części samochodowe nanodatex

ford mondeo pompa paliwa mk3

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo pompa paliwa mk3

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo pompa paliwa mk3

FORD MONDEO 1.8 16v nie odpala. Paliwo podaje prąd ok rozrusznik kręci .

Witajcie koledzykoleżanki mam problem Kupiłem mondeo mk2 z 1997 roku z niemiec w przyzwoitym stanie ale Nie odpala jak zaskoczy za ok 25 razem to chodzi jak Szwajcarski zegarek do momentu aż zgaśnie wtedy znów nie chce zapalić. Byłem na komputerze u dwuch dobrych elektryków żaden z nich nie mógł sie połączyć przez OBD z ECU masakra jakaś ... powiem tak dioda od Imo gaśnie rozrusznik

Myślałem że pompa paliwa pracuje ciągle od momentu przekręcenia stacyjki w pozycji zapłon i wyłącza się kiedy wyłączam silnikzapłon. A co do powrotu paliwa. Nie wiem jak w MK2. Ale w moim mk3 nie widziałem żadnych przewodów powrotnych do baku. pompa może pracować sobie i cały czas. Ale z tego co ja wiem wtryskiwacze są "szczelne" i do póki nie dostają impulsów od sterownika

FORD MONDEO III [MONDEO MK3] Spadki mocy

Witam. Jestem posiadaczem mondeo mk3 2005 2.0TDCi 130KM. Po pewnym czasie od zakupu pojawił się problem nagłych spadków mocy przy dodawaniu gazu (nie zależnie od tego jak mocno deptałem pedał). Zapalała się kontrolka takiej jakby zwiniętej spiralkisprężyny. W ASO stwierdzili że to wtryskiwacze. Wymieniłem je na oryginalne części produkcji forda. Przez rok był spokój. Teraz problem

FORD MONDEO Poszukiwany Przewód

witam serdecznie. chciałbym prosić was o pomoc bądź o wskazówki mianowicie jestem posiadaczem mondeo mk3 TDDI 2001 rok i mam pewną bardzo irytującą usterkę mianowicie pękł mi przewód spod pompy pomocniczej paliwa tej która znajduje się pod samochodem przed bakiem... usterka jest na tyle nieciekawa ponieważ skrapla mi się tamtędy paliwo... element był już spawany sklejany i już

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 20 Tddi szarpie i gaśnie ale nie zawsze

witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moim fordkiemjest to mondeo 20 Tddi z 02 roku. Normalnie się jedzie w pewnym momencie zaczyna nim szarpać i po paru kilometrach (a czasem po kilkuset metrach) gaśnie i nie chce zapalić. Jak się odczeka 20 minut zapali i znowu parę kilometrów można zrobić jedzie szarpiąc i znowu w końcu gaśnie.Po paru godzinach znowu normalnie pali i można jeżdzić

To jest 115 konny silnik. temat pompy wtryskowej dość dokładnie przerobiłem. U mnie jest pompa paliwa o nr Boschowskim o końcówce 035. Podobno ta pompa sama zasysa paliwo i nie ma pompki pomocniczej przy zbiorniku. Co do czujnika położenia wałka rozrządu to ten temat w ogóle nie padał. Dzięki i poczytam coś na ten temat. gdyby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie to proszę o wpis. Pozdrawiam

witam na razie drepczę w miejscu nikt nic mi nowego nie podpowiedział. Po pierwsze u mnie nie ma pompki przy zbiorniku paliwa - pompa wtryskowa sama zaciąga paliwo. Sprawdziłem osobiście ciorając się pod samochodem. Po drugie nie ma u mnie czujnika położenia wałka rozrządu - bo to jest TDDi a nie TDCi. Jest za to czujnik położenia wału korbowego i jutro go wymienię choć bez przekonania

witam. Panowie u mnie okazala sie pompa paliwa ta kolo zbiornika podobno wytwarzala zle cisnienie. koszt takiej pompy (zamiennika oczywiscie) to 190 na alegro a wymiana na kanale jakies 10 minut. Auto jak na razie jezdzi bez problemow. pozdrawiam i zycze sukcesów.

Niestety bardziej zainteresował nas Twój śmieszny cennik niż sam temat. Jeśli chodzi o temat to miałem podobne defekty nadal mam i cóż pompa paliwa elektryczna w porządku natomiast dawka paliwa którą wskazał program diagnostyczny mocno odstaje od normy powiem inaczej są duże wahania dawki paliwa przez pompę wtryskową. W związku z czym podjąłem decyzję o jej naprawie tj. wysyłam

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 TDDI szarpie i gaśnie po czym odpala na "plaku"

Witam serdecznie. Jakieś pół roku temu kupiłem mondeo mk3 2.0 TDDI 115KM z 2001r. Przez pierwsze pięć miesięcy wszystko było ok. Jakieś 2 tyg. temu nie mogłem uruchomić auta rano. Wkońcu jednak odpalił. Wyjechałem z podwórka przejechałem jakieś 200m. i auto zaczeło szarpać po czym zgasło. Zepchnełem go na pobocze i byłem wręcz pewny że zabrakło paliwa (świeciła się rezerwa)

I ja myślę że jest to elektryczna pompka paliwa przy baku. Jak miałem w Volvo padnięty wtrysk (TDCI) to odpalał tylko z samostartu. Byłeś na diagnostyce komputerowej Może układ jest zapowietrzony może gdzieś przytkany przewód paliwowy bo jak wspominałeś wszystko zaczęło się od małej ilości paliwa może pompka zaciągnęła jakiegoś szlamu. Jest dużo przyczyn żeby tak na 100%

FORD Padającą pompa wtryskowa

Witam kolegów. Wiem że temat był zapewne niejednokrotnie wałkowany na forum ale nie znalazłem nic co mogłoby mi pomóc bądź trochę mnie uspokoić. Do rzeczy... jestem posiadaczem forda mondeo mk3 2001r TDDi 115km przebieg 180 tys. kilka dni temu jadąc autem zaczęły dziać się dziwne rzeczy zaczęło się od szarpnięcia przy wyprzedaniu potem wszystko ok po kilku minutach auto zaczyna

FORD MONDEO III Mondeo mk3 tddi 115 KM rano ciężko zapala i czuć niespaloną ropą.

Witam więc jak w temacie posiadam mondeo mk3 115 koni z 2001r mam problem z silnikiem a mianowicie ma przejechane 180 tys przy odpaleniu rano kopci nie spalona ropą i ciężko odpala z rana gdy stoi pod chmurką przy minusowych temperaturach muszę go kręcić parę razy 15 minut. (akumulator nowy) Świece są sprawne filtry wszystkie wymienione na nowe mechanicy u których byłem stwierdzili że

Wtryski zawiozłem dziś z rana do mechaniora. Wtryski sprawdzone i wyczyszczone. Niestety wtryskiwacze mam w 100% sprawne... Zostaje tylko i wyłącznie wg mnie pompa paliwa. Koszt regeneracji od 2400zł... Ale myślę że na razie dam sobie z tym spokój jeszcze raz dokładnie obliczę spalanie i zobaczymy. Bo nie chce mi się wierzyć że przez uszkodzoną pompę paliwa autko faluje (850-1050 rpm)

Ja miałem podobny przypadek co ty też mi falowały obroty na początku a na ciepłym wszystko ok tylko że w moim przypadku nie było problemu z odpalaniem też myślałem że ten typ tak ma ale pewnego dnia odpalam samochód jadę do pracy i nagle zaczął szarpać kompletny brak mocy nie wchodził w obroty na żadnym biegu jakąś dojechałem do mechanika pod piął pod komputer i wykazało dwa

FORD MONDEO III szarpanie mondeo mk3 2.0TDDI

witam mam taki problem ford mondeo mk3 2001rok 2.0TDDI a mianowicie odpala normalnie nie kopci itd tylko podczas jazdy dodaje gazu a on zaczyna szarpac przerywac i tak kilka razy jade normalnie bez gwaltownego dodawania gazu jest oki ale jak chce wprzedzic to zaczyna przerywac jakby gasl nachwile i ponownie wchodzi w obroty podlaczany pod kompa nie ma rzadnych bledow kąt wtrysku itd jest ok z gorydzieki za podpowiedzi pozdrawiam

ja miałem taki problem jechałem w Polskę do rodziny i miałem takie objawy. auto mi jechało 2-3 km i zaczęło przerywać i szarpać. jechałem zima wiec myślałem że to wina może paliwa(woda) ale okazało się że to pompa paliwa która jest po za zbiornikiem koło tylnego lewego koła. W salonie jej cena około 2000 tyś. szok ale kupiłem na allegro używkę za 150 zł. Następnie rozebrałem

FORD MONDEO III Wymiana silnika w mondeo mk3 - na jaki

Witam mam spore problemy z pompa paliwa i wtryskami w moim mondziaku z 2003 silnik 2.0 TDCi. Nie mam ochoty po raz kolejny jechać do mechanika-wróżki i ciągle wymieniać coś czyścić pompę etc bo to nic nie daje. Chce wymienić cały silnik. Teraz pytanie do Was - na jaki Mogę "włożyć" nie-fordowski silnik Np z vectry czy lepiej ograniczyc sie do forda i wlozyc np 2.0 TDDi (niestety

FORD MONDEO III Chcę kupić Mondeo MK3

Cześć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jest tu zupełnie nowy. Nie mam też żadnego doświadczenia z marką waszych aut. Być może wkrótce się to zmieni i was proszę o jakieś rady. Planuje zakupić mondeo III. No i teraz pytania są takie. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie Czy silnik 2.0 TDCI

A Ja juz nigdy nie kupie diesla takie moje zdanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Powiem tak koszta przewyzszaja te zaoszczedzone na paliwie Do TDCi trzeba miec duzo szczescia na poczatku potem juz tylko duzo pieniedzy Jak dla mnie kolego jezeli nie chcesz sie pchac w koszta i RDZE a to ma kazde mondeo przed podajze

FORD MONDEO Gaśnie podczas jazdy

Witam Mam problem ford mondeo kombi mk3 2002 90KM TDDI. Auto podczas jazdy gaśnie na licznikach pojawiają się kreski i świecą się kontrolki oblodzenia drogi [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczykiem żeby znowu odpalić. Wymieniany

FORD MONDEO III [Mk3] Mondeo TDDi - dym przy uruchamianiu jak zimny

Witam Jestem to po raz pierwszy. Cieszę się że mogę korzystać z tego forum. Uważam to za świetną sprawę i pozdrawiam wszystkich którzy biorą czynny udział na forum. Pomoc ich jest nieoceniona. Sam kupiłem MKIII TDDI tydzień temu. W związku z tym mam jedno pytanie. Czy pierwsze uruchomienie silnika w dniu zawsze obajawia się kopceniem z rury po dodaniu gazu ten problem znika. Odpaleniu

witam czytałem wasze wypowiedzi na temat owego porannego dymienia. Sam mam podobny problem wiec postanowiłem sie do was zapisacGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ktoś gdzieś tu podał namiary na pewnego fachowca w Głogowiea ze tutaj mieszkam postanowiłem go odwiedzić i się go poradzic. Niemal natychmiast powiedział

no więc komputer wykrył mi "Regulacja wirnika pompy - za dużo paliwa" kod błędu P1198 Teraz zostałem odesłany do specjalisty od pomp i zobaczymy co będzie. Gość podobno jest na tyle dobry ze powinien powiedzieć mi czy pompa do regeneracji czy moze trzeba jakiś element elektroniczny w niej naprawic. Podobno w tych modelach to norma fcp5 Jutro sie do niego wybore i zobaczymy Wykryło

Mam podobny problem tylko inny silnik 18 90 KM z pompą lukasa bez elektroniki ale od początku. Zmieniłem filtry i olej i po przejechaniu ok 500 kilometrów rano miałem problem z odpalenie a jak zapaliłem to dużo dymu biało-niebieskiego który zanikł po przejechaniu ok kilometra. Silnik ma moc nie bierze oleju ani płynu zaczęła się czkawka na trasie i za obserwowałem wzrost zużycia paliwa

Witam wszystkich. Śledzę wątek od początku i brałem w nim udział ale ostatnio brak czasu. Ja też uporałem się z problemem fcp26 Oddałem MDO do Bosch Diesel Service koło Lublina i poprostu powiedziałem że dymi rano falują obroty i czasami muszę go pokręcić troche zanim załapie. pompa- ok wtryski- ok ciśnienie w cylindrach- ok. Zwiększyli kąt wyprzedzenia zapłonu (poprostu wyregulowali

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 nie odpala po nocy

Na początek witam wszystkich mam taki problem ze swoim mondkiem TDDI 115 z 2001r po nocy nie chce odpalić był podpięty do kompa i zero błędów kręci a nie pali układ jest nie zapowietrzony sprawdzałem przy wtryskach paliwo sika jak tra la la jak poruszam kostkami tom na pompie i tom od jakiegoś czujnika co wchodzi w głowice z prawej strony za kołem pasowym to odpala ale dymi na biało i

paliwo mogło lecieć jeszcze to z przewodów sprawdź jeszcze raz czy pompka odpala bo kumpel miał takie objawy jak Ty (kręcił ale nie odpalał) no i poszła pompa paliwa

Ja tak mialem kiedys identycznie przez caly dzien palił a po nocy dopiero za 30 razen zasakiwał bylem u niejednego mechanika podlaczalem pod kompa wyszlo niby ze to pompa palwa a był poprostu banał -nie docisniety przewód paliwa do filtra albo sam filt paliwa Jedno bylo pewne po wymianie filtra i docisnieciu przewodu jak reką do dzis chodzi.Przez noc zasysal sie jakos czy przez dzrawy filtr albo nie docosniety przewód

Auto odebrałem od mechanika powiedział że pompa wtryskowa była padnięta i że to wina złego paliwa i że pompa była prawie zardzewiała w środku koszt naprawy z lawetą ok 40km to 1750 zł gwarancja na 6 miesięcy jeżeli ktoś chce namiar z okolic Łowicza Skierniewic lub Kutna to proszę pisać .

JAGUAR X TYPE CF1 x-type 2.2 d pomocnicza pompa paliwa nawaliła

Panowienawaliła na 90% pomocnicza pompa paliwa ta pod tylną kanapą w zbiorniku.Wtyczka ma 4 kable 2 grube i 2 cienkie na cienkich po przekręceniu zapłonu pojawia sie napięcie na grubych nie. (czy to OK) Ponadto przy próbe demontażu przewodów uszkodziłem szybkozłączki (te żeńskie czerwone i białe). Okazało się że przed wyjęciem pompki z baku należy opuścić zbiornik paliwa. (niestety

FORD MONDEO III Pierwsze naprawy Mondeo mk3

Witam Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem mk3 kombi 20 TDCI rocznik 2003 r. Jak to mam w zwyczaju rozpocząłem naprawę pozakupową i tak -filtry powietrza i kabinowy wymienione -pasek klinowy - wymieniony -łącznik stabilizatora tył - wymieniony -olej filtr - wymieniony A teraz do rzeczy 1. pompa wspomagania - przecieka tyle że nie kapie ale jest wilgotna pytanie regenerować uszczelniać

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 brak mocy ciagle gaśnie

witam normalnie brak słow oto to wyswietla komputer P0251 pompa wtryskowa paliwa Kontrola pomiaru P2338 Cylinder 3 Above Knock Threshold C1304 Tempomat Komenda Resistance Przełącznik Out of Range P0416 wtrysk powietrza wtórnego zawór przełączający B obwodu otwarty P1153 Bank 2 Kontrola paliwa Shifted Lean (FAOSC) (Patrz P209 C1302 Lewa przednia izolacji Uszkodzenie układu mocowania

FORD MONDEO III Mondeo MK3 EGR Pompa WC czy wtryski

Witam od niedawna mam problem z swoim mondkiem a mianowicie Jakiś czas temu zalałem autko ropą z wiadomego pochodzenia ale wydaje mi się że z brudnej bańki. Od tamtego czasu mam problem migającą sprężynką i kontrolką silnika (błąd P0251). Od tamtego czasu wymieniłem filtr paliwa i zalałem na BP 30L ultimate. Wg mnie jest poprawa. Wcześniej na każdym biegu po dodaniu gazu nawet lekko

Jeżeli jest podejrzenie wlania brudnego paliwa to nie wystarczy jednokrotna wymiana filtra. Filtr jest bardzo dokładny i szybko się blokuje brudami. Jeżeli dwu trzykrotna wymiana nie pomoże to warto zasilić bezpośrednio pompę z niezależnego baniaka z pominięciem filtra i pojechać na próbną jazdę. To stary sprawdzony sposób. Trzeba zachować czystość. Taka próba pozwala na zweryfikowanie

Ciekaw jestem na jakiej podstawie przy tym błędzie wykluczyłeś pompę i wtryski Ten błąd wynika ze zbyt niskiego ciśnienia paliwa a w naszych mondeo wtryski i pompa to najczęściej główny winowajca.

Pompę a przynajmniej tak mi się wydaje bo na 3 biegach problemu nie ma albo występuje bardzo zadko poza tym nie kopci. A jest możliwość spuszczenia paliwa z baku

FORD MONDEO III Brak turba w mondeo mk3 TDDI

Witam Wszystkich.Mam lat 54 wi&281c prosz&281 o wyrozumia&322o&347&263. Do tej pory czyta&322em fora i si&281 uczy&322em lecz mnie te&380 dopad&322o. Otó&380 mam forda mondeo mk3 TDDI rok 2001. Auto mam od 4 lat by&322o jak rakieta &380adnych wiekszych problemówale traci&322o moc i nie &347wiadom tego je&380dzilem i sie do tego przyzwyczai&322em. Sprawdzaj&261c p&322yny zrobi&322em to co kiedy&347

Witam jest to mój pierwszy post na forum nie chce zakładac kolejnego tematu wiec podłaczam sie pod ten temat bo mam podobny problem jak Pan Mawerik (moje mondeo mk3 tddi 90km 2001r). Moje auto równiez nie kopci nie szarpie odpala za kazdym razem i poza brakiem turbo i wiekszym spalaniem (zwiekszyło sie około o 2L na trasie) nic mu nie dolega . mysłałem ze znalazłem przyczyne peknieta rura

FORD Mk3 nie odpala po wymianie uszczelki - nie podaje paliwapali tylko na samostarcie.

Witam jestem mechanikiem starej daty prowadzę warsztat ponad 20 lat. Niestety mam problem z samochodem ford mondeo mk3 z 2004 roku z silnikiem 2.0 TDCi. Auto przyciągnięto do mnie puściła uszczelka pod głowicą. Wszystko została dokładnie zrobione wymienione podłączone tak jak wcześniej nigdy wcześniej w aucie z tym silnikiem nie miałem problemów z odpaleniem teraz niestety jest inaczej.

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 TDDI Pompa wtryskowa 184tyś

Witam Szczęśliwych posiadaczy forda Wondeo... Mam całkiem niezły problem z moim mondkiem a dokladnie chodzi o chwilową utratę mocy przy około 2000obrmin. Takie delikatnie wyczuwalne szarpanie trwa to chwile tak jakby był wprowadzany w stan awarjny (ale to tylko przypuszczenia kolegów specjalistów w każdej dziedzinie...)Zdecydowałem sie dzisiaj pojechac co zakładu Bosha w kobylicy koło

to moga byc poczatki uszkodonej pompy paliwa masz taki sam silnik jak ja i na 100% pada ci pompka jezeli chcesz to służe pomoca na priva mnie taka imprezka wyniosła 700zł z wymiana i nie daj sie naciagnac w serwisie bo na kompie wyskoczy ci blad zasilania i wszyskie serwisy zdiagnozuja ci pompe wtryskow ktora jest na 99% w tym silnikiem bezawaryjna-)

Witam Doradzam sprawdzenie pompki wstępnej paliwa przy zbiorniku paliwa.

Witam Odwiedziłem dzisiaj znajomego w servisie Boscha podłączyliśmy pod komputer i sprawdził dosłownie wszystko co można było sprawdzić w silniku i nie tylko łącznie z dawką paliwa coś z pedałem spalinami klimatyzacją i nic nie wyskoczyło żadnego błędu. Gość nie chce za bardzo wierzyć w defekt pompy wtryskowej. Bardziej stawia na przetarcie się jakiegoś wężyka przez co może

Wracają do tego nieszczęsnego tematu. Po waszych najróżniejszych opiniach postanowiłem odpuścić i nie przejmować się że to może być pompa.Myślę że magicy w Boshu poprostu chciali nieźle zarobić. Od tak poprostu zmieniłem filtr paliwa na Man-owski i jak rękął odjął. Samochód już nie terkocze przy 2000obr. jasne ję takię jest to że chodzi troszeczkę głośniej ale to jest

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 Sprężynka (P2337) na nowych wtryskiwaczach.

Panowie Po przeczytaniu setki postów niestety nie znalazłem odpowiedzi. Dlatego pisze. mk3 Ghia X TDCI 130KM 2002 - 187 000km Historia Pewnego poranka w drodze do pracy spadek mocy i mrugająca sprężynka zapaliła się w trakcie normalnej jazdy. Po postoju cały dzień trzeba było chwile pokręcić a z rury wydobywał się biały (lekko błękitny) dym. Jak już odpalił to trzęsło silnikiem

FORD MONDEO III Mondeo MK3 silnik gaśnie po 10 sekundach.

Witam. Mam następujący problem z moim mondkiem (mk3 rok 2001 TDDI 2.0). Gdy zagrzeje silnik przejade kilka kilometrów po czym go zgaszę i odpalę ponownie to pali mi się kontrolka ładowania i silnik po 10 sekundach gaśnie w tym momencie pedał gazu nie reaguje. Mogę odjechać gdy samochód troche przestygnie (10-15 min). Nadmienie że problem pojawia się gdy silnik zagrzeje po czym samemu

Witam mam podobny problem. pewnego dnia zgasł na drodze i tyle zapalił i znowu zgasł. komputer wykazała błąd wtryskiwaczy zrobione i znowu to samo pochodził 20 min i zgasł. sna róznych forach piszą że - filtr paliwa - wtryski - sterownik wtryskiwaczy - koło dwumasowe - czujnik wału korbowego - czujnik połozenia wałka rozrządu - przekaznik zasilania pompy - pompa wtryskowa i bóg wie co jeszcze już nie wiem co wymieniać pomocy

Witam Przez ostatnie 7 lat sporadycznie zdarzało mi się wsiadać za kółko mk3 Bogusława. 3 tygodnie temu przy okazji wizyty w domu miałem okazję osobiście zetknąć się z dotąd nie rozwiązaną zagadką gaśnięcia po kilkunastu sekundach. Usterka o której mowa zdarzała się sporadycznie do momentu kiedy awarii uległ drugi w historii tego auta alternator. Oryginalna używka (cena około

FORD MONDEO czy to pompa paliwa Proszę o radę

Witam serdecznie kolegów Wybaczcie jesli temat się już pojawil. Od niedawna jestem forumowiczem i wlascicielem Mondka a tu juz pierwsze (powazne ) problemy. Szukalem i sporo czytalem o podobnych przypadkach (swiecaca sprezynka auto calkowicie nie odpala itp.) lecz moj przypadek wydaje sie byc inny. Czy może to byc wskazanie na awarię pomocniczej pompy paliwa przy zbiorniku Charakterystyka usterki

koledzy przyłanczam sie do tematu (chociaz był juz dawno dawno temu ruszany ale mysle ze odpowiecie) własnie mnie ta sama sytuacja spotkała piszecie o pompce pomocniczej paliwa tylko gdzie ja znalesc jak otwieram tylnie siedzisko mam gumowa zaslepke i tu pod nia jest własnie jakas pompka czy to onato jest ta pomocnicza prosze o szybką odpowiedz gdyz autko narazie nieuruchomione mondeo mk3 2.0 TDDI 115KM

Cześć Panowie. Podepnę się pod temat. Mam mk3 w benzynie 1.8 2003r od 7 lat i sytuacja wygląda tak że wczoraj jeździłem wszędzie samochód odpalał normalnie a po nocy spędzonej w garażu dzisiaj rano nie mogłem go zapalić więc tam został. Zdjąłem kanapę sprawdziłem na przewodzie ziel-pomarańczowy pojawia się 12 podczas przekręcenia stacyjki i znika (prawidłowo) na przewodzie

FORD MONDEO III [Mk3] Wtryskiwacze 20 Tdci Mondeo

Mam forda mondeo Tdci 20 130km. z 2002r.. Kupiłem go kiedy miał 43 tys. przebiegu.Pierwsze problemypojawiły się po przekroczeniu 62tys. Auto znalazło się w serwisie bo cały czas mrugała kontrolka świec awaryjnych i brakowało mocy a silnik miał nierówne niskie obroty. Auto w serwisie było godzinkę wymienionon rzekomo program bo był jakiś błąd spalania. Zapłaciłem jakieś 250 zł.Przez

Widzę że nie jestem sam.Ja też kupiłem nowego mondeo z silnikiem20tdci. W ciągu 2lat eksploatacji auto odwiedziło serwis już cztery razy za każdym razem przyczyna była ta sama problemy z układem paliwowym i albo wysiadły wtryski albo pompa.Czy faktycznie te paliwa są tak złe czy sprawdza się znane już porzekadło ford ...... wort

FORD Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Witam wszystkich. Jestem nowym (nie)szczęsliwym posiadaczem forda mondeo 2.0 TDCI z 2002 r. Moje szczęście trwało tylko tydzień czasu i dziś się skończyło. Kupiłem to auto pomimo dogłębnego przeczytania dużej liczby postów na tym forum. Pomyślałem że sprawdzę będę tankował dobre paliwo i będzie OK. Wszystko było w porządku diagnostyka komp. w ASO przegląd zawieszenia itd.

Witajcie Niestety jako nowy user forum pierwszy post pisze w tym temacie . W sobotę zakupiłem mondeo mk3 z rocznika 2003 z automatem i wersja silnikową 130 km W drodze powrotnej a była spora bo 750 km w jedną stronę podczas wyprzedzania wyskoczyła nieszczęsna sprężynka . Auto zgasiłem i wszystko było cacy i mogłem jechać dalej ale na 4 i 5 biegu powyżej 3000rpm auto wchodziło

stąd nowy temat. Fajnie by było zebrać tu wszystkie niezbędne informacje potrzebne do zdiagnozowania usterki i podać ostateczne rozwiązanie. Mam nadzieję że admini przychylą się do mojego zamysłu i nie zamkną ani nie przeniosą tematu. Wiele się oczytałem na forum o migającej sprężynki ale ciężko doszukać się jednoznacznego rozwiązania problemu z Mondkiem. Rozchodzi się o mondeo

FORD Migająca sprężynka - po raz kolejny.

Witam wszystkich. Jestem nowym (nie)szczęsliwym posiadaczem forda mondeo 2.0 TDCI z 2002 r. Moje szczęście trwało tylko tydzień czasu i dziś się skończyło. Kupiłem to auto pomimo dogłębnego przeczytania dużej liczby postów na tym forum. Pomyślałem że sprawdzę będę tankował dobre paliwo i będzie OK. Wszystko było w porządku diagnostyka komp. w ASO przegląd zawieszenia itd.

Witajcie Niestety jako nowy user forum pierwszy post pisze w tym temacie . W sobotę zakupiłem mondeo mk3 z rocznika 2003 z automatem i wersja silnikową 130 km W drodze powrotnej a była spora bo 750 km w jedną stronę podczas wyprzedzania wyskoczyła nieszczęsna sprężynka . Auto zgasiłem i wszystko było cacy i mogłem jechać dalej ale na 4 i 5 biegu powyżej 3000rpm auto wchodziło

FORD falujące obroty dodawanie gazu w jeździe

Witam serdecznie. na wstępie napiszę że przesiedziałem 3 godziny przed forum i nie znalazłem mojego przypadku dlatego piszę ten post. od 4 lat posiadam mondeo mk3 20 tddi z przebiegiem 275000km. jak kupiłem auto miałem 160000. do tej pory nie miałem większych problemów z autem ale od pewnego czasu zacząłem zauważać że cos jest nie tak. otóż po odpaleniu silnika (i tu napiszę że

FORD Mondeo TDDi problem z silnikiem (pompa paliwa wtryski )

Witam proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu. mondeo mk3 2001 2.0 TDDi przebieg na liczniku 227 tyś. Auto do tej pory jeździło dobrze (w zeszłym roku wymieniane było sprzęgło i dwu mas). W tej chwili podczas jazdy przy przyśpieszaniu od około 1200 obrotów silnik kaszle i po prostu rwie. Jako załącznik wysyłam dwa filmy jeden podczas jazdy drugi przy postoju. Z góry dziękuje za jakieś

FORD [MK3]...TDCI-130KM....Czekam na opinie z góry dzięki

Witam wszystkich miałbym parę pytań odnośnie mondeo mk3. W najbliższym czasie najpóźniej w maju będę kupował swój pierwszy samochód i chciałbym żeby nim było mondeo mk3 diesel TDCI 130KM rocznik 2002-2003 max do 23tys kombi. Waszym zdaniem czy ten samochód z tym konkretnym silnikiem jest wart swojej ceny.Słyszałem różne opinie dobre i złe i chciałbym się poradzić specjalistówużytkowników tego samochodu. Z góry dzięki wielkie......pozdrawiam

Witam U nas w rodzinie jeździło mondeo kombi 2004 oraz dalej jeździ liftback 2005 oba z 130KM TDCI i kupione w salonie. W kombi tuż po zakończeniu gwarancji poszły wtryski i pompa paliwa a po następnych 10kkm padło turbo. Poza tym aż do 200kkm nie było potrzeby wymiany żadnych newralgicznych części. Liftback natomiast jak narazie (130kkm) spisuje się rewelacyjnie i poza wymianą części

FORD MONDEO III MONDEO MK3 2.0 TDCI 2003 kłopot z wtryskami

Witam mam pytanie czy możliwe jest ze po 3 miesiącach od regeneracji wtrysków mogły się one bardziej popsuć niż zanim były regenerowane. Warsztat twierdzi ze to wina złego paliwa ale jakoś drugie auto tankuje na tej samej stacji i jest na pompo wtryskach z 2007 roku i nic mu się nie stało. A wtryski w mondeo tak się popsuły ze auto stojąc cały weekend w poniedziałek w ogóle nie chciało odpalić. Dopiero odpaliło na samostarcie.

Panowie co wy się tak czepiacie kolegi chcecie skorzystać z jego pomocy lub nie to wasza sprawa. Faktem jest że ON gęstnieje w niskich temperaturach lub wytrąca się z niego parafina. Chyba nawet na forum ktoś to kiedyś testował łącznie z dodatkami. Istnieje możliwość ze wtrysk się zapcha po nocnym postoju plus tego taki że wystarczy rozkręcić cały układ wtryskowy wyczyścić i wymienić

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo pompa paliwa mk3

  • FORD MONDEO MK3 2.0 16V POMPA PALIWA PŁYWAK CZE-WA - Stary Broniszew k. Częstochowy (115.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 MKIII 2.0 TDDI POMPA PALIWA-WYSYŁK - Białobrzegi (200.00PLN)
  • FORD MONDEO MKIII MK3 1.8 16V POMPA PALIWA-WYSYŁKA - Białobrzegi (100.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 ST 3.0 V6 03' POMPA PALIWA - SZPROTAWA (449.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 1.8 16V POMPA PALIWA PŁYWAK - Drawsko Pomorskie. (80.00PLN)
  • FORD Mondeo MK3 MKIII Pompa paliwa 2,0 16v __ CJBA - Kłaczyna / Wrocław (79.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI POMPA PALIWA PŁYWAK - KATOWICE (99.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi