części samochodowe nanodatex

ford mondeo pompa paliwa iii

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo pompa paliwa iii

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo pompa paliwa iii

FORD MONDEO III Mondeo MK3 EGR Pompa WC czy wtryski

Witam od niedawna mam problem z swoim mondkiem a mianowicie Jakiś czas temu zalałem autko ropą z wiadomego pochodzenia ale wydaje mi się że z brudnej bańki. Od tamtego czasu mam problem migającą sprężynką i kontrolką silnika (błąd P0251). Od tamtego czasu wymieniłem filtr paliwa i zalałem na BP 30L ultimate. Wg mnie jest poprawa. Wcześniej na każdym biegu po dodaniu gazu nawet lekko

Jeżeli jest podejrzenie wlania brudnego paliwa to nie wystarczy jednokrotna wymiana filtra. Filtr jest bardzo dokładny i szybko się blokuje brudami. Jeżeli dwu trzykrotna wymiana nie pomoże to warto zasilić bezpośrednio pompę z niezależnego baniaka z pominięciem filtra i pojechać na próbną jazdę. To stary sprawdzony sposób. Trzeba zachować czystość. Taka próba pozwala na zweryfikowanie

Ciekaw jestem na jakiej podstawie przy tym błędzie wykluczyłeś pompę i wtryski Ten błąd wynika ze zbyt niskiego ciśnienia paliwa a w naszych mondeo wtryski i pompa to najczęściej główny winowajca.

Pompę a przynajmniej tak mi się wydaje bo na 3 biegach problemu nie ma albo występuje bardzo zadko poza tym nie kopci. A jest możliwość spuszczenia paliwa z baku

Oryginalny opis błędu P0251 wg IDS-a Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza. Przyczyną tego kodu DTC może być -wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej -brak paliwa w zbiorniku -ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa i zbiornikiem paliwa -niedrożny filtr paliwa -zablokowanesplątane lub zagniecione przewody paliwowe -zawór regulacji dawki paliwa

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 TDDI Pompa wtryskowa 184tyś

Witam Szczęśliwych posiadaczy forda Wondeo... Mam całkiem niezły problem z moim mondkiem a dokladnie chodzi o chwilową utratę mocy przy około 2000obrmin. Takie delikatnie wyczuwalne szarpanie trwa to chwile tak jakby był wprowadzany w stan awarjny (ale to tylko przypuszczenia kolegów specjalistów w każdej dziedzinie...)Zdecydowałem sie dzisiaj pojechac co zakładu Bosha w kobylicy koło

to moga byc poczatki uszkodonej pompy paliwa masz taki sam silnik jak ja i na 100% pada ci pompka jezeli chcesz to służe pomoca na priva mnie taka imprezka wyniosła 700zł z wymiana i nie daj sie naciagnac w serwisie bo na kompie wyskoczy ci blad zasilania i wszyskie serwisy zdiagnozuja ci pompe wtryskow ktora jest na 99% w tym silnikiem bezawaryjna-)

Witam Doradzam sprawdzenie pompki wstępnej paliwa przy zbiorniku paliwa.

Witam Odwiedziłem dzisiaj znajomego w servisie Boscha podłączyliśmy pod komputer i sprawdził dosłownie wszystko co można było sprawdzić w silniku i nie tylko łącznie z dawką paliwa coś z pedałem spalinami klimatyzacją i nic nie wyskoczyło żadnego błędu. Gość nie chce za bardzo wierzyć w defekt pompy wtryskowej. Bardziej stawia na przetarcie się jakiegoś wężyka przez co może

Wracają do tego nieszczęsnego tematu. Po waszych najróżniejszych opiniach postanowiłem odpuścić i nie przejmować się że to może być pompa.Myślę że magicy w Boshu poprostu chciali nieźle zarobić. Od tak poprostu zmieniłem filtr paliwa na Man-owski i jak rękął odjął. Samochód już nie terkocze przy 2000obr. jasne ję takię jest to że chodzi troszeczkę głośniej ale to jest

FORD MONDEO III czy pompa z mondeo 2001 130 km bedzie pasowała do mondeo z 2004 tdci

Witam. jak w temacie czy pompa paliwa z przedlifta bedzie pasowalado poliftowego bo niestety pompe juz kupilem tylko fachowiec od pomp twierdzi ze niebedzie to dzialalo a samo wsadzenie pompy to niebagatelny wydatek nie mowie juz o tym ze bede pare stow w plecy a i tak jestem na skraju zalamania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ratujcie bo niewiem co czynic

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 TDCI czujnik czy wtryski

Witam mam taki problem kupiłem forda mondeo 130km 2.0 z 2003r. Oczywiście po jakims czasie zapaliła mi sie dioda migająca swiecy żarowej. Udałem sie do serwisu powiedzeli mi ze poszedł 3 wtrysk. Zregenerowali go. Po jakims czasie znów to samo. koleś z serwisu twerdzi ze znow poszedl wtrysk gdzie leje paliwo z shela V-PoVER ponoć najlepsze paliwo heh. Udałem sie do innego serwisu i gośc

To w końcu ciągnie jak szalony czy staje dęba przy wyprzedzaniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jedno drugiemu zaprzecza. Ale sprężynka przy wyprzedzaniu na 90% to zużyte zaworki na wtryskuwtryskach i spadek ciśnienia paliwa. Myślisz że to zła wiadomość 10% że pompa paliwa nie daje już rady i jest

Panowie biorąc na logikę - awaria wtryskiwaczy a tym bardziej pompy wtryskowej - raczej nie wchodzi w grę ponieważ auto ma pełną moc. Co raczej wyklucza awarię mechaniczną. Ja radziłbym sprawdzić - soft (ale w warsztacie z prawdziwego zdarzenia zajmującym się fordami) - wymienić czujnik położenia wału - sprawdzić rury od sprężarki i intercoolera - wymień filtr paliwa i powietrza

FORD MONDEO III [MONDEO MK3] Spadki mocy

Witam. Jestem posiadaczem mondeo Mk3 2005 2.0TDCi 130KM. Po pewnym czasie od zakupu pojawił się problem nagłych spadków mocy przy dodawaniu gazu (nie zależnie od tego jak mocno deptałem pedał). Zapalała się kontrolka takiej jakby zwiniętej spiralkisprężyny. W ASO stwierdzili że to wtryskiwacze. Wymieniłem je na oryginalne części produkcji forda. Przez rok był spokój. Teraz problem

Niestety bardzo malo prawdopodobne aby to cudo bylo przyczyną twoich problemów. Kody blędów sczytać można kompem diagnostycznym - najlepiej w ASO ale tam drogo więc może być jakiś inny np. w punkcie Boscha. Jeżeli na kompie wyskoczy m.in bląd P0251 to Przyjrzalbym się wtryskom. Jeżeli masz w okolicy dobry zaufany zaklad od Diesli to daj je do sprawdzenia - jeżeli te będą ok to może padać pompa(niestety nie ta co link do niej podaleś) albo zawór paliwa na pompie. INNy najczarniejszy z możliwych scenariusz jest taki że pompa produkowala ci opilki i zabila poprzednie wtryski. ASO wymienilo wtryski a pompa dalej siala opilkami i zabila kolejne wtryski... Ale to raczej malo prawdopodobne. Zacznij od sczytania blędów. P.S w tym dziale jest przyklejony temat o problemach w TDCI podobnych jak twoje na kilkadziesiąt stron - zachęcam do lektury. P.P.S ta kontrolka zwiniętej spirali to kontrolka świec żąrowych inaczej mówiąc sprężynka czyli coś co KAŻDY wlaściciel forda TDCI musi chociaż raz w życiu ujrzeć w czasie jazdy. Pozdrawiam

FORD MONDEO III Ford Mondeo Mk3 jaki silnik najmniej awaryjny

Witam chcę kupić mondeo w kombi chodzi o model Mk3 (czyli 3 generacja) chcę kombi ponieważ potrzebuję w miarę przestronnego auta. Moje pytanie brzmi tylko i wyłącznie o awaryjność forda Co najczęściej się psuje no i jaki silnik Diesla najmniej awaryjny Słyszałem że 2.0 130KM Jak to jest Interesowałem się silnikiem 155KM ale nie uzyskałem konkretnych odpowiedzi. I jeszcze jedno pytanie

w 2004 roku był pierwszy lift mk3 i poprawiono wiele rzeczy w tym pompę. Wpisz w wyszukiwarce na forum pompa paliwa z prefiksem mondeo mk3 a będziesz miał lektury na długie wieczory...

FORD MONDEO III Wymiana silnika w mondeo mk3 - na jaki

Witam mam spore problemy z pompa paliwa i wtryskami w moim mondziaku z 2003 silnik 2.0 TDCi. Nie mam ochoty po raz kolejny jechać do mechanika-wróżki i ciągle wymieniać coś czyścić pompę etc bo to nic nie daje. Chce wymienić cały silnik. Teraz pytanie do Was - na jaki Mogę włożyć nie-fordowski silnik Np z vectry czy lepiej ograniczyc sie do forda i wlozyc np 2.0 TDDi (niestety mniejsza

FORD MONDEO III Brak turba w mondeo mk3 TDDI

Witam Wszystkich.Mam lat 54 wi&281c prosz&281 o wyrozumia&322o&347&263. Do tej pory czyta&322em fora i si&281 uczy&322em lecz mnie te&380 dopad&322o. Otó&380 mam forda mondeo mk3 TDDI rok 2001. Auto mam od 4 lat by&322o jak rakieta &380adnych wiekszych problemówale traci&322o moc i nie &347wiadom tego je&380dzilem i sie do tego przyzwyczai&322em. Sprawdzaj&261c p&322yny zrobi&322em to co kiedy&347

Witam jest to mój pierwszy post na forum nie chce zakładac kolejnego tematu wiec podłaczam sie pod ten temat bo mam podobny problem jak Pan Mawerik (moje mondeo mk3 tddi 90km 2001r). Moje auto równiez nie kopci nie szarpie odpala za kazdym razem i poza brakiem turbo i wiekszym spalaniem (zwiekszyło sie około o 2L na trasie) nic mu nie dolega . mysłałem ze znalazłem przyczyne peknieta rura

FORD MONDEO III Zakup Mondeo Mk3 2.0 diesel

Witam. Obecnie jestem użytkownikiem Mk1 1.8 Pb LPG. Przymierzam się do zakupu Mk3 diesla ale uwaga ANGLIKA. I tutaj zaczynają się moje pytania odnośnie tego auta. Słyszałem kilka różnych opinii co do silników 2.0 diesla TDCi oraz TDDi. Mianowicie interesuje mnie tych kilka rzeczy - Czy silniki TDDi były z 6-biegową skrzynią biegów - Czy silniki TDCi są aż tak awaryjne ( chodzi mi tutaj

Zfordziały - jak chcesz dobrego diesla który będzie chodził i chodził to kup sobie merca w124 300D i nie będzie problemu. Z mondeo jest tak że spora część ma już spore przebiegi i bardzo łatwo wpaść w spore kosztya nikt nie sprzedaje auta w które napakował 5 tysia za 8-10tysa (mówię o polskim rynku) jak w UK nie wiem. Poza tym podstawowa zasada jest taka że kupuje się takie auto

FORD MONDEO III Chcę kupić Mondeo MK3

Cześć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Jest tu zupełnie nowy. Nie mam też żadnego doświadczenia z marką waszych aut. Być może wkrótce się to zmieni i was proszę o jakieś rady. Planuje zakupić mondeo iii. No i teraz pytania są takie. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie Czy silnik 2.0

A Ja juz nigdy nie kupie diesla takie moje zdanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Powiem tak koszta przewyzszaja te zaoszczedzone na paliwie Do TDCi trzeba miec duzo szczescia na poczatku potem juz tylko duzo pieniedzy Jak dla mnie kolego jezeli nie chcesz sie pchac w koszta i RDZE a to ma kazde mondeo przed podajze

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 brak mocy ciagle gaśnie

witam normalnie brak słow oto to wyswietla komputer P0251 pompa wtryskowa paliwa Kontrola pomiaru P2338 Cylinder 3 Above Knock Threshold C1304 Tempomat Komenda Resistance Przełącznik Out of Range P0416 wtrysk powietrza wtórnego zawór przełączający B obwodu otwarty P1153 Bank 2 Kontrola paliwa Shifted Lean (FAOSC) (Patrz P209 C1302 Lewa przednia izolacji Uszkodzenie układu mocowania izolacji

FORD MONDEO III [MK3] migająca sprężynka [zestawienie] TDCi

Hej poniewaz ostatnio troche szukalem na ten temat a jest to temat dosc popularny postaralem sie zrobic krotkie zestawienie na zasadzie objaw - przyczyna - forma naprawy (jesli dostepny na forum opis). Podane linki sa przykladowymi wybranymi z wielu podobnych watkow nie nalezy sie sugerowac wszystkim na 100%. nie biore odpowiedzialnosci za ew. bledy wynikajace z lektury niniejszego postu Goście nie

Hej Jak ja lubię dociekliwych facetów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chciałabym dodać do tego moją historyjkę TDCI 2.0 2003 130 KM przebieg 80 tys. zima 20062007 - migająca sprężynka lekki spadek mocy nie sprawdzany na trasie po resecie stacyjki błąd powraca ASO zawieszony jeden wtrysk zresetowano błąd zniknął lato 2007 - migająca sprężynka po silnym przyspieszeniu na 45 biegu (nigdy na 1-3). Spadek mocy. Po resecie stacyjki błąd znika. Taki błąd może doprowadzić do dość humorystycznej historii miałam tego typu problemy dojeżdżając do jednego miasta późnym wieczorem. W mieście ustawili na mnie blokadę policyjną. Okazało się że gość jadący przede mną przestraszył się że usiłuję go zatrzymać bo po wyprzedzeniu go zwalniam i włączam awaryjne zjeżdżam na pobocze znowu go wyprzedzam zwlaniam awaryjne itd. Na szczęście mimo późnej pory panowie policjanci mieli poczucie humoru Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pospiesznie wyszukany mechanik wg komputera awaria pompy - koszt chorendalny znajomy mechanik jeden z dwóch zaworów na pewno nie pompa wysłać do ASO na komputer ASO usterka w ciśnieniu paliwa do wymiany komplet wtrysków najpóźniej w ciągu dwóch tygodni Jako że po mieście nie ma problemu a my lubimy ze sobą jeździć więc daliśmy spokój. zima 20072008 temperatura poniżej ok. -4 migająca sprężynka spadek mocy wyłączenie silnika. Reset stacyjki likwiduje błąd ale samochód wyłącza się ponownie. Za trzecim razem już nie zapala. Po ostygnięciu zapala i nie kontrolka nie miga. W poniedziałek mają mi regenerować wtryski ale jakoś nie wierzę że wiedzą co robią. Nie usłyszałam żadnych logicznych argumentów poza te modele tak mają... ( Jak znam życie może nie skończyć się na wtryskach chyba że do mechanika wyślę jakąś płeć męską Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ja już nawet pokochałam to autko - ale teraz chyba snowu się przesiądę na japońca. Będzie mniejszy power ale też mniej mandatów i mniej problemów z mechanikami. No chyba że któryś z Was pomoże damie w opresji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. D. PS. A kumpel mnie ostrzegał ford g.... wort

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 TDDI szarpie i gaśnie po czym odpala na plaku

Witam serdecznie. Jakieś pół roku temu kupiłem mondeo MK3 2.0 TDDI 115KM z 2001r. Przez pierwsze pięć miesięcy wszystko było ok. Jakieś 2 tyg. temu nie mogłem uruchomić auta rano. Wkońcu jednak odpalił. Wyjechałem z podwórka przejechałem jakieś 200m. i auto zaczeło szarpać po czym zgasło. Zepchnełem go na pobocze i byłem wręcz pewny że zabrakło paliwa (świeciła się rezerwa)

I ja myślę że jest to elektryczna pompka paliwa przy baku. Jak miałem w Volvo padnięty wtrysk (TDCI) to odpalał tylko z samostartu. Byłeś na diagnostyce komputerowej Może układ jest zapowietrzony może gdzieś przytkany przewód paliwowy bo jak wspominałeś wszystko zaczęło się od małej ilości paliwa może pompka zaciągnęła jakiegoś szlamu. Jest dużo przyczyn żeby tak na 100%

FORD MONDEO III Mondeo MK3 MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

...no...i macie temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...teraz już nikt mi nie zarzuci że nie założyłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...no i niezła wojna będzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj

Ja tam wole box i to taki który w na wyższych programach się checkuje bo przynajmniej wiem że dotarłem do granicy wydajności układu wtryskowego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Box który się nie chekuje (nawet na 9ce ) dodaje max.10-15KM tak zwany bezpieczny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach.

Zrób próbę przelewową 4kawałki przezroczystego wężyka po 15mtra każdy ( średnica jakieś 5-6mm tak żeby ciasno weszły w otwory przelewowe) Podwieś je do góry jakimś drutem zapal dobrze rozgrzany silnik i odczekaj 4minuty to co się zbieżę w wężach to przelew A dokładnie to co wyleciało przez zaworek gdy jest otwary i to co przez niego wyciekło gdy jest zamknięty (cieknie cały

FORD MONDEO III JAKIE MONDEO MK III w DIESLU

Drodzy koledzy wiem że ten temat był wielokrotnie poruszany ale chciałbym usłyszec opinie od was jako uzytkowników. Mój kuzyn chce kupić mk iii w dieslu maksymalnie stać go na 2002 rok.Jakiego diesla wybracile wam paląjak się jeżdzi itd. proszę o opinie z góry dziękuję

jak chce jezdizc po miescie-polsce-swiecie a nie stac ciagle u mechanika albo pod bankomatem to tylko TDDI. ja mam takiego od niecałego tygodniaale zanim kupiłem bbbardzo duzo sobie o nim poczytałem porozmawiałem i jestesm pewien ze dobrze zrobiłem-mocy duzo moment bardzo okspalac ma max 85 w miescie i super sie prowadzi za ta cena co ja kupiłem TDDI z 2001 roku miałbym TDCI z 2002-a nawet 2003

JAGUAR X TYPE CF1 czy pompa paliwa w x-type 20d 2004 jest taka sama jak w mondeo mk3

jak w temacie. prosze o odpowiedź mądrzejszych ode mnie posiadaczy

hej i witamy na JaguarForumPoland watpie ze jestem madrzejszy od ciebie ale tak pompa pasuje od mondego iii ba nawet w transit 2.0 D jest taka ... numer Jaguar 02JDE4645 numer ford 1417832 numer producenta (Delphi) 2C10-9B395-AC albo C25AB4248A baw sie dobrze na forum

FORD MONDEO III Pierwsze naprawy Mondeo mk3

Witam Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem mk3 kombi 20 TDCI rocznik 2003 r. Jak to mam w zwyczaju rozpocząłem naprawę pozakupową i tak -filtry powietrza i kabinowy wymienione -pasek klinowy - wymieniony -łącznik stabilizatora tył - wymieniony -olej filtr - wymieniony A teraz do rzeczy 1. pompa wspomagania - przecieka tyle że nie kapie ale jest wilgotna pytanie regenerować uszczelniać

FORD MONDEO III [Mk3] Mondeo TDDi - dym przy uruchamianiu jak zimny

Witam Jestem to po raz pierwszy. Cieszę się że mogę korzystać z tego forum. Uważam to za świetną sprawę i pozdrawiam wszystkich którzy biorą czynny udział na forum. Pomoc ich jest nieoceniona. Sam kupiłem MKiii TDDI tydzień temu. W związku z tym mam jedno pytanie. Czy pierwsze uruchomienie silnika w dniu zawsze obajawia się kopceniem z rury po dodaniu gazu ten problem znika. Odpaleniu

witam czytałem wasze wypowiedzi na temat owego porannego dymienia. Sam mam podobny problem wiec postanowiłem sie do was zapisac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ktoś gdzieś tu podał namiary na pewnego fachowca w Głogowiea ze tutaj mieszkam postanowiłem go odwiedzić i się go poradzic. Niemal natychmiast powiedział

no więc komputer wykrył mi Regulacja wirnika pompy - za dużo paliwa kod błędu P1198 Teraz zostałem odesłany do specjalisty od pomp i zobaczymy co będzie. Gość podobno jest na tyle dobry ze powinien powiedzieć mi czy pompa do regeneracji czy moze trzeba jakiś element elektroniczny w niej naprawic. Podobno w tych modelach to norma fcp5 Jutro sie do niego wybore i zobaczymy Wykryło mi jeszcze

Mam podobny problem tylko inny silnik 18 90 KM z pompą lukasa bez elektroniki ale od początku. Zmieniłem filtry i olej i po przejechaniu ok 500 kilometrów rano miałem problem z odpalenie a jak zapaliłem to dużo dymu biało-niebieskiego który zanikł po przejechaniu ok kilometra. Silnik ma moc nie bierze oleju ani płynu zaczęła się czkawka na trasie i za obserwowałem wzrost zużycia paliwa

Witam wszystkich. Śledzę wątek od początku i brałem w nim udział ale ostatnio brak czasu. Ja też uporałem się z problemem fcp26 Oddałem MDO do Bosch Diesel Service koło Lublina i poprostu powiedziałem że dymi rano falują obroty i czasami muszę go pokręcić troche zanim załapie. pompa- ok wtryski- ok ciśnienie w cylindrach- ok. Zwiększyli kąt wyprzedzenia zapłonu (poprostu wyregulowali

FORD MONDEO III Mondeo mk3 tddi 115 KM rano ciężko zapala i czuć niespaloną ropą.

Witam więc jak w temacie posiadam mondeo mk3 115 koni z 2001r mam problem z silnikiem a mianowicie ma przejechane 180 tys przy odpaleniu rano kopci nie spalona ropą i ciężko odpala z rana gdy stoi pod chmurką przy minusowych temperaturach muszę go kręcić parę razy 15 minut. (akumulator nowy) Świece są sprawne filtry wszystkie wymienione na nowe mechanicy u których byłem stwierdzili że

Wtryski zawiozłem dziś z rana do mechaniora. Wtryski sprawdzone i wyczyszczone. Niestety wtryskiwacze mam w 100% sprawne... Zostaje tylko i wyłącznie wg mnie pompa paliwa. Koszt regeneracji od 2400zł... Ale myślę że na razie dam sobie z tym spokój jeszcze raz dokładnie obliczę spalanie i zobaczymy. Bo nie chce mi się wierzyć że przez uszkodzoną pompę paliwa autko faluje (850-1050 rpm)

Ja miałem podobny przypadek co ty też mi falowały obroty na początku a na ciepłym wszystko ok tylko że w moim przypadku nie było problemu z odpalaniem też myślałem że ten typ tak ma ale pewnego dnia odpalam samochód jadę do pracy i nagle zaczął szarpać kompletny brak mocy nie wchodził w obroty na żadnym biegu jakąś dojechałem do mechanika pod piął pod komputer i wykazało dwa

FORD MONDEO III szarpanie mondeo mk3 2.0TDDI

witam mam taki problem ford mondeo mk3 2001rok 2.0TDDI a mianowicie odpala normalnie nie kopci itd tylko podczas jazdy dodaje gazu a on zaczyna szarpac przerywac i tak kilka razy jade normalnie bez gwaltownego dodawania gazu jest oki ale jak chce wprzedzic to zaczyna przerywac jakby gasl nachwile i ponownie wchodzi w obroty podlaczany pod kompa nie ma rzadnych bledow kąt wtrysku itd jest ok z gorydzieki za podpowiedzi pozdrawiam

ja miałem taki problem jechałem w Polskę do rodziny i miałem takie objawy. auto mi jechało 2-3 km i zaczęło przerywać i szarpać. jechałem zima wiec myślałem że to wina może paliwa(woda) ale okazało się że to pompa paliwa która jest po za zbiornikiem koło tylnego lewego koła. W salonie jej cena około 2000 tyś. szok ale kupiłem na allegro używkę za 150 zł. Następnie rozebrałem

FORD MONDEO III Mondeo 2.0 TDDI 2001r gaśnie jak jest rozgrzany

Witam serdecznie Pragnę zwrócić się o pomoc w związku z defektem mojego nowo nabytego samochodu mondeo mk3 2001 r TDDI 66kW. Koledzy problem jest następujący jak samochód ma znikomą temperaturę silnika pali bez zarzuty. Odpalam i jest ok. Nawet na mrozie -10C. Gdy przejadę załóżmy 100 km i jest rozgrzany wyłączę go i powstaje problem jak go chcę zaraz odpalić. A mianowicie odpalam

panowie otrzymałem kilka sugestii zmierzających ku pompie paliwa jak ją można sprawdzić zdiagnozować pytam gdyż nawet sama używka to koszt 1000 zł powyżej umieściłem link z identycznym problemem który nastąpił po wymianie atka więc zastanawia mnie fakt czy to może być pompa ale sprawdzić i ją należy tylko jak

Jedno pytanie czy pompa wtryskowa to będzie to samo co pompa paliwa Czy są to dwa różne elementy

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 nie odpala po nocy

Na początek witam wszystkich mam taki problem ze swoim mondkiem TDDI 115 z 2001r po nocy nie chce odpalić był podpięty do kompa i zero błędów kręci a nie pali układ jest nie zapowietrzony sprawdzałem przy wtryskach paliwo sika jak tra la la jak poruszam kostkami tom na pompie i tom od jakiegoś czujnika co wchodzi w głowice z prawej strony za kołem pasowym to odpala ale dymi na biało i

paliwo mogło lecieć jeszcze to z przewodów sprawdź jeszcze raz czy pompka odpala bo kumpel miał takie objawy jak Ty (kręcił ale nie odpalał) no i poszła pompa paliwa

Ja tak mialem kiedys identycznie przez caly dzien palił a po nocy dopiero za 30 razen zasakiwał bylem u niejednego mechanika podlaczalem pod kompa wyszlo niby ze to pompa palwa a był poprostu banał -nie docisniety przewód paliwa do filtra albo sam filt paliwa Jedno bylo pewne po wymianie filtra i docisnieciu przewodu jak reką do dzis chodzi.Przez noc zasysal sie jakos czy przez dzrawy filtr albo nie docosniety przewód

Auto odebrałem od mechanika powiedział że pompa wtryskowa była padnięta i że to wina złego paliwa i że pompa była prawie zardzewiała w środku koszt naprawy z lawetą ok 40km to 1750 zł gwarancja na 6 miesięcy jeżeli ktoś chce namiar z okolic Łowicza Skierniewic lub Kutna to proszę pisać .

FORD MONDEO III mondeo mk3 tddi 90km brak turbo jeździ jak zwykły diesel

Witam Panowie i Panie po raz kolejny Znów ten sam problem czyli brak turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. opiszę co zauważyłem już raz to pisałem ale nikt mi za bardzo nie pomógł a mianowicie wymieniłem turbinę (nowa) czujnik map czy jak to się tam nazywa ten w plastikowej rurze od ic (też nowy) przy

Elektrozawór EGR-a nie ma nic wspólnego z turbiną. Jeżeli zawór ma sprawne zasilanie elektryczne a mimo to nie działa prawidłowo to przy zaworze EGR (bez czujnika położenia) - żadnego błędu nie będzie... Nie bardzo wiadomo co rozumiesz pod określeniem włączania się turbiny. Turbosprężarka pracuje CAŁY CZAS po odpaleniu silnika przy wolnych obrotach silnika kręci się ok. 16.000

FORD MONDEO III MONDEO MK3 2.0 TDCI 2003 kłopot z wtryskami

Witam mam pytanie czy możliwe jest ze po 3 miesiącach od regeneracji wtrysków mogły się one bardziej popsuć niż zanim były regenerowane. Warsztat twierdzi ze to wina złego paliwa ale jakoś drugie auto tankuje na tej samej stacji i jest na pompo wtryskach z 2007 roku i nic mu się nie stało. A wtryski w mondeo tak się popsuły ze auto stojąc cały weekend w poniedziałek w ogóle nie chciało odpalić. Dopiero odpaliło na samostarcie.

Panowie co wy się tak czepiacie kolegi chcecie skorzystać z jego pomocy lub nie to wasza sprawa. Faktem jest że ON gęstnieje w niskich temperaturach lub wytrąca się z niego parafina. Chyba nawet na forum ktoś to kiedyś testował łącznie z dodatkami. Istnieje możliwość ze wtrysk się zapcha po nocnym postoju plus tego taki że wystarczy rozkręcić cały układ wtryskowy wyczyścić i wymienić

FORD MONDEO III mondeo kombi 2.0 TDDI z 2001 nie równa praca silnika

mam problem z moim mondeo czasem silnik nie równo pracuje lecz jest to tylko czasem nadmienię ze mam wymieniony alternator przyczyny przez pewien czas nie było kiedy ostatnio jeździłem znowu pojawił się ten dźwięk lecz po wyłączeniu auta i odpaleniu dźwięk znika ten dźwięk jest słyszalny na wolnych obrotach i lekko trzęsie silnikiem i jest wyczuwalne w środku auta ktoś mi doradził

z tego co wiem to dwu masówka była wymieniana przy przebiegu koło 100 000 km a mam na liczydle 177000 i wymienione wszystkie filtry i płyny 3000 km wcześniej a ten dziwny dźwięk pojawia się czasem nie jest to stale a spalanie przy spokojnej jeździe ok 6.2 do 6.5 ON oraz pompa jest nowa jeszcze na gwarancji do maja przy zapalaniu zimnego silnika ciemny dym a potem już normalnie więc nie wiem co to za przyczyna może przewód paliwa do któregoś wtryskiwacza co o tym sądzicie.

FORD MONDEO III Mondeo 2001 2.0 tddi na zimnyn dymi nierówna praca

Witam. Proszę o pomoc. Problem tylko po uruch. sil. na zimnym na bieg. jałowym. mondeo 2001 2.0 tddi na zimnym silniku ok 20-30 sek. po odpaleniu kopci białym dymem (zapach niedopalonego paliwa i szarpie silnik. Zachowuje się tak jakby miał zbyt mało paliwa. Po ok. 2-3 min problem ustaje. Gdy sil. jest choć trochę ciepły problem nie występuje. Na ciepłym jest wszystko ok. Jeżeli temp. otoczenia

Nie narzekajnie narzekaj - znajomy kupił paska w dezelku z 2001r ok pół roku temu (zapłacił 7tys więcej niż ja za swojego Mkiii TDDI z tego samego roku) - na dzień dobry wymieniał rozrząd (ja nie musiałem) a ostatnio regenerował pompowtryskiwacze - zaczął mu żreć paliwostracił moc i kopcił jak z kotłowni. Nadal jeszcze ma problemy z mocą i przymierza się do turbiny...... Ja swoim

FORD MONDEO III Mondeo MK3 silnik gaśnie po 10 sekundach.

Witam. Mam następujący problem z moim mondkiem (MK3 rok 2001 TDDI 2.0). Gdy zagrzeje silnik przejade kilka kilometrów po czym go zgaszę i odpalę ponownie to pali mi się kontrolka ładowania i silnik po 10 sekundach gaśnie w tym momencie pedał gazu nie reaguje. Mogę odjechać gdy samochód troche przestygnie (10-15 min). Nadmienie że problem pojawia się gdy silnik zagrzeje po czym samemu

Witam mam podobny problem. pewnego dnia zgasł na drodze i tyle zapalił i znowu zgasł. komputer wykazała błąd wtryskiwaczy zrobione i znowu to samo pochodził 20 min i zgasł. sna róznych forach piszą że - filtr paliwa - wtryski - sterownik wtryskiwaczy - koło dwumasowe - czujnik wału korbowego - czujnik połozenia wałka rozrządu - przekaznik zasilania pompy - pompa wtryskowa i bóg wie co jeszcze już nie wiem co wymieniać pomocy

Witam Przez ostatnie 7 lat sporadycznie zdarzało mi się wsiadać za kółko MK3 Bogusława. 3 tygodnie temu przy okazji wizyty w domu miałem okazję osobiście zetknąć się z dotąd nie rozwiązaną zagadką gaśnięcia po kilkunastu sekundach. Usterka o której mowa zdarzała się sporadycznie do momentu kiedy awarii uległ drugi w historii tego auta alternator. Oryginalna używka (cena około

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 Biała chmura dymu tddi...

Czytam od tygodni forum i jest tyle objawow i napraw ze szok Nie moge znalezć rzadnej konkretnej odpowiedzi na te białe dymienie. Po zapaleniu zimnego 2.0 tddi samochod szarpie i puszcza chmury białego dymu i dopiero po ruszeniu i rozgrzaniu do 90stopni przestaje.Zauważyłem tez że w okolicach turbiny tzn pod nią wydobywa sie tez nieszczesny dym.Prosze o pomoc forumowiczow ktorzy sie z tym uporali.Na pewno to nie świece. Pozdrawiam

Fajny mechanik jaka pompa paliwa Perwszy raz widzę takie podejrzenie przy białym dymie. Bo ludzie myślą że jak świeczki padnięte to nie zapali w mrozy...no akurat guzik prawda...

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 Sprężynka (P2337) na nowych wtryskiwaczach.

Panowie Po przeczytaniu setki postów niestety nie znalazłem odpowiedzi. Dlatego pisze. MK3 Ghia X TDCI 130KM 2002 - 187 000km Historia Pewnego poranka w drodze do pracy spadek mocy i mrugająca sprężynka zapaliła się w trakcie normalnej jazdy. Po postoju cały dzień trzeba było chwile pokręcić a z rury wydobywał się biały (lekko błękitny) dym. Jak już odpalił to trzęsło silnikiem

FORD MONDEO III Mondeo 2.0 TDCi 2002r.

ord mondeo 2.0TDCi 130KM GHIA 2.0 diesel 2002 r. Przebieg117 000 km Kolorsrebrny metalik Nadwoziesedan Ilość drzwi45 Rocznik2002 Opcje wyposażenia ABS katalizator immobilizer lakier metalik Opis dodatkowyWERSJA GHIA 6xAIRBAK 4xEL.SZYBY EL.LUSTE-PODGRZEWANE CENTRAL ZAMEK-PILOT ESP WSPOMAGANIE KLIMATRONIC RADIO CD EL.FOTEL AUTO LUSTERKO KOMPUTER POKŁADOWY HALOGENY PODŁOKIETNIK ALUFELGI

Witam Istnieje niebezpieczeństwo że auto z tego rocznika ma felerną pompę paliwową a co za tym idzie wtrzyskiwacze mogą być przytkane. Najlepiej 1) Sprawdzić czy w filtrze paliwa nie ma opiłków metalu. Jeżeli są to znaczy że pompa jest chora. Dardzo duży koszt wymiany. Jeżeli są wiąża sięto z wymianąpompy i prawdopodobnie wtrysków. Jeżeli jest czysto to patrz pkt. 2 2) Zbadać

FORD MONDEO III [Mondeo MK3] Prośba o ocenę auta. 1.8 PbLPG. Suchedniów. 2003 r. 18500 zł.

Witam Pojawiło się do sprzedaży mondeo MK3 w moich stronach. Cena chyba trochę wysoka jak za ten rocznik ale może auto jest warte Ciekawy jestem przebiegu. Wszelkie sugestie mile widziane. Może ktoś był i oglądał to auto [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

No w porównaniu do alegrowych okazji to cena z kosmosu. Jechać obejrzeć może faktycznie taki super stan. Przebieg może być prawdziwy- po sprowadzeniu w ciągu ponad roku nakulał 45kkm więc uzasadnione założenie lpg. Dwie uwagi- po 80kkm padły amorki z tyłu Coś szybko- u mnie po 185kkm jeszcze siedzą oryginały. Druga- nie jeździ się na rezerwie benzyny przy założonym lpg. pompa paliwa mogła już dostać popalić.

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo pompa paliwa iii

  • FORD MONDEO MK III POMPA PALIWA ZBIORNIK DIESEL - warszawa-okuniew (49.99PLN)
  • FORD MONDEO MK III POMPA PALIWA ZBIORNIK DIESEL - warszawa-okuniew (49.99PLN)
  • POMPA POMPKA PALIWA FORD MONDEO MK3 MK III 1,8 2,0 - Płońsk (250.00PLN)
  • FORD MONDEO MK3 MK III 1.8 BENZYNA POMPA PALIWA - Kokoszkowy (69.00PLN)
  • FORD MONDEO MK III POMPA PALIWA ZBIORNIK DIESEL - warszawa-okuniew (49.99PLN)
  • POMPA POMPKA PALIWA FORD MONDEO MK3 MK III 1,8 2,0 - Płońsk (250.00PLN)
  • POMPA POMPKA PALIWA FORD MONDEO MK3 MK III 1,8 2,0 - Płońsk (250.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi