części samochodowe nanodatex

golf brak ciśnienia

Samochody związane z zapytaniem golf brak ciśnienia

Pytania i odpowiedzi: golf brak ciśnienia

AUDI A4 B7 [B7 BLB] Brak ciśnienia oleju w BLB

Osobiście mi się to nie przytrafiło spotkało to mojego kumpla.Jadąc autostradą we Francji zapaliła mu się kontrolka oleju i pojawił napis brak ciśnienia oleju.Zjechał na pas awaryjny i wezwał lawete.Sholowali go do serwisu Audi.W silniku zdjeli miske olejową i stwierdzili że muszą wymienić blok bo coś tam jest złe.Ściągnął auto do Anglii bo tu obecnie mieszka i zastanawiamy się

ok 250 zł. Dajecie do wymiany - robocizna ok 1000 zł z płynem chłodzącym nabiciem klimy ... Zakładacie całkowicie nowe sprzęgło z dwumasem - 2080 zł Kupujecie turbinę BRD - ok 1500- 2000 zł Dokładacie drugi IC z BRD - jak dobrze poszukacie to koszt łączny ok 1000 zł Dajecie na moda np. do Rogala - koszt zależny od okoliczności ale ok. 1300 zł jak w grupie to i nawet 900 (na golf

Zamieszczone przez marewel BKD nie ma walkow wyrównoważających. A czytałeś co pisałem dziesiątki razy 2.0 TDI w nadwoziu golfa V i pochodnych nie mają wałków i zabieraka.

wszystkim technicznie jest to uzasadnione i powstaje w ten sposob trwaly silnik pozbawiony wad a jedynie mozliwos zastosowania tego rozwiazania w pewnych okolicznosciach zwlaszcza poza granicami kraju. Mozesz z ciekawosci wystawic swoje auto poza forum i jak pojawi sie pierwszy chetny powiedziec .... wie pan co... auto ma wymieniony silnik nie caly tylko sam blok.Wsadzilem go z Passata ( czy golfa

AUDI 80 B4 [80 B4 ABT] brak ciśnienia oleju

Witajcie kilka dni temu remontowałem silnik w moim audi dokładnie szlif wału korbowego (ciężka sprawa - obrócona panewka) w każdym razie silnik cały zmontowany zainstalowany w ramie poduszki wymienione pod silnikiem cały osprzęt podłączony... lecz brak ciśnienia oleju. Nie mam żadnych wskaźników ciśnienia w aucie zamiast dolnego czujnika podłączyłem nanometr zewnętrzny który praktycznie

Może trafił się felerny filtr oleju. Ostatnio kumpel wymienił w golfie olej i filtr i na nowym filerze wcale nie było ciśnienia oleju nawet oleju do niego nie napompowało.

AUDI A4 B7 [B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE

( ( ( Dzisiejszy dzień pogrążył mnie totalnie... Pomijając wcześniejsze "standardowe" kłopoty z BLB dziś wracając po krótkiej trasie 2 km od domu nagle ni stąd ni zowąd usłyszałem znany nam piszczący dźwięk gdy np. brakuje płynu do spryskiwaczy czy paliwka... dziś jednak kontrolka była inna. Czerwona kontrolka braku ciśnienia oleju Natychmiast zjechałem na bok i zgasiłem

Zamieszczone przez seta1 Panowie zastanawiam się jak będzie się zachowywał silnik bez wałków wywarzających w A4 czy nie będzie trzęsło mocniej całą kabiną. Pojeździsz z Piero to się zdziwisz. Jeździłeś jakąś Octavią albo golfem V BKD Ja uważam że chodzi on lepiej jak przeklęte BLB.

jest nowe albo ma przejechane 50 tys km wałki zdają egzamin ale ile jest osób na forum które kupiły swoją B7 świadomie w salonie i cieszyły się z działających na początku wałków ) Po przejechaniu ok 150.000zł jedyne co wałki robią w aucie to powodują problemy nie dają KOMPLETNIE NIC dobrego. Jeżeli uważacie że jest inaczej to postawcie obok A4 BLB z przebiegiem 150tys km i golfa

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III tdi 1z brak cisnienia czy pompa

W związku z problemem przu odpalaniu (kopci na bialo i nie pali na wszyskie gary na zimnym silniku) zostawiłem samochód w warsztacie do zmierzenia ciśnienia. Przychodze a oni podają mi szczelność . Co lepiej moze wykaże brak cisnienia . Panowie dali mi karteczke z wynikami i sie przeraziłem. Na 1- 98% 2-94% 3- 50% na zimnym 96% na ciepłym silniku 4- 76%. Nie za dobrze myśle sobie. Za chwile

VOLKSWAGEN Wyciekł olej brak ciśnienia oleju.

Witam wszystkich. Problem jest taki mój golfer stał kilka dni w garażu podczas tych najgorszych mrozów odpalałem go czasami . wczoraj chciałęm jechac odpalam a tu brak cisnienia oleju i dziwna praca silnika. cofnąłem troche i ujrzałem plame oleju. wyciek widac gdzies w okolicach paska rozrządu. wyleciało około 05litra bo tyle dolałem i było max na bagnecie. ale co dziwne juz olej był

AUDI A4 Prośba o ocenę logów Golf AJM

Proszę o ocenę logów VW golf IV 1.9 TDI (AJM ) brak mocy rozpędza się max do 120kmhpod górkę ciężko wjechać nie słychać pracy turbiny Z góry dziękuję. VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDSVAG-COM

silnik jest po programie. czujnik ciśnienia doładowania prawdopodobnie jest nieprawidłowy3barowy z wersji 130150KM dla pewnosci sprawdzić jego nr seryjny. czujnik temperatury cieczy świruje. tak jak koledzy pisza główny problem braku mocy może być po stronie braku podciśnienia.

Zamieszczone przez anderllh silnik jest po programie. czujnik ciśnienia doładowania prawdopodobnie jest nieprawidłowy3barowy z wersji 130150KM dla pewnosci sprawdzić jego nr seryjny. czujnik temperatury cieczy świruje. tak jak koledzy pisza główny problem braku mocy może być po stronie braku podciśnienia. taki mi pasowalo ze turbo w serii nie dmucha na 13 bara. ---------- Post dopisany

dziwi. Od razu też sprawdzimy czy faktycznie siedzi u Ciebie czujnik ciśnienia doładowania z końcówką 051C czy taki jak być powinien. ---------- Post dopisany 28-07-2012 at 1604 ---------- Poprzedni post napisany 26-07-2012 at 0814 ---------- Zamieszczone przez anderllh czujnik ciśnienia doładowania prawdopodobnie jest nieprawidłowy3barowy z wersji 130150KM główny problem braku

VOLKSWAGEN Jak sprawdzić układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju

Witam mam podejrzenia co do sprawności ww układu w moim golfie. Początkowo myślałem że nie mam odpowiedniego ciśnienia oleju i dlatego pow. 2tyś obrotów (a dokładnie jeśli przez ok 3 sek przytrzymam silnik w przedziale 2000-2300obr.) zaczyna migać mi kontrolka oraz piszczeć brzęczyk. Jeśli jednak czujniki ciśnienia działają następująco -w podstawie filtra przy braku ciśnienia

VOLKSWAGEN 1.9 TD AAZ po modach brak ciśnienia

witam kolega ma problem otóż kupił aazta po modach czyli dołożony ori IC z tdi boost pin i ciśnienie zwiększona na 11 bara i otóż autko straciło ciśnienie na wskaźniku nic nie pokazuje ale wszystko chodzi tylko mocy stracił co to moze byc jak sterowana i czym jest turbina w aaz jakies sugestie dodam ze wszystkie węże od ic 100% szczelne.

witam ot mój golf sprezentował mi niespodziankę podczas powrotu z imprezy nagle stracił moc mam turbo boost controler i na żadnych obrotach się nie unosi wręcz nawet spada minimalnie. kopci jak lokomotywa i idzie ledwo jak zwykły AAZ. i tu moje pytanie...suszarka się skończyła co dalej chciałem dodać że przed tym zbierał się rewelacyjnie przy 4tys obr miał 14bar ale to tylko raz

AUDI A3 Brak mocy

Witam Od paru dni mam problem z moim autkiem 19TDI ALH Parę razy po odpaleniu jechał jak stary diesel ale po wyłączeniu i ponownym odpaleniu było oki. Teraz już nawet zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga cały czas brak mocy i prawie nie jedzie.Wczoraj po osiągnięciu na trzecim biegu 3000 obrotów dostał mocy ale dzisiaj rano już nic nie pomogło. Podczas dodawania gazu na postoju po

wszystkie logi są poprawne jedynie mam wątpliwości co do grupy 011 zarówno statycznie w BS jak i dynamicznie - widać opóźnioną reakcję wzrostu ciśnienia doładowania. Przekopałbym na Twoim miejscu cały układ podciśnień pod kątem minimalnej nieszczelności. Wczoraj był u mnie kolega z golfem silnik AXR gdzie turbo słabo się zbierało (wartość rzeczywista ciśnienia doładowania

AUDI 80 B4 [80 B4 1.9 TDI 1Z] Auto Check -brak kontroli cisnienia oleju

Witam Wszystkich Od niedawna jestem posiadaczem Audi z Auto Check. Mój problem polega na tym że ten właśnie AC nie reaguje na odłączanie bądź zwieranie z masą kabli od czujników olejowych na zapalonym silniku. Natomiast na zgaszonym silniku i przekręconym kluczyku po odłączeniu kabelka od czujnika który ma masę jest reakcja dźwiękowa i wyświetla się ikonka oliwiarki. Podobnie dzieje

Witam Mój szwagier miał problem z "piszczącym olejem" w golfie 2 .... problemem były tam zegary..... proponuje podmienić zegary (tak jak on to zrobił) i upewnić się że to one na 100%..... następnie zakup innych dobrych zegarów..... ewentualnie ktoś tam coś może przelutuje bo też istniała taka szansa jak pytał znajomego elektronika....ale wybrał inną alternatywę i się "olej" uspokoił... pzdr

AUDI A4 B6 [ALL B6] Brak ssania jak zimno włącza się jak ciepło

Witajciewiem ze temat braku ssania byl kilkakrotnie poruszany ale moj jest jakby inny ssanie jest jak jest na zewnatrz temperatura na plusie jak jest na minusie nie wlacza sie (raz sie chyba zdarzylo ze przy - 4 wlaczylo sie ssanie) a tak przy - 17 nawet na chwilke sie nie wlacza czy ktos spotkal sie z takim problemem moze jakies sugestie Z gory dziekuje i dzieki rowniez za chwile uwagi ) Milego wszystkim zycze i najlepszego w Nowym roku

Zamieszczone przez robert. U mnie podobnie. Kable świece czujnik temp. nowe i dalej to samo. Podejrzewam sondę lambda muszę ją dokładniej sprawdzić VAGiem dodatkowo silnik czasami zamula. Sprawdzałem już nie raz jej przebieg i niby wszystko ok tzn. jest sinusoida brak jakichkolwiek błędów ale może czasami po prostu na kilka sekund się "zawiesza". Szwagier miał podobnie w golfie

Zamieszczone przez robert. U mnie podobnie. Kable świece czujnik temp. nowe i dalej to samo. Podejrzewam sondę lambda muszę ją dokładniej sprawdzić VAGiem dodatkowo silnik czasami zamula. Sprawdzałem już nie raz jej przebieg i niby wszystko ok tzn. jest sinusoida brak jakichkolwiek błędów ale może czasami po prostu na kilka sekund się "zawiesza". Szwagier miał podobnie w golfie

Zamieszczone przez robert. U mnie podobnie. Kable świece czujnik temp. nowe i dalej to samo. Podejrzewam sondę lambda muszę ją dokładniej sprawdzić VAGiem dodatkowo silnik czasami zamula. Sprawdzałem już nie raz jej przebieg i niby wszystko ok tzn. jest sinusoida brak jakichkolwiek błędów ale może czasami po prostu na kilka sekund się "zawiesza". Szwagier miał podobnie w golfie

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf 4 -rozerwany wysprzeglik po wymianie

Pisze tego posta na prośbę kolegi moje autko ma się narazie nieżle .Tak więc kolega ma golfa 4 19TDI . Tak więc uszkodziła mu się skrzynia biegów ( chyba 2 nie wchodziła ) tak więc kupił całą a nawet jedził tym autem przed jej wyjęciem tak więc była sprawna. Niestety po przekładce przez mechanika przy perwszym odpaleniu auta rozerwało wysprzęglik ( któego wczesniej on dobrze

VOLKSWAGEN GOLF III Problemy z elektryką Golf MK3

Mam 2 frustrujące mnie pytania -PO PIERWSZE Po odpaleniu samochodu...(oczywiście teraz gdy nastały mrozy) WŁĄCZA się jakiś dziwny sygnał dochodzący z licznikaSygnał trwa dopóki ni zgaszę silnika. Po ponownym restarcie silnika sygnał zanika. CO TO OZNACZA I JAKIE MOGĄ BY TEGO PRZYCZYNY -PO DRUGIE Po przekręceniu włącznika świateł na pozycje postojówki zaświeca się kontrolka

Jeśli to brak ciśnienia to jaki jest tego powód i co trzeba naprawić aby się nie powtórzyło [ Dodano 01 Lut 2010 2118 ] Przed zimą myłem silnik myjką ciśnieniową i od tego czasu mi golf szwankujeCzy to może być przyczyna utraty masy bądź zwarcia elektryki Założyłem też paski ledowe na tylną rejstrację które fajnie wyglądały nocą ale w momencie się zchajczyły i nie świecą.

VOLKSWAGEN Ciśnienie oleju po wymianie-brak ciśnienia

WitamKolega naprawiał golfa 2wymieniał sprzęgło zdjął filtr olejunaprawa się przeciągnęła auto stało bez filtra 3 tygodnie.Na koniec spuścił i wymienił olej silnikowy.Wlał do silnika 4 l nowego oleju Castrol GTX jakiś półsyntetyk. Został również nim zalany filtr olejuPo zapaleniu silnika pompa nie zaciągneła oleju.W ogóle nie było ciśnienia po odkręceniu obu czujników nie

VOLKSWAGEN golfIII

nie ma cisnienia na ostatnim garze Co amoze byc przyczyna Reszta garow jest ok

Jak na prawdę jest mało ciśnienia lub niema go w cale to prawdopodobnie zawieszony zawór lub upalony. Gdyby było mało to pierścienie albo nieszczelne zawory brak ciśnienia oznacza nieszczelnośc zaworów- i to spora.

VOLKSWAGEN Masakra Dziwna praca silnika stukanie brak cisnienia [mk2]

witam wszystkich przeszukalem sporo tematow na forum (po przejrzeniu 300 stron zasnołem ) i nie znalazlem odpowiedzi na swoj problem... Otoz sytlacja wyglada tak jakis czas tememu nabylem auto z niemiec golf II 1.6 PN rok 91 autko wczesniej stalo jakies 2 lata bo bylo po malej stluczce po sprowadzeniu zaczolem wymiac wszysktie plyny i oleje... nie wiem jaki olej byl zalany ale po zdjeciu pokrywy nad

mtree napisał(a)jakis czas tememu nabylem auto z niemiec golf II 1.6 PN rok 91 autko wczesniej stalo jakies 2 lata bo bylo po malej stluczce po sprowadzeniu zaczolem wymiac wszysktie plyny i oleje... nie wiem jaki olej byl zalany ale po zdjeciu pokrywy nad glowiaca silnik (uszzelka byla do wymiany) byl pokryty nagarem zalalem mu syntetyk Mobil Super S 10W40 wszstko bylo dobrze az do wczoraj (dodam ze przy sprowadzeinu mial przejechane 98tys a teraz ma prawie 103 - przebieg jest oryginalny)

VOLKSWAGEN PASSAT Brak wspomagania na niskich obrotach

Wczoraj odebralem auto od mechanika. Mialem wyciek plynu ze wspomagania no i ta sprawe zalatwili wymieniajac jakiestam wezeprzewody. Generalnie wspomaganie u mnie nie jest pierwsza klasa ale po odebraniu auta zauwazylem pewna rzecz. Kiedy mam niskie obroty silnika wspomagania praktycznie nie mam. Przy zawracaniu az mi cos w plecach strzelilo od szarpania sie z kierownica. Przed wizyta wspomaganie

witam. A może być pompa od golfa 3 1.6 Dostałem takową zamontowałem moje koło pasowe poskładałem zalałem nowym płynem i... działa ale.... aż za lekko wcześniej kierownica kręciła się lekko ale z oporem teraz to już jak by to była nówka Nie wiem czy ciśnienia obu pomp są takie same. W starej pompie zawiesił mi się zawór zwrotny. Został zakleszczony w kanale po ... uderzeniu młotkiem po korpusie pompy (brak komentarza - mój błądgłupota) pozdrawiam

AUDI A4 [INNE] Prośba o analizę logów golf ALH

Proszę o analizę logów. golf IV 90PS chyba ALH po odpaleniu i naciśnięciu na gaz nierówna praca cięzko wchodzi na obroty trzęsie silnikiem brak mocy duże dymienie i po chwili już tylko brak mocy błąd 17553 lub 17552. Nie za każdym razem czasami wszysko jest ok. Po wymianie przepływomierza wszystkie dolegliwości ustały brak błędów przepływomierz jest używany i moje pytanie w związku

Niewiele sie zmieniło jesli chodzi o regulacje cisnienia doladowania - czyli dalej jest zle. "Dziwny LMM" wymusza jednak duzo wiecej luftu stad brak obcinania serii i pwnie odczuwalne jest tylko falowanie mocy a nie jej spadek. Pzdr

VOLKSWAGEN GOLF IV golf mk4 1.4 16v akq problem z zaplonem

witamprzeszukałem już chyba cale zasoby internetowe i nie mogę znaleźć sposobu na uruchomienie golfika. Jest to golf mk4 silnik benzynowy 1.4 16v AKQ z 98r. w aucie została zdjęta pokrywa zaworów w celu uszczelnienia wycieku oleju do gniazd świec zapłonowych a co za tym idzie został zdemontowany również rozrząd. Po uszczelnieniu pokrywy i złożeniu rozrządu na nowo auto nie pali na

jest i efekt grzebania po rozłożeniu silnika wyszła na jaw przyczyna braku ciśnienia na 4 cylindrze. Zgodnie z moimi przypuszczeniami padły dwa zawory ssące. Jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem wygięte zawory ale z dwojga złego dobrze że w końcu coś wyszło jutro sklep i trzeba pomału zacząć składać jak złoże to na pewno pochwale się rezultatem.Oby w końcu odpalił Jeszcze raz wielkie dzięki "marcin7x5" za pomocne uwagi

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana pompy wtryskowej z Golfa do Passata

Proszę o opinie fachowców. Potrzebuje informacji czy mój WV będzie na tym bzykał. Mam Passata 16 TD z 91r. padła mi w nim pompa wtryskowa dostałem drugą pompę wyciągniętą z golfa 16 TD. Wizualne pompy się różnią ta z golfa nie ma krućca do podcisnienia z turbiny. Oznakowania pomp są też inne golf ma znak VE49 F2400 R 66-3 Passat VE49 F2300 R 432-4

Będzie chodził ale będzie słabszy (brak LDA - korekcji dawki wtrysku w funkcji ciśnienia doładowania)

AUDI A4 B6 [B6 AVB] Brak mocy. Wielka zagadka

Witam Mam od 2 miesięcy straszny problem z mocą w aucie mianowicie mam uczucie jakby się nie włączała turbina. Sprawdziłem i wymieniłem kilka rzeczy ale to nic nie dało -turbina sprawna -katalizator wycięty -intercooler wyczyszczony -czujnik ciśnieniowy wymieniony -czujnik ciśnienia w kolektorze sprawny -przewody podciśnieniowe wymienione Wyskakuje błąd (dodatnia odchyłka doładowania)-to

(ich nieszczelności) skoro turbo przeładowuje - o tym świadczy błąd dodatniej odchyłki doładowania a wtedy nieszczelność wężyków podciśnieniowych nie ma żadnego wpływu na przeładowanie turbo - trzeba wiedzieć (nauczyć się czytając porady na forum) że wtedy nie tędy droga. Całej mojej wiedzy na temat silników TDI i ich osprzętu dowiedziałem się czytając forum golfa

AUDI A3 I 8L [8L] Brak mocy po wymianie N75

Witam Dwa dni temu chcialem zmienic zwor N75 na nowy orginalny ktory kupilem w Servisie. Ze starym nie bylo raczej nic zlego pozatym ze to nie byl orginal i wpienialo mnie to cykanie. Zmienilem go no i jazda probna... jedynkadwojka trojka czworka wszystko ok pozniej wbilem piatke i jakby turbodziura zamulenie ale za chwile znowu ciagnie. Zatrzymalem sie oblukalem czy aby jakis wezyk sie nie obsunal

wezyk co idzie do gruchy przy turbo odpiac od zaworka i sprobowac w niego dmuchac czy trzyma cisnienie. Posprawdzalem juz chyba wszystko i z tego co piszecie to wszystko jest ok (oprocz mocy ) "kierownice" po zdieciu tej sztangi biega leciusienko jak noowka grucha tez jest cala. DrBrodsky u mnie po demontażu chłodnicy zaczelo sie pierdzielic a byl nowy N75 i dzies na forum VW golfa

pamietam ze miales czyscis turbine i co zrobiles to jesli tak i dalej tak ci sie dzieje to szczerze wspolczuje dodaam fotke dla ulatwienia lokalizacji czujnika ktory podaje sygnal cisnienia doladowania do kompa poz nr 12 w zielonej otoczce niewiem dokladnie jaki masz silnik ba ta fotka pochodzi z golfa u mnie w ibizce rura z tym czujnikiem biegnie wzdluz chlodnicy w kierunku akumulatora i pozniej w dol do IC najlepiej podmien od kogos ten czujnik i sprawdz

glovash to jest to co mam w swojej bibliotece nic wiecej na ten temat nie potrafie odpowiedziec pozdro 00519 - czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71 czujnik MAP poza zasiegiem-G71 lub czujnik MAP - niskie napiecie - G71 czujnik MAP-wysokie napiecie-G71 proponuje zamiane na probe od kogos tego czujnika czy aby napewno to on ale to ze przeladowuje moze byc 100 przyczyn sprawdz dokladnie dolot a m.in. walniety czujnik choc nie koniecznie dla ulatwienia lokalizacji podaje foto z golfa w Izie ten przewod biegnie wzdluz hlodnicy w kierunku akumulatora i pozniej ku dolowi

VOLKSWAGEN Brak ciśnienia oleju - dziwna sprawa

A wiec sprawa wygląda tak jakiś czas temu znikło mi ciśnienia oleju na górnym czujniku tym przy głowicy. Na zimnym silniku jeszcze jakies sie utrzymywało jadnek na ciepłym manometr leżał na zerze. ciśnienia na pompie jest ok. Wymieniłem jadnek pompe olejową panewki korbowodowe popychacze zaworowe jednak problem nie ustąpił juz sam nie wiem co mam robić moze umieci mi podpowiedzieć

Kompresje na cylindrach tez sprawdzalem jest ok. Na popie ciśnienie oleju jest troche zawysokie bo 030 MPa a na drugim czujniku wogle go nie mam. Może cos mi sie przydkało Już nie mam pojęcie gdzie szukać przyczyny autko stoi juz trzeci tydzień niejezdzone i chyba bede musiał oddać mego golfa w ręce jakiegoś silnikowca bo już nie mam nawet pomysły co jest nie tak.

VOLKSWAGEN Brak cisnienia po wymianie oleju

Pierwszy raz od kupna wymienilem olej kupilem castrola rs 10w60 wczesniej byl jakis orlen platinium i do tego filtr hengst h142w. Jak kupywalem filtr spytalem goscia czy pasuje do mojego mk2 gti 8 v a on otworzyl ksiazke no i taki filtr byl do kazdego golfa co mnie troche zdziwilo ale wzialem go. Dzisiaj wymienilem olej filt uszczelke pod miska bo ciekla. Wszystko gladko poszlo siadam do auta odpalam

VOLKSWAGEN turbina 1.9 td aaz problemy

witam golf 1.9 td 75km 97 kombi silnik aaz.Zaczęły się klopoty z turbo (okresowy brak mocy). Kupiłem wskaznik doladowania. Cisnienie raz jest raz nie ma. Czasem turbo pompowało prawidłowo (08bar) czasem tylko przez pare sekund. Przy braku cisnienia doladowania za autem kopciło na czarno.lista rzeczy ktore zostały sprawdzonezrobione1. zregenerowane turbo ( dzwignia chodzi o wiele luzniej. Zapewniano

der_slm napisał(a)witam golf 1.9 td 75km 97 kombi silnik aaz.Zaczęły się klopoty z turbo (okresowy brak mocy). Kupiłem wskaznik doladowania. Cisnienie raz jest raz nie ma. Czasem turbo pompowało prawidłowo (08bar) czasem tylko przez pare sekund. Przy braku cisnienia doladowania za autem kopciło na czarno.lista rzeczy ktore zostały sprawdzonezrobione1. zregenerowane turbo ( dzwignia chodzi

VOLKSWAGEN Nie działa licznik od golfa 3 sprawdziłem juz chyba wszystko

witam Mam taki problem i Houston mi nawet nie pomogło Nie działa mi licznik ani nie nalicza km (typ <ABS>) w golfie 3 z roku 1995 silnik 14. Sprawdzałem juz impulsator tak ze podałem napiecie na pierwszy i trzeci pin impulsatora a do pierwszego i drugiego podłączyłem miernik i jak kreciłem impulsatorem to raz wskazywał napięcie a raz nie wiec impulsator sprawny. Wtyczka od przewodów

a ten licznik w tym aucie dzialal kiedys czy kupiles wuto i tak jest ze nie dziala predkosciomierz [ Dodano 07 Maj 2010 2158 ]tu masz rozpiste pinow w liczniku golfa. zmierz czy sygnal z impulsatora dociera na wejscie licznika 1. Czujnik temperatury zewnetrznej &8211 przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.

VOLKSWAGEN GOLF V VW Golf V brak startu

Witam kupiłem golfa 5 1.9 tdi.I mam problem z jego uruchomieniem.Nie kręci rozrusznik.Nie ma sygnału wyzwalania elektromagnesu.Na krótko jak podaje 12v to kręci rozrusznik.Przy przekreceniu stacyjki do pozycji start słychac cykanie przekaźnika w kabinie.Czy moge prosić o info gdzie szukac usterki.W imo nie ma błedów.Vcds w sterowniku silnika pokazuje takie bledy Adres 01 Silnik Plik etykiet

3 (Q12) P161C - 000 - przerwa Ramka zamrożona Stan błędu 01100000 Priorytet błędu 0 Częstość błędu 1 Przebieg 129913 km Wskaźnik czasu 0 Data 2000.00.00 Czas 014842 Ramka zamrożona Obroty silnika 0 min Prędkość 0.0 kmh Obciążenie 0.0 % Napięcie 11.86 V Bity binarnie 11000100 Temperatura 20.7C Bity binarnie 00110000 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak

VOLKSWAGEN Brak swiatła lampki cisnienia oleju i obrotomierza

witam otóż poskładałem golfa silnik elektryka itp i nie działa lampka cisnienia oleju jak i płynu chłodniczego oraz nie działa obotomierz.... czy moze brakuje masy czy cos wszystkie masy sa podłaczone co może być golf 2 g60

VOLKSWAGEN GOLF I Golf 1.3 nz problem z obrotami i ogrzewaniem

Witam mam problem ze swoim golfem. Opisze go tutaj ponieważ żaden mechanik u którego bylem nie jest wstanie mi powiedzieć co jest zepsute. Jakieś 2 miesiące temu temperatura powietrza ok -10 jadę golfem do sklepu kolega poszedł ja zostałem w aucie poszedł tylko po piwo wiec nie gasiłem nagle z minuty na minute ogrzewanie przestało działać i wywaliło mi olej przez miskę olejową z racji

VOLKSWAGEN golf 3 problem z licznikiem

witam jestem Tutaj nowy a w zasadzie goscinnie bo latam innym autem ale ogarniam golfa i mam problem z podpieciem licznika. ale w czym problem silnik jest z jakiegos audi 1.8 t a licznik oem z golfa 3 gen w którym był silnik 2E. Jest to zwykły licznik z obrotkiem nie zaden digital itd. Jednak mam problem z podpieciem niemal wszystkich wskazników może mi ktos napisac przez co jest puszczony

1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel 4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone) 5. Masa - jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)

VOLKSWAGEN GOLF III golf 3 gasnie na benzynie

witam prosze o pomoc jestem nowy i nie wiem czy dobrze dodałem zapytanie mój golf 3 gasnie na benzynie a na gazie chodzi ok a gdy zacisnę wąż od powrotu paliwa obroty wzrastają i działa a jak puszcze to obroty spadają i gasnie a w czasie jazdy dławi sie i zwalnia przyspiesza i znowu zwalnia cisnienie w pompce paliwa niby jest bo nie utrzymam paliwa palcem jak ktos przekreci stacyjkę prosze o pomoc

Jeśli nie ma wystarczająco dużego ciśnienia to nie będzie miał mocy lub będzie szarpał. Zawórregulator cisnienia utrzymuje odpowiednie cisnienie. Jeśli zacisniesz powrót tzn że wzrasta ciśnienie w układzie którego brakuje. Zacząłbym od zaworu a potem pompa. Nie wiem jakie cisnienie powinno być do tego silnika ale palcem nie da sie raczej utrzymać. U mnie w PF jest ok 3 bary. Zapłon raczej odpada bo na gazie też by nie pracował.

VOLKSWAGEN GOLF IV SR AKL golf mk4 16l - niskie cisnienie oleju

witam po sprawdzeniu wiązki zegarów i ciśnienia oleju stwierdzam fakt iż jest ono zbyt niskie i migająca lampka na ciepłym silniku działa tak jak powinnazimny silnik 2bary ciepły 12 - ciśnienie nie wzrasta wraz z obrotami . Jako że nie mam możliwości własnoręcznej naprawy ( ze względu na brak miejsca ) jestem zmuszony oddać to w cudze ręcę ale ludzie wiecznie kombinują i nie potrafią

VOLKSWAGEN GOLF II Wywala płyn Golf II 1.6 D

Witam.Po dłuższej jeździe (przynajmniej 5 km) gdy temperatura płynu chłodniczego osiąga normalną temperaturę zaczyna syczeć płyn spod korka. Termostat wymieniłem na nowy Wahlera. Dolny wąż jak był zimny na starym termostacie tak jest również zimny na nowym. Kontrolka temperatury nie mruga strzałka temperatury normalnie na 12 godzinie. Nie wiem o co chodzi. Podejrzewam uszczelkę pod

Pompa może być uszkodzona. Były przypadku gdzie brakowało łopatek w pompie.Pompę napędza pasek razem z alternatorem i napina alternator zazwyczaj ( w wersji z klimą jest napinacz ). Odpal auto i zobaczy czy pompa się obraca czy może pasek po niej ślizga dodaj gazu i obserwuj pompę. Sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym czy jest obieg płynu ( odkręć zbiorniczek na zimnym silniku odpal

VOLKSWAGEN GOLF II VW GOLF II 1.6 TD jak Tuningowac

Witam jestem od niedawna posiadaczem wyzej wymienionego Auta chcialbym zwiekszyc sprawnosc silnika i co musialbym wymienic autko posiada katalizator standardowo jak sie orientuje 44KW rok produkcji 1991 chcialem sie dowiedziec wszystkiego co moglo by polepszyc efekt czy jest sens kupowac filtr stozkowy lub magnetyzer (trzeciej generacji Dynamic Fuel G&Oslash8) czy usunac katalizator i zamiast niego dac stumienice tlumik sportowy itp. prosze o jakies wskazowki pozdrawiam

ten silnik to tzw. eko-diesel jego ułomność w stosunku do innych TD to brak paliwa i zamontowany katalizator popierwsze trzeba zmienić pompę wtryskową na taka która ma regulacje dawki paliwa w zależności od ciśnienia doładowania. Dopiero po tym zabiegu można się bawić w zakładanie intercolerów. póżniej odpowiednia regulacja pompy (między innymi zwiększenia dawki paliwa) i zwiększenie

VOLKSWAGEN [mk3] problem z golfem Maksymalnie zrezygnowany niewiem juz

Witam juz sie rozpisywalem miliony razy na temat mojego golfika i ciagle chce go przywrocic do normalnosci co bym nie wlozyl kase to ciagle mnie zawodzi poczatki byly ekstra cichutko chodzil bez problemow ktoregos pieknego dnia rodzinka wyjechala na wies do rodzinki ja zostalem na 2 zmiane w pracy no i zdazyl sie wielki problem podpifszy wujaszek diagnozowal ktore lozysko mi swiergocze bo tylko to

VOLKSWAGEN swap 1.6D do T3 nie odpala kontrolka oleju nie gasnie

Witam Przełożyłem silnik 1.6d 50 KM z golfa do T3. Zmieniłem miskę olejową i pompę oleju ze względu na inny kształt i ułożenie silnika w komorze. Kolektor wydechowy i chłodnica oleju przy filtrze także został zmieniona. Przy próbie odpalenia pojawiły się następujące problemy 1. silnik nie chciał odpalić. zaobserwowałem że nie leci do paliwo. wlałem bezpośrednio do pompy paliwa

pompa Vaccum jest od silnika golfa . Wymieniłem tylko miskę i pompę oleju. Mam nadzieję że dobrze ją umiejscowiłem przed dokręceniem bo nic nie wskazuje na to żeby było inaczej. Weszła do końca w swoje gniazdo. Jeżeli istnieje powiązanie napędu pompy Vaccum z pompą olejową i muszą ze sobą współgrać to czy to może być powodem braku ciśnienia oleju- pali się lampka. Może są

VOLKSWAGEN GOLF II vw golf 1.6 gtd 90r kontrolka oleju

mam problem z kontrolka przy wiecej niz 2 tys obrotow zapalala sie wiec wymienilem na druga od mechanika ale juz uzywana nie mallem problemyu przez 3 tyg i znowu to samo co najlepiej zrobic

jaki masz filtr oleju z filtrona nasz od niego tez zapala sie kontrolka moze spróbuj wymienic filtr Nie bardzo rozumiem co ma filtron do kontrolki cisnienia oleju Jezeli swieci to oznacza ze cisnienie oleju jest ponizej normy oczywiscie jezeli te wskazania czujnika sa dobre. Przyczyn takiego stanu moze byc kilka awaria czujnika cisnienia awaria pompy oleju lub jego zaworu regulacyjnego wycieki brak dostatecznej ilosci oleju zuzycie silnika Pozdrawiam i glowa do gory jutro bedzie lepiej po

VOLKSWAGEN Lejące wtryski potwierdzi ktoś diagnozę

Witam posiadam golf IV 1.9 tdi 110 km o silniku AHF a problem mam z nim mianowicie taki że rano auto ma ciężki pierwszy rozruch tzn auto odpala ale dopiero po chwili pokręcenia później odpali i chwile chodzi nie równo dymiąc pochodzi tak z 10 sekund później jest idealnie każdy następny rozruch bez względu od czasu od poprzedniego rozruchu następuje od tzw strzała i silnik odrazu chodzi

AUDI [Inny 19 TDI]Podmiana czujnika ciśnienia z AJM do AHL

Przesiadłem się z mojej A4 do golfa i pojawił się problem bo auto z dnia na dzień straciło cala moc. Wypluwa cały czas takie błędy których nie da się wcale skasować 17569 Czujnik temperatury powietrza - przerwazwarcie do plusa brak osprzętu nie związany ze sprzętem 17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masyprzerwa brak osprzętu nie związany ze sprzętem po

Zadaj pytanie ekspertowi