części samochodowe nanodatex

ford mondeo pompa termostat

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo pompa termostat

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo pompa termostat

FORD MONDEO III Czy warto kupić (Mondeo MK3 2.0 TDCI 130km)

Witam Czy warto kupić tego mondeo [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Co o nim myślicie

kupić) podłącz sobie go pod komputer. Będziesz miał pewność co do przebiegu i stanu poszczególnych zespółów (zwłaszcza wtryski pompa itp). Sprawdź sprzęgło (dwumas) czy nie ma żadnych pisków dźwieków przy zmianie biegów (podczas jazdy na wyższym biegu wciskaj sprzęgło i miej uszy szeroko otwarte) - wymiana sprzęgła to wydatek ok 2500 zł. Cena trochę niska - swoje auto ford

FORD MONDEO Analiza nagrzewania się TDCI a termostaty

Na temat rozgrzewania się diesli w MK3 można by tu z forum książke napisać. Ponieważ rownież mój mondek wg.mnie nagrzewa się wolno postanowiłem zaglębic się w zasadę działania obiegu chłodzenia i właściwej pracy termostatów w moim aucie. Wjechałem na kanał ściągłem dolne osłony by mieć dostęp do przewodów wodnych i odpaliłem zimne auto. Wg mnie pompa wody pcha od razu ciesz

Sluchajcie bylem dzisiaj dzis u mechanika i powiedzial ze pompa wodna do wymiany - zawsze wydawalo mi sie ze jesli pompa jest walnieta to silnik sie przegrzewa a nei niedogrzewa. Poprawcie mnie jesli sie myle - nie chce wydawac kasy na marne.

Zauważyłem sporą zależność pomiędzy działaniem wentylacji oraz ewentualnie pompy klimatyzacji a prędkością nagrzewania. Ponieważ miałem walnięty panel klimatyzacji i pompa cały czas się załączala drastycznie wydłużył się czas dogrzewania silnika. Po naprawie wróciło do normy. Myślę że tak naprawdę sprawność termostatów widać właśnie po nagłym spadku temperatury po

Szanowni Koledzy. Jako że poruszany jest w tym wątku temat temperatury chciałbym podzielić się swoim problemem. W połowie listopada odebrałem auto ( 2.0 TDCi) z ASO po wymianie układu paska klinowego (komplet) oraz zaworu EGR. Od razu po wyjeździe z serwisu stwierdziłem że coś jest nie tak. Auto nie miało mocy pulsowały światła zewnętrzne oraz na tablicy rozdzielczej i zaczął się

Witam wszystkich. Moj problem zaczyna sie od niedogrzanego silnika temp.utrzymuje sie na pierwszej kresce lub ponizej a czasami nawet spada do minimum.Podczas jazdy bardziej agresywnej podchodzi pod polowe i po chwili spada. Zauwazylem ze woda w zbiorniczku wyrownawczym jest zimna nawet po przejechaniu 60 km.Nie idzie woda z wezyka powrotu do zbiorniczka(nie ma cyrkulacji w zbiorniczku)czy to jest

Zobacz Termostaty, obudowy do FORD MONDEO

FORD MONDEO Chłodne powietrze z nawiewu

Witam Mam takie pytanie technicznie ponieważ w poprzednim roku jak uruchamiałem ciepły nawiew na 22 stopnie to w zupełności wystarczał mi aby było ciepło w zimę - teraz przy jesiennej pogodzie uruchamiam już na 26 stopni co przedtem wiało gorące powietrze a teraz jest tylko ciepłe... Orientujecie się co może być tego przyczyną Być może tak myślałemże trzeba dolać płynu chłodzącego

witam koledzy ja miałem teraz taki problem który zakończył się trochę fatalniej. Nawiew w wnętrzu działał tak samo jak u was raz cieplejsze raz chłodniejsze mimo ustawienia na HI. potem doszło mi do tego trochę więcej. Walna mi termostat duży. ten który jest po prawej stronie (widoczny pod maską) następstwem tego w chwile później była awaria pompy wodnej. Po wyjęciu okazało się

FORD MONDEO I Mondeo Mk1 Dymi na czarno

Witam. Przeszukałem forum ale podobnego maila nie znalazłem. Silnik 1.8TD rok 1996. Od początku jak posiadam dymił mi na czarno przy dodawaniu gazu podczas jazdy (obciążony silnik). Na postoju na jałowym nie dymi. Rozruch poranny jest ciężki trzeba sporo się nakręcić - jak odpali to chmura dymu i jakiś czas nierówne oborty. Czytałem o kolektorze kąta wtrysku. U mnie po przekręceniu

Niestety wtryski ok sprawdzone w warsztacie. pompa była kiedyś regenerowana a przebieg autka to 270 tys więc może pompa już do wymiany Silnik ma oznaczenie RF (66KW - 90KM) a pompa to lucas TYPE F18LTC120. Co można jeszcze sprawdzić Może termostat nie dogrzewa silnika i dlatego kopci - zawsze mi trzyma temp. na literce N

FORD MONDEO I Grzejący się silniki i uciekający płyn przez zbiornik wyrównawczy

Witam Mój wspaniały Mondek ma znowu humorki. Problem z chłodzeniem. Opiszę co się działo i co sprawdzałem. Po koleji Miałem wyjechać nad morze więc dostał nowe części- orginalny termostat i płyn chłodzący (fordowski). Przepłukałem kilka razy układ woda była klarownie czysta. Zalałem świeżym płynem pojechałem. 400 km średnia prędkości 80-120 kmh. Cała droga na klimatyzacji.

FORD MONDEO TDDI - wzrost temperatury podczas jazdy

Witam Od dawna już mam problem wzrostu temperatury podczas jazdy. Temperatura dochodzi prawie pod czerwone pole i opada do połowy i tak co jakiś czas - głównie podczas jazdy pod górkę czy też z większą prędkością. W zimie nawet zdarzało się że spadała po rozgrzaniu. Generalnie więszkość czasu podczas jazdy temperatura na wskaźniku przy licznikach jest OK - czyli 1mm w lewo od

nadal problem.... mały termostat duży termostat pompa wody pompa wspomagania nowy płyn chłodniczy płukanie układu chłodzenia sprawdzanie ciśnieniowe układu chłodzenia - wszystko jest OK a temperatura wciąż rośnie .... Wszystko wymienione na nowe i orginalne części w ASO .... poddaje się ...

FORD MONDEO Cieknąca pompa wspomagania

Dziś przytrafiła się kolejna usterka mojego mondka najpierw pojawił się dziwny dźwięk przy kręceniu kierownicą a jak podniosłem maskę to zauważyłem że z pompy wspomagania kierownicy kapie olej ( tak gdzieś pod spodem bo na parkingu nie sposób coś więcej zobaczyć) na dodatek olej w zbiorniczku zrobił się czarny. Podejrzewam ze chyba padła pompa ( dodam ze jest wspomaganie ale tak

no więc dzień następny - uszczelka wycięta simeringi i łożysko założone. pompa wspomagania złożona. pompa wody dokręcona. Tak wygląda stare łożysko (miało już lekkie nierównomierne opory toczenia brak luzu wzdłużnego i poprzecznego) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nowe łożysko Goście nie mogą

FORD MONDEO dwa "duże" termostaty zepsuły się w krótkim czasie

Jak chyba każdy mam problem z temperaturą auta. Wiosną wymieniłem pierwszy raz "duży" termostat na zamiennik i po trzech miesiącach zaczął puszczać i temperatura skakała. 23 sierpnia kupiłem drugi tym razem oryginalny ford i po trzech tygodniach znowu puszcza. To jest absurd Silnik nienagrzany a rura do samej chłodnicy jest ciepła. Dodam że termostat olejowy został wymieniony

No to trzeba szukac przyczyny a nie kombinowac z "naprawą" termostatu. Ja mialem problemy z niedogrzewaniem sie silnika - czytalem na forum i FCP i MKP ze ten typ tak ma ze fordowskie diesle sa takie wydajne ze na trasie zimą to sie dogrzac nie mogą ze czujnik temperatury jest na głowicy i zakłamuje wskazania. Gucio prawda. Po wyprowadzeniu wszystkiego w układzie chłodzenia (termostaty

Dogrzewacz PTC spełnia niemal całą pracę dogrzewania płynu. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wiele energii i paliwa marnujesz na dogrzewanie płynu. Dopiero jak spalą się świece w PTC widać jak kiepsko wygląda nagrzewanie się diesla. Ja mam dogrzewacz spalinowy i zimą też widziałem jak często włączała się pompka paliwa przy byle zjechaniu z górki i to włączała się ZANIM opadła

FORD MONDEO II Mondeo Mk1 Mk2 1.8TD badziewna pompa Lucasa

Witam chcę opisać coś długiego ale mieliśmy dwa takie samochody i te same problemy. Chodzi o mondeo mk1 i mk2 1.8TD. Opisana usterka pojawia się stopniowo (systematycznie sytuacja pogarsza się więc trudno zauważyć że w silniku coś jest nie tak) w mk1 około po 4 latach używania zaś w mk2 po 3 latach. Chodzi o zajechanie na śmierć pompy wtryskowej paliwa. Mój ojciec jest mechanikiem

marcinbilu1 dołożę jeszcze że tego się nie da łatwo rozwiązać. pompa nowego typu jest całkiem inna od pompy starego typu. Największą różnicą jest elektyczny korektor wtrysku który jest sterowany przez jednostkę sterującą ("komputer"). W starej wersji tego nie było. Zastanawiam się gdzie oni podpięli kabel od innego korektora Jest ucięty Na zimnym silnik ciężko pali

FORD MONDEO I Wymiana małego i dużego termostatu 2.0 TDDi

Pewnie moderator mnie ochrzani ale potrzebuję pomocy. Siedzę już 2 godzinę na forum i poczytałem już dużo postów. Jak to bywa z dieslami mam problem z nagrzewaniem bardzo wolno zimą a latem przy upałach czasami się przegrzewa. Mam najechane na moim liczniku już 210tys i naprawę tego problemu chciałbym zacząć od wymiany termostatów (przejechałem już 100tys tym samochodem i jeszcze

Ja na twoim miejscu zaczął bym od dużego termostatu. Wymiana to pryszcz tak jak przedmówca napisał. Jeżeli nie będzie poprawy najpierw sprawdziłbym działanie małego. Żeby to zrobić trzeba zagiąć wąż idący od tego małego ga do chłodnicy i pojeździć. Jeżeli nie będzie zmiany to wymienić. Mały termostat znajduje się za pompą płynu chłodniczego. PS. Nie zdziw się jak nie będzie poprawy po wymianie obydwóch.

FORD MONDEO I wariujacy wentylator i zafalszowane wskazanie temp.

Witam wszystkich. Jestem "swiezakiem" na forum wiec wypadalo by sie przywitac. Jak w temacie mam problem z wentylatorem i wskazaniem temp. silnika. Przegladnalem wiele postow lecz odbiegaja one lekko od mojego problemu z mondziakiem. Opis wentylator zalacza sie zaraz po dojsciu wskazowki na godz 12 i raczej ciagle chodz na pierwszym biegu. Po odlaczeniu sensora temp. pod cewka wlacza sie 1

dzisiaj zauwazylem ze terostat(nowy zamiennik) otwiera sie jakby z malym opoznieniem ale pozniej rura od niego idaca lapietemperaturejednak znacznie nizsza od np. weza przelewowego termostatu i rury gornej chlodnicy. dodatkowo przy jezdzie na wysokich obrotach temperatura ladnie spada i tak samo na postoju gdy wlaczy sie wiatrak i dodam gazu na chwile zaraz temp sie normuje. CO ZROBIC pompa NASTEPNY termostat

FORD MONDEO Olbrzymie spalanie

witam . posiadam mondeo mk3 2.0 tdci 115km wersja trend. posiadam go od dwóch miesiecy. obecnie ma 157 tysiecy przebieg orginalny problem polega na tym ze jego srednie spalanie ksztaltuje sie w granicach 95-10 litrow on na 100km. nie katuje go uzytkuje sluzbowa octavie ( spalanie 65-7 on na 100) kooledzy jaka moze byc przyczyna tak masakrycznego spalania to przecierz diesel ostatnie tankowanie 200

witaj powiem ci że w moim poprzednim MK3 było też tak żeby osiągnąć 7l 100km to musiałbym piłować cały czas po 190kmh. A on na autostradzie zawsze mi pokazywał 59 - 65l i to niezależnie czy jechałem 80kmh czy 160. Ale miał jedną wadę - albo pompa albo wtryski się kończyły bo często mnie atakował błąd P0251 i P1211. Nigdy tego nie udało mi się naprawić bo auto miało później

FORD MONDEO Recenzja eksploatacji

Witam Oto moja krótka recenzja z eksploatacji mojego mondka na rok 2008. Wszystkie ceny zawierają podatek vat i koszt usłuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Stan licznika na dzień dzisiejszy 170.000km. Stan silnika hmm idealny bo osiąga prędkości w tym samym czasie co dużo młodsze roczniki z mniejszymi przebiegamiGoście

To ja też się dołączę. Auto w Polsce od 2010 więc dopiero 2lata na naszych drogach. Kupione od osoby prywatnej wcześniej sprowadzone z Belgii. zakup 171000 2011-09-12 171500 88300 zł oleje filtry klocki hamulcowe tarcza hamulcowa 2011-09-29 171600 1 47272 zł maglownica płyny 2011-10-15 171500 53000 zł termostat mały pompa wodna płyny oleje żarówki 2011-10-29 172400 33000 zł termostat

FORD MONDEO I 93r brak ogrzewania i temperatury silnika

Witam mam problem z ogrzewaniem mk1 16 16v.Wskazówka temperatury silnika ledwo dochodzi do N w napisie NORMAL nawet po przejechaniu 2030 km.Ogrzewania brakzostał wymieniony termostatpłyn jest w normienic to nie pomogło.Może koś zna przyczynę.

Witam. Przyłączam się do Pytania. Moje auto to mondeo Mk1 94r. 1.8 TD Mam ten sam problem Brak ogrzewania Przewody wejściewyjście gorące Nagrzewnica nowa pompa wody nowa Filtr kabinowy niedawno wymieniany termostat siedzi chyba już trzeci nowy. Stan płynu chłodniczego pod max Żaden z mechaników nie wie co jest przyczyną braku ogrzewania. Klapki chodzą z tego co widać. Jeden z nich stwierdził

FORD MONDEO rosnąca temperatura silnika

Mam problem z temperaturą w mondeo MK3 2.0tdci.Podczas jazdy przy wiekszym obciążeniu silnika rośnie temperaturawskaznik wychyla się do czerwonej kreskipo wyluzowaniu i spokojniejszej jeżdzie wskazówka wraca do normy.Dzieje się tak zarówno przy włączonej jak i wyłączonej klimatyzacji.W korku nawet przy bardzo wysokich temperaturach jak i na wolnych obrotach nic takiego się nie dzieje.Zostały

odepnij waz da chlodnicyzapal silnik i zobacz cz woda w ogole curkuluje.czesto wieloklin z pompy wspomagania ktory napedza pompe wody jest wyjechany i myslisz ze pompa wody pracujety nie masz po prostu obiegu wodyalbo jest cos zatkane.a termostat dobrze zabudowany nie odwrotniepozd

Sprawdzone.obieg wody jest.dolny termostat wymieniony na nowy górny wymontowanypompa wody i wspomagania wymieniona.Dzisiaj przy predkości 180kmh wskazówka poszła na czerwone pole.Co jeszcze

według tego co piszesz wszystkie elementy chłodzenia silnika są niby ok.a mimo to woda się gotuje.Ja uwaźam źe coś jest niesprawne.Piszeszobieg okpompa oktermostat okwentylatory ok.Nie ma cudów.Skontroluj jeszcze raz wszystko a znajdziesz błąd

FORD MONDEO I Mondeo MK1 Ciężko pali po dłuższym postoju

Witam wszystkich. To mój pierwszy temat wiec prosze o wyrozumiałość i zrozumienieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Założyłem ten wątek bo po trzech dniach szukania na forum nie znalazłem odpowiedzi Otóż mój diselek cieżko pali gdy postoi całą noc lub 8 godz gdy jestem w pracyJak juz raz zapali to później

FORD Mondeo 1.8 td maly probem z odpalaniem

Witam Mam ze swoim mondeo problem tego typu ze czasami sie zdarza ze nie chce odpalic tak to pali normalnie na jeden obrot ale czasami kreci i kreci i nic. Chcialbym sie poradzic czy moze wie co to moze byc za przyczyna mi sie wydaje ze to moze byc zawór odcinajacy paliwo ale mnie nie pokoji taka sytauacja ze wogole nie pompuje sie paliwo do filtra za pomoca pompki recznej wiec prosze o pomoc czy ma ktos jakis pomysl co to moze byc za przyczyna Prosze o pomoc i Pozdrawiam fcp1

Sprawdź świece czy masz dobre. Mają mieć 205mm żarnika. Sprawdź termostat woskowy czy zaciąga Ci na zimnym dźwignię dodatkowej dawki paliwa do końca. to juz sprawdzilem.termostat dziala...jak bede mial chwil to jeszcze zaloze na probe jakis wezyk z zaworem kierunkowym miedzy pompami.jezeli to nic nie da to chyba pozostaje juz tylko jakis zawor w pompie wtryskowej.zawor ktory utrzymuje cisnienie.

FORD Co po zakupie MK4

Witam Z góry przepraszam jeśli powielam temat ale naprawdę szukałem szukałem i nie znalazłem podobnego... Jest użytkownikiem forda mondeo z 2008 roku od tygodnia i chciałbym dowiedzieć się co najlepiej powymieniać... Standardowe rzeczy czyli 1.Olej filtr 2.Filtr paliwa 3.Filtr powietrza kabinowy (gdzie się mieszczą) 4.Rozrząd (w tych wersjach jest łańcuch-przejechane 140tyś km sprawdzone) 5.pompa wody 6.termostat proszę o uwagi i o dobre rady... Pozdrawiam

FORD Silnik grzeje się przy wysokich prędkościach

Witam. Mam forda mondeo mk3 2.0 2006r. Ostatnio pojawił się problem z temperaturą. Podczas szybkiej jazdy powyżej 160kmh wskazówka temperatury wskakuje gwałtownie na czerwone pole. Po zwolnieniu do ok. 130kmh wskazówka wraca na swoje miejsce i temperatura jest w normie. Dodam że pompa wody płyny i termostat zostały na wiosnę wymienione na nowe. Wentylatory są sprawne. Problem pojawił

FORD MONDEO Pasek rozrządu koszty

Witam Orientuje się ktoś ile wynosi wymiana kompletnego rozrządu wraz pompą w autoryzowanym serwisie a ile w niezależnym lub u znajomego mechanika

Dzisiaj jeszcze do tego sklepu zadzwonię i napiszę tu czego się dowiedziałem o wspomnianym zestawie jednak interesuje mnie jeszcze jedna rzecz związana z tym tematem Co przy okazji należy wymienić -termostat -napinacz paska klinowego -rolka pasywna paska klinowego Tak czy siak wymieniam rozrząd (pasek napinacz rolka pompa wody) ale zastanawia mnie czy wspomniane rzeczy też powinienem przy przebiegu 200k wymieniać

FORD MONDEO wskaźnik temperatury zbiorniczka chłodzącego nie może dojść do 90 stopni

Witam dziwny problem mianowicie wskazówka układu chłodzenia widzę że nie potrafi złapać 90 stopni nawet na trasie podchodzi do 80 może max lecz zwolnię noge z gazu momentalnie spada do 60 i poniżej termostat wymieniłem niedawno (wcześniej tak samo było) po trasie zobaczyłem że rury ciepłe (ciekawe czy to nie nagrzanie przez silnik) zaś zbiorczniek borygo zimny cały w środku wieje ciepłym ale nie gorącym jak kiedyś co to może być drugi termostat

cholernie ciężki dzień wybaczcie albo raczej sytuacja... pompa wody a to nie będzie ten drugi termostat wymieniłem ten po prawej stronie od silnika w takiej obudowie na 3 śrubach

FORD MONDEO Chłodzenie silnika -coś nie tak

Witam Posiadam mondzia 1.8 benzynka-gaz. Wczoraj podczas powrotu z pracy zauważyłem że wskazówka od temperatury pracy silnika nic nie drgneła podniosłem maskę - naczynko wyrównawcze puste- delikatnie odkręciłem korek i zrobiła sie cofka - co mogło się stać - czyżby termostat a może pompa wody kończy swój żywot aha i zaczął mi troche kopcić na biało na gazie a na benzynie normalnie. Prosze o pomoc

FORD MONDEO Po wymianie rozrządu brak ogrzewania 1.8 td

Witam i jestem troche zasmucony . Po wymianie kompletnego rozrządu wraz z pompa wody i po przyśpieszeniu zapłonu brak ciepłego ogrzewania w aucie a przed wyminą wszystko było okej. W pierwszym momencie myśle termostat kupiłem założyłem to samo . Dolałem płynu korek odkręciłem gazowałem i nadal to samo . Dodam ze przed wymianą po odpaleniu auta dosłownie 5 minut w zimę i gorąco

FORD MONDEO temperatura silnika tddi

Witam. Jestem nowy i posiadam mondeo 2.0 tddi od ok tygodnia. Jak narazie jeżdże na krótkich trasak tak ok 3-5 km. temperatura powietrza ok 11 stopni i po przejechaniu tych 5 kilometrów wskazówka temp. lekko zaczyna sie podnosić i z nawiewów zaczyna lecieć ciepłe powietrze. Czy to jest normalne w tych silnikach że tak powoli się nagrzewają Poprzednio miałem primere p12 1.6 benzyna i po przejechaniu ok 2 km temp. silnika była już w połowie. Z góry dzięki za pomoc

witam przyłącze się do tematu mam problem z mk3 2.0tddi 115km a dokładnie z czujnikiem temperatury na desce. Pokazuje mi zmienną temperaturę. Raz 90 stopni raz jakieś 50 i tak się waha podczas jazdy. np przy dodawaniu gazu wskazówka opada a przy spuszczaniu nogi z gazu rośnie. Ostatni padł mi termostat ten duży i pompa wody. Wymieniłem na nowe i po tej wymianie mam problemy z czujnikiem.

FORD MONDEO Brak reakcji na kluczyk.

Witam wszystkich. Więc tak mam problem z odpaleniem auta po dłuższym postoju tzn. wogóle nie odpala brak reakcji przy ostatniej "fazie" kluczyka. Zaczne od początku. We wrześniu ubiegłego roku pojawił się problem z uszcelką pod głowicą i przegrzewaniem - wymieniłęm przy okazji rozrząd pompa wody i termostat. Mechanik stwierdził że do wymiany jest także kolektor dolotowy fakt

FORD MONDEO "falujący" czujnik temperatury na desce

Witam mam problem z mk3 2.0tddi 115km a dokładnie z czujnikiem temperatury na desce. Pokazuje mi zmienną temperaturę. Raz 90 stopni raz jakieś 50 i tak się waha podczas jazdy. np przy dodawaniu gazu wskazówka opada a przy spuszczaniu nogi z gazu rośnie. Ostatni padł mi termostat ten duży i pompa wody. Wymieniłem na nowe i po tej wymianie mam problemy z czujnikiem. Postanowiłem wymienić

FORD MONDEO Ogrzewanie kabiny nie zawsze działa- co może być przyczyną

Przy normalnie nagrzanym silniku jak potencjometr manualny nastawiony jest na max powietrze jest gorące gdy chce zmniejszyć o połowę lub pokrętło ustawię na min i ponownie dam na max powietrze leci zimne dopiero po jakimś czasie znów jest gorące lub gdy parę razy pokręcę pokrętłem max min. Ostatnio po przejechaniu paru kilometrów dopiero się odblokowało i od razu poleciało powietrze gorące. Czy to te pokrętło się zacina

Najpewniej Albo potencjometr w pokrętle albo klapka w nagrzewnicy lub jej silniczek. Uklad chlodzenia masz sprawny temperatura na wskazniku sie trzyma w polowie i nie skacze Bo jest niezerowa szansa ze masz problem z pompą wody lub termostatami.

JAGUAR X TYPE CF1 pompa wspomagania maglownica

Witam Przydarzyła mi się dziś następująca historia od kilku dni w moim kocie coś skrzypiało burczało ( dźwięk wzmagał się przy skręcaniu ustawał natomiast gdy kierownica była maksymalnie skręcona w jedną lub w drugą stronę). Przedwczoraj zupełnie straciłem wspomaganie. Diagnoza poszła że to pompa wspomagania. Kupiłem nową pompę mechanik wymienił ją nalaliśmy nowego oleju

ze nie pobije oryginału.Jako że w sobote po zdjęciu mojej pompy okazało się że pompa wody też podcieka z uszczelniacza ośki zdecydowałem się na wymianę. Cała zabawa kosztowała mnie ok 850zł (w tym 20L paliwa bo po pompę leciałem do Wrocławia na szybko).1x 1L ATFIII Mobil1x Pasek 4PK735 4PK738 (jedne katalogi podają taki jedne taki) ja wziąłem Conti1x pompa wody SKF (ford

FORD [mk1] Sprzedać czy zostawić pomóżcie1

Witam. Mam taki problem ponieważ udało mi się kupić mondeo 1.6 16V z 1996r hatchback oryginalny przebieg 117 000km za niewielkie pieniądze w Niemczech. Nigdy z fordami odczynienia nie miałem dlatego chciałbym się zwrócić do doświadczonych użytkowników. Szczerze powiem że chciałem to auto kupić i sprzedać w Polsce z zyskiem ale spodobało mi się i zastanawiam się nad zostawieniem

FORD [MK7] Prośba o wycene Essiego

Prosze o wycene mojego autka podpowiedzcie ile ewentualnie można za niego wołać przy sprzedaży fcp1 ford ESCORT Combi MK7 CLX Rok produkcji luty 1997 (rejestracja marzec) Silnik 1.8 16v Zetec-E 115KM (RKC) Przebieg 149.500km Wersja CLX Sprowadzony ze Szwajcarii w listopadzie 2006r. Zarejestrowany opłacony przegląd itd wszystko aktualne. Wyposażenie - ABS - 2 x SRS AIRBAG - wspomaganie

FORD [MK II] Odpalanie po postoju powyżej 8 - 10 godz.

Witam kolegów. Mam mondeo z 1996 r MKII i problem z odpaleniem po około 8 godzinach postoju. Świece wymienione filtr paliwa wymieniony zaworek zwrotny również wstawiłem. Auto aby odpalić muszę "kręcić" rozrusznikem 4 do 5 razy po ok 10 - 15 sekund. Jak już odpali to poźniej nie mam najmiejszego problemu z odpalaniem przez cały dzień zapala odrazu. Co może być przyczyną takiego

pompa jest od MK1. Do dźwignie dodatkowej dawki paliwa dochodzą dwie linki - jedna ze śrubką na końcu jest od termostatu woskowego druga widzę jest odłączona ciekawe dlaczego W MK2 do tej dźwigni dochodzi tylko jedna linka od silniczka sterującego wszystkim naraz. Rocznik 96 był przejściowym rocznikiem. W tym roku wychodziły jeszcze mondeo MK1 kombi a sedany i hatchbacki były już MK2.

FORD obieg cieczy chlodzacej

witam czy moglby mi ktos wyjasnic jak wyglada obieg cieczy chlodzacej w mondeo 18 td 97 slyszalem ze sa podobno dwa i jakis zaworek sterujacy chodzi o to ze auto bardzo slabo sie nagrzewa a termostat wymieniony prosze o rade pozdrawiam

Nie chce nic mowic ale mondeo i Escort maja inne pompy wody to jest jedno dwa zupelnie inny uklad chlodzenia. Sam sie wnerwialem swego czasu ze nie mam ogrzewania pierwsze padlo na termostat no ale nie pomoglo stwierdzilem ze nagrzewnica musiala sie zasyfic tez zle bo nie grzeje jak powinno to wie wk%&m i spuscilem plyn chlodzniczy i z bloku i z chlodnicy oraz pozostalych wezy zalalem swierzym odpalilem

DACIA Naprawy gwarancyjne

Jakie naprawy gwarancyjne było wykonane w Waszych Daciach Można dodać krótki opis. Generalnie ankieta nie jest skierowana do użytkowników którzy właśnie odebrali auto i cieszą się nowością.

A skąd wiesz co podczas tych przeglądów jest naprawiane Bo ja mam inne doświadczenia - pracowałem w firmie gdzie byłojest kilkaset fordów Focus i mondeo samochody robiły duże przebiegi w granicach 30-40 tys rocznie więc te dwa razy w roku jeździły na przeglądy. No i podczas przeglądu - wymiana wahaczy silentbloków uszczelnianie silnika czy układu chłodzącego często naprawa

BMW SERIA 5 E39 E39 problem z chłodzeniem

witam mam pytanie do was chodzi mi o e39 2.0 a mianowicie wszytko było ok do czasu pewnego dnia jede a tu nagle temp na czerwone skoczyła przejechane ok 5km od razu zatrzymałem zgasiłem silnik otwieram maske a tam w zbiorniku sie gotuje sprawdzam weże a tam 1 ciepły za termostatem zimny no to mysle do wymiany termostat więc kupiłem nowy orginał wymieniłem go i co dalej problem mianowice po

JAGUAR X TYPE CF1 X-Type ESTATE 2.0d

Witam wszystkich forumowiczów Mam pytanie a mianowicie  chcę kupić X-TYPE w wersji kombi z silnikiem 2.0 diesel&039a (głównie chodzi mi o ekonomię i bezawaryjność).Chciałbym przeznaczyć na ten cel do 20 tyś czy w ogóle warto myśleć o X-TYPE w tej cenie czy sobie darować szczerze mówiąc to będzie mój pierwszy KOTEK i nie wiem co o nim myśleć ESTATE jest dla mnie piękny Ile

Mała aktualizacja.Zawieszenie jest dostępne wszystko w zamienniku. Ostatnio widziałem i wymieniałem nawet gumy tylnych wahaczy z Lemfordera (ZF) czyli dobry jakościowo zamiennik.Co jeszcze jest z mondeo- wahacze przednie- filtr paliwa (w 2.0D2.2D)- sterownik parktronic&039a- filtr kabinowy- stabilizator przedni (jak również jego mocowania i gumy)- rura plastikowa ta do nagrzewnicy z 3 króćcami

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo pompa termostat

  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDDI POMPA VACUM TERMOSTAT - Zielona Góra (69.99PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI POMPA VACUM TERMOSTAT - SZPROTAWA (39.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI POMPA VACUM TERMOSTAT - SZPROTAWA (39.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 POMPA WAKUM TERMOSTAT OBUDOWA - ostrowiec- swietokrzyskie (40.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 termostat pompa vacum - Chojnów (40.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 termostat pompa vacum - Chojnów (40.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 termostat pompa vacum - Chojnów (40.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi