EPC równiez kolo zebate walka rozrzadu na zdjeciach innych Hań silnik d14a2 wyglada tak

HONDA CIVIC d15b2 straciło moc a teraz nie pali

Witam mam problema ale po kolei Przekładałem słupek w d15b2 - do słupka był przykrecony tylko kolektor ssacy z jego osprzetem aparat poszedł ze starego. Przełożyłem odpalił pochodził wyregulowałem jałowe błedów brak i jazda testowa - 5 min jazdy i zaczął traci moc. Objaw był taki że telepało silnikiem przy próbie przyspieszenia nie miał siły i chodził jak traktor. Zjechałem

Jak słupek bedzie wysrany kolesia który mi go sprzedał powiesze ... DZiwne zeby komprech poszła na spacer ale jutro ją sprawdze. Co do zapłonu też stawiałem na toto ale tak jak pisałem moduł i cewke dąłem od sprawnego d16z6 (wg katalogu powinno byc toto samo wyglada identycznie - cewka ma te same oznaczenia na module jednym nie ma oznaczeń ale wygladaja identycznie). Co do koła zwale

HONDA CIVIC stukające zawory

witam w mojej hani eg3 d13b2 strasznie zaczęły stukać zawory tak na słuch drugi lub trzeci cylinder. postanowiłem je ustawić (wcześniej ustawiałem i było ok ale według czyjejś rozpiski od nas z forum nie z manuala) ustawiłem zawory cylindra 143 i pozostały zaworki z drugiego po obrocie wału znów o 180stopni nie dało się włożyć szczelinomierza nawet przy maxymalnym odkręceniu śruby

ok już wszystko w porządku całe szczęście. zrobiłem drastyczny błąd patrzyłem na koło zębate wałka rozrządu żeby obróciło się o 180stopni a nie na wał. mój błąd obrót wału o 180stopni to obrót koła zębatego o 90stopni już wszystko jest tak jak powinno

HONDA CIVIC D13B2 mpfi (na D13B7) - co jeszcze może być potrzebne

Kontynuując cykl tematów (jeśli dwa to cykl). po zrobieniu MPFI u mnie i kolegi (And84) a także później MINIME u mnie przyszedł czas na ciekawsze wyzwanie jakim było zrobienie MPFI w wozie który ma silnik z gaźnikiem. Podobnie jak w przypadku pierwszego MPFI zacząłem od wyszukania tego co jest potrzebne oraz tego co jest potrzebne a nikt o tym nie napisał. Tutaj także znalazło się kilka

HONDA CIVIC Rozrząd

Witam posiadam civica 94 EJ2 d15b7. Ostatnio wymieniałem rozrząd u mechanika. Polasiłem się na pompe i teraz trza było znowu tyle że sam. Po zdjęciu ubudowy widziałem że znak się nie zgadza na kole pasowym ale czytałem że to tylko przy silnikach z6 a skoro auto normalnie jeździło postanowiłem zostawić tak. Oznaczyłem pasek i zebatki w paru miejscach żeby zostawić ustawienie mechanika.

Na spokojnie olej swoje oznaczenia i mechanika. Zrób tak 1. Rozepnij rozrząd - poluzuj koło napinacza 2. Patrząc przez szczerbinkę i muszkę na obudowie rozrządu ustaw koło pasowe na punkcie GMP (ta jedna kreska) 3. Weź sobie małe lusterko i na zdjętej górnej osłonie rozrządu obracaj kołem wałka aż znak "UP" będzie na górze oraz dwie kreski pokryją się idealnie z płaszczyną

HONDA CIVIC I zmiana ustawienia rozrządu i zapłonu na znaki fabryczne

Oddałem auto do zmiany rozrządu (D15B7). Po rozebraniu okazało sie ze ktoś sobie zrobił swoje znaki na kole i pasek był ustawiony o jeden ząb inaczej niż znaki fabryczne. Ja tak jezdziłem 2500km a poprzedni właściciel pewnie nawet nie miał pojęcia ze tak mu pasek ktoś założył i silnikowi nic z tego powodu chyba złego sie nei działo. Mechanik chyba niepotrzebnie też bawił sie tez

panowie po minime B7Z6 ustawiłem rozrząd na znaki tak jak ma być w Z6 czyli dół - znak na kółku rozrządu ze znakiemstrzałką na bloku (godzina 2)( martwy punkt) góra - up do góry ale nie idealnie a na godzinie 7 znak na kole wałka na "muszkę" na obudowie teraz nie wiem dokładnie jak ustawić zapłon mam lampę stroboskopową i co po zrobieniu zworki ustawić na lampie 16 kresek

Zamieszczone przez Łuki81 panowie po minime B7Z6 ustawiłem rozrząd na znaki tak jak ma być w Z6 czyli dół - znak na kółku rozrządu ze znakiemstrzałką na bloku (godzina 2)( martwy punkt) góra - up do góry ale nie idealnie a na godzinie 7 znak na kole wałka na "muszkę" na obudowie teraz nie wiem dokładnie jak ustawić zapłon mam lampę stroboskopową i co po zrobieniu zworki

HONDA CIVIC Ustawienie rozrzadu - jaki luz na pasku

Witam ostatnio wymieniałem rozrząd w swoim d14a8. Mam pytanie jak wygląda sprawa naciągu paska a dokładniej chodzi mi o to ze zrobiłem tak jak w manualu czyli zgrałem znaki na głowicy i wale założyłem pasek i znaki nadal sie zgadzały - pokręciłem pare obrotów w lewo i jest ok ale wystarczy ze przekręcę w prawo czyli zgodnie z ruchem wskazówek i czuje taki luz na wale i kolo najpierw

HONDA CIVIC przestawiony rozrząd

Panowie - dziś zajrzałem do rozrządu (zdjąłem pokrywę zaworów i górną obudowę rozrządu) i okazało się że rozrząd jest przestawiony przynajmniej o jeden ząb (silnik na zimnym strasznie telepie i obroty falują auto jest strasznie zamulone - v-max 110-120kmh). Obecnie nie mam warunków i narzędzi by porozbierać wszystko czyli dolną obudowę koło pasowe wału itd. w związku z tym

HONDA CIVIC Wysokie Obroty po wymianie rozrządu

Witam Mam taki problem. Dziś dostałem cewkę i ją wymieniłem civic odpalił przed wymianą rozrządy było ok czyli trzymał na ssaniu ok 1500 obrmin. Oczywiście jest to D15B2. ale jak zabrałem sie za rozrząd okazało się ze jest przestawiony o 2 ząbki wiec ustawiłem go tak jak powinien być i teraz po odpaleniu trzyma ciągle 2500 obrmin i już nie mam pojęcia co jest regulacja aparatem

Na te fabryczne napis UP na górze i dwa boczne znaki jak płaszczyzna głowicy i dół elegancko na tą jedna kreseczke tak jak powinno byc tam widziałem jakąś białą kreske może ktoś kolo od walka odrecał i jakoś inaczej zamontował i teraz nie jest tak jak kowinno być bo jest kreska białym markerem narysowana ale nie wiadomo jaki jest punkt odniesienia czy plaszczyzna czy góra. A powiedzcie

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic kolo walka rozrzadu

  • KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU HONDA CIVIC 1.3 12V EV2 - sosnowiec (49.00PLN)
  • HONDA CIVIC 01-05 KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU 1.4 1.6 - Banino (69.00PLN)
  • HONDA CIVIC 1.7 CTDI 05 100KM kolo walka rozrzadu - Kielce (90.00PLN)
  • CZUJNIK WAŁKA ROZRZADU HONDA CIVIC VIII UFO 1.8 - Koło (98.00PLN)
  • KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU HONDA CIVIC 1.3 12V EV2 - sosnowiec (49.00PLN)
  • HONDA CIVIC 01-05 KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU 1.4 1.6 - Banino (69.00PLN)
  • HONDA CIVIC 1.7 CTDI 05 100KM kolo walka rozrzadu - Kielce (90.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi