części samochodowe nanodatex

fiat punto czujnik temperatury powietrza silnika

Samochody związane z zapytaniem fiat punto czujnik temperatury powietrza silnika

Pytania i odpowiedzi: fiat punto czujnik temperatury powietrza silnika

FIAT PUNTO I 176C 176L Trace cierpliwosc - niesystematyczne problemy z odpalaniem..

Witam Pisze juz tutaj ktorys raz w podobnej sprawie... punto 1.1S 1997r. benzyna. przebieg 112000km Najpierw myslalem ze auto nie chce odpalic bo mialem uszkodzona obudowe pompy paliwa. Niedawno wymienilem i przez jakis czas bylo ok do dzisiaj.... Mianowicie.... podchodze do autka otwieram pilotem centralny i alarm wsiadam i przekrecam kluczyk CODE gasnie wtrysk gasnie (lub czasami ciut wczesniej

samochód nagrzewa się od samego stania na słońcu. Okazało się że czujnik temperatury nie jest uszkodzony ale stracił swoje właściwości i silnik dostawał za dużo paliwa (komputer myślał że silnik jest chłodniejszy niż w rzeczywistości). Teraz odpala na ciepłym po odstaniu itd więc jest ok Najciekawsze jest to że w kilku sklepach nie wiedzieli że taki czujnik istnieje w punto

FIAT PUNTO I 176C 176L Punto 11 95r spalanie na poziomie 4l na 20km

Witam otrzymałem w spadku punto jak w temacie stan był agonalny autko stało 6 miesięcy na parkingu wcześniej było wymienione sprzęgło (w warsztacie) przed wymianą auto paliło podobno normalnie. Ze względu na dużą ilość usterek postanowiłem kupić drugie auto sprawne tylko że angielskie. Postanowiłem najpierw zabrać się za problem dużego spalania auto pali 4 litry na 20km ma mocy

Sprawdź oporność czujnika temperatury silnika i czujnika temperatury powietrza wlotowego.

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do FIAT PUNTO GRANDE PUNTO

FIAT PUNTO I 176C 176L Probem z obrotami...

Witam. Mam pare problemów z moim Puntem 55 1.1 1996r. ok230 000 km Najważniejszym z nich jest nierówna praca silnika na niskich obrotach. Przy 1000 obrotów na benzynie słychać takie pyrkanie z rury wydechowej czy to normalne Przy ilu obrotach powinien pracować na gazie Ja mam ustawione 1500 ponieważ przy 900 - 1000 strasznie telepie silnikiem. Wiecie może dlaczego Ostatnio wyskoczył mi jeszcze

Też spróbuje wymienić ten czujnik tylko nie wiem czy mówimy o tym samym) bo mi w sklepie powiedzieli że czujnik ciśnienia wlotowego to w granicach 150 - 190 zł i teraz nie wiem czy mechanik żle go nazwał bo nic nie wspominał o czujniku temperatury powietrza czy jak. Bede musiał sprawdzić ten kolor) Ten czujnik powinien się znajdować w tej czarnej puszce powyżej silnika Bo stamtąd właśnie

FIAT PUNTO I 176C 176L dziwnie "pierdzi"

Witam jest taki problem ze po przejechaniu paru km gdy sie silnik zagrzeje zaczyna "pierdziec" z wydechu tak jak by milał sportowa koncowke...( kat. nie zatkany oraz wydech) i jest nieco słabszy wtedy co moze byc powodem 11 95r po wymianie filtrow oleju sondy lambda pompki paliwa.

Witam wszystkich serdecznie. Ja mam podobny problem. Mój 1.2 MPI 75 pierdzi i staje sie wyczuwalnie słabszy. Dzieje się tak TYLKO I WYŁĄCZNIE wtedy gdy na dworze jest ciepło i kropek nagrzeje się troche od słońca. Nie ma na to wpływu temperatura silnika (nagrzany nie nagrzany) ani też rodzaj paliwa (benzyna lpg). Łącznik elastyczny wydechu wymieniałem rok temu więc to chyba nie to.

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto II 1.2 80 Szarpie po rozgrzaniu i traci moc.

WitamOd 2 miesięcy posiadam kropka II z silnikiem 1.2 16v i od chwili kiedy przyjechałem od domu wyskakuje mi błąd Check Engine.Efekt tego błędu jest taki że po rozgraniu silnika do odpowiedniej temperatury jakby traci moc wciskam pedał gazu tak jak na ssaniu i rozpędza się bardzo mułowato.Kupiłem kabel ELM 327 i podpięciu do kompa programem fiatEcuScan 3.5 wyskoczył błądREADING ERROR

Opisałem powyżej więc pomijam. Prosty test jak wyżej - post632217.htmlp632217 FESMES zwraca dane nt. ciśnienia powietrza można zrobić testy w trasie być może wyjdzie coś podejrzanego W FESMES są wskazania procentowe ile przepustnica się otwiera można to sprawdzić na wyłączonym silniku w zależności od tego jak się wciska pedał przyspieszenia jakie są odczyty kąta otwarcia przepustnicy

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto gaśnie

hej przeczytałem już sporo tego typu tematów na forach i niestety żadne rozwiązanie nie pasuje - sam nie wiem już co mam robić.Ale po kolei samochód to punto II silnik 8V 1.2 65 KM rocznik 2003 bez LPG. Nie znam się szczególnie więc jeśli coś jeszcze chcecie wiedzieć to dajcie znać.Objawy- auto gaśnie zawsze przy spadku obrotów- najpierw spada wskazówka temperatury oraz pojawiają

To co wyżej Ci podpowiedziałem wskazuje na czujnik temperatury. Piszesz że to się teraz nasiliło pamiętaj że mamy przymrozki a więc sprawa związana z temperaturą. czujnik temperatury nie jest drogi wystarczy wykręcić i wkręcić. Koszt nieduży a może rozwiąże to Twoją zagadkę. Na pewno coś co ma związek z temperaturą. Coś źle funkcjonuje źle przekazuje informacje do komputera

FIAT PUNTO I 176C 176L Trzęsie się na zminym silniku - wypadanie zapłonu

Witam Mam Lancię Y 1.2 60KM bez gazu (przebieg ok. 132000 km) która zaczęła się trząść na biegu jałowym (tak jak by wypadał zapłon) była u elektromechanika i kazał wymienić cewkę (mówił że oprócz cewki reszta jest OK) wymieniłem i żadnej poprawy. Jak dostanie "paraliżu" i dodam gazu czy przytrzymam nogę na gazie to efekt jest taki że zaczyna trząść się szybciej

FIAT PUNTO I 176C 176L Pomocy szarpie przy ruszaniu 2 dodatkowe pytania )

Jest to mój pierwszy post na forum tak więc witam serdecznie forumowiczów . Mam parę pytań Pytanie 1 Sprawa wygląda następująco ( opis będzie dość prymitywny - wybaczcie ) Moje punto szarpie lub może podskakuje - ciężko określić co on robi przy ruszaniu tylko i wyłącznie przy ruszaniu.Wystarczy że auto toczy się 05 kmh i jak ruszam to nie szarpie.Jak puszczam wolno sprzęgło

To jest właśnie promocja lenistwa zakładanie po raz setny tematu o tym jak to komuś "auto nie odpala" albo "szarpie" czy "wycieraczka nie działa" lub "alternator nie ładuje". Ego każe ludziom myśleć że ich problem jest taaaki "wyjątkowy".Logiczne jest grupowanie problemów w jednym wątku i tam analiza przypadków (standardowych jak i nietypowych).

FIAT PUNTO I 176C 176L Duży problem z elektrykąmechanicy bezsilni

Posiadam punto z 1998 roku silnik 1.2 75km. Problem jest nietypowy. Samochód działa bez zastrzeżeń ale od czasu do czasu ( średnio 2-3 razy w tygodniu) rano na zimnym silniki po włączeniu zapłonu włącza się wentylator na chłodnicy. Wymieniono czujnik temperatury wody powietrza i czujnik ciśnienia powietrza dolotowego. Dodatkowo zapala się kontrolka autodiagnostyki silnika. Po przejechaniu

FIAT PUNTO II 188 188AX Gaśnie na wolnych obrotach i przy gwałtownym wciskaniu gazu

Witam serdecznie Od wczoraj poświęciłem wiele godzin na lekture naszego forum i nie tylko w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu a objawy są dość ciekawe. Wczoraj późnym wieczorem zacząłem także sprawdzać niektóre rzeczy ale o tym dalej. Od kilku dni moje punto dziwnie się zachowuje objawy zaczęły się w czwartek - może częściowo spowodowane upałami... Przez kilka dni silnik

FIAT PUNTO II 188 188AX Problem dławienia się silnika braku mocy po uruchomieniu

Witam wszystkich. Problem z moim samochodem polega na braku mocy silnika po uruchomieniu. Odpalam silnik bez problemu a po jakichś 5 sekundach silnik zaczyna jakby trochę nie równo pracować. Gdy wciskam pedał gazu silnik lekko zwiększa obroty i zaczyna się dławić i pyrkać. Zauważyłem że z rury wydechowej wydobywa się mocno szary dym a na jezdni pod wydechem robi się czarna plama w postaci

Zapraszam tutaj na przykładzie 1.2 16V masz pokazane w jaki sposób wyczyścićzregenerować przepływomierz powietrza czujnik powietrza w jednym - post632217.htmlp632217W wersji 1.2 8V przepływomierz powietrza czujnik temperatury znajduje się w innym miejscu zajrzyj tutaj na rysunku lokalizacja jako "3 - nadajnik" - httpeper.fiatforum.comepernaviCOU ... INDOW_ID1

FIAT PUNTO II 188 188AX Zdiagnozuj usterkę silnika

Zdiagnozuj usterkę silnikaPodpowiadamy jak samemu zdiagnozować typowe awarie silnika. Umiejętność ta przyda się nie tylko przy zakupie auta używanego ale i w codziennej eksploatacji.Nierówna praca na biegu jałowymDiesel możliwe przyczyny> niewłaściwe dawkowanie paliwa> skrajne zużycie silnika i związana z tym utrata kompresji w cylindrach.Rozwiązanie diagnostyka układu wtryskowego

FIAT PUNTO II 188 188AX Ciężko pali 2 błędy w kompie

Witam wszystkich forumowiczów jest to mój pierwszy post i niestety akurat w tym dziale. Mój kropek (1.9 JTD 80kucyków 2002r prawie 180 000tyś przebiegu) ma problemy z odpalaniem niezależnie czy zimny czy ciepły po prostu muszę trochę pokręcić i to zawsze tyle samo. Dodam że w ogóle nie kopci silniczek pracuje bardzo równo rozgrzany przyśpiesza bez zarzutu i nie ma zawahań mocy. Po

Jutro postaram się to sprawdzić dzięki za szybką odp. a czy świece przy takich temperaturach jak mamy teraz nie są zbędne W dieslach służą one jedynie do podgrzania komory(z tego co się orientuję) tym bardziej że marchewka zapala się na włączonym zapłonie gaśnie po około 2 sekundach a po odpaleniu silnika jeszcze ani razu nie zamrugała. Jeszcze jeden szczegół nie wiem czy to

FIAT PUNTO I 176C 176L Nierówna praca silnikaszarpanie przy około 2000 obr

WitamTakie objawy ale nie zawsze często silnik ledwie zauważalnie nierówno pracujea czasami przerywa jak głupi.Podobnie z szarpaniem potrafi dwa dni chodzić lala a potem tydzień szarpie czasami mocno czasami.Zmieniłem świeczki i kablefilter paliwapowietrzaodpinałem sonde -to samoSprawdzałem cewki miernikiem jak zalecali ideal.Co moge jeszcze obejrzećJak sprawdzić pozostałe czujniki typu

FIAT PUNTO I 176C 176L Duże spalanie

Problem jest prosty - pali jak smoczek. Spokojnie łyka 11 litrow beny. Fakt ze tylko miasto ale nie pałuję jeżdżę normalnie.Co poza tym-nic. No chociaż w sumie czasem na luzie obroty lekko falują- od normalnych 1200 podchodzą pod 1800 po kilku sekundach bądź dodaniu gazu opadają do normalnej wartości. (Tak dobrze liczę spalanie )W sumie mój egzemplarz punciaczka nigdy nie był specjalnie

przy pompie paliwa nic się nie dzieje powrót paliwa też jest.na dzień dzisiejszy sytuacja wygląda tak Pryka z wydechu lekko co chwilę zwykle jeździ jak taczka (ostatnio jak był mróz coś mu się odwidziało i jeździł ładnie jak nigdy - chodził cichutko równo nic nie telepało przy ruszaniu a zazwyczaj mi się trzęsie auto przy ruszaniu i dodawaniu gazu na 2 (nawet jak mu się sprzęgłem

FIAT PUNTO I 176C 176L Dziwne zachowanie silnika

O tuż po uruchomieniu silnika i wciśnięciu sprzęgła lata wskazówka obrotomierza od 15 tys do 2 wiec nie wiem co to może być silniczek krokowy Dziwny jest fakt że dzieje się to tylko i wyłącznie na zimnym silniku. Kolejne dziwne zachowanie to gdy chce dynamicznie ruszyć to ewidentnie czuć że do 3 tysiące obrotów na 1 biegu silnik się dławi nie ma mocy jak tylko przekroczy magiczną

To jest to co miałem na myśli. Kurcze Strasznie dużo tych możliwości ale jak czytałem już to prawdopodobnie jest ten czujnik Halla. Filtr powietrza jak patrzyłem po zakupie był jak nowy wiec on odpada.[ Dodano 09 Mar 2012 1846 ]No i wracam do problemu wymieniłem świece przewody i cewki. Falowanie obrotów spadło teraz falują pomiędzy 900-1000 lecz teraz tylko i wyłącznie na ciepłym.

FIAT PUNTO I 176C 176L Punciak nie chce odpalić -(

WitamMam od początku zakupu mam problem z moim Puntem I 75 SX tj. ma czasem "słabszy" dzień i nie chce odpalić. Poprzedni właściciel poradził mi abym w takich chwilach otworzył klapę i "popsikał" WD Contact na wtykach gdzie są włożone bezpieczniki (mniemam od pompy paliwa). Fakt faktem wystarczyło odczekać parę minut i ruszył niczym rakieta Tomahawk a zdarzyło mi się

pompa smiga jutro obczaje czujnik polozenia walu cewke i iskre. Jakies jeszcze sugestie co do sprawdzania skoro biore sie ostro za niego [ Dodano 20 Gru 2011 1847 ]No dzisiaj sie wziołem za bestię - rozebrałem pół silnika i w reku szmata i miernik Rezystancje - cewek - 1 Ohm- Wstyskiwacze paliwa (MPI) - 4.2 Ohm- Regulator biegu jałowego - 47 Ohm- czujnik temperatury cieczy chłodzącej - 165

FIAT PUNTO I 176C 176L Problemy po wymianie cewki - brak mocy świst...

Jak pisałem ostatnio padła mi cewka. Cewki wymieniłem dwie na wszelki wypadek kupiłem nowe z Biazetu. Oprócz tego wcześniej wymieniłem kable i świece. Obroty są równe wszystko niby gra ale... auto straciło moc. Powyżej 3000 obrotów mogę wciskać pedał gazu do podłogi ale nie ma to żadnego wpływu na przyspieszenie - jakby był przyduszany przez coś. Za to pojawia się taki niby świst

Podmieniłem jedną z cewek na starą sprawną - bez zmian. Ale celowo opisałem w pierwotnym wątku dokładnie problem uwzględniając to że pomimo że auto jechało na dwóch garach dość spory kawałek częściowo pod górę i powinno się "zmęczyć" to temperatura na wskaźniku tylko trochę skoczyła w normalnych warunkach na tej samej trasie spokojnie dobija do 90. Dzisiaj odpaliłem

FIAT PUNTO I 176C 176L Położenie wskazówki temperatury silnika

witam wszystkich od kilku dni jestem posiadaczem fiata punto 1.2 60sx z 1995r. mam do was pytanko gdzie powinna sie znajdowac wskazowka od temeratury bo u mnie dochodzi tylko do 14 i caly czas sie tak utrzymuje. zastanawiam sie czy nie mam walnietego termostatu. z gory dziekuje za odpowiedz.

Witam to mój pierwszy post na tym forum. U mnie do momentu wymiany płynu wskazówka trzymała się w okolicy 12 skali a wentylator włączał się tuż nad górną grubą kreską od połowy skali po wymianie płynu normalna temperatura to nieco ponad 14 skali a wentylator włącza się poniżej 12 skali niemniej ECU widziało i widzi prawidłową temperaturę 90-94C wentylator załącza się około

to właśnie ten czujnik temp. wody w bloku silnika pokazuje temp. w zegarach a różne wskazywanie temp. przez wskazówkę jest napewno podyktowane przez ciut różne parametry czujników - ta bańka powietrza też jest bardzo prawdopodobna

FIAT PUNTO I 176C 176L Umiejscowienie czujnika temp zasysanego powietrza

Witam kolegów Zakupiłem do mojego kropka chipa do silnika 1.2 75 koni z 97r. I ponoć trzeba wpiąć sie w czujnik temperatury zasysanego powietrza. Gdzie on sie znajduje Pozdrawiam

FIAT PUNTO I 176C 176L czarny dym z wydechu okropne spaliny nierówna praca

Witajcie Miałem auto w serwisie z powodu nieodpalania a pseudo mechanicy wymienili mi czujnik położenia wału i ustawili źle koło pasowe oraz zamienili kolejność kabli wysokiego napięcia. Przejechałem takim autkiem 30 km do porządnego serwisu gdzie kolega wykrył te błędy i naprawił ale od tego czasu autko strasznie dużo pali i kopci z rury wydechowej na czarno. Poza tym czuć mocny

być sonda złe zestrojenie rozrządu czujnik temperarury silnika a nawet olej silnikowy rozrzedzony benzyną. szukaj dalej- porządny serwis to taki który doprowadza samochód do stanu przed awarią sprawdź czujnik temperatury płynu i powietrza czujnik podciśnienia w kolektorze i sonde (zakładam że ciśnienie paliwa i układ zapłonowy ok) Jak twój mechanik nie potrafi zdiagnozować fiatowskiego

FIAT PUNTO I 176C 176L Wysoka temperatura ....

Witam mam taki problem w swoim Punciaku 1.2 75KMmianowicie sprawa wygląda tak że wskaźnik temperatury silnika widnieje tak o 2 mm wyżej od kreski na której powinna leżeć i trzyma sie taka jak silnik popracuje na postoju kreska podniesie się tak mniej więcej o 1mm i załącza się wtedy wentylator.Dodam że wczoraj wymieniłem termostatdwa czujniki temperatury wodyukład został odpowietrzony.Wersja

FIAT PUNTO I 176C 176L Utrata mocy w czasie jazdy

mam następujący problem w czasie jazdy gdy naciskam pedał gazu to czasami samochód mi przerywa i spada moc prędkości po prostu mam takie szarpnięcia dzieje się to na zimnym i czasami na ciepłym silniku mam również gaz ale w tej chwili nie jeżdżę na gazie (LPG) proszę o szybką pomoc

(paliwa powietrza) -Sonda lambda -Złej jakości paliwo -Zapchany katalizator Gdzieś też czytałem że jeżeli instalacja lpg jest "gorszej" jakości to wtedy jeżdżąc na gazie po prostu niszczymy silnik. httpwww.auto-swiat.pl1-instalacja-l ... -problemow httpwww.auto-swiat.pl1-dlaczego-tak-sie-psuje Temat był już wielokrotnie wałkowany więc możesz też tam poczytać. httpfiatpunto.com.pltopic30669.html

FIAT PUNTO I 176C 176L Potrzebna pomoc w diagnozie

Po raz kolejny muszę prosić o pomoc Od jakiegoś czasu borykam sie ze zwiekszonym spalaniem. Obecnie jestem po wymianie sondy lamda na Magneti Marelli ale dalej coś nie tak. Typów mam mnustwo. Świece przewody cewka zapłonu termostat czujnik temperatury silnika podejrzenie ze silnik cały czas pracuje na ssaniu albo w trybie awaryjnym poprosze o wskazówki jak do tego sie zabrać. Próbowałem

Podejrzane elementy 1. czujnik temperatury silnika - do sprawdzenia zwykłym omomierzem. 2. czujnik temp. zasysanego powietrza - do sprawdzenia j. wyżej. Zobacz końcówkę rury wydechowej czy nie ma sadzy. Wykręć świece i tak samo sprawdź. Jeśli jest sadza to silnik pracuje na zbyt bogatej mieszance czyli jakby na ssaniu a więc spalanie rośnie. Może to wynikać z powyższych przyczyn. Jeśli

FIAT BRAVO II Punto II wibracje przy startowaniu od zera Szarpanie

Dzień dobry. 1. Otóż w moim fiacie punto II 1.2 8v bez gazu rok 2000 podczas chłodniejszej pogody takiej jak dziś czyli jakieś 20 stopni gdy silnik jest zimny i gdy ruszam od zera w pewnej fazie sprzęgła cały samochód wpada w ogromną wibrację. Słyszę nawet jak tłumik się obija o podwozie. Żeby tego uniknąć muszę dodawać więcej gazu przy ruszaniu choć czasem nawet to nie pomaga

troszke nie w tym dziale ) ale zasady mechaniki są jednakowe w każdym samochodzie więc padły ci poduszki silnika najprawdopodobniej prawa i pod skrzynią. Co do braku mocy przy dociśnięciu to miałem podobnie jak miałem odelżony dolot czyli podciśnienie i czujnik temperatury powietrza.

FIAT PUNTO II 188 188AX Mój kropek się dławi na zimnym silniku.

Witam Jakieś 2 tygodnie temu mój kropek zaczął się dławić na zimnym silniku. Po zapaleniu auta przy mocniejszym dodawaniu gazu samochód się dławi sytuacja występuje zarówna na gazie jak i benzynie. Po nagrzaniu się silnika ten objaw znika ale mam wrażanie że wtedy i tak nie ma takiej mocy jak normalnie ale to już może moje subiektywne odczucie. Olej i wszystkie filtry wymieniałem

taki objaw to zaduszenie a raczej przyduszenie. ma miejsce gdy -filtr powietrza jest zapchany -mieszanka paliwowa jest za uboga. -świece albo przewody są do du.... Filtry zmieniłeś świece też. Dla kompletu zmień przewody. Więc to raczej odpada. Ponieważ dzieje się to i na gazie i na benzynie to ja obstawiam na czujnik temperatury silnika. Daje głupie odczyty i komputer daje za mało paliwa.

FIAT PUNTO II 188 188AX Informacje serwisowe na temat obłsugi silnika 1.9JTD

Witajcie Od niedawna jestem właścicielem kropka 1.9 JTD z 2000r szukam na jego temat literatury ale jedyne co znajduje to opis wersji 1.2. Czy są gdzieś dostępne jakieś manuale traktujące o silniku 1.9 JTD Auto przyśpiesza dynamiczniej od 2tyś z groszami a czasami nie przypuszczam że to przepływka. Na komputerze nic nie wykazuje zresztą uszkodzenie przepływki nie jest podobno monitorowane jako błąd. Z góry dziękuje za wszelkie informacje.

do przepływki najłatwiej dostaniesz się z kanału. Idź po rurze od filtra powietrza w stronę turbiny to trafisz na miejsce w którym są podłączone przewody elektryczne. Ja miałem to samo i u mnie to była przepływka. Ale jeżeli ją odłączysz i będzie lepiej to się nie zastanawiaj tylko wymieniaj. PS. egzaminer wykazuje błąd jeżeli przepływka jest uszkodzona. Np. błąd czujnika temperatury to też walnięta przepływka.

FIAT PUNTO II 188 188AX Problem z uruchomieniem silnika

Witam Posiadam od 3 tyg punto II SX benzyna z 2001r 130km przebiegu po wymianie filtrów i olejów. Ostatnio jechałem na garaż zgasiłem silnik i po 5-15min chcę zapalić i du.pa kluczyk rozpoznany rozrusznik kręci ale nie może zabrać zapalić silnika. Poczekałem dobrych kilkanaście minut i silnik uruchomił się bez problemu. Problem zbagatelizowałem. Po czym wczoraj wybrałem się na wycieczkę

mk2 1.2 8V nie ma przepływomierza.... Jedynie jest czujnik temperatury i ciśnienia zasysanego powietrza w kolektorze ssącym (map sensor)

FIAT PUNTO II 188 188AX Czujnik temperatury powietrza wlotowego... Pomocy

Witam serdecznie Posiadam punto II 1.9 D 60km 2002 i mam pewien problem. Podczas odpalania samochodu silnik jakby przerywal samochod kopci i jest słabszy. Podczas jazdy spalanie jest bardzo duze (w granicach 10l100km). Po podpieciu do komputera wyskakuje blad o nazwie uszkodzony czujnik temperatury powietrza. Po odpieciu czujnika z kabli silnik chodzi identycznie. Czy musze go wymieniać Jeśli tak to ile to moze kosztować i gdzie można tą cześć kupić. Pomocy

Dziwne ja nie odczuwam braku mocy na zadnym z biegow a hamulce dzialaja bardzo dobrze. A codo samego silnika to myslisz ze ma to jakis bezposredni negatywny wplyw Tzn brak przeplywomiarza)

FIAT PUNTO I 176C 176L Auto gaśnie podczas hamowania na biegu i na luzie.

Witam Jak w temacie.Auto gaśnie podczas hamowania na biegu i na luzie.Czy to może być silniczek krokowyDzieje się tak na benzynie jak i na LPG.

IMO nie bo autor nie zgłasza problemów z nierówną pracą silnika a problemy z układem WN do tego się sprowadzają. Raczej coś z czujnikami temperatury lub położenia wału.Czy auto gaśnie zawsze schodząc na niskie obroty Jaki stan filtrów paliwa gazu i powietrza Czy auto po uruchomieniu pulsuje prędkością obrotów pomiędzy 500 a 15002000 Aczkolwiek kable WN też warto sprawdzić bo to nic nie kosztuje

FIAT PUNTO I 176C 176L Elementy silnika

Witam Jestem nowy na tym forum i nie za bardzo wiem gdzie napisać.Potrzebuję pomocy - czy mógłby mi ktoś napisać co to są za części silnika Samochód punto I 96r. 73 KM 8VZ góry dzięki.Na dole zdjęcia.httpiv.plimages12578298941847841838.jpghttpiv.plimages22736941855381085182.jpghttpiv.plimages56518929252361554343.jpghttpiv.plimages16308774073314475704.jpg

5 dalej nie wiem a 6 to oczywiście cewki zapłonowe nie zerknąlem na ostatnie zdjecie sorki [ Dodano 25 Lis 2012 2212 ] Edit Nr. 5 to czujnik temperatury zasysanego powietrza (IAT)Autor postu otrzymał pochwałę

FIAT PUNTO I 176C 176L Nierówna praca silnika Proszę o pomoc

Witam mam dosyc nietypowe pytanie.. mam punto 1.2 75KM wersja z obrotomierzem.i od jakiegos czasu wydaje mi sie ze silnik nierowno chodzi na PB.. ale nie widac tego na obrotomierzu dodam ze prawdopodobnie zrobiła mi sie dziura w wydechu bądź puściła jakas uszczelka - czy to moze byc przyczyną ze "wydaje mi się"ze silnik nie pracuje równo

czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy w tym wypadku. Jak silnik się zagrzeje to potrzebuje mniej paliwa dlatego potem lepiej chodzi. Albo coś jest nie tak z podawaną ilością paliwa albo powietrza. Zacznij od tego krokowego wyczyszczenie nic nie kosztuje a zobaczysz czy się poprawi.

FIAT PUNTO I 176C 176L trapiące mnie problemy

Kiedyś miałem problemy z silnikiem. Strasznie nierówno chodził i nie trzymał wolnych obrotów a do tego palił ponad 20l100km gazu. Zmieniłem świece i przewody i obroty momentalnie wzrosły tak że musiałem jechać do gazownika żeby wyregulował. Ciutę wcześniej wymieniałem filtr powietrza. Następnie wymieniłem silniczek krokowy i wszystko mniej więcej się ustabilizowało poza tym że

FIAT PUNTO I 176C 176L Nowy program diagnostyczny do Punto 556075

Napisałem program do diagnostyki układów sterowania silnika IAW-8F16F18F stosowanych w Puntach mk.1 55 60 75. Program jest dostępny na licencji Open Source działa pod Windows (.NET 2.0 lub MONO) i wymaga zwykłego interfejsu ISO-KKL (znanego też jako VAG-COM 409-1) z przejściówką OBD2 na fiat-3pin. Interfejs może być w wersji USB lub RS-232. Program posiada zarówno polską jak i angielską

razy zdarzyło mi się że auto nie chciało odpalić a spod maski dobiegało trajkotanie nieco podobne do pracy drukarki igłowej. Z pomocą drugiej osoby udało mi się za pierwszym razem zlokalizować źródło tych dźwięków na element znajdujący się pod czarną osłoną przy kratkach wentylatora nieco z prawej. Tam zdaje się jest wpięta lambda to MAP SENSOR A z innej beczki koledze PZ_punto

FIAT PUNTO II 188 188AX Problem ze zwiększającym się spalaniem - co mogę sprawdzić

Witam. Mam kropka II z 2000R silniczek 60KM 1.2 8V 13 koła BENZYNA NIGDY NIE WIDZIAŁA GAZU Wersja biedna brak wspomagania itd. Od pewnego czasu zauważyłem że punto coraz więcej pali. Problemy zaczęły się zeszłej zimy.punto wcześniej paliło około 5.5L w trasie bo z łodzi zajechałem w góry pojeździłem trochę pozwiedzałem i wróciłem z powrotem na jednym baku.Niestety od zimy spalanie

FIAT PUNTO I 176C 176L Nie działa wentylator

Witam. Nie działa mi wentylator. wszystko jest sprawne. przekaźnik bezpiecznik wentylator. Na komputerze jest odczyt poprawny temperatury po wykonaniu testu wentylatora w programie napięcie na przekaźniku początkowo jest 10.20V a w fazie testu dochodzi do 10.35 i tyle i zero reakcji. Ma ktoś jakieś propozycje co to może być

Bo to jest w zasadzie właściwa praca tego ustrojstwa Gdy jedziesz powietrze przelatuje przez chłodnicę samoczynnie i schładza płyn w niej. Gdy się zatrzymasz brakuje tego przepływu powietrza i wtedy po chwili załącza się wiatrak czujnik załącza wentylator po przekroczeniu zadanej temperatury płynu w chłodnicy a nie po przekroczeniu ustalonej temperatury silnika (chociaż jest to ze

FIAT PUNTO I 176C 176L Co to za czujnik

Witam. Czy wie ktoś co to za czujnik koło kolektora dolotowego. punto I 1.1

Ale jakiej temperatury Z tego co mi wiadomo to temperatury płynu chłodzącego jest na bloku silnika obok paska rozrządu a powietrza jest w korpusie wtryskiwacza.

FIAT PUNTO I 176C 176L Kolory kabli w złączu przy sterowniku silnika

Witam . Na wstępie życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt. Zanim stół na szykują to zapytam Może ktoś ma schematy i podpowie za co odpowiada kabel w złączu przy sterowniku silnika o kolorze zielono-szarym Mam do niego podpięty kabel od obrotka (ale nie ja to robiłem) .Jak wypnę ten dokładany od obr. auto nie zapala . Po za tym brak komunikacji z autem (sterownikami) nawet w ASO silnik 1.1

jak u mnie mapsensor szwankował (a w zasadzie go nie było) to autko kopciło na czarno niemiłosiernie. Jeśli zdjęcie kabla zapłonowego na jednej ze świec niewiele zmienia to zacznij diagnostykę od układu zapłonowego. Sprawdź opory na uzwojeniu wtórnym i pierwotnym cewek - może któraś padła (1 idzie z 4 odepnij kabel na 4 świecy i zobacz co się zdarzy). Kiedy były zmieniane świece

FIAT PUNTO II 188 188AX Spadek osiągów HGT

Witam kropek bardzo ładnie śmiagał do pewnego momentu. Teraz mam problem z dynamiką momentem obrotowym tzn. auto nie przyspiesza tak jak kiedyś nie ma elastyczności. Objaw taki jakby był zimny każdy wie że jak się depnie na zimnym to samochód tak idzie ale jakby miał przyczepę dopiętą z tyłu. Co to może być Sprawdziłem i nie ma błędów na kompie wszystkie parametry wydają się być w normie.

Co Wy opowiadacie przecież mapy są inne cała charakterystyka się zmienia na zimnym dlatego w przypadku uszkodzenia lub braku czujnika temp. sterownik wchodzi w tryb serwisowy i bodaj przez kilka minut skład mieszanki zapłon i wiele innych różni się od pracy na ciepłym a potem komp przechodzi w tryb 90 stopni celcjusza. Gdy czujnik działa prawidłowo przejście jest płynne. Jeśli ktoś

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi