gdzie jest numer serwa
Samochody związane z zapytaniem gdzie jest numer serwa
Pytania i odpowiedzi: gdzie jest numer serwa
Witam. Ostatnio trafiło mi się zdjęcie silnika M43TUB19 z zamontowanym tempomatem - czy możliwe
jest dołożenie tego ustrojstwa
jeżeli brakuje łożyska linki (13541747519) to je montujemy i w zasadzie kwestie mechaniczne mamy zakończone. Teraz skupmy się na typowej elektryce NIE KOZACZYMY I POTULNIE W ZĄBKACH PRZYNOSIMY KLUCZ PŁASKI 10mm I ODŁĄCZAMY AKUMULATOR kolosalnym ułatwieniem będzie nabycie serwa oraz sterownika razem z wtyczkami co mi się osobiście udało. Na tym etapie należy podjąć decyzje gdzie
Jako świeży nabywca passata witam wszystkich VW-maniaków bardzo serdecznie. Chciało by sie napisać szczęśliwy nabywca ale bardziej teraz pasuje zdezorientowany. Kupiłem sprowadzonego z włoch paska B5FL 1.9TDI 130KM 2002 piękny śliczny poszukiwany od miesięcy. Zrobiłem nim około 500km i wszystko grało jak należy aż tu nagle nadeszły mrozy i się zaczęło. Na poczatek do wymiany poleciał
lewego leci mały dymek z klocków. Powiedzcie mi teraz punkt po punkcie co robić zeby sie nie narazac na duze koszta Rozebrac koła i zobaczyc cylinderki itp-ale jesli cylinderki puszczają jak sie rozłaczy rurki(zaworek) to znaczy sie cylinderki sa dobre i odbijają. (takie moje zdanie) czy szukać juz serwo inne coś czytałem o pompie abs i jakies wtyczce zeby ją rozłaczyc ale nie wiemy gdzie
Witam Prosze o pomoc może ktoś zetkął sie z czymś podobnym. W skrócie - jeszcze troche i sprzedamutopie w wiśle dziada. Bumier to e39 535iA z roku 1998(styczeń) przebieg na chwile obecną 155tys km co ważne oryginalny - ks serwis faktury za przeglądy (ostatnio potwierdzony stanem silnika od środka - jak nowy oraz stanem szczotek w alternatorze ale o tym dalej) Ostatnio w aucie poleciała
500-550obrmin.... i szok przestało się zachowywać jak galaretka. Tzn już się nie trzesie. Zaczyna się gibać dopiero po wciśnieciu hamulca. Zaczynam podejrzewać że problemy z kołysaniem całym nadwoziem na wolnych obrotach mają swój związek z uszkodzeniem którejś membrany w serwie lub zaworka pomiędzy nimi. Czeka mnie wymiana serwa na nowe. Teraz pytanie do Ciebie Raku13 gdzie
Witam Mam problem z hamulcami poczytałem na ten temat ale nadal czegoś nie kumam poza tym problem dość specyficzny. Pacjent to VW Passsat 1.9 AWX 2001. Mam zablokowane hamulce twardy pedał hamulca więc układ niezapowietrzony w serwie nie ma wody (przynajmniej w części od strony silnika drugiej nie wiem jak sprawdzić bez odkręcania
serwa). Sprawdzam podciśnienie i wygląda na to że podciśnienie
Witam podlaczajac sie pod temat mam pytanie. Musze wymienic pompe serwa nowa okolo 900 zl a szukam na allegro i jest tego duzo 200-300 zl ale musze znac numer czesci... czy jest jakas mozliwosc sprawdzic gdzies online numer czesci majac numer silnika AVB 1.9 TDI 2002 r i numer nadwozia nie mam mozliwosci sprawdzic w aucie tego a chcialbym kupic jak najszybciej . Dzieki i pozdrawiam
Witam. Jako że i mnie dotknął problem cieknącej pompy vacum zastanawiam się czy ktoś wie czym różni się pompa do mojego auta według etki 038145209N od pompy do transportera 038145209P Pytam bo moge mieć nową w bardzo dobrej cenie a oglądając zdjęcia i jednej i drugiej wizualnie nie widzę żadnych różnic Identyko jota w jotę z każdej strony i zastanawiam się czy brać-myślę że
szczelny a przynajmniej na dłużej. Oczywiście w zależności od tego co się dzieje z pompą mogą występować inne objawy-niedobór podciśnienia czyli twardy pedał hamulca problemy z mocą problemy ze startem silnika po dłuższym postoju. Ale u mnie był tylko wyciek i dlatego mnie to wkurza bo zamiast wymienić uszczelkę i po kłopocie to musiałem wymienić całą pompę... Znalazłem gdzieś
powietrze sprawdz czy masz sczelny układ dolotowy powietrza sprawdz jeszcze dokładnie na postoju zlokalizujesz to na pewno
zrzuciłem to serwo...tam gdzie trzpień wchodzi do serwa jest jakby filc taki...dziwny...nie miałem już czasu dobrać się do tego.(zaczęło padać w dodatku) [ Dodano 01 Mar 2007 1946 ] numer1 wygląda OK.....numer 2 to jakby tylko spełnia rolę osłony..a nie uszczelnienia.a do trójki to nie wiem jak dość w ogóle....i czy tam jest w ogóle coś takiego..... [ Dodano 01 Mar 2007 2037 ]
Dzisiaj pojawił się problem z syczeniem po puszczeniu pedału hamulca. Gdy hamuję i puszczę pedał - pojawia się dźwięk syczącego powietrza. Po wyłączeniu silnika przez krótką chwilę słychać syczenie i ustaje (nie zawsze syczy po wyłączeniu silnika). Tak jak wyczytałem w różnych najróżniejszych tematach przyczyną
jest prawdopodobnie uszczelka przy serwie. Z racji tego że nie
z pedału hamulca nie zsunęło mi się coś co powinno być (tak bynajmniej dedukuje) na czujniku stopu w miejscu między plastikowym grzybkiem czujnika a pedałem. Bo teraz czujnik się nie chowa (jest cały czas wysunięty) kiedy pedał nie jest wciśnięty. Nie zwróciłem po prostu uwagi podczas demontażu i jeśli coś tam było i wypadło to nie mogę tego znaleźć albo wystrzeliło gdzieś
Statyczne Bassic Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez re
jestracji - 30d023d6edb2a.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez re
jestracji - 26d92cbef2cc2.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez re
jestracji - a5af2faa74046.jpg Normalne Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez re
jestracji - 180dec8ffd720.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć
bo to on się z tym bawił. 6. ECU też postawię w pion w najbliższym czasie 7. Filtr paliwa niestety nie wiem jakiej firmy kupował mi znajomy mechanik a na filtrze nie ma nazwy producenta. Co do filtra powietrza to niestety jeżdżę w zapylonym terenie nie tankuje na stacjach krzak 8. Auto po nocy pali strzała nawet w niskich temperaturach -20 zrobię jak mówisz tylko o ile to zwiększyć gdzie
Witajcie. Piszę nowy temat ponieważ do tamtego mało już kto zagląda(Jak ogarnąć cewki w V6) Kupiłem kabelek i podpiąłem się FESem i wyskoczyły dwa takie błędy p0325 i p0330 CZyli pierwszy i drugi czujnik spalania stukowego więc wykasowałem. Co może mieć wpływ na to Czy to właśnie te czujniki są do kitu i to przez nie cały czas mi drży samochód Dodatkowo gdy sprawdzałem parametry to kąt wyprzedzenia zapłonu wynosił -6 stopni.
informacja kolego (w sumie mogłem się domyślić bo wspominałeś o wizycie u gazownika) bo dodaje nam kilka nowych możliwości ssania lewego powietrza lub wręcz LPG. Trzęsiawka jak rozumiem występuje i na LPG i na PB Do listy rzeczy do sprawdzenia dochodzą -podciśnienie do reduktora - szczelność sprawdzenie czy nie zasysa tamtędy gazu (jaki masz reduktor co to za instalacja jest gdzie
Heja Popękał mi przewód doprowadzający powietrze z
serwa do silnika. Zamontowany został przewód tzw. samoróbka który nie
jest oryginalnym elementem tego typu. Chciałbym kupić oryginalny taki przewód lecz w serwisie kosztuje on 150.00 zeta. Mam wobec tego 3 pytania ---------------------------------- 1. Jak nazywa się ten przewód fachowo można też podać jakiś
numer z katalogu Skody
Witam mam alfe 155 z silnikiem 2 litrowym i mam problem z obrotami ktore mnie doprowadzaja do obledu Ma moc spalanie oki ale te nie rowne obroty mnie dobijaja. Po moim ryciu po silniku okazalo sie ze pod kolektorem ssacym wychodza takie 2 wypustki na wezyki ktore poprzedni wlasciciel podlaczyl z soba wezykiem. Ale to bez sensu by wezyk wychodzil z kolektora by 10cm dalej znow wejsc w niego. A ten regulator
Tak wiem o co chodzi ale jak zawsze jest ale Wiec numerem 4 oznaczyłem wypustke co jest na tym baniaczku przy kolektorze i idzie ona właśnie do tego regulatora paliwa nr. 5 to ten regulator nr. 6 to wężyk odprowadzający paliwo do zbiornika nr. 7 to wężyk łączący listwe wtryskową z regulatorem i nr. 8 to wypustka w kolektorze prowadząca wężykiem do serwa. A mnie interesuje teraz gdzie mam podłączyć te wypuskie nr. 1 Bo one są żle podłączone. Pomocy.
panowie serwo mam do wymiany i pytanie pierwsze
gdzie to cholerstwo kupić we wrocławiu ....na allegro szukam nie ma .... kupował ktoś może i jedno jeszcze pytanie wiem że
jest kilka rodzai tego
serwa ...ja mam podwójne czarne ale sa tam jakieś
numerki czy to
jest ważne przy kupnie używki prosze o szybką odpowiedz bo hamulce zamarzły i buma stoi ......
Witam
jest to mój pierwszy post na tej stronie jeśli coś żle dałem to sorki i prosze o przeniesienie .Szukałem tego tematu wszędzie ale nie znalazłem.Mianowicie dzisiaj rano wsiadam w autko normalnie odpala hamulce działaja niestety jak wieczorkiem chciałem sie przejechać to hamulec stopu
jest twardy i trzeba bardzo mocno wcisnąć żeby zachamowałniewiem o co chodzi czy to przez te mrozy czy jak.Proszę pomóżcie .
Jak słyszałeś chlupanie to znak że serwo już pociągnęło wody i teraz jego zniszczenie jest kwestią czasu po prostu zardzewieje od wewnątrz nie da się go wysuszyć. Najlepiej od razu bierz się za wymianę bo jak Ci zamarznie ta woda to może być tak że stracisz hamulce całkiem... U mnie 3 razy zalało zanim skumałem o cho chodzi z tym chlupaniem było to gdzieś na wiosnę jakieś 3-4
Głupie pytanie ale na chlopski rozum potrzebuje odpowiedz tak lub nie schemat łopatologiczny ( nie pamietalem tylko jak
jest po zewnetrznych ktory a ktory - ale nie o to chodzi chodzi o to czy dobrze polaczone ) wrzucam 1.8 AAM na miejsce AAZ i potrzebuje podlaczyc tylko i wylacznie zaplon bo narazie bedzie latal tylko na lpg na wiosne wpadnie ori wiazka . a drugie to jaki pobor pradu ma cewka zaplonowa jaki bezpiecznik na to dac z gory dzieki
z mk2 czyli aparat zapłonowy z siłownikiem podciśnieniowym regulujacym kąt wyprzedzenia zapłonu cewkę i moduł wzmocnienia od mk2. Taniej się nieda bez regulacji kąta będzie pod obciążeniem słaby jak G. Podejrzewam natomiast że modułocewkę od aam podepniesz pod halla bez kłopotu i zagrożenia dla tych elementów ale pewien nie jestem nie robiłem tego. Siłownik podepniesz byle gdzie
Wiec
numerem 4 oznaczyłem wypustke co
jest na tym baniaczku przy kolektorze i idzie ona właśnie do tego regulatora paliwa nr. 5 to ten regulator nr. 6 to wężyk odprowadzający paliwo do zbiornika nr. 7 to wężyk łączący listwe wtryskową z regulatorem i nr. 8 to wypustka w kolektorze prowadząca wężykiem do
serwa. A mnie interesuje teraz
gdzie mam podłączyć te wypustki nr. 1 które są