części samochodowe nanodatex

fiat punto docisk sprzęgła tarcza

Samochody związane z zapytaniem fiat punto docisk sprzęgła tarcza

Pytania i odpowiedzi: fiat punto docisk sprzęgła tarcza

FIAT PUNTO I 176C 176L dziwny PSTRYK przy wciskaniu sprzegla.

Witam. Posiadam punto 12 ELX 75KM rocznik 1995 od poltora roku. Autko sprawuje sie OK. Po wymianie amortyzatorow rozrzadu wymiana plynow przewodow hamulcowych. Moj problem pojawil sie od niedawna ktorego nie jestem w stanie zlokalizowac. Po krotce opisze co jest grane Podczas wciskania pedalu sprzegla wyczuwalny jest lekki opor a nastepnie przelamanie tego oporu i dziwny PSTRYK. Przy wysprzeglaniu

FIAT PUNTO I 176C 176L Wymiana sprzęgła problem.

Witam. Muszę wymienić sprzęgło 1.1 96r. Podczas wyjmowania skrzyni napotkałem problem nie wiem jak odłączyć linkę zmiany biegów (wajcha w kabinie przód tył). Czy z jabłka zdjąć na siłę plastikową główkę bo odkręciłem od tyłu jabłko został mi w ręku ciężarek (na rysunku nr 3) i jabłko nie chce wyjść mi z dźwigni. ZDJECIE httpimg267.imageshack.usimg2673776sprzelgo.jpg

Thomas skrzynie juz mam na wierzchu ja odkręciłem łapę od skrzyni poduszki nie ruszałem docisk i tarcza wyjeta bez zadnego oznaczenia firmy nie wiem jakas podróba Tylko teraz stanałem bo nie mam simeringu od strony koła zamachowego. Tzn mam ale za mały taki mi dali w sklepie [ Dodano 04 Sty 2010 1954 ] No sprzelglo wymienione cud miod malinka bierze jak fordowskie sprzęłgło troche sie moj ojciec narobil i ja z nim troche mniej ale zadowolony jestem w 100% a simering od strony koła zamachowego i sprzęgła nie pasował i dali mi do punto 75 czyli co silnik mam 1.1 a simering do 75 km 1.4

Zobacz Dociski sprzęgła do FIAT PUNTO GRANDE PUNTO

FIAT PUNTO I 176C 176L Po wymianie sprzęgła coś szumi...

Po wymianie kompletu sprzęgła po odpaleniu silnika coś szumi z okolic sprzęgła. Gdy wcisnę sprzęgło szum ustaje a gdy tylko puszczę znów szumi... Co to może być Sprzęgło pracuje idealnie...

jak wiadomo sprzeglo ma za zadanie polaczyc silnik z kolami tak najprosciej tlumaczac. Bez wcisnietego pedalu sprzegla kola i naped z silnika sa polaczone . Wadliwa lub zle zamontowana. Oto jest pytanie.... Komu i co udowodnisz Sprzedawca i mechanik pojda w zaparte ze to nie ich wina. Wciskajac pedal sprzegla rozlaczasz polaczenie napedu silnika z kolami. Polecam lekture Sprzegło w twoim samochodzie.

FIAT PUNTO II 188 188AX piszczenie sprzegla

Witam Od nie dawna mam problem z piszczacym sprzeglem. Piszczy caly czas a gdy je wcisne to zmienia tylko ton pisku. Zajrzalem pod maske i gdy wcinolem tloczek od sprzegla w strone przedniego lewego kola piszczenie ustalo. Sprzeglo kwalfikuje sie do wymiany czy wystarczy moze naciagnac linke lub odpowietrzyc sprzeglo

cokolwiek się dzieje ze sprzęgłem czy to tarcza czy docisk czy tylko łożysko najlepiej wymienić całość bo wymienisz tylko łożysko a okaże się za kilka tys km że docisk lub tarcza dokonały swojego żywota i znów będziesz musiał płacić za robociznę no chyba że wiesz ze tarcza i docisk są w bardzo dobrej kondycji i starczą jeszcze długo to wtedy ewentualnie można samo łożysko wymienić

FIAT PUNTO I 176C 176L sprzegło docisk (

jak juk kupywałem kropka to byla wiadomo ze cos nietak jest z sprzegłem. zrobiłem nim 10 tysiecy no i wczoraj gdy ruszałem szarpnoł mi ( wina gazu ) wtedy gdy puszczałem sprzegło no i stało sie pedał sprzegła dziwniej gorzej działa bierze juz zaraz po nacisnieciu sprzegła i gdy puszczam jakos dziwnie szumi te sprzegło tarcze sa dobre raczej bo sie nieslizga tylko ten docisk jak sie rozgrzeje

Moje objawy były takie że jak puściłem sprzęgło to pukało. Wciskałem cisza. tarcza była jeszcze ok i nie ślizgała się. Przy rozebraniu sprzęgła sam widziałem że miałem dobre ucho. Słoneczko w tarczy było już ładnie wyjechane i mogło by się stać że podczas jazdy docisk wpadłby w tarcze i po sprzęgle. Więc nie żałuj wymień i będzie po sprawie. Pozdrawiam.

FIAT PUNTO I 176C 176L Wymiana sprzęgła - co oprócz tego

Witam Jestem posiadaczem Punciaka Mk1 - 1.2 75KM z 1998r przebieg 155 tys. km Przez ostatnie trzy tygodnie słyszałem niepokojące odgłosy podczas wciskania sprzęgła - chrobotanie przy całkowitym wciśnięciu. A przez ostatni tydzień również tarcie przy delikatnym naciśnięciu na pedał sprzęgła. Aż tu w ostatnią sobotę po odpaleniu silnika przeraził mnie odgłos sprzęgła (bez dotykania

Jestem już po naprawie. Okazało się że padło łożysko a przez to że jeszcze trochę na tym jeździłem padł również docisk. tarcza sprzęgłowa też również byłą prawie całą zjechana. Koszt wymiany kompletnego sprzęgła 530zł 280zł sprzęgło kompletne robocizna 250zł. Pozdrawiam

FIAT PUNTO I 176C 176L Rodzaje sprzęgła w punto

Czy w punto z silnikiem 1.1 były różne rodzaje i wielkości sprzęgła Czy to httpallegro.plsprzeglo-fiat-punto-p ... 00419.html będzie pasowało

da się ja tak robiłem przykręciłem docisk nie za mocno żebym mógł jeszcze tarczą lawirować w środku później wykonałem swoje urządzenie do paczania na oko czyli zatyczka od antyperspirantu z uciętym denkiem tak żeby wyglądało to jak kawałek krótkiej rurki. To mi wchodziło idealnie w docisk na szerokość bez luzów i ustawiłem dzięki temu na tarczy jednakowe odstępy do brzegów tej zatyczki oczywiście na oko i skrzynka weszła za pierwszym razem bez żadnych oporów

FIAT PUNTO I 176C 176L Wymiana sprzęgła w Punto I

Jako początkujący puntciak mam wiele dylematów związanych z brakiem wiedzy na temat konstrukcji auta (na razie brak kasy na kupno instrukcji serwisowej) jednym z nich jest problem z wymianą sprzęgła.Napiszcie jeżeli ktoś ma za sobą tego typu naprawę ile kosztuje orientacyjnie robocizna w ASO lub u majstra.Jaki jest koszt tarczy sprzęgłowejdociskułożyska oporowego.Z góry dziękuję za uprzejmość.

W zeszłym tygodniu wymieniałem sprzęgło i szukałem gdzie tanio a dobrze... Ceny części - kompletne sprzęgło LUK (tarcza docisk łożysko oporowe) - 170-200zł - Kompletne sprzęgło VALEO (j.w.) - 190-220zł. Robocizna - ASO 280zł - Mechanik 150-200zł W przypadku wymiany u mechanika należy dodatkowo dokupić nakrętkę na przegub oraz opaskę na gumę przegubu. Jeśli guma jest zużyta

FIAT PUNTO II 188 188AX Łożysko wyciskowe sprzęgła

Witam włąsnie dotarł do mnie komplet sprzęgła docisk tarcz i łożysko.. no wasnie i wrzucam kilka fotek tego łożyska żeby Ci co je widzieli z bliska już powiedzieli czy dobrze wygląda i..... czy może sie bujać ten grzybek na foto (z tej perspektywy) w pionie jest to bardzo delikatne i może pod naciskiem sie ma ułozyć w odpowiedniej pozycji. Samo kręci sie b dobrze.

Laki ten rysunek powinien Ci pomoc od lewej koło zamachowe tarcza docisk łożysko

FIAT PUNTO II 188 188AX Problem (chyba)ze skrzynią biegów

Witam wszystkich. Pragnę od razu zaznaczyć iż nie jestem żadnym ekspertem samochodowym dlatego proszę o wybaczenie wszelkich niejasności Przejdę do sedna sprawy. Posiadam fiata punto II 1.2l w gazie. Problem polega na tym że jadąc na biegu nie dodając gazu słychać tyrkotanie. Zwalniając tyrkotanie stopniowo ustaje i jego częstotliwość stopniowo się zmniejsza jednak samochód musi być

placic dopoki dopoty nie znajdzie wlasciwego zrodla problemu... Zaplaciles mial naprawic - nie naprawil to reklamacja. Nie plac za bledna diagnoze mechanika ali1987 powinienes przeczytac temat Sprzęgło cz. 22 [problemy objawy] - topic18909.html . Opisanych tam jest duzo roznych objawow byc moze ktorys bedzie pasowac do Twojego Podaje Ci linka do innego forum Terkotanie sprzęgła 1.2 8V - httpfiatklubpolska.plpunto-ii-468t

FIAT PUNTO II 188 188AX SZARPANIE - uporządkowane INFO

witam... Jestem tu nowy i trafiłem tu szukając rozwiązania problemu szarpania przy ruszaniu który to problem także i ja mam. Dane samochodu punto MK2 2000r 12 8V ELX klima przebieg 126 tyś. Wymiana całego sprzęgła - ASO (Viamot Kraków) poprzedni właściciel - przebieg 89 tyś km. Do tej pory bezawaryjnie. Szarpanie występuje na ZIMNYM silniku i odziwo po myciu silnika myjką ciśnieniową

FIAT PUNTO II 188 188AX Sprzęgło cz. 22 [problemy objawy]

Witam wszystkich na forum Mam taki problemik. Czasami przy ruszaniu z jedynki w pierwszym momencie występują szarpnięcia. Ciężko to sprecyzować. Tak jakby silnik dostawał jakiechś drgawek. NIe zdarza się to za często więc nie chce jechać do warsztatu bo akurat wtedy może to w ogóle nie wystąpić. Zaznaczam że puszczam powoli sprzęgło i dodaje odpowiednią ilośc gazu. Moze ktoś spotkał się z takim problemem.

Wszyscy piszecie o uszkodzonym sprzęgle o konieczności wymiany itp. Ja wymieniałem sprzęgło kompletne (Lucas- tarczadociskłożysko) 30 tys kilometrów temu.Od jakiegoś czasu bierze na samej górze a jak nie daj Boże dam za mało gazu to szarpie na jedynce. Już by miało być uszkodzone. Sądzę że jest za mały luz na lince sprzęgła. Pytanie. Czy luz cięgna sprzęgła można w punto

U mnie okazało się że rozleciało się łożysko i narobiło bałaganu. Wygięło łapę sprzęgła poharatało tuleję. Już miałem szukać nowej skrzyni biegów bo wymiana samej obudowy to pewnie ten sam koszt. Udało się jednak uratować tuleję klejem z aluminium i wygląda lepiej niż z fabryki. Do wymiany łapa sprzęgła łożysko docisk tarcza i przy okazji wahacz w którym trzpień miał już straszne luzy. Całość 1100 zł. Także przestrzegam wymieniajcie sprzęgło na czas.

Pochwalę się tym co zostało ze sprzęgła a w zasadzie z łozyska oporowego Co prawda sprawa tyczy się Peugeota ale ku przestrodze. Słychac je było już od jakiś 80 tys km ale się jeżdziło a tu przedwczoraj buuum i koniec. Aż się kawałki wbiły w docisk. A tak wygląda docisk i tarcza po 160 tys km jazdy w 90% w mieście. Grubosć okładzin to ok 1mm ( minimum 0.3 ) więc poochodziło

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto II 1.9JTD - zużyte sprzęgło

Witam punto mkII 19JTD Objawy - Ostatnio żeby wbić bieg należy pedał sprzęgła wcisnąć do samego końca. Jeśli się tego nie zrobi to ciężko wbić jakikolwiek. - Bieg wbity pedał sprzęgła wciśnięty do końca i zaraz po popuszczeniu może z 2 czy 3 cm od razu auto rusza. Nie za krótko Co to może być Zużyte linki wysprzęglik tarcza docisk czy całe sprzęgło do wymiany

FIAT PUNTO I 176C 176L Szarpanie przy ruszaniu

Świeża krew forumowa wita wszystkich) i łupnie problemem a jakże... Od pewnego czasu kropek szarpie na jedynce przy ruszaniu. Szarpanie ma miejsce zarówno przy wyprostowanych jak i skręconych kołach. Zwłaszcza przy powolnym ruszaniu ze szwungiem rusza w miarę płynnie. Cóż to takiego Sprzęgło wymieniałem niedawno komplet. Pomocy...

Witam ponownie. Mam pytanie jak sprawdzić czy to rzeczywiście sprzęgło Opiszę dokładniej co się dzieje. Szarpanie jest przy ruszaniu zwłaszcza z obciążeniem 3 osoby ruszanie pod górkę ruszanie z piskiem. W tych momentach auto naprawdę nieźle szarpie nawet na II biegu. Na moje oko to docisk sprzęgła jest wyrobiony czuć tak jakby tarcza odrywała się od docisku. Przy mocno wciśniętym pedale gazu szarpanie przechodzi w takie jakby wibracje które dochodzą z zawieszenia. Staje się to coraz bardziej uciążliwe. Co o tym sądzicie Dodam że jest to punto 55 rok 1995 167kkm.

FIAT PUNTO I 176C 176L sprzęglo się tucze

Witam odpalam kropka co by sie przejechać po mieście Krakowie i jest OK. Wracam podjeżdżam do miejsca postoju i słyszę coś dziwnego. Gdy wcisnę sprzęgło - nawet lekko - i tak do polowy to cholernie coś się tłucze w silniku (taki świergot). Ki czort Dodam że próbowałem z wrzuconym biegiem oraz na luzie sytuacja jest podobna. Gdy depnę do dechy to już jest cicho - do połowy głośno

Teraz sprzęgła nie kupuje się w częściach Sprawdzasz numerek idziesz do sklepu i kupujesz zestaw czyli tarcza docisk i łożysko wyciskowe. Numery zestawów do punto 5560 Valeo - 801422 LuK - 618 1590 00 Do punto 75 Valeo - 801447 lub 821457 Koszt wymiany u mechanika to 150-180zł. Do tego zestaw ok 200-230zł. Jeśli masz dostęp do garażu z kanałem kogoś do pomocy i odrobinę zdolności manualnych

FIAT PUNTO II 188 188AX Sprzęgło cz. 12 [jakiej firmy co ile km wymiana]

Będe musiał wymienić sprzęgło w punto II jesli wymieniliście sprzęgło to jakiej firmy i czy możecie je polecić czy wręcz przeciwnie.

Powinno wytrzymać 120 - 150 kkm. Chyba że jeździsz stale z nogą na pedale ( sorry ) sprzęgła. Zużycie okładzin tarczy objawia się ślizganiem przy dużym obciążeniu ( np. 3 bieg pod górkę i dodanie gazu ). Zużycie łożyska wyciskowego objawia się wyciem chrobotaniem przy wciskaniu sprzęgła. Te objawy są słyszalne min. 1-2 kkm przed tym zanim sprzęgło się podda. Zużycie sprężyn

Ja wczoraj wymieniłem sprzęgło w 1.9 JTD. Przebieg 143.000 dość ciężko chodził pedał sprzęgła czasami kropek potrafił zrobić żabkę. Po demontażu okazało się że kończy się docisk. tarcza i koło dwumasowe spokojnie pojeździłoby do 200 tys. Ale że nie planuję sprzedawać swojej kropeczki to wymieniłem wszystko łącznie z simeringiem i od razu nowy olej w skrzyni. Teraz nie

FIAT PUNTO II 188 188AX Jaki przebieg na sprzęgle

Miesiąc temu kupiłem kropka z przebiegiem 95tyś z 2002 roku przebieg wydaje się być realny po stanie samochodu dodatkowo potwierdzony książką serwisową i sprzęgło strasznie wysoko bierze nie ślizga biegi bardzo ładnie wchodzą poza 5-ką której trzeba szukać (do piątki wydaje mi się że coś przy lewarku jest nie halo ale tam nie zaglądałem jeszcze) Wiem że regulować się sprzęgła

Ja wymieniłem sprzegło 2 dni temu bo słysząłem ze łożysko sie ociera przy przebiegu 70kkm obstawiałem że tarcza bedzie jeszcze w dobrym stanie ale nieeee docisk miał wyraźne wcięcia i 3 blaszki już sie ułamały a tarcza cieniutka ze hej nity sie zaczeły zcierać Dodam ze jeżdze duzo po Warszawie i ze docisk padł ok ale ta tarcza staram sie jeździć w miare spokojnie no cóż moze

FIAT PUNTO I 176C 176L sprzęgło

Witam. W swoim kropku wymieniłem alternator bo strasznie wyłteraz mnie niepokoi popiskiwanie które prawdopodobnie dochodzi z okolicy skrzyni biegów. Myśle że to łożysko oporowe.Czy ktoś mieł coś takiegoA keśli tak to jak długo to wytrzyma

Jesli to lozysko to nie czekal bym z jego wymiana bo jak sie zatrze to uszkodzi docisk sprzegla (wylamie zeby w tzw. Sloneczku i wtedy koszt bedzie duzy) Ja tak mialem w swoim Punciaku i musialem wymienic komplet czyli lozyskodocisk sprzeglatarcza sprzegla . Koszt za same czesci okolo 350zl.

FIAT PUNTO II 188 188AX Spalone sprzęgło Jakie nowe Punto 2 12ccm 8V 60KM 2001r

Witam. Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi i nie chodzi mi o to bynajmniej by nabijać sobie konto nowymi postami. Problem polega na tym iż tak na 99% jestem pewny że spaliłem sprzęgło. Po krótce opiszę jak to się stało. Otóż. Przy jeździe na LPG samochód zachowuje się normalnie jesli tak mogę napisać tzn nie ma spadku obrótów reaguje na naciśnięcie

Więc jednak LUK. Jeszcze jest czas to się zastanowię na spokojnie. Co do zmianiy sprzęgła właśnie przymierzam się także do tych wszystkich podzespołów które kolega ipIV wymieniłeś i teraz kwestia kosztów. Więc pytanie. Ile będzie kosztowało (orientacyjnie) z podziałem na same części i robociznę wymiana sprzęgła wraz z simmeringami smarami itd. (koszt kpl sprzęgła (tarcza docisk

FIAT PUNTO I 176C 176L jakie sprzęgło do punto mk1 1.2 8v

jestem w trakcie kupna kompletu sprzęgła bo przyszła na to porabo pedał bierzę przy samym końcu z 2cm i jest wysoko wiem że marka LUK i valeo będzie ok ale koszt na allegro to 194zł-250zł httpallegro.plsprzeglo-fiat-cinquec ... 73013.html znalazłem też takie httpallegro.plsprzeglo-kager-fiat-p ... 35911.html za164 httpallegro.plsprzeglo-fiat-punto-1 ... 65866.html za 140zł httpallegro.plsprzeglo-zestaw-fiat-

Panowie pomocy jadę sobie dzisiaj punciakiem i nagle nie mogę ruszyć ze świateł. Jedynki nie mogę wrzucić ani nic innego od razu pomyślałem że sprzęgło. Wyłączyłem silnik wrzuciłem na jedynkę wcisnąłem sprzęgło i odpaliłem auto ruszyłem powoli później wciskam sprzęgło i dwójka --- weszło jakoś do domu dojechałem. Pedał sprzęgła luźniej chodzi niż zazwyczaj. Co ciekawe

Gumowa klapka znajduje się na obudowie sprzęgła poniżej cewek. Taki prostokącik ok 10x5. Wyjmujesz i widzisz tarczę i docisk. Jedna osoba naciska sprzęgło a druga obserwuje. Widać wyrażnie czy robi się szczelina. Sprawdż jeszcze czy łapa wysprzęglająca się przesuwa. Mając na luzie tarcza po wysprzęgleniu powinna się dać przesunąć.

FIAT PUNTO I 176C 176L Dziwny odgłos z silnik a- pomocy

Zagadka Od wczoraj jak włącze silnik to słychać szum a raczej dziwny odgłos. Jakby jakieś łożysko w silniku. Ale jak podniose do końca pedał sprzęgła to dzwięk zupełnie zanika Byłęm dziś w serwisie i powiedzieli że to łożyska na wale i można z tym jeżdzić Ale mam pewne obawy Może ktoś coś podobnego miał A tak było cicho w aucie( Aha sprzegło ładnie chodzi i auto super przyspiesza. tylko ten dzwiek.

Można wymienić same łożysko ale po ściągnięciu skrzyni może się okazać że docisk też już kwalifikuję się do wymiany albo tarcza sprzęgła... Więc jak już się zmienia to raczej komplet żeby później drugi raz wszystkiego nie rozbierać... Chyba że ktoś ma kanał i może zmieniać sobie sam. Jeździć hmmm to zależy ale można. Najwyżej nagle stracisz sprzęgło więc nie będziesz

FIAT PUNTO II 188 188AX czasami problem z szarpaniem na 1 biegu

Czasami mam problem z ruszaniem na pierwszym biegu. Pisze czasmi bo nie dzieje sie tak zawsze wciskam sprzeglo popuszczam i nie moge plynnie ruszyc samochod zachowuje sie jakbym ruszal np z 3 biegu lub porownanie do buksowania koł przy ostrym ruszaniu.Jest to dziwne o tyle ze dzieje sie to sporadycznie czasem jak jest zimny i czasem na rozgrzanym silniku.Jesli ten objaw wystepuje to staralem sie sprawdzic

No i wygląda na to że to będzie wyrobiony tryb na skrzyni biegów. Dziś znowu miąłem ten problem a poducha już założona nowa łożysko oporowe nowe łozyska w skrzyni wymienione siłownik sprzęgła ma rok. Więc albo wyrobiony tryb od 1 albo pompa sprzęgła rozwalona. Możliwe też ze mam zwaloną powierzchnię na kole zamachowym() - to do czego dociskana jest tarcza sprzęgła.

FIAT PUNTO II 188 188AX Silnik 1.2 16V i sprzęgło - dwa pytania

Witam) Jestem tutaj nowy ale już przejrzałem wszystkie tematy w których jest podobny problem do mojego jednak co temat to inne diagnozy dlatego opiszę swoje problemy) Jak w temacie posiadam punto 2 z silnikiem 1.2 16V z przebiegiem 30k km (nie śmiać się pierwszy właściciel kupione w 2002 roku nowe w salonieD). Od początku jak silnik był zimny było słychać lekkie klekotanie które po chwili

Co do sprzęgła to kończy się docisk i trzeba je wymienić. Najlepiej całość czyli tarcza docisk i łożysko wyciskowe.

FIAT PUNTO II 188 188AX Ślizga sie sprzegło

Objawy zaczęlo sie od tego że np przy wyprzedzaniu na 4 po dodaniu gazu auto zachowywalo sie jak automat najpierw szly obroty potem zaczynal ciagnac teraz coraz czesciej mi sie to zdarza nawet w miescie na trójce chcąc przyspieszyc jest zwolnione tempo. Jaka Wasza diagnoza Domniemam ze slizgające sie sprzeglo dziwi mnie to troche bo auto ma niecałe 105 tys. km realnego no ale cóż.. Co mam zrobić musze liczyc sie z wymiana calego sprzegla i ogromnymi kosztami p.s punto jtd 2002

Wygląda na sprzęgło ale sprawa do potwierdzenia. Jeśli tak to koszt wcale nie jakiś kosmiczny. Komplet sprzęgła powinieneś znaleźć do 400 PLN (tarcza sprzęgła łożysko oporowe i docisk) robocizna. Ja 2 lata temu kupiłem na allegro taki komplet Valeo za 350 PLN do HGT. Drugi raz raczej nie będziesz zmieniać

FIAT PUNTO II 188 188AX problem z biegami

mam problem z zmienieniem biegow przy wylaczonym silniku wchodza bez problemu przy wlaczonym kazdy wchodzi stawiajac opor przy wstecznym pojawia sie zgrzyt.. linki raczej nie wchodza w gre bo problem wystepowalby zarowno przy wylaczonym i wlaczonym silniku a moze sie myle sprzegło czy cos poza tym mogloby na to wskazywac ze to sprzeglo z pedalem nic sie nie dzieje.. czy odpowietrzenie sprzegla moze cos dac moze jakies inne sugestie..

A kiedy ostatnio sprawdzałeś poziom oleju jeśli masz tak podczas jazdy na biegu albo cały czas na jałowym stojąc w miejscu to obawiam się ze twoja skrzynia ma bliżej niż dalej Gdyby to było łożysko wyciskowe bądź docisk sprzęgła to przy wysprzeglaniu by haratało a przy probie wrzucania biegu to albo kończy się tarcza sprzęgła albo zła regulacja - tak mi się przynajmniej wydaje. A jak ci cały czas coś harata to nie wróży to za dobrze.

FIAT PUNTO II 188 188AX Kolejny problem z biegami Punto II

Witam Jestem posiadaczem punto II 1.9JTD 1999r. Zaznaczam ze czytalem troche na ten temat na forum ale nie potrafie zakwalifikowac mojeg problemu do zadnej z kategorii. Otoz od pewnego czasu mam problem z wrzucaniem biegow ktory wczesniej wystepowal sporadycznie (raz na jakis czas) i znikal nawet na kilka miesiecy. Obecnie po wlaczeniu silnika lewarek zmiany biegow chodzi bardzo opornie - wrzucenie

U mnie objawy były następujące Na luzie- na przykład jak stałem na światach przy puszczonym pedale sprzęgła było słychać lekkie stukanie po wciśnięciu pedału stukanie zanikało. W korku- przy podjeżdżaniu na ciepłym silniku sprzęgło brało bardzo wysoko na zimnym było normalnie. Po konsultacji ze znajomym mechanikiem co prawda z ASO Mercedesa następująca diagnoza - stuki - łożysko

FIAT PUNTO I 176C 176L Zgrzyt na drugim biegu.

Witam pojawił się u mnie problem tego typu... Pierwszy bieg but do końca prędkośc ok 50kmh i zmiana na dwójkę i ta zmiana wygląda tak jak bym zmieniał bieg bez sprzęgła czyli zgrzyt ale bieg wchodzi. Jeśli przeciągne tylko do 5tyś obr to nie zgrzyta ale wiadomo że czasem trzeba przeciągnąć do końca. I w związku z tym mam pytanie czy jest to już koniec synchronizatora czy wystarczyło

Kurde nie dostałem powiadomienia o odpowiedziach Moje sprzęgło nie jest już w dobrym stanie tzn łożysko docisk jest OK jedynie tarcza chyba bo prześlizgnąłem kiedyś niechcący na piątym biegu i po puszczeniu sprzęgła wchodził na obroty a nie jechał. Ale popuściłem troszeczke linke i od 7miesięcy nic mi się nie ślizga a i na dwójce przymieli więc wie widze sensu wymieniać. Co

FIAT PUNTO II 188 188AX Dziwne drgania przy ruszaniu

Czasami moje punto wydaje się mieć gorszy dzień... Mniej więcej raz w miesiącu zdarza się że gdy dłużej pojeżdżę po mieście to podczas ruszania auto mi się trzęsie i wydaje się mieć mało mocy przy ruszaniu tak jakby mi miało zaraz zgasnąć. Muszę wtedy auto silniej gazować. Wrażenie mam takie jakby w tym momencie nie palił na wszystkie cylindry. Ale jak już ruszę to wszystko

tarcza sprzęgła z dociskiem (komplet) i sprawdź przy okazji łożyska skrzyni nie życzę nikomu takiej przygody jak ja miałem ze skrzynią

FIAT PUNTO II 188 188AX Przegub wewnetrzny...

Jak w temacie pytanie w sprawie przegubu wewnetrznego problem polega na tym ze buja autem podczas przyspieszania w granicach 40-70kmh potem jest super czysto i gladko... Czy to moze byc przegub wewnetrzny odczuwalne bicie-bujanie auta tylko podczas dodawania gazu (trzymaniu gazu rownomiernie) gdy wcisniemy sprzeglo badz luz bicie zanika.

to moze coś z dociskiem sie dzieje albo tarczą sprzęgła luz mozesz sprawdzić niech ktos porusza kierą w dwie strony szybkie krótkie ruchy a ty pod autem powinieneś wyczuć

FIAT PUNTO II 188 188AX Jakie typowe doległości kropka przy 170-180 tys

Witam Kropek o którym mowa to II z końca 99r silnik 1.2 8V na LPG 2 generacji. Ostatnie 50tys. nabite na LPG(tylko odpalanie na benzynie) w małym mieście wcześniej głównie trasa. Noszę się z zamiarem wyjazdu za granicę i tu rodzą się moje wątpliwości co do tego czy kropek podoła. Trasa o jakiej mówimy to było by 1700km w jedną stronę codziennie przez 3 tygodnie 100km i powrót 1700km

Skrzynie mechanik dał jaką miał bo trzeba było szybko robić. Wiem że ma inne przełożenia wcześniej przy 1500obr na piątce miałem 70 teraz jest 60. W sumie racja że jakoś zaczął max lecieć 150 a kiedyś tylko 140 licznikowe Bo ABSu brak. Z płynami ok wezmę. Hamulce z przodu jedno koło hamuje 30% słabiej ale nie ściąga przy hamowaniu więc się chyba nie ma czym przejmować. Zawieszenie

FIAT PUNTO II 188 188AX dwumasa

jakie są objawy wadliwej dwumasy.

google nie boli ...Dwumasowe koło zamachowe nie tylko zatrzymuje wytwarzane przez silnik drgania i skutecznie wycisza jego słyszalność w kabinie . Pomaga też ograniczyć zużycie paliwa ułatwiając płynną jazdę na niskich obrotach . Dwumasowe koła zamachowe podnoszą również wygodę zmieniania biegów gdyż czynność ta wymaga teraz użycia mniejszej siły. Wynika to z faktu że tarcza

FIAT PUNTO II 188 188AX Problem ze skrzynią biegów Proszę o pomoc

Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post i zamiast pomóc muszę ponarzekac) Jestem posiadaczem punciaka z 2001 r. 12 8V z gazem. Po dzisiejszej wymianie uszczelki pod głowicą w ASO mechanik powiedział mi że w trybie pilnym muszę wymienic łożysko wałka sprzęgłowego co wiąże się z rozbieraniem skrzyni biegów. I teraz mam pytanie czy ktoś z Was miał już podobny problem do

Jeśli chodzi o łożysko wyciskowe sprzęgła to jest masa postów na ten temat na forum więc zapraszam do lektury. Nie musisz tego robić w ASO wystarczy zwykły mechanik poza tym nie wymieniaj samego łożyska tylko kompletne sprzęgło. Wymiana samego łożyska jest nieopłacalna bo wkrótce skończy się docisk (lub tarcza) i jeszcze raz zapłacisz tyle samo za jego wymianę.

FIAT PUNTO II 188 188AX Kontrolka CHECK ENGINE-czyżby totalna porażka

Witam szanownych forumowiczów Jestem Tu nowy z racji tego że jestem świeżym posiadaczem punto 2.Autko sprowadzone z Niemiec-rocznik 2001-61000 przebiegu.Wszystko było dobrz do czasu gdy podczas jazdy z Niemiec zapaliła się lamka CHECK ENGINE.Super fachowcy i znawcyz którymi pojechałem po samochodzik stwierdzili ze to nic takiego i można jechać dalej skoro nic się nie dzieje tylko lampka

mrider -może i masz rację-cwaniaków na świecie nie brakuje.Generalnie dałem się zrobić i zabolało-nie tylko po kieszeni-ale cóż było ninęło.Za dużo wpakowane w autko żeby się teraz na sprzedaż z nim pchaćtrzeba jeździć-zresztą i tak bym nie dostał tyle ile w sumie mnie to kosztowało.No i jeden plus-teraz na pewno wiem co mam.A tak ku przestrodze i na podsumowanie wylicze co musiałem

FIAT PUNTO I 176C 176L wymiana simeringu wału

Witam jaki koszt może być za powyższą wymianę byłem u mechanika i coś gadał że trzeba całą skrzynię wyciągać i 200 zł za robotę czy to dużo. Jak zdecyduje się juz na wymianę czy wymieniać coś przy okazji tak na zapas

takie sa ceny niestety. ja w zeszlym roku placilem 120. wymieniony zostal simmering na wale. i tarcza sprzęgła z dociskiem) tak ze niestety trzeba skrzynie wyjąć.

FIAT PUNTO I 176C 176L Sprzęgło - problem

Witam od pewnego czasu coraz częściej podczas ruszania obojętnie czy na jedynce czy na wstecznym przy końcu puszczania sprzęgła słychać takie szarpanie wczesniej tego nie miałemjak dodam bardzo dużo gazu to nie. Dodam ze na trasie niema żadnych problemów Czy to znaczy ze sprzęgło trzeba bedzie wymienić Wiele już mi pomogliscie wiec mysle ze tej sprawie ktoś tez doradzi

Nero84 słychać szapranie Jakoś nie umiem sobie wyobrazić... Może masz na myśli że czuć szarpnięcie Generalnie może nie sama tarcza sprzęgła ale pewnie docisk albo łożysko domaga się wymiany.

FIAT PUNTO I 176C 176L Skrzynia biegów - czy można wstawić inną

Witam szanownych forumowiczów Mam mały problem z moim puntolotem 1.2(60KM) ... mianowicie autko zakupiłem z uszkodzoną skrzynią biegów sprzedawca za dopłatą założył mi sprawną skrzynię biegów. Niby wszystko było by OK gdyby nie prędkość. Na 5tym biegu przy 3tys. obrotów osiągam zaledwie 80kmh . Był już podobny temat z prędkościami na forum ale teraz mam inny problem wiec postanowiłem

mrider piszac o poprawnie dzialajacym sprzegle mial na mysli czy sie ono nie slizga gdy tak sie dzieje sprzeglo nie przekazuje calej mocy na kola. a mechanikowi zleciles wymiane samego łożyska czy calego kompletnego sprzegła jesli chodzi o sprzeglo to lepiej jest wymieniac je w calosci bo jesli wymienisz samo łozysko wyciskowe to po jakims czasie o wymiane moze sie prosic docisk lub tarcza i znow bedzie trzeba wszystko rozbierac od nowa szkoda pieniedzy

FIAT PUNTO I 176C 176L lekkie piski i skrzypienie

Mam pytanie wczoraj zauważyłem że cos nie tak z moim kropkiem a wygląda to następująco - zauważyłem że jak kropas jest na luzie słycać jakieś piski skrzypienie pod maską następnie gdy wciśnę sprzegło wszystko ucicha czy jest to oznaka że powoli mam szykować się do wymiany sprzęgła jak tak to ile kosztuje kompletne sprzęgło. Mam kropka z 1997 sporting 1.2 16 V pozdrawiam

Kompletne sprzęgło kompletnym sprzęgłem tarcza docisk łożysko wyciskowe ale nie zapomnij o łożysku łożyskujacym wałek sprzęgłowy w kole zamachowym i zimerringach uszczelniających jeden na wałku sprzęgłowym w skrzyni biegów drugi wał korbowy silnika od strony koła zamachowego chyba że chcesz aby któryś z zapomnianych elementów zdefektował np. na drugi dzień po naprawie sprzęgła.

FIAT PUNTO I 176C 176L znów ta skrzynia biegów

Pojawił się problem natury bardzo dziwnej w punto mk1 1 1 biegi wchodziły dobrze do momentu aż na skrzyżowaniu nie mogłem wrzucić żadnego tak jakby coś blokowało ruchy lewarka niedając mu się przesuwać. Po zgaszeniu auta biegi wchodziły po zapaleniu znów opór lewarka doczołgałem sie na 2 biegu sprawdziłem linki są na miejscu olej też mam co to jest. Podejrzewam mechanizm zmiany

ludzie olej ma znaczenie ale nie aż takie by biegu nie wrzucić zwłaszcz przy temperat. na plusie ma wpływ na trwalość elementów może wodziki się wytarły albo synchronizatory podkręćcie linkę sprzęgła może pomoże a jak nie to mechanik [ Dodano 05 Mar 2008 1924 ] no to odebrałem maszynę od mechaniora padło łozysko oporowe za 40 zł ale rozwaliło docisk więc wymiana kompletu bo

FIAT PUNTO I 176C 176L Problem ze sprzegłem lub łożyskiem skrzyni biegów

Witam wszystkich na forum) Jestem tu nowy ale z kropkiem mam dożo do czynienia. Moj problem który pojawił sie teraz jest dwuznaczny. Kiedy odpalę silnik na biegu jałowym to słychać takie szumienie i pukanie. Kiedy wcisnę sprzęgło wszystko ustępuję. Co to może być docisk na sprzęgle lub jakieś łożysko tylko które Wczytałem ze to może być łożysko skrzyni biegów Z góry dziękuję za pomoc [b]

witam mialem ten sam problem ze jak stal na luzie bez wcisnietego sprzegla to szumialo samochod by podniesiony na kolkach i jak go zapalilem zobaczylem ze przednie kola sie kreca pomimi ze jest na luzie okazalo sie ze tarcza byla wytarta i docisk juz nie taki dobry ( jezdzila nim wczesniej kobitka wiec sprzeglo chodzilo bardzo czesto) po wymianie jestes bardzo dobrze zero szumu i juz nie przenosi napedu na luzie

FIAT PUNTO I 176C 176L Sprzęgło czy skrzyniaPOMOCY

Witam wszystkich.Dzisiaj wracałem z pracy i gdy ruszałem na 1 biegu auto szarpało pózniej jadąc słyszałem tak jakby coś odpadło metalowego (blaszka lub coś) pózniej poczułem swąd palonego sprzęgławcisnołem pedał i na tym jazda sie zakończyła pedał sprzęgła wpadł na dół ale ma lekki ruch w dół ale zachowuje się tak jakby auto było wysprzęglone non stop.Biegi wchodzą bez

uuuuuuuuuuuu Ten olej oznacza problem . Na moje oko rozpadl sie docisk a kawalek sloneczka wywalil dziure w obudowie . Znajac zycie tarcza sprzegla zafajdana olejem tez jest juz do wymiany .

Więc tak.Urwał sie satelita od mechanizmu różnicowego i spadł na dól A przy okazji uszkodził co się dało i zrobił dziurę w obudowie i stąd ten olej który sie lał.docisk i tarcza sprzęgła jest oktylko łożysko jest do wymiany Pozdrawiam

Przykładowe oferty części samochodowych fiat punto docisk sprzęgła tarcza

  • @ FIAT PUNTO II 1.2 8V @ DOCISK SPRZĘGŁA + TARCZA - PARZYMIECHY (100.00PLN)
  • DOCISKI SPRZEGŁA + TARCZA FIAT PUNTO II 1,2 - Skoczów (130.00PLN)
  • DOCISK SPRZĘGŁA TARCZA KOŁO FIAT PUNTO EVO 1.4 - Milicz (210.00PLN)
  • @ FIAT PUNTO II 1.2 8V @ DOCISK SPRZĘGŁA + TARCZA - PARZYMIECHY (100.00PLN)
  • DOCISKI SPRZEGŁA + TARCZA FIAT PUNTO II 1,2 - Skoczów (130.00PLN)
  • DOCISK SPRZĘGŁA TARCZA KOŁO FIAT PUNTO EVO 1.4 - Milicz (159.00PLN)
  • @ FIAT PUNTO II 1.2 8V @ DOCISK SPRZĘGŁA + TARCZA - PARZYMIECHY (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi