części samochodowe nanodatex

ford mondeo czujnik doładowania

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo czujnik doładowania

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo czujnik doładowania

FORD MONDEO Brak doładowania turbiny

Witam mam problem z fordem mondeo ja mam 2.0 TDDI 2001 r. Jest bardzo osłaby na trasie gdy przekrocze 2500obrmin auto nie chce przyspieszać. Słychać że turbina chodzi ale nie daje mocy spalanie w normie nie dymi. Odpala z pierwszego bez problemu. Byłem na jednym komputerze to wykazało czujnik A DOŁADOWANIA na innym BRAK DOŁADOWANIA TURBINY. Czasami jest że jest dobrze i normalnie przyspiesza

posprawdzaj czy turbina daje ciśnienie czy nie pękł jakiś wąż jeżeli tutaj bedzie wszystko ok to pozostaje czujnik ciśnienia doładowania

widzą linki. ] . I jak już go znajdziesz w aucie to obejrzyj go dokładnie na około bo powinny dochodzić do niego lub do czujnika kable jak znajdziesz tą wtyczkę z kablami to zobacz czy jest wpięta do tego czujnika czy się nie poluzowałaa jak nie to może ten czyjnik padł.tu masz jeszcze jak wygląda taki czyjnikznalazłem tylko do audi lub VW ale nie powinien się dużo różnić od fordowskiego

Mam taki problem. jadąc do chaty nagle mondek osłabł na maksa. Akurat przejeżdżałem koło mojego mechaniora więc podpięliśmy kompa i wyskoczył czujnik doładowania.Błąd skasowaliśmy. Przejechaliśmy trochę z podpiętym kompem i turbo działa po chwili nie działa i tak cały czas a na kompie wyskakuje czujnik. A teraz pytanie czy jak ostatnio znajomy elektryk wymieniał mi tę kostkę

Bardzo dziękuję za szybką reakcię Teraz mam jasność widzę wszystko. Podzielę się uwagami czy w przypadku moich objawów również winny był czujnik. Pozdrawiam

FORD MONDEO I komputer paliwowy dodanie opcji w benzynie i dieslu

Jestem nowym użytkownikiem forum. Mam pytanie odnośnie komputera w MK III. Właśnie sprowadziłem sobie mondeo z 2001 20 TDDI. Czy każdy mondeo jest wyposażony w taki komputer czy pulpit takiego mondeo wyróżnia się kokpitem od tych bez komputera Może das ię jakoś uaktywnić komputer lub dokupić odpowiednie części by ten świetny wynalazek posiadać Z góry dzięki za pomoc Pozd. [ Dodano

Ciekaw jestem czy jakiś pasjonat (elektronik) dorobi do Mundka parę drobiazgów.... Wystarczyłby wyświetlacz (dodatkowy) i zebrać wskazania czujników. Właśnie Temp. wewnętrzną (czujnik jest) ciśnienie doładowania sprężarki (czujnik jest) temp. powietrza za intercoolerem (czujnik jest razem z czujnikiem doładowania) wszystko co dotyczy paliwa zużycie spalanie chwilowe... i co tam sie

Zobacz Pozostałe do FORD MONDEO

FORD MONDEO I 2.0 tdci kopci i duzo pali niskie cisnienie dołądowania

Witam. Moj ford mondeo mk4 strasznie kopci i duzo pali ok 14litrow . po podłoczeniu pod kompa wykazuje bład niskie cisnienie dołądowania mechanik twierdzi ze wszystkie weze sa ok i czujniki. stwierdził że turbina jest uszkodzona... I zastanawiam sie czy ma racje wymiana takiej turbiny to spory koszt..

FORD MONDEO Olbrzymie spalanie

witam . posiadam mondeo mk3 2.0 tdci 115km wersja trend. posiadam go od dwóch miesiecy. obecnie ma 157 tysiecy przebieg orginalny problem polega na tym ze jego srednie spalanie ksztaltuje sie w granicach 95-10 litrow on na 100km. nie katuje go uzytkuje sluzbowa octavie ( spalanie 65-7 on na 100) kooledzy jaka moze byc przyczyna tak masakrycznego spalania to przecierz diesel ostatnie tankowanie 200

odswieze nieco zakurzony juz temat bo problem który tu opisałem dalej jest aktualny ostatnio doszło jeszcze podczas jazdy na trasie takie dziwne "popychanie" czyli chwilowy brak mocy a potem lekkie szarpniecie do przodu i tak non stop ( bardzo ladnie to czuc na tempomacie gdy wylaczony jest ludzki blad w postac drgan stopy) pozatym ciagle jest zamulenie zamulenie oraz pojawilo sie znaczne

Ciekawi mnie bardzo to spalanie. Namówiłem ojca na MK3 i teraz ogromnie narzeka na spalanie. Wziąłem od niego MK2 i na 800 km wyszło mi z tankowań 5.5l100km (jazda średnio ostra 70% trasa). MK3 z kolei nie chce zejść poniżej 8l na trasie... Pojazd jest przecież niecałe 100 kg cięży co odpowiada wadze jednego pasażera To nic biorąc pod uwagę ilość lepszych rozwiązań w TDCi (wtrysk

MĄKA ty narzekasz że masz 12l100 na mieście ale na jakich odcinkach Nie będę przeglądał całego wątku. Dymi Ci mocno na czarno jak go przydusisz Myśmy w MK3 też szukali przyczyn wyższego spalania i rozwiązaniem była po prostu spokojniejsza jazda bo jak się wykorzystuje te 130 KM to one skądś się muszą wziąć. Ten TDCi jest przedawkowany i to ostro już w fabryce. Na trasie wychodzi

Wiesz problem niskiego doładowania można starać się leczyć samemu - jak najmniej gazu do 1800 RPM i nie starać się schodzić poniżej tych obrotów. Zastanawia mnie to co napisałeś wcześniej odnośnie czujnika temperatury - mam miernik elektryczny w domu więc mogę pomierzyć mu opór. Więc pytania 1. Czy w MK3 TDCi za dawkowanie odpowiada wyłącznie czujnik temperatury w głowicy Chodzi mi o ten [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2. Jaki opór powinien mieć przy temperaturze 95-100 Opór powinien rosnąć wraz z temperaturą Mamy do tego jakieś poważne źródło czy wiemy "bo ktoś coś kiedyś napisał" Pytam dlatego że jak zacznę kombinować z rezystorami to warto mieć 100% wiedzę jak powinno być i do czego dążymy. 3. Czy na pewno ECU nie bierze w ogóle pod uwagę wskazań z czujnika doładowania w dolocie ani z przepływomierza Ogólna koncepcja z tą temperaturą jest dość dobra bo tego silnika nawet po przejechaniu 15 km dogrzać nie można (ponoć nie grzeje się bo ma wysoką sprawność - jakby sprawność była wysoka to spalanie byłoby niskie. Ciekawe gdzie to paliwo idzie może w nocy jest wysyłane do forda).

FORD MONDEO III Mondeo MK III słaba moc do momentu załączenia turbiny itd..

Witam Panowie. Być może temat podobny już był ale z góry dzięki za jakaś pomoc.. Posiadam mondeo MK III 2.0 tddi 115 km. Przez rok wszystko było ok później zaczęły się problemy otóż autko co jakiś czas szarpało po czym gasło wymieniona była turbina czujnik doładowania turbinyfiltry powymieniane itd.. i tak non stop coś wymieniałem i za każdym razem miało być ok przez 3 tygodnie

FORD MONDEO III Mondeo MK III szarpie gaśnie pada przepływka non stop..

Witam Panowie Mam nadzieje ze ktoś przeczyta tę moja litanie rozpaczy... a więc.. Może ktoś miał podobny przypadek ze swoja fordzinka i będzie coś wiedział.. PosiadamMondka 2.0 TDDI z roku 2001 problemy zaczęły się jakieś 2 miesiące temu zaczął szarpać gasnąć itd. jak się okazało był to przepływomierz.. za jakiś czas znowu zaczęło się podobnie dziać szarpał nie miał mocy

FORD MONDEO III Ford Mondeo 2.0 - 131 KM 2006r. - Bardzo proszę o pomoc

Witam serdecznie Jestem w kropce i naprawde nie wiem co dalej robic. Slyszalem juz ze 100 opinii na temat problemu i kazdy mowi co innego. Dodam że wtryski były wymienione przez poprzedniego właściela. Podczas jazdy moim nowo zakupionym fordEM mondeo 2.0 2006 r. (131 koni) przy redukcji biegu na 4 lub przy 5 gdy prędkość osiąga ponad 100 kmh pjawia się zawsze ten sam objaw a mianowicie zapala

jeżeli kolega pisze ze ma bład czujnika strerowaniem doładowania to wg. mnie chodzi o MAP Sensor ( czujnik ciśnienia doładowania ) wiele watpliwości rozwiałoby jezli kolega buchol podał by oznaczenie błedu. Ku pocieszeniu zabawka nie tania sam ostatnio wymieniałem dostępny tylko oryginał w ASO za 89277 PLN z Vat

Z tego co mi wiadomo to w autach z dpf (o ile taki kolega ma w aucie) czujnik doładowania jest z integrowany z EGR.

FORD MONDEO dymi po naprawie układu wtryskowego

Witam. Czytałem na forum wiele na temat przyczyn dymienia w fordzie mondeo MK3 2.0 TDCI. W samochodzie regenerowałem wtryski pompe sprawdziłem zawór EGR przepływomierz powietrza czujnik MAP przewody prowadzące do EGR i wychodzi że wszystko jest sprawne - a auto nadal mocno dymi. Największe dymienie jest podczas ruszania lub dodania gazu podczas jazdy przy niskich obrotach. Mechanik twierdzi

Już ponad miesiąc zmagam się z ustaleniem przyczyny dymienia i dalej problemu nie rozwiązałem. Dodam że kilka dni temu ponownie sprawdziłem wtryski na stole probierczym i są ok wyczyściłem i sprawdziłem cały dolot EGR kolektor. Przełożyłem przepływomierz czujnik doładowania elektroniczny sterownik od turbiny sterownik EGR i dalej dymi......... Jak tylko ściągnę ten gumowy przewód

FORD MONDEO 2.0 Tddi szarpiegaśnie co jakiś czas

Witam Panowie. Być może temat podobny już był ale z góry dzięki za jakaś pomoc.. Posiadam mondeo MK III 2.0 tddi 115 km. Przez rok wszystko było ok później zaczęły się problemy otóż autko co jakiś czas szarpało po czym gasło wymieniona była turbina czujnik doładowania turbinyfiltry powymieniane itd.. i tak non stop coś wymieniałem i za każdym razem miało być ok przez 3 tygodnie

FORD MONDEO III mondeo mk3 tddi 90km brak turbo jeździ jak zwykły diesel

Witam Panowie i Panie po raz kolejny Znów ten sam problem czyli brak turboGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. opiszę co zauważyłem już raz to pisałem ale nikt mi za bardzo nie pomógł a mianowicie wymieniłem turbinę (nowa) czujnik map czy jak to się tam nazywa ten w plastikowej rurze od ic (też nowy) przy

Wczoraj wymieniłem elektrozawory i czujnik doładowania na używane części. Teraz samochód jest jakoś słaby tak do 2200 obrotów (wcześniej już przy 1800 obr dostawał kopa). Powiedzcie mi proszę co mogło spowodować ten efekt. Zawory zamocowałem wydaje mi się odpowiednio bo w miejsce tego z zieloną kropką dałem również z zieloną.

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 Szarpanie przy prędkości obrotowej 1750 lub przy przyśpieszeniu z 1500

Witam Temat szarpania przemaglowany na forach wzdłuż i wszerz. Szarpanie przy stałej prędkości obrotowej 1750 lub przy próbie przyśpieszenia z 1500 na 1750 z uprzednią stałą jazdą na obrotach 1500. Kupiłem go z tą wadą pół roku temu chce ktoś odkupić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Chciałbym

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 Brak mocy kopci itd...

Witam mam problem ze swoim mondeo. Jest to 2.0 tdci automat z 2003 roku. Przebieg 147tys. przy 120 wymieniane wtryskiwacze. Któregoś dnia otworzyłem maskę bez wyłączenia alarmu. Zaczął wyć ale jakoś to opanowałem. Po tym incydencie brak mu mocy jedzie góra 100 kmh biegi przerzuca przy bardzo wysokich obrotach no i niesamowicie kopci. Dym śmierdzi jakby parafiną. Kilka razy na ciepłym

Więc tak Panowiebyłem dzisiaj u dwóch mechaników węże sprawdzone i są całekomputer został sprawdzony i były dwa błedy jeden od czujnika doładowania turbiny drugi jakiś tam innyzostały one wykasowane po przejechaniu około 30 km sprawdzaliśmy drugi raz i nie było żadnych błędówmechanicy obstawiają ze to (MAF)Przepływomierz powietrza ale 100 % nie dają a ja nie chce pchać sie

FORD MONDEO objawy uszkodzonego MAPu czy raczej dwóch czujników

Witam. wszystko bylo ok az do wczoraj nagle samochód stracił moc i jak sprawdzałem nie ma ssania z weza które kieruje gruszka a takze egrem. mam samochod ze zmienna geometria i przepływomierzem tddi. czy mogłby to nawalic map czy raczej te czujniki. dodam ze sprawdzilem i weze te male sa wszystkie szczelne na 100% szukałem dość długo lecz nic nie znalazlem ciekawego na ten temat.

Jak ulegnie uszkodzeniu MAP (pomiędzy IC a EGR) to wywala Checka od razu widać błąd po podłączeniu się interfejsem który prawie jednoznacznie identyfikuje że to czujnik doładowania. Poszukaj moich wpisów nt. MAP jakie napięcia daje i jak sprawdzić jego poprawność działania (napięcie przy zgaszonym silniku itp).

FORD MONDEO Prośba do użytkowników TDDI 115KM ze zmienną geo

Mam prośbę do posiadaczy mondeo TDDI 115KM zmienna geometria łopatek turbiny i z jednym elektrozaworem odpowiadzialnym za sterowanie turbiną. Mój rocznik to 2001. Mianowicie chodzi mi o to abyście zerknęli u Siebie na przewody podciśnienia i opisali mi dokładnie gdzie który ma swój początek a gdzie koniec i czy ewentualnie są ze soba połączone. z góry dziękujeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Witam po małej przerwie Zaczynam już piany dostawać bo nie mogę znaleść przyczyny poruszania się dzwigienki od turbinki ze zmienną geometrią Więc tak na kompach zero błędów problem polega na tym że dzwigienka po zapaleniu odciąga się tak jak powinna ale po dodaniu gazu tak od ok 1200obr i wyżej zaczyna drgać tj przeuwać się w przód i tył tak pulsować Myślałem że to wina

FORD MONDEO 20 TDDi slaby powyzej 3000 obrmin

Witam jestem swierzym uzytkownikiem mondeo 2001 TDDI 115KM praktycznie od tygodnia. Zauwazylem następującą rzecz Samochod bardzo slabo sie zbiera powyzej 3200 obrmin a praktycznie osiągnięcie 4000 obr graniczy z cudem na 4 i 5 biegu (3 tez). Zrobilem dwa testy porownawcze z samochodem takim samym i TDCI 130KM a mianowicie sprawdzilem przyspieszenie od 60-100kmh na 4 biegu oraz od 80-120 na

Witaj A ja sprawdziłbym czujnik doładowania turbiny i filtry (powietrza szczególnie) Pozdrawiam

FORD MONDEO Spadek mocy silnika przy wchodzeniu w obroty

Witam Szanownych Forumowiczów na wstępie napiszę że przeglądałem podobne posty i w większości były one baardzo stare dlatego postanowiłem poprosić Was o poradę zaczynając nowy temat. Od jakichś 3 tygodni mam problem z autem. Zaczęło się od zatankowania prawie do pełna i auto zaczęło mulić w pewnym momencie i kopcić. Zatrzymałem się zgasiłem silnik i auto normalnie chodziło

Skoro masz taki błąd to coś nie tak ewidentnie z okablowaniem czujnika doładowania. Może przetarty gdzieś przewód od niego czasowo zwiera do masy P0235 - TurboSuper Charger Boost Sensor "A" Circuit.

FORD MONDEO III Brak turba w mondeo mk3 TDDI

Witam Wszystkich.Mam lat 54 wi&281c prosz&281 o wyrozumia&322o&347&263. Do tej pory czyta&322em fora i si&281 uczy&322em lecz mnie te&380 dopad&322o. Otó&380 mam forda mondeo mk3 TDDI rok 2001. Auto mam od 4 lat by&322o jak rakieta &380adnych wiekszych problemówale traci&322o moc i nie &347wiadom tego je&380dzilem i sie do tego przyzwyczai&322em. Sprawdzaj&261c p&322yny zrobi&322em to co kiedy&347

Witam jest to mój pierwszy post na forum nie chce zakładac kolejnego tematu wiec podłaczam sie pod ten temat bo mam podobny problem jak Pan Mawerik (moje mondeo mk3 tddi 90km 2001r). Moje auto równiez nie kopci nie szarpie odpala za kazdym razem i poza brakiem turbo i wiekszym spalaniem (zwiekszyło sie około o 2L na trasie) nic mu nie dolega . mysłałem ze znalazłem przyczyne peknieta rura

FORD MONDEO III silnik gaśnie w Mondeo z 2001 Tddi

podczas jazdy gaśnie mi czasem silnik i miga kontrolka od świec żarowych po ponownym odpaleniu jest wszystko ok. jaka może być tego przyczyna z tego co się orientuje to jak by była uszkodzona świeca żarowa to bym miał problem z odpaleniem czy ma ktoś jakieś doświadczenie w tej usterce.

Witam ostatnio wymieniłem czujnik wspomagania turbo doładowania lecz problem nie znikł kiedy wczoraj od dałem mondka do serwisu to mi zaśpiewali że jest uszkodzony zawór regulacji konta wtrysku z przetłumaczeniu na polski tak mi powiedział serwisant a cena jest ok 3000 zł razem z robocizną czy jest to możliwe czy też mają zamiar mnie zerżnąć na kasę . A objawy są takie że nie zawsze

FORD MONDEO zamiennik czujnika doładowania

Witam wszystkich Kolegów. Czy czujnik ciśnienia doładowania z MONDKA mK3 20 TDDI 115KM można dopasować z jakiegoś innego modelu Oryginalny nr. katalogowy to 1C1A-9F479-AA. Pozdrawiam

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 20 Tddi szarpie i gaśnie ale nie zawsze

witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moim fordkiemjest to mondeo 20 Tddi z 02 roku. Normalnie się jedzie w pewnym momencie zaczyna nim szarpać i po paru kilometrach (a czasem po kilkuset metrach) gaśnie i nie chce zapalić. Jak się odczeka 20 minut zapali i znowu parę kilometrów można zrobić jedzie szarpiąc i znowu w końcu gaśnie.Po paru godzinach znowu normalnie pali i można jeżdzić

Witam I co udało sie komuś naprawić takiego MONDZIA Mam te same objawy(w kompie błędy-łącznie 5 przepływomierz czujnik cisnienia doladowania blad komunikacji pompy wtryskowej czujnik polożenia wału korbowego-zakłócenia dzialania nieprawidlowa wielkość dawki wtrysku). Wymieniony zostal czujnik poł. walu korbowego i przekaznik zasilania silnika i dalej to samo. Co robić dalej pozdraiwam

FORD MONDEO III Pojawienie się kontrolki 2.0 TDCI (DPF) 130 KM 2006r.

Witam Od trzech miesięcy jestem posiadaczem mondeo j.w. i ostatnio na trasie pojawiła mi się kontrolka przypominająca tą która ostrzega przed niskim ciśnieniem oleju ale jest w kolorze żółtym i widnieje na niej dotakowo ikonka klucza. W instukcji niemieckiej jest o niej wspomniane że dotyczy samochodów z DPF i mówi o wymianie oleju silnikowego (niestety mój niemiecki nie jest na tyle

Witam mam problem z moim slicznym mondeoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. najogólniej jak się da auto nie ma mocy. rzeczy charakterystyczne(mondeo 2.0 tdci 2006r 130km teoretycznie 192tys km) - pojawiający się od czasu do czasy błąd p242f - cisnienie barometryczne ok 150kPa (chyba powinno byc ok 100) - cisnienie

FORD MONDEO Nagły wzrost spalania o około 2 litry

Witam wszystkichpanowie od kilku dni nagle wzroslo mi spalanie na poziomie okolo 22.5 l. Nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna.Jesli mialbym bazowac na wskazaniu kompa to jest to wlasnie okolo 2.5 llecz fizycznie to 2 litry.Mrozow nie matemperatura jest nizszaale chyba nie na tylezeby byla az tak wzroslo spalanie. Dodamze mam zaslepiony EGRkomp zadnych bledow nie pokazujesilnik normalnie sie nagrzewatemp jest ok (kreska w pionie ). Macie jakies sugestie

Radek tak jak poprzednik proponuje możesz poszukać nieszczelności w układzie doładowania. Najlepiej też sprawdzić ciśnienie doładowania. Możesz wyczyścić czujnik MAP bo być może się przybrudził olejem z turbiny... Bump Cytat

FORD MONDEO Interfejs diagnostyczny

witajcie Widząc mnogość interfejsów na allegro w dość przystępnej cenie(od 100zł) chciałbym coś takiego kupić...czy ktoś może ma doświadczenia w tym względzie jaki i który wybrać może ktoś już coś takiego używa jak się sprawuje dziekuje i pozdrawiam Jarek.

Chyba już wiem dlaczego w pewnych momentach wskazania doładowania wynoszą rząd kilku hPa. Po dłuższych obserwacjach doszedłem do wniosku iż czasami silnik potrzebuje większego ciśnienia powietrza niż daje je turbina a oznaką tego są wskazania czujnika który nie pokazuje zbyt małego wytwarzanego ciśnienia przez turbinę lecz większe zapotrzebowanie silnika na powietrze i tworzy się

FORD MONDEO nie zbiera sie brak turbo

witam mam taki problem iz mondek wogóle sie niezbiera włączyc sie nim do ruchu to katorga niewiem co jest z nim nie tak turbina prawdopodobnie sie niezałącza bo by było czuc wzrost mocy (znajomy mnie przewióżł swoim to w siedzenia wciskało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ).Byłem na diagnostyce komputerowej

czujnik cisnienia doładowania montowany w czarnej plastikowej rurze intercoolera zaraz za chłodnica taka usterka była (czujnik był pękniety) wymieniłem go na nowy zawór EGR miałem do czyszczenia wiec wyczysciłem została usterka dotycząca MAPa jest on montowany razem z MAFem przy skrzyni biegów z tego co wiem na ten czujnik ma dobiegac jakies napiecie (dochodza tam tylko 2 kabelki na wtyczke

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 TDCI 130 KM Brak mocy ogromnie kopciszarpie

Mam forda mondeo 2.0 TDCI 130 KM 2003 przebieg 180000 z poważnym problemem.Auto jest bardzo słabe idzie je rozpedzić do max 120-130 kmh podczas przyspieszania jak i na wolnych przy naciśnieciu pedału gazu ogromnie kopci (na postoju podczas przygazówki pozostawia nawet na chodniku jakby plamę czarnej sadzy) czasami nie zapala od pierwszego uruchomienia rozrusznika a zawsze za 3-cią próbą

może gdzieś powietrze uciekać i komputer myśli że do cylindra idzie np. 2 razy więcej powietrza niż w rzeczywistości przez co daje 2 razy więcej paliwa niż powinien kopcenie ewentualnie przepływomierz lub sam czujnik ciśnienia powietrza doładowania oszukuje kompa to by trzeba parametry na żywo zobaczyć pod kompem

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 20 TDDi . Raptowna Utrata Mocy. Co jest

Witam. Wczoraj podjechałem pod sklep i zgasiłem auto do tej pory było wszystko okej a po odpaleniu wcale nie chce iść. Utrata Mocy o jakieś 60% jak nie lepiej.Na wolnych obrotach chodzi normalnie odpala też dobrze.jak tylko chcem przyspieszyć wcale niema siły się rozpędzać tak jakby mu ktoś przyczepę od Tira podczepił.od 1000obr do 2000obr to najgorzej potem jak turbina się załączy(co

Blad czujnika cisnienia doladowania Przy takich objawach Turbina do czyszczenia wg mnie na 99% zapieczone kierownice masz kolego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Zdejmij termiczna obudowe turbiny wymacaj sztange od gruszki i sproboj poruszac mozesz wziasc krotki wezyk podalczyc do gruszki i sprobowac zasysac nawet

FORD MONDEO Samochód sam gaśnie podczas jazdy

Witam Posiadam mondeo MK4 20 Diesel 140KM. Od jakiegoś czasu silnik samochodu podczas jazdy sam gaśnie. Dzieje sie to zazwyczaj podczas redukcji biegu lub nawet na biegu jałowym tuz po zmianie. Czasami na chwilę przed wyłączeniem silnika samochód dławi się ale nieznacznie. Komputer nie wykazuje błędów. Czy ktoś spotkał się już z taka reakcją silnika

Witam Temat pewnie jest już nieaktualny ale może to komuś pomoże. Moje przygody zaczęły się rok temu. Silnik gaśnie najczęściej po niewielkim obciążeniu np. jazda pod górkę lub wyprzedzanie - następnie po zjechaniu z górki i wyłączeniu biegu gaśnie. Zdarzało się też że w trakcie jazdy. Czasem w trakcie przejścia z pierwszego biegu na drugi małe szarpnięcie. Lekko się odczuwa

FORD MONDEO Opóźniona reakcja na dodanie gazu

Witam wszystkich mondeo MK3 2.0 TDCi 130KM. Mam problem który wystąpił po regeneracji wtrysków. Nie jestem pewny czy jest z nią bezpośrednio związany - mechanik też nie umie mi odpowiedzieć na to pytanie. Otóż przy dodawaniu gazu w okolicach 2-25tyś obrotów (lub redukcji tak aby auto weszło na obroty ok. 25tyś i dodaniu gazu) pojawia się opóźniona reakcja na wciśnięcie pedału

Dlatego nie sugerowałem Ci za bardzo grzebanie przy turbinie bo problem pojawił się po regeneracji wtrysków. A do wyjęcia wtrysków nie trzeba nawet rury od turbiny ściągać ani nic co jest z tym związane. Pojechałbym do nich i twardo obstawał że te opóźnienie pojawiło się po ich naprawie. Ponadto trzeba by podłączyć kompa i sprawdzić przy jakich obrotach turbo się załącza i

FORD MONDEO pełna moc przy 28tyś obr zamiast przy 2tyś

Witam wszystkich Mam taką ciekawostkę. W końcu udało mi się naprawić mojego mundka po problemach z elektryką okazało się że licznik prędkości "pływający wskaźnik paliwa" i niedziałający licznik przejechanych kilometrów wszystkiemu był winny bezpiecznik F40 który nie miał styku więc jeśli ktoś ma z tym problemy to niech najpierw zacznie od tego bezpiecznika (skrzynka

No właśnie teraz mam tak że wcześniej zbierał się ładnie od niespełna 2tyś wyczuwalny był wyraźnie moment jakby doładowania teraz odczuwam go dopiero przy niespełna 3tyś przez miesiąc auto było eksploatowane sporadycznie z tym padniętym bezpiecznikiem zanim go namierzyłem alternator się w międzyczasie spalił i został wymieniony na nowy oraz sterownik silnika (jak się później

FORD MONDEO Turbina zmienna geometria jak powinna działać

Witam mam problem ze mondi nie ciagnie tak jak powinien. Dolot wyczyszczony EGR zaslepiony. Rury sprawdzone. Turbina nie ma luzów sucho od strony filtra powietrza. Pytanie jak powinno dziąłac to cięgno od gruszki Jak mam podłaczony wezyk to jest naciagniete turbo a i ciagle tak jest na duzych małych obrotach i na zgaszonym i przy odpalaniu. Puszcza dopiero jak odłacze wezyk.

Gdy zaczęłem sie tym bawic" To wezyk przy EGR tez był zaslepiony juz ktos wczesniej musiał cos robic odkreciłem z jednej strony przewód dorobiłem blaszke i zaslepiłem nie wiem czy predzej był zaslepiony z drugiej strony bo nie mogłem całego zaworu wykrecic. I ta moja zaslepka nic nie dała. Ten wezyk przy turbinie ciagle zasysa powietrze a chyba na obrotach powinien puscic() Może czujnik cisnienia doładowania

FORD MAP sensor w mk3 TDCI (mały zakres odczytu)

Nigdy się nad tym nie zastanawiałem wie ktoś może czym dokładnie steruje ten czujnik w zmiennej i stałej geometrii Jak wiadomo MAP sensory w naszych mondkach odczytują ciśnienie od 0 do 250 kPa (1 kPa 0.01 Bar) i jest to ciśnienie bezwzględne. Większe turbohybrydy bez problemu przekraczają 1.5 bara doładowania (250 kPa). Często dmuchają 2 bary do końca a więc pracują poza zakresem

FORD Jak podlaczyc MBC i wskaznik cisnienia doladowania

Zamierzam sobie zalozyc takie cos jak MBC i do tego wskaznik doladowania ewentualnie tylko wskaznik cisnienia a stale cisnienie 1bara ustawic na stale na ciegle WG ale jak mam do wpiac konkretnie miedzy turbo a WG na trojniku

A jaki MAP sensor ma 1.8D W mondeo jest elektroniczny więc nie ma innej opcji jak za pomocą króćca. Ale starsze focusy (chyba) miały cienki wężyk prowadzący ciśnienie do czujnika tam się można było wpiąć trójnikiem.

FORD Czujniki EGR - redukcja spalin

Witam w moim mondeo padły dwa czujniki od redukcji spalin i w czym problem jeden ten większy taki grzybek można wszędzie dokupić lecz ten drugi jest nitowany do Turbiny moje pytanie czy jest taka możliwość znitować nowy czujnik na Turbine czy trzeba kupować nową Turbine z tym czujnikiem

Tak - pomiary były robione na luzie choć jak podłączyłem swoje służbowe kangoo przez elm to ciśnienie doładowania na postoju było 96kPa i zmieniało się zaraz po dodaniu gazu. W mondeo dopieru po 2000 obrotów minimalnie wzrosło (z 10 na 11-12). Czy wiesz jak zrobić żeby diagnozować programem scanXL lu PCMscan przy użeciu F-super

ALFA ROMEO 156 932 Mam już moją 156 SW 1.9M-jet 150KM)))))))))))))))))

Już piąty dzień cieszę się moją złociutką 156SW 1.9 JTD 150KM (pozdrawiam Szpregel))). Jeździ pięknie wygląda odlotowo. Jak zajechałem pod biuro to przez godzinę nikt się nie zająknął a potem usłyszałem że włoszczyzna to dobra w zupie. Mało się nie zsikałem ze śmiechu musiała skoczyć nieźle na gula. Ogólnie rewelacja chociaż przy 180 ćwierkało coś. Myślę kurde alfa

ciśnienia na pompie wysokociśnieniowej aż nastąpi wyrówna się ciśnienie. (wartośc wymagana pokryje się z wartościa rzeczywistą) . Powoduje to wzrost ciśnienia w układzie wysokiego ciśnienia...a co za tym idzie zwiększenie dawki paliwa itd. Jednak istnieja auta których chiptuning jest w chwili obecnej niemożliwy i w nich box spełnia sie znakomicie. Dotyczy to takich aut jak ford

BMW SERIA 5 E60 E61 530d naprawa sterownika turbiny Garett

Witam na początku odpowiem tym kt orzy zadają sobie pytanie czy najpierw poczytałem zanim napisałem posta- otóż tak Skorzystaęłm nawet z forum forda mondeo gdzie wystepuje taki sterownik.Dzisiaj rano sprawdziłem iż identyczny jak mój sterownik wystepuje w Peugocie 607 2.7 HDI- ma ten sam numer i gniazdo wtyczki - porównanie na podstawie zdjęcia .W wiekszości wszystkich postów jest

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo czujnik doładowania

  • Ford Mondeo MK3 2.0 Czujnik ciśnienia doładowania - Żory (49.00PLN)
  • Czujnik doładowania podciśnienie Ford Mondeo MK4 - RYNARZEWO BYDGOSZCZ (49.00PLN)
  • CZUJNIK DOLADOWANIA FORD MONDEO MK II 1.8 - Szprotawa (28.00PLN)
  • CZUJNIK DOLADOWANIA FORD MONDEO MK II 1.8 - Szprotawa (28.00PLN)
  • CZUJNIK DOŁADOWANIA FORD MONDEO MK3 2.0 TDCI 130KM - Kobyla Góra (70.00PLN)
  • CZUJNIK DOŁADOWANIA TURBINY GARRETT FORD MONDEO - rumia (199.00PLN)
  • Czujnik doładowania Ford Mondeo MK2 115KM - Góra (70.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi