ford focus tuleja wahacza
Samochody związane z zapytaniem ford focus tuleja wahacza
Pytania i odpowiedzi: ford focus tuleja wahacza
Auto znów delikatnie zaczęło ciągnąć w prawo wszedłem do kanału i zauważyłem że
tuleja na tylnym wahaczu wzdłużnym nadaje się do wymiany (guma oderwana od metalu podobnie jak się to dzieje z tylną tuleją przednich wahaczy). Mimo że mam dosyć spory przebieg to siedzą jeszcze oryginały. Jak ktoś wymieniał je samodzielnie to niech opisze jak to zrobić w miarę sprawny sposób To ta
tuleja - http
ford.sklep.plplproduct3214...nego
ford.html
Witam mam wybite tuleje
wahacza przedniego tylne kupiłem lem
fordery 2 szt wiem jak wymienić z tym że zastanawia mnie że te obie sztuki tych tulei są identyczne - czy sprzedali mi tylko jędną strone czy tak ma być httpvlep.plmu8j3d.jpg httpvlep.plpoj6zs.jpg prosze o rady
Witam jestem zmuszony wymienić tą tuleje i w związku z tym mam kilka pytań. Jaką kupić Oryginał Zamiennik Czy wymienić się ją da bez wyciągania całego
wahacza Czy trzeba robić geometrie po wymienia tej tulei
Witam Jakie są objawy zużycia tylnych tuleii wahaczy Moje objawy szarpie przy ruszaniu stuka coś w zawieszeniu przy wjezdzie w dziurę. Jaki tuleje wybrać Jakiej firmy Pozdrawiam
Trzeba wjechać na kanał i ustalić gdzie jest luz a póżniej martwić się jakiej firmy i co kupić. Jest tam z tyłu tyle elementów ale nigdy wszystkie nie psują się w jednym czasie.
Chodzi o przednie zawieszenie. Tuleje tylne wahacza przedniego. Kiedyś na przeglądzie diagnosta informował mnie że są naderwane i będzie trzeba myśleć o wymianie za jakiś czas który chyba nastąpił.
Może to być np. ściąganie auta w którąś stronę pomimo dobrze ustawionej geometrii stukanie także. Salom dobrze pisze - trzeba wyszarpać auto np. na stacji diagnostycznej i wszystko będzie dokładnie wiadomo. Lemforder Febi-Bilstein Swag Moog TRW - to raczej zamienniki dobrej jakości. No chyba że cena nie ma dla Ciebie znaczenia to bierz oryginały choć te produkuje pewnie ktoś z wcześniej wymienionych przeze mnie producentów.
Kolega SALOM dobrze ci napisał. Dobrze jest najpierw sprawdzić całe zawieszenie przód i tył. jak wymieniasz tuleje to musisz ustawić geometrię ale jak wymienisz tylko z przodu a tył bedzie rozjechany to nie ustawisz dobrze geometrii. najpierw weryfikacja a potem wybór części i cała reszta.
Witam jestem użytkownikiem
forda
focusa II rok 2007. Auto ma niecałe 3 lata przebieg 33 tys. i spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Otóż stwierdzono wyciek oleju z tuleji (tylna
tuleja) przedniego prawego
wahacza. Konsultowałem tę usterkę u innych mechaników i wszyscy byli zdziwieni że ona wystąpiła. Jednoznacznie wskazywali na wadę materiału. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją
Prawdopodobnie jest to
tuleja wahacza wzdłużnego ale nie wiem dokladnie jak nazwami tych wahaczy prawdopodobnie jest to cos takiego http
ford.sklep.plplproductviewid321615 i czy jest ona wymienna czy trzeba cały wachacz zmieniac no i przy okazji czy da rade samemu czy do mechanika P
Witam Planuje wymieni&263 wszystkie tuleje tylnego zawieszenia w
focusie mk2 chcia&322bym kupi&263 lepsze zamiennik np firmy Lem
forder lub ewentualnie orygina&322y. Niestety nigdzie nie mog&281 znale&378&263 dobrych zamienników do
wahacza poprzecznego dolnego pod spre&380yne. We wszystkich sklepach w których szuka&322em s&261 tylko no name lub . Czy w takiej sytuacju lepiej jest kupi&263 ca&322e
Witam Tuleje o które pytasz nie występują jako część zamienna.Musisz kupić wahacz.Mówię o oryginałach.Zajmuję się geometrią podwozia i widziałem wiele wprasowanych zamienników w wahacze.Odradzam.Kupuj tylko oryginał.Będzie to spory wydatek.Zamontuj nowe śrubypodkładki mimośrodowe nakrętki.Przed zamontowaniem posmaruj śruby smarem.Wadą we wszystkich focusach jest b.szybkie zapiekanie się śrub w tulejach. pozdrawiam
Witam wszystkich Oddałem auto do warsztatu z powodu wibracji na kierownicy i karoserii powyżej 100 kmh (wyważanie kół nie pomogło). Po przejrzeniu zawieszenia przez mechaników do wymiany poszły obie sprężyny (jedna lewa była pęknięta a w zasadzie ułamana - gościu wyjął jej niewielki dolny kawałek) tylna
tuleja lewego przedniego
wahacza oraz cały prawy przedni kompletny wahacz (była
Witam przy przeglądzie na 80.000 km w serwisie zwrócono mi uwagę na luzy w
tulejach tylnych wahaczy (zarówno w długich i krótkich lewa i prawa strona). Serwis oczywiście zasugerował wymianę całych wahaczy ale pytanie czy praktykuje się także wymianę samych tulei
wahacza Są one dostępne w sklepach a koszt ich wymiany jest nieporównywalnie niższy z kosztem wymiany całego
wahacza. Jak to wygląda w praktyce pozdrawiam
Kolega kupil sobie FFII 2005r. ropniak. Był na przegladzie i facet powiedział że musi wymienić tylną tuleje przedniego
wahacza lewego koła bo cieknie z niej olej. Podczas jazdy nie ma żadnych objawów typu stuki itd. Czy faktycznie w tych
tulejach jest olej
Witam Jak w temacie. Musze wymienić tylne tuleje wahaczy przednich. Zauważyłem że są dostępne dwie wersje różniące się oczywiście ceną. Komplet z obejma np. httpwww.
ford-esklep.plplpTulej...LEM
fordER2571 Sama
tuleja bez obejmy np. httpwww.
ford-esklep.plplpTulej...max-tylna1649 Czy mogę kupić same tuleje czy też koniecznie należy wymienić też obejmę Czy przy wymianie tulei tylnich
Przy zużytych tulejach występuje przemieszczenie wzdłużne wahacza co jest odczuwalne w ten sposób że ściąga. Poza tym będzie słychać stukanie przy hamowaniuprzyśpieszaniu.
czy w tylnym zawieszeniu da sie wymienic bez wyciagania wachacza wzdłuznego tuleje tak zwane cukierki. czy ktos w ten sposób to robił. jezeli tak to prosiłbym o mały opis
nakretki i tak sie urywaja bo sroby sie zapiekaja niestety. zwykle 2 do 4 srob sa do wymiany czesto staja one w tulejach U mnie koszt wymiany wszystkich gum łacznikow itd wraz z robocizna to ok 1500zł Na aucie mzna robic to tylko kwestia posiadania odp sciagacza.
takie są ceny nie ma sensu wymieniać samych cukierków...robi się całość tak szybko rozlatują się tuleje wahaczy tylko wyglądają ok a guma jest rozwarstwiona ..bo aby wymienić tulejki trzeba wywalić całe sanki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dlaczego bo są śruby tak skorodowane i spuchnięte wewnątrz
1. Czytam uważnie całe zawieszenie mnie wyniosło - same cześci ok 500 zł nie pamietam dokładnie razem z tulejami przednimi Napisałeś bardzo niejednoznacznie. 2. Nikt mnie nie wybajerował na 1.700 zł. Dokładnie wyszło 1.745 zł z tego 1.195 zł to części które kupiłem sam 420 zł wymiana tego wszystkiego 130 zł geometria. Jeżeli wolisz wymieniać same tulejki twoja sprawa. Za pierwszym razem też to zrobiłem i później żałowałem. Zbyt długo nie wytrzymały.
Witam mam pytanko podczas kontroli zawieszenia
ford Mondeo MK4 kombi mechanik sprawdzaj&261c breszk&261 zauwarzy&322 luz ta tej tuleji jak na zdj&281ciu. Problem &380e nie mog&281 namierzy&263 czy ta
tuleja gumowa jest wymienna czy trzeba wymieni&263 ca&322y element.
Nie jest różowo w tym temacie. tuleja do mkIV nie jest wymienna na 100% (info sprzed 4 miesięcy). Nie pasuje żadna tuleja ani od mondeo mkIII ani od focusa II smaxa itp. Lemforder nie robi tego. Cały ten wahacz jest tak zaprojektowany żeby się nie dało tego wymienić chociaż pewnie za chwile gdzieś w Polsce ktoś opracuje patent z prasą podgrzewaniem wahacza i w końcu wejdzie jedno w drugie
Często widywałem na ulicach
fordy zwłaszcza
focusy z nadmiernie pochylonymi do środka kołami tzw. negatyw.Gdy kupiłem swojego
focusa wszystko było ok jednak po pewnym czasie rozszedł mi się także tył nie przeszkadzało by mi to jednak przy ustawianiu geometrii pan fachman stwierdził że zakres kątów pochylenia tylnej osi jest nie do ustawienia po za skalą .Bardzo mnie to zdziwiło gdyż
Witam serdecznie Wreszcie stałem się szczęśliwym posiadaczem
focusa MK1 który od zawsze bardzo mi się podobał i udało mi się kupić bardzo fajny egzemplarz 3-drzwiowy hatchback z dobrym wyposażeniem i w świetnym stanie. Póki co stoi ciągle na niemieckich blachach więcej zdjęć zamieszczę jak już będzie zarejestrowany. Chciałem poradzić się w kilku kwestiach. 1. Zawieszenie póki
Witam Na wstępie pozdrawiam wszystkich użytkowników foczek i przepraszam z dłuższą absencję. Mam pytanie odnośnie kupowanych części. Na przeglądzie zalecono mi wymianę tuleji wahaczy i łączniki stablizatorów oczywiście z przodu (co już wcześniej wiedziałem że jest do wymiany bo z przodu wydobywa się dość głośne stukanie oraz drganie kierownicy podczas hamowania). Postanowiłem
Witam wszystkich. Mój problem przedstawia sie nastepująco - otóż podczas jazdy na nierównościach cała kierownica kreci sie w lewo i w prawo zalezy od nierównosci. Czyli przykładowo gdy wjade prawym kołem w dziurę kierownica skręca w prawo gdy leewym w lewo. Jest to bardzo odczuwalne i nie ma mocy żeby utrzymać ją w miejscu. Przy czym auto zachowuje mniej więcej tor jazdy ale kierownica
Dziś byłem u mechanika stwierdził Do wymiany tuleja wahacza - ford przednia PL 37.50 PLNszt. 75.00 PLN sworzeń wahacza TRW Przód PL 59.50 PLNszt. 119.00 PLN ceny z netu [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Może macie jakiś lepszy sklep z dobrymi częściami (zamiennikami) Robocizna 200 zł wraz z ustawieniem zbieżności ( trzeba rozwiercić nity i założyć śruby są w komplecie
Witam kolegów Mam pytanie byłem u mechanika i okazało się że do remontu mam całe zawieszenie z tyłu kupa tulejek tuleje przy
wahaczach. Krzyknął że będzie to kosztowało ok. 1000 pln (częścirobocizna). Co sądzicie o kosztach uczciwa oferta
Mówisz o części nr4 - cukierek czyli tuleja wahacza wzdłużnego 1 - wahacz (na tym jest regulacja geometrii) do niego idzie jeszcze śruba oraz śruba mimośrodowa z podkładką i nakrętką samokontrującą 2 - banan - wahacz górny 3 - wygląda jak tuleja stabilizatora 4 - cukierek - tuleja wahacza wzdłużnego 5 - kość - wahacz dolny prosty 6 - łącznik stabilizatora (podobno ta mniej popularna
Na początku dodam że dotyczy to mk1 kombi 18 TDDI 99 rok. Wymianie uległy z przodu sworzeń i tylna
tuleja lewego
wahacza przednia i tylna
tuleja wahacza prawego prawy łącznik stabilizatora zewnętrzna osłona przegubu lewa z tyłu oba wahacze poprzeczne górne oba wahacze poprzeczne dolne komplet tulei wahaczy nośnych sprężyn oba cukierki prawy wahacz wzdłużny łożyska w obu kołach łączniki
Witam Dziś odebrałem samochód FF MK2 Kombi 1.6 TDCi z przeglądu przy 100tys. autko kupione w komisie salnowym
ford jedynie na gwarancji komisowej (przegląd i tak robiłem w innym serwisie). A oto wynik - łączny koszt 106333 zł brutto (pierwotnie 75000 zł sam przegląd) Robocizna 61540 zł 1. Kontrola bezpieczeństwa (wszyst. MUA) 2. Przebieg po 100 tys. 3. Sprawdzenie stanu nadwozia 4. Test
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum i chcialbym sie poradzic bardziej doswiadczonych uzytkownikow foki. Otoz problem polega na tym ze w mojej foczce z przodu prawe kolo jest przesuniete do tylu i jakby krzywo stoi.Doam ze wczesniej mialem luz na sworzniu wachcacza przez urwany gwint na srubie dociskajacej lecz ja zmienilem. Mechanik sugerowal mi ze za pochylenie kola odpowiada zwrotnica i jest
może być wiele rzeczy np tuleja metalowo gumowa mocyjąca tył wahacza może być lużna i wtedy koło moze iść do tyłu szczególnie po zahamowaniu. miałem przypadek co prawda w nissanie ale skrzywiony był amortyzator efekt taki że koło było przekrzywione od pionu dużo bardziej niż powinno i widać to było gołym okiem. ale może też być inaczej spasowany błotnik blacharki i wtedy
siema wszystkim nia tek dawno poruszalem temat dziwnych stuków w moim przedni zawieszeniu teraz te stukoty znacznie się nasiliły. Jedyne co udało mi się stwierdzić to że drążek w
tulejach gumowy lekko przesówa się w lewą jak i prawą strone możliwe iż przyczyną tych stukotów jest właśnie ten luz jednak pewne osoby uważają że tak powinno być. Innych usterek nie zauważyłem - na
Witam Nadeszła wiekopomna chwila i u mnie tylne zawieszenie zaczyna hałasować. Z uwagi na to że nie lubie jak mi coś nie działa w samochodzie chce to wymienić. W Wawie w ABS CAR twierdzą że tylko wymiana zawieszenia kompletnego 2-3 tys PLN. Twierdzą że ktoś z FKP przyjezdzał że mu robili same tuleje i że za 4-5tys km wszystko sie rozlatywało wiec nie chcą tego tak robić. Są tak uczciwi
Witam Od pewnego czasu zaczęły dobiegać w czasie jazdy stuki z okolic przedniego zawieszenia. Pojawiały się one w momencie pokonywania bardzo wolno(lub tocząc się) nierówności oraz w czasie jazdy kiedy gwaltownie się wciśnie pedał gazu. Nauczony wcześniejszym doświadczeniem postawiłem na łącznik stabilizatora prawy wydawał się być ok. więc wymieniłem tylko lewy. Jednak stuki nadal
Witam Pojechalem na myjnie koles karcherem ostro wymyl mi felgi (nie wiedzialem ze sa takie ladne ... no i od tego czasu - pierwszy raz jadac w korku - slysze lekkie cykanie gdzies z okolicy lewego kola przy ruszaniu zmianie biegu na wyzszy puszczeniu nogi z gazu. Jezeli rusze super delikatnie ] to tego nie ma ale jezdzac normalnie to juz prawie przy kazdej zmianie biegu. Zastanawiam sie czy mi tam
stuki takie jakby łupnięcie słychać było już jakiś czas. myślałem że to łącznik stabilizatora i wymieniłem go. stukanie na wybojach słychać dalej. jak myślicie co to może być myślę o lewej gumie na stabilizatorze lub końcówce
wahacza. stukanie na niewybojach słychać tylko z lewej strony.
Przy stukaniu sprawdzanie zacząć należy od końcówek drążków kier. Ostatnio wymieniłem(mimo że kolega-fachowiec twierdził że są w porządku) i stukanie ustało. Łączniki najlepiej sprawdzić bujając autem na boki.Co do skrzypienia- u mnie skrzypi przy ruszaniu i hamowaniu- silent-blockczyt.tuleja tylna wahacza przedniego ale sam do tego się chyba nie dobiorę
Cześć Mam problem a mianowicie przy obciazeniu czyli przy wcisnietym pedale przyspieszenia auto drży a raczej całe się trzęsie. Tak od predkości 80-wzwyż. Wyważyłem koła są OK. sprawdziłem wszystkie gumy przedniego zawieszenia też są si. Dodam ze auto trzesie tylko podczas przyspieszania gdy jade ze stałą prędkością jest OK. Byłem już u menichanika stawiał na koła ale ja się
jezeli koleczka sa cacy to za takie rzeczy zawsze odpowiadaja polosie napedowe. Nie jest prawda ze tulejki wahacza-natomiast luz na tulejach potrafi drgania powiekszac-potegowac-i z tad mozliwe pozniejsze przupuszczenia ze to tulejki w zawieszeniu-bo ktos wymienil i ustalo-czy sie poprawilo. Jednak aby miec 100%pewnosc czy to lewa czy prawa strona to bez rozebrania i obejrzenia poloski sie nie obejdzie-nalezy
Witam mam problem otóż od wczoraj słyszę jakiś dziwny stuk po puszczeniu sprzęgła i przy ruszaniu . Nie wiem od czego może to być miał ktoś podobny problem
na stacji diagnostycznej auto prawdopodobnie stalo na kolach- ciezar auta wszystko trzymal na warsztacie jak wrzucili na podnosnik lapka w reke i sprawdzil luz recznie i wyszly kwiatki. Standard. Tez bylem na przegladzie z calkowicie rozwalona tylna tuleja przedniego wahacza miala okropny luz ale ze nie mialem czasu wymienic a przeglad sie skonczyl pojechalem tak i tez nic nie zostalo wykryte zawieszenie
Witam Dzisiaj postanowiłem zrobić porządek z zawieszeniem przednim(za pośrednictwem mechanika). Jak się okazało wybity został sworzeń z lewej strony ale co dla mnie dziwnego sworzeń był zanitowany a z prawej strony w miarę dobrze się jeszcze trzyma i też jest zanitowany. Nasuwa się więc pytanie czy w 14 letnim
focusie z przebiegiem powiedzmy 230000km wytrzymały tak długo fabryczne wahacze Pzdr
U mnie wymieniałem kompletne zawieszenie z przodu przy 240 000 (300 000) km. O ile nie było czuć luzów na sworzniach to po rozebraniu jedna tuleja gumowa sama wyleciała z wahacza. Więc były zmęczone. Co do przebiegu to może być przekręcony w nawiasie podałem szacunkowy wg mnie realny przebieg.
Tak jak w tytule podczas przyśpieszania skręca samoistnie kierownica .Trzeba ją trzymać aby jechać prosto działo się to delikatnie na suchym ale teraz na śniegu tragedia auto żyje swoim życiem na drodze .Czachy w oczach zwłaszcza w koleinach Zawiecha niby ok wszystko już przynajmniej raz wymienione
Witam Miałem podobny przypadek.Transit przód napęd podczas mocniejszego przyspieszania gwałtownie ściągał w jedną stronę.Przyczyną była wybita tuleja wahacza przedniego.Podczas przyspieszaniawahacz skręcał. pozdrawiam
Witam wszystkich. Przymierzam się do wymiany przednich wahaczy ze względu na luzy na sworzniach. Z pierwszego oglądu sprawa wydaje się łatwa. Ale jak zwykle diabeł może siedzieć w szczegółach. Proszę o podpowiedź z czym mogę mieć ewentualnie problemy i na co zwrócić uwagę. Pozdrawiam
witamczyktoswiejakierozmiaryakreteksaprzy tulejachwahaczaprzoddofordafocusamk1wiemze12Mx95i2M14x60alejakimajagwitsoryzapismoalesiadamik lawiatura15175
Witam. Jesztem posiadaczem
forda
focusa. Od pewnego czasu zaczęły dobiegać w czasie jazdy stuki z okolic przedniego zawieszenia. Pojawiały się one w momencie pokonywania bardzo wolno(lub tocząc się) nierówności oraz w czasie jazdy kiedy gwaltownie się wciśnie pedał gazu. Nauczony wcześniejszym doświadczeniem postawiłem na łącznik stabilizatora prawy wydawał się być ok. więc wymieniłem
Witam ostatnio przy okazji przeglądu dowiedziałem się że w najbliższym czasie do wymiany będą tuleje przednich wahaczy które są naderwane. Biorąc pod uwagę przebieg 200.000 km to i tak dużo wytrzymały. Mam
forda
focusa C-maxa 2.0 TDCi z 2004 roku i zapyałem w ASO czy mogiby to zrobić ale otrzymałem informację że samych tulei nie mają i proponuja wymianę kompletu wahaczy. Trochę
Wziąć pod uwagę należy stan pozostałych elementów małej tulei i sworznia bo przy 200kkm nie będą one na pewno idealne a każda wymiana to dodatkowa usługa i kasa . Dobre części do wahaczy np. Lempforder 150 tylnia tuleja50 przednia tuleja 100 sworzeń plus do tego za wymianę mechanik doliczy pewnie 50 za wprasowanie ścięcie nitów itd i przynajmniej 50 za wyjęcie i włożenie wahacza
Przykładowe oferty części samochodowych ford focus tuleja wahacza
- TULEJA WAHACZA PRZÓD FORD FOCUS USA 2.0 8V SPI - Lwówek Śląski (30.00PLN)
- FORD FOCUS I TULEJA WAHACZA PRZOD TYLNA ORYGINAL - KRAKÓW (29.00PLN)
- Tuleja wahacza przedniego Ford Focus - SKAWINA (35.00PLN)
- TULEJA WAHACZA PRZÓD FORD FOCUS USA 2.0 8V SPI - Lwówek Śląski (30.00PLN)
- FORD FOCUS I TULEJA WAHACZA PRZOD TYLNA ORYGINAL - KRAKÓW (29.00PLN)
- TULEJA WAHACZA PRZÓD FORD FOCUS USA 2.0 8V SPI - Lwówek Śląski (30.00PLN)
- FORD FOCUS I TULEJA WAHACZA PRZOD TYLNA ORYGINAL - KRAKÓW (29.00PLN)