Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
...albo zmostkuj czujnik zapięcia pasów na stałe (na złączu pod siedzeniem)... (powiedział Wujek Dobra Rada) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. XPrzemo
Przecież nie ma logicznego uzasadnienia żeby odłączać poduszki przy odłączonej sygnalizacji zapięcia pasów - to nie ma ze sobą wiele wspólnego. Poza tym musiałaby taka zależność być opisana w manualu.
Winę ponosi (najpewniej) uchwyt zapięcia pasów a dokładnie mikro-przełącznik tam się znajdujący - miałem to samo - pomogła wymiana całego uchwytu na inny nowszy (używany mniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) pozdrawiam XPrzemo
To akurat normalny objaw - w siedzeniu jest czujnik i jesli wykrywa ciężar (osobę na siedzeniu) to sygnalizuje konieczność zapiecia pasów.
Witam ponownie. Proszę o podpowiedź w którym miejscu znajduje się czujnik od kontroli zapięcia pasów u pasażera. U kierowcy działa normalnie a u pasażera nic. Próbowałem przez kilka dni jeździć na różne sposoby ( podskakiwałem itp.) i nic. Jaka może być przyczyna i gdzie ten czujnik jest. Z góry dzięki za podpowiedź.
w c-maxie jest tylko czujnik zapiecia lub niezapiecia jak kto woli w zamku pasa przy siedzeniu kierowcy.
powiem więcej na pierwszej stronie tego postu napisałem jak deaktywować i aktywować funkcję zapięcia pasów.
Te dwa skórzane rzeczywiście są w świetnej cenie. Te dwa jak i [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] są to fotele w aktualnie produkowanej wersji (od połowy 2013) zmodyfikowane z funkcją składania za jednym pociągnięciem tasiemki na oparciu. Należy uważać bo ford zmienił w 2012 pasy bezpieczeństwa (klamry na pasach i zapięcia na siedzeniach). Jeśli ktoś posiada samochód
W fotelach samochodowych przed 2012 do Galaxy były montowane zapięcia -fotel lewy 6G9N 60044-DD -fotel prawy 6G9N 60045-ED W fotelach samochodowych przed 2012 do Smaxa były montowane zapięcia -fotel lewy 6G9N 60045-ED -fotel prawy 6G9N 60044-DD Gdy montujemy fotele z Galaxy do Smaxa z oryginalnie zamontowanymi pasami bezpieczeństwa należy zamienić miejscami zapięcia pasów pomiędzy fotelami
Do odkręcenia zapięć pasów potrzebny jest tylko klucz Torx T40. Oryginalnie przykręcane są z momentem 25 Nm. Jeśli chodzi o zapięcia ze starszych foteli masz info na priv.
Dzisiaj zakończyłem montaż foteli. Konieczna była wymiana zapięć pasów także konieczne było nagwintowanie otworów fabrycznych gwintownikiem M10 (wystarczył tylko jeden przejazd). Ostatecznie operacja zamontowania foteli u mnie zamknęła się w kwocie 2090 zł (fotele ze śrubami) 98 zł (zapięcia pasów) 12 zł (nasadka Torx T50) 10 zł (gwintownik M10). A teraz kilka słów o fotelach
Według instrukcji nie. Wyjmować można tylko ze zwykłego C-maxa. Problemem są czujniki zapięcia pasów które pokazują błędy. Aczkolwiek ktoś już pisał na forum że wyjął zamontował ponownie i błędy zniknęły.
Niestety jak już parę razy tu pisano program ten potrafi płatać figle. To spalanie chwilowe można sobie wyłączyć np. włączając programowo czujnik ciśnienia w oponach którego nie ma. Wydaje mi się że jeszcze jakąś opcją bo sam to sobie parę razy wyłączyłem. Podobny manewr można zrobić i przypadkiem wyłączyć sobie działanie grzania tylnej szyby - a takiej opcji ELM config
Witam Trochę odświeżę temat. Ostatnio po ostry (czyt. awaryjnym) hamowaniu zapaliła mi się kontrolka absesp. Po dojechaniu na miejsce wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika kontrolki zgasły. Myślałem że to naturalne że przy ostrym hamowaniu lampki mogą się zapalić. Ale po dwóch dniach znów się zaświeciły i już tak zostało (chociaż kilka razy wszystko wracało do normy...).
W grandzie masz czujniki zapięcia pasów na wszystkich 7 fotelach a w zwykłym tylko na dwóch z przodu stąd te kabelki do czujnika obecności. U nas można jeździć bez foteli a błąd by oznaczał że w grandzie nie za bardzo. Dziwne.
chlapaczy Bez oslony progu przednich drzwi Less Cargo Stowage Device Bez żeberek w przednim błotniku With IP Side Panel Stowage Net Bez zestawu do wykończenia wnętrza Bez przednich chlapaczy Less Hill Launch Assist Ze standardow drzwiami tylu nadwoz With Under Floor Stowage (-) Version Packages Wyprodukowany W Zakładzie Genk Bez układu podwójnego ryglowania Bez pakietu wyp. specj. Znaczek ford