części samochodowe nanodatex

golf brak ciśnienia paliwa

Samochody związane z zapytaniem golf brak ciśnienia paliwa

Pytania i odpowiedzi: golf brak ciśnienia paliwa

VOLKSWAGEN GOLF IV Golf IV 1.9 TDI 110KM ASV nie odpala brak paliwa na wtryska

Witam. Mam dziwny przypadek w moim golfie IV. mianowicie po powrocie do domu zgasiłem silnik (normalna sprawa) po około godzinie próbowałem odpalić auto jednak nic z tego. miałem rezeriwe więc pomyślałem ze paliwo dolałem i nadal nic postanowiłem odpowietrzyć układ. poluzowałem nakrętki na wtryskach paliwo szło ok. nie odpalił. wymieniłem filtr paliwa pomyślałem ze było mało paliwa

W takich wyschniętych pompach stoi prawie zawsze pierścień dawkujący na tłoczku zaworek ciśnienia wewnetrznegopompa wstępna ...i nie ma opcji że się to rozrusza po zalaniu paliwem trzeba pompę rozebrać w drobny mak .Ale tak jak pisze EDZIO nie dzieje się to po czasie To nie brud wykańcza pompę no chyba że ktoś jeżdzi bez filtra ...pompę wykańczają suche dodatki np.rozcieńczalniki

AUDI A6 C4 [a4 b5]1.8 125km 95r brak cisnienia na pompie paliwa

Witam koledzy mam na warsztacie auto kolegi wracał w piatek z pracy i samochód mu zgasł.Zcholowałem go i postawiłem diagnostyke pompa paliwa wyciagnelem ja i mysle sprawdze ja na sucho pod prostownikiem i działa ok. zamontowałem spowrotem podałem napiecie z prostownika i auto odpaliło.przyszed czas zeby znalesc napiecie bezpiecznik nr 28 dobry przekażnik nr208 rozebrany sprawdzony tez dobry.

Zapewne jest jakieś zabezpieczenie. miałem podobna historie w golfie czy auto ma alarm jesli ma to na 90% dokładane i tu moze twic problem ja miałem w vw dokłądane i było odciecie na pompe auto kreciło ale nie odpalało moze to jakos Cie naprowadzi

VOLKSWAGEN GOLF V VW Golf V brak startu

Witam kupiłem golfa 5 1.9 tdi.I mam problem z jego uruchomieniem.Nie kręci rozrusznik.Nie ma sygnału wyzwalania elektromagnesu.Na krótko jak podaje 12v to kręci rozrusznik.Przy przekreceniu stacyjki do pozycji start słychac cykanie przekaźnika w kabinie.Czy moge prosić o info gdzie szukac usterki.W imo nie ma błedów.Vcds w sterowniku silnika pokazuje takie bledy Adres 01 Silnik Plik etykiet

3 (Q12) P161C - 000 - przerwa Ramka zamrożona Stan błędu 01100000 Priorytet błędu 0 Częstość błędu 1 Przebieg 129913 km Wskaźnik czasu 0 Data 2000.00.00 Czas 014842 Ramka zamrożona Obroty silnika 0 min Prędkość 0.0 kmh Obciążenie 0.0 % Napięcie 11.86 V Bity binarnie 11000100 Temperatura 20.7C Bity binarnie 00110000 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak

VOLKSWAGEN GOLF III golf mk3 tdi dziwny przypadek brak mocy

Witam. trafił mi się dziwny przypadek braku mocy w tdi 1z. samochód jak trafił do mnie był już wcześniej u 5 mechaników( możliwe że któryś coś namieszał) pierwsze co zauważyłem to zupełny brak momentu i przeładowanie na 5 biegu. Wymieniłem zaworek turbiny który się co jakiś czas zawieszał pomogło na odcinanie ale nadal brak momentu. okazało się że turbo ma wypalone łopatki

he przewód dawno podpięty i nic to nie zmieniło widziałem schemat i napięcie z pompy jakie wychodzi to po załączeniu stacyjki ok. 11V podpiełem do kompa zero róznicy zmieniłem nawet kompa to samo... Rozrząd sprawdzałem i jest ok. Samochód na pewno nie dostaje paliwa bo nie ma dymu( no chyba że na zimnym po dopaleniu dymi jakby sttrasznie lały wtryski a są ok)i praca silnika jest za

VOLKSWAGEN GOLF III Brak mocy [Golf 3 GTI 2.0 8v]

Witam. Mam taki problem a nawet kilka z moim vw (mk3 GTI 2.0 2E 92r. brak LPG) Samochód strasznie zamulony nie ma mocy. Pod średnia górkę ledwo na jedynce wjechałem bo na dwójce nie dał rady. Spalanie zwiększyło się z 8L na 11L Czy po odpięciu wtyczki temperatury na rozgrzanym silniku obroty powinny się zwiększyć Bo u mnie jest tak że obroty stoją na 900rpm bez względu na to czy jest

to czujnik wymień po wcześniejszym obejrzeniu kabli ale to nie bezie jedyna przyczyna moje 2E na rozgrzanym też nie bardzo reaguje na wypięcie czujnika czemu to nie wiem. Przyczyn moze być ogromna ilość a informacje dałes skąpe. Czy stało sięt o nagle czy auto dopiero kupiłeś czy jak. Jest sporo danych na forum o sprawdzaniu tego silnika poczytaj bo ciężko napisac w tym momencie nowy

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III GT brak mocy na zimnym silniku

Witam mam problem ze swoim golfem a mianowicie jest to golf III 18 GT z 93r na zimnym silniku nie wkreca sie na obroty do 2000obr jako tako pozniej jest taka dziura ze wogule nie ciagnie zero reakcji przy wciskaniu gazu i szarpanie silnikiem jak jest zimny nie wiem co sie dzieje. Prosze o pomoc kolegow swiece wymienione kable filtr paliwa zalany nowym olejem. Co moglo sie stac co trzeba jeszcze wymienic moze juz ktos z was mial taki problem

Aparat zapłonowy raczej odpada gdyż wszystko zostało wymienione PalecKopułkaKableŚwiece odnośnie cisnienia paliwa hmm myślę że wtedy problem był by cały czas a znika gdy silnik delikatnie sie rozgrzeje tj. przejade z 1-2 km

VOLKSWAGEN GOLF IV golf 4 - silnik - brak mocy

Witam mam problem z Gilfikiem 4 z 2001r z silnikiem 1.6 16V Silnik strasznie slabo wchodzi na obroty tak jak by mu brakowalo mocy . doslownie jest zamulony diagnostyka testerem nic nie wykazala tak jak by wszystkie podzespoly byly wporzadku .. moze to mylne pojecie wiec jak nie usterka elektryczna to mechaniczna ale gdzie szukac

Kod silnika jeżeli to jest auto z przepływomierzem należy zrobic log dynamiczny. Oprócz kata należy wykluczyć koncowy tłumik (rzadko środkowy) pomiar anemometrem powinien wystarczyc do droznosci wydechu. Następnym krokiem jest sprawdzenie ciśnienia paliwa. Problemy z mocą wogóle należy zacząć od pomiaru sprężania.

VOLKSWAGEN 1.6td brak ciśnienia na przewodach wtryskowych

witam mam problem z silnikiem 1.6 td a bardziej z pompa wtryskową z golfa mk2 włożony jest do caddy mk1. problem wygląda tak ze ropa nie wychodzi z pompy wtryskowej na wtryski tylko wraca wężem powrotnym elektrozawór jest nowy i działa podłączałem go na krótko z aku jak kręciłem silnikiem. wczoraj włożyłem drugą pompe ale od 1.6d i to samo się dzieje że nie podaje paliwa na wtryski.

VOLKSWAGEN [mk3] Brak mocy w moim golfie

Cześć Mam golfa III silnik abs. Auto kupiłem miesiąc temu wymieniłem wszystkie paski oleje przewody świece filtry płyny. Jednak auto dalej jest zamulone. Objawia to się tym że auto nie ma mocy jeśli jadę 100 kmh to auto ma już prawie 3100 obr. na 5 biegu. A z tego co wiem przy tej prędkości powinno być raczej ok. 2500 obr. Czytałem kilka postów na forum w związku z brakiem mocy i

dark moon więc pora na początek podłaczyć autko do komputera (bo może któryś czujnik padnięty) a jak nie wyskoczą jakieś blędy to zająłbym się diagnostyka silnika - pomisr ciśnienia sprężania itp itd bo może silniczek nie jedzie więcej bo już nie może.... Napisz jeszcze cos o zużyciu oleju i zużyciu paliwa

VOLKSWAGEN Odczuwalny brak mocy (Przyśpieszenia)

Silnik 1.8 Rok 1993 Kod AAM Wymieniłem do tej pory Przewody zapłonowe Świece zapłonowe Kopułkę Palec Flirt powietrza Filtr paliwa olej filtr oleju Czujnik temp. silnika niebieski Cewkę wraz z modułem zapłonowym Sczytywałem z kompa błędy ( wszystko OK) Sonda lambda działa prawidłowo Ruszałem podstawą gumową ( nie ma różnicy) Sprzęgło nowe firmy LUK Nowa linka sprzęgła bo star

nie jest to demon szybkości bo golf jest ciężki vento idzie lepiej na tym silniku ale podmienić przekaźnik lub rozebrać i obejrzeć stan styków. Obroty wykluczają dalszy problem z zapłonem ale prędkość maksymalna sugeruje 1. zapchany wydech lub zmniejszona przepustowość np.układ o innej średnicy z innego auta lub wstawione cos zamiast kata lub tłumika typu strumiennica ktora zaburza

Mam identyczny objaw z tym że po wystąpieniu braku mocy i przejechaniu ok 20km. zaświeciła się pomarańczowa kontrolka check engine. Z wiadomości dostępnych na forum wyczytałem że objawy usterki związane są z sondą lambda lub uszkodzonym katalizatorem. Dodam że samochód to golf V 1.4 FSI 2004r. Postaram się w jak najszybciej sprawdzić sondę oraz katalizator i poinformować wszystkich

VOLKSWAGEN Nie działa licznik od golfa 3 sprawdziłem juz chyba wszystko

witam Mam taki problem i Houston mi nawet nie pomogło Nie działa mi licznik ani nie nalicza km (typ ABS) w golfie 3 z roku 1995 silnik 14. Sprawdzałem juz impulsator tak ze podałem napiecie na pierwszy i trzeci pin impulsatora a do pierwszego i drugiego podłączyłem miernik i jak kreciłem impulsatorem to raz wskazywał napięcie a raz nie wiec impulsator sprawny. Wtyczka od przewodów do impulsatora

a ten licznik w tym aucie dzialal kiedys czy kupiles wuto i tak jest ze nie dziala predkosciomierz [ Dodano 07 Maj 2010 2158 ] tu masz rozpiste pinow w liczniku golfa. zmierz czy sygnal z impulsatora dociera na wejscie licznika 1. Czujnik temperatury zewnetrznej &8211 przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.

VOLKSWAGEN GOLF I Golf 1.3 nz problem z obrotami i ogrzewaniem

Witam mam problem ze swoim golfem. Opisze go tutaj ponieważ żaden mechanik u którego bylem nie jest wstanie mi powiedzieć co jest zepsute. Jakieś 2 miesiące temu temperatura powietrza ok -10 jadę golfem do sklepu kolega poszedł ja zostałem w aucie poszedł tylko po piwo wiec nie gasiłem nagle z minuty na minute ogrzewanie przestało działać i wywaliło mi olej przez miskę olejową z racji

VOLKSWAGEN odciencie pompy paliwa przy jeździe na LPG

Witam szanownych forumowiczów od dwóch miesięcy posiadam golfika z silnikeim 1.8 RP (monowtrysk). Posiada on zamontowaną n plisopadzie 2006 roku instalację gazową i wszystko chodzi nawet dosyć fajnie tyle ze przy jezdzie na LPG wydaje mi się ze zuzywa on tez minimalne ilości beznyzy bo jak na samo odpalanie to coś za durzo mi poszło benzyny. Pomyślałem sobie więc zeby mieć pewnośc ze

VOLKSWAGEN GOLF IV spadek mocy zamulenie max 150 kmh golf 4 1.6sr akl

Witam mam problem który ciągnie się juz zbyt długo a w żadnym jak dotąd poście nie znalazłem idetycznego przypadku moje auto to golf 4 1.6 SR AKL z lpg problem to brak mocy auto maksymalnie jedzie 150ruszając pod góre z pełym autem trzeba trocha nadpalac sprzęgło przyśpiesza wolniej i haotycznie1 na 10 razy problem z odpaleniem trzeba długo kręci i jak odpali to tak jakby na początku

VOLKSWAGEN GOLF II Golf MK2 swap na 1.6

Siemka Uruchomiłem jakiś czas temu mojego golfika w którym zmontowałem silnik ABU 1.6 z przerobieniem go na wtrysk ze starego silnika 1.3. Mam nie lada problem a mianowicie nigdzie nim jeszcze nie jeździłem tylko odpalałem i już dwa razy tankowałem go po 7 litrów benzyny które bardzo szybko spala dosłownie odpalałem go kilka dni do rozgrzania silnika bo robiłem nagrzewnice i paliwa brak

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF MK3 SILNIK AAZ

Witam wszystkich to mój pierwszy post więc przepraszam za niepoprawność itd. Ostatnio mam problem z moim golfem 3 td silnik AAZ 75 koni otóż stracił moc przy wyższych obrotach kiepsko przyspiesza jakby brakowało paliwa co dziwne można dociskać pedał do podłogi i ani chmurki dymku wcześniej troszkę kopcił znam się na mechanice ale już nie mam pomysłu co dalej robić o to rzeczy które

Witam ponownie na pewno wszyscy są ciekawi jak postęp z golfem otóż kupiłem 4 podkładki pod wtryski pożyczyłem POLSKI nie made in China miernik ciśnienia no i przystąpiliśmy do pomiaru 129 bar 2285 330431 mam również aparat do sprawdzania wtryskiwczy wszystkie aż trzeszczą 155 bar nowe podkładki i składamy więc wszystko wskazuje na pompę ten brak dymku czyli paliwa mówi za siebie

VOLKSWAGEN GOLF IV GOLF IV 1.6 16V 77 KW (105PS) AZD falujące obroty lambdy

Witam to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość Mam taki silniczek 16 16V 77KW (105PS) oznaczenie AZD bez gazu w VW golf IV obroty czasami falują w zakresie 560 - 820 na ciepłym silniku na biegu jałowym oraz niekiedy wywala błąd 16555 - zbyt uboga mieszanka oraz 17586 - podgrzewana sonda lambda wyjście przerwa błąd sporadyczny zawsze przy temp roboczej silnika w różnych okolicznościach

ciśnienia na listwie wtryskowej na 3 bar problem znikł zawór został wymieniony na nowy (dostępny tylko w ASO za 480 zł) obroty stoją jak widły w gnoju błąd 16555 już nie wyskakuje i zwiększyła się zdecydowanie kultura pracy silnika oraz reakcja na gaz Forumowicze pozostał jeszcze jeden sporadyczny błąd a mianowicie 17586 - podgrzewana sonda lambda 1 strona 1 wyjście - przerwa brak

FORD 2.0 TDDI 115KM - brak mocy i przerywanie

Od pewnego czasu mojego mondziaka bolą dwie rzeczy - od czasu do czasu na trasie zauważam że ma mało mocy tak jak by turbina nie dawała odpowiedniego ciśnienia na luzie obroty wtedy wchodzą do max 4000 dość ospale jednak turbo słychać że kręci...co ciekawe - po zgaszeniu i ponowym odpaleniu silnika wszystko wraca do normy - również od pewnego czasu ale chyba zaczęło się to dziać

VOLKSWAGEN Brak mocy silnika

Witam Mam problem z moim golfem Mk2 1.3 silnik NZ. Ostatnio zatankowałem 10 l benzyny i przejechałem około 10-15 km i w czoraj okazało się że mam pusto w baku brakuje mu mocy tak jakby się dławił (jadąc na benzynie na drugim biegu trzymam pedał gazu wciśnięty na maksa osiągam prędkość 30kmh) na LPG nie ten problem nie występuję. Dodam że pompa paliwa i filtr są nowe świece i kable

VOLKSWAGEN GOLF II VW GOLF II 1.6 TD jak Tuningowac

Witam jestem od niedawna posiadaczem wyzej wymienionego Auta chcialbym zwiekszyc sprawnosc silnika i co musialbym wymienic autko posiada katalizator standardowo jak sie orientuje 44KW rok produkcji 1991 chcialem sie dowiedziec wszystkiego co moglo by polepszyc efekt czy jest sens kupowac filtr stozkowy lub magnetyzer (trzeciej generacji Dynamic Fuel GØ8) czy usunac katalizator i zamiast niego dac stumienice tlumik sportowy itp. prosze o jakies wskazowki pozdrawiam

ten silnik to tzw. eko-diesel jego ułomność w stosunku do innych TD to brak paliwa i zamontowany katalizator popierwsze trzeba zmienić pompę wtryskową na taka która ma regulacje dawki paliwa w zależności od ciśnienia doładowania. Dopiero po tym zabiegu można się bawić w zakładanie intercolerów. póżniej odpowiednia regulacja pompy (między innymi zwiększenia dawki paliwa) i zwiększenie

BMW SERIES 3 E46 Problemy brak mocy M47N (errory INPA)

Witam Śledząc i czytając artykuły na temat braku mocy w e46 320d wykonałem czyszczenie elektrozaworów EGR (AGR) i kolektora ssącego. Po wykonaniu powyższych zabiegów w dniu wczorajszym szczęśliwy (za szybko) złożyłem wszystko i nie podpiąłem jednego z wężyków podciśnieniowych do elektrozaworu od EGR (stąd był obieg podciśnienia nie zamknięty i dalej nie komentuje że auto nie

w inpie wtrysk na tym cylindrze pokazywał wartości zbliżające się do 3 (bo dostawał tyle paliwa co trzeba ale powietrza za mało ) teraz po prawidłowym założeniu wszystkiego pokazuje około 1-15 (w trakcie jazdu znacznie mniej niż 1 w okolicach 0). Generalnie jestem bardzo zadowolony ze swojej amatorskiej ciężkiej pracy bo jakiś efekt polepszenia jest niestety dalej uważam że golf

VOLKSWAGEN GOLF III GOLF 3 1.4 (ABD LUB AEX) 120 kmh i koniec

Witam Przede wszystkim witam wszystkich posiadaczy VW. Jestem tu nowy ale forum przeszukałem i pomocy nie znalazłem wiec zwracam się o pomoc zakładając nowy temat. Kupiłem golfa 3 z silnikiem 1.4 z 1995 roku.Od razu powiem że mam problem z odnalezieniem oznaczenia silnika ale jest to silnik na mono wtrysku ale wyglądem jest taki sam jak golf kuzyna na wielopunkcie (pokrywa zaworów aluminiowa

z AEX a skoro on ma szersze tłoki to i komora sprężania jest wieksza ale jak piszesz ze tak może być to znowu jestem w punkcie wyjścia. Jedyne co mi zostało to sprawdzenie ciśnienia paliwa.Ale jak by bylo za małe to na max obroty by mi nie poszedł a wchodzi do odcięcia ponad 6 tyś obrotów. Moze masz jakis prosty sposób na sprawdzenie ciśnienia. A i tak jeszcze zapytam bo pomimo braku

VOLKSWAGEN Nowa zabaweczka do mojego golfika

wykonalem dzisiaj Sobie koleczko zamachowe do mojego golfa w zwiazku z wdrazaniem projektu 8400 rpm. jutro powalcze ze sprzegielkiem. musze dorobic kilka elementow.. i bedzie jak ta lala. poki co przedstawie efekty pracy... masa 5204 gramykolo dowazone dynamicznie 00 przy czulosci 1 gram

generalnie GTO jak napisalem post wczesniej auto ma problem z ukladem paliwowym i pojechalem bardziej w celu sprawdzenia ile kradnie mocy brak wachy... co do wystrojenia ecu ROBI tylko na map sensorze i czujniku temp cieczy.... nie 1. podpieta sonda lambda 2. czujnik stuku 3.czujnik temp powietrza doladowanego 4. czujniki przepustnicy...(oba) wszystko to sklada sie na to ze moc jest jaka jest. sygnałowo

VOLKSWAGEN golf 3 problem z licznikiem

witam jestem Tutaj nowy a w zasadzie goscinnie bo latam innym autem ale ogarniam golfa i mam problem z podpieciem licznika. ale w czym problem silnik jest z jakiegos audi 1.8 t a licznik oem z golfa 3 gen w którym był silnik 2E. Jest to zwykły licznik z obrotkiem nie zaden digital itd. Jednak mam problem z podpieciem niemal wszystkich wskazników może mi ktos napisac przez co jest puszczony sygnał

1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika. 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel 4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone) 5. Masa - jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone) 7. Sygnal

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II 1.3 nz ciężko pali.

Witam golf bardzo słabo pali na zimnym silniku trochę jakby lepiej na ciepłym. Wydaję mi się że problem to jest ssanie bo chyba w ogóle nie działa. jak odpali i się puści gaz to zaraz zgaśnie. Jak sprawdzić ssanie Akumulator roczny. Rozrusznik kable WN kopułka i czujnik temperatury wymienione filtr czysty. Przepustnica wymieniona około rok temu. Więc co może być nie tak pomocy z góry dzięki za odpowiedzi.

Sprawdź czy nie ma przerwanej membrany i czy nie zasysa paliwa przez podciśnienie. Tak jak przyspieszacz podciśnieniowy na aparacie zapłonowym tak i regulator ciśnienia paliwa możesz sprawdzić zasysając powietrze ustami jeśli membrana jest dziurawa to brak będzie oporu i powietrze będziesz mógł zasysać i zasysać.

VOLKSWAGEN GOLF II Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym

Mam problem z moim golfikiem samochod chodzi na zimnym silniku pieknie po nagrzaniu zaczyna wariowac strasznie kuleje. Wymienilem wtryski ustawiony zaplon Swiece nowe regulator paliwa zmieniony listwa wtryskowa zmieniona sonda nowa Z tego co mi miechanicy powiedzieli to ze dostaje za duza dawke paliwa a za malo powietrza. Od odmy slabo powietrze idzie. Uklad szczelny piny na kablach sprawdzone. A i

pisz precyzyjnie bo z tego wynika że jakby naprawiłeś a w pierwszym poscie piszesz że jest awaria. Czyli co - pomogło na chwilę czy na dłuższy czas Prawie na bank przepływka. Ma w sobie czujnik IAT temperatury powietrza zasysanego oraz potencjometr. Opisy sprawdzania za pomoca zwykłego miernika są na forum ale moze wystarczy wzbogacić mieszankę wkrecając śrube regulacyjną na przepływomierzu. Ewentualnie do sprawdzenia masz dwa styczniki przy przepustnicy - szerokiego otwarcia i zamknięcuia przepustnicy - oba to zwykłe włączniki typu włączwyłacz. Jak nie pomoże to rozrząd i zapłon jeszcze raz. Przy czym zapłon wg odpowiedniej procedury dla DIGIFANTA (-6 stopni przy ścignietej wtyczce czujnika temperatury i przy 2250 obrmin. I ponownie dokładnie szczelność dolotu łącznie z odmą regulatorem biegu jałowego podciśnieniami klapki pod filtrem i regulatora ciśnienia paliwa. Lubui tez wypadac pewna śrubka regulacyjna przy wtrysku - poszukaj czy czegoś nie brakuje.

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

Witam Posiadam golfa III GTI 2.0 z gazem 93 rok. Wersja 2E. W aucie zostały wymienione filtr paliwa ECU świece przepływomierz termostat Do tej pory problemy były dwa 1. Szarpanie na obrotach pomiędzy 1000-2000 ale wymiana świec pomogła. 2. Poranne odpalanie. Najpierw kręci kręci i nic. Za drugim razem kręci i jak by łapał albo łapie i zdechnie ale też nic. Za trzecim razem odpala od razu

Witam. Byłem u mechanika. Zapłon ustawiony OK. Podłączył pod kompa błędów brak... Regulator ciśnienia paliwa też w normie. Jutro ma jeszcze rano wpaść do mnie i na zimnym podłączyć i sprawdzić temperaturę płynu bo teraz po 5 godzinach stania pokazał 22 stopnie a niby powinien pokazywać mniej więcej tyle co na zewnątrz jest i może być że ten nowy czujnik temperatury jest walnięty...

VOLKSWAGEN GOLF V GOLF V 1.9 105km sam gasnie

Witam chcialem kupic golfa takiego jak w temacie jednak sprzedajacy go wczesniej zapowietrzyl przed sprzedaza i mial problem z odpalaniem jak juz odpalil i ruszylismy to zgasl dwa razy w tym samym miejscu.. Sprzedajacy stwierdzil ze to filtr paliwa.. Samochod zgasl przy probie redukcji dwa razy w podobny sposob na liczniku w tym momencie nie pojawialy sie zadne kontrolki poza akumulatorem .. Jak moze byc powod usterki i czy warto kupowac takie auto prosze o szczere odpowiedzi pozdrawaim

Nie wiem co to VCDS ale bylem ze sprzedajacym u elektryka ktory podlaczyl auto pod jakis komputer (WAG oni to nazywali ale nie wiem czy to cos komus mowi) i pokazalo napis brak kodow bledow czy jakos tak wiec niby z autem bylo by wszystko ok ale wezmy pod uwage to ze dalo sie zauwazyc ze sprzedajacy z elektrykiem sa kolegami wiec mogli cos zamataczyc moze z tym napisem ze nie ma bledow.. slyszalem

VOLKSWAGEN 1.8 DX K-Jetronic brak reakcji na gaz

Witam Przeswapowany został DX z jedyny cabrio do dżedaja dwa instalacja elektryczna nie istnieje ze względu na problem natury rozpoznawczej. Nie do konca wiadomo czy do CIS czy CIS-E. Teoretyczna wiązka na ktorej silnik latal ma pin na sonde lamby - wskazywaloby na Cis-E jednakze kolektor wydechowy miejsca na sonde nie miałnie ma. Sterowanie biegiem jałowym rowniez nie istnieje - sterownik nie

U mnie w golfie jest układ KU-Jetronic (nie K nie KE tylko KU - czyli K-jetronic rozbudowany o sondę lambda wypust na USA). A więc do rzeczy w układzie KKUKE sterowanie biegiem jałowym to po prostu baypass powietrza na przepustnicy regulowany śrubą - działanie czysto mechaniczne. Nie potrzeba żadnej elektroniki. Według mnie masz ewidentnie skopany zespół rozdzielaczaprzepływomierza. Wciskając

VOLKSWAGEN Brak mocy w silniku 2e

Mam takie problem jakis czas temu strzelił mi gaz w vencie 2.0 silnik 2e i rozwaliło przepływomierz kupiłem nowy z tym ze już wyjałem mikser od gazu który był miedzy filtrem a przepływka i już pali tylko na benzynie. Chodził ładni równo natomiast nie ma tyle mocy ile być powinno po wyjeciu miksera nie ma zadnej roznicy lub nawet jest spadek mocy.. jezdzi tak jak 1.6 a nie 2.0 Wymieniłem też przepustnice czym to moze byc spowodowane Ten przepływomierz trzeba wyregulować czy jak

Sprawdź dokładnie dolot. Jeśli po strzale gazu zrobiła się gdzieś dziura silnik może łapać lewe powietrze. Co do regulacji przepływki to nie wiem czy trzeba to robić. Kiedyś w swoim golfie 2 coś tam przestawiałem ponieważ dostawał za dużą dawkę paliwa i się dławił (ostatecznie winien był regulator ciśnienia paliwa). Ale wydaje mi się że do tych samych silników przepływomierz

VOLKSWAGEN Pompa długo pompuje i brak iskry - auto nie odpala

Mam taki problem w golfie 3 silnik 1.6 AEE Wczoraj odpaliłem auto i podczas jazdy świeciła mi się czerwona kontrolka ciśnienia oleju na liczniku przejechałem jakies 200 metrów i przed przejazdem kolejowym zdjąłem noge z gazu a silnik sam zaczął się wkręcać do 3 tyś po czym zgasł. Odpaliłem go ale po chwili znów zgasł na dobre. Objawy są takie - Po przekręceniu stacyjki słychać

BMW SERIES 3 E36 BRAK MOCY M50B25 VANOS

witam.wczoraj na niedzielnym spocie na cwiartke pogonila mnie bmw tez coupe m50b25 bez vanosa i to o okolo 2-3 dlugosci. moja bmw nie ma mocy jak depne w podloge wystepuje jakby zamulenie dopiero jak delikatnie popuszcze pedal ciagnie duzo lepiej ale i tak nie tak jak powinno byc.jest to jakby uczucia zalewania sie i dlawienia.podobno przy zmianie biegow puszcza delikatnie dymek czarny i ochydnie smierdzi

Witam panowie chciałbym podłaczyc się pod temat ponieważ mam prawie identyczny problem spotkala mnie ta sama sytuacja stanałem na cwiartke z e36 325i coupe taka sama jak moja(czysta seria) i nie stety na mecie 2-3 długości zostałem z tyłu (( 3 próby i bez zmian ((. Jak wystartowalem 320coupe to na mecie bylem przed nim o jakieś 1-2długości. golf3 2.8 odstawił mnie na jakieś 1-2długośći.

VOLKSWAGEN 1.6 TD podniesienie cisnienia przy niższych obrotach

Witam posiadam golfa Mk2 1.6 TD oznaczenie silnika JR Niedawno dorzuciłem iC od VW T5 oczywiście przed chłodnicę wody zwiększyłem ciśnienie turbo KKK24 do ok 1 -1.2 bar ( nigdy nie mogę dokładnie zmierzyć tego bo ktoś mi zawsze przeszkodzi P więc może i więcej dmucha ) obrucony pin na agresywną stronę podkręcona dawka paliwa i ustawione wolne obroty zamiast tłumików mam zrobiony

VOLKSWAGEN BRAK MOCY

WItajcie mam golfa 18 rp i ostatnio wymienialem reduktor cisnienia paliwa i nie ma tej mocy co kiedys mial nie wiemczego to moze byc przyczyna podpowiem ze nacisnie na gas i on dopiero powoli po pewnym czasie sie rozpedza nie wiem moze cos zle zrobilem jak mozecie podpowiecie mi

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

AUDI A6 C5 [A6 C5 25 TDI V6 AFBAKNAKE] czyszcz. turbiny VTG Garrett

Witajcie Kolejne małe fotostory z cyklu a&8217la Adam Słodowy jak samodzielnie w prawdziwie domowych (garażowych) warunkach wymontować rozebrać i wyczyścić turbinę Garrett VNT20 ze zmienną geometrią łopatek VTG w silnikach 25 TDI V6 AFB AKN AKE. Na co zwrócić szczególną uwagę przy montażu pierwszym uruchomieniu oraz codziennej eksploatacji turbiny VTG w swoim wymarzonym Audi. W tej

VOLKSWAGEN PASSAT FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce

Moderatora proszę o podwieszanie i zamieszczenie w odpowiednim dziale. 2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH &8211 BUDOWA Filtr cząstek stałych (DPF FAP) to urządzenie służące do zatrzymywania i neutralizowania cząstek sadzy. Jest to nieskomplikowane urządzenie składające się z ceramicznej struktury i metalowej obudowy wizualnie przypominającej tłumik środkowy. Filtr cząstek stałych podobnie

AUDI A4 Kompendium wiedzy o olejach silnikowych - rozpoczęty 03 listopad 2012 - 2335

Od wielu lat istnieje i krąży po sieci (przewinął się również przez nasze forum) dokument stworzony przez użytkowników niemieckiego forum motoryzacyjnego MOTOR-TALK - Europas grÃśÃte Auto- und Motor-Community na podstawie postów pisanych przez niejakiego Sterndocktora. Przełożył to z kolei z niemieckiego Tomasz Zigler Rychta i tak mamy broszurę z którą do tej pory spotykałem się

MERCEDES BENZ CLASS E II 210 Rozprawka na temat olejów silnikowych - bardzo przydatne

mozna podwiesic na stałe - ja przeczytałem po mimo ogromu tekstu zapraszam do lektury Wstęp Na poniższą broszurkę i na niemieckie forum dyskusyjne podobne do naszego autocentrum natrafiłem jakiś czas temu przeglądając internet w poszukiwaniu wskazówek co tu zrobić żeby zmniejszyć lub najlepiej zlikwidować zużywanie oleju w moim 2E. Akurat przewijał się tam i nadal przewija bardzo

VOLKSWAGEN Jaki olej do silnika z pompowtryskiwaczami

Witam Mam pytanie jaki olej zalać do silnika (100KM) z pompowtryskiwaczami Czy trzeba lać specjalny olej tylko do takich silników czy wystarczy dobry olej. W ksiązce napisali że ma miec normę lekkobieżne ()VW 505 00 z 500 00 lub samo VW505 01 wielosezonowe 505 00. A w zadnym wypadku nie lać A3 i B4 .(Piszę z pamięci bo nie mam przed sobą książki) . Rocznik 02 przebieg 140 000. poprzedniego oleju nie znam.

a przeważnie wobec zróżnicowanych okresów wymiany dla LL rzadko kiedy wytrzymują więcej niż 15.000km. Albo jeszcze konkretniej gdyby twoje przyzwyczajenia i potrzeby wymagały naprawdę dłuższych okresów miedzy wymianami niż 15 tysięcy wziąłbym Mobili OW40. Jeśli jednak nie wtedy często tu polecany LiąuiMoly 5W40 z dopuszczeniem 502.00 i wymieniać go co 15 tysięcy. 4.1.3 VW golf

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

z gardzieli. NAJWAŻNIEJSZE jest usunięcie nagaru z cienkiej rurki sterującej podciśnieniem. Podciśnienie wężykami idzie do regulatora ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej (patrz pkt3) a także do mapsensora gazowego jak i do sterowania ciśnieniem w reduktorze gazowym. Ta rurka w przepustnicy ma mały przekrój co na 100% co ileś 1000km się zapcha powodując problemy. Koleś na forum golfa

a przeważnie wobec zróżnicowanych okresów wymiany dla LL rzadko kiedy wytrzymują więcej niż 15.000km. Albo jeszcze konkretniej gdyby twoje przyzwyczajenia i potrzeby wymagały naprawdę dłuższych okresów miedzy wymianami niż 15 tysięcy wziąłbym Mobili OW40. Jeśli jednak nie wtedy często tu polecany LiąuiMoly 5W40 z dopuszczeniem 502.00 i wymieniać go co 15 tysięcy. 4.1.3VW golf

SKODA FABIA Już ponad 41 tys. silników TSI w pierwszym roku sprzedaży

Źródło Samar W ciągu pierwszego roku od premiery handlowej innowacyjnego silnika 1.4 opracowanego w technologii TSI Volkswagen sprzedał już ponad 41 tys. samochodów z tą jednostką napędową. Silnik TSI oferowany jest obecnie jako element wyposażenia modeli gamy golf Jetta oraz Touran generując w zależności od wersji moc 140 KM lub 170 KM. Jego dostawcą są zakłady Volkswagena w niemieckim

VOLKSWAGEN Silnik AFT nie odpala

Witam golf mi nie chce za diabła odpalić walczę z nim już kilka dni. Dzisiaj skończyłem sprawdzanie wszystkiego co mi przyszło do głowy. Ostatnia deska ratunku do prośba do Was o pomoc. Auto golf 3 silnik AFT (wielopunkt) na Simos-ie brak alarmu fabryczny immo bez LPG Okoliczności usterki auto w trakcie jazdy (bezpośrednio po redukcji biegu - ale to zapewne bez znaczenia) zaczęło tracić

VOLKSWAGEN Problem z podlaczeniem licznika z MK3

Witam Mam problem z podlaczeniem licznika z golfa 3 w moim golfe 2 (autko jest z przed wrzesnia 1989r.). Do podlaczenia licznika uzylem opisow ktore znalazlem na forum tj. httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt ... aa1c73f51e oraz opis kostki w golfie 3 1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone) 2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym

VOLKSWAGEN Jak podłączyć instalacie elektryczną. Silnik 1Z w Mk II

mam nadzieje ze ktoś wyciągnie pomocną dłoń do mnie i pomoże mi podpiąć to jakoś Mam wiązkę z TDi do silnika przy silniku już większość podpięta. z wiązki tej wywaliłem kable od świateł kierunkowskazów klaksonu wentylatora i czujnika w chłodnicy. Reszta została Na forum szukałem czytałem ale ZERO konkretów uzytkownik TYQS pisał gdzieś ze zaledwie 8 kabelków podciągnać

To kawałek posta jaki znalazłem tu na forum. Pinout zegarów na jeden wtyk VW golf - po roku 89 (c) bugalon 2004r. Wtyk 28 pinowy w zależności od wersji auta (golf II golf III lub passat) wyposażony w inna ilość przewodów wyjściowych (nie wszystkie piny podłączone w zależności od wersji). Wtyk podłączony w tylnej części zegarów. 1. Czujnik temperatury zewnętrznej - przewód masowy

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

Te różne schematy biorą się stąd że gaźnik ten (a więc i ten moduł nim sterujący) stosowany był w różnych samochodach - golf Opel Ascona chyba w mercedesach i BMW i coś słyszłem o Skodzie Favorit. Jest jeszcze coś takiego jak schemat aplikacyjny danego układu - w tym przypadku tego modułu - dostarczany przez producenta systemu. I teraz w zależności co zastosuje autor książki

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

Te różne schematy biorą się stąd że gaźnik ten (a więc i ten moduł nim sterujący) stosowany był w różnych samochodach - golf Opel Ascona chyba w mercedesach i BMW i coś słyszłem o Skodzie Favorit. Jest jeszcze coś takiego jak schemat aplikacyjny danego układu - w tym przypadku tego modułu - dostarczany przez producenta systemu. I teraz w zależności co zastosuje autor książki

BMW SERIES 3 E46 320d kolektor ssący

Witam mam e46 z 2002 2.0D 150 KM przebieg 215 000 km czy muszę profilaktycznie wymienić kolektor ssący.Podobno są w nim klapki które lubią sie urywać. Czy mieliście już taki problem i czy klapki można zdemontować

ZUŻYCIE KTÓRE WZRASTA PRZY PRZEPALANIU. Ponadto niska temperatura spalin na turbinie i brak spiętrzania się ich za turbiną wpływa korzystnie na żywotność turbiny. Ekologia i osprzęt wpływający na osiąganie normy emisji spalin to jedno a drugie to koszta jakie ponosimy dynamika i elastyczność auta trwałość osprzętu i zużycie paliwa. Jestem za EKOLOGIĄ ale gdy wodzę golfa

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi