części samochodowe nanodatex

gdzie dynamiczna wymiana oleju

Pytania i odpowiedzi: gdzie dynamiczna wymiana oleju

AUDI A4 B8 Tiprtonic - wymiana oleju statyczna czy dynamiczna - rozpoczęty 13 luty 2013 - 1639

Kochani - zwracam się z prośbą o poradę - szczególnie do tych z Was którzy przechodzili regularną wymianę oleju w tiptronicu i mają w tej materii jakieś osobiste doświadczenie życiowe Sytuacja jest następująca - samochód ma obecnie przejechane 190 000 km i jest to przebieg potwierdzony. Przy 117 000 km miał w ASO wymienianą skrzynię biegów. Zakładam że jak wymieniali skrzynię

AUDI A4 B6 [B6 AVF] Gdzie na śląsku wymiana oleju w multi - rozpoczęty 16 marzec 2008 - 1255

Koledzy poradzcie mi gdzie na slasku moge sie udac z moja a4 04 rok na wymiane oleju w multironicu Jak wiadomo to skrzynia b.delikatna i nie dam zrobic tego byle komu wiec szukam kogos kto zna sie na rzeczy.Bede wdzieczny za pomoc Przy okazji jesli ktos wie to moze napisac ile oleju wchodzi do tej skrzyni przy wymianie dynamicznej i jaki to ma byc olej. Jak sie maja ceny robocizny i oleju

Witam Chciałbym podłaczyc się do tematu W mojej B6 AVF czeka mnie również wymiana oliwy. Jeżeli ktoś zna konkretenego fachowca w obrębie woj. kujawsko-pomorskiego to prosiłbym o jego namiary. Chciałbym zaznaczyc że interesuje mnie tylko dynamiczna wymiana oleju wraz z wymianą filtra i pomiarem ciśnienia w skrzyni. Dzięki za ewentualne sugestie.

AUDI A4 B6 [ALL B6] Wymiana oleju Multitronic w Warszawie - gdzie - rozpoczęty 12 październik 2010 - 1949

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy któryś z użytkowników Multitronica może mi polecić jakiś warsztat w stolicy na wymianę oleju Słyszałem o takich warsztatach i nawet dzwoniłem tam i dowiadywałem się 1. MIDPARTS 02-495 Warszawa (Ursus) ul. Zielonogórska 12 Pracownik powiedział mi że potrzeba 7 litrów oleju i spuszcza się normalnie przez korek spustowy bez wymiany żadnych filtrów

Filtr w Multitronicu wymienia sie tylko podczas generalnego remontu skrzyni ponieważ znajduje sie wewnątrz skrzyni wiec wymiana filtra to jakas bujda wymienic olej mozna na dwa sposoby wymiana dynamiczna około 7.5 - 8l. wymiana przez korek około 4.5 - 5 l.

BMW SERIES 5 E34 [e34] METODA DYNAMICZNA - WYMIANA OLEJU W SKRZYNI

mam pytanko wymiana dynamiczna oleju w skrzyni biegówchciałbym wiedzieć na czym ona dokładnie polega od A do Z póki co wiem ze ona polega na przelaniu oleju bierze się olej wlewa tak długo aż się przeleje w związku z faktem iż trochę tego oleju w skrzyni mi zostało to wiedząc ile wchodzi do skrzyni trzeba lać tak żeby stary olej wypłynął i uzupełniać nowym olejem. czyli jeśli

silnik jak sie olej spusci (ale dla mnie to debilizm) jesli bedziesz wlewac na odpalonym silniku olej do skrzyni to wymiesza sie ze starym i bedziesz mogl sobie tylko kolejnych kosztow narobic masz na spodzie skrzyni srube bodajrze 17 to ja odkrec i olej wyleci (oczywiscie musi byc rozgrzany (przejedz minimum 2-3km) nie zapomnij jedneka najpierw odkrecic sruby wlewowej z prawej strony skrzyni gdzies

VOLVO S60 I [S60 2.4t awd] automat szarpie adaptacja i jej sposoby samodzielna dynamiczna wymiana oleju ASB

Witam Szukając po forum oraz na internecie można spotkać opisy adaptacji. Najczęściej spotykany to ten Uruchom pojazd i ustaw pozycję na D jedź z prędkoćią około 8 kmh i powoli zatrzymaj pojazd- powtórz około 10 -razy na biegu jałowym wciśnij hamulec i zmień wybierak z pozycji N na D i przytrzymaj tak przez około 30 sekund zwolnij hamulec i powtórz około 10 razy. ale na zagranicznym

gdzie w końcu naprawiasz

AUDI [tiptronic] dynamiczna wymiana oleju opole opolszczyzna

witam jak w temacie - muszę wymienić olej w tipie (passat tdi FL) próbowałem szukać w necie namiaru ale wolę pojechać gdzieś z polecenia kogoś kto ma pozytywne doświadczenia proszę o namiary na warsztat na opolszczyźnie (mogą być nawet gliwice bo mam tyle samo co do opola) w którym potrafią poprawnie wymienić olej dynamicznie w tipronicu dzięki

AUDI [ALL] TIPTRONIC ZF-zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju ATF

Witam serdecznie wszystkich Na wstępie mała uwaga - Temat dotyczy skrzyń produkowanych przez ZF-Getriebe posiadających 5 biegów. Są to skrzynie tiptronic stosowane w CCCO i VW a także w BMW i Jaguarze. Skrzynie 4 i 6 biegowe są także produkcji ZF-Getriebe i choć temat traktuje o skrzyniach 5-cio biegowych to śmiało możemy podpierać się nim jednak należy pamiętać że oleje stosowane

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Oleju W Automatycznej Skrzyni Biegów - Pomocy

Witam. Wypusciclem Omyłkowo Olej Ze Skrzyni Biegow ( Automatycznej ) I Chcialby Go Teraz Uzupelnic Niestety Nie Wiem gdzie Znajduje Sie Wlew I Jaki Olej Nalac ( I Ile ) . Posiadam Passata B5 2000 Rok. Prosze O Pomoc. Ewentualnie Sms Na Nr 606 270 537 - Oddzwonie Wtedy.

rozumieć tak że jeżeli zrobię wymianę dynamiczną to skrzynia ma szanse przeżyć (cały czas mam tu na myśli fakt że po takim przebiegu bez wymiany oleju nie powinno się go wymieniać). Ja z tego co czytałem rozumiałem to tak że po zmianie oleju na nowy to ten nowy olej powoduje powstanie opiłków i po ok 2tys km skrzynia zdycha. Czy ktoś z was robił taką dynamiczną wymianę gdzieś

z żółtego na czerwony statycznie... czyli wymieszali dwa typy oleju... czego nie robi się i wszyscy o tym piszą... nie mieszać oleju po drugie bali się o rozszczelnienie skrzyni jak byli pewni że olej był niedawno wymieniany.. np. data filtra oleju czyli nie rozumie ich decyzji nadal po trzecie pewnie że jeżdżą na czerwonym tylko że po płukaniu skrzyni i wymianie dynamicznej.... a gdzie

SUBARU FORESTER Skrzynia AT wymiana oleju

Przepraszam na pewno się powtarzam. Kiedy wymienić olej w skrzyni ATForek 2.0 XT 04 164tys. Co ewentualnie jeszcze należało by zrobić przy tym przebiegu

czy coś więcej było -- 14 mar 2011 o 1501 -- Zejdzie ok. 23 całego oleju . Nie da się wymienić wszystkiego i ściągnąć wszystkiego dynamicznie . wymiana oleju zawsze oznacza wymianę 23 stanu lub trochę więcej dynamiczną metodą metodą dynamiczną w wydaniu leśnym ale profi maszynką która ma kontrolki i filtry już o wiele łatwiej Wymieniałem dynamicznie już ATF w aucie gdzie

JEEP GRAND CHEROKEE I ZJ wymiana oleju w skrzyni ZJ 52

chce wymienic olej w skrzynce automatycznej samodzielnie i teraz moje pytanko 1. ie tam wchodzi oleju czytałem gdzies ze 9 literkow ale i tak nie wyleje wszytkiego oleju ze skrzyni tylko max 4-5 literkow co zrobic zeby wylac wszystko 2. przy wymianie oleju trzeba oczywiscie wymienic filterek oleju ( czy jest jakis polecany poza firmowym ) czy filterek jest na wierzchu po odkreceniu miseczki oleju

buty. Z czego wy chcecie wypłukiwać konwerter Z tego co zalega na ściankach i siłą odśrodkową jest do nich przyciskane wymiana całego oleju nie przedłuży jej życia nawet o 1000km bo skrzynia pada na skutek zużycia zmęczeniowego a nie wymiany jedynie połowy oleju. Zaburzył wam się mechanizm przyczynowo-skutkowy. Mnie to śmieszy strasznie. Kupujecie auta po średnio 200.000km gdzie

BMW SERIES 7 E38 wymiana oleju w automatycznej skrzyni 5h30p

Witam czy ktoś napisze w jaki sposób można pewnie zmienić olej w automaciemam skrzynie 5h30p z zieloną tabliczkąniby są 2 rodzaje wymian jakaś dynamiczna i statyczna i nie mogę znaleźć konkretnych informacji jak zrobić to krok po krokuproszę o szczere porady w tym zakresie zamierzam kupić filtr z uszczelką i ten olej httpallegro.plitem1178188565.html z góry dziękipozdrawiam i proszę o porady

korek spustowy i zlewamy olej następnie demontujemy misę olejową wymieniamy filtr oleju. Odkręcamy korek wlotowy wlewamy nowy olej do chwili przelania. Uruchamiamy silnik i dopełniamy również do chwili przelania zakręcamy korek i po wymianie. dynamiczna Odkręcamy korek spustowy i zlewamy olej następnie demontujemy misę olejową wymieniamy filtr oleju. Wipnamy się w otwory ASB tam gdzie

AUDI A8 D2 A8 D2 TIPTRONIC wymiana oleju

Witam.mam takie pytanko a mianowiciechciałbym spuścić część oleju atf ze skrzyni i wlać tyle samo świeżego.Czy jest jakaś możliwość nalania tego oleju jakoś od góry lub z boku skrzyni czy tylko od spodu przeż otwór kontrolny.Proszę o pomoc w tej materiidzięki z góry.Pozdrawiam.

skrzynia od wymiany oleju może przejechać tak samo 15 000 jak i 30 000 km lub dużo mniej. Największym jednak problemem jest to że w większości te domowe wymiany lub wymiany przez warsztaty bez doświadczenia kończą się tym że taka wymiana jest źle przeprowadzona. Bardzo często jest tak że ludzie podnieceni pół wiadomościami nie mogą się doczekać wymiany i robią to sami lub gdzie

BMW SERIES 7 E38 [E38] Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegow

Jak w temacie...zabierac sie za toSa rozne opinie...ja osobiscie nie wiem...skrzynia dziala jak dziala nie znam sie ale wydaje mi sie ze dobrze. Moga to potwierdzic osoby ktore jechaly...moze ktos troche pomoze hehe

minuty bądź dwóch na to by mogło z D ruszyć bez problemu. Moje wnioski po tych przeżyciach są takie - Olej w skrzyni warto wymieniać bo prędzej czy później i tak się zemści a zawsze szybciej można coś wyłapać - Olej Filtr tylko dobrany po nr. vin warto to sobie jeszcze sprawdzić z tabliczką na skrzyni dla upewnienia się. Dodam że ja za 1L oleju w Focie płaciłem 35zł a tam gdzie

BMW SERIES 5 E39 e39 535i automatwymiana oleju w skrzyni biegów

witamchce wymienic olej w skrzyni biegow[automat]czy ktos zdementuje mit ze to moze zaszkodzic skrzynido tej pory pracuje idealnieale nie wiadomo kiedy ostatnio byl wymienianyz gory dzieki

skrzyni owocuje jej bezawaryjną pracą przez kilkaset tysięcy kilometrów. W Stanach w skrzyniach wymienia się olej co trzecią wymianę oleju w silniku czyli co 15 tyś km (interwał wymiany oleju w silniku to 5 tyś km) i jest to normalna czynnośc wymiana jest zawsze dynamiczna i nic się nie dzieje a ludzie jeżdżą autami po kilkanaście lat i automaty chodzą jak malina. A u nas kraju gdzie

AUDI A4 B7 [ALL B7] Wymiana oleju w skrzyni Multitronic - rozpoczęty 02 styczeń 2012 - 1852

Witam Was w Nowym Roku) Poniewaz mam sobie zamiar wymienic olej (przebiej 200 tys)obdzwonilem wszystkich co mają w okolicy cos wspolnego z automatami i oto wyniki Serwis automatów Bielsko - wymiana oleju 350 zl ( tylko czesc oleju zaleca co 40 tys) Sopa Serwis - 900 zl bez filtra caly olej dzieki super maszynie plus jakies tam plukanie i uszlachetniacz (wymiana filtra wew co 3 wymiana oleju) Palka

Tak czytam i... ...dynamiczna wymiana w CVT Oficjalnie nie ma takiej więc nie wiem jak ASO ma przeprowadzić coś takiego. ...nie interesuje ich temperatura W takim razie jak chcą prawidłowo ustawić poziom ...wymiana w 30 minut 5L zalane grawitacyjnie leci zależnie od temperatury oleju od 30 minut do godziny (a gdzie pozostałe prace)

czyli było dużo za dużo tego oleju u ciebie xkx ostatecznie gdzie wymieniałeś i po koszcie to chyba nie dynamiczna wymiana oleju

AUDI A6 C6 [ TIPQ] Wymiana oleju w tip-tronic w woj. dolnośląskim

Cześć jakie polecacie serwisy gdzie można wymienić olej w skrzyni biegów tip-tronic na Dolnym ląsku Dużo osób poleca serwis Pana Jana Sopy. Może jest ktoś godny polecenia trochę bliżej. Nikogo konkretnego nie mogę znaleźć dodam tylko że czytałem wszystkie wątki na forum dotyczące wymiany oleju i już wstępnie dzwoniłem do p. Sopy usługę wycenił na 2200zł (wymiana dynamiczna soft adaptacja wymiana olej filtr).

BMW SERIES 5 E39 [e39] wymiana oleju w ASB

Chcę wymienić olej w ASBpoproszę op pare wskazówek jak to zrobić.

Dzwoniłem do dwóch serwisów ASO i na pytanie jaką metodą wymieniają olej każdy ze zdziwieniem pyta o jakie metody mi chodzi. No to ja pytam czy wymieniają metodą statyczną czy dynamiczną. To mi odpowiadają że zdejmują miskę wymieniają filtr i zalewają nowy olej. Może ktoś mi powie gdzie wymienię olej metodą dynamiczną Bo w serwisach się bulwersują na pytanie o metodę dynamiczną. Nie chcę jechać do ASO i zapłacić za zwykłą wymianę oleju 400 zł olej i częśći.

Niestety na tej stronie nie jest napisane jaki olej do skrzyni ale nie o to pytam. Pytam o to gdzie wymieniają olej metodą dynamiczną w okolicach Białegostoku lub Warszawy.

BMW SERIES 5 E39 wszystko o skrzyni 5hp24 obsługa wymiana oleju części.

httpwww.zf-group.compdf5HP24.pdf Może ktoś podjął by sie tłumaczenia przynajmniej procesu wymany oleju.

Radi gdzieś pisałeś że oprócz wymiany filtra i uszczelki wymieniałeś też korki.... dlaczego są jednorazowe Czy odkręcając rurkę powrotną z chłodnicy skrzyni i jednocześnie wlewając olej do miski (na pracującym silniku) wymienię wiecej oleju (to chyba tzw wymiana dynamiczna)

AUDI A4 B5 [B5 AJM] Wymiana oleju w automacie - rozpoczęty 05 wrzesień 2011 - 2034

Witam szukałem na forum nieznalazłem . Chce wymienic olej w skrzyni tylko nie mam pojęcia jaki to dokladnie model.. rok auta 2000 listopad Silnik AJM 5 stopniowa skrzynia razem z triptonic ( czy to ta skrzynia multi ) ile litrów do niej wchodzi słyszałem że jest tam jakiś metalowy filtr którego sie nie wymienia tylko czyści oraz kaseta czy jakoś tak która też powinno się wyczyścić Pozdrawiam

Witam tu gdzie jestem bedzie pewien problem z tym olejem.. ale cos sie na to poradzi.. wymiana dynamiczna.. moglbyś to rozwinąć ja będę to robił sam .. nie oddam perły w ręce irysów.. EDIT znalazłem .. ten pierwszy ma te oznaczenia jednak firma nic mi nie mowi co o niej sądzicie ATF MV LT71141 Synthetic 5 lt eBay Natomiast tu mam ten który chyba najbardziej polecacie Mobil Esso LT71141 ATF Jaguar BWM Audi VW Toyota RR 1L eBay

BMW SERIES 5 E39 Wymiana oleju lifetime automat E39

Witam Mam w samochodzie 5-biegowa automatyczna skrzynei ze steptronicem. Jako ze przebieg przekracza juz 100 tys. KM postanowilem dla przedluzenia jej zycia i unikniecia kosztownych napraw wymienic filtr i olej. Co jak sie okazalo wcale nie jest sprawa trywialna dlatego dla wiedzy wszystkich posiadajacych podobne przekladnie opisze. No wiec na poczatku zacznijmy od ASO. W zupelnie niewytlumaczalny

AUDI A6 C6 [C6 3.2] wymiana oleju tiptronic

Witam - czy ktoś dokonywał wymiany oleju tu httpwww.autojozefow.plindex.php . Znalazłem na forum że gość ze śląska jest najlepszy ale nie chce mi się tyle gonić do józefowa mam zdecydowanie bliżej. Zastanawia mnie tylko jedno - ASO upiera się (dziś dzwoniłem jeszcze raz) że wymiana oleju w Tip w C6 jest bezcelowa bo oleju się w tej skrzyni nie wymienia a wszyscy poza ASO twierdzą

Nie wiem gdzie wołają za wymianę 600-800 ale w w 3 punktach gdzie dzwoniłem (SSOPA ASPAKA i ASDługołęka) koszt wymiany oleju w skrzyni zaczynał się od 1200zł średnio 1500zł i to przed podwyżką oleju bo w tej chwili będzie o 100-200zł drożej. A za dynamiczną zawołali w Długołęce 2000zł.

HONDA ACCORD Automat - wymiana oleju

Czytałem kilka tematów z tym związanych ale nie znalazłem pewnej informacji. Według książeczki serwisowej powinienem już go wymienić. Moje pytanie Tylko zastanawiam się czy to ma być zwykła wymiana (odkręcić kurekwylać itp) czy wymienić całość 6l. taka opcja albo taka opcja

Z tego co czytałem gdzieś po różnych forach H jeżeli nie wiesz czy poprzedni właściciel kiedykolwiek wymieniał olej w skrzyni lepiej będzie jeżeli wymienisz olej metodą grawitacyjną jeżeli będzie to konieczne możesz powtórzyć zabieg po ok 1000km Honda zaleca nawet 3 krotną wymianę w ten sposób.Jeżeli olej nigdy nie był wymieniany w skrzyni i wymienisz go w całości metodą dynamiczną

VOLVO S60 [S60 2.4D5 2003r.] wymiana oleju w szkyni automatycznej aw 55-50

czy ktoś posiada opis po polsku szczegołowy co i jak krok po proku swojego rodzaju przewodnik ponieważ siedzę czytam te watki przejrzałem juz sporo i ine moge znalesc przepraszam wiem ze zaraz napiszecie z ebyło ale ja nie moge znaleśc juz trace cierpliwość

no własnie wiec filtra sie nie wymiania z tego co sie naczytałem wszystko wiem jaki olej gdzie sie podpiac ale przydał by mi sie jakis poradnik czy ktos widizął w naszym jezyku ojczystym gdzies na necie i mogł by podesłać linka oczywiscie chodzi m i o pełna wymiane czyli dynamiczna ))

AUDI A6 C5 [A6 C5 2.4] wymiana oleju a po niej problem (

Panowie normalnie jestem załamany skrzynia tip od kupna autka zrobiłem kilka ładnych tysięcy km skrzynia chodziła rewelacyjnie jak na mój pierwszy automat byłem bardzo zadowolony czy przy 25tyśobr czy 6tyśobr skrzynia przełączała biegi wyśmienicie co ciekawe tak nawet stwierdził kierownik zakładu który przed wymianą robi jazdę próbną autem (jak wiadomo po to aby później nie było

A jednak się da... Może ktoś z was zna taki zakład gdzie się wymienia olej w skrzyni metodą dynamiczną A tak swoją drogą to bardzo ciekawe dlaczego w Aso nie mają takiego sprzętu Jak będę w Białym to specjalnie zajadę do Sieńki i się w serwisie spytam w jaki sposób oni to wykonują (autoryzowany serwis Audi i Volkswagena)-)

BMW SERIES 1 E81 E82 E87 E88 118i skrzynia automatyczna - wymiana oleju

witam przymierzam sie do zakupu 118i 130 km z 2006r ze skrzynia automatyczna. przebieg auta 100 tys. Mam pytanko czy w tych skrzyniach olej sie wymienia czy tylko kontroluje stan jesli wymienia to co ile tys. km Pozdrawiam i dzieki za info

witam dzieki za odpowiedz. czyli z tego wychodzi ze czesci gdzies kolo 750 zł plus koszt wyymiany. sporo no ale w sumie raz sie robi takie cos w czasie uzytkowania bo niee sadze zebym zrobil nastepne 80-100 tys. tym autem zeby wymieniac przed sprzedaza. no sporo czytalem w sumei jesli chodzi o wymiany statyczna czy dynamiczna no i jak ze wszystkim ludzie sie wypowiadaja pozytywnie i negatywnie codo

AUDI A4 B7 [A8 D2 42] Pytanko o wymianę oleju w Tipie - rozpoczęty 06 lipiec 2007 - 1312

Mam pytanko dotyczące wymiany oleju w Tiptroniku (CML 4 gears) Czy wogóle wymieniać olej.... Byłem początkowo za wymiana oleju ale po kilku rozmowach sytuacja wygląda tak Pytałem w Bosch&39u w Mińsku Mazowieckm o wymianę -nie mają bagnetuy serwisowego więc odesłali gdzie indziej Pytałem w ASO u Szewczyka -podali koszty 300 robocizna 100 filtr 100 uszczelka 65 złlitr oleju podobno około

AUDI A8 D2 [A8 D2 42] Pytanko o wymianę oleju w Tipie

Mam pytanko dotyczące wymiany oleju w Tiptroniku (CML 4 gears) Czy wogóle wymieniać olej.... Byłem początkowo za wymiana oleju ale po kilku rozmowach sytuacja wygląda tak Pytałem w Boschu w Mińsku Mazowieckm o wymianę -nie mają bagnetuy serwisowego więc odesłali gdzie indziej Pytałem w ASO u Szewczyka -podali koszty 300 robocizna 100 filtr 100 uszczelka 65 złlitr oleju podobno około

AUDI A4 B7 [B7 ASB] Wszystko nt. oleju ATF do skrzyni tiptronic [JAX] 6HP19 6HP19A - rozpoczęty 06 styczeń 2010 - 1522

Panowie w moim tiptronicu typ JAX 6-biegów zalany jest olej ATF nr wg. etki to bG 060 162 A2 zielony - czy ktoś jest w stanie dokładnie stwierdzić jakie oznaczenie ma wg. specyfikacji producenta Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat w aso życzą sobie 200 zł litr a do skrzyni na wymianę dynamiczną wchodzi 9L (

Kolega ma racje najlepiej to zrobic samemu - bo dla siebie. Na wymiane statyczna wchodzi 5.5L oleju ale jesli olej w skrzyni nie byl wymieniany przez dluzszy okres to potrzebna jest wymiana calkowita oleju czyli wymiana dynamiczna gdzie sie wyplukuje stary olej nowym. Czy ktos ma rozpiske jak wykonac dynamiczna wymiane. Szukalem tego na necie ale cos nie mialem szczescia a przydaloby sie takie info na forum.

zostawia własiciela z problemem i ewentualnie może się podjąć naprawy ale wygląda to tak że auto i tak wędruje do warsztatu ASB a ASO bierze kasę za pośrdnictwo. Dlatego ja nie jestem zwolennikiem wszystkich napraw tylko i wyłącznie w ASO bo wiem że tam nie pracują sami specjaliści a w większości to praktykanci od zmiany klocków filtrów i oleju. Oczywiście są sytuacje gdzie

Słuchaj nie mam co z Tobą wyjaśniać wymieniasz sobie sam masz prawo Twoja sprawa masz zdolności wiedzę możliwości proszę bardzo. Czy Ci gdzieś napisałem że Ty czy ktoś inny nie ma prawa samodzielnie wymienić olej. Nie napisałem nigdzie że sam sobie nie poradzisz nie masz wiedzy itp. To Ty twierdzisz że ASO itp. zakłady się na tym nie znają i się nie przykładają do solidnego wykonania

w odstępie worka kilometrów. Nawet po wielu wymianach statycznych jakiś procent starego przepracowanego oleju w skrzyni pozostanie. Podobnie jak FANTOMAS sam lubię robić pewne rzeczy bo osobiście do mechaników nie mam zaufania ale robić specjalnie sprzęt w postaci pompy do wymiany dynamicznej no nie bardzo Sam właśnie stoję przed taką wymianą i od jakiegoś czasu szukam informacji gdzie

AUDI A4 B5 [B5 AFF] Tiptronic wyciek oleju - rozpoczęty 07 maj 2011 - 1528

Mam pytanie. Czy olej cieknący z uszczelki miski oraz pomiedzy skrzynią i silnikiem może byc spowodowany jakąś poważniejszą usterką np. pompa albo konwerter do wymiany ze skrzynią nic niepokojącego się nie dzieje tylko wycieka olej. ile w przybliżeniu może kosztowac wymiana uszczelki i bodajże simeringu olej i filtr w tiptronicu

korek spustowy i uszczelka (oring) korka wlewu to już groszowe sprawy. Plus robocizna a to już od zakładu zależy. Przygotuj się jednak na to że w wielu miejscach Ci odmówią bo Audi nie zalecała wymiany oleju w tych skrzyniach. Jeśli masz VAGa dobre narzędzia z kluczem dynamometrycznym i dostęp do kanału to możesz to zrobić sam. oleju nie musisz kupować w ASO - jak znajdziesz gdzieś

HONDA ACCORD Accord 99 20es automat sprawdzanie poziomu oleju

Witam czy ktos a uzytkownikow wie jak sprawdzic poziom oleju w skrzyni automatycznej na wylaczonym silniku czy na wlaczonym czy jest jakas specialna procedura

Dziekuje za pomoc P.S. Jestem po telefonie do Hondy. Olej wymieniony bedzie w poniedzialek rano wiec jeszcze przez 4 dni musi posmigac. Koszt 37 funtowvat [ Dodano 2010-09-27 1449 ] No wiec jestem po wymianie oleju z skrzyni. Wymienione zestalo tylko 2.5 litra czyli nie wymienili calego oleju nie jestem zbytnio zadowolony z tego faktu. Bede w listopadzie w Polsce. Moglby mi ktos powiedziec gdzie

JEEP GRAND CHEROKEE I ZJ Koszt wymiany oleju w zj

Hej. Właśnie przymierzam się do wymiany oleju w skrzyni. Jaki jest koszt wymiany dynamicznej (olej robocizna). CZy trzeba wymieniać filtr gdzie w Kraku robią dynamiczną wymianę bo w ASC pan w serwisie powiedział że nie wie co to znaczy dynamiczna wymiana Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Automat- problem po wymianie oleju

w itam Skrzynia automat 4-ro biegowa po przejechaniu ok. 50 km po wymianie oleju przy przełączaniu z 3-ciego na 4-ty bieg strasznie szarpie aż samochód hamuje (przy mocniejszym wcisakniu pedału gazu) przy delikatnej jeździe jest to mniej odczuwalne. Może ktoś z forumowiczów miał podoby przypadek dzięki za każde info

Koledzy olej zmienia się na dwa sposoby. Jeden sposób stosowany u nas to spuszczanie oleju i potem znowu napełnianie tzw. statyczne wymienianie (tańsze nie wymienia się całości). W tym momencie zostaje część starego oleju i tu mogą wystąpić problemy. Jest jeszcze wymiana dynamiczna rzadziej stosowana bo trzeba mieć specjalistyczne urządzenia i tak powinna być przeprowadzona wymiana w aucie gdzie nie był wymieniany olej dawno tj. dłużej niż 100 tys.km. Poczytajcie w tym linku.

AUDI A6 C5 [ MULTI] gdzie wymienić olej skrzyni

Witam zbliża mi się termin wymiany oleju skrzyni i nie wiem gdzie go wymienić Dziś dzwoniłem do SSerwis i powiedzieli mi że koszt u mnie wymiany oleju i filtra to 950zł (wymiana dynamiczna) plus adaptacja skrzyni oraz jak będzie potrzeba aktualizacja sterownika to dodatkowo 250zł a w serwisie Audi we Wrocławiu powiedzieli mi że koszt to 800-850zł i teraz zgłupiałem i nie wiem gdzie zostawić swoją bryczkę. Czy możecie mi doradzić

MITSUBISHI GALANT VIII [EA5W 2.5] Jaki filtr oleju do automata.

Zakupilem skrzynnię do mojego gala oczywiście automatyczną aczkolwiek po drugiej wymianie oleju i ta obecnie zalozona zaczęla śmigać lepiej ale już stalo się kupilem i czekam na przesylke. Chcialbym przed wymianą skrzyni zakupić odpowiedni filtr oleju w skrzyni. Jest jednak jeden problem. Mam 2.5 163 KM skrzynia to F4A42 2E6A skrzynia nie posiada filtra zewnetrznego tylko wewnętrzny i aby

wymaga inwestycji po zakupowej. Pozostaje kwestia filtra zewnętrznego skrzyni bo taki jest.Czytałem już prawie wszystkie wątki temu poświęcone a w szczególności ten httpforum.mitsumaniaki.plviewtopic.phpt515 Będzie robiona dynamiczna wymiana oleju gdyż w ASO i innych specj. warsztatach to koszt ok. 1200 zł. w tym robocizna 380 zł. Powiedzcie czy na pewno ma taki symbol MD752072 gdzie

BMW SERIES 7 E38 Gdzie można wymienić dynamicznie olej w skrzyni biegów

Chodzi mi konkretnie o południowo-wschodnią Polskę. Dzwoniłem chyba do wszystkich warsztatów zajmujących się serwisem automatycznych skrzyń biegów - od Katowic po Rzeszów. Odpowiedzi były różne albo nie wiedzieli co to jest dynamiczna wymiana albo twierdzili że coś takiego jest zupełnie niepotrzebne. Może ktoś z Was się orientuje kto może oferować taką usługę

[quotepolus777]Jakie korzyści Wymieniam cały olej a nie 13. Podczas pracy poszczególne elementy w skrzyni biegów się zużywają mikroskopijne opiłki znajdują się w oleju i w ten sposób przyspieszają zużycie skrzyni. wymiana dynamiczna bez wyjęcia skrzyni może ją uszkodzic powie Tobie to każdy macher od automatu ponieważ skrzynia przez pewien czas pracuje bez lub z za małą ilościa

AUDI A8 D2 [A8 D2 4.2 97]czy i gdzie jest bagnet od autom. skrzyni

jak w temaciechciałem sprawdzić poziom oleju w automaciew instrukcji nie mogłem znaleść gdzie i czy wogóle jest taki bagnet od automatu. z góry dziękówa

wymiany (ktorej sensu nie podwazam) Niemniej ze w wiekszosci automatow olej sprawdza sie przy nagrzanym oleju a w tipie chyba przy 34 wiec lepiej wybadac czy mechanik o tym wie (temp mozna odczytac przy pomocy VAGCOM- poszukaj na forum ktory blok itp) Co do oleju powszechna religia nakazuje lac olej tylko z ASO (mniej wiecej x2-3 zamiennik) religia ta zaleca robic full lewatywe skrzyni (tzw dynamiczna).

OPEL VECTRA C OLEJ W AUTOMACIE - gdzie najlepiej wymienić w kuj-pomToruń

Witam w moim sprowadzonym aucie (125 tyś km ) nie znalazłem w książce wpisu o zmianie oleju w skrzyni automatycznej. Komu warto oddać w woj kujawsko-pomorskim (Toruń najlepiej) w ręce autko żeby nie spartolili sprawy Poradźcie pozdrawiam

Dzwoniłem tam i wiesz co Traker jestem głupszy niż przez rejestracją na forach i czytaniem tego wszystkiego Wczesniej sprawdziłem ASO w Lubiczu kTorunia i Mikołajczaka w Bydgoszczy - tam opowiedzieli mi dokładnie że wymieniają bez Techa i trwa to 05-1 h. No to myślę sobie - ładna fuszerka chłopaki. Dzwonie więc do Teomotors i oto co tam usłyszałem od miłej Pani robiącej w rozmowie

JEEP GRAND CHEROKEE II WJ Gdzie wymienić oleje w kujawsko- pomorskim

Witam wszystkich Przyszedł czas na wymianę olejów w moim WJ-cie. Pytałem w Toruniu w ASO- Frelik. Jak wiemy nie cieszy się on najlepszą opinią. Poza tym za wymianę oleju w skrzyni biegów (quadradrive) mostach skrzynce rozdzielczej zażyczyli sobie 2000 zł. Zna ktoś jakiś namiar na porządnego mechaniora w okolicy Torunia Bydgoszczy itp.

ja skrzynie ASB robilem dynamicznie u Frylikow wlasnie do mojej skrzyni potrzeba bylo bagnetu MB no i mialem wyciek przy jakiejs wtyczce za dynamiczna wymiane wzieli mi zebym nie sklamal 400 z malym hakiem bez oleju oczywiscie ktory maja piorunsko drogi a ktory kupilem sam drogo wychodzi ale w tym wypadku wolalem zaplacic i miec gwarancje bo jak wymienialem pasek osprzetu i walnal po 1 dniu to nie

JEEP CHEROKEE XJ Olej do skrzyni--proces wymiany oleju

Witam szukałem ale jakoś nie moga znaleźć( Jaki olej polecacie do skrzyni AW4 i reduktora

to jest wymiana statyczna natomiast powinno stosować się wymiane dynamiczną przy której wymienia się cały olej . Tylko gdzie mają taki sprzęt

AUDI Gdzie w kujawsko-pmorskim dobrze wymienią olej w Tiptronicu

Witam Chciałbym wymienić olej w tiptronicu i poszukuje w okolicy Bydgoszczy lub dalej warsztatu który specjalizuje się w automatach. Troche mi nie po drodze do Nadarzyna (automat.pl) Proszę o jakieś namiary gdzie to dobrze zrobią myślałem również o ASO ale troche sie boje.

Ja bym wymienił olej i filtr ale tu raczej wymiana dynamiczna wchodzi w grę... Najbliżej z tych co znam to nadarzyn. Pozdr Chyba że chcesz to możesz zmienić olej staycznie ale dwa razy w niedługim odstępie czasu. Filtr oleju za pierszym razem daj podróbę za 20zł a przy drugiej wymienie ori. Zmiana po 500km

BMW SERIES 3 E90 E91 E92 E93 Automat - drżenie i buczenie

Witam Posiadam e90 2006r automat przelatane 250tys km Od jakiegoś czasu podczas zmiany z P na D bądź R w momencie trzymania jeszcze nogi na hamulcu auto zaczyna głośniej pracować. Głos przypomina buczenie rzęzi. Jakby coś drżało gdzieś za kokpitem... Dodam że pojawiało się to przez kilka miesięcy stopniowo i teraz staje się coraz bardziej denerwujące. Po puszczeniu hamulca auto zaczyna

ale nie jest to specjalista BMW. Slyszalem pozytywy ale nigdy tam nie bylem. Jezeli dobrze zrozumialem oni wylewaja plyn do plukania i wyplukiwaja stary plyn a potem zalewaja nowym ale to znaczy ze w pewnym momencie nie ma zupelnie oleju w ukladzie pewnie plyn pelni to rola ale to juz rownierz pytanie do speclaisty (i to takiego z dyplomem). Jeszcze trzeba uwazac na niektore zestawy orginalne gdzie

AUDI A4 Kompendium wiedzy o olejach silnikowych - rozpoczęty 03 listopad 2012 - 2335

Od wielu lat istnieje i krąży po sieci (przewinął się również przez nasze forum) dokument stworzony przez użytkowników niemieckiego forum motoryzacyjnego MOTOR-TALK - Europas grÃśÃte Auto- und Motor-Community na podstawie postów pisanych przez niejakiego Sterndocktora. Przełożył to z kolei z niemieckiego Tomasz Zigler Rychta i tak mamy broszurę z którą do tej pory spotykałem się
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi