części samochodowe nanodatex

ford c max katalizator i

Samochody związane z zapytaniem ford c max katalizator i

Pytania i odpowiedzi: ford c max katalizator i

FORD S MAX WA6 s-max 2008 do kupienia poradzicie

Planuję zakup S-maxa Mam na oku S-max 20 TDCI 140 kM z Polski z przebiegiem około 200 tys. sprawdzony w serwisie cena 33500zł czy warto kupić Na jakie wydatki oprócz rozrządu bo nie był wymieniany trzeba się nastawić. Czy w ogóle przebieg 200 tys. dyskwalifikuje auto do zakupu Na co zrócic uwagę Opis pierwszy właściciel kupione w salonie bezwypadkowy stan bardzo dobry książka serwisowa

FORD C MAX Wymiana katalizatora

Wita. Posiadam Focusa C-maxa 2005 r silnik 16 benzyna Ti-VCT oznaczenie silnia HXDA. Po wizycie w fordzie zostało stwierdzone uszkodzenie katalizatora - zapachana jedna strona ( poniewaz wystepuje u mnie katalizator podwójny na cztery sondy lambda ) potrzebuje kupic katalizator mam jedna uzywkę na oku z 2011 r ( 12 tys przejechane w miare dobrej cenie ) ale nie wim czy będzie pasowac do mojego

Zgodnie z tym co napisałeś jeśli to ma być katalizator z 2011 roku i ma pasować do twojego auta to musi on być od Mondeo. I tylko od takiego silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 1.6L Duratec Ti-VCT (110PS) lub 1.6L Duratec Ti-VCT (123PS) Jak masz możliwość weryfikacji numeru fabrycznego to musi on

FORD C MAX I Dwa błędy P0403 i 430 - błędy katalizatora

Witam. Proszę o poradę. Mieszkam w Szwecji i miałem niedawno przegląd techniczny w Focus C max 2004 przebieg 190k. Komputer wykazał im błąd PO403. Mechanik nie bardzo wiedział o co chodzi. Poszperał i zobaczył że jakaś plastikowa rura jest kompletnie odłączona. Podłączył i okazało się że problem ustąpił. Miałem miesiąc na następny przegląd ale okazało się że teraz mam PO420

Zadałem chyba ciężkie pytanie. Chyba bez wymiany katalizatora się nie obejdzie. Mamy tu taki sklep Biltema który się specjalizuje w zamiennikach. Czy taki będzie dobry [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Do samochodów 2001 do 2009 z systemem ODB2 do 2 litrów zgodny z normami 3 i 4 wyjscie na sonde długość 365mm szer 130 wys 90 średnica 56mm. Mam gościa co mi zamontuje. Nowy oryginalny stoi 6200 sek

kolego... nie zaglądałem kilka dni ale chętnie opowiem o moich doświadczeniach... błąd P0420 wyświetla mi się raz na jakiś czas... najczęściej gdy jadę spokojnie ze stałą prędkością obrotową... po 3 razie zakupiłem kabel ELM i kasuję ten błąd sam ponieważ wg. Panów ze Szczotkarskiej to tylko wymiana katalizatora wchodzi w grę... a że błąd nie powoduje żadnych więcej problemów

witam to może ja też opowiem o moim koledze P0420. jest ze mną od początku nabytku czyli już dobre 14000km (13 m-cy). Drugiego dnia po zakupie pojawiła się kontrolka - podjazd do kolegi i sczytał ten oto ww błąd. Powiedział że to błąd sondy Lambda. Ale żadnych objawów Wyczyściłem przepustnice i hulał aż miło. Od czasu do czasu dawał "kolega" znać o sobie wyświetlając

Witam ponownie. Byłem u mechanika. Powiedział że układ wydechowy działa dobrze czyli katalizator ok ale błedu się nie pozbędzie.Wysłał mnie do serwisu forda. Na początku diagnoza że katalizator ledwo zipie ale wykasuje błąd i zanim komputer załapie to zrobi przegląd i na rok z głowy. Przegląd zrobił ale podobno zaraz błąd się pojawił. No i goście sami nie wiedzą czy to wina

FORD C MAX Czy to objawy uszkodzonego katalizatora

Witam. Mam pytanie odnośnie mojego C-maxa 16 benzyna 115 KM. Po dłuższej jeżdzie po miescie lub w trasie spada moc silnika tzn. słabo przyspiesza nawet po zredukowaniu biegu.Czy to może być objaw PADAJĄCEGO katalizatora. Jak ewentualnie z tym walczyć.

FORD C MAX I Głośna praca i spadek mocy - Benzyna

Witam ponieważ nie znalazłem rozwiązania mojego problemu proszę o pomoc. Od kilku dni auto przy przyśpieszaniu chodzi głośniej szczególnie pomiędzy 1000 a 2300 obrotów. Z okolic silnika a raczej z jego spodu wydaje się niski dźwięk dzieje się to tylko w czasie jazdy w czasie postoju jest normalnie. Zauważyłem też spadek mocy auto już przy 1300 obr było bardzo zrywne teraz jakby

Przepustnica przeczyszczona mimo że nie bardzo było z czego ale dalej nic... Co ważniejsze rzężenie pochodzi z okolic katalizatora a konkretnie od niego - bynajmniej tak słychać po wymianie katalizatora jest jeszcze głośniejszy i dalej nie odzyskał mocy Nowy katalizator to co prawda zamiennik JMJ ale moc powinna wrócić mimo wszystko we wtorek jadę do ASO może oni coś wymyślą bo za

FORD C MAX Brak mocy

Witam. Kupiłem C-max 1.8 benzyna 125KM 2005r 96000km przebiegu. Samochód nie ma mocy i przyśpieszenia . Diagnozowałem go u elektrykanie ma żadnych usterek elektrycznych wymieniłem świece czyścił przepustnicę i zawór EGR. Silnik pracuje nierówno (faluje). Jedna ze świec była okopcona.Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem Proszę o pomoc.

Witam nie wiem jak jest w benzynach forda 1.8 ale jeżeli wszystko z elektroniką jest dobrze to o ile ma katalizator to może on jest zapchany wykręć sądę lambda lub rozepnij tłumik przed katalizatorem przejedź się i sprawdź czy to pomgło. życzę powodzeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ps popraw tytuł bo przeniosą do zsypu

Z katalizatorem to może być dobry trop.

katalizatora w benzynie 1.8 nie da sie wypiac to jest czesc wspolna z kolektorem wylotowym.

FORD C MAX Typowe Awarie

Witam Tak jak w temacie. Prosze wpisywac wszystkie usterki i naprawy jakie was spotkaly niezapominajac o przebiegu i roczniku autka. Przebieg -150 tys Rocznik - 2004 Ogolnie autko ladnie sie spisuje. Jak do tej pory wymienione byly klocki hamulcowe 80tys klocki tarcze 143tys 120tys wymiana amorkow dwa razy nieszczelny obwod tyrbo (raz rura od FMIC do kolektora drugi raz Boost control) 150tys piasty

witam fordziarzy mam c maxa z 2006 roku 97000km wlasnie jestem po wymianie katalizatora i filtra czastek wszystko kosztowalo mnie 4tys(serwis rzeszow) w najblizszym czasie musze jeszcze uszczelnic wtryski tak mi powiedzieli w serwisie koszt ok 2tys

To ja się tylko pochwalę tym co z typowych mnie siekło - zaraz po zakupie wymiana rury intercoolera (guma miała pęknięcie prawdopodobnie ktoś ją jakimś narzędziem potraktował i zaczynało się obrywać mocowanie do bloku silnika) to mnie kosztowało trochę ponad 500PLN - zamek klapy - zepsuł się potem sam naprawił. Zdziwiłem się jak się okazało że komputer jest w stanie wykminić

FORD C MAX Błąd P042D - który to czujnik...

Witam mam P042D - uszkodzony czujnik temperatury katalizatora Bank 1 Sensor 2. ...ale który to jest czujnik na katalizatorze czy na DPFie Czy ktoś może mnie naprowadzić jakiego typu to jest czujnik termopara RTC czy hybryda Jaką to powinno dawać odpowiedź Proszę o odpowiedź osoby które stricte wiedzą o co chodzi i mają dostęp do schematów. Szukać w googlach umiem..... ( Catalyst Temperature Sensor Circuit High Location Bank 1 Sensor 2 )

FORD C MAX świst po dodaniu gazu

W moim C-max przy dodawaniu gazu słychać pogwizdywanie w okolicach podszybia jak zdejmę nogę z gazu -przestaje.Dzisiaj odwiedziłem serwis i nic nie zdiagnozowano podobno jest to "urok" ECOBOOSTA. Czy u kogoś z posiadaczy tego silnika coś podobnego występuje Przyznam że przeszkadza mi ten gwizd. (Gwizd występuje tylko pod czas jazdy na postoju-nie)

Dzisiaj wsłuchiwałem sie w swoim. Jest przy dodawaniu dziwny dźwięk który mi akurat kojarzy się z rezonansem np. jakiejś blachy. Podobny dźwięk miałem w Megance jak drgała mi metalowa osłona katalizatora. W C-maxie dźwięk ten pojawia sie w czasie dodawania gazu w zakresie 1800-2100 obrotów a potem zanika. Nie jest głośny jednak wyraźnie słyszalny. Oprócz tego "rezonansu"

FORD C MAX I Ubywający olej ok. pol roku po wymianie i dymienie na niebieskoszaro

Witam serdecznie W zeszłym roku nabyłem w niemczech C-maxa w benzynie z silnikiem 1.8. Powymieniałem filtry płyny (wiadomo jak to w nowym aucie). Wymieniłem również olej. Niestety nie jestem pewien jaki był zalany wiec pomyslalem że półsyntetyk bedzie dobrym rozwiązaniem. Wlalem Castrola Magnateca półsyntetycznego tyle ile trzeba (niecałe 5 l.) i tak sobie jeżdziłem. Po jakiś trzech

katalizator nie ma wpływu na spalanie oleju Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cytat

FORD C MAX 1.6 TDCI 110KM Dymi na czarno co jakiś czas

Witam Jestem na wakacjach i mam ograniczony dostęp do netu więc wybaczcie jeśli temat był już na forum (a na pewno był) ale przeszukiwanie forum jest przy moim transferze teraz drogą przez mękę. Silnik 1.6 TDCI 110 KM - 135kkm przebiegu (30kkm mojego). - EGR - wymiana na nowy przy 107kkm - FAP - usunięty przy 109kkm (po bożemu z przeprogramowaniem silnika bez tuningu) Od tego czasu cisza

tak tylko dodam -ze jesli masz usunietego FAPa to znaczy ze nie amsz tez katalizatora-który Ci na poczatku do głowy przychodził. ja w mondeo tyle tddi tez miałem problem z dymieniem-nagle mi sie pojawiło ale od obrotów ok 1900-przy nizszych zero dymka.do tego lekkie "zajakiwanie przy mocniejszy wcisnieciu gazu".i co się okazałorura od turbo dochodzaca do kolektora plastikowego była

FORD FOCUS Maxymalne obroty silnika

Witam Mam focusa 1.8 tddi 2000r. 130 tys przebiegu wg. licznika. Obroty silnika na biegu jałowym są stabilne w granicach 900 w czasie jazdy na 5-tym biegu nie moge przekroczyc 3000 obrotów. maxymalna predkości auta 150 kmh. Jakie są obroty w waszych focusach przy maxymalnych predkościach Czy nie jest to objaw początka końca pompy wtryskowej pozdrawiam

Witam jestem nowy na forum i poszukuje pomocy odnośnie mojego focusa. Foka ma 262tys przebiegu z czego od lutego 2012 zrobione 30tys. Na początku pierwsze pół autko jeździło normalnie- na autostradzie rozpędzało sie do 180-190kmh następnie zmieniłem prace i bywałem w domu co 2-3 tygodnie wtedy focus w weekendy robił 1000-1500km i nie miałem możliwości sprawdzenia jak jeździ na trasie.

FORD C MAX Jak poznać czy jest filtr cząstek stałych

Witam Mam zamiar kupiś c-maxa ogladałem jest fajny. Chcialbym jednak wiedzieć czy samochód ten posiada filtr cząstek stałych. Samochód ma 128 tyś km (wedlug wskazań licznika i zapewnień sprzedawcy). W necie po VIN znalażłem takie oto informacje Focus 04-08Focus C-max 03-07 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10 Jeans Metalik Numer VIN WF0MXXGCDM5M79385 Numer homologacji (TAN) E1320011160109

Ta puszka to katalizator. Brak podłączonych przewodów wskazuje na brak DPF. Post wyżej masz dwa zdjęcia do porównania może nie najwyższej jakości(robione telefonem) ale widać o co chodzi. Pozdrawiam Damian

FORD C MAX Ciężki rozruch nierówna praca drgania. 2.0 TDCI PSA

Panowie przyszły pierwsze mrozy (jeśli -2 można nazwać mrozem) i mój c-max pokazał na co go stać. Nie pali za pierwszy razem do tego dochodzi nierówna praca (jakby nie wszystkie cylindry pracowały) głośny klekot i biała chmura. Teraz fakty nówki (może chodzą miesiąc) świece bosch nówka akumulator (zresztą też bosch i to największy jaki fizycznie wchodzi) nowy czujnik temperatury

Przecież nie napisałem ze to musi być przyczyna.... problem opiłków w paliwie jest dość ściśle powiązany z EGR - nie chce się za bardzo rozpisywać - chodzi głownie o to że poprzez zakłócenia pracy wtrysków przez opiłki powstaje smród niedopalonego paliwa ponadto zadymienie spalin i nierównomierne obroty motoru. Kolejnym następstwem zakłóceń w spalaniu jest osadzanie się tłustych

FORD C MAX odma wali olejem na turbine

koledzy mam problem z odmy wali mi olejem na turbinę i w związku z tym cały układ w oleju i oczywiście czujniki przez co szaleją i nie idzie autem jechać. co sie dzieje jak to naprawic

Wczoraj również dobrałem się do odmy. Wygląda bardzo podobnie jak z opisu do mondeo. Jest po prostu membrana na sprężynie i nic więcej żadnych sitek filtrów itp które by zatrzymywały olej. Rura idąca od odmy była w oleju. Zastosowałem filtr z gaźnika od motorynki który składa się z metalowej drobnej siatki i takiej jakby gąbki(podobnej do takiej o szorowania mocno zabrudzonych garnków).

FORD C MAX Spadek mocy w trasie głośna praca tryb awaryjny

Witam przeszukałem forum w rozwiązaniu mojego problemu ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi Wczoraj wyjechałem maxem w trasę 150km na noc - zatankowałem 34 baku na BP i ruszyłem. Jazda spokojna 90 - 110 kmh i w połowie drogi poczułem że samochód jakoś słabiej jedzie i głośniej chodzi. Początkowo myślałem że to lód na drodze i koła się obracają ale później samochód wszedł

A ja znów wczoraj pojechałem w trasę (tą samą co za pierwszym razem) 150km w jedną stronę i oczywiście zaraz po wyjeździe przy wyprzedzaniu tryb awaryjny i podczas powrotu to samo. Tą trasę już jechałem ostrożnie żeby nie gazować jakoś szczególnie. Błędów żadnych nie wywalił po powrocie podpięty do ELMa nic nie pokazał. Co ciekawe już nie wydaje mi się żeby to było paliwo

FORD C MAX I Dwa błędy U1039 i P0171

Byłem dzisiaj u kolegi sprawdzić błędy w komputerze ponieważ świeciła mi się kontrolka silnika. Wyskoczyły dwa i sprawdziłem w necie co oznaczają. Jeden to U1039 niby czujnik szybkości pojazdu a drugi to P0171 zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa (blok cyl. 1). Czy ktoś może to potwierdzić Który z tych błędów powiązany jest z tą kontrolką Co z tym poczynić aby już się

błąd P zaswiecił kontrolke. MoZe sonda moze katalizator umiera.

FORD C MAX Dopalanie filtra DPF

Witam Tak sobie jezdzac zima wtedy gdy nawet temperatura silnika dopiero co na wskazowce zaczyna sie ruszac zalacza sie mi wentylator chlodnicy na wolnych obrotach Klima wylaczona termostat sprawny i pytanko - dlaczego Czasami tez dolacza mi sie sama ogrzewanie tylnej szyby czy to ma jakis zwiazek z dopalaniem filtra - przy przelaczeniu na chwilowe zuzycie paliwa widac wiekszy apetyt ale takie moga

Czytając Wasze wypowiedzi doszedłem do wniosku że u mnie musi coś być z tym filtrem. Kręcąc się po mieście pojawia sie napis awaria układu wspomagania chociaż on działa. Na trasie komunikat ten ginie ale wjadę w miasto kilka redukcji postój na światłach i to samo. U znajomego podłączyłem komputer i wyszło że awaria katalizatora. Czy ktoś miał taki problem no i jak go usunąć

FORD C MAX Bardzo słaby nawiew

Co może być przyczyną bardzo słabego nawiewu w c-maxie 1.6 tdci 109km Z kratek wentylacyjnych powietrze ledwie dmucha przy ustawieniu pokrętła w pozycji 4. W kumpla corsie nawiew jest o wiele mocniejszy już na "dwójce" co powoduje ze obecnie w samochodzie jest bardzo zimno ciągle zaparowane szyby. Dodatkowo czuć mocny zapach spalin na postoju szczególnie na zimnym silniku. Również

Wielkie dzięki za odzew. Pierwszy problem rozwiązany i kolega Mieto-68 miał tutaj rację - winny był filtr kabinowy który był aż czarny od sadzy - prawdopodobnie są to moje spaliny. Teraz na drugim "biegu" dmuchawa jest mocniejsza niż poprzednio na 4. Wstawiłem filtr węglowy filtrona. Co do spalin to dzisiaj na zimnym silniku sprawdziłem - lęcą gdzieś z dołu silnika ich zapach

FORD C MAX drgania silnika na biegu jałowym

Witam Mam problem z moim c maxem rok 2005 16 109 km przebieg 75 tys. km.. Mianowicie od jakiegoś czasu na biegu jałowym tuż po odpaleniu auta przez jakieś 5-10 minut są odczuwalne wibracje silnika. Później ustają. Tak jak w temacie te wibracje są odczuwalne jak się stoi w korku lub na światłach na biegu jałowym. Nic nie ulega zmianie także po wciśnięciu sprzęgła czy też pedału hamulca.

moze byc jeszcze wywazenie katalizatora. TBS opisuje taki problem

FORD C MAX I Numer PID i dane do parsowania temperatury spalin

Witam czy ktoś może mi podać numer PID i wzór do konwersji otrzymanych danych tak żeby odczytać temperaturę gazów wylotowych czytaną z czujników w katalizatorze i DPFie Potrzebuję to wpisać do TORQUEa (Android) żeby monitorować te dwie wielkości. Najprawdopodobniej któryś z tych dwóch punktów mi bruździ.

FORD Czy potrzebna wymiana katalizatora Błąd P0420

Witam Czy może jest jakieś tańsze rozwiązanie niż zakup nowego katalizatora Otóż w moim c-maxie KAT ma już wyjęte bebechy i przez to pali się CHECK (ponoć za duży strumień spalin na sondę). Czy można wstawić jakiś zamiennik lub inną wkładkę dzięki której nie będzie pojawiał się błąd A może jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie Focus c-max 2005 2.0 benzyna. Pozdrawiam Jacek

FORD zachowanie silnika po usunieciu dpf-a

witam wszystkich celowo pisze w dziale focusa bo problem o jaki chce zapytac faktycznie dotyczy mojego c-maxa z silnikiem 16 tdci 109km ale mysle ze wsród uzytkowników focusów własnie z tym silnikiem moze byc większa ilość osób-użytkowników którym przytrafił sie podobny przypadek-zabieg a fakt ze dotyczy focusa c-maxa nie ma znaczenia dla "rozwiązania" problemu. serdeczne tez

FORD Żywotnośc filtru DPF

Czy jest jakaś konkretnie zdefiniowana żywotnośc filtru czastek stałych Czy zalezy ona od wieku czy od przebiegu Z jakim kosztem wymiany nalezy sie liczyc Wiemze wymiana w MB c220 to koszt ok 800 euro

nowocześniejszy katalizator dla diesla. DPF diesl particulate filter czyli filtr cząstek stałych. Służy do tego żeby nie przedostawała się do atmosfery sadza związki siarki i inne chemiczne przyjemności. Jeśli chodzi o DPF dla mkIV to jest on kompletnie inny niz np. w S-maxie (chociaż marketingowo też jest tam 2.0 tdci). W rozwiązaniach starszej generacji zresztą nie tylko w fordach

FORD Lekkie Dławienie )

Mam pytanko ..... zaobserwowałem że przez ostatnie pare dni moja FOKA II 2.0 TDCI 136KM przy dodawaniu gazu na 2 lub 3 biegu przy obrotak miedzy 15 a 22 tysiaca lekko sie zadławia na okolo 05 sek tak jakby czkawka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. też przy odpaleniu silnika gdy jets zimny zaczynam wyczuwać pewnego

Maureliusz-pamiętasz że ja sam popsułem samochód[zamarzła odma] i dalej się posypało. Wymieniłem turbo sterownik turbo beznadziejnie wywaliłem katalizator i po tym zostało poszarpywanie jak u Ciebie.. Ale ani razu po tym nie pojawił się żaden komunikat[ żadna kontrolka] a poszarpywało. Dalej już niestety w ASO IDS wykazał konieczność wymiany softu na nowy uaktualniony -co zrobiłem[320

FORD Focus 1.6 DPF aut chip

...dzisiaj pozbyliśmy się "ecodobrodziejstwa" w Foczce...mały chipek i autko ożyło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wiec DPF usuniety razem z katalizatorem zero bledow na kompie. Od 1go do 4go biegu jezdzi normalnie niestety na 5tym cos sie dzieje i czesto traci moc np. kiedy rozpedzam sie i przy okolo 130kmh zdejme noge z gazu na chwile i potem wcisne do podlogi silnik reaguje z opoznieniem lub nawet poszarpuje. Mam tez wrazenie ze ma nieco mniej mocy niz przed demontazem DPF ale tylko na tym biegu. Raz nawet po

FORD BLOS parownik Tomasetto złożyłem i zestroiłem

A więc wczorajdzisiaj zalożylem BLOSa zdjęcia umieszczę za kilka dni. Niestety musialem u siebie przesunąć czujnik temperatury zasysanego powietrza. Czujnik ten umieścilem w przeciągu ale tuż przy puszce filtra powietrza nie chcialem go zostawiać za gazem bo klamalby na calego. Zgodnie z opisem slusznym do większości parowników wykręcilem śrubkę regulacyjna na maxa (to jest ta mala

FORD 2.0L duratec Turbo czy to możliwe

Witam wszystkich Na początku chciałbym przedstawić się ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc tak nazywam się Paweł dla znajomych Mruwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jestem

Może troszkę przesadziłem z tym zestawikiem a może inne pytanko do znawców jak mogę zwiększyć moc nie drogim kosztem tzn nie drogim" dla innych 200zł jest drogo mówię o kwocie do 10 tys zł czy jak zastąpie katalizator stumienicą wydech np Mugen do tego dolot dobrej firmy czy będą to odczuwalne zmiany mocychodzi mi konkretnie aby ze swojego 145 konnego silnczka wycisnąć max 200

FORD MONDEO Falujące obroty spadek mocy sprzęgło

Szanowni forumowicze zwracam się z prośbą o pomoc przy przerabianym już jak czytałem tu na forum wątku falujących obrotów ale nic nie odpowiada moim objawom w pełni mechanik polecił mi wymianę uszczelniaczy jakieś szlifowanie tłoków ogólnie zabieg na 2000zł remoncik silnika ale może macie jakiś pomysł i uda mi się go nakłonić do sprawdzenia jeszcze czegoś niestety nie potrafię

auto jak było bez termostatu chodziło wszystko dobrze temperatury nie łapał tylko był problem z osiągami rozpędzał się tylko do 160kmh i ani trochę więcej. W każdym bądz razie było ok wyskakiwał mi check P0171 podobno to sonda która była za kataliztorem wariowała bo katalizator był do śmieci obecnie jest nowy puki co lampka się nie zapala. Najważniejsze jednak jest to że auto

FORD MONDEO IV Mondeo Mk4 1.8TDCi praca silnika - szarpanie klekotanie

Witam Jeżdżę od ponad roku mondeo z silnikiem 1.8 TdCi i po przejechaniu ok. 30 tyś. silnik zaczął mieć problemy z pracą na obrotach 13-2 tyś. Problem objawia się - przy jeździe na 2-3-4 biegu gdy obroty są między 15-20 tyś. i przyśpieszam delikatnie to silnik szarpie(raz delikatnie nieraz mocniej) i klekocze jak &8222traktor&8221 "zawory" po przekroczeniu 2 tyś. wtedy jest

Witam. Z całym szacunkiem dla dociekliwości forumowiczów.... ale w przynajmniej dwóch wątkach na tym forum jest wyjaśnienie tego tematu. Niestety..... w 40% postów w dziale DIESEL poruszane są sprawy "skutków ubocznych" jakości paliw - jednocześnie nie dbając by przynajmniej raz na rok przeczyścić cały układ. Głównym "winowajcą" klekotania w tak dopracowanym

FORD Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak

Mam problem z turbiną w Focusie Mk2. Auto jest z 2006r ma przejechane 125tys km. Kupiłem go w sierpniu i na poczatku wszystko było o.k-do czasu. Około 2 miesiące poźniej przepaliła się żarówka w przednim reflektorze ale to pikuś-wymieniłem i tyle. I tydzień później brat pojechał do szkoły zostawił auto na parkingu i wrócił po paru godzinach. Jak mi zrelacjonował po odpaleniu silnika

Oczywiście że nie za wcześniej.....U mnie rzecz jest jeszcze niestety w toku. Gdzieś tu na FORUM już zacząłem temat opisywać ale spróbuję teraz to dokładniej opisać. Samochód C-max 1.6 TDCI[czyli francuski HDI] bez DPF-a o przebiegu 90 000km i sprowadzony z Francji w 2006 roku z tamtejszego ASO po naprawie blacharskiej ale za to po małym przebiegu[wówczas ok. 65 000km]. Do prawie dziś

Czesc chlopakiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wiec tak...turbawka wymieniona z dawcy o nazwie Peugot 407 1.6 HDIz 2005 rokuprzebieg okolo 135 tysiecznych KM. Po rozebraniu systemu smarowania turbiny oraz filtra oleju silnikowego w moim Focusie okazalo sie ze filtr olejowy byl w 90% zatkanywnioseknikt nie wymienial

FORD escort 1.8 TD Lucas - dymienie

Witam... i kolejny problem. Dziś zauważyłem że mój essi zaczął dymić. Tzn przy odpalaniu i normalnej jeździe nie ma żadnych objawów dymienia... normalna prawidłowa praca silnika... problem zaczyna sie pojawiać jak silnik wykręcę do 3500 obrmin. Przy tej prędkości obrotowej czuję kopa autko przyśpiesza a za nim chmura dymu... Wcześniej było podobnie... ale nie było tej chmury

Regeneracja wyszła mnie 700złale tak naprawdę nic to nie dało.Mój w zasadzie jeżdzi jak wolnossący-w przedziale 2500-3000 najlepiej przyspieszaale tak naprawdę nie ma wyrażnego momentu załączenia turbiny.Patrząc w dane techniczne w sumie się zgadza-max.moment obr.mamy przy 2500.Co do wzrostu mocy przy 3500 przy okazji sprawdzę i dam znać.W ramach ciekawostki-na karcie gwarancyjnej po

FORD MONDEO III Mondeo Mk3 2.0 Brak mocy kopci itd...

Witam mam problem ze swoim Mondeo. Jest to 2.0 tdci automat z 2003 roku. Przebieg 147tys. przy 120 wymieniane wtryskiwacze. Któregoś dnia otworzyłem maskę bez wyłączenia alarmu. Zaczął wyć ale jakoś to opanowałem. Po tym incydencie brak mu mocy jedzie góra 100 kmh biegi przerzuca przy bardzo wysokich obrotach no i niesamowicie kopci. Dym śmierdzi jakby parafiną. Kilka razy na ciepłym

Witam szanownych forumowiczów . Kolejny problem z mondkiemauto znowu zaczęło kopcić przy dodawaniu gazudo 3 tyś sie kreci ale powyżej 3 tyś jest muł jak nie wiem i kopci na czarnoprzegoniłem go po autostradzie ale max to 140kmh wcześniej pisałem w tym poście ze oddałem samochód do mechanika i czyścił zawór EGR oraz wywalił katalizator bo był zatkanypanowie powiedzcie mi czy znowu

FORD Dymienie z wydechu

Strasznie mi kopci podczas jazdy. Przeważnie przy ruszaniu i zmianie biegów kiedy schodzę ze sprzęgła na gaz. Co to może być

Witamniedawno miałem to samokopcił jak oszalałynawet na niskich obrotach podczas zmiany biegówale po wyczyszczeniu EGR-u znaczna poprawateraz prawie nie kopci (chybaże cisnę na maxa)podobno jeszcze katalizator się zapchałpozdrawiam

FORD Focus dużo palibrak mocy [TDCi]

Witam od paru dni foka zaczela dużo palic i nie ma mocy(160 max).Normalnie średnią miałem 65l a teraz 9l. Sprawdziłem już chyba wszystkowtryski okkatalizator ok jedynie co mnie martwi to przepływomierz. Jak go odłącze nie nie ma zadnej reakcji.Na wolnych obrotach wyczytałem powinno być napięcie 08V u mnie jest 1.8V na wyższych obrotach jest ok 4V. Bałwanki sa ok twardniejawszystkie

FORD 1.8TDCi czy 1.6TDCi

Witam szukałem ale nie znalazłem takiego tematu ... chodzi mi o porównanie silników 1.6TDCi 109KM i 1.8TDCi za i przeciw każdego z nich (w tym rzeczywiste spalanie) ... jeden z tych silników będzie napędzał moje przyszłe auto Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. moje "suche" fakty 1.6TDCi 109KM

16 tdci z DPFczyli 109koni spalanie trasa 45-5l100kmmiasto 55-65l100km średnio około 5 litrów na baku 50litrów czyli max robie w cyklu mieszanym około 700km jeśli tylko trasa około 850-900km dla ciekawości koszt DPF-u 3300pln tylko ASO koszta tylko części wymiana około 1200pln (lub po regeneracji troche taniej około 1750plnale bez gwarancji nie opłaca sie ryzykować) taka cena obowiązuje

FORD ESCORT MK III AVA ESCORT 18 TD max obroty 3 tys i wolno się zbiera

Witam wszystkich chętnych oferujących pomoc przy moim essim . Mój problem z autkiem polega na tym ze wyprzedzanie jest prawie niemożliwe jadąc z pedałem wciśniętym do dechy maksymalne obroty jakie udaje mi się osiągnąć to 3 tys. i 120 kmh . wcześniej nie było z tym problemu Jadąc na 5 biegu jak wcisnąłem pedał gazu to szedł jak błyskawica tak samo wygląda z niższymi biegami zbiera sie bardzo wolno . Macie jakieś rady co może być przyczyna

ja w mondim z tym silnikiem miałem takli problem - wyczyścili mi mechanicy katalizator bo był zawalony sadzą i autko odmłodniało

Przykładowe oferty części samochodowych ford c max katalizator i

  • KATALIZATOR DPF FILTR FORD C MAX 1.6 TDCI - kłodzko (800.00PLN)
  • FORD C-MAX GRAND 1.6 TDCI KATALIZATOR FAP DPF 2011 - lublin (1999.99PLN)
  • FORD C-MAX GRAND 1.6 TDCI OSŁONA KATALIZATORA DPF - lublin (99.99PLN)
  • FORD C-MAX GRAND 2.0 TDCI FAP DPF KATALIZATOR 2011 - lublin (1999.99PLN)
  • alternator katalizator ford s-max - SEROKOMLA woj.LUBELSKIE (200.00PLN)
  • FORD FOCUS C-MAX KATALIZATOR KOLEKTOR 2.0 TDCI - Lubawa (1250.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA KATALIZATORA TURBINY FORD C-MAX 1.6 - PLESZEW (60.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi