części samochodowe nanodatex

honda civic drzwi przednie

Samochody związane z zapytaniem honda civic drzwi przednie

Pytania i odpowiedzi: honda civic drzwi przednie

HONDA CIVIC drzwi przednie ej6 co to za kabel

dzisiaj gdy zdjąłem boczek w moim ej6 zauważyłem jakieś "złącze" wolne kable. foto mam el. lusterka i szyby ten kabel wisiał luźno jak zdjąłem boczek. jeżeli było już o tym na forum to sory.

najpredzej kabel audio do tweeterow w trojkatach.

HONDA CIVIC drzwi przednie - wymiana

Witam Jutro przedemna jak mi sie wydaje trudne zadanie przelozenie wszystkiego ze starych drzwi do nowych przednich no bo tamte jak niektorzy wiedza pekniete po wlamaniu. Wymienial juz ktos kiedys bo wydaje mi sie ze troche bedzie z tym zabawy cala elektryka szyba itp itd.. Jakies podpowiedzi moze albo schemat drzwi dla ulatwienia sciagnalem jakies manuale ale niczego nie znalazlem tak samo nie znalazlem podobnego tematu na forum. Z gory dzieki Pozdro]

zadnej filozofi nie ma... trzeba wypiac kostki... odkrecic sruby i zdjac drzwi potem przełozyc wsztko (mechanizmy) i załozyc je najwiekszy problem wg mnie to zgranie ich i ustawienie-potrzebne 2 osoby(poprawne ustawienie srub zawiasiaów i skobla zamka) wymaga przytrzymania 2 osoby dasz rade...

Ja wymieniałem i dokładnie tak jak Lcfr mówi żadnej filozofi nie ma. Spokojnie w jeden dzień to zrobisz i jeszcze w międzyczasie piwo wypijesz. Spokojnie tylko odpinasz i odkręcasz wszystko po kolei a potem w odwrotnej kolejności na nowych drzwiach (jak klocki lego). Przy okazji mam pytanie do obeznanych w temacie. Jak ustawić drzwi żeby przy zamku były głębiej zamknięte. Przy zamku

Zamieszczone przez artim Przy okazji mam pytanie do obeznanych w temacie. Jak ustawić drzwi żeby przy zamku były głębiej zamknięte. Przy zamku ani tym rygielku nie ma żadnej regulacji. Przy błotniku ustawiłem sobie wszystko OK tylko z drugiej strony powinny trochę głębiej wchodzić. mam nadzieję że w miarę jasno napisałem o co mi chodzi luzujesz 2 sruby te które trzymaja "skobel"

A macie jakiś sposób aby wyciągnąć ten skobel z ogranicznika otwarcia drzwi Bo kombinerkami strasznie to idzie.

Zobacz Drzwi przednie do HONDA CIVIC

HONDA CIVIC Drzwi przednie od pasażera jak rozkęcić Prosze o pomoc .

Witam mam taki dosyć głupi problem a wiec popsuł mi sie centralny zamek tkz nie otwiera i nie zamyka drzwi od strony pasażera (z przodu). Z chęcią bym to naprawił i nie płacił za naprawę ale mam problem z rozkręceniem drzwi wydaje mi się ze wszystkie śrubki odkręciłem ale panel na drzwiach dalej sie trzyma Czy może mi ktoś pomóc Tylko nie piszcie komety typu użyj opcji szukaj

Mam inną furę ale zasada raczej ta sama otóż boczek oprócz śrub trzyma się również na kołkach. Po odkręceniu śrubek złap boczek od dołu lub z innej dowolnej strony i szarpnij dość energicznie do siebie (ale bez przesady) a potem lekko do góry i powinien zejść. Rób to wszystko na opuszczonej szybie - będzie nieco łatwiej. Jeśli drzwi nigdy nie były rozbierane to boczek się będzie

Thx mam nadziej ze mi sie uda w sobotę postaram sie to naprawić thx [ Dodano Czw 28 Cze 2007 ] hmm taki mały problem u mnie niema elektrycznych szyb i nie wiem czy nie będzie z tym problemu

Ściągnij sobie manuala. Tam znajdziesz rozrysowane te mocowania gdzie się znajdują i jak ściągać. Link do manuala znajdziesz na forum

Przykładowe oferty części samochodowych honda civic drzwi przednie

  • HONDA CIVIC DRZWI PRZEDNIE LEWE 01->05 - Wschowa (290.00PLN)
  • HONDA CIVIC - DRZWI PRZEDNIE PRAWE - POLSKA (250.00PLN)
  • HONDA CIVIC DRZWI PRZEDNIE PRAWE 5D 98R - Rawa Mazowiecka (100.00PLN)
  • HONDA CIVIC DRZWI PRZEDNIE PRAWE 5D 98R - Rawa Mazowiecka (100.00PLN)
  • HONDA CIVIC DRZWI PRZEDNIE 5 DRZWI KOMBI 1995-01 - Wijewo (90.00PLN)
  • HONDA CIVIC DRZWI PRZEDNIE 5 DRZWI KOMBI 1995-01 - Wijewo (90.00PLN)
  • HONDA CIVIC DRZWI PRZEDNIE 5 DRZWI KOMBI 1995-01 - Wijewo (90.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi