części samochodowe nanodatex

fiat stilo filtr

Samochody związane z zapytaniem fiat stilo filtr

Pytania i odpowiedzi: fiat stilo filtr

FIAT PUNTO II 188 188AX Gdzie szukać świec żarowych w 1.9 JTD

WitamW niedługim czasie będę wymieniał świece żarowe w moim fiaciorze z silnikiem 1.9 JTD 80 KM ale nie wiem gdzie się znajdują Czy ktoś posiada jakieś zdjęcia bądź konkretny schemat mojego silnika bo nic na forum nie znalazłem.

Kolego Tomkufiltr powietrza w Punto II 1.9 JTD 80KM znajduje się tuż obok akumulatora więc jest to miejsce w którym na pewno nie będzie świec żarowych bo one muszą być wkręcone w blok silnika a nie poza nim. Na stronie Eperu znalazłem taką lokalizację ale jakoś ciężko mi znaleść te 4 sztuki świec. Myślałem że ktoś kto już wymieniał będzie dobrym kolegą i dokładniej podpowie. PS. Zdjęcie silnika z linku jest nieco inne niż ja mam w aucie ale wiem że lokalizacja podobna brakuje mi tylko uszczegółowienia.Dzięki współpracy z wujkiem Google udało mi się znaleźć gdzie one mogą być. Dla osób również szukających umieszczam link do instrukcji na bazie silnika fiata stilo 1.9 JTD httpfiatstilo.orangespace.plwymiana-swiec-zarowych--jtd

SKODA OCTAVIA O2 1.9TDI (105KM) czy Fiat Bravo 1.9 Multi Jet (150KM)

Witam mam dylemat i potrzebuje paru opinni... Nie wiem co lepiej kupić mam już jedną O2 i jeżdzi sie bardzo dobrze... ale mam możliwość zakupu w konkurencyjnej cenie fiata Bravo 1.9 Multi Jet 150Km w bogatej wersji wyposażeniowej za 67000 i teraz mam dylemat bo nie wiem na co się zdecydować Pomocy....

Wstawiłem w komis fiata stilo- stał tydzień. Fakt cena niska- po 6 latach i 130 tys przelotu 13 wartości wyjściowej (ale auto miało 3 właścicieli). Więc nie jest do końca tak że nie można sprzedać. Wyjściowe 115 kucy zbiera się dużo lepiej niż 105 Octa. Jest zupełnie inna charakterystyka silnika- 1 i 2 krótka auto pokazuje na co je stać na 3 i 4. W Octavii jest na odwrót (może

Panowie odnośnie fiata i porównaniu go do samochodów grupy VW. Silnik JTD produkowany jest już naprawdę długo. Miał wersje mocy 80 105 115 120 140 150 KM. Jest to bardzo trwały motor i bezproblemowy. Tak tak niedowiarki bezproblemiowy. Jeździ takich kilka u mnie w robocie w nadwoziach stilo i Doblo. Koledzy mają prywatne Alfy 156 czy fiaty Marea z silnikami JTD i nie ma z nim problemu.

Zobacz Filtry oleju silnika do FIAT STILO

FIAT BRAVO II Pare drobnych pytań odnośnie Fiata Bravo 1.9 Mjet

Witam Kupiłem niedawno używanego fiata Bravo 1.9 Mjet 150 km z Włoch wszystko dziala tak jak należy jednak mam dwa małe problemy mianowicie - pociągnełem za uchwyt do otwerania maski coś strzeliło i teraz juz nie moge jej otowrzyc ... rączka "lata" luzem i nie ma żadnego oporu. Jak to naprawić ile moze to kosztować i co mogło być tego przyczyną. -i menu samochodu jest w całości

jestem po przeglądzie na 60 tys standardowo olej filtr ON filtry powietrza (silnikkabina) filtr oleju. Przy 90 tyś robię tzw duży przegląd - wymiana rozrządu (wybiorę części gatesa mam sprawdzone) i zrobię regulację zaworów w naszych 1.9 8v zalecają po 60 tyś jednak jak silnik klekocze bardzo spokojnie nie powinno się częściej wykonywać tej czynności - znajomy w stilo przekonał

FIAT BRAVO II Materiały eksploatacyjne

Prośba jeśli ktoś zna o podanie kodów i producenta materiałów eksploatacyjnych do 1.6 MJ takich jak - filtr oleju - filtr paliwa - filtr kabinowy Może jakiś sklep internetowy możecie polecić lub coś w Warszawie najchętniej w okolicy Białołęki lub centrum

http217.141.19.68uficat - tutaj jest super wszystko ładnie rozpisane - przede wszystkim są pieknie wypisane zamienniki patrz niżej jak np. dla filtra kabinowego To samo co do stilo... Na allegro są tanie i dobre Magneti Marelli BCF342 węglowe za 30pln filtr kabinowy 46723435 fiat PUK1080E AC DELCO 2451 ASTER IFT011 AURADIA 0 986 BF0 713 BOSCH R2377 BOSCH 1 987 431 377 BOSCH 1 987 432 377 BOSCH

FIAT BRAVO II Klimatyzacja - eksploatacja

Witam Mam pytanie co do servisu klimatyzacji. Mam klimatyzacje manualna w bravo 1.4 90km. Dzwonilem do 1 servisu klimatyzacji i zalecaja wymiane filtra 50pln odgrzybianie 90pln i uzupelnienie srodka chlodzacego do 200pln. Czy to wszystko trzeba wymieniac raz w roku pozdr

filtr kabinowy wymieniłem sam kilka dni temu bo oryginalny był już wyczuwalny w woni. Auto kupione na początku sierpnia 2010 przebieg 135k. Kupiłem filtr węglowy Magneti Maranello od stilo 19 za 32 PLN. W poprzednim aucie tj. Bravie filtr wymieniałem co pól roku i w tym też tak będę robił. Sądziłem że z powodu innego usytuowania filtra może wytrzyma on dłużej ale niestety nie da rady.

FIAT BRAVO II Filtr Przeciwpyłkowy ( Kabinowy )

Witam Wszystkich Serdecznie Mam takie pytanko filtr kabinowy wymienia się co 15 miesiecy tak Czy moge go sam wymienić Autko jeszcze na Gwarancji a nie chciałbym jej stracić I gdzie ten filterek się znajduje w schowku fiat Bravo 14 T-Jet 120 Km Dynamic 09r.

Nie trzeba patrzeć jak to robi "fachuro" w ASO. Razem z filtrem dołączona jest instrukcja montażu. Do bravo pasuje filtr ze stilo i cena takiego z węglem to koszt ok 40-50PLN.

FIAT PUNTO II 188 188AX trzęsie silnikiem podczas przyspieszania automat

WitamMam problem z moim kropkiem jakiś czas po kupnie zauważyłem że podczas przyspieszania takiego bardziej dynamicznego zaczyna mi trząść całą karoserią jak odpuszcze trochę gazu to trzęsie mniej. Podczas bardzo spokojniego przyspieszania wogóle nie czuć trzęsienia. czy to może być wina poduszek silnika czy skrzyni biegów Owe trzęsienie zaczyna się dopiero ok 50-60 kmh. Zawieszenie

To masz dokładnie tą samą skrzynie co ja) Sprawa z naszą skrzynią wygląda tak że bardzo mało zakładów w ogóle podejmuje się napraw ja by usunąć niewielki wyciek obdzwoniłem cały Poznań i wszędzie mi mówili że fiatowski automatów nie robią jedynie gdzie wzięli się za to bez zawahania było ASO fiata akurat tu mnie zaskoczyli bo za oczyszczenie skrzyni lokalizacje usterki oraz

FIAT BRAVO II Bagnet olej MultiJET 1.6 105 KM - jaki

Witam prośba szybka o sprawdzenie jaki macie typ bagnetu w swoich MultiJetach 1.6 105 KM. Po wymianie oleju i wlaniu 4l zamiast 4.6l (zgodnie z instrukcją) mam olej ponad poziom. Ponieważ wcześniej w samochodzie prosto z fabryki było circa 07l za dużo to podejrzewam że mam nie swój bagnet. pozdrawiam Tadzik

Przed chwila szukalem w instrukcjach i z błędem jest zarówno w instrukcjach Nowe Bravo Croma jak i stilo ale w instrukcji Grande Punto MJ 1.6120KM znalazłem ciekawostkę.....rozgraniczenie że pojemnośc silnikfiltr wynosi 46l ale przy wymianie (silnikfiltr) jest to 418l.

FIAT BRAVO II wymiana klocków hamulcowych

jakie klocki hamulcowe zalozyć do przodu orginalne czy zamienniki co polecacie pozdrawiam

Ewentualnie Allegro. filtr paliwa UFI do 1.9 JTD stilo 150 zł Bravo 180 zł Nuova Delta 220 zł D filtr ten posiada identyczne oznaczenia dla tego samego silnika montowanego w różnych autach czyli 24.ONE.1

FIAT BRAVO II Koszty przeglądów

Witam Napiszcie jakie są koszty przeglądów w waszych stacjach. Mnie obecnie interesuje najbardziej po 30000 bez wymiany oleju bo wymieniłem po roku. Pozdrawiam

filtr kabinowy wymieniam sam węglowy na allegro 35 zł. U siebie w sklepie motoryzacyjnym pytałem to jest za ... 30 zł. Identyczny. W serwisie 100 zł. Jak ktoś chce niech przepłaca ) Generalnie to jest filtr taki jaki był w stilo.

FIAT PUNTO II 188 188AX najbardziej podobne

Witam mam problem z elektryka 1.9 JTD zaczelo sie od skokow napiecia na niskich obrotach przygasaly swiatla diody wszystko pozniej problemy z odpalaniem - ale odpalal do pewnego momentu assistance stwierdzilo iz akumulator do wymiany - 5 letni totalnie rozladowany kupilem nowy ale ma za słabe ladowanie elektryk naladowal akumulator dodatkowo stawia na wymiane alternatora ale podlaczyl sie pod komputer

poprostu sprawdzić czy jest sprawna i jeśli okaże się sprawna to je nie wymieniać a tak na poważnie to niesłyszałem o czymś takim jak "stiloale" jeżeli mówili Ci że to jakiś komputer to może to być albo centralka wtryskowa znajdująca się pod filtrem powietrza lub body komputer zczepiony na 2 klipsy razem ze skrzynką bezpieczników pod kierą po lewej stronie. Jedno i drugie

FIAT BRAVO II slabe bravo 1.9 120km do tych co mja roczne brava 1.9

sluchajcie mam taki problem odczucie a mianowice moje bravo niema takiego kopyta jak na poczatku mam go dopiero rok i chcil bym uslyszec opinie innych uzytkownikow ktorzy maja ten sam silnik co ja. ostatnio kolega mnie wybrzedzil na trasie jak bym jechal z 80 kmh a on ze 100kmh a ma taki sam silnik jak moj tylko ze w stilo wczesniej jadac na 5 delikatnie wciskajac gaz odrazu przyspieszal a teraz ni(

Witam ogólnie stilo z tym samym silnikiem jest zrywniejszy bo ma mniejszą masę - było już tu gdzieś o tym na forum radzę wymienić filtr powietrza i oleju jesli już minąl rok no i kabinowy (ale nie jechać na przeglad serwisowy) ja mam ten sam silnik i jeżdzę praktycznie cały czas po mieście i nie przekraczam 2k rpm wiec ostatnio czasem ostrzej ruszam spod świateł by rozruszać silnik

_________________125p->126p->tempra->puntoI->marea weekend->CCsporting->puntoII->stilo 19 JTD-> bravo dynamic 19 multijet 8V 120KM

FIAT BRAVO II czy ktos ma taki sam problem z bravo1.9 8v 120 km

pytam sie o problem kapiacego oleju z przewodow dolotowych od filtra powietrza do turbiny.wodnisty olej gromadzi sie na oslonie silnika . prosze o jakies odpowiedzijesli ktos mial lub ma taki problem w fiacie bravo lub stilo i jak sie z nim uporali w serwisie. pozdrawiam

OPEL VECTRA C 1.9 CDTI z filtrem czastek stalych

do Vectry i Signum ma byc wkrotce wprowadzony nowy silniczek diesla z filtrem czastek stalych.Silnik 1.9CDTI bedzie dostepny w dwoch wersjach 120PS i 280Nm oraz 150PS i 315Nm.Z mocniejszym silnikiem Viki ma przyspieszac do setki w niecale 10s i smigac 217kmh. Nareszcie Opel zaczyna nadrabiac zaleglosci w konstruowaniu dobrych diesli

wiem ze opel mial wspolpracowac z fiatem i wykorzystywac silniki JTD ale poki co to zaden 1.9 JTD nie ma takich parametrow.No chybe ze to sa zmodernizowane jednostki 1.9JTD 115PS(np fiat stilolancia lybra) i 1.9JTD 16V 140ps(np alfa 147)

ALFA ROMEO Filtr kabinowy tylko z klimatyzacją

Witam jesli nie posiadam klimatyzacji tzn ze nie mam filtru kabinowego tak powiedzial mi facet w sklepie ze niby wg.katalogu 146 1.4 boxer takowego nie posiada prosze o info_________________Alfa Romeo 146 1.4 boxer 97r

Jeśli nie wiesz to proponuję sprawdzić. Jeśli go masz to jest on na podszybiu. Mi osobiście wydaje się że powinieneś mieć takowy filtr. bo przecie 97 to wcale nie takie stare auto........ 1456 KLIMA -filtrbez klimy filtra brak.filtry sa weglowa i papierowe.ktos nie ma klimy chce filtrramka to koszt ok 35..45 zl.pasuje od fiata bravobravamarea.pozdrawiam_________________AR 146 16TS145 14TS156 18TS-ex.JestAR 155 20 8vstilo JTD. IKR 3991

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 - Lista plików do pobrania

Od czasu kiedy się zarejestrowałem na forum widzę jeden problem. Problem z umierającymi linkami do manualni oraz programów. Aby wszystko było łatwiej i dostępniej postanowiłem wykorzystać usługę dropbox.com i dostarczyć w łatwy i przejrzysty sposób to co udało mi się już zgromadzić. Było by rewelacyjnie stworzyć jedną dużą bazę plików. Mamy do wykorzystania ponad 2GB przestrzeni

VOLKSWAGEN Mulasty 2E ... 12-13 sek do 100 ....

odkąd go mam tak zawsze było zadnych bledów nie ma wszystko dziala kompresja równa okolo 11-12 nie pali oleju mam gaz brc bez sekwencji ale to raczej nie ma znaczenia cholernie duzo pali kolo 14 w miescie no i przyspieszenie ala polonez a vmax ala seicento 165 przewody swiece kopulki wymieniane zaplon mam troche do gazu ustawiony chyba 6st. rozrząd napewno ustawiony ok. i co moge sie co najwyżej poganiać z fiatami na skrzyżowaniu

To juz chyba latwiej w blosa zainwestowac pod warunkiem ze obstawiamy ze wine za spadek mocy ponosi LPG. posprawdzaj jeszcze te filtry a moze przewody sa jakies wadliwe sprawdz czy nie ma przebic na nich. Ja mam 2e bez gazu i nie narzekam na dynamike ide rowno ze 140konnym fiatem stilo (tylko ze on jest ciezszy) wiec mysle ze takie seicento pownienes wciagac nawet na gazie zwyklym. moze to sprawa regulacji

ALFA ROMEO 156 932 1.9 jtd 85 kW delikatna utrata momentu

witam mam problem z tym silnikiem (posiadam stilo z takim motorem ale na forum fiata nic konstruktywnego sie nie doweidziałem tymbardziej w aso) więc tak po zakupie auta było cacy śmigał jak trzeba po pewnym czasie delikatnie stracił na dynamice nie ma takiego odczuwalnego strzału mocy po 2000 obrotów wymieniłem filtry i nie pomogło sprawdziłem szczelność układu dolotowego i jest

Przykładowe oferty części samochodowych fiat stilo filtr

  • fiat stilo filtr paliwa kompletny 1.9jtd KOBIÓR - Tychy-Kobiór (50.00PLN)
  • FIAT STILO - FILTR WEGLOWY - Blachownia (30.00PLN)
  • FIAT STILO FILTR WĘGLOWY GWARANCJA WSZYSTKIE CZĘŚC - Gorzów (28.00PLN)
  • Fiat Stilo Filtr Węglowy - Orzech (90.00PLN)
  • fiat stilo filtr paliwa kompletny 1.9jtd KOBIÓR - Tychy-Kobiór (50.00PLN)
  • FIAT STILO - FILTR WEGLOWY - Blachownia (20.00PLN)
  • FIAT STILO FILTR WĘGLOWY GWARANCJA WSZYSTKIE CZĘŚC - Gorzów (28.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi