części samochodowe nanodatex

ford mondeo czujnik doładowania

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo czujnik doładowania

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo czujnik doładowania

FORD MONDEO Mapsensor czujnik doladowania zlamany 2.0 tddi

Witam mam problem ze swoim mondziakiem. Wymienialem u siebie dwumase z calym sprzeglem. Wymienialem to sam pod domem. Auto poskladalem no i nie zauwazylem ze nie odpielem jednej wtyczki a dokladnie jakiegos czujnika na rozne od intercollera. Wyczytalem ze to map sensor czy czujnik cisnienia doladowania. Nie wypilem go i jak odkrecalem i spuszczalem sanki to ten czujnik mi sie zlamal cala jego wtyczka.

Witam w opisie profilu masz TDCI a piszesz o TDDI w sumie to ciekawe że wymieniłeś dwumase ze sprzęgłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wiele warsztatów na tym poległo jeśli chodzi o czujnik to faktycznie nic nie ma w internecie ale może szroty lub angliki coś mają.Przeczytaj dane z tego czujnika coś tam niby jest na allegro ale nie wiem czy o to chodzi

Wpisz w allegro czujnik ciśnienia map ford na tym swoim złamanym odczytaj numer

Taki MAP sensor jest w Twoim mondeo [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Witam mam problem zakupilem czujnik o tych oznaczeniach 1C1A9F479AA nie demontujac mojego zlamanego czujnika. Przy demontowaniu mojego czujnika okazalo sie ze moj ma ozneczenie 1CIA9F479AA zamiast 1 moj ma I turbo dalej nie dziala czy ktos wie gdzie mozna kupic taki czujnik I moze na tym czujniku 1C1A9F479AA turbo bedzie dzialac tylko trzeba cos programowac.

FORD MONDEO zamiennik czujnika doładowania

Witam wszystkich Kolegów. Czy czujnik ciśnienia doładowania z MONDKA mK3 20 TDDI 115KM można dopasować z jakiegoś innego modelu Oryginalny nr. katalogowy to 1C1A-9F479-AA. Pozdrawiam

Zobacz Pozostałe do FORD MONDEO

FORD MONDEO niskie ciśnienie doładowania

Witam pacjent to mondeo mk4 2.0 tdci 115km przebieg 160 tyś w losowych momentach wyświetli usterkę silnika i ograniczy moc. po wyłączeniu-włączeniu silnika problem znika na krócej lub dłużej. na komputerze problem niskiego ciśnienia doładowania wg czujnika map. wymieniono zawór sterujący turbo pietburga bez zmian. wymieniono czujnik położenia gruszki turbo bez zmian. czy ktoś ma jakieś pomysły co to może być

kolega butel mial jakies problemy z czujnikiem polozenia walkanapisz do niego

czujnik nie wyświetliłby się raz a porządnie miałem tak w benzyniaku. chyba odkryłem zależność usterka wyskakuje gdy cisne mocno autem pod górę. jeszcze pare podjazdów i bede mógł jechać na kompa

Wypiszę to co wywaliło U0401-Nieprawidłowe dane uzyskane z ECMPCM Moduł układu przeciw blokującego ABS Układu przeciwpoślizgowego TCS P2263-Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki P003A-Przekroczony limit programowania położenia mechanizmu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki P0380-Obwód świecy żarowej Po skasowaniu i przejechaniu się powracały

FORD MONDEO IV Mondeo Mk4 wchodzi w tryb awaryjny.

Witam Wszystkich Jestem wlascicielem mondeo MK4 rok 2008 140 koni ze skrzynia automatyczna. Mialem juz wiele aut ale ten typ doprowadza mnie do czarnej rozpaczy. Nawet wrogowi nie zycze takiego samochodu. Autem poruszasz sie calkiem normalnie przyspiesza dobrze przerzuca normalnie biegi. Nagle wyrzuca blad trakcji po sekundzie blad na skrzyni i po sekundzie usterke silnika. Wylaczysz auto trakcja zniknie

FORD MONDEO III Brak turba w mondeo mk3 TDDI

Witam Wszystkich.Mam lat 54 wi&281c prosz&281 o wyrozumia&322o&347&263. Do tej pory czyta&322em fora i si&281 uczy&322em lecz mnie te&380 dopad&322o. Otó&380 mam forda mondeo mk3 TDDI rok 2001. Auto mam od 4 lat by&322o jak rakieta &380adnych wiekszych problemówale traci&322o moc i nie &347wiadom tego je&380dzilem i sie do tego przyzwyczai&322em. Sprawdzaj&261c p&322yny zrobi&322em to co kiedy&347

Witam jest to mój pierwszy post na forum nie chce zakładac kolejnego tematu wiec podłaczam sie pod ten temat bo mam podobny problem jak Pan Mawerik (moje mondeo mk3 tddi 90km 2001r). Moje auto równiez nie kopci nie szarpie odpala za kazdym razem i poza brakiem turbo i wiekszym spalaniem (zwiekszyło sie około o 2L na trasie) nic mu nie dolega . mysłałem ze znalazłem przyczyne peknieta rura

FORD MONDEO 2.0 TDCI -Brak mocy powyżej 2500obr błędy P003A17-6C P003A16-25 U012600-08

Moi drodzy Mam olbrzymi problem z moim ukochanym Mondziakiem (2008r). Od jakiegoś czasu przy dużych prędkościach zachowywał się dość dziwnie bo po wyhamowaniu silnikiem przyśpieszenie było skokowe. Pojechałem z problemem do do warsztatu który na początku stwierdził że trzeba wymienić moduł elektoniczny w turbinie (cokolwiek to znaczy) oraz wyczyścić DPF (rzekomo przesłaną było

No cóż spróbowałem i nic to nie dało ( Dalej chwilę po odpaleniu pojawia się błąd Kod P003A - Przekroczony limit programowania polozenia mechanizmu sterowania cisnieniem doladowania turbosprezarkisprezarki doladowujacej A Następnie po chwili i po kilku przygazwoaniach lub przejażdżce pojawia się już cała lista - Kod P003A - Przekroczony limit programowania polozenia mechanizmu sterowania

FORD MONDEO III Ford Mondeo 2.0 - 131 KM 2006r. - Bardzo proszę o pomoc

Witam serdecznie Jestem w kropce i naprawde nie wiem co dalej robic. Slyszalem juz ze 100 opinii na temat problemu i kazdy mowi co innego. Dodam że wtryski były wymienione przez poprzedniego właściela. Podczas jazdy moim nowo zakupionym fordEM mondeo 2.0 2006 r. (131 koni) przy redukcji biegu na 4 lub przy 5 gdy prędkość osiąga ponad 100 kmh pjawia się zawsze ten sam objaw a mianowicie zapala

jeżeli kolega pisze ze ma bład czujnika strerowaniem doładowania to wg. mnie chodzi o MAP Sensor ( czujnik ciśnienia doładowania ) wiele watpliwości rozwiałoby jezli kolega buchol podał by oznaczenie błedu. Ku pocieszeniu zabawka nie tania sam ostatnio wymieniałem dostępny tylko oryginał w ASO za 89277 PLN z Vat

Z tego co mi wiadomo to w autach z dpf (o ile taki kolega ma w aucie) czujnik doładowania jest z integrowany z EGR.

FORD MONDEO III Mondeo MK III słaba moc do momentu załączenia turbiny itd..

Witam Panowie. Być może temat podobny już był ale z góry dzięki za jakaś pomoc.. Posiadam mondeo MK III 2.0 tddi 115 km. Przez rok wszystko było ok później zaczęły się problemy otóż autko co jakiś czas szarpało po czym gasło wymieniona była turbina czujnik doładowania turbinyfiltry powymieniane itd.. i tak non stop coś wymieniałem i za każdym razem miało być ok przez 3 tygodnie

FORD MONDEO III Mondeo MK III szarpie gaśnie pada przepływka non stop..

Witam Panowie Mam nadzieje ze ktoś przeczyta tę moja litanie rozpaczy... a więc.. Może ktoś miał podobny przypadek ze swoja fordzinka i będzie coś wiedział.. PosiadamMondka 2.0 TDDI z roku 2001 problemy zaczęły się jakieś 2 miesiące temu zaczął szarpać gasnąć itd. jak się okazało był to przepływomierz.. za jakiś czas znowu zaczęło się podobnie dziać szarpał nie miał mocy

FORD MONDEO I komputer paliwowy dodanie opcji w benzynie i dieslu

Jestem nowym użytkownikiem forum. Mam pytanie odnośnie komputera w MK III. Właśnie sprowadziłem sobie mondeo z 2001 20 TDDI. Czy każdy mondeo jest wyposażony w taki komputer czy pulpit takiego mondeo wyróżnia się kokpitem od tych bez komputera Może das ię jakoś uaktywnić komputer lub dokupić odpowiednie części by ten świetny wynalazek posiadać Z góry dzięki za pomoc Pozd. [ Dodano

Ciekaw jestem czy jakiś pasjonat (elektronik) dorobi do Mundka parę drobiazgów.... Wystarczyłby wyświetlacz (dodatkowy) i zebrać wskazania czujników. Właśnie Temp. wewnętrzną (czujnik jest) ciśnienie doładowania sprężarki (czujnik jest) temp. powietrza za intercoolerem (czujnik jest razem z czujnikiem doładowania) wszystko co dotyczy paliwa zużycie spalanie chwilowe... i co tam sie

FORD MONDEO I Odpala i gaśnie niskie oborty słabe ciśnienie pompy

Witam posiadam mondeo mk3 2002 115 km . Auto jest po wymianie wtrysków regeneracji pompy wymianie listwy czujnika..itp ogólnie cały komplet został wymieniony we wrześniu . Auto kupiłem 3 tygodnie temu i od początku miał problem z odpalaniem tzn po odpaleniu trzymał różnie od 300 do 500 obr po czym wchodził na normalne obroty i było ok po ponownym odpaleniu było już dobrze . Kiedy

FORD MONDEO brak podciśnienia

Witam. Posiadam forda mondeo MK3 z 2001r. o silniku 2.0 TDDI 90KM. Problem tkwi w braku podciśnienia co wiąże się z brakiem mocy. Po odpaleniu silnika gruszka na turbinie przestawia sie w odpowiedni sposób lecz po chwili wraca ponieważ w wężyku brak podciśnienia. Podczas jazdy samochodem osiaga on do ok. 2500 obrotów a później czuć brak mocy ponieważ turbina sie nie załącza przez brak

kolego mam ten sam silnik do turbiny nie ma doprowadzonego zadego podcisnienia(to jest turbo ze stałą geometrią gruszka nie bedzie sie wysuwac jak w zmiennej geometrii) owszem jest tam wężyk ale ten weżyk odpowiada za to zeby turbo nie przeładowywało czyli to ciegno bedzie pracowac tylko wtedy gdy turbina zaczyna przeładowywac... nawet gdy pozostawisz ten weżych odpiety to auto nie ma prawa

Dla zainteresowanych winnym braku mocy byl czujnik doladowania turbiny który wymienilem i samochód odzyskał moc z czego jestem niezmiernie zadowolony. Ponadto zauważyłem że przekraczająć granice 3 tys obrotów słychac inny dzwiek silnika jakby z turbiny ktory przy zmianie biegów ucicha i ponownie wraca przy 3 tys obrotów biegu kolejnego. Tak jakby cos przeskakiwalo dotychczas nie spotkalem sie z takim przypadkiem. Coz to moze byc

A wiec moja przygoda sie nie konczy... Po wymianie czujnika doladowania turbiny samochod odzyskal moc lecz niasomowicie kopci na czarno po przekroczeniu ok 2 tys obrotów. Po odlaczeniu wtyczki od owego czujnika samochód jest slaby ale nie kopci juz wgl. W czym problem Dodam iz mam odlutowana ostatnia wiazke(pierwsza z prawej patrzac z gory) idaca do wtyczki czujnika doladowania w takiej konfiguracji

FORD MONDEO III silnik gaśnie w Mondeo z 2001 Tddi

podczas jazdy gaśnie mi czasem silnik i miga kontrolka od świec żarowych po ponownym odpaleniu jest wszystko ok. jaka może być tego przyczyna z tego co się orientuje to jak by była uszkodzona świeca żarowa to bym miał problem z odpaleniem czy ma ktoś jakieś doświadczenie w tej usterce.

Witam ostatnio wymieniłem czujnik wspomagania turbo doładowania lecz problem nie znikł kiedy wczoraj od dałem mondka do serwisu to mi zaśpiewali że jest uszkodzony zawór regulacji konta wtrysku z przetłumaczeniu na polski tak mi powiedział serwisant a cena jest ok 3000 zł razem z robocizną czy jest to możliwe czy też mają zamiar mnie zerżnąć na kasę . A objawy są takie że nie zawsze

FORD MONDEO 20 TDDi slaby powyzej 3000 obrmin

Witam jestem swierzym uzytkownikiem mondeo 2001 TDDI 115KM praktycznie od tygodnia. Zauwazylem następującą rzecz Samochod bardzo slabo sie zbiera powyzej 3200 obrmin a praktycznie osiągnięcie 4000 obr graniczy z cudem na 4 i 5 biegu (3 tez). Zrobilem dwa testy porownawcze z samochodem takim samym i TDCI 130KM a mianowicie sprawdzilem przyspieszenie od 60-100kmh na 4 biegu oraz od 80-120 na 5 biegu.

Witaj A ja sprawdziłbym czujnik doładowania turbiny i filtry (powietrza szczególnie) Pozdrawiam

Kiedys miałem problem z pompą wtryskowa(sprawdzane komputerem). Auto wchodziło w tryb awaryjny ale dolewałem mixolu i dodatków do czyszczenia układu paliwowego i wszystko ustało. Auto zaczeło juz prawie chodzic idealnie ale po chwili zaczęło sie jak pisali koledzy( zamuła na wiekszych biegach i obroty max 3200). Teraz komputer nic nie pokazuje a problem jest gdzie znajdę czujnik doładowania

rozmawiałem z gościem który pracował w serwisie forda i mówił aby zacząć szukać rozwiązania zasłaniając egr i potem czujnik doladowania. czy ktoś już to probowal

FORD MONDEO 20 TDDI brak mocy przerywanie pracy

Witam Proszę o pomoc jak w temacie.Auto nie ma mocy do 2000-2600 obrotów w zależności od biegukiedy osiągnie wyżej wymienione obroty dostaje kopa (oraz ten dziwny dzwięk silnika o którym mówią że to normalne) lecz ten kop nie trwa długo auto przyśpiesza lecz nie jest to jakaś rewelka nie gra roli czy pedał gazu do dechy czy nie auto przyśpiesza jednostajnie.Kolejne niepokojące zachowanie

sprawdź czujnik doładowania znajduje się na dole na rurze do inercolera u mnie się wypinał i miałem podobne objawy

Witam Dziękuje za podpowiedzi. czujnik MAP to czujnik doładowania Wypinałem i wpinałem ten czujnik ale go nie wykręcałem wtyczka wygląda ok więc muszę sie do niego dobrać.Kolego sanki mój także klekocze jaki jest koszt wymiany łańcuszka pewnie nie mały Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. niemały.Kolego

FORD MONDEO Interfejs diagnostyczny

witajcie Widząc mnogość interfejsów na allegro w dość przystępnej cenie(od 100zł) chciałbym coś takiego kupić...czy ktoś może ma doświadczenia w tym względzie jaki i który wybrać może ktoś już coś takiego używa jak się sprawuje dziekuje i pozdrawiam Jarek.

Chyba już wiem dlaczego w pewnych momentach wskazania doładowania wynoszą rząd kilku hPa. Po dłuższych obserwacjach doszedłem do wniosku iż czasami silnik potrzebuje większego ciśnienia powietrza niż daje je turbina a oznaką tego są wskazania czujnika który nie pokazuje zbyt małego wytwarzanego ciśnienia przez turbinę lecz większe zapotrzebowanie silnika na powietrze i tworzy się

FORD MONDEO I 20 Tddi szarpie i gaśnie ale nie zawsze

witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moim fordkiemjest to mondeo 20 Tddi z 02 roku. Normalnie się jedzie w pewnym momencie zaczyna nim szarpać i po paru kilometrach (a czasem po kilkuset metrach) gaśnie i nie chce zapalić. Jak się odczeka 20 minut zapali i znowu parę kilometrów można zrobić jedzie szarpiąc i znowu w końcu gaśnie.Po paru godzinach znowu normalnie pali i można jeżdzić

Witam I co udało sie komuś naprawić takiego MONDZIA Mam te same objawy(w kompie błędy-łącznie 5 przepływomierz czujnik cisnienia doladowania blad komunikacji pompy wtryskowej czujnik polożenia wału korbowego-zakłócenia dzialania nieprawidlowa wielkość dawki wtrysku). Wymieniony zostal czujnik poł. walu korbowego i przekaznik zasilania silnika i dalej to samo. Co robić dalej pozdraiwam

FORD MONDEO III mondeo mk3 tddi 90km brak turbo jeździ jak zwykły diesel

Witam Panowie i Panie po raz kolejny Znów ten sam problem czyli brak turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. opiszę co zauważyłem już raz to pisałem ale nikt mi za bardzo nie pomógł a mianowicie wymieniłem turbinę (nowa) czujnik map czy jak to się tam nazywa ten w plastikowej rurze od ic (też nowy) przy

Wczoraj wymieniłem elektrozawory i czujnik doładowania na używane części. Teraz samochód jest jakoś słaby tak do 2200 obrotów (wcześniej już przy 1800 obr dostawał kopa). Powiedzcie mi proszę co mogło spowodować ten efekt. Zawory zamocowałem wydaje mi się odpowiednio bo w miejsce tego z zieloną kropką dałem również z zieloną.

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 Szarpanie przy prędkości obrotowej 1750 lub przy przyśpieszeniu z 1500

Witam Temat szarpania przemaglowany na forach wzdłuż i wszerz. Szarpanie przy stałej prędkości obrotowej 1750 lub przy próbie przyśpieszenia z 1500 na 1750 z uprzednią stałą jazdą na obrotach 1500. Kupiłem go z tą wadą pół roku temu chce ktoś odkupić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chciałbym się

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 20 TDDi . Raptowna Utrata Mocy. Co jest

Witam. Wczoraj podjechałem pod sklep i zgasiłem auto do tej pory było wszystko okej a po odpaleniu wcale nie chce iść. Utrata Mocy o jakieś 60% jak nie lepiej.Na wolnych obrotach chodzi normalnie odpala też dobrze.jak tylko chcem przyspieszyć wcale niema siły się rozpędzać tak jakby mu ktoś przyczepę od Tira podczepił.od 1000obr do 2000obr to najgorzej potem jak turbina się załączy(co

Blad czujnika cisnienia doladowania Przy takich objawach Turbina do czyszczenia wg mnie na 99% zapieczone kierownice masz kolego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Zdejmij termiczna obudowe turbiny wymacaj sztange od gruszki i sproboj poruszac mozesz wziasc krotki wezyk podalczyc do gruszki i sprobowac zasysac nawet

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 Brak mocy kopci itd...

Witam mam problem ze swoim mondeo. Jest to 2.0 tdci automat z 2003 roku. Przebieg 147tys. przy 120 wymieniane wtryskiwacze. Któregoś dnia otworzyłem maskę bez wyłączenia alarmu. Zaczął wyć ale jakoś to opanowałem. Po tym incydencie brak mu mocy jedzie góra 100 kmh biegi przerzuca przy bardzo wysokich obrotach no i niesamowicie kopci. Dym śmierdzi jakby parafiną. Kilka razy na ciepłym

Więc tak Panowiebyłem dzisiaj u dwóch mechaników węże sprawdzone i są całekomputer został sprawdzony i były dwa błedy jeden od czujnika doładowania turbiny drugi jakiś tam innyzostały one wykasowane po przejechaniu około 30 km sprawdzaliśmy drugi raz i nie było żadnych błędówmechanicy obstawiają ze to (MAF)Przepływomierz powietrza ale 100 % nie dają a ja nie chce pchać sie

FORD MONDEO III Mondeo MK3 MK4 CHIP TUNING - kompendium wiedzy

...no...i macie temat Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...teraz już nikt mi nie zarzuci że nie założyłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...no i niezła wojna będzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj

zużycie paliwa - przy takim samym trybiesposobie jazdy będzie niższe zużycie oleju - to w sumie zależy od stanu turbinki (czy nie zaciąga oleju jeśli nie to nei powinno być żadnych ubytków) czujnik temp. - po co zamiast tego wskaźnik doładowania się przyda PS. pytania zadajesz w sumie dziwne lub proste jednak to dobrze świadczy o tobie najpierw pytasz czy się da potem będziesz pytał

Jak tylko uporam się z czujnikiem ciśnienia doładowania turbiny mam zamiar wybrać się do kolegi Heko na chipek i takie pytanko mam w planach mam zamiar zmienić jeszcze IC na cos z oferty [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i czy właściwym będzie IC o wymiarach 550x180x65mm czy może coś większego a może mniejszego

nie mam benzyny ekstrakcyjnej - moge przeplywke wyczyscic polish wodką w proporcji jeden kieliszek ja jeden przeplywka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nieaktualne juz wyczyscilem spirytusem tylko czy to cokolwiek da... Jeszcze mysle nad czujnikiem doladowania turbo... ale tam dojscie zeby wyczyscic Goście nie

czujnik ciśnienia doladowania Jutro sprawdzę przewody czy gdzieś nie pęknięte. Nie mogę spac... Bo podświadomie czuje ze jakas pierdola nie dziala. I obcielo 15 kucy..131 fanie jedzie ale jak pomysle ze moglo by byc 146... To mnie trafia

FORD MONDEO Powershift 2.0TDCI szarpiefalują obroty

Witam szanownych kolegów Od niedawna jestem właścicielem mondeo MK4 z 2010roku z 2.0TDCI 140KM z automatem Powershift. Od pewneo czasu mam problem z którym jak dotąd nikt sobie nie poradziła wiec chodzi o falowanie obrotami(skoki do góry i w dół)przy stałej prędkości szarpanie całym autem od 40kmh do 50kmh oraz 110-130kmh. Jak dodaje gazu to auto ciągnie bez najmniejszego problemu.Byłem

Kolego Tomku - dopóki nie skłonisz mechanika aby zrobił i dał Ci zrzuty ekranów z wizualizacją parametrów pracy EGR przepływomierza czujnik ciśnienia doładowania czujnika ciśnienia w szynie paliwowej i czego tam jeszcze to będziemy gdybać a nie radzić. Takie przypadki się diagnozuje (czyli robi wykresy parametrów pracy i analizuje te wykresy) a nie urządza głosowanie kto co obstawia.

FORD MONDEO szarpanie miedzy 1500 a 1800 obr

Witam koledzy mam problem.przeszukałem forum jest pare tematów podobnych lecz objawy inne.Więc samochód jak jest zimny to wszystko ok lecz po przejechaniu 5 km zaczyna szarpać między 1500 a 1800 obrotów jest to odczuwalne przy zmianie biegów i wolnej jeździe komp podpięty i żadnych błędów dodam że są dni że objawu niema macie jakieś pomysły bo niemam koncepcji jak rozwiązać ten problem. Za wszelkie podpowiedzi dziękuje z góry

moze dwumasa zaczyna troche padac i daje wibracje z drugiej strony moze to byc jakis czujnik ktory daje bledne dane moze czujnik cisnienia doladowania

FORD MONDEO Co oznaczają dane kody błędów

Witam z góry przepraszam jeżeli naruszyłem regulaminale proszę o wyrozumienie jestem tu od niedawna. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu następujących kodów błędów P0100 P007F C1301. Pomocnym osobom dziękuje.

P0100 czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka P007F Chłodnica powietrza doładowania Bank1Bank2 Korelacja czujnika temperatury C1301 ABS upłynął limit czasu operacji

FORD MONDEO Zapala sie kontrolka ESPusterka silnika

Witam Jakies 10 tygodni temu zapalila sie kontrolka ESPusterka silnika I na dodatek brakuje mocy. Gdy tylko wylacze silnik i znow zapale wszystko wraca do normy by po jakims czasie znow sie pojawic Sprawdzone zostaly bledy i nic nie jest w czujnikach ABSESP zapisane jako blad ktoregos z kol czy cokolwiek Wyczyszczono turbine na 5-6 tygodni bylo OK-zero awarii. Od tygodniakiedy zrobilo sie wilgotno

Tu macie dużo o tym problemie. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i tu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] usiek sprawdź poza kablami rurę intercoolera zdarza się że pęka lub zsuwa się w miejscu gdzie jest mocowana opaską. Przy dodatkowo wyłączającym się ESP koledzy miewali problem z czujnikiem temp powietrza dolotowego. Innym częstym przypadkiem jest problem

FORD MONDEO Wysokie spalanie oraz slaby do 2000obr

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Witam Wysokie spalanie oraz slaby do 2000obr zastanawiają mnie te dolegliwości w moim fordzie (mechanicy od razu stawiają na wtryski ale czy słusznie) auto spala na trasie około 8-9 l na mieście podobnie około 9 l jadać na np 5 biegu wciskając gaz w podłogę to poniżej

mi to wygląda na jakiś problem natury elektronicznej ale nie znam się na tyle żeby z logów to stwierdzić może czujnik ciśnienia doładowania oszukuje najlepiej jak by jakiś kumaty elektronik posprawdzał ci te wartości ale w czasie jazdy bo na postoju bez obciążenia może nic nie wykazać a ten problem nie zaczął się jak zaślepiłeś egera albo po wymianie filtra

FORD MONDEO Samochód sam gaśnie podczas jazdy

Witam Posiadam mondeo MK4 20 Diesel 140KM. Od jakiegoś czasu silnik samochodu podczas jazdy sam gaśnie. Dzieje sie to zazwyczaj podczas redukcji biegu lub nawet na biegu jałowym tuz po zmianie. Czasami na chwilę przed wyłączeniem silnika samochód dławi się ale nieznacznie. Komputer nie wykazuje błędów. Czy ktoś spotkał się już z taka reakcją silnika

Witam Temat pewnie jest już nieaktualny ale może to komuś pomoże. Moje przygody zaczęły się rok temu. Silnik gaśnie najczęściej po niewielkim obciążeniu np. jazda pod górkę lub wyprzedzanie - następnie po zjechaniu z górki i wyłączeniu biegu gaśnie. Zdarzało się też że w trakcie jazdy. Czasem w trakcie przejścia z pierwszego biegu na drugi małe szarpnięcie. Lekko się odczuwa

FORD MONDEO Wartość ciśnienia sprężania

Witam forumowiczów Proszę bardzo o podanie wartości ciśnienia sprężania dla silnika 2.0 tdci (QXBA) 103kW w bar. Czy można go liczyć np. z stopnia sprężania

bliżej 30. afr to stosunek masy powietrza do paliwa dla olptymalnego spalania tego paliwa. ciśnienie w cylindrze zależy od ciśnienia doładowania turbiny. a turbina kręci sie z zmienną prędkością wiec jej wydatek też jest zmienny. stąd czujniki maf aby to wszystko wyliczać i dopasowywać

FORD MONDEO I TDDI mocno szarpie nie wkreca i kopci

Witam dzisiaj przy odpaleniu stalo sie... wszesniej bylo super. Samochod nie chce wrecac sie na obroty -- w koncu sie wkreci ale po mocnym szarpaniu. Jak jade to na 1 i 2 musze go MOOOCNO gazowac aby poszedl noramlnie i przebil sie przez te szarpania. Na niskich obrotach nie idzie szarpie i sie trzesie cala buda. Jak go wkrece i jade szybciej to znacznie lepiej prawie normalnie. Do tego kopci jak komin.

Panowie czy w TDDI 90KM (zwykla turbina bez zmiennej geometrii) jest czujnik cisnienia doladowania

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo czujnik doładowania

  • Ford Mondeo MK3 2.0 Czujnik ciśnienia doładowania - Żory (49.00PLN)
  • Czujnik doładowania podciśnienie Ford Mondeo MK4 - RYNARZEWO BYDGOSZCZ (49.00PLN)
  • CZUJNIK DOLADOWANIA FORD MONDEO MK II 1.8 - Szprotawa (28.00PLN)
  • CZUJNIK DOLADOWANIA FORD MONDEO MK II 1.8 - Szprotawa (28.00PLN)
  • CZUJNIK DOŁADOWANIA FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130KM - Kobyla Góra (70.00PLN)
  • CZUJNIK DOŁADOWANIA TURBINY GARRETT FORD MONDEO - rumia (199.00PLN)
  • Czujnik doładowania Ford Mondeo MK2 115KM - Góra (70.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi