części samochodowe nanodatex

fiat panda głowica

Pytania i odpowiedzi: fiat panda głowica

FIAT BRAVO II Fiat Bravo T-Jet czy M-Jet

witam. zastanawiam sie nad kupnem fiata bravo. chce dokonac wyboru miedzy 1.4 tjet 120 lub 1.6 mjet 120 lub 1.9 mjet 150km. chcialem sie zapytac jak ogolnie sprawuje sie 1.4 tjet jak wyglada zuzycie paliwa jesli bede brac bravo to na pewno w wersji emotion a roznica w tym przypadku miedzy tjet a mjet 150 wynosi 10tys zlwiec zastananwiam sie czy jest sens doplacac te 10 tys do diesla. rocznie robie

ja swioim przelatalem 75 000km w poltora roku i nic nie odpadlonic nie piszczynic nie dzwonistuka polecam raport ze 100 000km vw passatem 20 TDI w ktoryms z ostatnich auto-swiatow... 34 miejsce w usterkowosci a dla porownania fiat panda 11 na 11 miejscu lol w passacie pekla glowica lol lol lol zenada ludzie jeszcze dlugo beda z poblazaniem patrzyli na fiata jako towar drugiej kategorii ale to sie powoli zmienia i trzeba sie do tego powoli przyzwyczajac wink

FIAT BRAVO II ocena NB po 100tys.- uwagi własne

Silnik MJ 150KM rocznik 2007. 1. Chyba nie kupiłbym jeszcze raz NB...(ale sprawa dotyczy tej ceny co zapłaciłem- bo jak czytałem za ile ewentualnie inni mogą teraz "wyhaczyc" NB to zmieniam zdanie...) 2. Silnik i wygląd super ale... 3. Zaczyna skrzypiec zewsząd a dziury bardzo omijane...Najbardziej dokuczliwe skręty kierownicą głównie przód-lewy- łożysko McPersonadół- już

z czego dwukrotnie były to wymiany pompowtryskiwaczy. Link do testu " lub "...w wielu wypadkach samochody które przejechały bez większych problemów 100 tys. km są już poważnie zużyte a wystąpienie usterek to kwestia krótkiego czasu. Nie tak dawno mieliśmy taki przypadek Renault Laguna 2.0 dCi wypadło w teście całkiem nieźle (do dziś utrzymuje 25. pozycję do spółki z fiatem

Zobacz Głowice cylindrów do FIAT PANDA

FIAT BRAVO II usterki

Zaczynam się lekko smucić bo 1. odpadły mi boczne listwy wykończeniowe od schodkapodłokietnika 2. skrzypi sprzęgło ... przy wolnym puszczaniu. Problem zauważyłam już w pierwszych dniach - ale myślałam że musi się wyrobićdotrzeć 3. te nieszczęsne odtwarzanie mp3 o którym już pisałam w innym wątku. Czy u Was też się zaczyna coś pojawiać

nie wspominajac ktore miejsce w rankingu aut ktore przejechaly 100 000km i zostaly potem rozebrane na czesci pierwsze zajal pasat 20 tdi... a napisze 55 miejsce lol dla porownania fiat panda zajal 11 miejsce lol w pasku pekla glowica i wtryski a mechanicy nie umieli zdiagnozowac kilka razy usterki D D D D D D

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto mk2 2000r 1.2 8v głowica z grande punto panda 500

Czy do silnika 1.2 8v będzie pasować plug & play głowica z 1.2 8v grande punto panda 500Chodzi mi o wymiane głowicy z pokrywą bo w tych nowszych fiatach jest wałek 866.Zamiast regenerować starą kupił bym nowszą. Również używaną.

Jakbyś poczytał dokladnie forum to dowiedziałbyś sie że wałek 866 był fabrycznie montowany w Punto I silnik 12 Mpi 75 Km.A głowica z grande Punto i 500 pewno ci nie podejdzie choć nie jestem pewien w 100% .

Można wsadzić sam wałek od 1.2 73 MPI można całą głowę od PI można głowę od Pandy 1.2 65 i 69 bodaj od PI 1.4 77KM też (skoro uszczelka pasuje od GP do PI to czemu nie głowica).

Konkrety ludzie podawajcie a nie że "podejdzie na 100% ale pewny nie jestem"Uszczelki (rozstaw otworów) jest taki sam. Kwestia czy kolektory mi spasują i chodzi tu o punto mk2 1.2 8v gdzie do głowicy zamontowana jest łapa silnika.1. kolektory2. rozrząd taki sam jak w poprzednikach (pmk2 panda i 500)3. termostat4. czujniki od wałka rozrządu i chyba jeszcze jeden jest na pokrywie co to

z tego co widze też. I łapa silnika przy głowicy jest inna więc trzeba brać pod uwage że może być konieczność jej wymiany na tą z GP ....bo z tego co kojarze to łapa z GP jest na 3 śruby nie 4. BTW ta wtyczka którą pokazałeś to jest właśnie od wariatora. I nie jestem pewien czy nie będzie trzeba przejść na rozrząd z nowym napinaczem paska który jest samonapinający odkąd fiat

FIAT PUNTO I 176C 176L 12 MPI 75km a 12 MPI 60 (PII)

Witam. Nic nie mogę znaleźć na forum o tym czy niektóre elementy osprzętu silnika od Punta II 12 60 pasują do mojego 12 75... Już dłuższy czas borykam się z problemem nierównej pracy na wolnych obrotach i mam okazję przełożyć kilka na pewno sprawnych elementów z punta II. Silniki są identyczne różnica to plastikowy kolektor inny filtr powietrza itp. Generalnie chodzi mi o to czy

przeczysc lub wymien silnik krokowy. a co do osprzetu to napewno pasuje tylko blok silnika glowica z tego wszystkiego co jest pod maska. wtryski nie pasuja jak i caly kolektor dolotowy. wiem bo probowalem takiej przerobki w efekcie mam silnik (blokglowica) od pandy 2006r a moj kropek to rok 1997r. caly osprzet zostawilem stary i dziala wszystko dobrze badanie na hamowni 73 KM4500obr a niby panda miala 60km czyli wniosek ze to zalezy od osprzetu.

FIAT PUNTO I 176C 176L Wykres z hamowni 1.2 75

Cześć. Ma ktoś może wykres z hamowni dla silnika 1.2 75 Szukam wszędzie i nie mogę znaleźć.

Mylisz się Pomijając już fakt że w mk I też był silnik 1.2 8v 60KM to między 1.2 75 z mk I a 1.2 8v z mkII jest sporo różnic konstrukcyjnych (głowica wałek wydech dolot przepustnica w zasadzie tylko blok jest taki sam) wcale nie wynikających z jakichś tam norm tylko po prostu fiat wprowadzając silnik 1.2 16v 80KM nie potrzebował już mocnego 8v.W grande punto (i 500panda) jest 1.2 65

FIAT PUNTO I 176C 176L Nie mam czujnika temperatury w głowicy...

Punto 1.1 S 55 1997 rok. Chcę wymienić licznik na ten z SX (obrotomierz i wskaźnik temperatury) i mam problem - nie mam tak jak wszyscy czujnika temperatury jedno pinowego w głowicy po lewej stronie obok miernika oleju. Jest to bardzo dziwne ale produkowali takie głowice które nie mają dziury na takowy czujnik. 1. Skąd zatem wziąć temperaturę na licznik 2. Skąd w ogóle teraz (wersja licznika

A czy to przypadkiej niejest taka glowica co w pandach byly tam nie ma tez czujjnika. W pandzie czujnik temp osadzony jest na przewodach gumowych gdzies niedaleko termostatu. Moze u ciebie tez ktos tak zrobil

FIAT PUNTO II 188 188AX Panda 1.1 a Punto 1.2 Czy pasuje silnik

Witam Mam pewny problem. Mój teraźniejszy silnik w puncie to 1.2 8V 2000 r. Zrobiłem na nim ponad 300 tysięcy i zaczął odmawiać posłuszeństwa Mam dojście do silnika 1.1 z Pandy z bardzo małym przebiegiem Czy będzie pasował do mojego osprzętu Czy ta mniejsza pojemność nie będzie w niczym przeszkadzała Szukałem na forum ale nic takiego nie znalazłem Dziękuje za odpowiedzi

Moi rodzice mają Pandę 11 54KM tam są dwie sondy lambda ale jeżeli będzie kolektor ssący i wydechowy od 12 8V osprzęt z 12 8V to silnik powinien działać. Różnice między tymi silnikami są niewielkie blok pewnie ten sam jedynie głowica może być trochę inna.

FIAT PUNTO I 176C 176L Jazda z dziurawą nagrzewnicą -czyżby szczelka pod głowicą

Witam . Całkiem możliwe że skończą się moje problemy z puntkiem.Mam tylko jedno pytanie aby się upewnić . kto śledził forum pewnie wieże miałem z nim masę problemów wyeliminowałem wszystkie niedomagania i usterki Dużo się poprawiła praca silnika ale dalej zostało jakby to ująć "taktowanie silnika na jałowych obr."Nierówne bicie w wydech.Czy może to być UPG Zaznaczam

że może mieć jeśli dziura w nagrzewnicy to mały stan płynu chłodzącego a zatem góra silnika nie ma studzenia więc teoretycznie możliwe że od wysokiej temp mogło ją wypalić np między 1i 2 cyl.bo nie było (krwioobiegu) na górze . Cały układ zapłonowy został wyeliminowany bo zrobiłem podmianke z nówki pandy -świece kable cewki a nawet podstawiałem modół z punto dobrego .panda

ALFA ROMEO 156 932 panda głowica

Nie wiem czy mogę napisać na tym forum o innej marce ale mam jeszcze pande 1.1 z 2006r i nie wiem z jaką siłą dokręcić głowice kluczem dynamometrycznym może ktoś będzie wiedział._________________Alfa Romeo 156 SW 24JTD 150KM 2002r po lifcie wnętrza. Przebieg 180 tyś

U Nas może być ciężko z odp. Spróbuj na tym forum bo ja coś potrzebowałem to znalazłem właśnie tam httpfiatklubpolska.plforum_________________Alfa

Dokręć tak jak kolega podał wyżej i będzie ok _________________AR 145 1.4 TS 99 09-12 fiat SC 1.1 SPi 00 13- httpwww.alfaclub.plforumviewtopic.phpt28100 Ogień na tłoki wydech czerwony od temperatury

ALFA ROMEO 156 932 Ubywa plyn w chlodnicy

czy wam takze ubywa plyn w chlodnicy ja co jakies 700 km musze dolewac plynu to chyba nie jest normalne prawda _________________Alfa Romeo 156 JTD 2000r

Uszczelniacz również mocno odradzam. Kiedyś byłem młody i głupi i chciałem przyoszczędzić na wymianie przeciekającej nagrzewnicy w Renówce (wymiana to masakra połowy auta). Zastosowałem uszczelniacz. Chwilę później poza nagrzewnicą (nie pomogło) musiałem wymienić jeszcze uszczelkę pod głowicą..._________________AR 156 2.5 V6 98 "Blu Cosmo" fiat panda 900 97 httpwww.forzaitalia.pl

ALFA ROMEO 156 932 Temperatura

Witam podczas dlugiej jazdy w korku temperatura wzroslami do ponad 90 stopni(wskazówka znajdowala sie ok. 5 milimetry za 90) czy jest to normalne bo raczej zawsze utrzymywala sie na 90 stopniach. Czy jest to moze objaw jakiejs usterki Alfa 156 1.8 ts 98r.

Wiatraki chodzą. Pompa wody jest nowa. Uszczelka pod głowicą też. Czyli termostat albo zamulona chłodnica. No to zaczynamy od wymiany termostatu. Dzięki._________________AR 156 2.5 V6 98 "Blu Cosmo" fiat panda 900 97 httpwww.forzaitalia.pl

ALFA ROMEO 156 932 Nie miał człowiek problemu kupił sobie Alfę...

Witam wszystkich Alfistów Tytuł posta oczywiście prowokacyjny choć oddaje troszkę istotę sprawy. A było tak kupiłem Bellę 156 SportWagon 2.0 TSpark krajową od pierwszego właściciela bezwypadkową serwisowaną zadbaną. Po prostu cukierek. Dodatkowo za co niektórzy pewnie wyślą mnie na stos auto ma LPG IV generacji (Landi Renzo Omegas). Autko było weryfikowane w serwisie (nie ASO ale

Dzięki chłopaki za słowa otuchy. Kupując Alfę byłem świadomy że takie niespodzianki mogą się wydarzyć. Szkoda tylko że nie zdążyłem się nią nacieszyć zanim postanowiła mi pokazać pazury. Po telefonie na Arkuszową w Warszawie (httpwww.arkuszowa2a.pl) panowie zdalnie twierdzą że najprawdopodobniej jest to pęknięty pierścień olejowy (naprawa 3-5 kzl) ewentualnie uszczelniacze (wymiana kompletu 25 kzl). Podjadę dziś żeby posłuchali silnika zobaczymy co powiedzą. Tego czy poprzedni właściciel nie wpuścił mnie na minę pewny oczywiście być nie mogę ale sądzę że raczej nie. Śladów moto-doktora w oleju nie było. Myślę że zamaskowanie pękniętego pierścienia to zbyt dużo zachodu dla gościa który nie jest mechanikiem a wszystkie naprawy robił albo w ASO albo w specjalistycznym (nieautoryzowanym) warsztacie Alfy. Po prostu miałem pecha. Najwredniejsze w tym wszystkim jest to że zanim oddałem poprzednią furę nowemu właścicielowi padła w niej uszczelka pod głowicą i temat sprzedaży odsunął się o jakiś tydzień (chcę to zrobić zanim oddam auto - nie chcę nowego właściciela wpuszczać na minę). Czyli jestem posiadaczem dwóch niesprawnych samochodów oraz pustej lodówki i debetu na koncie. Ale czego się nie robi dla ducha Cuore Sportivo. Najwyżej rzucę jedzenie. Alfy na pewno nie. _________________AR 156 2.5 V6 98 "Blu Cosmo" fiat panda 900 97 httpwww.forzaitalia.pl

Dobra jeszcze nie wszystko wiemy ale już trochę wiemy. Wiadomość pierwsza - dobra. Pomiary kompresji wskazują około 14 bar na wszystkich cylindrach czyli dół silnika powinien być ok. Badanie endoskopem nie wykazało rys na tulejach cylindrów. Powierzchnia jest gładka nie widać "jodełki" po honowaniu (pytanie czy fabrycznie powinna być). Po zdjęciu pokrywy zaworów - ciekawostka nr 1 Podpory wałka ssącego ("stopki") są nowe. Na wałku wydechowym i wszędzie dookoła standardowo zużyte - pociemniałe itd. - na wałku ssącym - nowiutkie wypolerowane aluminium. Ciekawostka nr 2 rozrząd na jednym wałku źle ustawiony. Zupełnie źle ustawiony jeden wałek wyrównoważający. Poprzedni właściciel robi wielkie oczy w temacie wyciągania wałków. Jestem w skłonny mu uwierzyć bo zestawiając ciekawostkę 1 i 2 z faktem że ostatnią wymianę rozrządu (pół roku temu ale po tym auto już mało co jeździło bo poprzedni właściciel miał nowe a jego żona chwilę później też) robił jakiś "pan Kazio" powstaje koncepcja że wymienił rozrząd zupełnie źle go ustawił odpalił strzeliło i potem na gwałt naprawiał a teraz pali głupa. O posiadanie blokad do wymiany rozrządu w Twin Sparkach "panów Kaziów" nie podejrzewam. Wstępnie na denkach tłoków nie zaobserwowano żadnych śladów kolizji z zaworami ale to będzie jeszcze badane po ich dokładnym wyczyszczeniu. Co do przyczyny żarcia oleju - dalej na topie są uszczelniacze. Jutro głowica jedzie na pomiary i rozbiórkę. Zobaczymy co będzie dalej. W każdym razie - ciekawie jest. I wygląda na to że możecie się odczepić od LPG. _________________AR 156 2.5 V6 98 "Blu Cosmo" fiat panda 900 97 httpwww.forzaitalia.pl

Raport z oblężonego miasta część 2. głowica wróciła z pomiarów i obróbki. Jest prosta wszystko ok. Wymieniono uszczelniacze choć stare (na oko) nie wykazywały nadmiernego zużycia. W związku z powyższym - rozbieramy dół i wymieniamy pierścienie. O postępach będę dalej informował (choć widzę że odkąd wątek przestał się koncentrować na rozważaniach o awaryjności Alfy na tle innych marek znacznie stracił na popularności )._________________AR 156 2.5 V6 98 "Blu Cosmo" fiat panda 900 97 httpwww.forzaitalia.pl

Raport nr 4. Silnik już prawie złożony. głowica po planowaniu docieraniu zaworów wymianie uszczelniaczy. Komplet nowych uszczelek. Założone nowe tłoki i nowe pierścienie. Tuleje cylindrów po honowaniu. Pozostaje tylko poskładać rozrząd. Dodatkowo okazało się że katalizator nadaje się na śmietnik. Z tym też coś się zrobi. Czyli za tydzień Bella powinna wrócić na drogi. _________________AR 156 2.5 V6 98 "Blu Cosmo" fiat panda 900 97 httpwww.forzaitalia.pl

Przykładowe oferty części samochodowych fiat panda głowica

  • GŁOWICA FIAT PANDA DOBLO GRANDE PUNTO 1.3 - Otwock (388.00PLN)
  • ## Głowica Fiat Panda Seicento 1.1 1.2 MPI ## - Dzierżoniów (280.00PLN)
  • GŁOWICA FIAT PANDA 1,1 1,2 JAK NOWA. - TYCHY (600.00PLN)
  • GŁOWICA FIAT PANDA 1.2 1,2 8V CZESCI - OKOLICE KALISZ - KONIN (450.00PLN)
  • głowica fiat panda 06-10r igła - Otwock (300.00PLN)
  • GŁOWICA PO REMONCIE FIAT PANDA 1.1 2004 r ! - Bartoszyce (445.00PLN)
  • GŁOWICA Z ZAWORAMI KOMPLETNA FIAT PANDA 1.1 - Koszalin (300.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi