części samochodowe nanodatex

ford s max termostat c focus

Samochody związane z zapytaniem ford s max termostat c focus

Pytania i odpowiedzi: ford s max termostat c focus

FORD C MAX Czy za to moze byc odpowiedzialny termostat

Witam. Mam pytanie odnosnie termostatu. Dzisiaj temp minus 6 wybralem sie na zakupy. Po pryejechaniu 10 km temp stala prawie ale to prawie pionowo minimalnie ale to minimalnie nie dochodzila. Nigdy nie dochodzi dokladnie do pionu nawet latem. Przejechalem okolo 30 km na automatycznym ogrzewaniu i temperaturze 18stopni. Kiedy stanalem zostawilem auto na chodzie wlaczylem ogrzewanie na 24 stopnie a nadmuch

FORD C MAX 1.8 Duratec (125KM) - bierze olej

Witam Od maja br. jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem forda focusa C-maxa z silnikiem benzynowym 1.8 (125KM). Auto z 2005 roku ściągnięte z Niemiec. Ogólnie w dość dobrym stanie jedyne co musiałem wymienić to termostat na nowy bo temperatura nie przekraczała 70 stopni. Zaraz po zakupie wymieniłem olej na Castrol 5W30 (według karteczki taki był lany wcześniej) przy przebiegu ok. 95 000.

FORD C MAX Rośnie temperatura na wysokich obrotach

Witam Wszystkich serdecznie. Proszę o pomoc i poradę w sprawi ford focus Cmax rok 2005. W czasie jazdy przy większej prędkości - wyższych obrotach zapal mi się czerwona kontrolka i temperatura rośnie do 120 stopni. Auto potrafi przejechać 60 km bez zagotowania ale kiedy w czasie jazdy wymijam kilka aut lub jest stroma góra silnik traci moc i zapala sie czerwona kontrolka z napisem wyłącz

FORD FOCUS I 1.8 TdCi Kombi 2003 r. Przegrzewa się

Witam Widziałem już tematy tego typu jednak stare nieaktualne. Wczoraj popołudniem jechałem moim ford focus mk1 2003 1.8 TdCi Kombi do rodzinki w odwiedziny na wieś po przejechaniu około 90 km i będąc już prawie u celu podczas jazdy temperatura nagle zaczęła rosnąć i nie zauważyłem kiedy chyba komp odciął mi paliwo tzn. autko nie reagowało na gaz a następnie zgasł płyn się

FORD FOCUS Skacząca wskazówka temperatury

Witam Przeglądam forum od jakiegoś czasu w końcu i mnie dopadła problem z którym nie potrafię sobie poradzić. Odgrzeje temat wskazania temperatury i skaczacej wskazówki na wyświetlaczu. Mam focusa 16 16 V z instajacją gazową. Problem pojawił się pierwszy raz w Styczniu przy minus 20 s wskazówka ostro poleciała w górę. Potem coraz częściej się to zdarzało ale nigdy nie pojawił

Z przykrością muszę stwierdzić że poprzednie rozwiązanie zdało egzamin tylko na krótkich odcinkach po mieście. Nie usunąłem problemu całkowicie. Parę dni temu miałem jednodniową trasę. Efekt szalejącej wskazówki temperatury powrócił Nie mogłem jechać szybciej niż 110kmh gdyż temperatura leciała na czerwone pole. Wtedy zwalniałem wskazówka wracała na środek i tak w kółko.

FORD FOCUS temperatura otwarcia termostatu

Pytanie jak w temacie - jaka jest temperatura otwarcia termostatu w 1.6 100KM Zetec SE. Muszę wymienić ale nie jestem pewny jaki kupić. Są dwa typy 74 i 82 stopnie. Może ktoś wymieniał termostat i pamięta jaki powinien być Dodam że założyłem temat po użyciu szukajki ale nie znalazłem takiej informacji.

Wydaje mi się że to wciąż zapowietrzenie . Miałem podobny problem . Jadąc na wysokich obrotach temperatura na wskaźniku była w środku . Jak sobie pyrkałem na piąteczce obroty 2-23k to wskazówka mi wychylała się na maxa. Wciskając gaz do podłogi momentalnie spadała . Wymieniałem termostat w ASO więc złożyłem reklamację . Wymienili na nowy było tak samo. Miałem ten z większą

FORD FOCUS Odpowietrzanie układu chłodzenia

Dziwnie mi temperatura podskakuje czasami i opada i podejrzewam zapowietrzony układ chłodzenia prosiłbym o wskazówki (szczegółowe) jak owy układ odpowietrzyć

No i lipa okazało się że nie termostat dalej to samo chłodnica zimna wentylator po kilku km się włącza i chodzi na maxa... Co to może być Na kompie błędów nie pokazuje W zbiorniczku wyrównawczym po odkręceniu na odpalonym silniku nic się nie dzieje płyn jest zimny i stoi w miejscu w chłodnicy z prawej strony przewód na górze jest letni a na dole po lewej zimny...

wnioskuję że to nie kwestia odpowietrzenia bo to niemożliwe żeby takie jaja się działy po dobrym odpowietrzeniu (bo przecież na postoju układ funkcjonuje) problem tkwi gdzieś indziej tylko gdzie głupoty piszesz jak w zimę silnik może być niedogrzany i w dodatku termostat ma tym sterować Otóż termostat działa na takiej zasadzie że czy zima czy lato on ma trzymać taką samą temperaturę

no przedmuchanie przewodów nie pomogło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.(( termotat powinien mieć dziurkę [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] no podglądzie temp na serwisowym idzie do 95 stopni idzie w górę i tak do około 110 wskazówka jeszcze nie drga dopiero przy 112-114 rusza w górę gwałtownie

Dzieki kolego za opis Ale mam silnik 1.8 Tddi wymieniłem ten termostat i czytam tu że niby powinien być z dziurką ja mam bez. Nalałem zamiast płynu wody wodę wlewałem bezpośrednio przez zbiornik a nie tak jak u Ciebie na schemacie. Odpowietrzałem z otwartym korkiem zbiornika i nie przekręciłem pokrętła ogrzewania na maxa. I dalej nie dmucha mi ciepłe powietrze Czy to wszystko jeszcze

FORD FOCUS przegrzewanie się silnika. czy to wina termostatu czy elektryki

Witam chciałbym zasięgnąć u Was porady w związku z możliwą awarią w moim samochodzie. Post dotyczył będzie samochodu ford focus II kombi z 2007 roku z silnikiem 1.8TDCi i przebiegiem 142 tysięcy kilometrów (100% pewny przebieg). Mam go od marca tego roku i wszystko gra oprócz jedej rzeczy. A mianowicie dwa razy zdarzyło się że silnik zagrzał się nagle do czerwonego pola. Obydwa

Witam ok miesiac temu załozyłem podobny watek nie znajdując własciwego aby sie do niego podpiąć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A jednak .... U mnie objawy sa identyczne - temp zewnętrzna ok 30 C klima (klimatronic) włączona podjazd pod wzniesienie w momencie ujmowania gazu - wskazówka na czerwonym

no właśnie coś tu generalnie śmierdzi. bo jeden czujnik a dwa różne wskazania. co innego pokazuje pokazuje nam nasza wskazówka co lata na czerwone pole a co innego sam komputer w trybie serwisowym (wspomniane przeze mnie wcześniej ENGINE TEMP). Rozumiem że komputer sobie pokazuje co tam mu czujnik poda odpowiednio to przekładając z języka czujnika na język ludzki by ten ostatni mógł zobaczyć ile tam ma stopni na silniku. ale jak się one mają do rzeczywistości to już inna para kaloszy. mój przypadek idealnie to obrazuje bowiem jak pisałem wcześniej komputer pokazuje zawsze max 141 stopni a wskazówka ok. 90. I nawet jak wskazówka poleci na czerwone pole sugerując że jest coś koło 110 stopni to komputer i tak pokaże 141. więc o co tu chodzi jakaś bezwładność tej konstrukcji pomiaru i przekazania wartości temperatury logika podpowiada że jeśli rośnie temperatura na jednym wskazaniu analogicznie rośnie na drugim ale to nie ma miejsca. I przez to właśnie snuję sobie teorie że ten silnik naprawdę w ogóle się nie przegrzewa tylko gdzieś coś jest rozbabrane i się tak dzieje. Biorąc pod uwagę ilość tych przypadków (nie jesteśmy w tym osamotnieni) to jest jakiś babol (bardziej lub mniej standardowy) w naszych mobilkach i tak się on objawia. Na początku myślałem że to kwestia nieszczelności coś dmucha ciepłem w okolice czujnika i ten wariuje ale że wykluczyłem już tę ewentualność zaczynam myśleć że coś może rzeczywiście niedobrego dzieje się na kabelkach (co sugeruje Gufer) tylko nie wiem gdzie zajrzeć i czego na dobrą sprawę szukać. Bo wymieniać w ciemno to raczej w grę nie wchodzi tym bardziej że sprzęt nie mój a zwrot kosztów mam za konkretne usterki a nie za "wydawało mi się że .. ". pozdrawiam PS. A tak jeszcze jedno - może to uszczelka pod głowicą Ale jakby uszczelka była nie halo to powinniśmy tracić olej co miejsca u mnie nie ma. Nigdy nie bawiłem się w żadne dolewki a olej zmieniam tak jak zaleca ford - co 20kkm. <- taka moja dywagacja apropos uszczelki.

Kwaśniak to co piszesz to raczej wina masy i błędnych odczytów. Gdyby silnik miał rzeczywiście około 140 stopni to uszczelki plastiki itd sfałczyłoby już dawno żywcem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Temperatura otoczenia to max 2-3 stopnie jeśli chodzi o odczyty. Jeśli chodzi o sprężarkę klimy i kwestie z tym związanie - nie widzę związku.

Witam na pocz&261tku powiem &380e problem rozwi&261za&322em. Wymiana ch&322odnicy to by&322 ten problem- po wyci&261gni&281ciu starej by&322y na niej chyba wszystkie owady lataj&261ce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Naprawd&281 dobrze auto przetestowa&322em zrobi&322em ponad 100km- w tem 29-30st zew przy klimatyzacji

FORD FOCUS Turbina nie włącza się

Witam Posiadam forda focusa MK1 z 2003 roku 1.8 TDCI ostatnio wymieniałem w nim termostat i popełniłem błąd mianowicie nie wpiąłem złączki od intercoolera nie wiem czy to może być przyczyna mojego problemu Mianowice problem polega na tym iż samochód rozpędził mi się na 5biegu do max 145kmh nie jest tak zrywny jak był przedtem nie wiem na czym polega problem. Więc mam do was prośbę

FORD FOCUS Dostęp do nagrzewnicy

Witam Posiada ktoś może instrukcję jak należy dobrać się do nagrzewnicy chodzi mi o dostęp do tej bocznej zaślepki w którą wstawia się nagrzewnicę elektryczną. Niechce wyciągać całej nagrzewnicy tylko chodzi mi o zrobienie dostępu do niej od strony pasażera bo z tego co mi wiadomo to właśnie z tej strony się owa zaślepka znajduje. Jeśli ktoś ma zdjęciainstrukcję lub swoje własne uwagi to z góry dziękuje. Pozdrawiam

Miałem mało płynu i jechałem temperatura mi wzrosła wyłaczyłem silnik. Następnie dolałem płynu i również rosła temperatura i nie było ciepłego nawiewu. Wyciągnąłem termostat i strzałka była cały czas jak poprzednio na środku. Założyłem nowy termostat nalałem wody do układu bo walczę już z ty 4 dni i przegrywam. Nie wiem już czy może pompa wody mogła pójść czy nagrzewnica

FORD FOCUS brak ogrzewania

Witam W samochodzie nie dziala ogrzewanie. Po dwóch dniach w warsztacie został wymieniony termostatsprawdzona pompa wody (działa) przeczyszczony cały układ chłodzenia wymieniony płyn w chlodnicy pokrętło dziala. Mechanik wykluczył uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Po rozgrzaniu silnika (wskazówka w pionie) przez chwilę leciało ciepłe powietrze a po chwili znów zimne. Wszystkie przewody

odkręć korek zbiorniczkanalej płynu do fula ustaw pokrętło ciepłego powietrza na max wentylator tak na 2 jak dostanie 90 stopni to termostat się otwozy i uzupełnij ew. płyn pomiędzy min.-max Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

FORD FOCUS II Niedogrzany silnik benzynowy 16 115 km mk2

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem forda focusa MK2 z 2006 roku. Silnik mojego auta (16 115KM) nigdy jednak nie nagrzewa się do 90 stopni. Jego temperatura oscyluje przeważnie w granicach ok. 85 stopni (zaznaczam ze poziom płynu chłodniczego jest właściwy). Dodam jeszcze że przy temp otoczenia -5 i więcej mrozu po przejechaniu 15 km mój silnik osiąga temperaturę zaledwie ok 70 stopni.

się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Skoro Titanium to pewnie fajne masz fotele. Ciesz si&281 bo TREND ma fatalne nie tyle konstrukcj&281 a materia&322 obiciowy. Tragiczny. Jak zmienisz termostat to napisz czy co&347 si&281 zmieni&322o na lepiej to b&281d&281 wiedzia&322 czy zmieni&263. Czy tylko niestety TTTM co mnie nie dziwi patrz&261c na ró&380ne dziwne patenty ford-a.

FORD FOCUS Zbyt wolne obroty wentylatora ch&322odnicy

Witam mam taki problem mo&380e ktos cos doradzi... Upa&322 straszny a mi podczas jazdyw wmiescie w korku p&281k&322a w&281&380yk w uk&322adzie ch&322odzenia ten który idzie od termostatu do zbiorniczka przelewowego. Auto uziemione na szcz&281&347cie mieli w sewisie ten w&281&380yk sam za&322ozy&322em dola&322em p&322ynu. Od tego czasu mam problem z wentylatorem ch&322odnicy. Za&322&261cza si&281 ale

FORD FOCUS mrozy - przysloniecie chlodnicy

Witam szukalem ale nie znalazlem tego tematu Czy w mrozy zeby szybciej i lepiej trzymal temperature zaslaniacie chlodnice jezeli tak to atrape czy na dole te kratki w zdezaku mi tak jak dzis przy -18 po okolo 2-3 km leci juz cieple powietrze ale zeby silnik zlapal tem. okolo 90 stopni to musze go troche mocniej przegonic. Pozdrawiam PS. nie mam dolnej oslony silnika i zastanawiam sie czy ona duzo pomoze w nagrzewaniu silnika

Ja mam co prawda 1.8 TDCI ale napiszę jak to u mnie było. Do pracy mam 20km- zero korków fajna droga przez las o małym ruchu trochę po mieście. Poprzedniej zimy było wszystko ok. Tej zimy nagle silnik nie może dogrzać (max. 75st.) Po porządnym przegazowaniu dochodził pod 90st. ale natychmiast spadała temp. jak tylko zmniejszyły się obroty silnika. Wymieniłem termostat (26zł Varnet)

FORD FOCUS Dziwnie buczy na zimnym silniku. Na ciepłym jest ok.

Witam.Ostatnio zauważyłem że po odpaleniu rano zimnego silnika słychać takie dziwne "głuche buczenie".Nie jest ono ciągłetylko po odpaleniu po chwili sie załącza a po chwili nic nie słychać i tak jest raz dłużej raz krócej.Dodam że po otwarciu maski na zewnątrz tak bardzo nie słychac po wejściu do środka słychąc że buczy.Po rozgrzaniu nic juz nie słychaćsilnik pracuje

Jeżeli chodzi o olej to chyba nie bo przy mrozach -15 stopni nic nie było słychaćto sie dzieje od kilku dninie wiem jak wygląda z olejem w skrzyninie sprawdzałem.Wymieniłem pare dni temu termostat i od tego czasu zaczęlo tak buczećale jak sie silnik rozgrzeje na maxa to jest ciszamoże faktycznie coś z łożyskiem w skrzyni.

FORD FOCUS Dziwne zachowanie wskażnika temperatury.

Witam. Dziwnych przypadków które pojawiły sie po wymianie rozrządu i paska klinowego (rolki napinacze pompa wody) ciąg dalszy. O gwizdaniu i nagłej konieczności naprawy alternatora o czym pisałem w innych postach przyszła kolej na temperaturę. Przy jeżdzie do prędkości 120 kmh wszystko jest ok. Wystarczy że pojadę szybciej i momentalnie skacze wskazanie temperatury. Gdy zwolnię wskazówka

Problem rozwiązany Przy okazji wymiany oleju mechanik sprawdził i poprawił wszystkie możliwe połączenia masowe przy okazji stwierdzając że ich prawie nie było. Ponadto został wymieniony płyn w układzie chłodzenia na nowy po uprzednim dolaniu do układu odkamieniacza. Po wymianie płynu przy odkręconym korku zbiornika wyrównawczego silnik został uruchomiony i pracował sobie na wolnych

FORD FOCUS Skaczący wskaźnik temperatury

Witam posiadam Foczke 1.6 rocznik 2001. W zeszłym roku wymieniałem rozrząd (zaraz po zakupie 140tys. km ma obecnie przebiegu). Problem pojawił się we wrześniu-październiku na trasie gdy przekrocze 80kmh i jadę tak z 5-10min wskaźnik temp. skacze bardzo szybko do maximum a gdy zwalniam to opada do polowy tak jak powinien byc. Nie wiem o co chodzi. Wymieniłem termostat pompa wody jest ok. Myslę

FORD Płyn chłodniczy - jaki zalać

Witam chciałem sie przywitać jako nowy posiadacz Foczki 1.6 2003r oraz zapytać jaki olej i płyn chłodniczy zalać Ma przejechane ok 77 tys olej to jak czytałem w archiwum to najlepiej ten fordowski a płyn jaki Jest też jakiś dordaDziękuje serdecznie z góry za odpowiedzi

nie znalazłem innego tematu więc się tu zapytama raczej opowiem.a więc stanął mi focusiknie wiem co sie dziejezaglądam pod maskę a tam nie ma wody w chłodnicy-poszła uszczelka przy termostacie.Wymieniłem ją wraz z termostatem(mam nadziej że mnie w bambuko nie zrobili i dali mi nowy) tydzień temu.Dziś zaglądam do pojemnika na płyn a tam prawie pełno (ponad max) a na dodatek płyn wygląda

Przykładowe oferty części samochodowych ford s max termostat c focus

  • Obudowa termostatu FORD C-MAX FOCUS II 1.6 TDCI - RYNARZEWO BYDGOSZCZ (49.00PLN)
  • FORD C-MAX FOCUS 2.0 TDCI 04 WĄŻ WODY TERMOSTATU - Jelenia Góra (40.00PLN)
  • FORD C-MAX FOCUS 2.0 TDCI 2003 OBUDOWA TERMOSTATU - Jelenia Góra (40.00PLN)
  • Obudowa termostatu FORD C-MAX FOCUS II 1.6 TDCI - RYNARZEWO BYDGOSZCZ (49.00PLN)
  • FORD C-MAX FOCUS 2.0 TDCI 2003 OBUDOWA TERMOSTATU - Jelenia Góra (40.00PLN)
  • FORD C-MAX FOCUS 2.0 TDCI 04 WĄŻ WODY TERMOSTATU - Jelenia Góra (40.00PLN)
  • FORD C-MAX FOCUS 2.0 TDCI 2003 OBUDOWA TERMOSTATU - Jelenia Góra (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi