części samochodowe nanodatex

fiat stilo egr

Samochody związane z zapytaniem fiat stilo egr

Pytania i odpowiedzi: fiat stilo egr

FIAT BRAVO II EGR w Nowym Bravo 19 Mtj 8V

Witam wszystkich użytkowników NB. Podzielę się z Wami informacją na temat silnika 19 Mtj 8V. Przebieg auta 55tkm. W pewnym momencie silnik przestał ciągnąć do 2tyś. obrotów. Poza tym pracował równo na wyświetlaczu nie było żadnych błędów. Przeczytałem sporo opini na podobne tematy ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem chodź były tam wskazówki o egr. Pojechałem do serwisu

Odpowiadam dla tgosoba operałem się na httpwww.youtube.comwatchv1go_PUmx0WE ale jeśli poszukasz 19 jtd stilo alfa a nawet opel vectra to znajdziesz mnóstwo opisów i zdjęć ja nie robiłem fotek z demontażu dla kogoś kto ma pojęcie o budowie silnika demontaż nie jest trudny chociaż trzeba miec elastyczne paluszki. Pzdr Jędrek.

FIAT BRAVO II Zawór EGR Fiat Bravo II 1.9 multijet 8V 120KM

no i stało się mając 65 tyś. przebiegu padł mi zawór egr a dokładnie jak to nazwał mechanik spaliła się cewka więc mimo iż zawór został oczyszczony przedmuchany i wymyty to i tak zapala się kontrolka silnika i wali mi komunikat sprawdzić silnik. Cena z wymianą w autoryzowanym serwisie (woj. pomorskie) to 800 zł. Może ktoś napisać czy produkowane są zamienniki i w jakiej cenie

Na forum stilo można znaleźć linki do opisu czyszczenia egr.

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do FIAT STILO

FIAT STILO Analiza loga FES - Stilo MultiJet

Witam Co prawda to nie Alfa ale też JTD . Dokładnie to 19 MultiJet 16V - 140KM. Ogólnie wydaje mi się że brakuje mu mocy jak na 140KM coś jakby uciekło szczególnie na dole obrotów. Ostatnio jadąc wyskoczył mi błąd P0238 przy 120kmh i włączył się tryb awaryjny. Wymieniłem niedawno przepływke wyczyściłem overboosta egr czujnik ciśnienia w kolektorze. W załączniku daje logi z FESa celem analizy - mam nadzieje że dobrze je zrobiłem. FES MultiJet 140KM.rar

FIAT PUNTO II 188 188AX Zaślepiać EGR czy nie

Witajcie Na forum alfy wyczytałem że w niektórych silnikach można śmiało zaślepiać i nie ma to wpływu na pracę silnia ale podobno w nowszych konstrukcjach już nie. I teraz pytanie czy silnik 1.9 JTD z 2000r to nowsza konstrukcja) Auto od czasu do czasu gaśnie gdy wrzucam na luz np gdy dojezdzam do skrzyżowania. Ktoś mi podpowiedział że zawór dostarcza zawiele spalin i dlatego tak może

Ja zaślepiłem u siebie ponad rok temu. Jak narazie nic niepokojącego się nie dzieje. U mnie objawem było kopcenie a po wstawieniu kawałka puszki objawy ustały. Manualem niestety nie dysponuję a dokładną instrukcję z fotkami znalazłem wtedy na forum stilo ale nawet już nie pamiętam którym

ALFA ROMEO 166 936 Nadal brak mocy do 2000 obr - wymieniono przepływkę regen turbo zaślepiony EGR

Koledzy moje wk....ienie sięgnęło zenitu. Jakiś czas temu pisałem o czyszczeniu turbo - przeczyściłem po miesiącu padło całkowicie - zregenerowałem je. Dziś wymieniłem przepływkę na oryginalną Boscha - 0 280 218 019 egr zaślepiony jest tuż przy samym kolektorze wydechowym. I nadal brak jest mocy do 2000 obrotów. Tzn. że jak to ktoś napisał podczas wkręcania się na obroty zdążę

would of stalled before as the engine bogged unless you slipped the clutch and revved like hell. The fuel ecomomy is now at 50mpg rather than 40mpg and you can boot it with not a slight bit of smoke. All I can say is cheers all that suggested the egr been at fault in the 1st place as I am sure I have saved on getting the car checked and possibly not sorted as quickly. Źródło httpwww.fiatforum.comstilo94281...-faulty-2.html

FIAT BRAVO II Turbo się poci.

MJ 19 120 - dość silne zapocenie łącznika turbo i filtra powietrza. Praktycznie olej pokrywa cały łącznik nie wiem jak wygląda filtr bo jeszcze nie zaglądałem. Poziom oleju około 4mm poniżej max i nigdy nie przekraczał maxa. Przebieg 135k. Brak innych oznak niesprawności silnik ładnie ciągnie równo pracuje. Nie depczę zimnego silnika studzę turbo nie wkręcam silnika na czerwone

odmy ręką więc nie powinno być problemów z ponownym założeniem przewodu z oryginalną obejmą. Jeżeli jest nawet ciaśniej to posmarowanie olejem końcówki powinno pomóc. Dzięki za info dotyczącej przepływki skoro ktoś miał problemy ja będę dmuchał na zimne i odłączę odmę. Na forum stilo wyczytałem że czyszczenie egr-a wydłuża jego żywotność a zgodnie z zaleceniami fiata

ALFA ROMEO 156 932 1.9 jtd nie ma mocy. Gdzie jest egr i przepływomierz

Witam. Jestem nowy na forum. tak jak w temacie mam problem z mocą silnika alfe nabylem kilka dni temu i nigdy nie mialem doczynienia z silnikiem diesla ale moi znajomi stwierdzili że zdecydowanie silnik jest mułowaty i nie ma mocy takiej jak powinien mieć no i ja również odniosłem takie wrażenie. proszę o pomoc. Na forum wyczytałem że przyczyną tego może być walnięty przepływomierz

mam silnik 1.9 jtd 8 zaworowy 105 KM z 1999 roku. Przepływomierz już wiem gdzie jest bo właśnie jeździłem z odpiętą wtyczką od niego jest troszke lepiej szczególnie na zimnym silniku ale to jeszcze nie to chce zaślepić jeszcze zawór egr albo wymienić go na nowy. Czy uszkodzony zawór egr może powodować taki spadek w mocy Mój znajomy ma fiata stilo z tym samym silnikiem i tam wgniata w fotel na każdym biegu. Proszę o pomoc

FIAT PUNTO II 188 188AX punto 1.9 jtd 80 2000r mam problem z brakiem mocy silnika

mam od jakiegos czasu problem z brakiem mocy silnika. mechanicy maja rozne opiniemoze ktos mial podobny problem

że wynikiem będziecie conajmniej zaskoczeni Naprawde nie oszukujcie się że coś co o połowe tańsze jest tak samo dobre- bo takie rzeczy się w przyrodzie nie zdażają Temat przpływki zamiennika przerobiłem na silnikach w firmie i po raz kolejny potwierdziło się że chytry dwa razy traci Na sam koniec powróce tylko do owych magicznych 3000rpm wielokrotnie tutaj wałkowanych- w stilo

FIAT PUNTO II 188 188AX szarpanie na niskich obrotach

Witajcie Mam problem Po odpaleniu nie gaśnie kontolka silnika silnik zaczyna szarpać nierówno pracować tak jakby nie palił na jeden cylinder a przy jeździe nie ma mocy.... Wymienione są sondy lambda cewki zapłonowe oraz świece przewody są raczej dobre bo sprawdzałem przepinając z innego auta.... nie wiem co moge jeszcze sprawdzić.... czytałem że katalizator może być problemem może

woofer wiekszosc diagnostow potrafi tylko podpiac sie pod obd i tyle . Nie potrafia interpretowac wynikow a juz nie wspomne ze nie zawsze problem wyskakuje jako blad U mnie w stilonie padajacy egr sygnalizowal blad tzw skok napiecia zreszta ten blad zawsze sie pojawia jak cos ma pasc niekiedy nawet zarowka Szkoda ze nie mozesz nagrac filmu jak to wyglada chociaz jak wspomne 1.2 8v to byl to silnik bezawaryjny dla mnie

FIAT BRAVO II slabe bravo 1.9 120km do tych co mja roczne brava 1.9

sluchajcie mam taki problem odczucie a mianowice moje bravo niema takiego kopyta jak na poczatku mam go dopiero rok i chcil bym uslyszec opinie innych uzytkownikow ktorzy maja ten sam silnik co ja. ostatnio kolega mnie wybrzedzil na trasie jak bym jechal z 80 kmh a on ze 100kmh a ma taki sam silnik jak moj tylko ze w stilo wczesniej jadac na 5 delikatnie wciskajac gaz odrazu przyspieszal a teraz ni(

Witam ogólnie stilo z tym samym silnikiem jest zrywniejszy bo ma mniejszą masę - było już tu gdzieś o tym na forum radzę wymienić filtr powietrza i oleju jesli już minąl rok no i kabinowy (ale nie jechać na przeglad serwisowy) ja mam ten sam silnik i jeżdzę praktycznie cały czas po mieście i nie przekraczam 2k rpm wiec ostatnio czasem ostrzej ruszam spod świateł by rozruszać silnik

ALFA ROMEO 156 932 zawór czujnik turbiny EGR gdzie się znajduje

jak w temacie nie mogę nazleźć nigdzie tego a wg komputera mam padnięty A-czujnik ciśnienia doładowania i to ponoć to httpwww.allegro.plitem809123779_zawor_czujnik_turbiny_egr_fiat_lancia_alfa_nowy.html

dzięki za pomoc przeczytałem temat który podałeś i mam pytanie czy zabrudzony zaworek może być przyczyną nie działania turbiny. U mnie on wygląda tak jak na zdjęciu a nie tak jak w Twojej wersji 16V Nie wiem jak go przeczyścić pod osłoną ma tylko gąbkę dosyć brudną i tuneliki... świeci się check oraz błędy P0236 i P0238 httpwww.allegro.plitem803282906_zawor_zbiorniczek_podcisnienia_fiat_stilo_1_9_jtd.html

LANCIA LYBRA Lybra 2.4 JTD - duże spalanie w trasie słabsze osiągi

Od jakiegoś czasu wydawało mi się że samochód pali mi za dużo. Kiedyś sprawdziłem wszystkie węże od turbo i do turbo (były ok) wymieniłem filtry i myślałem że wszystko jest ok a że nie jeździłem z podpiętym komputerem to na tym zakończyłem. Ale w niedzielę zrobiłem 120 km po wcześniejszym zatankowaniu na full i ponownie zatankowałem na full. Wyszło że moja Lybra spaliła

W związku z szukaniem pomocy gdzie tylko się da zdecydowałem się umieścić swą prośbę i zarazem pytanie w tym poście. Przechodząc do sprawy mam problem od około roku czasu zwiedzonych warsztatów pseudo mechaników w moim mieście ( Limanowa) i nic Problem jak był tak jest. Zakupiony kabelek KKl program fiatecuscan podpięcie i testowanie ale tylko błąd poduszek ze względu na uszkodzona

LANCIA LYBRA Lybra 1.9 JTD - kontrolka check engine

Witam Koledzy moje autko zaczyna się robić kapryśne zapala się wyżej wymieniona lampka i traci moc zawsze kiedy przekrocze 3000 obrotów ale po paru kilometrów przy jeżdzie w granicach 2800-3000 obrotów lampka gaśnie. Przepływomierz wymieniony filtry też serwis nic nie potrafi powiedziec. Może ktoś z was ma podobny problem i pomoże mam silnik 19 jtd 115 km

Siemano Lanciowcy Choć mam fiata stilo z 19JTD 115 koników to czujmy się jak bracia Te same silniki. Miałem podobny problem. Jak się dawalo w pi to ok. 3000 obrmin czerwona kontrolka awaria silnika i tryb awaryjny. (czasami na trojce ale za to zawsze na czworce i piątce) Zgaszenie silnika po czym po odpaleniu na jedynce do 4 tys obr i na dwojce do 4 tys obr dioda gasnie ale na czworce nieco

HONDA ACCORD problem z mocą

witam. mam problem z moją hanką 2.2 cdti gdzieś brakuje jej mocy i nie wiem od czego zacząć objawy są takie że przy agresywnej jeździe ale tylko na zakrętach lub przy wychodzenia z ronda nagle na parę sekund całkowice brak jej mocy i nie reaguje na gaz. kilka wciśnięć gazu nic się nie dzieje a po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy. drugim objawem jest to że po chipowaniu

jest na to sposób na wylocie dajesz nie pełną blaszkę tylko z trzema otworkami fi8. Nie wiem czy honda cos takiego fabrycznie sprzedaje ale w fiatach stilo jest coś takiego taka uszczelka kosztuje (do stilo) w zależnosci od silnika 20 lub 60 zł. Jak brat zaślepił egra to wywaliło nieprawidłowe ciśnienie po założeniu podkładki wszystko OK. Objaw był taki że auto straciło moc i checka nie było wszystkie parametry w normie.

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 19 JTD - brak mocy po podłączeniu turbiny

Witam Czytałem już kilka przypadków podobnych do mojego ale sprawdzałem wszystkie możliwości wymienione przez kolegów i niestety w moim przypadku nic to nie dało. Dlatego postanowiłem napisać nowy post na ten temat. Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem 156-stki. 19 JDT - M-Jet - 140KM. Kupując samochód wiedziałem że jest coś nie do końca dobrze z silnikiem. Wyglądać

pracę. Życia ostatnio przez nią nie miałem... Nie miałem czasu ani na pisanie ani na poważne zabranie się za Alfę. Ale powoli jest luźniej więc mam nadzieję uporać się z samochodem. Ogólnie na dzień dzisiejszy jest tak Wszystkie części typu egr przepływka overboost są porządnie przeczyszczone a później dodatkowo były podmieniane z silnika innej działającej Alfy oraz fiata

ALFA ROMEO 156 932 Odcinanie dopływu ropy przy wyzszych obrotach AR 156 2.4 JTD

Mam taki problem juz od zakupu Alfy [99r nie byla rozbita ani jakos powazniej uszkodzona Diesel 2.4 JTD 146km 100kw] ze przy wiekszych obrotach (nie zawsze tych samych co jest wazne) odcina doplyw ropy do silnika po czym wznawia i tak w kolku na kazdym biegu przez co nie moge sie porządnie rozpędzic a jest to wręcz niebiezpieczne przy wyprzedzaniu. Szukalem wielu watkow na temtak tego problemu jednak

moglby mi ktos to zaznaczyc o ile sie da na fotach (o ile jest widoczne) Wiec tak to jest foto czegos co jak mniemam jest zaworem overboost (jezeli sie myle prosze mnie poprawic) A tu gdzie sie to znajdowalo Po ciezkich probach zdjaloem pokrywe od strony 2 rureczek i nie ma tam nic dalej co by mozna rozmatowac sprawdzicwyczyscic (widzialem inne rodzaje tego gdzie bez problemu da sie rozlozyc - niestety ja mam taka) A oto wspaniale foto z pod machy ze zdjeta pokrywa silnika Moze ktos mi wskazac na tych zdjeciach gdzie jest tajemnicze egr lub jakies inne wazne czujniki (procz czuj.doladowania) ktore moga odpowiadac za przeladowanie turbiny. Tylko blagam nie dawajcie mi linkow do wyszukiwarek albo schematow 1.9 albo laci bo niestety JAK WIDAC na zdjeciach u mnie to inaczej wyglada i same elementy tez się różnią Aha i nie dawacie mi odsylaczy do httpwww.kustosz.netstiloOVERBOOST-manual.pdf httpwww.auto-swiat.plasforumforumpt24009_Czyszczenie-zaworu-egr-1-9-JTD-Alfa-Romeo-fiat-Lancia-Opel-.aspx

ALFA ROMEO 166 936 Szarpie podczas doładowania 24 JTD 150km

Witam proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu szarpania (przypomina jazdę po linii pobocza) silnika w zakresie obrotów 2000-2500. W aucie zregenerowane są wszystkie wtryski turbo wymienione sprzęgło ic od 24 jtd 175km. samochód nie szarpie na zimnym silniku. Załączam logi z dwóch map ori mapa 150km z egr FESExp_1211031833_ALFA 166 2.4 JTD_File2_ori.zip mod z podkręconą dawką paliwa

Teraz już rozumiem o co Ci dokładnie chodziło. Spytałem się wujka google o pomoc i znalazłem odpowiedź że jest to jednak egr luboraz jego sterowanie httpwww.alfaowner.comForumalfa-...from-cold.html - patrz post 19 oraz 20. Może jednak warto zaślepić żeby na pewno na 100% wyeliminować egr . A w innym miejscu znalazłem że jednak problem bywa również w przypadku wtrysków httpwww.fiatforum.comstilo25883...k-rpm-jtd.html

wiec jak ktos twierdzi a jest tu jeden taki ze silnik jtd jest do ....... to ma kompletnie nikłe pojecie i eksploatacji auta i rzeczywiscie niech lepiej kupi sobie Gulfa tri. W alfetce przeszkadzało mi tylko zawieszenie a raczej jego trwałosć. Przy moich przebiegach rzedu 60 000km rocznie musiałem robic cos srednio co 4 miesiaceale auto kochane było Obecnie po sprzedazy przesiadłem sie na fiata

ALFA ROMEO 156 932 czy to pzrepływomierz wtryskiwacze - wysokie spalanie w JTD

Mój problem zauważyłem kiedy zaczęło wzrastać spalanie. Wiec opisze od początku. Moje Auto to AR 156 1.9 jtd 81kw sport wagon. Prawie rok temu stwierdziłem ze Alfa spala mi coraz więcej paliwa. Kiedyś spalałem 5.5 do 6.5 i można go było rozpędzić do 205 kmh. obecnie 180 to max. Wiec czytam na forum no i wyczytałem ze przepływomierz to kupiłem i wymieniłem wydawało się że jest

fachurami i twierdzili że w tych silnikach lejący wtrysk (lejące wtryski) to dramat odpalania w zimie. W tamtym tygodniu stal pod chmurką i przy -17 - 20st C przekręciłem zaplon odczekalem 2 - 3 sekundy na swiece i palil na dotyk. Dynamika w ogole sie nie pogorszyla od początku jak go mam (5 lat). Próbę przelewową zrobię jednak w tygodniu tak dla swiętego spokoju. Zrobiłem logi w fiatecuscan

ALFA ROMEO 156 932 Elektrozawór sterowania turbiny 19 jtd 105 KM

Witam Mam pytanie gdzie w AR 156 19 jtd 105 KM77 kW typ silnika AR32302 znajduje się ww elektrozawór Nie wiem jaka mam dokładnie turbinę ale podejrzewam że moja Alfa rocznik 2000 nie ma zmiennej geometrii. Mam silnik 8 zaworowy. Czy taki zawór można wyczyścić Proszę o jak najwięcej informacji bo trapi mnie ten temat. Pozdrawiam

przewody ciśnieniowe z overboosta na wyłączonym silniku to z grubszego powinno być słychać jakieś syknięcie (odcinam bo póżniej i tak założenie ich graniczy z cudem.. i najlepiej kupić nowe) overboosta rozebrałem przeczyściłem przesmarowałem i nic nie pomaga był czysty zresztą. a przeładowanie jest jakieś delikatnie i wszystkie autka tak mają jak patrzyłem na te (mam fiata

ALFA ROMEO 156 932 duże spalanie w 1.9 jtd (85 kW)

witam mam ostatnio problem bo moje autko zaczęło wciągać 10 l po mieście i to bez resetowania kompa po trasie (średnie spalanie).... na trasie jest jeszcze do strawienia ale i tak mniej niż 6l sie pojawia sporadycznie. gdzie szukać przyczyny w serwisie fiata wyszedł tylko błąd egr (wypaliło płytkę pewnie po zaślepieniu) no i do tego jeszcze jest ciągły problem z zamuleniem na 3 biegu

VOLVO V40 I [2.0D] Problem z mocą czy norma

Witam. Jestem posiadaczem volva v50 którym jeżdżę od niedawna i chciałem zapytać was jak pracują wasze samochodziki kiedy przyspieszam nawet bardzo ostro nie czuje efektu przyspieszania a samochód zachowuje sie mozolnie jadąc na 2-3 i wciskając gaz w podłoge samochód nie przyspiesza tylko delikatnie podnosi prędkość jeździłem passatem b5 1.9tdi kolegi i tam to wygląda zupełnie inaczej

mam też fiata stilo 19 jtd przebieg 130 TYŚ i podobnie się zachowywał przeczyścili mi w fiacie zawór egr i pomogło tj zawór recyrkulacji spalin był zapchany sadzą ze spalin i blokował ciąg

ALFA ROMEO 156 932 turbo samo się włącza

Witam. Jezeli powielam temat to z góry przepraszam ale nie znalazłem podobnego. Otoz silnik pracuje na biegu jałowym bez dodawania gazu itd i po około minucie takiej pracy samoistnie załącza się turbo i sobie pracuje. Nie osiąga dużych prędkości ale jest ono slyszalne. Po lekkim dodaniu i odpuszczeniu gazu praca turbo ustaje i po minucie znow zacznie działac i tak w kolko macieja....pytanie

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 - Lista plików do pobrania

Od czasu kiedy się zarejestrowałem na forum widzę jeden problem. Problem z umierającymi linkami do manualni oraz programów. Aby wszystko było łatwiej i dostępniej postanowiłem wykorzystać usługę dropbox.com i dostarczyć w łatwy i przejrzysty sposób to co udało mi się już zgromadzić. Było by rewelacyjnie stworzyć jedną dużą bazę plików. Mamy do wykorzystania ponad 2GB przestrzeni

ALFA ROMEO 147 937 Diagnoza przepływki 19JTD 16V - bląd P1238

Witam Od pewnego czasu mam następujący problem ilekroć podpinam się pod komputer zawsze mam w pamięci błąd P1238 - ilosc powierza wartość zbyt niska. Dodatkowo Alfa ( 19 JTD 16V 140km ) ma następujące objawy od czasu do czasu kopci przy przyspieszaniu - nie jest to bąk tylko cały czas leci czarny dym i auto jest zdecydowanie słabsze natomiast są też momenty kiedy podczas przyspieszania

acrow mam prośbę do Ciebie Jeśli masz jeszcze opakowanie albo wiesz jak masz numer Bosch na Twojej przepływce to mógłbyś mi podać Widzę że mamy ten sam silnik więc przepływomierz też raczej ten sam. Pytam dlatego że kiedyś jak miałem błąd MCSF to mechanik po wyczyszczeniu egr i kolektora gdy błąd nie znikał podmienił przepływomierz od fiata stilo (JTD 115KM 2003r) mojego brata

Przykładowe oferty części samochodowych fiat stilo egr

  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
  • Fiat Stilo EGR Recyrkulator 1.9 JTD 140 PS 01-08r - Chodzież (200.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
  • Fiat Stilo EGR Recyrkulator 1.9 JTD 140 PS 01-08r - Chodzież (200.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
  • Fiat Stilo EGR Recyrkulator 1.9 JTD 140 PS 01-08r - Chodzież (200.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi