części samochodowe nanodatex

fiat panda głowica

Samochody związane z zapytaniem fiat panda głowica

Pytania i odpowiedzi: fiat panda głowica

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto mk2 2000r 1.2 8v głowica z grande punto panda 500

Czy do silnika 1.2 8v będzie pasować plug & play głowica z 1.2 8v grande punto panda 500 Chodzi mi o wymiane głowicy z pokrywą bo w tych nowszych fiatach jest wałek 866. Zamiast regenerować starą kupił bym nowszą. Również używaną.

Jakbyś poczytał dokladnie forum to dowiedziałbyś sie że wałek 866 był fabrycznie montowany w Punto I silnik 12 Mpi 75 Km. A głowica z grande Punto i 500 pewno ci nie podejdzie choć nie jestem pewien w 100% .

Można wsadzić sam wałek od 1.2 73 MPI można całą głowę od PI można głowę od Pandy 1.2 65 i 69 bodaj od PI 1.4 77KM też (skoro uszczelka pasuje od GP do PI to czemu nie głowica).

Konkrety ludzie podawajcie a nie że podejdzie na 100% ale pewny nie jestem Uszczelki (rozstaw otworów) jest taki sam. Kwestia czy kolektory mi spasują i chodzi tu o punto mk2 1.2 8v gdzie do głowicy zamontowana jest łapa silnika. 1. kolektory 2. rozrząd taki sam jak w poprzednikach (pmk2 panda i 500) 3. termostat 4. czujniki od wałka rozrządu i chyba jeszcze jeden jest na pokrywie co to jest

z tego co widze też. I łapa silnika przy głowicy jest inna więc trzeba brać pod uwage że może być konieczność jej wymiany na tą z GP ....bo z tego co kojarze to łapa z GP jest na 3 śruby nie 4. BTW ta wtyczka którą pokazałeś to jest właśnie od wariatora. I nie jestem pewien czy nie będzie trzeba przejść na rozrząd z nowym napinaczem paska który jest samonapinający odkąd fiat

FIAT PUNTO II 188 188AX Panda 1.1 a Punto 1.2 Czy pasuje silnik

Witam Mam pewny problem. Mój teraźniejszy silnik w puncie to 1.2 8V 2000 r. Zrobiłem na nim ponad 300 tysięcy i zaczął odmawiać posłuszeństwa Mam dojście do silnika 1.1 z Pandy z bardzo małym przebiegiem Czy będzie pasował do mojego osprzętu Czy ta mniejsza pojemność nie będzie w niczym przeszkadzała Szukałem na forum ale nic takiego nie znalazłem Dziękuje za odpowiedzi

Moi rodzice mają Pandę 11 54KM tam są dwie sondy lambda ale jeżeli będzie kolektor ssący i wydechowy od 12 8V osprzęt z 12 8V to silnik powinien działać. Różnice między tymi silnikami są niewielkie blok pewnie ten sam jedynie głowica może być trochę inna.

Zobacz Głowice cylindrów do FIAT PANDA

FIAT PUNTO I 176C 176L Jazda z dziurawą nagrzewnicą -czyżby szczelka pod głowicą

Witam . Całkiem możliwe że skończą się moje problemy z puntkiem.Mam tylko jedno pytanie aby się upewnić . kto śledził forum pewnie wieże miałem z nim masę problemów wyeliminowałem wszystkie niedomagania i usterki Dużo się poprawiła praca silnika ale dalej zostało jakby to ująć taktowanie silnika na jałowych obr.Nierówne bicie w wydech.Czy może to być UPG Zaznaczam że po zakupie

że może mieć jeśli dziura w nagrzewnicy to mały stan płynu chłodzącego a zatem góra silnika nie ma studzenia więc teoretycznie możliwe że od wysokiej temp mogło ją wypalić np między 1i 2 cyl.bo nie było (krwioobiegu) na górze . Cały układ zapłonowy został wyeliminowany bo zrobiłem podmianke z nówki pandy -świece kable cewki a nawet podstawiałem modół z punto dobrego .panda

ALFA ROMEO 156 932 panda głowica

Nie wiem czy mogę napisać na tym forum o innej marce ale mam jeszcze pande 1.1 z 2006r i nie wiem z jaką siłą dokręcić głowice kluczem dynamometrycznym może ktoś będzie wiedział.

U Nas może być ciężko z odp. Spróbuj na tym forum bo ja coś potrzebowałem to znalazłem właśnie tam httpfiatklubpolska.plforum

FIAT BRAVO II Fiat Bravo T-Jet czy M-Jet

witam. zastanawiam sie nad kupnem fiata bravo. chce dokonac wyboru miedzy 1.4 tjet 120 lub 1.6 mjet 120 lub 1.9 mjet 150km. chcialem sie zapytac jak ogolnie sprawuje sie 1.4 tjet jak wyglada zuzycie paliwa jesli bede brac bravo to na pewno w wersji emotion a roznica w tym przypadku miedzy tjet a mjet 150 wynosi 10tys zlwiec zastananwiam sie czy jest sens doplacac te 10 tys do diesla. rocznie robie

ja swioim przelatalem 75 000km w poltora roku i nic nie odpadlonic nie piszczynic nie dzwonistuka polecam raport ze 100 000km vw passatem 20 TDI w ktoryms z ostatnich auto-swiatow... 34 miejsce w usterkowosci a dla porownania fiat panda 11 na 11 miejscu lol w passacie pekla glowica lol lol lol zenada ludzie jeszcze dlugo beda z poblazaniem patrzyli na fiata jako towar drugiej kategorii ale to sie powoli zmienia i trzeba sie do tego powoli przyzwyczajac wink

FIAT BRAVO II ocena NB po 100tys.- uwagi własne

Silnik MJ 150KM rocznik 2007. 1. Chyba nie kupiłbym jeszcze raz NB...(ale sprawa dotyczy tej ceny co zapłaciłem- bo jak czytałem za ile ewentualnie inni mogą teraz wyhaczyc NB to zmieniam zdanie...) 2. Silnik i wygląd super ale... 3. Zaczyna skrzypiec zewsząd a dziury bardzo omijane...Najbardziej dokuczliwe skręty kierownicą głównie przód-lewy- łożysko McPersonadół- już wahacz do wymiany

nim silnik z czego dwukrotnie były to wymiany pompowtryskiwaczy. Link do testu lub ...w wielu wypadkach samochody które przejechały bez większych problemów 100 tys. km są już poważnie zużyte a wystąpienie usterek to kwestia krótkiego czasu. Nie tak dawno mieliśmy taki przypadek Renault Laguna 2.0 dCi wypadło w teście całkiem nieźle (do dziś utrzymuje 25. pozycję do spółki z fiatem

FIAT BRAVO II usterki

Zaczynam się lekko smucić bo 1. odpadły mi boczne listwy wykończeniowe od schodkapodłokietnika 2. skrzypi sprzęgło ... przy wolnym puszczaniu. Problem zauważyłam już w pierwszych dniach - ale myślałam że musi się wyrobićdotrzeć 3. te nieszczęsne odtwarzanie mp3 o którym już pisałam w innym wątku. Czy u Was też się zaczyna coś pojawiać

nie wspominajac ktore miejsce w rankingu aut ktore przejechaly 100 000km i zostaly potem rozebrane na czesci pierwsze zajal pasat 20 tdi... a napisze 55 miejsce lol dla porownania fiat panda zajal 11 miejsce lol w pasku pekla glowica i wtryski a mechanicy nie umieli zdiagnozowac kilka razy usterki D D D D D D

FIAT PUNTO I 176C 176L Wykres z hamowni 1.2 75

Cześć. Ma ktoś może wykres z hamowni dla silnika 1.2 75 Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć.

Mylisz się Pomijając już fakt że w mk I też był silnik 1.2 8v 60KM to między 1.2 75 z mk I a 1.2 8v z mkII jest sporo różnic konstrukcyjnych (głowica wałek wydech dolot przepustnica w zasadzie tylko blok jest taki sam) wcale nie wynikających z jakichś tam norm tylko po prostu fiat wprowadzając silnik 1.2 16v 80KM nie potrzebował już mocnego 8v. W grande punto (i 500panda) jest 1.2

FIAT PUNTO I 176C 176L 12 MPI 75km a 12 MPI 60 (PII)

Witam. Nic nie mogę znaleźć na forum o tym czy niektóre elementy osprzętu silnika od Punta II 12 60 pasują do mojego 12 75... Już dłuższy czas borykam się z problemem nierównej pracy na wolnych obrotach i mam okazję przełożyć kilka na pewno sprawnych elementów z punta II. Silniki są identyczne różnica to plastikowy kolektor inny filtr powietrza itp. Generalnie chodzi mi o to czy

przeczysc lub wymien silnik krokowy. a co do osprzetu to napewno pasuje tylko blok silnika glowica z tego wszystkiego co jest pod maska. wtryski nie pasuja jak i caly kolektor dolotowy. wiem bo probowalem takiej przerobki w efekcie mam silnik (blokglowica) od pandy 2006r a moj kropek to rok 1997r. caly osprzet zostawilem stary i dziala wszystko dobrze badanie na hamowni 73 KM4500obr a niby panda miala 60km czyli wniosek ze to zalezy od osprzetu.

FIAT PUNTO I 176C 176L Nie mam czujnika temperatury w głowicy...

Punto 1.1 S 55 1997 rok. Chcę wymienić licznik na ten z SX (obrotomierz i wskaźnik temperatury) i mam problem - nie mam tak jak wszyscy czujnika temperatury jedno pinowego w głowicy po lewej stronie obok miernika oleju. Jest to bardzo dziwne ale produkowali takie głowice które nie mają dziury na takowy czujnik. 1. Skąd zatem wziąć temperaturę na licznik 2. Skąd w ogóle teraz (wersja licznika

A czy to przypadkiej niejest taka glowica co w pandach byly tam nie ma tez czujjnika. W pandzie czujnik temp osadzony jest na przewodach gumowych gdzies niedaleko termostatu. Moze u ciebie tez ktos tak zrobil

JEEP GRAND CHEROKEE II WJ Temat gazu od innej strony

Witam szanowną społeczność Nie będę zadawał pytań typu JAKI GAZ DO WJ-ta. Mam inne. Jakie macie teorie na temat tego jak wpływa instalacja gazowa (oczywiście sekwencyjna) na żywotność naszych silników Jak tam z żywotnością uszczelniaczy zaworowych głowicy itpitd... Pozdrawiam serdecznie

bylo do 240tysia na gazie(łacznie wskazanie licznika). (silnik C3G 1.2) tlumiki wymieniane co 6miesiecy(wkoncu kupilem WM Sport z nierdzewki kwacoodpornej no i dozywotnio zalatwilem problem wygarów) sonda Lambda poszla po 6miesiacach jazdy na LPG pozniej wymieniona i bylo ok. Uszczela pod glowica blagala o litosc od 180go tysiaca.... ale silnik toporny wiec mozna bylo jeszcze smigac.... fiat

Przykładowe oferty części samochodowych fiat panda głowica

  • GŁOWICA FIAT PANDA DOBLO GRANDE PUNTO 1.3 - Otwock (388.00PLN)
  • ## Głowica Fiat Panda Seicento 1.1 1.2 MPI ## - Dzierżoniów (280.00PLN)
  • GŁOWICA FIAT PANDA 1,1 1,2 JAK NOWA. - TYCHY (600.00PLN)
  • GŁOWICA FIAT PANDA 1.2 1,2 8V CZESCI - OKOLICE KALISZ - KONIN (450.00PLN)
  • głowica fiat panda 06-10r igła - Otwock (300.00PLN)
  • GŁOWICA PO REMONCIE FIAT PANDA 1.1 2004 r ! - Bartoszyce (445.00PLN)
  • GŁOWICA Z ZAWORAMI KOMPLETNA FIAT PANDA 1.1 - Koszalin (300.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi