części samochodowe nanodatex

ford mondeo pompa termostat

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo pompa termostat

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo pompa termostat

FORD MONDEO Cieknąca pompa wspomagania

Dziś przytrafiła się kolejna usterka mojego mondka najpierw pojawił się dziwny dźwięk przy kręceniu kierownicą a jak podniosłem maskę to zauważyłem że z pompy wspomagania kierownicy kapie olej ( tak gdzieś pod spodem bo na parkingu nie sposób coś więcej zobaczyć) na dodatek olej w zbiorniczku zrobił się czarny. Podejrzewam ze chyba padła pompa ( dodam ze jest wspomaganie ale tak

no więc dzień następny - uszczelka wycięta simeringi i łożysko założone. pompa wspomagania złożona. pompa wody dokręcona. Tak wygląda stare łożysko (miało już lekkie nierównomierne opory toczenia brak luzu wzdłużnego i poprzecznego) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nowe łożysko Goście nie mogą

FORD MONDEO II Mondeo Mk1 Mk2 1.8TD badziewna pompa Lucasa

Witam chcę opisać coś długiego ale mieliśmy dwa takie samochody i te same problemy. Chodzi o mondeo mk1 i mk2 1.8TD. Opisana usterka pojawia się stopniowo (systematycznie sytuacja pogarsza się więc trudno zauważyć że w silniku coś jest nie tak) w mk1 około po 4 latach używania zaś w mk2 po 3 latach. Chodzi o zajechanie na śmierć pompy wtryskowej paliwa. Mój ojciec jest mechanikiem

marcinbilu1 dołożę jeszcze że tego się nie da łatwo rozwiązać. pompa nowego typu jest całkiem inna od pompy starego typu. Największą różnicą jest elektyczny korektor wtrysku który jest sterowany przez jednostkę sterującą (komputer). W starej wersji tego nie było. Zastanawiam się gdzie oni podpięli kabel od innego korektora Jest ucięty Na zimnym silnik ciężko pali Jeśli chcesz

Zobacz Termostaty, obudowy do FORD MONDEO

FORD MONDEO I Wymiana małego i dużego termostatu 2.0 TDDi

Pewnie moderator mnie ochrzani ale potrzebuję pomocy. Siedzę już 2 godzinę na forum i poczytałem już dużo postów. Jak to bywa z dieslami mam problem z nagrzewaniem bardzo wolno zimą a latem przy upałach czasami się przegrzewa. Mam najechane na moim liczniku już 210tys i naprawę tego problemu chciałbym zacząć od wymiany termostatów (przejechałem już 100tys tym samochodem i jeszcze

Ja na twoim miejscu zaczął bym od dużego termostatu. Wymiana to pryszcz tak jak przedmówca napisał. Jeżeli nie będzie poprawy najpierw sprawdziłbym działanie małego. Żeby to zrobić trzeba zagiąć wąż idący od tego małego ga do chłodnicy i pojeździć. Jeżeli nie będzie zmiany to wymienić. Mały termostat znajduje się za pompą płynu chłodniczego. PS. Nie zdziw się jak nie będzie poprawy po wymianie obydwóch.

ja nie twierdzę że jest łatwo ale jak się zdejmie kolektor to da radę. silnik ten sam nawet pompa wody ta sama [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] przy tddi 90KM była dwumasa taka jak później w focusie tdci a w 115 KM jest taka sama jak w tdci 115 i 130 KM

Powiadają że gdyby padła pompa wody to nie miałbym też wspomagania

OK Wymieniona pompa wody (rozwalony wieloklin) i duży termostat. Co do niesprawności dużego termostatu nie jestem przekonany bo wymienili go najpierw a dopiero później pompę. Tak czy owak wszystkie złe objawy zniknęły Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

FORD MONDEO temperatura silnika - termostat czy czujnik

witam objawy wygladaja tak odpalam silnik juz po kilku sekundach jeszcze na postoju zalacza mi sie wentylator i slysze jak pracuje szybko gasnie pozniej sie wlacza i wylacza co jakis czas i tak bez przerwy zauwazylem ze silnik bardzo szybko sie nagrzewa woda bulgocze w zbiorniku wyrownawczym i w ogole po otworzeniu maski czuje bijace od silnika powietrze silnik bardzo goracy nawet po przejechaniu kilku

to pompa faktycznie leje olejem z niej jutro umowilem sie na wymiane dzieki

FORD MONDEO wysoka temp.-brak ogrzewania

witam no i się zaczęło............. wróciłem sobie wieczorem do domku slicznie bez problemów dziś rano mimo iż temp.w normie to z nawiewów zimne powietrze mimo nastawy na HI (climatronik)..........wieczorem nie stąd ni z owąd podczas jazdy temp.wody na max.(na czerwone) wentylator chodzi non stop ......z nawiewów oczywiście zimno...........POMOCY PLISSSSSSSS - płyn oki. - czy to może

Miałem podobny problem samochód sie grzał i tracil moc a obiegu w plynie chlodzacym nie bylo ... U mnie byla to pompa wodna niestety trzeba tez bylo wymienic pompe wspomagania poniewaz oba elementy sie lacza i mimo ze pompa wspomagania byla ok trzeba ja bylo wymienic ze wzgledu na zjechany trzpien (gwint). Ja jedynie sprawdzilbym jeszcze termostaty... Powodzenia

Dokładnie tak nagrzewnica jest na małym obiegu między innymi po to jest termostat żeby zamknąć duży obieg i nie wychładzać i tak zimnego silnika. W moim mondeo były identyczne objawy po awari pompy wody a dokładnie obu pomp bo wspomagania też się nie nadawała do użytku. Oba wpusty w pompach były gładkie.

Myślisz że na schemacie będzie napisane że to i tamto to mały obieg a reszta duży Pomyśl na chłopski rozum w małym obiegu zawiera się tylko kadłub silnika z pompą wody i nagrzewnica mały obieg od dużego oddziela termostat a w przypadku mondeo mk3 diesel dwa termostaty. Zasada pracy układu chłodzenia jest prosta jak budowa cepa jeżeli mały obieg nie nadąży już odbierać ciepła

Widzę że kolega nie ma żadnych dowodów na swoje twierdzenie a jako główny argument używa &8222chłopskiego rozumu&8221. Ja natomiast na poparcie swoich słów mam dowody. W załączniku jest schemat układu chłodzenia (zaczerpnięty z książki ford mondeo sam naprawia samochód) wprawdzie nie MK3 a MK2 ale nie sądzę by się znacząco różniły. Ze schematu wynika że w skład małego obiegu

FORD MONDEO III Czy warto kupić (Mondeo MK3 2.0 TDCI 130km)

Witam Czy warto kupić tego mondeo [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Co o nim myślicie

kupić) podłącz sobie go pod komputer. Będziesz miał pewność co do przebiegu i stanu poszczególnych zespółów (zwłaszcza wtryski pompa itp). Sprawdź sprzęgło (dwumas) czy nie ma żadnych pisków dźwieków przy zmianie biegów (podczas jazdy na wyższym biegu wciskaj sprzęgło i miej uszy szeroko otwarte) - wymiana sprzęgła to wydatek ok 2500 zł. Cena trochę niska - swoje auto ford

FORD MONDEO 2.0 TDCI 130KM - korba wyszła bokiem. Co dalej

20 września 2013 będzie dla mnie pamiętnym dniem. Przy przebiegu 237 315 km i 10 latach mój silnik powiedział papa. Ruszyłem z krzyżówki nagle huk dym w lusterku widzę strugę oleju która się za mną ciągnie. Szybko zgasiłem silnik i zjechałem na bok. Co się stało Pękł korbowód i wyszedł bokiem. Na pierwszy rzut oka rozwaliło również tłok i sworzeń tłokowy który pękł wzdłuż

- uszczelka przewodu olejowego turbiny - nakrętki szpilek wydechu - simmering wału korbowego tył - pasek alternatora - śruby koła zamachowego - uszczelki wtryskiwacza Delphi - świece żarowe kpl - szpilki katalizatora - oring termostatu - olej silnikowy Mobil1 5W50 - filtr oleju - uszczelka korka miski olejowej - uszczelka (simmering) półosi - olej przekładniowy wg specyfikacji forda

FORD MONDEO wymiana pompy wody

witam moze mi ktos opisac moze jakies zdjecia bo padła mi pompa wody i chciałbym ją sam wymienic powiedzcie mi bardzo to jest skomplikowane z góry dziekuje za wszelkie sugestie

jak się rozleci. Ja w poprzednim mondeo jak kupiłem miałem przebieg 117tyś km i wiem ze pompa nie była wymieniana zaczęła lecieć zaraz po wymianie termostatów przy przebiegu około 190kkm

Witam wszystkich. Jestem nowy na forum lecz wiele się dowiedziałem o naprawie mojej usterki. Chcę się podzielić moimi doświadczeniami. ford mondeo 2.0 tdci 115km 2003r. Silnik się mocno grzał podczas jazdy brak było ogrzewania chłodnica zimna węże raczej zimne płyn w zbiorniczku wyrównawczym zimny i nic nie bulgocze. Pierwsze podejrzenia to pompa wody bo wyglądało że płyn nie krąży

faktzaraz po wymianie termostatu poleciała mi pompa wody...

FORD MONDEO Wysoka temperatura silnika brak grzania w kabinie

Witam. Oczywiście przed napisaniem tego postu poczytałem dokładnie forum jednak takiego przypadku nie znalazłem. ford mondeo 2.0 TDCI 2003 Krótko opiszę co się stało. Wczoraj pozwoliłem sobie na odrobinę szaleństwa i pojechałem trochę szybciej. Nie zwracałem uwagi na wskaźniki jednak po pewnym czasie moje auto straciło moc. Zerknąłem na deskę i wskaźnik temperatury MAX. Zatrzymałem

FORD MONDEO I Grzejący się silniki i uciekający płyn przez zbiornik wyrównawczy

Witam Mój wspaniały Mondek ma znowu humorki. Problem z chłodzeniem. Opiszę co się działo i co sprawdzałem. Po koleji Miałem wyjechać nad morze więc dostał nowe części- orginalny termostat i płyn chłodzący (fordowski). Przepłukałem kilka razy układ woda była klarownie czysta. Zalałem świeżym płynem pojechałem. 400 km średnia prędkości 80-120 kmh. Cała droga na klimatyzacji.

FORD MONDEO rosnąca temperatura silnika

Mam problem z temperaturą w mondeo MK3 2.0tdci.Podczas jazdy przy wiekszym obciążeniu silnika rośnie temperaturawskaznik wychyla się do czerwonej kreskipo wyluzowaniu i spokojniejszej jeżdzie wskazówka wraca do normy.Dzieje się tak zarówno przy włączonej jak i wyłączonej klimatyzacji.W korku nawet przy bardzo wysokich temperaturach jak i na wolnych obrotach nic takiego się nie dzieje.Zostały

odepnij waz da chlodnicyzapal silnik i zobacz cz woda w ogole curkuluje.czesto wieloklin z pompy wspomagania ktory napedza pompe wody jest wyjechany i myslisz ze pompa wody pracujety nie masz po prostu obiegu wodyalbo jest cos zatkane.a termostat dobrze zabudowany nie odwrotniepozd

Sprawdzone.obieg wody jest.dolny termostat wymieniony na nowy górny wymontowanypompa wody i wspomagania wymieniona.Dzisiaj przy predkości 180kmh wskazówka poszła na czerwone pole.Co jeszcze

według tego co piszesz wszystkie elementy chłodzenia silnika są niby ok.a mimo to woda się gotuje.Ja uwaźam źe coś jest niesprawne.Piszeszobieg okpompa oktermostat okwentylatory ok.Nie ma cudów.Skontroluj jeszcze raz wszystko a znajdziesz błąd

FORD MONDEO Podnosi się poziom płynu gdy pracuje wentylator.

Witam mam problem ze swoim mondeo 1.8 z LPG. Silnik bardzo się grzeje. W momencie włączenia się wentylatora temperatura spada z końca skali (przed polem czerwonym) do L. Latem niestety temperatura wskazywała już pole czerwone. W momencie kiedy załącza się wentylator poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym podnosi się z min na max. Na postoju jest na min gdyż powyżej już wywaliło przez

FORD MONDEO 18 TDCI - tylko dla użytkowników

Plusy i minusy tego motoru w porównaniu z poprzednimi autami najlepiej też fordami obecnych szczęśliwych posiadaczy MKIV ww. wersji . Dobrzy byłoby podzielić się swoilmi spostrzeżeniami . Bo z tego co widzę to ten silniczek maże mieć trochę inne problemy niż większy 20 i 22 TDCI . Moja pierwsza refleksja MkIV 18 TDCI 125kM bardziej zrywny od 1800 do 3200 obrmin ale potem kicha tz do

Witam. Od maja jestem posiadaczem forda Monde MKIV 1.8 TDCI i chciałbym podzielić swoją opinią o tym silniku. We wrześniu podczas wymiany oleju zauważyłem że silnik od spodu jest cały mokry oraz że ubywa płynu chłodniczego. Wszystko to przy oryginalnym przebiegu 98 tys. km. Okazało się że płyn cieknie z obudowy termostatu koszt nowej ponad 200zł. Z wyciekiem oleju był znacznie większy

FORD MONDEO TDDi Grzeje sie temperatura na maxa

Witam mam problem ze swoim mondeo mk3 tddi. Wszystko jezdzilo super do czasu. Auto na drugi dzien zaczelo sie grzac. Temperatura idzie na maxa bardzo szybko grzeje po przejechaniu 6 km temperature mam juz na czerwonym az brakuje skali. Wiatraki sie wlanczaja jak temperatura dochodzi do polowy skali wiec z czujnikiem wiatrakow jest chyba wszystko oki. Chlodnica jest zimna jeden waz jest lekko cieply

nie koniecznie musi byc pompa. A moze padl sam termostat

to nie koniecznie ten sam temat. Koledzie sie grzeje jak jezdzi szybko przy duzych predkosciach na maxa mial temperature. A mi sie grzeje nawet jak jezdze ze 40 czy 50 idzie na maxa czy jak stoje na swiatlach to temperatura tez jest na maxa. Czy jade szybko czy wolno to i tak jak temperatura wzrosnie to juz tak stoji. Auto jak stoji to temperatura spadnie moze minimalnie. Wymienie najpierw 2 termostaty

Te dwa objawy wskazują na niedziałającą pompę cieczy chłodzącej. termostat otwarty ale ciecz nie płynie bo nie pcha jej pompa i z tego samego powodu nie ma ogrzewania.

FORD MONDEO Chłodne powietrze z nawiewu

Witam Mam takie pytanie technicznie ponieważ w poprzednim roku jak uruchamiałem ciepły nawiew na 22 stopnie to w zupełności wystarczał mi aby było ciepło w zimę - teraz przy jesiennej pogodzie uruchamiam już na 26 stopni co przedtem wiało gorące powietrze a teraz jest tylko ciepłe... Orientujecie się co może być tego przyczyną Być może tak myślałemże trzeba dolać płynu chłodzącego

witam koledzy ja miałem teraz taki problem który zakończył się trochę fatalniej. Nawiew w wnętrzu działał tak samo jak u was raz cieplejsze raz chłodniejsze mimo ustawienia na HI. potem doszło mi do tego trochę więcej. Walna mi termostat duży. ten który jest po prawej stronie (widoczny pod maską) następstwem tego w chwile później była awaria pompy wodnej. Po wyjęciu okazało się

FORD MONDEO I Mondeo Mk1 Dymi na czarno

Witam. Przeszukałem forum ale podobnego maila nie znalazłem. Silnik 1.8TD rok 1996. Od początku jak posiadam dymił mi na czarno przy dodawaniu gazu podczas jazdy (obciążony silnik). Na postoju na jałowym nie dymi. Rozruch poranny jest ciężki trzeba sporo się nakręcić - jak odpali to chmura dymu i jakiś czas nierówne oborty. Czytałem o kolektorze kąta wtrysku. U mnie po przekręceniu

Niestety wtryski ok sprawdzone w warsztacie. pompa była kiedyś regenerowana a przebieg autka to 270 tys więc może pompa już do wymiany Silnik ma oznaczenie RF (66KW - 90KM) a pompa to lucas TYPE F18LTC120. Co można jeszcze sprawdzić Może termostat nie dogrzewa silnika i dlatego kopci - zawsze mi trzyma temp. na literce N

FORD MONDEO III niedogrzany silnik mk3 tdci 2002r

Mam mk3 tdci 2002r od niedawna. Borykam się z kłopotem nie dogrzanego silnikawymieniłem termostat główny bez skutku.temperatura po długiej jeżdzie na wys Obr Wsazania ź wskaźnika a po chwili postoju wskazówka spada do zeraoczywiście przy uruchomionym aucie. Mam zamiar wymienić ten drugi termostat . Z wypowiedzi kolegów on często pomagawiem że ten temat był już poruszany niejednokrotnie

Witam Panowie miałem takie objawy i powymianie małego terostatu wszystko mineło maożna go kupić w internetowym sklepie forda a termostat jest zamontowany przy bloku silnika stojąc przodem do wozu po prawej stronie żeby go wymienić trzeba zdemontować kolektor dolotowy oraz przewody paliwowe pompa-wtryski ok.2 godziny pracy

FORD MONDEO Lista ewentualnych usterek

Witam. Zamówiłem sobie ten samochód i czytając tu rożne ciekawe rzeczy mam mieszkane odczucia teraz. Prosiłbym o podawanie ewentualnych wad tego modelu. Pozdrawiam wszystkich użytkowników mondeo

Witam. Od maja jestem posiadaczem forda Monde MKIV 1.8 TDCI i chciałbym podzielić swoją opinią o tym silniku. We wrześniu podczas wymiany oleju zauważyłem że silnik od spodu jest cały mokry oraz że ubywa płynu chłodniczego. Wszystko to przy oryginalnym przebiegu 98 tys. km. Okazało się że płyn cieknie z obudowy termostatu koszt nowej ponad 200zł. Z wyciekiem oleju był znacznie większy

FORD MONDEO I Brak mocy spala olej szybko się nagrzewa - kompletny opis problemu i działań

Zacznę od razu od tego że zaczniecie pisać o masowej ilości tych tematów. Po pierwsze posiadam bęzyne a większość tematów dotyczy silników wysokoprężnych. Po drugie zanim zdecydowałem się napisać ten temat spędziłem dwa bite weekendy starając się wprowadzić w życie większość proponowanych napraw i nie tylko. Zacznę od tego że bohaterem jest MK3 2.0 LX Duratec 2001r mający

FORD MONDEO Wybija płyn chłodniczy 1.8 benzyna

ford Modeno MK3 1.8 benzyna 125KM przebieg ok 270tyś km bez LPG Witam Jestem nowym użytkownikiem forum jeśli ten temat już gdzieś był sorry widocznie coś mi umknęło. Od ok roku jeździłem z wyrzucającym płynem przez zbiorniczek ubytki były ok 1-2 L na 5-10tyś km Na początku wymieniłem korek. Ostatnio postanowiłem się za to zabrać. Najpierw polecił mi znajomy żeby sobie pojechał

FORD MONDEO Coś nie tak z układem chłodzenia ..

Ludzie ja już zgłupiałem.... Silnik mi się nie dogrzewał to wymieniłem termostat ( mój błąd bo zamiast oryginalnego bez czujnika wsadziłem to co było pod reką czyli meyle z czujnikiem ) i się zaczęło... Ktoś gdzieś napisał że prawidłowo temp ma być w czasie postoju 98-105 w trasie 95-100 wentylator 1 biegu powinien się włączać przy 105 a drugiego przy 110 lub 115 nie wiem czy

FORD MONDEO I Grzeje się i nie działa ogrzewanie

Witam jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość gdyby cos było nie tak. Mam problem z moim mondeo 2.0 TDCi 2002r przebieg 210tys.. Przeszukałem pół internetu i nie znalazłem podobnego przypadku (może nie potrafie szukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) Do rzeczy wczoraj rano odpaliłem auto

Wymieniłeś na oryginalny termostat o odpowiedniej temperaturze otwarcia Jedyne co przychodzi do głowy to zły termostat lub niedrożne kanaliki w układzie chłodzenia zapchana chłodnica (płyn nie krąży) albo może pompa wody nie pompuje i nie ma obiegu cieczy w chłodnicy

Przy zmianie termostatu spuściłem cały plyn z chlodnicy i układu więc napewno nic nie jest zamarzniete. Płyn to borygo i przy -20 stopniach nie było problrmów a przy -5 się pojawił... Jeśli pompa to która z jej cześci mogla nawalić Wirnik

jeśli wskazówka idzie na czerwone pole przyczyn może być parę 1 pompa wody 2 termostat (zdaża się iż nowe nie są sprawne) 3 za mało płynu jeśli wskaźnik stoi jak komin batorego a nie grzeje z nawiewów -znaczy to iż za mało jest płynu u mnie miałem takie same obiawy zbiornik wyrównawczy nie był pusty a weszło mi jeszcze conajmniej 3litry do układu. dziwne ale prawdziwe

FORD MONDEO Jak szybko nagrzewa się silnik (benzyna)

Jak to jest z nagrzewaniem się silnika Do pracy mam ok 8 km jak dojeżdżam na miejsce to temperatura jest tak na 14. W trasie jak jechałem to ledwo dobijała połowy a jak podkręciłem ogrzewanie z 20 na 22st to temperatura spadła do 14 kiedy dmuchawa miała wyższe obroty. W essim jak miałem walnięty termostat to przy normalnej trasie miałem ok 14 po wymianie było ok a tu nagrzewa się ale jakoś ciężkawo. Ma ktoś podobny problem

nie masz jakis fotek bo moj dopiero sie nagrzewa jak dojade do pracy w zaszlym roku nagrzewal sie w 13 drogi no i paliwa pokazuje na komputerku ze wiecej lyka. z tego co wypatrzylem w microcat to ten z czujnikiem jest w polifcie automacie i silniku sci Wyczailem ten termostat w silniku siedzi miedzy pompa wspomagania a kolektorem dolotowym dostep troche kiepawy. U mnie nie widze zadnego kabelka do

FORD MONDEO I Mondeo MK1 Ciężko pali po dłuższym postoju

Witam wszystkich. To mój pierwszy temat wiec prosze o wyrozumiałość i zrozumienie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Założyłem ten wątek bo po trzech dniach szukania na forum nie znalazłem odpowiedzi Otóż mój diselek cieżko pali gdy postoi całą noc lub 8 godz gdy jestem w pracyJak juz raz zapali to później

FORD Mondeo 1.8 td maly probem z odpalaniem

Witam Mam ze swoim mondeo problem tego typu ze czasami sie zdarza ze nie chce odpalic tak to pali normalnie na jeden obrot ale czasami kreci i kreci i nic. Chcialbym sie poradzic czy moze wie co to moze byc za przyczyna mi sie wydaje ze to moze byc zawór odcinajacy paliwo ale mnie nie pokoji taka sytauacja ze wogole nie pompuje sie paliwo do filtra za pomoca pompki recznej wiec prosze o pomoc czy ma ktos jakis pomysl co to moze byc za przyczyna Prosze o pomoc i Pozdrawiam fcp1

Sprawdź świece czy masz dobre. Mają mieć 205mm żarnika. Sprawdź termostat woskowy czy zaciąga Ci na zimnym dźwignię dodatkowej dawki paliwa do końca. to juz sprawdzilem.termostat dziala...jak bede mial chwil to jeszcze zaloze na probe jakis wezyk z zaworem kierunkowym miedzy pompami.jezeli to nic nie da to chyba pozostaje juz tylko jakis zawor w pompie wtryskowej.zawor ktory utrzymuje cisnienie.

FORD MONDEO brak klimatyzacji podejrzany wentylator chłodnicy

No i stało się... Ja tu mondka na każdym kroku chwalę dbam o niego i w ogóle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a on - na Święta bez klimy mnie zostawił. A wydaje się że problem może być poważniejszy... Prosiłbym forumowiczów o opinię nt. takich oto objawów - brak zimnego powietrza z klimatyzacji

kolonez Dzięki za namiar na ten wątek. Szczerze mówiąc - przeczytałem go już wcześniej razem z jeszcze paroma innymi (włączając w to fora zagraniczne). Niesteny nie jest to mój przypadek. Bezpieczniki przekaźniki i złączka na sprężarce są ok. Poza tym klima nie działa wcale a nie okresowo... W międzyczasie wykonałem jeszcze jeden test - obejście przekaźnika klimy (swoją drogą

FORD MONDEO Pasek rozrządu koszty

Witam Orientuje się ktoś ile wynosi wymiana kompletnego rozrządu wraz pompą w autoryzowanym serwisie a ile w niezależnym lub u znajomego mechanika

Dzisiaj jeszcze do tego sklepu zadzwonię i napiszę tu czego się dowiedziałem o wspomnianym zestawie jednak interesuje mnie jeszcze jedna rzecz związana z tym tematem Co przy okazji należy wymienić -termostat -napinacz paska klinowego -rolka pasywna paska klinowego Tak czy siak wymieniam rozrząd (pasek napinacz rolka pompa wody) ale zastanawia mnie czy wspomniane rzeczy też powinienem przy przebiegu 200k wymieniać

FORD MONDEO Silnik dławi się przerywa - proszę o analizę wyników pomiarów

Witam Serdecznie. Posiadam mondeo mk3 2003 po lifcie silnik duratec PbLPG 1.8 16v Silnik dławi się przy niskich obrotach poniżej 2000obr pod obciążeniem (podczas przyśpieszania) Pożyczyłem od znajomego taki minikomputer do odczytu błędów ale nie wyświetla żadnych zrobiłem także zdjęcia tych wartości które udało się odczytać. Czy jesteście w stanie coś mi powiedzieć o tych wynikach

Odczyty z czujników temperatury cieczy i powietrza zasysanego są dobre. przynajmniej tak wykazuje ten minikomputer podłączony do auta. Temperatura cieczy na początku jazdy była 17stopni i temp powietrza 14 stopni. Brak mi pomysłów.Wyczyszcze ten czujnik jeszcze na wszelki wypadek. a za co odpowiada ten czujnik który jest koło termostatu pod pompa od wspomagania

FORD MONDEO stuki w skrzyni biegów

Witajcie Problem dotyczy co prawda nie mojego auta ale też mondeo mk4 2.0 Pb 145km 74000km oryginalnego przebiegu 2009 rok jeden użytkownik w starszym wieku. Sprawa wygląda tak ze słychać stuki w skrzyni biegów. Najlepiej jest to słyszalne na wolnych obrotach przy postoju - delikatne metaliczne dzwonienie choć nie zawsze. Jak delikatnie naciskam sprzęgło dźwięk się nasila. Dosłownie wystarczy

No i dobrze i widzisz że nie można dawać bardzo zdecydowanych wskazań że napewno to ta przyczyna. Trzeba poświęcić trochę czasu pomyśleć coś tam odłączyć cos naprężyć i sporo kasy zostanie w kieszeni. A nie od razu jak się grzeje silnik to termostat założysz nowy i to samo. No to pompa wymienisz troche lepiej ale nie to i w ten sposób metodą prób i błędów można w nieskończoność.

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo pompa termostat

  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDDI POMPA VACUM TERMOSTAT - Zielona Góra (69.99PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI POMPA VACUM TERMOSTAT - SZPROTAWA (39.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI POMPA VACUM TERMOSTAT - SZPROTAWA (39.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 POMPA WAKUM TERMOSTAT OBUDOWA - ostrowiec- swietokrzyskie (40.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 termostat pompa vacum - Chojnów (40.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 termostat pompa vacum - Chojnów (40.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 termostat pompa vacum - Chojnów (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi