Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Witam Zajmuje się naprawą wtryskiwaczy CR (tych co sie da zrobic oczywiscie ze względów uwarunkowań techniczych). Jeśli byliby panstwo zainteresowani informacją jakie zaworki rozpylacze i tak dalej lub zakupem samych zaworków to chętnie pomoge. Tylko i wyłacznie NOWE ORYGINALNE zaworki produkowane we FRANCJI. Chętnie również doradze co robić co wymieniać itd. Ze względów pracy będe
nie wiem czy dobrze mysle ale tdci to przeciez nie ma pompy tylko pompowtryski common rail.... tddi ma pompe
to zle myslisz bo tdci ma wtryski a nie pompowtryski i pompe ktora poprzez szyne paliwowa tloczy paliwo pod wysokim cisnieniem do wtryskow [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] pczytaj sobie jesli nadal nie wierzyz a pompowtrysk to jeszcze cos innego zreszta silnik z pompowtryskiwaczami tez ma pompe paliwa Mysle ze powyzszy art i jego odnosniki (zwlaszcza do pompowtryskow) powinien rozwiac twoje wszelkie watpliwosci)
pompowtryski to grupa VAG stosowała w swoich silnikach
pompowtryski to padają w VW fcp3 a w fordach padają wtryskiwacze fcp5 ...mój ma na przykład 160tys. i cisza znam takie co mają 220tys. i żyją....ale potrafią i przy 100tu kopnąć kalendarz fcp15 ...trzeba uważać co się tankuje....trochę szczęścia...i można jeździć fcp2
u mnie było 120.000 km i wszystko było ok ale koleś jak mi zmieniał olej to przy okazji uparł się i wymienił filtr paliwa bez mojej wiedzy (zamiennik). po około 100-150 km zaczęła mrugać sprężynka i okazało sie że 4 wtryskiwacze są do wymiany i 5900 zł w plecy po rabacie 15 % w ASO ford w Częstochowie. teraz mam nowe 4 wtryskiwacze 126.000 km tankuję tylko Verve na Orlenie i wszystko
Czyli paliwa z Rafinerii Gdańskiej bo właśnie tam tankują cysterny Shella i BP (inni z resztą także) Podłączę się do tematu z zapytaniem. Ponoć po liftingu z końca 2003 roku wtryski Denso zastąpiono mniej awaryjnym Boshem czy jest to prawda Dla nieco lepszego samopoczucia dodam że w pracy mamy 4 Transity TDCI i żaden nie ma najmniejszych kłopotów z silnikiem. Eksploatowane są dość mocno (60-70 tys rocznie).
Z tego co wiem wtryskiwacze w mondeo wytrzymują przebieg około 100 tys. Koszt regeneracji około 2500 zł. Trochę dziwne że po takiej naprawie wystawiane jest na sprzedaż. Może okazało się że coś jeszcze wymaga drogiej naprawy - np. pompa wtryskowa może siac opiłkami znalezionymi we wtryskiwaczach przy regeneracji Albo padająca dwumasa i sprzęgło egr turbosprężarka Na te elementy trzeba zwrócic szczególną uwagę.
dzięki wszystkim za odpowiedzi. reasumując wszystkie mondeo z początku produkcji mają montowane delphi (chodzi o pompę czy cały układ wtrysków tej firmy już zaczynam się gubić) rocznik o którym mowa to 2003 więc jeśli dobrze rozumiem to model nad którym się zastanwiam ma właśnie pompę którą tak bardzo odradzacie. mimo wszystko chcę w ten albo przyszły weekend pojechać dokładniej
dziękuje za rady dzwoniłem do tego goscia oddaje go za 20500 plus opłaty jak myslicie ile bedzie tych opłat w 2 tys się zamknę Mam jeszcze pytanie czy ten silnik TDCI to jest na pompo wtryskach
odnosnie tych pompowtrysków- żaden ford nie ma pompowtrysków ( moze w Galaktyce są ale tam jest silnik vw) w fordzie mondeo mk3 jest albo pompa rotacyjna z bezposrednim wtryskiem albo common rail
mondeo mkIII w dieslu miało to do siebie że silniki były awaryjne koła dwu masowe wtryski turbiny itp. Oczywiście mowa o silnikach z pompowtryskami TDCI silniki TDDI były duzo trwalsze. Jednak bardzo dobry motor to 2.0 145PS w wersji ghia. V-ka jest fajna ale już więcej pali a ma tylko 170 PS. Dużo droższa eksploatacja (rozrząd droższy gaz itp) Ale każdy ma swój rozum i sam decyduje o
arni0000 nie myl pojęć i nie wprowadzaj zamętu. pompowtryski to są w silnikach TDI koncernu VW. W TDCI jest układ common rail. Ale co do awaryjności - masz rację. Z tym że wydanie nawet 5tys. raz na 100-150tys. km to chyba nie jest tragedia. Wychodzi 3zł30groszy100km a różnica przy tankowaniu jest znacznie większa. Nawet jak ktoś ma pecha i wtryski mu padną po 50tys to jest 9zł90gr100km
jednym ani w drugim przypadku nic z tym nie robi oprócz kontroli co jakiś czas. A z tym gazem to nie wiem do czego pijesz. Tankowanie gazu tyle samo kosztuje do każdego samochodu. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [quote31r52nfa] tylko 90% tych co kupili auto w dizlu nie dojeżdza tych 50 tyś obojętnie cz ford
firmie gdzie naprawy idą w koszty wtedy się opłaca bo od ropy odliczamy VAT i jeździmy naprawdę tanio. Druga sprawa to to że jak np Niemiec kupuje diesla to nie po to aby go trzymać w garażu i robić rocznie 10000km i po czterech latach sprzedać polakowi za 13 ceny nowego. Auta te mają często najechane ok 300-400 tyś km i są odkręcone do 150-180 tyś km a później polak mówi że ford
Miałem podobne dylematy do Twoich. ASO forda bardzo drogie a na prawdziwie myślącego serwisanta trudno trafić szczególnie w zasięgu jazdy uszkodzonym samochodem. Więc zostaje forum i garaż. Jak juz pisałem podstawowa naprawa nie jest trudna. Co do pytań to według mnie sytuacja ma się tak -ECU może po odczytach z sensora stukowego wyczuć czy jest zapłon przy pilotowych dawkach paliwa
Ja to widziałem w mondeo z 2002 roki TDCi 130 KM i było to raptem tydzień temu. Człowiek z Bosch Service też mi to tak wytłumaczył. Gdybym nie widział tego na własne oczy to pewnie też bym nie uwierzył. Autko zgubiło całkowicie mapę wtrysków i zero odpalania. Jak się zapytałem czy auto nie powinno odpalić mimo braku kodów to mi powiedział że nie odpali i zaczął pokazywać jak
Ta dyskusja o pompowtryskach w mondeo robi się żenująca. Wystarczy wpisać w google hasła pompowtrysk lub common rail żeby szybko zrozumieć jaka jest różnica i co gdzie stosowano.
Ok. Jest tylko problem bo nowe na necie znalazłem tylko dwa pompowtryskiwacze. Macie jakiś namiar na sklep internetowy albo sklep w Warszawie który może mieć takie części w racjonalnych cenach Co do kwestii wymiany silnika mi przedstawili sytuację tak Miał pan wstawione wtryski pasujące do Citroena Peugeota i do forda Cmax czyli pewnie miał pan wymieniany silnik bo one nie pasują normalnie
Najłatwiej w tym przedziale ucelować w wersje kombi. HB jest trochę droższe. Co do silników to po pierwsze pompowtryski są w szmelcwagenach a nie w fordach. A jak chodzi o wtryski w dieslu to hmmm... wszystko zależy ile auto ma faktycznie przejechane (bo cofnąć licznik to każdy potrafi) na jakim paliwie jeździ i jak jest eksploatowane. Ja uważam że w takim aucie silniki diesla są bardziej
bardziej chciałby diesla ale przeglądam fora i przeglądam i wciąż pisze o tych pompowtryskach a niby koszt od 4tys zł do 6tyś zł.Bo na benzynie niby nie padają te wtryski i tego się boimy.My chcemy to auto w celu domowego czyli gdzieś podjechaćdo miasta i w okolice to auto nie ma być na trasy.To auto wciąż będzie eksploatowane i dbanegarażowane.Myślimy wciąż nad golfem IV ale mondeo
czasami pompą (były dwie wersje do do tego silnika) i egr-em. Obdzwoniłem kilka serwisów ASO i kilka osób z ASO też się zdziwiło że wychodziły takie wersje. Kolego Abback ja mam 125KM bez filtra DPF i takie wersje też były. Zmniejszyli ilość koni aby uzyskać normę emisji spalin EURO IV dlatego też został zmieniony EGR. Później wprowadzili DPF. Dla zainteresowanych strona fordA
czy mozesz powiedziec cos wiecej na temat tego common rail jakie silniki to mialy przymierzam sie do kupna mondeo w anglii i przerobki w polsce. interesuja mnie tylko diesle. z tego co widze sa tdci 115KM i 130KM nie ma w ogole na rynku ang TDDI (lub bardzo malo). widzialem ze TDCI od TDDI mozna poznac po sciagnieciu pokrywy - sa zdjecia na forum. ale przeciez nei bede komus demontowal porkywy. czy
pompowtryskiwacze to domena VW ford nigdy tego nie miał. Common rail to całkiem co innego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja jak kupowałem mojego forda to rozbierałem trochę silnik tzn patrzyło się do intercoolera ile tam oleju jest (każdy TD trochę ma ale nie może być tam powodzi Goście nie mogą oglądać
Nie narzekajnie narzekaj - znajomy kupił paska w dezelku z 2001r ok pół roku temu (zapłacił 7tys więcej niż ja za swojego MkIII TDDI z tego samego roku) - na dzień dobry wymieniał rozrząd (ja nie musiałem) a ostatnio regenerował pompowtryskiwacze - zaczął mu żreć paliwostracił moc i kopcił jak z kotłowni. Nadal jeszcze ma problemy z mocą i przymierza się do turbiny...... Ja swoim
Nie chodzi o charakterystyczny warkot przy włączonym overbooście. Nie jest to też dwumasa (jak wspominałem - ta jest wzorowa) bo problem znika po rozgrzaniu. wtryski też ok. To jakiś manitou tych silników... Większość na forach forda coś takiego ma zwłasza w samochodach 2007... Mój wieśwagen TDI głośno warczy ale nie wibruje tylko świszczy z turbawy ale to już taki urok silników
Po pierwsze to TDCi ma system commonrail a nie pompowtryskiwacze i kłamstwem jest że są tam wtryski Boscha - gwarantuję że są tam Delphi. Sprawdź czy nic nie stuka przy sprzęgle zwróć uwagę czy nie ma jakiś ognisk korozji na drzwiach ponieważ taka bywała (dokładnie dolne ranty drzwi). Warto wziąć auto na jakąś drogę gdzie można przycisnąć i dać mu w dechę wkręcając na wysokie
Witajpiekne auteczko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. troszke się boję tych silników TDCI ..pompo wtryski itp ...ale autko super wyglada i czarne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...możesz cos więcej o nim napisać wtryski
Albo dostaje za mało powietrza (m.in. to co napisał wojtekp27) albo końcówki wtryskiwaczy są skończone i wtryski mocno leją (nie mylić z przelewaniem) albo ECU dostaje fałszywy sygnał o ciśnieniu w dolocie - zwalony czujnik MAP - więc jest za duża dawka wtrysku bo turbina za wcześnie obcina przyrost obrotów. W zasadzie nie ma innych możliwości... (ewentualnie jakiś błąd softu -
Dzięki za odpowiedź mnie też osobiście się wydaje że powinno to zależeć od jakości paliwa ale słyszałem od kilku osób że te wtryski są poprostu wrażliwe bardziej niż w innych konkurencyjnych konstrukcjach. Z drugiej strony myślę że w passacie z tego rocznika pompowtryskiwacze też są bardziej wrażliwe na paliwo niż modele z silnikiem SDI i kosztują równie sporo. Niech się wypowiadzą
No kłóciłbym się. Mocne serie niezłe wyniki po chipach. Dobra może TDCi nie jest bezawaryjne ale konstrukcja o wieki nowsza od TDI. pompo-wtryski pompy rotacyjne to już prehistoria.
A overboost sie zalancza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Hybrydasoft to powinno
ale chyba w DDCI są pompo-wtryskiwacze a w TDDI zwykłe wtryski w takim razie muszę popytać mechaników czy do TDDI jest taki soft ze zmienną dawką rozruchu.
w TDCi masz pompowtryskiwacze ktore lubia sie psuc chocby podobno od zlego paliwa czego nie ma w TDDi bo jest to inna konstrukcja wtryskow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a przy tym przebiegu jak kupisz go kolego to pewnie w niedalekim czasie bedziesz musiec pomyslec o wymianie kola dwumasowego bo one wytrzymuja
Czy to ten sam mechanik który wkłada byle jakie wtryskiwacze do motoru byle dały się przykręcić a potem rozkłada ręce sygnał poza zakresemwydajność sugeruje ze ciśnienie paliwa jest nie odpowiednie. Opcji może być sporo za wysokie za niskie ciśnienie powietrze pompowane razem z paliwem itd. Nie chcę sie upierać ale TDDI ma inny układ zasilania paliwem wiec może być coś jeszcze.
Radził bym jednak z tym nie jeździć skoro masz zamiar jeszcze troszkę nim poszaleć. Powinieneś pojechać gdzieś do dobrego ale naprawdę dobrego dieselowcapompiarza i niech sprawdzi przyczynę ww opiłków. Same z siebie się nie wzięły. Aaa i tak na marginesie- w swoim samochodzie nie masz żadnych pompowtrysków to nie TDi (stary kaszlak) a TDCi na Common Raily. Masz wtryski. No chyba że masz silnik VW 19TDi ale z sygnaturki wynika inaczej.
jakie pompowtryski w tdci i co ma dwumasa do migającej sprężynki kolego zmień mechanika i to szybko ja obstawiam regulator ciśnienia paliwa przy pompie wtryskowej
Lać tylko i wyłacznie zwykłe paliwo-ropędiesla do naszych aut na pewnych stacjach te wzbogacone są wręcz szkodliwe W toyocie mozna nawet stracić gwarancję za wlewanie do ropy wzbogacanej typu verva v-power czy inny ultimate do nowych diesli Toyoty Po zalaniu v-powera (raz to zrobiłem) przy przyspieszaniu widziałem tylko czarną chmure za sobą A czemu tak nie mam na zwykłym diesluropie Prawdopodobnie
wszystko jest ok. tylko jak sie orientuje to nasze klekoty TD nie mają zmiennej geometrii łopatek. TD jest wstanie jeździć na WSZYSTKIM o czym tutaj piszemy co innego TDCI to już inna bajka ogólnie mówiąc każdy silnik z układem CR jest wrażliwy na jakość paliwa (albo padnie pompa albo wtrysk lub pompowtrysk). Jednak nikt mnie nie przekona że OO jest w stanie zajechać nasze TD testowane już od ok 100kkm i jest dobrze Pozdrawiam Simson