części samochodowe nanodatex

fiat punto waz plynu chlodniczego

Samochody związane z zapytaniem fiat punto waz plynu chlodniczego

Pytania i odpowiedzi: fiat punto waz plynu chlodniczego

FIAT PUNTO I 176C 176L Kontrolka temperatury płynu chłodniczego - dwa stany

Witam. Panowie mam problem który nie daje mi spokoju i proszę Was o radę. Opiszę może jak wygląda sprawa. Jakiś czas temu miałem przekładany silnik (Piotrek dzięki) dzięki czemu mój Punciak nie poszedł na żyletki. Prawdopodobnie na starym silniku nigdy nie miałem podpiętego czujnika temperatury cieczy chłodzącej bowiem silnik ten nie pracował poprawnie (od kupna auta - przerobili

httpzapodaj.netbba214945e33.jpg.html może być tak ze po osiągnięciu 40stopni zaczyna załączać masę jest 3 możliwości albo czujnik coś nie halo albo wysoka temperatura silnika albo gdzieś na kablu masz zdarta izolacje i dotyka masy ale to raczej zapalało by światłem mocnym wąż idący od chłodnicy do silnika dolny i górny jest ciepły gorący

FIAT PUNTO I 176C 176L ubytki plynu chlodniczego i zamarazniety parownik

Witam Was. Już wiele rzeczy mi tutaj pomogło że muszę się po raz kolejny poradzić Was.. A minowicie mam problem z zamarzniętym parownikiem od czasu do czasu. Jak zamarznięty to gaśnie spada z wolnych obrotów itd.. Doszedłem do wniosku z pomocą forum że to spowodowane jest przez zbyt niski stan plynu chłodniczego. No własnie - płynu musze dolewać teraz przy mniejszych mrozach czasami

Jak przegazujesz auto to słyszysz takie ciche bulgotanie w środku Zamarzający parownik brak ogrzewania i ubytki płynu chłodniczego sugerują początki UPG. Odpal samochód poczekaj 5 min i zobacz czy górny wąż w chłodnicy jest miękki bo jeśli jest twardy to kompresja przedostaje się do układu chłodzenia.

Dziękuję za odpowiedzi Panowie. No tak rzecz jasna że go ubywa gdzieś ( ale wycieków raczej nie zauwżyłem ) albo paruje i nie widać.. Parownik zamarza sporadycznie czyli wtedy gdy nie zauważe i nie doleje płynu chłodniczegowody. Ogrzewanie jest tylko wtedy gdy jadę - jak stoję nie ma. Rzecz jasna gdy parownik zamarznięty to w ogóle nie ma ogrzewania i gasnie. Jak jeszcze można sprawdzić

No kurcze... Wąż jest taki nie twardy nie mięki - można go scisnąć ale nie jest aż tak bardzo łatwo p budyniu nie ma oleju nie przybywa nie kopci w wydechu plyn nie bulgota a ciągle ubywa.. p może to przez sam płn albo trojdzielnik gazu p no a z tym ogrzewaniem na postoju to nie mam zadnego pojęcia dlaczego tak sie dzieje.. mszę jechać dopiero leci cieple - może to być wina pompy bo robiac rozrzad nie wymieniałem jej i nie wiem kiedy była wymieniana... p

FIAT PUNTO II 188 188AX Wyciek płynu chłodniczego spod filtra oleju.

Samochód fiat punto II 2001r. silnik 1.2 8v Samochód posiadam 3 miesiące. Kilka dni po zakupie zauważyłem że pod filtrem oleju robi się plama jak na zdjęciu poniżej. Zajrzałem pod maskę z góry wyglądało że wszędzie jest sucho. Zacząłem dotykać dłonią dolne części silnika niewidoczne z góry. Jedyne mokre miejsce które wyczułem to spód filtra oleju. Obejrzałem substancję

Witam Przeraża mnie to co piszecie o ściąganiu głowicy kolektora itp... Ja dziś zakupiłem w ASO oring za 743zł bo w sklepach nie mieli i na jutro dopiero ja miałem wszystko rozgrzebane a jutro żona do pracy na rano jedzie więc nie mogłem czekać. Nie odkręcałem ani głowicy ani kolektora. Na początek spuściłem płyn. Następnie przy pomocy klucza 10 w kształcie litery T (w auchanie

Przyjrzałem się dokładnie tej rurze faktycznie jej demontaż nie wygląda na nic skomplikowanego. Macie rację że mój mechanik trochę przegiął. Może po prostu nie chciało mu się robić takiej rzeczy a może nie przyjrzał się uważnie temu układowi. Teraz to już nie ważne bo postanowiłem że zrobię to samemu. Ale na wiosnę bo przyjdzie czas wymiany oleju a więc i filtra. A bez filtra dostęp będzie o wiele łatwiejszy. A poza tym teraz zimą jest za zimno na takie prace Poza tym mój wyciek jest minimalny przez kilka miesięcy nie powiększył się więc nie jest to nic pilnego. Oczywiście nie powiem na 100% że nagle płyn nie poleci mi ciurkiem ale zaryzykuję. Komin oring który kupiłeś ma jakiś symbol Mógłbyś go podać Z częściami do fiata różnie bywa nie chciałbym kupić niewłaściwej.

FIAT PUNTO II 188 188AX Wyciek płynu chłodniczego

Witam Dziś zauważyłem że po nocy auto zostawiło pod sobą dość dużą plamę (około 15 x 15 cm). Wstępne oględziny wskazują na wyciek płynu chłodniczego Paraflu. Olej to nie jest na 100% bo przez dłuższy czas męczyłem się z jego wyciekiem z uszczelniacza wału i wiem jak wygląda jego plama. Skąd może ciec Co może być przyczyną tego stanu rzeczy Czy ktoś spotkał się z podobnym

Hmm to ja nie zakładam nowego tylko podepnę się tutaj . Miałem zmienianą opaskę na wężu przy chłodnicy i lubiało coś tam pokapywać sobie więc stan płynu kontrolowałem . I nie leję żadnego Paraflu tylko Petrygo Poprzedni właściciel też na tym jeździł. No i teraz jest mały problem jak zrobiło się chłodniej i włączyłem ciepło to zauważyłem że mam lekki wyciek pod jednym

FIAT PUNTO I 176C 176L temperatura płynu chłodniczego nawiew w kabinie obroty

dzisiaj po przejechaniu standardowej trasy 20km poza miastem na gazie po paru minutach w mieście zobaczyłem że temp. zaczęła wyraźnie rosnąć praktycznie widać było jak się podnosi wskazówka zawsze utrzymuje mi się na 14 skali przy jeździe po mieście dochodziła do połowy(na gazie na benzynie tylko nieznacznie wzrastała ponad 14) dzisiaj zaczynała przekraczać połowę skali już po

dobra za wysokie obroty wyelimnowane za małe też niedłguo naprawię na innym forum dostałem taką radę Zrób prosty test - odpal jutro rano ZIMNY silnik na benzynie i pozwól mu chodzic na wolnych obrotach przez jakies 5 minut. Nie dotykaj w tym czasie pedału przyspieszenia ani nie przechodz na gaz. Obserwuj teraz wskaźnik temp płynu chłodzącego i co minutę dotykaj gumowego przewodu który

markus jesli tak jest jak piszesz to termostat jest faktycznie caly czas otwarty. Nie moze byc tak ze wskazowka osiaga 16 skali a waz (ten gorny) jest juz cieply wtedy masz caly czas otwarty obieg i silnik nie ma sie kiedy nagrzac.

FIAT PUNTO I 176C 176L wymiana płyu chłodniczego

Witam mam do was pytanie czy w Kropku jest jakiś korek spustowy do spuszczania płynu chłodniczego Jeśli tak to gdzie i jak wymienić

Korka żadnego nie ma. Spuszcza się zdejmując dolny wąż chłodnicy. Przy wlewaniu nowego płynu pamiętaj o odpowietrznikach - 1 na chłodnicy i 2 na przewodach do nagrzewnicy.

FIAT PUNTO II 188 188AX problem z przegrzaniem silnika i niedogrzanym wnetrzem

witam nie chce powielac tych samych postow ale pewne pytania musze zadac) czy jezeli stojac w korku grzeje sie silnik(zapala sie czerwona ikonka przy wskazniku temp) a we wnetrzu zimno jak w psiar.. to mozliwe ze mam walniety termostat przewod do chlodnicy( u gory z prawej strony stojac przed autem) jest cieply a te dochodzace do nagrzewnicy dwa raczej chlodne. wentylator chlodnicy zalacza sie jak

punciaka od 2 miesiecy pierwsze autko pierwsza milosc )))) Mam 1.2 16V wiec w moim wypadku termostat FEBI BILSTEIN zaplacilem 85 zl 30 zl koszty wymiany. Jak pisze to moje pierwsze dziecko wiec kupuje drozsze czesci markowe po to aby mi posluzyl na dluzej. Z poczatku placilem praktycznie za wszystkie naprawy a teraz widze ze konstrukcja puntolota jest bardzo prosta wystarczy miec ksiazke fiat

FIAT PUNTO I 176C 176L Przegrzewa się silnik.

Witam serdecznie wszystkich. Tak na wstępie powiem że często zaglądałem tu po porady i były w większości trafne. Dzięki nim sporo zrobiłem już samemu. A teraz do rzeczy 3 dni temu miałem problem z Puncią mianowicie gasł silnik tak jakby po przegrzaniu. Doszedłem do wniosków że prawdopodobnie jest to śmierć naturalna już termostatu. Wymieniłem go na nowy. Wszystko wróciło do normy.

FIAT PUNTO I 176C 176L Jak długo odpowietrza sie układ chłodzenia

Witam.Panowie przez te mrozy w kilku miejscach zaczął wyciekać mi płyn chłodniczy z pod opasek.Jedn wąż wymieniłem a resztę osadziłem na silikonie.Dolałem płynu bo wyciekło troszkę ok 50mlrozgrzałem silnik do 90 stopni i popuściłem wszystkie odpowietrzniki.Dziś po przejechaniu ok 30km zauważyłem że płynu znów ubyło jednak nigdzie nie widzę wycieków ani zapachu płynu...Jak

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto 1.2 16V gaśnie na niskich obrotach

Witam Od kilku dni przez mrozy ciężko odpalić punciaka. Odpala ale za 23 czy 4 razem. Zresetowała się również godzina na zegarze. Co mnie martwi to fakt że po przejechaniu kilku kilometrów podczas postoju bądź wolnej jazdy silnik nierówno pracuje drży a potem gaśnie (zapala się kontrolka wtrysku). Po odczekaniu chwili odpalam ponownie kontrolki są już w porządku i mogę jechać natomiast

Różne urządzenia pomiarowe różne wyniki coś kłamie (do wartości zwracanych przez ECU nie mam zaufania). Pozostałe dwa urządzenia co to za mierniki Czy masz może zwykły miernik elektryczny (którym zmierzysz napięcie natężenie opór dla prądu stałegozmiennego) taki co się na różnych labolatorkach używało Z tego co piszesz wynika że naładowanie akumulatora rozwiązało problem

FIAT PUNTO II 188 188AX Dlaczego zapowietrzony układ

Witam mam taki maly albo i wiekszy problem...Mianowicie wczoraj patrzylem ile jest plynu chlodniczego i to wszystko sie odbywalo na batrdzo zimnym silniku gdyz stl cala noc orac calutki dzien....Po odkreceniu korka od zbiorniczka zauwazylem ze jest normalnie plynu wiec go spowrotem zakrecilem a po paru godzinach pojechalem....adac patrze a tu nagle wskazowka od temperatury cieczy maksymalnie wzrosla

FIAT PUNTO II 188 188AX Układ chłodzenia P. II 16V 2000r. - PROBLEM

Witam Jestem posiadaczem kropka z 2000r 16v sporting. Kiedy go kupiłem po jakimś czasie miałem problem z temperaturą autko przegrzewało się nie dogrzewało się i wskazówka temperatury strasznie wariowała raz w górę raz w dół i brakowało ogrzewania po odpowietrzeniu silnika i dolaniu płynu chłodniczego wszystko wróciło do normy. Jeździłem około 2 tygodni i sprawdzałem co jakiś

FIAT PUNTO I 176C 176L Nie uzywac uszczeliaczy do chlodnic

masakra mialem maly wyciek w chlodnicy kupilem uszczelniacz prestone i od tamtej pory moja kropa sie grzeje tzn wczesniej bylo kawalek ponizej srodka na wskazniku temp. a teraz na trasie podczas jazdy podchodzi na przed ostatnia kreske nie wiem co sie stalo masakra

blackmoon mam identyczny problem... Tylko ze juz jestem po wymianie uszczelki pod glowica wybebeszeniu termostatu wymianie pompy wody i po wlaniu 2 uszczelniaczy E z uszczelniacze wlalem w zeszlym roku ale juz plyn wymienilem z 2 razy (chyba) i samochod sie przegrzewa tzn. dochodzi do przed ostatniej kreski czasami a wentylator sie zalacza jak chce... jak mierzylem temp. plynu chlodniczego w zbiorniku

FIAT PUNTO II 188 188AX 1.2 8v gaz problemy z silnikiem

Witam Kupiłem miesiąc temu czarną kropkę i zaczęło się... Na dzień dobry odpowietrzałem oraz czyściłem cały obieg chłodzenia gdyż nawiew nie grzał (teraz grzeje ale tylko gdy trzymam go na wyższych obrotach). Następnego dnia po zakupię zauważyłem że są problemy z odpalaniem. (lecz o tym niżej) Później wymieniałem prawy wahacz gdyż był wybity cały sworzeń. Aktualnie ma

Dzięki za szybką reakcje. Tak wiem dałem tyle informacji co wcale. Zaczynając od nawiewu -Problem był taki że po zakupie w ogóle nie grzało ciepłe powietrze. Następnego dnia wziąłem się za odpowietrzanie i wymianę płynu chłodniczego oraz na przeczyszczenie całego obiegu. Z nagrzewnicy woda przeszła bez problemu i praktycznie nic nie wyleciało (mały syf ale większy leci u nas z

FIAT PUNTO I 176C 176L Zamarzający reduktor LPG

Witam wszystkich forumowiczów. Otóż mam taki problem z Kropkiem. Wymieniłem ostatnio płyn chłodniczy odpowietrzyłem cały układ jak się należy ale zauważyłem że zamarza mi reduktor LPG samochód przez to gaśnie nie ma mocy. Po rozgrzaniu silnika gdy dotykam węża z cieczą chłodzącą który idzie do reduktora to mniej więcej w odległości 15 cm od niego jest zimny. Tak jakby płyn

Wyciągnij wąż z reduktora ten zasilający od płynu chłodniczego i go zalej następnie ten drugi i też go zalej płynem chłodniczym następnie odpal auto potrzymaj tak z 30 sekund na około 3-4 tyś obrotów i powinno być ok. Autor postu otrzymał pochwałę

FIAT PUNTO I 176C 176L uszczelka pod głowicą

W marcu wymieniałem termostat. Ciągle był otwarty i silnik był niedogrzany. Od jakichś 3 miesięcy rano nie odpala na 4 cylindry ale wystarczy przejechać ok. 05 km by wszystko było OK. 3 dni temu stałem w korku zerknąłem na wskaźnik temperatury i zamarłem. Piął się szybko w górę gdy doszedł do czerwonego pola zgasiłem silnik. Wypchałem auto z korka włączyłem ogrzewanie i wróciłem

Dziś rano po nocy sprawdziłem poziom płynu chłodniczego. Ubyło go może z pół szklanki tyle co wczoraj uciekło podczas zmieniania czujnika wentylatora chłodnicy. Dolałem te pół szklanki. Zajechałem do pracy - temperatura urosła do 34 skali - wentylator się nie włączył - ogrzewania brak - górny i dolny wąż gorące

FIAT PUNTO I 176C 176L Problem z LPG(

mam 2 problemy z gazem mianowicie gdy odpalam zimny silnik i przełaczam na gaz jest wszystko ok dopóki silnik nie nabierze temperatury normalnej(wskazówka na kropce 14 skali) wtedy parownik mi zamarza silnik nie chce odpalać auto nie jeździ. Dlatego gdy zaczyna zamarzać parownik przełaczam na benzynę gdy nabierze jeszcze wiecej temp ponad 1 kropke włacze gaz i jest wszystko okej dalej. Co

Nalej na zimnym silniku płynu chłodniczego na maxa nie zakręcaj. Teraz weź sciskaj i puszczaj dolny potem górny wąż od chłodnicy.Powinny polecieć bańki powietrza.Pościskaj też te węże od reduktora. Mozesz odkręcić ten przewód od parownika który był zimniejszy i zalać go płynem szybko z powrotem zakładając na króciec. Jak auto się pożadnie zagrzeje odkręć odpowietrznik na

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi