części samochodowe nanodatex

ford mondeo alternator iii

Samochody związane z zapytaniem ford mondeo alternator iii

Pytania i odpowiedzi: ford mondeo alternator iii

FORD MONDEO III [mondeo mk3]pasek od alternatora stuka

Witam. Kilka tygodni temu zaczął mi strasznie walić pasek od alternatora (tak przynajmniej mi się wydaje). Stuka strasznie ale tylko jak nie dodaję gazu i tylko wtedy gdy włączona jest klimatyzacja albo jak ciągnie więcej prądu (np. przy włączonym podgrzewaniu szyby). Jak patrzyłem to wydaje się że pasek lekko lata ale przy wyłączonym silniku wydaje się porządnie napięty. Może

FORD MONDEO III Mondeo mk3 z ogłoszenia czy warto go wziąść

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Obecny przebieg 228 tys. byłem dzisiaj oglądałem ten samochód iii... już piszę co i jak zalety 1. Samochód serwisowany na bieżące i facet ma na ponad 10 tys faktur na ten samochód (przy 200 tys. sprzęgło i uszczelki itp itd zrobione ) i to prawda sprzęgło działa jak początek w maśle i widać że ok alternator robiony i masa innych

FORD MONDEO III Ford Mondeo MK3 - TDCI 02r.

Witam Moja znajoma znajomego zamierza sprzedać ford-a mondeo MK3 -hatchback 2002r. .cena około 15k. Posiada porysane nadkole poza tym lux . W przeciągu 2 lat wymieniono pompa wody klocki stabilizatory gumy amortyzatora olej alternator akumulator klima napełniona 75% jeździ kobieta -trasy około 20km(w jedną stronę ) Przebieg około 160tys. km . Silnik 2.0 TDCI 130KM 5-biegowa skrzynia . Wiem

FORD MONDEO III Trajkotający silnik na wolnych obrotach TDDi 2.0 2001

Witam. Jak w tytule. Silnik 2.0 TDDi 2001 285 700km przebiegu. Pełen syntetyk - właśnie do wymiany po przejechaniu 15tyś km (15000km) od poprzedniej wymiany. Filtry wszystkie OK - sprawdziłem (oprócz olejowego który jest do wymiany). 18.07.2014 zrobiłem podróż ok 650km w obie str. Jechałem z max prędkością 80kmh. Na powrocie - po ok 350km zaczęły się dziwne trajkotania silnika. Zjawisko

wezmę Gates. Chyba 6PK1640. Rolki nie wiem jakie. Jakie radzicie - numery katalogowe potrzebuję.. Rolka rowkowa jest raczej dobra. Ale jak będzie tania a dobra to zastanowię się. Podajcie mi ważność tych rolek od 1-3. Tzn. która jest najważniejsza a która jest mniej ważna i najmniej ważna. DANE PODSTAWOWE AUTA Przebieg 285 700km. mondeo 2001 2.0 TDDi 115KM. Rolki są oryginalne - fordowskie.

FORD MONDEO III Mondeo mk3 nie odpala

Witam. Mam problem z moim fordem mianowicie ostatnio wracałem autem do domu podczas jazdy zaczęły zapalać mi się wszystkie kontrolki od ABSU po AirBag gasły i zapalały. etc Pozniej auto zgasło... Próbowałem odpalić auto normalnie i tutaj problem. Podczas odpalania słychać tylko stuk w rozruszniki i w zamkach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj

sprawdź alternator i akumulator - najlepiej podepnij drugi jeśli masz taką możliwość. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

odłączałem akumulator auto stało pół dnia bez niego. Tak podpinałem drugi akumulator dalej dzieje sie to samo. Wszystkie bezpieczniki są ok. Dlaczego po przekręceniu kluczyka zamki w drzwiach zaczynają szaleć od czego to moze zalezec Wina komputera Bump ps. alternator spalony z niewiadomych przyczyn.

FORD MONDEO III Mondeo 2.0 TDDI 2001r gaśnie jak jest rozgrzany

Witam serdecznie Pragnę zwrócić się o pomoc w związku z defektem mojego nowo nabytego samochodu mondeo mk3 2001 r TDDI 66kW. Koledzy problem jest następujący jak samochód ma znikomą temperaturę silnika pali bez zarzuty. Odpalam i jest ok. Nawet na mrozie -10C. Gdy przejadę załóżmy 100 km i jest rozgrzany wyłączę go i powstaje problem jak go chcę zaraz odpalić. A mianowicie odpalam

Dalej zmagania na froncie. Myślałem że już po problemie jednak nie . Sytuacja wczoraj wyglądała następująco gdy podjechałem do kolegi aby wykluczyć aku MDO był już wystarczająco nagrzany tj 90 c gdy go włączyłem gasł po 15 sek (pedał gazu w tym czasie nie reagował). Zrobiliśmy z kolegą rzez następującą Podpieliśmy do mnie dodatkowo przewodami jego aku. ()(-). Załączyłem

zastanawia mnie ta sytuacja kiedy ustępuje wada w 100% a mianowicie gdy podjechałem do kolegi aby wykluczyć aku MDO był już wystarczająco nagrzany tj 90 c gdy go włączyłem gasł po 15 sek (pedał gazu w tym czasie nie reagował). Zrobiliśmy z kolegą rzez następującą Podpieliśmy do mnie dodatkowo przewodami równolegle jego aku. ()(-). Załączyłem MDO z podpiętymi jego przewodami dodatkowo

Jeśli alternator jest sprawny to musi występowac jakaś usterka w instalacji elektrycznej od alternatora.Po podłączeniu się do instalacji kolegi kontrolka gasła.

Panowie powracam z problemem Może jest wśród nas ktoś kto postawi właściwą diagnozę na mój problem. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trzeci miesiąc się bujam i czym bardziej gorąco na zewnątrz trzeba dłużej czekać aby odpalić auto po rozgrzaniu. Przypomnę problem Pojazd to mondeo mk3 2001 r TDDI

FORD MONDEO III Mondeo MK3 - rodzaje silników

Witam Zdecydowałem się na zakup mondeo MK3 (rocznik 01-03). Zlecam poszukiwanie takiego egzemplarza sprawdzonemu znajomemu który ściąga samochody z Niemiec (połowa rodziny u niego się zaopatrzyła i na razie nie ma problemów Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Chciałbym jednak wiedzieć jakie rodzaje silnika

zapytania sens montażu LPG (bez LPG luz sprawdza siękoryguje bodajże co 140-160 tys. km a z LPG kilkakrotnie częściej o ile mi wiadomo) - wadliwe klapki w kolektorach dolotowych w starszych egzemplarzach - w Polsce uznaje się że wszystkie auta przedliftingowe mają kolektory starego typu w których jest większe ryzyko urwania tych klapek i w efekcie demolki silnika ale już np. na fordWiki

FORD MONDEO III [Mk3] Mondeo TDDi - dym przy uruchamianiu jak zimny

Witam Jestem to po raz pierwszy. Cieszę się że mogę korzystać z tego forum. Uważam to za świetną sprawę i pozdrawiam wszystkich którzy biorą czynny udział na forum. Pomoc ich jest nieoceniona. Sam kupiłem MKiii TDDI tydzień temu. W związku z tym mam jedno pytanie. Czy pierwsze uruchomienie silnika w dniu zawsze obajawia się kopceniem z rury po dodaniu gazu ten problem znika. Odpaleniu

Witam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Posiadam mondeo TDDI 2001 90 koni ok 200 tys km przebiegu. Mój problem zaczyna sie rano kiedy odpalam silnik wszystko jest ok obroty w nirmie ok 1100 ale po ok 10-15 sekundach silnik zaczyna szarpac obroty skacza faluja i wydobywa sie niebieskawy dym (w momencie szarpania silnikiem

Wracam do wątku prawie po roku bo problem (jak na razie) rozwiązał się sam.Krótko mówiąc na tamten świat odszedł mój alternator.Siłą rzeczy przy wymianie chłopaki w warsztacie musieli odłączyć akumulator.Po ponownym podłączeniu i uruchomieniu silnika zniknęło falowanie i ustało kopcenie na niebiesko przy porannym odpalaniu.Czy to oznacza że powodem mogły być jakieś błędy które uległy wykasowaniu przy samoadaptacji...

FORD MONDEO III mondeo kombi 2.0 TDDI z 2001 nie równa praca silnika

mam problem z moim mondeo czasem silnik nie równo pracuje lecz jest to tylko czasem nadmienię ze mam wymieniony alternator przyczyny przez pewien czas nie było kiedy ostatnio jeździłem znowu pojawił się ten dźwięk lecz po wyłączeniu auta i odpaleniu dźwięk znika ten dźwięk jest słyszalny na wolnych obrotach i lekko trzęsie silnikiem i jest wyczuwalne w środku auta ktoś mi doradził

FORD MONDEO III Mondeo MK3 silnik gaśnie po 10 sekundach.

Witam. Mam następujący problem z moim mondkiem (MK3 rok 2001 TDDI 2.0). Gdy zagrzeje silnik przejade kilka kilometrów po czym go zgaszę i odpalę ponownie to pali mi się kontrolka ładowania i silnik po 10 sekundach gaśnie w tym momencie pedał gazu nie reaguje. Mogę odjechać gdy samochód troche przestygnie (10-15 min). Nadmienie że problem pojawia się gdy silnik zagrzeje po czym samemu

Wiazd 2 razy na komputer nie pomógł 0 błędów. Sugerowali mi alternator mam kolege który tez ma montka i dla sprawdzenia wymontowaliśmy i nadal błąd był więc to nie altek. Znalazłem złączke która idzie do czujnika (chyba temperatury silnik) gdy to rozpinam odrazu wentylator wchodzi na wysokie obroty ale błędu nie ma. ALe skoro komp nie pokazał mi błędu czujnika zrobiłem obejście

Witammam ten sam problem i jeszcze nie jest rozwiązanya mianowicie wymiana alternatoraczujnika temp. silnikaregeneracja pompy wtryskowej(wymiana sterownikawymiana zaworu dozującego itp.)wymieniłem komputer sterowania silnikiem i bez efektua dodam ze auto coraz gorzej się zachowuje i zero pomysłów a mechanicy padają dosłownie poddają siędodam że komputer nie wykrywa żadnej usterki i to nie jeden nawet serwisowya kolega z obejściem to nie na długo bo poczasie wszystko wróci

Jak widać nikt nie podał rozwiązania tego problemu dlatego warto go poprowadzić dalej. Reasumując silnik jak jest rozgrzany komputer dostaje odpowiedni sygnał z czujnika temperatury przesyła sygnał do alternatora powodujący niższe ładowanie co powoduje przejście komputera w stan awaryjny i zgaśniecie silnika. Wystarczy impuls dodatkowy do kompa i wszystko jest ok. Proszę o informacje

Witam Przez ostatnie 7 lat sporadycznie zdarzało mi się wsiadać za kółko MK3 Bogusława. 3 tygodnie temu przy okazji wizyty w domu miałem okazję osobiście zetknąć się z dotąd nie rozwiązaną zagadką gaśnięcia po kilkunastu sekundach. Usterka o której mowa zdarzała się sporadycznie do momentu kiedy awarii uległ drugi w historii tego auta alternator. Oryginalna używka (cena około

FORD MONDEO III Mondeo MK3 kombi z LPG Wrocław

Cześć chcę kupić żonie rodzinne kombi (szykujemy się na kwiecień-maj na stan 22) z gazem i znalazłem taką ofertę [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Może ktoś zna ten egzemplarz albo od razu skomentuje czy warto szukać mondeo MK3 do 8-9k zł i do tego z LPG Moje wymagania prócz dobrego stanu technicznego i wizualnego (ma posłużyć żonie parę lat) to duży bagażnik

Tak dofinansowane auto rozeszło by się po rodzinie. Bo koszty zapewne dorównują cenie sprzedaży i stąd pojawia się pytanie kto sprzedaje tylko aby odrobić sobie wkłady coś musi być jeszcze na rzeczy &8226silnik po kapitalnym remoncie(122012) &8226nowe kpl. sprzęgło(122012) &8226nowe kpl. hamulcowe przód i tył(052013) &8226wymieniona cewka zapłonowa nowe kable wys. napięcia i świece

Jak awaria spowodowana pompą wody to pewnie przegrzał silnik.... I remont... alternatory nie są wieczne też trzeba coś czasem zrobić.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A na marginesie to ja swojego będę sprzedawał w przyszłym roku ale tak przynajmniej za 18 tys. Przynajmniej takie są plany.... Zobaczymy...

jest cudownie czyste ale nie jest tez zniszczone - bez uszkodzen przetarc itd. w srodku. Silnik pracuje ladnie dwumasa ok jakies lozysko slychac ale nie od skrzyni bo niezalezne od sprzegla - przyspiesza wraz z obrotami silnika. alternator swiezo robiony wiec cos innego trzeba by kawalkiem preta zbadac gdzie to. Sprzeglo dosc nisko lapie jak na to co znam ale bez przesady (nie wiem jak jest w fordach).

FORD MONDEO III Mondeo MK3 szarpie dymi ale tylko przy 90kmh

Koledzy prośba o radę Co oprócz pompki pomocniczej i przekaźnika od sterowania paliwem pod aku może powodować dymienie na czarno ale tylko przy prędkości około 90kmh. Jak jadę wolniej lub szybciej problem zanika. Nie dymi i jedzie normalnie. Odpala bez problemu filtr paliwa nowy zero błędów check się nie świeci. Auto przed wymianą pompki pomocniczej szarpało bardzo a po wymianie poszarpuje

FORD MONDEO III Prosze o pomoc przy zakupie Mondeo Mk III

Witam Jestem nowym użytkownikiem na forum jeszcze nie mam forda i właśnie dlatego chciałem zasięgnąć waszej opinii. Jestem zafascynowany mondeo mk 3 oczywiście pod względem stylistyki wykończenia i dlatego proszę was o wylanie kubła zimnej wody na mnie ponieważ obecnie jeżdzę Fiatem uno i dla mnie pierwsze lepsze mondeo jest ogromnym skokiem technologii i komfortu. Nie jestem do końca

Na razie zrobiłem nim 15tys i odpukaćśmiga. Czy się nie psuje No cóżściemniał nie będe. Padł mi alternator jak zrobiło się zimno i to wszystko. Poza tym podeszły klocki i tarcze z przodu (wiedziałem to już na przeglądzie) to i wymieniłem. A że mi to pokazali to troszkę urwałem z ceny i finansowo mnie to nie zrujnowało. Aha i wymieniłem świece żarowe. Tak na wszelki wypadek.

FORD MONDEO III Ford Mondeo Mk3 jaki silnik najmniej awaryjny

Witam chcę kupić mondeo w kombi chodzi o model Mk3 (czyli 3 generacja) chcę kombi ponieważ potrzebuję w miarę przestronnego auta. Moje pytanie brzmi tylko i wyłącznie o awaryjność forda Co najczęściej się psuje no i jaki silnik Diesla najmniej awaryjny Słyszałem że 2.0 130KM Jak to jest Interesowałem się silnikiem 155KM ale nie uzyskałem konkretnych odpowiedzi. I jeszcze jedno pytanie

napinacz i wszystkie albo większość kółek od paska od strony alternatora i klimatyzacji co daje kolejne od powiedzmy 500 do lekko ponad 1000zl (zależy co się kupuje i ile tego jest do wymiany). oczywiście jest nadziejaze ktoś to już zrobił albo jeszcze trochę pojeździ. ja np przy zakupie nie zauważyłemżeby coś hałasowało a po jakimś czasie wymiana...(ze 2 miesiące po zakupie)

FORD MONDEO III Ford Mondeo mk3 2.0 tdci-dziwne dzwieki w okolicach turbiny

Witam. Mam problem z moim Mondziakiem. Problem polega na tym że silnik bardzo przynajmniej patrząc na inne tdci wibruje. Stwierdziłem że może to być spowodowane paskiem wieloklinowym ponieważ na pierwszy rzut oka wyglada na dość stary łożyska sa już delikatnie słyszalnie a na alternatorze nie ma sprzegiełka( nie wiem czy ma to jakiś wpływ). I moje pytanie czy zużyte już łożyska

FORD MONDEO III Mondeo [MK3] 1.8 125 KM ... 200kkm

Witam wszystkich szanownych forumowiczów ... Otóż mój pierszy post jest pytaniem o opinię ... Zastanawiam się nad kupnem mondeo Mk3 a więc wejściem w szeregi wyznawców ford-a Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Do rzeczy. Oto autko [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Oglądałem mam VIN ale

Te silniki (1.8 110 KM 1.8 125 KM i 2.0 145 KM) uznawane są za bardzo trwałe. Problemy może czasem sprawiać osprzęt (u nas np. wymieniany był alternator bo wysiadł) ale sam silnik jako taki powinien być trwały. Jest raczej niewysilony nie ma jakichś dziwnych meganowoczesnych rozwiązań technicznych. Warto jednak zaznaczyć że 1.8 SCi 130 KM już nie jest tak polecany (ma bezpośredni wtrysk

FORD MONDEO III Prośba o opinię Mondeo MK3 diesel automat

Witam wszystkich forumowiczów Po kilku latach jeżdżenia fordem focusem zamierzam przesiąść się na coś młodszego i wygodniejszego. Mój wybór padł na forda mondeo MK3 rocznik 2004-2005. Od jakiegoś czasu muszę codziennie pokonywać trasę 30 km w zatłoczonej Warszawie (15 km w jedną stronę w sumie ok. 15 h) Coraz częściej odczuwam delikatne zmęczenie związane z ciągłą zmianą

Jedna moja uwaga jeżeli zamierzasz jeździć na okrągło w zatłoczonej Warszawie to TDCi nie będzie najlepszym rozwiązaniem. Sam jeździłem 115 (tylko że w manualu) po Warszawie i auto się dusiło. Jak przepędzałem go na trasę to od razu stawało się żwawsze. A w zimie (tak przy -15) jadąc w korach będziesz miał cały czas zimnochłodno w samochodzie bo auto nie zdąży się nagrzać (chyba że masz PTC ale co wtedy na to alternator i aku)

FORD MONDEO III mondeo Mk3 - młody rocznik duży przebieg

Witam szanowne grono Znalażłem ogłoszenie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Z doświadczenia jakie zdanie ma szanowne grono na temat MK3 przy takim przebiegu i tak młodym aucie. Ewidentnie jest to była służbówka więc serwisowana co potwierdza opis. Jakie elementy przy tym przebiegu a tak młodym wieku można kwalifikować do wymiany Czy warto się zainteresować. Rocznie robię max 15 tyś km. Będę wdzięczny za odpowiedź.

Ja kupilem czterolatka 105.000mil po przejechaniu ok.12.000mil padlo kolo dwumasowe i wysprzeglik wymienilem caly komplet sprzegla koszt ok.4tys.zl.ASO.Kolega z podobnym przebiegiem mial to samo.Kolejna sprawa to pasek alternatora rolki i napinacz koszt ok 1tys.zl.ASO.Teraz mam problem z przekladnia kierownicza ale jakie koszty poniose to sam nie wiemDo tej pory przejechalem ok.30.000mil jestem zadowolony ale tylko ze spalaniapozdrawiam

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 TDCI Brak mocy w gorace dni

Witam Mam mondeo 2.0 TDCi (115KM na dlugich wtryskach) z przebiegiem 230tys km i nastepujacy problem. Podczas goracych dni auto nie ma mocy zupelnie ponizej poziomu zalacznia turbo. Najtrudniej ruszyc bo jak sie doda za malo gazu to taki zamulony ze jedyny ratunek to wysprzeglic dodac gazu i ruszyc jeszcze raz. Podobnie z podjazdem pod gore kolo domu. Jak na dworze jest ponizej 30 stopni to na jedynce

Rozumiem że nie 4.000 ale 400 Sprawdzałeś statyczne napięcie akumulatora po postoju i czy alternator prawidłowo ładuje Spróbuj na próbę włożyć inny całkowicie sprawny akumulator. Czy sprawdzałeś działanie sztangi zmiennej geometrii Wystarczy na wolnych obrotach silnika zdjąć wężyk z króćca gruchy - sztanga na się natychmiast wysunąć całkowicie z gruchy po założeniu wężyka

FORD MONDEO III Mondeo mk3 turbina zaczyna gwizdać 2.0 TDCI

mam mondeo 2.0 TDCi rok 2002 od jakiegoś czasu zaczęła mi gwizdać turbina autko ma 162 tyskm przebiegu. odgłosy z turbiny tj. taki świst od 2800-3100 obrotów przy zmianie biegów wcześniej też gwizdała ale nie tak głośno co to może być i ile bd kosztować

To nie musi być turbina w silniku jest sporo rzeczy które mogą wydawać taki świst - rolki napinaczy łożyska alternatora koła klimy pompa wspomagania może być nieszczelny dolot pomiędzy turbiną i kolektorem. To trzeba dokładnie osłuchać i sprawdzić. Nieszczelność dolotu sygnalizowana jest zazwyczaj śladami oleju na wężu - w dolocie zawsze jest trochę oleju najczęściej z odmy

FORD MONDEO III MOndeo MK3 Dziwny klekot hmm

Witam chciałbym zapytac fachowców i kolegow co juz jakis czas jeżdza mondeo Mk3 2.0 ropniak mnianowicie czy tak moze brzmiec napinacz paska bo juz sie za głowe chwytam [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] prosze o jakiekolwiek komentarze co by to mogło byc

Na 99% jest to albo łożysko alternatora albo sprzęgiełko na altku.

alternator niby wymieniony był z paskiem

FORD MONDEO III mondeo mk3 tddi 90km brak turbo jeździ jak zwykły diesel

Witam Panowie i Panie po raz kolejny Znów ten sam problem czyli brak turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. opiszę co zauważyłem już raz to pisałem ale nikt mi za bardzo nie pomógł a mianowicie wymieniłem turbinę (nowa) czujnik map czy jak to się tam nazywa ten w plastikowej rurze od ic (też nowy) przy

Oj vladimir... - nie czytasz starannie postów i narobisz sobie niepotrzebnej roboty. Ja pisałem Powtórzę od strony skrzyni biegów . Czujnik temperatury jest po przeciwnej stronie niż układ paska klinowego alternatora i klimy. Po drugiej stronie silnika - nad obudową sprzęgła jest drugi układ kół pasowych z paskiem który napędza pompę serwa pod którą (na wspólnej osi) znajduje się

FORD MONDEO III Mondeo MK3 ubytek oleju zagięta miska

Guys W maju ojciec-mechanik kupił mk3 w super stanie. 98 tys udokumentowanego przebiegu (potwierdza to stan auta). Oleju nie zmienialiśmy ponieważ była faktura że poprzedni właściciel zmienił go przy 96 tys. Ale stan był minimalny więc dolaliśmy 05 l pełnego syntetyku. I co Niedawno przy przebiegu 103 tys. sprawdzamy stan - ponownie minimum 1. Czy Wasze mondki coś połykają z oleju Przebieg

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 Kopcenie na niebiesko i hałas zimnego silnika.

Witam Szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Mam mondeo z 2001 roku z silnikiem 20 TDCI130KM. Zakupiłem je w poniedziałek. Jak je kupowałem to silnik był rozgrzany i auto jedynie kopciło na czarno przy dodaniu gazu do deski. Miałem tak kiedyś w silniku jtd i był to nieszczelny dolot powietrza więc się tym nie zmartwiłem i zakupiłem auto. Jak się teraz okazuje to przy

W dieslach z CR świece nie tylko grzeją przy rozruchu ale nawet długo długo po odpaleniu (najczęściej aż silnik osiągnie 50-60 stopni) ponieważ zimny diesel ma zwiększoną dawkę wtrysku która przy zimnym silniku powoduje spalanie stukowe (popularnie stwierdzenie - wtryski stukają) a dobrze działające świece żarowe osłabiają ten efekt. Co więcej - czujnik spalania stukowego - jeżeli

FORD MONDEO III silnik gaśnie w Mondeo z 2001 Tddi

podczas jazdy gaśnie mi czasem silnik i miga kontrolka od świec żarowych po ponownym odpaleniu jest wszystko ok. jaka może być tego przyczyna z tego co się orientuje to jak by była uszkodzona świeca żarowa to bym miał problem z odpaleniem czy ma ktoś jakieś doświadczenie w tej usterce.

ja mam ten sam problem..ale nie wiem co to jest...moze byc alternator bo slysze szczotki przy odpalaniu...a nie ma czasu na diagnostyke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

alternator na pewno można wykluczyć bo tydzień temu a kurta miałem wymieniony bo nie równomiernie podawał prąd i padły przy tym diody dwie jak się dzisiaj dowiedziałem to może być czujnik przepływu lub czujnik ułożenia wału korbowego zobaczę jak mi zaświruje znowu to dam go na tester

Przykładowe oferty części samochodowych ford mondeo alternator iii

  • FORD MONDEO MK III TDDI ALTERNATOR - GNIEZNO (250.00PLN)
  • KOŁO PASOWE ALTERNATORA FORD MONDEO MK III - Sieradz (73.00PLN)
  • FORD MONDEO MK III TDDI ALTERNATOR - GNIEZNO (250.00PLN)
  • Alternator ford mondeo mk III 1,8b 2006r. - wloclawek (199.00PLN)
  • FORD MONDEO MK III TDDI ALTERNATOR - GNIEZNO (250.00PLN)
  • Alternator ford mondeo mk III 2.0 TDCI 2004r. - wloclawek (199.00PLN)
  • Alternator Ford Mondeo MK III 3 2,0 2.0 2003 rok - Świnoujście (129.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi