części samochodowe nanodatex

fiat punto czujnik ciśnienia paliwa

Samochody związane z zapytaniem fiat punto czujnik ciśnienia paliwa

Pytania i odpowiedzi: fiat punto czujnik ciśnienia paliwa

FIAT PUNTO II 188 188AX bład na komputerze Czujnik cisnienia paliwa

Witam . Mam pytanie czesto przy zapalniu swieci i juz nie gasnie kontrolka check engine. NA komputerze wtedy jak podlaczy sie urzadzenie diagnostyczne pisze ze to czujnik cisnienia paliwa. Problem w tym ze auto pali normalnie nic nie przerywa nie gasnie i jest ok w serwisie zacisneli rece i powiedzieli ze na pewno to nei ten czujnik ale nie wiedza co to moze byc . jestem zalalamny cale pieniadze

Albo czujnik albo inna diagnostyka coś z tym spalaniem dziwnie. Właściwie nie chce być złośliwy ale 80% "diagnostów - elektroników" ma poprostu marny kabelek i pojęcie jak go wpiąć na tym koniec. Na tym to polega że dobry fachowieć znajdzie co jest grane mimo tego że skaner pokazuje jakieś farmazony. Napisz jaki skaner i jaki soft był używany nie pisz mi tylko że zielony kabel i czarne pudełko

a ja bym jednak probowal podmienic czujniki... ja wyjmiesz czujnik auto wejdzie na obroty dostanie wiecej paliwa zaczniesz je nawet czuc...

FIAT PUNTO II 188 188AX Wypadające zapłony pomysły już się skończyły...

Jestem nowy na forum i na wstępie chciałem wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie przywitać jestem posiadaczem punto 2 1.2 8v od bardzo niedawna. Miałem kilka problemów ale jakoś się z nimi uporałem niestety walczę nadal z wypadającymi zapłonami i nie mogę sobie poradzić. Na początku wymieniłem kable świece cewki zapłonowe przepustnice krokowca listwę wtryskową alternator i pasek

Wiesz co z tym kluczykiem u mnie jest podobnie(ale dziala ok nawet jak sie swieci).Co do tematu mam dwie propozycje- 1pompka paliwa lub zapchany przewod paliwowy(ewentualnie regulator cisnienia paliwa) 2czujnik obrotow walu korbowgo.Najlatwiej bedzie pozyczyc od kogos czujnik i zalozyc na probe-15 min pracy.Potem przejazdzka i okaze sie czy to to.Jesli nic nie pomoze posprawdzaj cisnienie paliwa i wtryskiwacze czy dzialaja.A co do ksiazek to czesto herezje tam wypisuja.

Oczywiście że ma. obok elektrozaworu par. Dokładnie to jest map sensor i iat w jednym. Jak nie ma zwykłego regulatora ciśnienia paliwa to map musi być. [ Dodano 10 Sie 2011 1931 ]Najlepiej interfejsem sprawdzić czy wszystko z nim ok.Ciśnienie bezwzgl. przy zamkniętej przepustnicy i na biegu jałowym 300-400hPa (mBar - bo w takiej jedn. jest podawane)Przy max otwartej przepustnicy ma się zbliżyć

ipIV Sensor map i regulator cisnienia paliwa to dwa rozne urzadzenia.Sensor map (czujnik cisnienia bezwzglednego)mierzy podcisnienie w kolektorze ssacym.czujnik cisnienia paliwa zas utrzymuje cisnienie w przewodach paliwowych. [ Dodano 10 Sie 2011 2145 ] Wiec poszukal bym tego "mapa"i posprawdzal polaczenia z centralka(kabelki) i z kolektorem (jakas uszczelka musi byc). [ Dodano 10 Sie 2011

Zobacz Czujniki poziomu paliwa do FIAT PUNTO GRANDE PUNTO

FIAT PUNTO I 176C 176L Gdzie jest regulatorreduktor cisnienia paliwana(Punto 55)

Witam Czy ktos moglby mi opisac gdzie jest jak wyjac i czy da sie wymienic regulatorreduktor cisnienia paliwa na wtrysku (silnik jak w punto 55 1.1) Mam takie cos jak na focie (ale czyste Z gory dziekuje Kuba

Czegoś takiego jak czujnik ciśnienia paliwa to nie ma.Jest tylko regulator ciśnienia.

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnikpompa paliwapompowtrysk...pomocy....

Witam wszystkich.........potrzebuję pomocy bo sam już nie mam zdrowia i nerwów chyba sobie nie poradzę. Może zacznę od początku i chronologicznie bo problem jest złożony. Autko (passat 2005r 140KM) kupiłem w zeszłym roku w sierpniu. Przez jakiś czas było ok po ok 3 miesiącach użytkowania zaczęły pojawiać się pierwsze sporadyczne objawy (błędy) dotyczące kolumny kierownicy które

FIAT PUNTO II 188 188AX Po regeneracji turbiny zaczęly sie problemy Pomocy 1.9jtd

Witam . Mam prosbe do wszytskich o pomoc . Otoz kupilem niedawno moje punto z Wloch . Autko super wszystko bylo ok jednak mial wyciek z turbiny (tak mechanik przed kupnem powiedzial ) wiec po kupnie dalem samochod do warsztatu a turbine do regeneracji . Firma powiedziala ze regenracja do 5 godzin ale zeby byc za godzine. Po godzinie gosciu przyniósł turbo i powiedzial ze wszystko jest ok i uszczelnil

FIAT PUNTO I 176C 176L Na mrozie pali na 3 gary.

Witam.Mam szybkie pytanko co to może być pojawiły się już mrozy i autko po nocy pali z pierwszego strzała ale przez ok 1 minutke chodzi jakby na 3 cylindry później jest wszystko ok.Dodam że mam nowe cewkikable świecewywalony katalizatorstan oleju fullpłynów nie ubywanic się nie miksujemarchewa sie nie paliauto nie dymi.I pytanko co to może byćKiepski olejUPGZ góry dziekuję za podpowiedzi.Aha auto to PI 1.1 98r 188tyś

To raczej odpadagdyby był walniety miał bym problemy w ogóle z odpalaniem a ich nie mam.Problem pojawia się tylko jak mi zgasnie podczas jazdy a odpalanie później wygląda jakby był zalany.Poza tym czujnik jest nowy.[ Dodano 14 Gru 2012 1822 ]Panowie takie pytanko (jako że walki ciąg dalszy) a mianowicie wczoraj rozebrałem przepustnice wyczyściłem bardzo dokładnie silniczek krokowy też

FIAT PUNTO II 188 188AX p1314 - przyspieszenie pionowe. Co to za błąd

Po powrocie z urlopu gdzie kropka wspinala sie po polskich i czeskich gorach podlaczylem wozek pod komputer i w odpowiedzi otrzymalem jedynie blad "p1314 przyspieszenie pionowe". Czy ktos z forumowiczow spotkal sie z takim bledem Co to moze oznaczac Podejrzewam ze moglo to zapisac sie kiedy z duzej stromej gory zjezdzalem hamowanie silnikiem nie wystarczalo musialem pedalem hamulca hamowac

Paliwo "odcina" zawsze gdy hamujesz silnikiem. Pompy nie wyłącza ale spójrz sobie na czasy wtrysków podczas jazdy - najlepiej zrób sobie wykres położenia przepustnicy i czasu otwarcia wtrysku czujnika ciśnienia paliwa nie ma

FIAT PUNTO I 176C 176L Podczas deszczu i mokrego śniegu chodzi jak traktor i gaśnie

Witam mam pewien problem mianowicie podczas jazdy w deszczu po jakimś czasie obroty spadają mi do zera i auto gaśnie jak dodam gazu to chodzi tak jakby miało silnik wyrwać tak nim trzepie jak dam mocy powyżej 3 tys to jakoś idzie ale zaraz lipa. właśnie wracam z garażu i nie chce odpalić jak przekręce na zapłon to jakby tłoki ruszyły raz i tyle nic dalej dzisje się tak podczas deszczu

kreci rozrusznik to najmniej prawdopodobna usterka powiedzcie mia jak mozna map sensor sprawdzic i czujnik cisnienia paliwa na lstwie wtryskowej[ Dodano 28 Sty 2012 1247 ]no auto odpalilo i pali caly czas ale dalj go zamula przy niskich obrotach wymienie jeszcze map sensor i sprawdze co i jak ale narazie chodzi zobaczymy co dalej

FIAT PUNTO I 176C 176L Nieswiecąca się kontrolka wtrysku podczas uruchamiania auta

Witam od paru dni zauważyłem dziwny objaw u siebie. Jak rano chce zapalic auto i przekręcam o 1 pozycje kluczyk to zapala się tylko kontrolka oleju i akumulatora a kontrolka wtrysku wogóle pompy nie słychać jak zgaszę i przekreca kluczyk znowu to pompa daiała. Wyniamiełem pompe paliwa m-c temu.Auto odpala normalnie tyle że jak odpale to dopiero zaświeca się lampka wtrysku i zaraz gaśnie

moze czujnik cisnienia paliwa ktory znajduje sie gdzies w okolicy wtryskiwaczy

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto II 1.2 80 Szarpie po rozgrzaniu i traci moc.

WitamOd 2 miesięcy posiadam kropka II z silnikiem 1.2 16v i od chwili kiedy przyjechałem od domu wyskakuje mi błąd Check Engine.Efekt tego błędu jest taki że po rozgraniu silnika do odpowiedniej temperatury jakby traci moc wciskam pedał gazu tak jak na ssaniu i rozpędza się bardzo mułowato.Kupiłem kabel ELM 327 i podpięciu do kompa programem fiatEcuScan 3.5 wyskoczył błądREADING ERROR

Opisałem powyżej więc pomijam. Prosty test jak wyżej - post632217.htmlp632217 FESMES zwraca dane nt. ciśnienia powietrza można zrobić testy w trasie być może wyjdzie coś podejrzanego W FESMES są wskazania procentowe ile przepustnica się otwiera można to sprawdzić na wyłączonym silniku w zależności od tego jak się wciska pedał przyspieszenia jakie są odczyty kąta otwarcia przepustnicy

FIAT PUNTO I 176C 176L 1.2 16V MPI nie wkręca się powyżej 5000-5500rpm

Witam to mój pierwszy post na tym forum. Nie mam fiata punto ale mam silnik 1.2 16V MPI z fiata punto I (176) przełożony do Cinquecento. Mam z tym silnikiem następujący problem Od kiedy go kupiłem (jakieś pół roku temu) miał słabą górę problem postępował a w tej chwili nie jest w stanie wkręcić się na wysokie obroty. Problem tak samo dotyczy pracy silnik na luzie jak i pod obciążeniem

FIAT PUNTO I 176C 176L Gaśnie jak się nagrzeje na wolnych obrotach. POMOCY

Siemka. Mam punciaka z 1995 roku 1.2 43kw 58km model 60. Mam taki problem że jak zimny jest okgdy się na grzeje to chodzi na wolnych i potem gaśnie.W aucie mam nowe bo musiałem wymienić ponieważ poprzedni właściciel był totalną fają<%>-kable-świece-filtr paliwapowietrza-silniczek krokowy-przewód pod ciśnienia od serwa do kolektora ssącego-pompę paliwa na nową(bo miała być wadliwa)-wężyki

FIAT PUNTO I 176C 176L Pompa paliwa ciągle pracuje.

Witam Wczoraj zmieniałem uszczelke pod głowicą olej świece itp. 95 1.1 Przy czyszczeniu silnkia dmuchałem troche powietrzem dmuchłem w gaźnik (weber) Czy mogło to spowodować usterkę Usterka polega na tym że nie wyłącza się pompa paliwa tzn. po przekręceniu kluczyka słychac jak pompa pracuje bez przerwy wczesniej włączała się na chwilkę a później się wyłączała. Czym to

... tylko wtedy gdy silnik pracuje. ProLight tym dmuchaniem mogłeś uszkodzić czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ( MAP sensor ) albo przytkać kanał dolotowy tego czujnika i ECU uznaje że przepustnica jest na full otwarta w związku z czym nie wyłącza pompy paliwa. Trzeba zmierzyć napięcie dawane przez MAP sensor oraz sprawdzić przekaźnik wyłączający pompę paliwa. httppunto.autokacik.ploldorgautoka

FIAT PUNTO I 176C 176L punto 1.2 75km problem

siemka mam problem z moim kropkiem od pewnego czasu jak wciskam gaz to obroty sie nie zwieszkają (zamuła ma) po chwili sie odblokuje czkając samochodem. na wolnych obrotach jak podniosłem maske silniki sie rusza przód tył nie rowno pracuje i juz 2 mechanikow nie wie co jest wymienilem pompe paliwa filtr paliwa tłumik srodkowy i koncowy i nadal to samo ps. czasami pokazuje sie kontrolka od wtrysku paliwa (katalizator wyciety był)

wiec tak problem jest nadal czyli na jałowym skaczą obroty od 0.5 do 1.1 a jak jade to szarpie i zamula wymieniono pompa paliwa filtr paliwa tłumik srodkowy i koncowy uszelke pod kolektorem ssacym uszczelke pod glowicą wtryski sprawdzwono cewki kable swiece bak elektronike silnik cylindry silnik krokowy sonde lambda czujnij cisnienia paliwa czy cos takiego czujnik temperatury wody czy cos takiego

FIAT PUNTO I 176C 176L Nie chce odpalić...

Witam. Otóż mój kropek stoi na dworze i od kiedy zaczęly sie mrozy zaczął ciezko odpalać. Wszyscy mówili że to wina akumulatora bo jest stary więc podłączyłem go pod prostownik i naładowałem i wszystko było już ok ale gdy złapał większy mróz sytuacja sie powtórzyła Próbowałem odpalić go przez kable przez 15 min i nic po kręcił po kręcił i przestał pózniej kręcić w

Podpinam sie do tematu.Mam punto 1.2lpg.Przyjechalem wczoraj normalnie nic sie nie dzialoa dzis rano kropek kręci ale nie chce zaskoczyć(Pompa paliwa chodziczujnik wału wymieniałem w sierpniu.Odpalam na PB bo tylko tak moge.Zauwazylem ze kabelek od wtyczki chyba czujnika ciśnienia oleju (w tych rejonach co czujnik polozenia walu)jest urwany.Połączyłem ten kabel zaizolowałem ale dalej nic(NIe

FIAT PUNTO I 176C 176L układ zapłonowy-pomocy

Na wstępie nie przerażajcie się długościa postu fiat punto 12 elx 75 1996r. z instalacją lpg Problemy 1. silnik nie trzyma obrotów wskazówka kładzie się na 500obr i wszystko się telepie. Dzieje się tak najczęściej jeżeli przygazuje bez obciążenia silnika wskazówka jakby z rozpędu kładzie się na 500obr. Kiedy dojeżdża się do skrzyżowania na biegu i tu wyrzucam na luz jak najpóźniej

yanek55 no to identyczne objawy jak u mnie.... a było to tak Przez malutkie przetarcie we wlewie paliwa do baku dostawał się syf z ulicy. W efekcie auto zaczęło chodzić na benzynie (wtedy jeszcze miałem gaz w aucie) dokładnie tak jak opisujesz. Skończyło się to tak Pompa paliwowa zasysała syf do tego stopnia że przepchało wszystko przez filtr paliwa. Musiałem wymienić pompę przewody

FIAT PUNTO I 176C 176L Problem silnik zamulił w czasie jazdy i zgasł- nie odpala.

Witam Mam punto 1 95r 55k. Problem jest taki w czasie jazdy auto zaczęło szarpać mulić jakby mu mocy zabrakło i strasznie się dusił ale jechałem tak parę km. aż całkiem osłabł i zgasł.Teraz gdy chce go odpalić to zakręci zapali i ledwo co tyrka a jak dodaje gazu to gaśnie albo odrazu po odpaleniu bez dodawania gazu gaśnie.... wcale nie ma mocy... jakieś pomysły co może mu dolegać

Jesli to stalo sie nagle.Pompa-sprawdz cisnienie przynajmiej wzrokowo(zalam reka i przytrzymaj przewod od powrotu paliwa-sprawdzisz regulator cisnienia)Map sensor(czujnik cisnienia zasysanego powietrza)nie mam takiego auta ale musi gdzies byc podlaczony do kolektora ssacego mozliwe ze rurka gumowa(mogla sie przeciac)Sensor najlepiej pozyczyc z innego auta.Czy swieci sie marchewka jak auto odpaliszJak

FIAT PUNTO II 188 188AX P0105 P0110 P0443 DOBRE RADY

Witam od niedawna stałem się posiadaczem punciaka 12 8v gaz 60kmprzy zakupie była kontrolka check lecz sprzedający zapewniał że to gaz itda teraz do rzeczy Wczoraj skończył mi się gaz więc na benzynę i Stop.Autko odpaliło ale już jechać nie miało siły łapał obroty i go dusiło po czy zgasł.Zauważyłem że też sporo pali. Dociągnęli mnie do najbliższego LPG i dalej jakby nigdy

prezesdjserwis zobacz tutaj httpfiatklubpolska.plforum-ogolne-o ... iat-10730 masz opisane co dany kod znaczy.[ Dodano 28 Maj 2012 1014 ]P0105 - "czujnik ciśnienia absol.kolektoraciśnienia atmosferycznego - usterka" P0110 - "czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka" P0443 - "Układ odprowadzania par paliwa obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka" Tak by to wyglądało.

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto 1.9D - Pompka paliwa w zbiorniku

Witam czy w zbiorniku oleju napędowego w punto II 1.9D występuje jakaś pompka podająca paliwo do pompy wtryskowej Wczoraj zgasł mi samochód (nie mogłem go potem odpalić) i doholowałem go do mechanika. Stwierdził że uszkodzona jest pompka paliwa. Szczerze mówiąc jestem zdziwiony. A to że mi zgasł to najprawdopodobniej efekt następującego szarpania silnika kt. jest posiadaczom 1.9DSów

Pompa zasilająca niskiego ciśnienia elektryczna rolkowa zintegrowana z czujnikiem poziomu paliwa zanurzona w zbiorniku paliwa sterowana przez elektroniczne urządzenie sterujące silnika

FIAT PUNTO I 176C 176L dusi punto na niskich obrotach

Wiec po pierwsze to jest punto 1.1 z 96 r) sprawa jest nastepujaca) w pewnym momencie padla cewka po wizycie u mechanika i jej wymianie oraz podpieciu do komputera dla wykasowania bledow kropek zaczal dziwnie jezdzic) Na niskich obrotach(tak podejrzewam niemam wskaznika obrotoww) nawet jesli wrzuce 2 przy 20 albo 3 przy 40-50 zaczyna go dusic i czuc ze niema kompletnie mocy) jak dodam wiecej gazu to

Witam mam takie same problemy z kropkiem.zamieszczałem już temat o tym i chyba odkryłem co jest nie tak.po konsultacjach z moim ekektrykiem powiedział Mi że może byc uszkodzony czujnik cisnienia bez względnego tzw.mapsensor.który steruje dawką paliwa.Ostatnio padła Mi cewka i na komputerze były błędy tego czujnika to wkurzające tak jeżdzić i więcej pali a jak nie ma mocy to silnik

FIAT PUNTO I 176C 176L Nierówne obroty i bezsilność

Mam problem z wolnymi obrotami od ponad roku w punto 1.2 75 KM. Auto zarówno na PB i LPG pracuje nie równo. Dochodzi nawet do tego ze zaczyna szarpac silnikiem co przenosi sie na wibracje karoserii. W aucie na początku wymieniłem kable swiece cewki pożyczylem i przełożyłem oraz wymieniłem sonde lambda. Nic to nie pomogło. Auto zostało podpięte pod komputer w ASO fiat. Nic nie wykazało

Pazi odłącz wężyk wychodzący z kolektora ssącego do puszki na podszybiu i jeśli nic się nie zmieni to masz do wymiany czujnik ciśnienia bezwzględnego. W tym silniku oprócz tych rzeczy które już wymieniłeś za stabilność obrotów odpowiada właśnie ten czujnik. Moze jeszcze być uszkodzony regulator ciśnienia paliwa ale to zawsze wykazuje na diagnostyce. I na przyszłość zanim napiszesz nowy temat to poszukaj odpowiedzi na forum bo jest o takiej usterce masa tematów.

FIAT PUNTO I 176C 176L Dziwne buczenie przy włączaniu zapłonu.

Witam mam taki problem. Po nocnym postoju samochodu (oraz jak jest zimno) po przekręceniu kluczyka w stacyjce wraz z zapaleniem sie kontrolek coś dziwnie buczy. Trwa to kilka sekund i ustaje. Jednocześnie gdy występuje buczenie za chiny nie chce zapalić. Mogę go kręcić nie wiadomo jak długo. Dopiero za drugim razem zapala. Podejrzewam pompę paliwa. Ale nie jestem tego pewien. Przy rozgrzanym silniku ten problem nie występuje. Co może być tego przyczyna i jak to usunąć

To jest czujnik sterujący zapłonem znajduje się przy kole pasowym poniżej filtra oleju (trochę w lewo patrząc od przodu). W tej okolicy też jest czujnik ciśnienia oleju. Taki regulator masz na listwie wtryskowej przy wężach paliwowych. O kosztach naprawy nic nie wiem ale często na alegro możesz go kupić razem z listwą. Jeden warunek musisz mieć pewność że jest wadliwy. Samo głośne

FIAT PUNTO I 176C 176L Rozgrzany nie odpala

punto I 97 1.1 103 000 mam problemy z odpalaniem i dzieje mi się to tylko w jednym przypadku - przejeżdżam kilkanaście kilometrów czyli rozgrzane auto i gaszę je po czym po kilku minutach chcę odpalić i mogę kręcić w nieskończoność i nic . często jest tak na zakupach np. jak w krótkich odstępach czasu odpalam auto . jeśli nie mogę odpalić to wyłanczam stacyjkę czekam ok 5 minut

Zbiornik ma odpowietrznik tym sie nie przejmuj. Miałem seja 900 i miałem ten sam problem jak sie zagrzał to nie chciał palić. Pojechałem do znajomego. Powiedział ze to czujnik (zawór)ciśnienia paliwa we wtrysku podłączył zegar pokazujący ciśnienie paliwa i kazał włączyć silnik pompa nabiła 3 atmosfery i zawór powinien spuścić ciśnienie do 1 atmosfery a tak sie nie działo i przez

FIAT PUNTO I 176C 176L Trzęsie się na zminym silniku - wypadanie zapłonu

Witam Mam Lancię Y 1.2 60KM bez gazu (przebieg ok. 132000 km) która zaczęła się trząść na biegu jałowym (tak jak by wypadał zapłon) była u elektromechanika i kazał wymienić cewkę (mówił że oprócz cewki reszta jest OK) wymieniłem i żadnej poprawy. Jak dostanie "paraliżu" i dodam gazu czy przytrzymam nogę na gazie to efekt jest taki że zaczyna trząść się szybciej

FIAT PUNTO I 176C 176L Punto I a osiagi

Witam mam zamiar nabyc puntoI ELX 75km poj 1.2 rok 1995 Przebieg 164 tys LPG Jak oceniacie ten rocznik w tej pojemnosci oraz jakie ma osiagi i jakie jest mniejwiecej spalanie Osiagi tzn na jakim biegu ile mozna jechac aby w miare spalanie bylo ekonomiczne Czy np.w miescie przy predkosci 70kmh mozna jechac na 5 bieguczy raczej jest to zamala predkosc jak na to przelozenieobroty ma wtedy na jakies

flex34 zapomnij o wszelakich uszczelniaczach i cudownych środkach dolewanych do paliwaolejupłynu chłodniczego. Co do obrotów to w tym silniku sprawa jest prosta... Po pierwsze wymień sondę Lambda jeśli poprawi się tylko troszkę to dodatkowo czujnik temperatury i czujnik ciśnienia bezwzględnego. Te trzy rzeczy i kropek chodzi jak nówka. Po wymianie sondy wyreguluj u gazownika sekwencję i więcej niż 85-9l gazu w mieście nie powinien wsysać.

FIAT PUNTO I 176C 176L Wysokie napięcie

Kupiłem już łącznie 4 komplety kabli wysokiego napięcia. Pierwsze jakieś polskie drugie NGK trzecie NGK i czwarte bosha. Na wszystkich skacze iskra. Poszedłem więc znowu reklamować te przewody boscha w intercarsie i powiedzieli mi że to nie możliwe żeby tak się działo że to nie mogą być przewody. Zacząłem im tłumaczyć że te iskry skaczą w miejscach gdzie kable dotykają się

Nie potrafię tego zinterpretować ale może inny forumowicz wie o co chodzi. Jeżeli nie to proponuje dociec tego. Na pewno czujnik obrotów przy kole pasowym wału odpowiada za iskrę jednak co jest powodem problemów powinien wykryć komputer. Jeszcze raz doradzam by warto zastanowić się dlaczego po wymianie cewki i przewodów dalej jest to samo a więc szukać innej przyczyny. Nie mogę stwierdzić

FIAT PUNTO I 176C 176L Duże spalanie

Problem jest prosty - pali jak smoczek. Spokojnie łyka 11 litrow beny. Fakt ze tylko miasto ale nie pałuję jeżdżę normalnie.Co poza tym-nic. No chociaż w sumie czasem na luzie obroty lekko falują- od normalnych 1200 podchodzą pod 1800 po kilku sekundach bądź dodaniu gazu opadają do normalnej wartości. (Tak dobrze liczę spalanie )W sumie mój egzemplarz punciaczka nigdy nie był specjalnie

Ja mam chyba też problem spalanie wydaje mi się zbyt wysokie mimo że robię dość krótkie odcinki po Poznaniu(ok. 5km w jedną stronę niezakorkowana droga) i czasem droga powrotna wydłużona o jakieś 10 minut przez korki(2-3 razy w tygodniu). Na 1 tankowaniu na 180km spalił 18 litrów ben na drugim tankowaniu na 150km spalil 16l i na trzecim na 100km wyszło ok. 9 litrów.Jazda raczej emerycka.

zanim sie zdecyduje na wymiane lambdy wole poczekac te 2 tygodnie az sesja minie i sprawdzic ja jeszcze raz a zapieczona nie jest - wykrecilem juz ja raz zeby zobaczyc jak wyglada koncowka i byla w sumie bardzo lekko przykrecona (sonda byla juz wczesniej wymieniana ale nie przeze mnie - sonda od MM o ile mnie pamięć nie myli a rachunek pewnie juz polecial do smieci) )EDIThałasy spod maski zniknęły

FIAT PUNTO I 176C 176L Pomocy Punto pali 15l na 100km

Witam mam ogromny problem punto bardzo dużo pali 15l 100 . Zauważyłem że lutowany był kabel od czujnika przy bagnecie ciagle świeci się lekko czerwona kontrolka temperatury niestety nie jestem w stanie stwierdzić jaka jest temp bo nie mam wskaźnika na liczniku podejrzewam termostat i sonde ale nie moge stwierdzić jak auto się nagrzewa gdyż nie mam tego wskaźnika dodam że świeci mi się

przekaźnik znajduje sie pod plastikiem takim czarnym. tam gdzie są bezpieczniki od pompy paliwa i czujnik ciśnienia bezwzglednego. - dobrze byloby go na kompie sprawdzić.

FIAT PUNTO I 176C 176L Elementy silnika

Witam Jestem nowy na tym forum i nie za bardzo wiem gdzie napisać.Potrzebuję pomocy - czy mógłby mi ktoś napisać co to są za części silnika Samochód punto I 96r. 73 KM 8VZ góry dzięki.Na dole zdjęcia.httpiv.plimages12578298941847841838.jpghttpiv.plimages22736941855381085182.jpghttpiv.plimages56518929252361554343.jpghttpiv.plimages16308774073314475704.jpg

1. Pochłaniacz par paliwa2. czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (mapsensor) jakieś złącza od lambdy i innych czujników3. Silniczek krokowy4. czujnik położenia przepustnicy5. nie wiem do końcaAutor postu otrzymał pochwałę

FIAT PUNTO I 176C 176L Brak mocy

Witam Sprawa ma się tak. punto na biegach 23 nie ma mocy. W sensie... wciskam mu gaz a samochód się "dusi" przez jakis czas... pozniej szarpniecie i idzie jak burza. Jest bardzo uciążliwe jak człowiek chce wykonać jakiś dynamiczny manewr. Zdarza się że trochę również dymi z wydechu. Ogólnie samochód stoi już 3 tydzień na warsztacie. Początkowo zdiagnozowano uszkodzenie sterownika

FIAT PUNTO I 176C 176L Szarpie na benzynie na gazie idzie ok.

Witajcie mam problem z kropkiem otóż wymieniłem pompe paliwową nówka sztuka teraz jest gorzej niz wczesniej było wczesniej mi szarpało na benzynie a teraz juz wogóle szarpie czasem mam problem z odpaleniem na benzynie dławi go i nie zaskakuje ( i tu dbrze ze mam gaz na nim odpalam i smiga wymieniłem inny wtrysk i dalej to samo nie zaskakuje na benzynie z rury mu wali dym) jak nie wiem i pluje z rury czy mnie czeka remont silnika BO TEGO SIE SPODZIEWAM( odp pozdr(

jeżeli wymieniłeś pompę paliwa i bez zmian to zostaje regulator ciśnienia paliwa chyba że czujnik temperatury silnika wysiadł musisz te dwie sprawy sprawdzić jak coś to pisz na pw

FIAT PUNTO I 176C 176L Problem z uruchamianiem silnika

Witam wszystkich ostatnio zobaczyłem że moje punto ma problemy z odpalaniem a więc gdy zgasze silnik i od razu chcę odpali żadnych problemów zapala na kopa ale gdy chwile postoi to musi pare razy zakręcic aby zapalic wymieniłem świece przewody i filtr paliwa teraz pytanie może ktoś miał podobny problem bo nie uśmiecha mi się wymienia pól silnika metodą prób i błędów czy raczej pozostaje serwis i komputer .punto 1.2ELX 96 rok przebieg 149000 km Pozdrawiam Piotr

ja bym raczej szukał we wtrysku może być problem z ciśnieniem paliwa. sprawdź czujnik zapłonu. maiłem podobny problem z 900 jak przejechałem koło 3km i zgasiłem silnik to za chwile nie chciał zapalić. zawieszał sie zawór ciśnienia paliwa

FIAT PUNTO II 188 188AX Zapalająca się od czasu do czasu kontrolka silnika

Witajcie Kilka razy gdy jechałem autem z rana po jakiś 5-6min jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika i świeciła tak jakieś kolejne 5-1min miałem już tak 3 razy. Podłączyłem się pod kompa nie wykryło nic poza błędem P000A który miałem już wcześniej. Podłączałem się za pomocą elema. Z kolei ostatnio nie miałem dostępu do examinera na który tego błędu wtedy nie było mimo iż widział go elem. Macie jakieś pomysły

Też teraz doszedłem do tego że paliwo leje ma markowych stacjach ale widać w polsce jest wszędzie. Potwierdziło się gdyż dzisiaj paliło się ponad 3h aż do momentu skasowania na kompie kedy wywaliło błąd P0006 czyli ciśnienie paliwa. O dziwo auto po 4 dniach na mrozie odpaliło za pierwszym razem i silnik pracuje równo. [ Dodano 17 Sty 2010 0943 ] Okazało się że palio nie jest może

FIAT PUNTO I 176C 176L Problem z elektryką w Puncie I 1998 r.

Witam. Mam problem z elektryką w Puncie I 98 r. Mianowicie auto normalnie odpala ale nie świecą się kontrolki akumulatora ciśnienia oleju pompy paliwowej i immobilaiser się nie świeci.Nie działa obrotomierz i czujnik poziomu paliwa. Światła drogowemijania i awaryjne dzialają wraz z centralnym zamkiem. Kierunkowskazów i światła stopu brak. Nie działa elektryka szyb przednich. Proszę

FIAT PUNTO II 188 188AX Kilka pytan odnośnie mechaniki...

Mam dwa pytania odnosnie mechaniki punto II 1.2 8v. 1.Czy listwa wtryskowa posiada powrót paliwa 2.Przepustnica jest sterowana elektronicznie czy za pomocą linki

1. Tak posiada. Obok zaworu ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej jest powrót. Poza tym jak zdemontujesz klapkę pod tylnym siedzeniem to widać że do pompy idą dwa przewody paliwowe. 2. Jest linka na 100%. Wolne obroty są regulowane silnikiem krokowym. Przepustnica jest mechaniczna i posiada czujnik jej położenia.

FIAT PUNTO I 176C 176L Probem z obrotami...

Witam. Mam pare problemów z moim Puntem 55 1.1 1996r. ok230 000 km Najważniejszym z nich jest nierówna praca silnika na niskich obrotach. Przy 1000 obrotów na benzynie słychać takie pyrkanie z rury wydechowej czy to normalne Przy ilu obrotach powinien pracować na gazie Ja mam ustawione 1500 ponieważ przy 900 - 1000 strasznie telepie silnikiem. Wiecie może dlaczego Ostatnio wyskoczył mi jeszcze

FIAT PUNTO II 188 188AX Zdiagnozuj usterkę silnika

Zdiagnozuj usterkę silnikaPodpowiadamy jak samemu zdiagnozować typowe awarie silnika. Umiejętność ta przyda się nie tylko przy zakupie auta używanego ale i w codziennej eksploatacji.Nierówna praca na biegu jałowymDiesel możliwe przyczyny> niewłaściwe dawkowanie paliwa> skrajne zużycie silnika i związana z tym utrata kompresji w cylindrach.Rozwiązanie diagnostyka układu wtryskowego

FIAT PUNTO I 176C 176L Punto 1.2 60KM - kwestia odpalania za pierwszym razem.

Witam Mam do rozwiązania ciekawe zagadnienie. Otóż moje autko nie zawsze chce odpalić za pierwszym razem. Czasem zdaża się że odpali nawet za trzecim czy czwartym podejściem. Napiszę co już zdiagnozowałem - pompa paliwa (ciśnienie podczas rozruchu wynosi 3 bary a więc dobre) - kostka przy zapłonie - wszystko ok - czujnik temperatury (wydaje się być ok bo komputer i wskaźnik na tablicy

Witam mam ten sam problem co Ty tez nie chce odpalić za pierwszym razem.Ale tylko z rana gdy jest zimny. Za drugim odpala elegancko. Mam nowe kable i świece wymieniony czujnik położenia wału przeczyszczony silnik krokowy ale to i tak nic nie dało. Mam jeszcze pomysł z pompą paliwa cieknie paliwo z tej plastikowej rurki do której jest podłączony przewód paliwa. I może to jest problemem

FIAT PUNTO II 188 188AX Gaśnie na wolnych obrotach i przy gwałtownym wciskaniu gazu

Witam serdecznie Od wczoraj poświęciłem wiele godzin na lekture naszego forum i nie tylko w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu a objawy są dość ciekawe. Wczoraj późnym wieczorem zacząłem także sprawdzać niektóre rzeczy ale o tym dalej. Od kilku dni moje punto dziwnie się zachowuje objawy zaczęły się w czwartek - może częściowo spowodowane upałami... Przez kilka dni silnik

Jutro właśnie udaję się na diagnostykę. Wczoraj wieczorem razem ze szwagrem mechanikiem robiliśmy różne "doświadczenia" z czujnikami. Problemy powoduje czujnik temp. płynu chłodzącego LUB map sensor. Z tym pierwszym sytuacja jest podejrzana - wykazuje spadek rezystancji ze wzrostem temperatury ale wskazania omomierze nie są odpowiednie do tych jakie można znaleźć w sieci nie

FIAT PUNTO II 188 188AX szalony zimny silnik pierdołki

Witam.Mamy mrozy poniżej -20 i w mojej kropce wszystkie zaniedbania dają się mocno we znaki.1. Posypał się akumulator ale to już wymieniłem2. Przymarzające biegi codziennie rano musze się mocno naszarpać żeby wrzucić bieg jak puści to potem już spoko jednak trochę to upierdliwe.3. Sprzęgło - po wciśnięciu sprzęgła nie odbija normalnie tylko powoli wraca do pozycji wyjściowej dzieje

Linki do wymiany i olej przekładniowy.Fakt chodzi ciężej ale nie tak żeby się trzeba było siłować Normalne płyn hamulcowy gęstnieje. Ja bym obstawiał jeszcze map sensor Przymarza i zanim odmarznie ecu widzi że ciśnienie w kol ssącym jest zbliżone do atmosferycznego -> tak jak przy otwartej przepustnicy.Co za tym idzie pompa paliwa podnosi ciśnienie paliwa tak aby utrzymać różnicę

FIAT PUNTO II 188 188AX Szarpanie na wolnych obrotach 1.2 8V

Pomocy Forumowicze Niedawno kupiłem punto. Postanowiłem wymienić w nim olej i filtry. Po podczepieniu do komutera pokazało padniętą grzałkę sondy (wymieniłem sondę) czujnik obrotów czyli położenia wału (wymieniłem). punto ma 124 tys najechane. Silnik wchodzi na obroty jest żwawy. Jest problem na wolnych obrotach - czasami pracuje równo bez wibracji ale jak mu wcisnę gaz obroty

To ja może napisze co kupiłem od zakupu czyli jakieś 15 miesiąca do silnika - świece kable filtry cewki przepustnice sprawdzona centralka i kable do centralki czujnik położenia wału Z dzisiejszej diagnozy ciśnienia pompy paliwa - 2.7 bara zamiast 3.5 pozostaje mi chyba wymiana bo nie wiem czy sam regulator ciśnienia da się naprawić.

FIAT PUNTO I 176C 176L [1.2 75KM 95r LPG sekw.] Problem na benzynie

Witam z Łodzi jestem nowy na forum jednak punto mam już jakieś 3-4 lata. Od niedawna auto zastrajkowało mi na benzynie. Chodził nierówno jakby na trzech garach. Diagnoza - jeden z wtryskiwaczy. Wymieniłem auto chodziło ok. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu od razu gaśnie. Odpalam od nowa i auto chodzi raczej równo ale nie ma mocy i potrafi zgasnąć przy ruszaniu lub po przygazówce.

FIAT PUNTO I 176C 176L Immobiliser czy cewka

Witam. Poczytałem trochę na forum ale nie znajduje odp na mój kłopot z punciakiem. Otóż mam problem z Code po włączeniu kluczyka i przekręceniu Code się nie pojawia a cały czas świecą się kontolki po prawej stronie (olejładowaniecewka). Jest też charakterystyczne jakby pyknięcie pod maską. Na początku zdarzało się że 1 raz nie łapał a 10 było ok. Teraz bywa ze i 20 razy musze

Jeśli diobrze Cię rozumiem tozapala Ci się konrolka wtrysku (marchewa) gdy auto przełączy Ci się samo na benzyne z Gazu Jeżeli samoCi się przłącza to może być włącznik gazu albo nie wiadomo co bo nie napisałeś jaką masz instalacje. Może standardowo masz przłącznik na auto i sam Ci przeskakiwał na gaz prze obroty lub temperaturę a jak wraca to kontrolka informuje o "braku (słabym)

FIAT PUNTO II 188 188AX Nie odpala. Iskra jest paliwo jest.....

W czasie dużych mrozów wyjąłem i podładowałem aku. Zamontowałem wieczorem sprawdziłem że odpala. Rano nie odpalił kręcił ładnie. Nie chciało mi się nim zajmować ale teraz gdy mróz odpuścił coś muszę zrobić.Co wiem1. ładnie kręci2. jest iskra3. jest paliwo - odczepiłem wężyk z listwy wtryskiwaczy i leci4. fiatecuscan podaje tylko jeden błąd - P0443 - Evaporation control

No tak znalazłem chwilkę zanim mi odpisałeś ale.... pompę paliwa można sprawdzić miernikiem ciśnienia marzyłem sobie o opisie typu jak leci na 20cm to słabo jak na 50 to dobrze a ja miernika nie mam i nie będę miał więc nadal nie dowiem się co z pompą.A jeśli chodzi o czujnik to jutro pomierzę (zakładam że parametry tego z postu który podałeś a było to PI będą takie jak w moim). Ale komp nie podaje że jest z nim problem i to mi nie pasuje za bardzo.

ALFA ROMEO 156 932 [156 2.4jtd 2000r] nie pali obroty wtryski rozrząd moc

Przepraszam za ten krótki esej ale chciałem dokładnie wyjaśnić moją przygodę z alfą A więc tak z dwa miesiące temu kupiłem alfę 156 2.4 jtd 2000r do naprawy poprzedni właściciel powiedział że po powrocie z wakacji nie odpaliła a że ma firmowy samochód to nie chce mu się jej robić i takie tam pierdoły wziąłem się więc za naprawę pierwsze co to sprawdzenie paska rozrządu

Przykładowe oferty części samochodowych fiat punto czujnik ciśnienia paliwa

  • FIAT BRAVO PUNTO 1.9 JTD CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA - KRAKÓW (35.00PLN)
  • CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA FIAT PUNTO 2 PANDA 1.3JTD - Jędrzejów (200.00PLN)
  • FIAT BRAVO PUNTO 1.9 JTD CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA - KRAKÓW (35.00PLN)
  • CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA FIAT PUNTO 2 PANDA 1.3JTD - Jędrzejów (200.00PLN)
  • @ FIAT PUNTO II 1.9 JTD @ CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA - PARZYMIECHY (100.00PLN)
  • FIAT BRAVO PUNTO 1.9 JTD CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA - KRAKÓW (35.00PLN)
  • @ FIAT PUNTO II 1.9 JTD @ CZUJNIK CIŚNIENIA PALIWA - PARZYMIECHY (100.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi