części samochodowe nanodatex

fiat idea akumulator

Samochody związane z zapytaniem fiat idea akumulator

Pytania i odpowiedzi: fiat idea akumulator

FIAT PUNTO I 176C 176L Parametry elektryczne aku i altka

Witam mam silnik 1.1 55KM. Czy będzie ktoś tak uprzejmy podać jednoznaczne parametry jakie powinny być- pobór prądu na wyłączonym silniku (u mnie 57mA)- napięcie naładowanego w pełni akumulatora (131V)- napięcie ładowania ok. 2500 obrmin (139V)- napięcie przy włączonych światłach mijania Szukałem po forum ale tutaj są różne wartości a coś mi rozładowało nowy 3 miesięczny

to zmierzy jak będzie coś mocniejszego to zalanie czystą wodą i ładowanie trzeba wykonać dwa razy). Po kolorze płyt też powinno być widać postęp (mają się w trakcie odsiarczania zrobić wyraźnie ciemniejsze) oraz po intensywności "gazowania" (czyli właśnie nie może być intensywne). Wreszcie sam kolor wylewanej wody (może się minimalnie różnić od świeżej wody ideał

FIAT PUNTO I 176C 176L Problem Szybkie rozładowanie Akumulatora.

Mam taki problem w swoim kropku że mi akumulator trzyma 2 dni akumulator jest NOWY Gdzieś jest zwarcie czy coś że go rozładowuje cały czas Miał ktoś taki problem

nadmiernym poborze prądu na postoju można w kilkakilkanaście dni "zajechać" każdy akumulator (nawet nowy i prawidłowo traktowany w sklepie). Ogólnie wielkim błędem i proszeniem się o problemy jest zostawianie przyłączonego akumulatora w samochodzie na kilka dni i więcej. Jedziesz na urlop i zostawiasz samochód pod domem Odłącz akumulator. W starszych pojazdach jak nasze fiaty

FIAT PUNTO II 188 188AX co kradnie prad no slabo laduje MK2 1.2 8V

Ostatnio chlodniejsze dni wiec czas najwyzszy aby istalacja elektryczna dzialala poprawnie.Przegladnalem forum i znalazlem kilka cennych wskazowek jakie sa typowe usterki i sposoby ich usuniecia.Naladowalem akumulator i podlaczylem przy wlaczonym silniku podlaczylem miernik do bolcow akumulatora pomiar na wolnych obrotach13.25V bez obciazenia 13.0V ze swiatlami troche malowiec podlaczylem tak na wyczucie

for indicators hazards instrument panel connector (via F53)20 Central locking earthFrom left to right the sockets across the lower edge are A B C (with B being the vacant diagnostic OBD socket)I dont have a picture for sockets D E and F and as per my posting I assume they are all combined. I expect this to be at the rear of the Body Computer but havent probed round there (dont want to disturb fiat

FIAT PUNTO II 188 188AX Akumulator )

Witam Zacznę od tego iż w samochodzie mojego taty kompletnie siadł akumulator Jako idealny syn użyczyłem mu tego który znajdował się w kropie a była to Centra (chyba) standard 40Ah z prądem rozruchowym 360 zakupiona przez poprzedniego właściciela Teraz krop jest bez aku w związku z tym muszę jakiś zakupić tylko ... jaki Krop aktualnie robi małe dystanse więc aku uwzględniając

Ja polecam akumulatory Topla idealne na zimę. Nie ma żadnych problemów przy rozruchu bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek. Sam mam akumulator z gamy Topla energy sprawuje się idealnie.

FIAT PUNTO I 176C 176L ładowanie akumulatora - dyskusja

lepiej kup porzadniejszy prostownik bo zdychającego aku dobijasz na amen I ryzykujesz wybuchem jak by cos sie zaiskrzyło w pobliżu Ciekawe jakie pod koniec pewnie ciągnie do 18

Kilka faktów o akumulatorach (zamiast szukać każdy zakłada nowy temat jak ma problem a nie taka jest idea forum)...httpfiatpunto.com.plpost474612.htmlp474612 Co do napięć które akumulatorowi szkodzą a które nie to nikt nie wspomniał o tym że są dwa tryby pracy (a raczej metody korzystania z akumulatora) korzystanie cykliczne (ładowanie-rozładowanie) oraz praca buforowa (jak w zasilaczu

FIAT PUNTO II 188 188AX Problem z odpalaniem

Witam. Jak w temacie mam problem z odpalaniem kropka dokładniej teraz już w ogóle nie da się go odpalić. Jedyny podobny problem znalazłem tutaj httpfiatpunto.com.pltopic16545.html Temat ten jednak dotyczył wersji HGT ja posiadam 1.2 8v poza tym tam problem pojawił się w 2 dni a u mnie czasami coś się działo czasami nie. Do rzeczy. Od jakiegoś czasu ciężko powiedzieć konkretnie jakiego

FIAT PUNTO I 176C 176L Jak zdiagnozować zwarcie

Witajcie. Ostatnio coś mi akumulator momentalnie pada ( akumulator jest dobry wszak przy naładowaniu bez podłączania do samochodu po tygodniu nic się nie rozładowało. Natomiast kiedy podłączam pod samochód to wystarczy jedna nocka i rano akumulator na zero Dodam jeszcze że przy każdym podłączeniu iskrzy troszeczkę. Alternator działa sprawdzałem po włączeniu silnika i odłączeniu aku. Macie może jakieś pomysły czy sugestie aby mi choć trochę pomóc Pozdrawiam

1020A i mniejszych 2-200mA) i mierzymy ponownie (wtedy wynik będzie dokładniejszy zamiast ogólnikowych 004A z przykładu miernik pokaże właściwe np. 565mA). Nie ma "jedynej słusznej" wartości poboru prądu na postoju ale na pewno powinno to być jak najmniej (zdecydowanie poniżej 01A inaczej 100mA jak ktoś ma problem z przeliczaniem przedrostków). Umownie przyjętym "ideałem"

FIAT PUNTO II 188 188AX Napięcia na akumulatorze

WitamMam fiata punto II 60KM 3drzwi rocznik 2000Porównałem z innym fiatem punto II z tego samego rocznika napięcia na akumulatorze i mam je znacznie niższe. Problem jest w tym że jakieś 2 miesiące temu wymieniłem akumulator na nowy Boscha i nie chciałbym żeby mi zaraz padł. Chciałbym zapytać czy poniższe napięcia są poprawne w normie poniżej normy - doświadczonych użytkowników-elektryków.

napięcia masz idealne alternator obraca pasek klinowy w 1.2 moze byc na dole lub u góry w 16 v byl na gorze ale w 12 60 km jest chyba na dole popatrz na allegro jak wyglada alternator i poszukaj w swoim i od niego powinien isc gruby miedziany przewód do karoserii odkręć i przeczysć miejsca styków papierem ściernym lub zmień ten kabel na nowy bo moze być ułamanyale widzę że napięcia masz

dzięki za opinięakumulator jest nowy ładowanie nic nie da - chcę wyeliminować problem wyładowywania się akumulatoraa jeszcze pytanie - skąd rozbieżności w tym co piszecie jeden z Was pisze że napięcia są idealne drugi że akumulator jest rozładowany...

FIAT PUNTO I 176C 176L akumulator czasami się ładuje a czasami nie

Opiszę może całą historię od początkuZaczęło się od tego że przy ruszaniu ze skrzyżowania autko zgasło (choć nie powinno). Odpaliłem ujechałem 100m. Zauważyłem że kontrolka od aku świeci i poczułem smród. Stanąłem na przystanku - otworzyłem maske - widzę że alternator się kręci. Smród wywiało więc myślę może bezpiecznik siadł i on zaśmierdział a ładowanie jest

CzyliBrak połączenia pomiędzy alternatorem a akumulatorem.Jeżeli przerwany kabel to weź omomierz albo lampkę "kontrolkę" i sprawdź wszystkie przewody pomiędzy nimi każdy kabel od łączenia do łączenia.Jeżeli przewody nie są przerwane to sprawdź i oczyść wszystkie połączenia między akumulatorem a alternatorem wszystkie śruby końcówki czy jest przejście na łączeniach no i klemy.Ładowanie 144V - wręcz idealne ale powinno być już na niskich obrotach na pewno już od 1000-1500

FIAT PUNTO I 176C 176L Wymiana termostatu czy laik da radę ją przeprowadzić

Kupiłem Punto 1 httpallegro.plshow_item.phpitem2075886672 Miało być w idealnym stanie a okazało się że po fakcie facet mi mówi iż zamiast uszczelki w termostacie zastosował zwykły silikon.Zaglądam po krótkiej przejażdżce pod maskę i widzę wyciek płynu właśnie w miejscu gdzie powinna być uszczelka.Jestem całkowitym laikiem nie znam się na mechanice pojazdowej wiem że postawienie

Dałem za niego 1750zł wyjazd po niego do Suwałk czyli 120km PKS-emWziąłem go ze względu na ten opis że w stanie idealnym po remoncie silnika wymianie hamulców chłodnicy itp.Jeździ zdecydowanie żwawo przyśpieszenie bardzo ładne dźwięk troszeczkę za głośny ze względu na sportowy tłumik sprzęgło bierze wysoko biegi troszeczkę ciężko wchodzą tj. 1 i 2 bo 3 i reszta już dość

FIAT PUNTO I 176C 176L Wielki problem z odpaleniem auta

Witam KOlejny problem albo zbieg okolicznosci. Autko w sumie chodzi idealnie. Pali za kazdym razem od pierwszego (czasami zgasnie za pierwszym ale zwalam na wilgoc i moze przewody WN). 2 dni temu przez caly dzien lał deszcz. Z pracy wyjechalem normalnie bez problemow. Po ok 20min po powrocie do domu chcialem pojechac na zakupy i tutaj ZONK (padalo niemilosiernie mocno). Rozrusznik ledwo kecil silnikiem

FIAT PUNTO II 188 188AX Rozładowujący się akumulator na postoju

Drodzy forumowicze jesteście już chyba ostatnią deską ratunku jaka mi została. Od ok. 2 m-cy nie mogę naprawić usterki w ukł. elektrycznym (a może to coś jeszcze) naprawy kosztują mnie grube pieniądze a końca nie widać. Zaczęło się od rozładowanego akumulatora który wymieniłem na nowy (Bosch- żeby na zimę nie mieć problemów). Po jakimś czasie Bosch padł nie chcialo mi się

[quote"maxx_krk"]Witam U mnie też się pojawił taki problem mam jednak podejrzenia że ma to związek z instalacją audio. Mam pół roczny akumulator kondensator w bagażniku. Przy wyłączonym aucie prąd pobiera chyba tylko kontrolka z alarmu.. kondensator nie powinien nie Idą mrozy masz idealną okazję sprawdzic czy "TRZYMA" 1.Podładować na full.- ( patrz aerometr)

U mnie po naprawie rozrusznika (środek cały nowy) i przy nowy aku kręci idealnie

FIAT PUNTO I 176C 176L Akumulator niby dobry a czasem nie ma siły odpalic...

Witamw kropku siedzi Varta Silver bodajże 52Ah a problem jest taki że czasem nie ma siły odpalić auta. Po przekręceniu kluczyka ledwo się rozrusznik obróci kontrolki prawie gasną i dalej nie ma siły kręcić. Dzieje się tak po dłuższym np. nocnym postoju albo po dłuższej jeździe kiedy silnik jest dobrze nagrzany. Oba te objawy występują losowo.Rano wystarczy dosłownie dotknąć kablami

Kupiłem i założyłem nowy akumulator Bosch S5 52Ah i różnica jest kolosalna. Po pierwsze rozrusznik teraz kręci o niebo szybciej.Po drugie rano przy mrozie nie ma problemów z odpaleniemkręceniem.I po trzecie najważniejsze nawet jak silnik jest gorący po dłuższej jeździe to po krótkim postoju odpala idealnie.Tak więc problem został wyjaśniony i rozwiązany- aku mimo że był sprawdzany

FIAT PUNTO II 188 188AX Punto nagle przestało odpalać

Witajcie dzisiaj kupiłem sobie Punciaka 2 1.2 benzyna kupując podjechałem z nim na strację kontroli tam sprawdzili że wszystko jest ok podpisałem umowę bez najmniejszego problemu przyjechałem do domu (ok 80km) pod domem podczas parkowania tyłem samochód zgasł i już więcej nie odpalił. Tzn. po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci silnik odpala ale momentalnie gaśnie - obroty nie dochodzą nawet do 1000 i od razu spadają... Czym to może być spowodowane

akumulatora i ponownym jego podpięciu. Jak podpinam akumulator to alarm mi się uzbraja (w niezauważalny dla mnie sposób bo nie mam sygnału dźwiękowego w alarmie) a zdarza mi się zapomnieć o tym szczególe i meczę się przez pół godziny próbując uruchomić silnik aż sobie przypomnę że trzeba wyłączyć alarm i wtedy wszystko gra. Podsumowując opisane przez Ciebie objawy idealnie

FIAT PUNTO I 176C 176L Błagam o pomoc Punto nie odpala po wyjęciu wtryskiwacza

Mam problem Wyciągnąłem wtryskiwacz żeby go przeczyścić i po włożeniu nie mogę uruchomić samochodu Rozrusznik nie chce kręcić tylko raz zakręci i koniec. Tzn. właściwie jest tylko takie cyknięcie i nic się nie dzieje O co chodzi Trzeba coś kalibrować czy co POMOCY

Ale on czasami zakręcił 3 razy a czasami tylko pyknął. Nie wiem czy to jego wina czy coś z elektroniką silnika się popieprzyło bo wyjąłem wtyczkę od wtryskiwacza włożyłem i już nie odpalił. Wcześniej pracował idealnie Może coś z komputerem sterującym [ Dodano 01 Lis 2010 2205 ]Jeszcze jedno pytanie. Czy końcówka wtryskiwacza ta która wtryskuje benzynę powinna się ruszać tzn.

ALFA ROMEO 156 932 Selespeed problem z biegami prawdopodobnie akumulator cisnienia

Witam wszystkich kupilem jakies 2 tygodnie temu piekna alfe i po 400km zaczal sie problem ze skrzynia. Mianowicie samochod zgasnal na srodku skrzyzowania i nie ruszy. Nie da sie zmieniac biegow. Slychac jak by chcial wrzucic ale nie moze. Podobno to akumulator cisnienia tzw "gruszka" i czujnik cisnienia. Ktos moze mi pomoc znalez te czesci bo juz 4 dni sie wlucze po roznych sklepach z czesciami

FIAT PUNTO II 188 188AX problem z podłączeniem radia brak zasilania

Witam mam problem z podłączeniem radia w samochodzie Punto 2 1200 2002 r. 8 zaworowy miałem jvc i grało znakomicie po zmianie na Alpine CDE - 100EUBnie ruszyło sprawdzałem bezpoieczniki bodajże nr 49 jest z odtwarzacza wszystko gra z bezpiecznikami ale w kostce brak napięcia z akumulatora i z zapalniczki p opodłączeniu chodzi idealnie co robić gdzie problem czy tylko elektryk podłanczając

FIAT PUNTO II 188 188AX nie odpala nie kreci.

Witam próbuje dzis odpalić samochód i cisza. rozrusznik nawet nie kreci.. a kontrolki nie gasną..dodam ze wczoraj wieczorem jezdzilem i palil na dotyk pięknie. akumulator nowy kupiony 2 dni temu.. i wszystko paliło idealnie az do dzis. jaka to mzoe byc przyczyna pozdrawiam

FIAT PUNTO II 188 188AX Komputer nie pamięta ustawień fabrycznych

Kiedyś już pisałem o moim problemie z Kropikiem. Nastąpiło to po wypięciu akumulatora w celu sprawdzenia alternatora (który okazał się całkiem w porządku) . Symetrycznym do tego który dziś po raz kolejny zatrybił. Problem polega na (w skrócie) -problem z trzymaniem obrotów po odpaleniu -dławieniu przy dodawaniu gazu -niepewnym wchodzeniu na obroty -gaśnięciu przy zatrzymaniu Po

A więc moje spostrzeżenia nie były mylne. Ostatnio miałem akcję z ładowaniem akumulatora wcześniej wypiął mi się kabel od świecy i przez jakieś 100-200km cały czas miałem wrażenie że znowu się wypina ale teraz po ok. 300-400km autko już chodzi idealnie.

FIAT BRAVO II slabe swiatla w brawo 2008

witam pomozcie co zrobic zeby polepszyc swiatla w moim brawo 2008r wymienialem juz zarowki na philipsy i poprawa znikoma ( poradzcie mi cos lepszego

Kolego.....napiecie jest stałe..ale napięcie żródła czyli w tym przypadku napięcie na akumulatorze (przy założeniu że jest to źródło idealne z zerową rezystancją wewnętrzną). Kabel jest tu opornikiem włączonym szeregowo z żarówką (pomijam bezpiecznik przekaźnik złacza itp). im większy prąd płynący przez dany przewód tym wyższy na nim spadek napięcia ale wyższy spadek

Kolego.....napiecie jest stałe..ale napięcie żródła czyli w tym przypadku napięcie na akumulatorze (przy założeniu że jest to źródło idealne z zerową rezystancją wewnętrzną). Kabel jest tu opornikiem włączonym szeregowo z żarówką (pomijam bezpiecznik przekaźnik złacza itp).im większy prąd płynący przez dany przewód tym wyższy na nim spadek napięcia ale wyższy spadek napięcia

DAEWOO LANOS KLAT [Lanos] padł akumulator czy coś innego

Witam dziś leny mnie co nie zaskoczył. Negatywnie... Nigdy nie miałem problemów z uruchomieniem a tu dziś po raptem 2 dniach postoju zakręcił pomału kilka razy i nic. Za drugim razem jakoś zapalił - myślę pojeżdżę trochę to się podładuje i zobaczymy potem. Zrobiłem ze 20 km kilka postojów po kilka minut a po powrocie zgasiłem i nie zapalił. Oczyściłem klemy (minusowa bardzo

Jak najbardziej. I do tego wcale nie są potrzebne warunki zimowe... 2 tygodnie temu holowałem kumpla do warsztatu bo jego fiat idea nie chciał odpalić a przy próbie rozruchu na zegarach miał istną dyskotekę. Winny okazał się akumulator - niespełna 4-letni w którym doszło do zwarcia na celach. Teraz ma nowy aku i problem z głowy.

FIAT PUNTO II 188 188AX problem z akumulatorem

Założyłem nowy akumulator do punta II SX.Po ok 2 miesiącach po kilkudniowym postoju akumulator odmówił posłszeństwa.Nie mogłem odpalic samochodu nie działał alarm.Po sprawdzeniu stężenia elektrolitu okazało sie że mial 115 gcm3 był praktycznie rozładowany.Kontrolka ładowania akumulatora pokazuje że wszystko jest w porządku z ładowaniem. Po naładowaniu akumulatora sytuacja zaczęła

mocy skłąd spalin bedzie nieodpowiedni - wtedy teoretycznie powinien się zaświecić check. Po tych moich odpalaniach w warsztacie ściągnął mechanik osłonę paska przekręcił silnik - podniósł przednie koło wrzucił 5 i kręcił kołem do przodu tak aż wskaźnik na kole pasowym wału zrównał się ze wskaźnikiem na bloku silnika i wskaźnik koła wałka rozrządu porkył się idealnie

FIAT PUNTO I 176C 176L Migająca kontrolka braku ładowania na zimnym silniku

WitamSzanowni koledzy prosze o pomoc... Wykańcza mnie psychicznie i finansowo mój punciaczek... Kilka dni temu musiałem oddac do regeneracji głowice (okazało sie ze w miare sprawny tam byl tylko blok glowicy i walek rozrzadu... polamane sprezyny zaworow wypalone gniazda zawory do wymiany - 500 zł) i wymianie cale3go "osprzetu" na tylnych osiach (linka recznego tloczki szczeki beben tuleje

FIAT PUNTO I 176C 176L Rozrusznik - naprawa czy wymiana

WitamMam problem z odpalaniem auta tzn. czasem odpali za pierwszym razem a czasem nawet za czwartym. Po prostu zamiast odpalenia auta po przekreceniu kluczyka slychac ze chodzi rozrusznik ale jakby nie zahaczal o zeby i krecil sie bardzo szybko w miejscu nie wiem jak opisac ten dzwiek Gdzies doczytalem (pewnie tu ) ze to blokujacy sie bendiks.No to dzwonie do poleconego i ponoc taniego mechanika i

stanie technicznym). Numerem jeden jeśli chodzi o niedomagania rozruszników w Uno i Punto 1 są właśnie łożyska (tulejki) przez to rozrusznik "słabo kręci" (za to się zawsze obwinia akumulator) później szczotki następnie dopiero elektromagnes i "bendix" (przy okazji prac z tulejkami trzeba go przeczyścić i nasmarować w elektromagnes walnąć WD-40). Pasują idealnie

FIAT PUNTO I 176C 176L Światła cofania przestały świecić.

Żarówki sprawdzone bezpieczniki hmmm nie wiem które to są ale sprawdziłem wszystkie i są dobre. Tak wiec co to może być Nagle przestały mi działać światła cofania. Co mogę sprawdzić

Nie potrzeba Ci kanału do wymiany czujnika świateł cofania Czujnik widać idealnie po otwarciu maski. Po prawej stronie pod akumulatorem. Dojście kluczem jest o ile to czujnik padł a nie tak jak wyżej pisze kolega że bezpiecznik

FIAT PUNTO I 176C 176L nieregularny problem z zapalaniem

Witam Mam następujący problem. Otóż posiadam problem z odpalaniem mojego Punto. Problem pojawia się właściwie od niedawna i tylko jak samochód postoi bez odpalania około 4-7 dni. Kiedy wkładam kluczyki i próbuje zapalić to wszystkie kontrolki przygasają przez ok 1-2 sek. nic się nie dzieje a później odpala z małym świstem z okolicy silnika. Świst po paru chwilach ustaje i samochód

A wiec coś konkretnego zaczęło się już dziać i tego się obawiałem. Otóż odpaliłem dziś samochód za pierwszym razem odpalił prawie idealnie właściwie wszystko okej. Po odpaleniu drugi raz pojawiły się problemy.... Samochód odpalił od razu lecz już nie zgasła kontrolka ładowania. Wskazuje na to że alternator nie ładuje akumulatora dodatkowo na zewnątrz czuć jakiś smród że

FIAT PUNTO II 188 188AX Silnik się dławi problem z odpalaniem gdzie szukać przyczyny

Witam Samochód Punto II rocznik 2001 LPG Sprawa wygląda następująco Po nocy silnik odpala ciężko (2-3 razy muszę go kręcić tak po 5-10 sekund) przy pierwszej próbie silnik uruchamia się normalnie ale tylko przez 3-5 sekundy i gaśnie a potem zaczyna się kręcenie rozrusznikiem gdy już zapali jest wszystko ok mogę go zgasić po 30 sekundach i ponownie spróbować zapalić i wszystko

FIAT PUNTO II 188 188AX Silnik spada z obrotów

Witam od dłuższego czasu mam problem z moim autkiem Punto II 2005 1.2 8V. Mianowicie najczęściej (ale nie jest to zasada) na zimnym silniku po włączeniu świateł i np. ogrzewania tylnej szyby silnik wariuje... co jakąś sekundę (systematycznie) silnik na ułamek sekundy spada z obrotów co skutkuje chwilowych przygasaniem świateł. Byłem w serwisie na komputerowym badaniu i nic nie wykryto

FIAT PUNTO II 188 188AX Historia napraw mk2 - pierdzenie z rury

A wiec z tak z tej okazji ze udalo mi sie wkoncu naprawic kroprka chce przectawic jego historie napraw. W maju na poczatku mechanizm roznicowy rozlecial sie i rozwalilo skrzynie - naprawa okolo 1200 zl ( bolalo strasznie ale to dopiero poczatek ) po kilku dniach jazdy na benzynie silnik zaczynal dziwnie sie zachowywac - pierdzenie z rury brak mocy gasniecie nie odpalanie. i tutaj zaczely sie moje schody.

FIAT PUNTO I 176C 176L Punto 55 sam gasnie

W skrócie Wróciłem z pracy jeździł wzorowo na wolnych obrotach Pb ok a na LPG na zimnym idealnie a jak sie rozgrzeje to ma za małe obroty wskazówka zatrzymuje się na ograniczniku i tak szarpie postał godzinę i dalej w trasę po jakiś 200m na wolnych obrotach zgasł na Lpg przełączyłem na benzynę ale na benzynie już nie odpalił dopiero po 20min udało się odpalić na benzynie. przejechałem

FIAT PUNTO I 176C 176L Punto 1.2 60KM - kwestia odpalania za pierwszym razem.

Witam Mam do rozwiązania ciekawe zagadnienie. Otóż moje autko nie zawsze chce odpalić za pierwszym razem. Czasem zdaża się że odpali nawet za trzecim czy czwartym podejściem. Napiszę co już zdiagnozowałem - pompa paliwa (ciśnienie podczas rozruchu wynosi 3 bary a więc dobre) - kostka przy zapłonie - wszystko ok - czujnik temperatury (wydaje się być ok bo komputer i wskaźnik na tablicy

po prostu podczas pierwszego rozruchu nie pompuje albo nie trzyma paliwa które się cofa do zbiornika i dopiero za drugim kopem jest popychane wprost pod wtryskiprzynajmniej u mnie tak jest...bo u mnie za pierwszym zapali ale po jakimś 6sekundowym kręceniu i jego rozruch objawia się tak że zaskakuje(pierwsza dawka paliwa poszła ale niewystarczająca do pełnego rozruchu)i po chwili brum i idealna

FIAT PUNTO I 176C 176L Preparat - Samostart

Skuteczny samostart silnika - działa przy każdej pogodzie w temperaturze nawet do -54 stopni C. Testowany w klimacie syberyjskim. Zawiera specjalne substancje smarne które w krytycznym momencie rozruchu chronią silnik. Polecany do wszystkich rodzajów silników. Sposób użycia Pryskać prosto do gaźnika filtra powietrza w krótkich seriach po kilka sekund. Następnie jak najszybciej uruchomić

To raczej sobie to daruję bo po co ryzykować skoro kropek zapala idealnie nawet w silne mrozy .Lepiej zainwestować jak będzie potrzeba w lepszy akumulator.

FIAT PUNTO I 176C 176L Z minerala na półsyntetyk - prosze o opinie

Witam sedrcznie. Wiem temat olejowy to temat rzeka niejednokrotnie poruszany. Chciałbym aby fachowo ktoś wypowiedział się czy jest to możliwe. Siostra kupiła Punciaka 96rok 1.1 jednopunkt. Niby ma 100tyś przebiegu ale wiadomo jak to jest.... Auto zalane jest olejem minerlanym Shell 15W40 i nie podoba mi się to zbytnio. Silniczek jest suchutki z wierzchu . nie wygląda na zajechanego. Ja użytkuję

oraz aby szybko dotarł w zakamarki silnika i zaczął go jak najszybciej smarować. Kiedy jest zaś gorący nie może być za rzadki aby nie doszło do zerwania tzw. filmu olejowego na panewkach i utraty smarowania płynnego w którym to panewka i czop wału NIE stykają się ze sobą rozdzielone są smarującą warstwą oleju. Jest to chyba powszechnie znana oczywista oczywistość. Dlatego idea

VOLKSWAGEN rozładowany akumulator w hyundayu ( tatusiowy samochód)

panowie rzecz dotyczy Hyundaya Sonaty 24 L a mianowicie wszystkie odbiorniki prądu są odłączone a z aku ubywa prądu z prędkością 3 Ampery po dwóch dniach poszukiwań znalazłem przyczynę ( chyba ) otóz pobór prądu wrócił do normy 001A gdy odłączyłem alternator alternator po 2 minutach pracy robi się goracy że aż parzy i teraz pytanie czy jest to wina alternatora czy moze regulatora

samochod odpala. to jedyne co mi przychodzi na mysl bez miernika jesli bedzie ok to znaczy ze to nie altenator powoduje zwarcie. Osobiscie sadze ze jesli samodzielnie nie bylo cos majstrowane w instalacji to stawialbym osobiscie na zwarcie w alternatorze albo zbyt maly prad ladowania..."bawilem" sie kiedys troche elekryka samochodowa i mialem kilka takich przypadków. Wprawdzie byly to fiaty

BMW SERIA 3 E46 [E46] common rail

Witam. Jestem tu nowy i mam kilka pytań. Intersuje mnie kupno E46 z silnikem diesla najlepiej bez common rail. Kolego ma 5 z 2001 z silnikiem 3.0 i mów że koszt jednego pompowtryskiwacza to 1.200 zł Ja chciałem kupić E46 najlepiej z silnikem 2.0. jak do tej pory myślałem że e46 z mocą 136 KM są bez systemu coomon rail ale znalazlem ogłosze nie co mi dało do myslenia że jednak tak nie

prądotwórczego). Dopiero rozwój elektroniki umożliwił praktyczne wykorzystanie systemu akumulatorowego nazwanego common rail. Sterowanie elektroniczne oraz szybkie otwieranie i zamykanie wtryskiwacza (znikomy czas zwłoki) pozwala na podział dawki paliwa na 3 etapy dawka pilotująca dawka właściwa oraz dawka dopalająca. W kolejnych generacjach silnika common rail jak np. MultiJet fiata

LANCIA LYBRA Lancia Lybra 1.6 LS. - piterstilo

httpwww.fotosik.plupiterstilozdjecie7album1151794Powyżej kilka nieudolnych fotek. Historia auta opisana wcześniej przy różnych okazjach w innych działach.

Michelin służą mi drugi sezon ale ostatni. Jedynie akumulator akurat obsługowy mimo że dwuletni to był w środku suchy. Dla świętego spokoju wymieniłem go przed samą zimą. Nie podobało mi się że w miarę spadku temperatury otoczenia niezbyt ochoczo brał się do pracy. Nie chciałem ryzykować że wysiądzie pewnego mroźnego poranka. Opony zimowe wraz z felgami zostawiłem sobie z fiata.Po

LANCIA LYBRA Lybra Silver Wagon 1.9JTD - rybart

Nasza Lyberka nie przerejestrowana - jeszcze drżą mi ręce ze wzruszenia Tu dzielnie stoi na bramceZ półprofiluI jeszcze tajemniczy uśmiech Mony Lisy

wytłuczone amortyzatory tylne tylko 35% zżarta podłoga- ocena żony takiego wściekłego koloru nie jestem w stanie zaakceptowaćinne Mazda 626 Toyota Carina Volvo V40 Renault ScenicW między czasie w poszukiwaniach pomagają rodzina i znajomi.15. czerwca -wtorekMój kierownik w firmie miłośnik motoryzacji - w trakcie rozmowy wspominiał o Lancii Lybrze że to przecież w części fiat

FORD MONDEO Hałasujący napinacz paska klinowego - wymienić cały napinacz czy tylko te kółko

Witam mam pytanie hałasuje mi napinacz paska klinowego czy muszę wymienić cały napinacz czy tylko te kółko ( jest one przykręcone śrubą )

wszyscy sie ogladali bo dzwiek byl jak z traktora...na poczatku problem byl tylko na zimnym silniku jednak po nast 3000 km rowniez na rozgranym silniku pasek zaczynal dziwnie wibrowac i buczenie bylo glosne. Wtedy wszedlem na to forum i zaczalem czytac ten watek od poczatku. Spisalem dane dot. sprzegielka alter udalem sie do sklepu i zakupilem je (85 zl) na opakowaniu bylo napisane "fiat".

ALFA ROMEO 156 932 Co myślicie o modelu 156 1.9 JTD DORADŹCIE

Witam.Jestem początkowym użytkownikiem forum . Chciałbym się was dowiedzieć coś o tym samochodzie . mi. Czy on się psuje jak się nim jeździ itp . i czy opłaca się go kupować w dość taniej cenie w porównaniu do rocznika bardzo was proszę o odpowiedzi . z góry dziękuję

prądotwórczego). Dopiero rozwój elektroniki umożliwił praktyczne wykorzystanie systemu akumulatorowego nazwanego common rail. Sterowanie elektroniczne oraz szybkie otwieranie i zamykanie wtryskiwacza (znikomy czas zwłoki) pozwala na podział dawki paliwa na 3 etapy dawka pilotująca dawka właściwa oraz dawka dopalająca. W kolejnych generacjach silnika common rail jak np. MultiJet fiata

DACIA Żywotność i awaryjność silnika - prośba o porównanie

Mam pytanie. Jak oceniacie trwałość i bezawaryjność silników spośród tych które oferuje Dacia w Loganach. Chodzi mi nie tyle o raport z awarii bo takich chyba nie było tylko podzielenie się wiedzą nt. spodziewanej trwałości silników ewentualnie w jakich innych modelach Renault te silniki były eksploatowane. Wiem że na forum jest co najmniej kilka osób mających dużą wiedzę w podobnych

1. Jest na to jeszcze za wcześnie jak będzie miało 6-7 lat wtedy się go pozbędę. 2. Jakbym go sprzedał to ile bym dostał ( na piwo) i ile bym musiał dołożyć z własnej kapsy żeby kupić coś innego. 3. Jakbym miał duzo kasy to napewno jak wielu z nas nie kupiłbym Logana tylko coś innego (ale żadnego Vagena bo mam alergię na niemieckie auta). 4. będę kupował w wakację fiata

FORD TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Zacznę od tego że nasze forum zawiera zarówno dużo śmieci jak i dużo bezcennej wiedzy o naszych fordach. Dzięki niemu zrobiłem to co zrobiłem i jest ok. Moje objawy 1. 5-6bieg przy mocniejszym depnięciu - sprężynka 2. Poranne zapalanie auta biały dym (tak mi się wydaje że biały ale na pewno jasny) 3. Głośna praca Wyczytałem na forum odnośnie próby przelewowej &8211 zrobiłem

paliwo w kalibrowanych otworkach w rozpylaczu np. 2 z 5-ciu otworków nie funkcjonują itp.) Powyższe stwierdzenie pociąga za sobą kolejną dygresję jestem pewien że w 99% przypadków złej jakości paliwa dotyczą obszaru Polski. Niezwykle rzadkie przypadki odnoszą się do tankowania na zachód od Odry... Chcę zwrócić uwagę że wtryskiwacze HDI oraz inne z rodziny Common Rail (CR) (fiat

FORD TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa

Zacznę od tego że nasze forum zawiera zarówno dużo śmieci jak i dużo bezcennej wiedzy o naszych fordach. Dzięki niemu zrobiłem to co zrobiłem i jest ok. Moje objawy 1. 5-6bieg przy mocniejszym depnięciu - sprężynka 2. Poranne zapalanie auta biały dym (tak mi się wydaje że biały ale na pewno jasny) 3. Głośna praca Wyczytałem na forum odnośnie próby przelewowej &8211 zrobiłem

paliwo w kalibrowanych otworkach w rozpylaczu np. 2 z 5-ciu otworków nie funkcjonują itp.) Powyższe stwierdzenie pociąga za sobą kolejną dygresję jestem pewien że w 99% przypadków złej jakości paliwa dotyczą obszaru Polski. Niezwykle rzadkie przypadki odnoszą się do tankowania na zachód od Odry... Chcę zwrócić uwagę że wtryskiwacze HDI oraz inne z rodziny Common Rail (CR) (fiat

ALFA ROMEO 156 932 Problem z selespeed

Witam Jestem tu nowy więc wypadałoby się przedstawić Na imię mam Bartek i od niedawna jeżdżę Alfą Romeo 156 (rocznik 1999) z 2-litrowym benzynowym silnikiem i skrzynią biegów Selespeed. Od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynią biegów. Problem wygląda tak że zaświeca mi się kontrolka od skrzyni biegów aby dolać oleju i nie można zmieniać biegów w tym momencie (co jest bardzo

Dobra - Alfa już na chodzie Na przyszłość może komuś się przyda - Padł akumulator ciśnienia (taka ołowiana gruszka) w Alfie dosępna niestety tylko z całym aktywatorem ale idealnie pausje od fiata Stilo Abarth Selespeed (we Fiacie jest to normalna część zamienna) - numer katalogowy 71751195 koszt ok. 230zł - aaa gość w serwisie Alfy jak i fiata powiedział że nie ma bata żeby to pasowało Pozdrawiam

ALFA ROMEO 156 932 Problem z odpaleniem mojej Alfetki 2.4 JTD

Witam Mam problem z moją alfą 156 2.4 JTD 1998r problem polega na ciezkim paleniu. Auto podczas (krecenia) palenia po chwili zaczyna łapać ale nie moze zapalić dopiero po około 4 obrotach silnik łapie. Gorszy problem wystepuje jak auto sie zagrzeje bo czasem potrafi całkiem odmówić posłuszeństwa i wogóle nie chce załapac nawet po długim kreceniu.

Witam Miałem też problem z odpalaniemz tym że jak autko kupiłem to zapalał właśnie jak zakręcił gdzieś ok 4-5 razy i tak już jest z 2lata ale ostatnio ma już większe problemy i to bez różnicy czy ciepły czy zimny.Kręci znacznie dłużej i nie łapie od razu tylko tak przeciąga to odpalanie.Byłem na komputerze to na examinerze pokazało mi błąd EGR-u miałem zaślepiony żadnych błędów o czujnikach jakieś tam ciśnienie było 300 kpa-nie pamiętam jednostki.Niestety komputer nic nie pomógł.I przedwczoraj klapa-nie odpalarozrusznik kręci i nic.Jeszcze miałem podejrzenieże może rozrusznik nie kręci jak powinienmoże za słaby prąd chociaż akumulator nowy.Więc podłączyłem akumulator na kable z innym aku i odpalił.Trochę pokręcił ale odpalił bez ociągania.Później doszliśmy do wnioskuże to może problem z masą.Zakupiłem przewód masowy podłączyłem i o dziwo jest lepiej.Może jeszcze nie idealnie ale z odpalenia na odpalenie lepiej. Chyba za szybko się pochwaliłem to nie to Ale byłem u mechaniora i podejmnie się szukania przyczyny podobno zna te silniki bardzo dobrze nie to co serwis fiata w moim mieście.

MAZDA MX 5 Konserwacja podwozia

Witam w tym tygodniu oddaję moją Mazdę do konserwacji podwozia. Będzie ją robił mój znajomy więc raczej mam pewność wykonania rzetelnej usługi ale podejrzewam że moja Miata będzie pierwszą jaką on będzie robił więc proszę o wskazówki na co ma zwrócić uwagę podczas demontażu poszczególnych układów i samej konserwacji. Z tego co mówi to musi trochę podwozia zdemontować Z góry dziękuję

1000 PLN razem 2500 PLN Fotki postaram sie zrobic - ale nie wiem kiedy wyląduję na podnośniku. Do mechanika nie zwykłem chodzić z aparatem więc będziecie musieli chwilę zaczekać. ( Niebawem wymieniam olej to będzie okazja) Zakład mieści się w Broniszach. Właścicel zjadł na konserwacji zęby gdyż robi to od 12 lat i z relacji moich znajomych którzy robili u niego auta ( fiat

LANCIA KAPPA kappa 2.4 SW z Tomaszowa - oswald

link ......w sobotę chyba pojadę ją obejrzeć

czegoś sam chętnie bym się dowiedział... od spodu wchodzi wiązka 5-cio żyłowa na górze jest czerwona diodka napisy high voltage i marderschutz sensor 700. odp. na 2 tapicerka to alcantara w kolorze szary antracyt niestety bez mikrowentylacji (pół-milimetrowe otworki widoczne z bliska) wink ale za to w idealnym stanie . odp. na 3 akumulator podejrzewam że oryginalny (napisy Lancia i fiat)

Przykładowe oferty części samochodowych fiat idea akumulator

  • FIAT IDEA 05 ROK 1.4 16V PODSTAWA AKUMULATORA - LUBUSKIE (29.00PLN)
  • FIAT IDEA 05 ROK 1.4 16V PODSTAWA AKUMULATORA - LUBUSKIE (29.00PLN)
  • FIAT IDEA PÓŁKA POD AKUMULATOR - Poznań (70.00PLN)
  • Podstawa donica akumulatora Fiat Idea 2004 r - Łódź (55.00PLN)
  • Podstawa akumulatora FIAT IDEA 1.3 JTD 09 - Tarczyn (35.00PLN)
  • PODSTAWA AKUMULATORA FIAT IDEA 1.4 - WIELKOPOLSKA (50.00PLN)
  • PODSTAWA AKUMULATORA FIAT IDEA - Przeźmierowo (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi