części samochodowe nanodatex

fiat stilo egr

Pytania i odpowiedzi: fiat stilo egr

FIAT BRAVO II EGR w Nowym Bravo 19 Mtj 8V

Witam wszystkich użytkowników NB. Podzielę się z Wami informacją na temat silnika 19 Mtj 8V. Przebieg auta 55tkm. W pewnym momencie silnik przestał ciągnąć do 2tyś. obrotów. Poza tym pracował równo na wyświetlaczu nie było żadnych błędów. Przeczytałem sporo opini na podobne tematy ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem chodź były tam wskazówki o egr. Pojechałem do serwisu

Odpowiadam dla tgosoba operałem się nahttpwww.youtube.comwatchv1go_PUmx0WEale jeśli poszukasz 19 jtd stilo alfa a nawet opel vectra to znajdziesz mnóstwo opisów i zdjęć ja nie robiłem fotek z demontażu dla kogoś kto ma pojęcie o budowie silnika demontaż nie jest trudny chociaż trzeba miec "elastyczne paluszki". Pzdr Jędrek.

FIAT STILO Analiza loga FES - Stilo MultiJet

Witam Co prawda to nie Alfa ale też JTD . Dokładnie to 19 MultiJet 16V - 140KM. Ogólnie wydaje mi się że brakuje mu mocy jak na 140KM coś jakby uciekło szczególnie na dole obrotów. Ostatnio jadąc wyskoczył mi błąd P0238 przy 120kmh i włączył się tryb awaryjny. Wymieniłem niedawno przepływke wyczyściłem overboosta egr czujnik ciśnienia w kolektorze. W załączniku daje logi z FESa celem analizy - mam nadzieje że dobrze je zrobiłem. FES MultiJet 140KM.rar

Zobacz Kolektory ssące i EGR, układ recyrkulacji spalin do FIAT STILO

FIAT BRAVO II Zawór EGR Fiat Bravo II 1.9 multijet 8V 120KM

no i stało się mając 65 tyś. przebiegu padł mi zawór egr a dokładnie jak to nazwał mechanik "spaliła się cewka" więc mimo iż zawór został oczyszczony przedmuchany i "wymyty" to i tak zapala się kontrolka silnika i wali mi komunikat "sprawdzić silnik". Cena z wymianą w autoryzowanym serwisie (woj. pomorskie) to 800 zł. Może ktoś napisać czy produkowane są

Na forum stilo można znaleźć linki do opisu czyszczenia egr.

ALFA ROMEO 156 932 1.9 jtd nie ma mocy. Gdzie jest egr i przepływomierz

Witam. Jestem nowy na forum. tak jak w temacie mam problem z mocą silnika alfe nabylem kilka dni temu i nigdy nie mialem doczynienia z silnikiem diesla ale moi znajomi stwierdzili że zdecydowanie silnik jest mułowaty i nie ma mocy takiej jak powinien mieć no i ja również odniosłem takie wrażenie. proszę o pomoc. Na forum wyczytałem że przyczyną tego może być walnięty przepływomierz

mam silnik 1.9 jtd 8 zaworowy 105 KM z 1999 roku. Przepływomierz już wiem gdzie jest bo właśnie jeździłem z odpiętą wtyczką od niego jest troszke lepiej szczególnie na zimnym silniku ale to jeszcze nie to chce zaślepić jeszcze zawór egr albo wymienić go na nowy. Czy uszkodzony zawór egr może powodować taki spadek w mocy Mój znajomy ma fiata stilo z tym samym silnikiem i tam wgniata w fotel na każdym biegu. Proszę o pomoc

FIAT BRAVO II Turbo się poci.

MJ 19 120 - dość silne zapocenie łącznika turbo i filtra powietrza. Praktycznie olej pokrywa cały łącznik nie wiem jak wygląda filtr bo jeszcze nie zaglądałem. Poziom oleju około 4mm poniżej max i nigdy nie przekraczał maxa. Przebieg 135k. Brak innych oznak niesprawności silnik ładnie ciągnie równo pracuje. Nie depczę zimnego silnika studzę turbo nie wkręcam silnika na czerwone

odmy ręką więc nie powinno być problemów z ponownym założeniem przewodu z oryginalną obejmą. Jeżeli jest nawet ciaśniej to posmarowanie olejem końcówki powinno pomóc. Dzięki za info dotyczącej przepływki skoro ktoś miał problemy ja będę dmuchał na zimne i odłączę odmę. Na forum stilo wyczytałem że czyszczenie egr-a wydłuża jego żywotność a zgodnie z zaleceniami fiata

FIAT BRAVO II slabe bravo 1.9 120km do tych co mja roczne brava 1.9

sluchajcie mam taki problem odczucie a mianowice moje bravo niema takiego kopyta jak na poczatku mam go dopiero rok i chcil bym uslyszec opinie innych uzytkownikow ktorzy maja ten sam silnik co ja. ostatnio kolega mnie wybrzedzil na trasie jak bym jechal z 80 kmh a on ze 100kmh a ma taki sam silnik jak moj tylko ze w stilo wczesniej jadac na 5 delikatnie wciskajac gaz odrazu przyspieszal a teraz ni(

Witam ogólnie stilo z tym samym silnikiem jest zrywniejszy bo ma mniejszą masę - było już tu gdzieś o tym na forum radzę wymienić filtr powietrza i oleju jesli już minąl rok no i kabinowy (ale nie jechać na przeglad serwisowy) ja mam ten sam silnik i jeżdzę praktycznie cały czas po mieście i nie przekraczam 2k rpm wiec ostatnio czasem ostrzej ruszam spod świateł by rozruszać silnik

FIAT PUNTO II 188 188AX punto 1.9 jtd 80 2000r mam problem z brakiem mocy silnika

mam od jakiegos czasu problem z brakiem mocy silnika. mechanicy maja rozne opiniemoze ktos mial podobny problem

że wynikiem będziecie conajmniej zaskoczeni Naprawde nie oszukujcie się że coś co o połowe tańsze jest tak samo dobre- bo takie rzeczy się w przyrodzie nie zdażają Temat przpływki zamiennika przerobiłem na silnikach w firmie i po raz kolejny potwierdziło się że chytry dwa razy traci Na sam koniec powróce tylko do owych magicznych 3000rpm wielokrotnie tutaj wałkowanych- w stilo

FIAT PUNTO II 188 188AX szarpanie na niskich obrotach

Witajcie Mam problem Po odpaleniu nie gaśnie kontolka silnika silnik zaczyna szarpać nierówno pracować tak jakby nie palił na jeden cylinder a przy jeździe nie ma mocy.... Wymienione są sondy lambda cewki zapłonowe oraz świece przewody są raczej dobre bo sprawdzałem przepinając z innego auta.... nie wiem co moge jeszcze sprawdzić.... czytałem że katalizator może być problemem może

woofer wiekszosc diagnostow potrafi tylko podpiac sie pod obd i tyle . Nie potrafia interpretowac wynikow a juz nie wspomne ze nie zawsze problem wyskakuje jako blad U mnie w stilonie padajacy egr sygnalizowal blad tzw skok napiecia zreszta ten blad zawsze sie pojawia jak cos ma pasc niekiedy nawet zarowka Szkoda ze nie mozesz nagrac filmu jak to wyglada chociaz jak wspomne 1.2 8v to byl to silnik bezawaryjny dla mnie

FIAT PUNTO II 188 188AX Zaślepiać EGR czy nie

Witajcie Na forum alfy wyczytałem że w niektórych silnikach można śmiało zaślepiać i nie ma to wpływu na pracę silnia ale podobno w nowszych konstrukcjach już nie. I teraz pytanie czy silnik 1.9 JTD z 2000r to nowsza konstrukcja) Auto od czasu do czasu gaśnie gdy wrzucam na luz np gdy dojezdzam do skrzyżowania. Ktoś mi podpowiedział że zawór dostarcza zawiele spalin i dlatego tak może

Ja zaślepiłem u siebie ponad rok temu. Jak narazie nic niepokojącego się nie dzieje. U mnie objawem było kopcenie a po wstawieniu kawałka puszki objawy ustały. Manualem niestety nie dysponuję a dokładną instrukcję z fotkami znalazłem wtedy na forum stilo ale nawet już nie pamiętam którym

ALFA ROMEO 156 932 zawór czujnik turbiny EGR gdzie się znajduje

jak w temacie nie mogę nazleźć nigdzie tego a wg komputera mam padnięty A-czujnik ciśnienia doładowania i to ponoć to httpwww.allegro.plitem809123779_zawor_czujnik_turbiny_egr_fiat_lancia_alfa_nowy.html_________________Alfa 156 1.9 JTD 85 KW 2001 Black SW Alfa 145 2.0 Koniczynka 1996 czerwona

pomoc przeczytałem temat który podałeś i mam pytanie czy zabrudzony zaworek może być przyczyną nie działania turbiny. U mnie on wygląda tak jak na zdjęciu a nie tak jak w Twojej wersji 16V Nie wiem jak go przeczyścić pod osłoną ma tylko gąbkę dosyć brudną i tuneliki... świeci się check oraz błędy P0236 i P0238 httpwww.allegro.plitem803282906_zawor_zbiorniczek_podcisnienia_fiat_stilo_1_9_jtd.html_________________Alfa

ALFA ROMEO 156 932 Alfa Romeo 156 - Lista plików do pobrania

Od czasu kiedy się zarejestrowałem na forum widzę jeden problem. Problem z umierającymi linkami do manualni oraz programów. Aby wszystko było łatwiej i dostępniej postanowiłem wykorzystać usługę dropbox.com i dostarczyć w łatwy i przejrzysty sposób to co udało mi się już zgromadzić. Było by rewelacyjnie stworzyć jedną dużą bazę plików. Mamy do wykorzystania ponad 2GB przestrzeni

ALFA ROMEO 156 932 Elektrozawór sterowania turbiny 19 jtd 105 KM

Witam Mam pytanie gdzie w AR 156 19 jtd 105 KM77 kW typ silnika AR32302 znajduje się ww elektrozawór Nie wiem jaka mam dokładnie turbinę ale podejrzewam że moja Alfa rocznik 2000 nie ma zmiennej geometrii. Mam silnik 8 zaworowy. Czy taki zawór można wyczyścić Proszę o jak najwięcej informacji bo trapi mnie ten temat. Pozdrawiam

ciśnieniowe z overboosta na wyłączonym silniku to z grubszego powinno być słychać jakieś syknięcie (odcinam bo póżniej i tak założenie ich graniczy z cudem.. i najlepiej kupić nowe) overboosta rozebrałem przeczyściłem przesmarowałem i nic nie pomaga był czysty zresztą. a przeładowanie jest jakieś delikatnie i wszystkie autka tak mają jak patrzyłem na te (mam fiata

ALFA ROMEO 166 936 Szarpie podczas doładowania 24 JTD 150km

Witam proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu szarpania (przypomina jazdę po linii pobocza) silnika w zakresie obrotów 2000-2500. W aucie zregenerowane są wszystkie wtryski turbo wymienione sprzęgło ic od 24 jtd 175km. samochód nie szarpie na zimnym silniku. Załączam logi z dwóch map ori mapa 150km z egr FESExp_1211031833_ALFA 166 2.4 JTD_File2_ori.zip mod z podkręconą dawką paliwa

Teraz już rozumiem o co Ci dokładnie chodziło. Spytałem się wujka google o pomoc i znalazłem odpowiedź że jest to jednak egr luboraz jego sterowanie httpwww.alfaowner.comForumalfa-...from-cold.html - patrz post 19 oraz 20. Może jednak warto zaślepić żeby na pewno na 100% wyeliminować egr. A w innym miejscu znalazłem że jednak problem bywa również w przypadku wtrysków httpwww.fiatforum.comstilo25883...k-rpm-jtd.html

ALFA ROMEO 156 932 Odcinanie dopływu ropy przy wyzszych obrotach AR 156 2.4 JTD

Mam taki problem juz od zakupu Alfy [99r nie byla rozbita ani jakos powazniej uszkodzona Diesel 2.4 JTD 146km 100kw] ze przy wiekszych obrotach (nie zawsze tych samych co jest wazne) odcina doplyw ropy do silnika po czym wznawia i tak w kolku na kazdym biegu przez co nie moge sie porządnie rozpędzic a jest to wręcz niebiezpieczne przy wyprzedzaniu. Szukalem wielu watkow na temtak tego problemu jednak

moglby mi ktos to zaznaczyc o ile sie da na fotach (o ile jest widoczne) Wiec tak to jest foto czegos co jak mniemam jest zaworem overboost (jezeli sie myle prosze mnie poprawic) A tu gdzie sie to znajdowalo Po ciezkich probach zdjaloem pokrywe od strony 2 rureczek i nie ma tam nic dalej co by mozna rozmatowac sprawdzicwyczyscic (widzialem inne rodzaje tego gdzie bez problemu da sie rozlozyc - niestety ja mam taka) A oto wspaniale foto z pod machy ze zdjeta pokrywa silnika Moze ktos mi wskazac na tych zdjeciach gdzie jest tajemnicze egr lub jakies inne wazne czujniki (procz czuj.doladowania) ktore moga odpowiadac za przeladowanie turbiny. Tylko blagam nie dawajcie mi linkow do wyszukiwarek albo schematow 1.9 albo laci bo niestety JAK WIDAC na zdjeciach u mnie to inaczej wyglada i same elementy tez się różnią Aha i nie dawacie mi odsylaczy do httpwww.kustosz.netstiloOVERBOOST-manual.pdf httpwww.auto-swiat.plasforumforumpt24009_Czyszczenie-zaworu-egr-1-9-JTD-Alfa-Romeo-fiat-Lancia-Opel-.aspx

ALFA ROMEO 156 932 duże spalanie w 1.9 jtd (85 kW)

witam mam ostatnio problem bo moje autko zaczęło wciągać 10 l po mieście i to bez resetowania kompa po trasie (średnie spalanie).... na trasie jest jeszcze do strawienia ale i tak mniej niż 6l sie pojawia sporadycznie. gdzie szukać przyczyny w serwisie fiata wyszedł tylko błąd egr (wypaliło płytkę pewnie po zaślepieniu) no i do tego jeszcze jest ciągły problem z zamuleniem

Przykładowe oferty części samochodowych fiat stilo egr

  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
  • Fiat Stilo EGR Recyrkulator 1.9 JTD 140 PS 01-08r - Chodzież (200.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
  • Fiat Stilo EGR Recyrkulator 1.9 JTD 140 PS 01-08r - Chodzież (200.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
  • Fiat Stilo EGR Recyrkulator 1.9 JTD 140 PS 01-08r - Chodzież (200.00PLN)
  • ALFA ROMEO 156,FIAT STILO EGR 1.9JTD - sulejówek (200.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi